Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
проверяется
Vitaliy G. 18 июля 2025, 21:53
Я клієнт даної б/у понад 15 років, в 18−20-му навіть ризикував там зберігати суми які в 2−3 рази перевищували «фонд гарантування», але в якийсь момент зрозумів свою помилку та постарався мінізувати свої відносини з цією б/у (нехай буде банківська установа).

Після початку війни — вже майже 3 з половиною роки використовую б/у приват для отримання Г/З. Коли вони на початку війни, скориставшись тим що у більшості мобілізованих фізично відсутня можливість знімати отримані кошти через банкомати чи відділення — в 33(!) рази підняли вартість переказів — це був шок.
Але сьогодні з«ясувалось, що вони в черговий раз пробили дно.

На даний момент Г/З сугубо символічне, тому враховуючи непомірну вартість переказів, я вже давно виводжу отримані від ЗСУ кошти в пристойний банк раз в кілька місяців. До останнього часу суттєвих проблем із переказами не виникало, лише збережені «шаблони» чомусь періодично зникали, і доводилось знову вручну вводити IBAN та інші реквізити.

Але сьгодні переказ відносно невеликої суми на рахунок дружини перетворився в справжній треш.
З веб-клієнта зробити переказ взагалі не вдалося.
З мобільного — спочатку показало нульову вартість переказу, але на якомусь кроці з»ясувалось що вона нещодавно зросла ще на порядок, і вже в сотні(!) разів вища довоєнної. Але це теж дрібниці в порівнянні із тим, що відбулось далі.

