Дуже несподобалися умови обсуговування карток
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- 0
-
- Недорого Отзывы
- 8 января 2025, 22:10
- #
У меня так и было, но сума 25 грн была
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.5 | 43.95 |
USD | 41.35 | 41.8 |
Все курсы банка |
Спочатку була проблема — при реєстрації не приходили смс. Пробував кілька тижнів — нічого. Потім надійшло декілька СМС, спробував ще раз на інший номер телефона — зареєструвався. Правда наступного дня знову СМС не приходили, але потім почали надходити і все, зареєструвався.
Наступна проблема — в застосунку не з’явилась моя картка, при скануванні коду — нічого не відбувалось, просто відкривався застосунок і все. Підтримка просила і відео засняти і різні способи. Казали, що я все правильно роблю. А вже ж потім знайшли спосіб функцію «Отримати пластикову картку в банку».
Далі, 100 грн, які обіцяють, на карті з’явилися тільки в розділі кєшбеку, який неможливо перевести на карту, поки не з’являться якісь витрати. Закинув 5 грн для спроби, але так і не з’явилась можливість вивести кешбек. Ну добре, думаю, коли піду в АТБ закину гроші, скористаюсь.
Та справа на цьому не скінчилась. Пройшов ще тиждень, мені приходить смс: плата за користування карткою. На вашії картці -50грн. Я думаю, що це таке, в мінус з ДЕБЕТОВОЇ картки йдуть. Тобто, якщо я забуду про цей банк, СМС можуть і не приходити, а потім так трапиться — що я буду боржником з поганою кредитною історією, що маю багато боргів по картці і не плачу їх.
Тож, мій висновок — цей банк треба обходити подалі!
Рада чути, що вийшло вирішити запитання з СМС, реєстрацією та відображенням картки! Проте, розумію, що це зайняло більше часу, ніж очікувалося, та залишило після себе неприємний осад 😓
Стосовно кешбеку — так, дійсно, у нас в банку працює система з поверненням коштів за здійснені покупки. Поясню вам, як це працює 😇
Суть кешбеку — це повернення покупки, яку ви робили раніше. Наприклад, у вас 100 бонусів, щоб їх вивести, у вас має бути покупка від 50 грн до 77 грн.
Та через 5 роб. днів, ви зможете зробити їх обмін, покупка має бути здійснена за останні 30 днів
До повернення доступна покупка карткою, яка бере участь у Cash'u Club якщо:
— вона більше мінімальної суми покупки, яка доступна до повернення;
— раніше не вибирали її для повернення грошей;
— за нею підходить МСС код;
— картка, якою ви розраховувалися, оформлена в валюті гривня;
— операція списана з рахунку (займає приблизно два робочі дні);
— після списання операції з рахунку пройшло від одного до трьох робочих днів.
У цій статті є деталі: https://sense.top/3qEf1OB
Стосовно списання за користування карткою — у нас є картки, за якими передбачена плата за користування пакетом послуг, це картки White, Black та Graphite, яка дійсно може піти в мінус, але, якщо заборгованість вже виникла, то повторного списання в такому випадку вже не буде, заборгованість не збільшуватиметься 👌🏻
Проте, ви можете користуватися пакетними картками без щомісячної плати, якщо будете виконувати умови для безкоштовного використання. Умови відрізняються, в залежності від оформленої картки 😉
Прикріпляю для вас посилання на сайт, де ви можете переглянути умови по всім трьом карткам:
https://sensebank.ua/paketi-poslug-porivnaj-ta-viberi-svij
А ще, у нас є картки, за якими не передбачена плата за користування, наприклад Хамелеон, або картка Profiplay 💙
Також, хочу зазначити, що інформація про прострочену заборгованість за дебетовою карткою не передається до Бюро Кредитних Історій (БКІ) 🙏
Але, я не раджу зловживати цим, адже можливе перенесення боргу на технічний рахунок, за яким інформація про прострочення вже буде передаватися до БКІ ❕
Сподіваюся, що мені вдалось розкласти все по поличках, а ваші враження від співпраці з нашим банком надалі будуть виключно позитивні 💙
Ваша турботлива чарівниця, Валерія 🫧