Замість вкрай незручної та ненадійної 2FA авторизації через зворотній дзвінок (б/у приватбанк схоже не в курсі, що зараз дуже багато їхніх «клієнтів» користуються StarLink, але не мають змоги користуватись мобільним зв«язком) — довелося самостійно дзвонити на 3700, а потім таки дочекавшись зворотнього дзвінка — кілька хвинин спілкуватися з хамовитою ТП (нехай-буде ТехПідтримка) та відповідати на її недоречні та надто приватні питання, вислуховуючи в процесі «накази» типу — «відповідайте на моє питання!», «вкажіть лише одну відповідь!», «відповідайте так або ні».
Kozyrclub 18 июля 2025, 11:12
Клієнт цього банку з 2008 року. Кредитна карта універсальна. Кредитний ліміт поступово збільшували для користування кредитними продуктами в більшому обсязі відповідно. Яктивно цим користувалась всі ці роки. Завчасно виплачувала кредити, завжди карта в пільговому періоді. Кредитна історія відмінна. В якийсь момент банк в односторонньому порядку почав періодично зменшувати ліміт на 300 — 500 грн. Останній раз банк просто зменшив ліміт на карті на 17 000 грн!!! Списані всі гроші, мені залишився негативний баланс. Відповідь менеджера при зверненні «що сталось, поясніть причину?», була наступною: «користуйтесь картою активно і ваш ліміт буде переглянуто!». Геніальний банк, якому можна довіряти свої гроші! Це така підтримка в воєнний час! Нам всім складно, я розумію… Банку напевно теж… Висновки зроблені! Пріоритети розставлені! Дякую за урок!
aleksan1 17 июля 2025, 21:57
Вже декілька місяців поспіль не можу нормально сплатити за комунальні послуги. Постійно цей платіж блокується і відправляється на перевірки, вимушений чекати декілька годин або до ранку, щоб його провести. Неодноразові скарги на 3700 ніякого результату не дають. Кожного разу обіцяють, що наступного місяця буде все добре, але все так і продовжується. Взагалі не розумію що коїться — це ж навіть не якійсь незрозумілий переказ чи отримання. Це — КОМУНАЛКА. Служу в ЗСУ (Інтернет і зв’язок не постійні) з 2022 року, крім зарплати на ПриватБанк нічого не отримаю — що в мене можно ПОСТІЙНО перевіряти? Схаменіться, будь ласка — не там моніторите.
labdev95 15 июля 2025, 17:31
Нещодавно закривав картки і змінила система пін код до нової картки яку відкрив, відповідно увійти не міг бо на етапі входу все знаю крім пін до картки, я думав що я здурію з тим чат ботом який є у них я практично 2 дні воював з цим чат ботом який ніяк не хотів підключати оператора (
В кінці я матом написав бо вже не витримав і хотів забити на цей банк, і нарешті… чат бот підключив оператора! Зі мною зв’язалася пані Юлія яка за 2 хвилини вирішила моє питання за 2 хвилини Карл!!! 😅 А чат бот не зміг 2 дні! Висновок для привату: забийте на той чат бот і дайте більші премії працівникам які витягують ваш бізнес і без яких ви втратите клієнт! А як дуже хочете «економити» підключіть більш менш розумну АІ котра буде підключати оператора якщо в базі знань інформації не буде!
Ще раз дякую пан Юлія за супер швидке вирішення питання в 2хв. Подяка від вашого клієнта Тараса.
jfhdsk 15 июля 2025, 10:03
Пытаюсь перевыпустить карту, вход в приложение заблокирован, говорят возьмите карту и совершите операцию в ТТ. Это невозможно, так как карты у меня нет. На сайте бот, оператора не подключает. Прохожу все шаги для идентификации, оператора все равно не подключает. Терпения не хватает тратить столько времени на простую операцию.
LUDMILATIT 14 июля 2025, 17:41
Отделение по адресу: Киев, ул. Алматинская, 2-Б
для отримання переказу у валюті (долларах США) замовляла необхідну суму на дату, у дату отримання банк із-за нічних обстрілів не працював, пішла до іншого працюючого банку, однак там сказали що статус переказу «ВИПЛАЧЕНО», я повторно замовила валюту на відділення, щоб отримати саме доллари, однак мій переказ перерахували на рахунок ЄПідтримка і на моє звернення з цього приводу відповідь — що все зроблено з телефону мною самою…хоча я не розумію взагалі як провести таку операцію… тож не рекомендую отримувати валютні перекази у Приватбанку.
aleksa007 9 июля 2025, 21:35
Отделение по адресу: Одесса, ул. Черняховского, 5
Є.Г Заблоцька та Поліна (табельний номер 415018) шахраї та спів злочинці, які приховують шахрайські дії співробітників chargeback, котрі ведуть справу по оскаржуванню, цих співробітників дані невідомі, їх приховують, вони спілкуються тільки через поштову скриньку (chargeback@privatbank.ua).
Суть проблеми: я відкрила заявку з оскарження транзакції (chargeback), маючи всі докази-надала, платіжна система зажадала додаткові докази, але співробітник Приват банку який веде оскарження — відмовився надавати мої додаткові відомості платіжній системі і повідомив що подальше оскарження не можливе, хоча платіжна система Він спеціально не передає мої докази і не хоче продовжувати заперечувати транзакцію! Я пишу численні скарги, але всі заплющують на це очі! ніхто не реагує на мої скарги! ПРИВАТ БАНК ЗАЙМАЄТЬСЯ ШАХАРСТВОМ! Я маю всі докази, по термінах немає проблем, але вони спеціально не дають виграти справу!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
konic 8 июля 2025, 20:32
Хочу стати клієнтом банку. Зараз я перебуваю в Польщі.
Намагаюся зареєструватися за польським номером телефону, отримую листа на пошту, підтверджую пошту, але в додатку написано «запит відхилено. Для безпеки фінансових операцій вам необхідно підтвердити номер телефону…».
що робити?
Zotac 8 июля 2025, 9:41
Хочу поділитися ситуацією, яка склалася з моїми рахунками у ПриватБанку.

Вчора мені потрібно було здійснити платіж на рахунок ФОП на суму 34 150 грн. Звичайна операція, нічого надзвичайного. Я зайшов у додаток, ввів реквізити та призначення платежу — система видала помилку. Повторив спробу — знову збій, але вже з повідомленням, що операцію потрібно підтвердити. Варіанти: або через відеодзвінок у чаті, або зателефонувати на 3700.

Я обрав відеочат. Система повідомила, що всі консультанти зайняті. Через кілька хвилин до розмови приєдналася Світлана — просто привіталася й… зникла. Минула хвилина, дві — повна тиша. Я пишу: «Світлано, ви тут?» — жодної реакції.

Вирішив зателефонувати на 3700. Зі мною з'єдналася операторка, яка уточнила, чи всі операції мої. Підтвердив. Через хвилину вона повертається з повідомленням: підтвердити операцію не можна, потрібно звернутися до відділення банку. Я відповів, що зрозумів, піду завтра. На той момент моя картка була активна, Приват24/7 працював, Світлана все ще «була в чаті», але без жодної відповіді — минуло вже 10−15 хвилин.

І тут — щойно завершується розмова з операторкою — мені відв'язують номер телефону від Приват24 і блокують усі картки та рахунки. На хвилинку: вже 19:00, у жодне відділення не потрапити.

Залишилися відкритими важливі питання:

Чому операторка в чаті, яка приєдналася до діалогу, просто зникла, не проявляючи жодної активності, а я — без інформації, що робити далі?

Чому операторка по телефону не попередила, що буде відв'язано номер та заблоковано рахунки? До дзвінка все працювало.

В підсумку: клієнт із повністю заблокованими рахунками, на яких зберігаються практично всі кошти, не може провести платіж ФОПу, а жодного пояснення причин блокування немає.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
tarasezz 7 июля 2025, 22:45
Користуюсь багато років, ніколи не було зауважень до його роботи!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Roman476978 4 июля 2025, 16:08
Доброго дня хочу залишити відгрук на вакасію менеджер обслуговування клієнтів (вхідна лінія) звертався через work.ua стосовно роботи, ветеран, резюме надав, але нажаль мене просто проінгорували, більше 5 робочих днів вже як чекаю (від кінця липня) на відповідь і не розумію такого відношення до людей, які шукають роботу з дому, і не можуть важко працювати фізично такі як я наприклад, а у свою чергу не отримую жодного зворотнього зв’язку від Приват банку, буду дуже вдячний за відпоовідне реагування та покращення
Tetyana Kovalchuk 3 июля 2025, 15:04
Отделение по адресу: Ужгород, ул. Швабская, 57
Хочу щиро подякувати працівникам ПриватБанку за неймовірно професійне, оперативне та людяне обслуговування!
Я вже багато років живу в далекій Австралії, і не очікувала, що хтось зможе мені допомогти знайти інформацію про переказ, який я здійснила ще у 2012 році з України до Австралії.

Жодна інша служба — ні Western Union, ні MoneyGram, ні навіть австралійські банки — не змогли мені надати жодної інформації. Усюди відповідь була одна: термін зберігання минув, архівів немає.

І тільки ПриватБанк не просто взявся допомогти, а вже за 3 робочі дні надав мені повну інформацію по тому переказу! Я була щиро вражена — не лише швидкістю, а й ввічливістю, турботою та щирим бажанням допомогти.

Велика подяка кожному працівнику, хто був причетний до цього запиту, і окремо — за зручність та чуйність обслуговування через Privat24.
Навіть на відстані тисячі кілометрів я відчула себе не просто клієнткою, а людиною, про яку дійсно дбають.

Дякую, ПриватБанк, що ви є! Ви — приклад справжнього сервісу, який надихає довіряти. 🙏🇺🇦
nastyafarts 1 июля 2025, 16:03
Отделение по адресу: Львов, ул. Щирецкая, 36
Всюди, всюди де тільки можна потрібен телефон директора — для підтвердження входу, для створення ключа УЕП, кожного дня підтвердження через його особистий кабінет… Ну яка велика компанія, де директор не завжди знає бухгалтерів особисто, чи кожної секунди є в офісі, щоб бігати з телефоном до бухгалтерів? Так, можна знайти вихід, забрати двофакторну ідентифікацію, зробити бухгалтера довіреною особою, але сам факт. Інші банки формують ключ і пароль і на тому все. Їм все рівно хто заходить з тим ключем, хто підписує платежі — це все на совісті керівників і тих кому дали доступ. А в приваті що не зробиш — відправлено підтвердження на телефон. Це можна здуріти. Якби не певні обставини ніколи не оберу банк Приват для ведення бізнесу.
Відкриття рахунку той ще квест — приходиш з директором і документами у відділення, там тримають годину часу, щось заповнюють, щось сканують. І в кінці очікуйте — відкриття рахунку — 8 робочих днів. І ще не все — приходить сповіщення — відмова не вистачає документів. Знову кличеш директора береш ті самі документи, лізеш у відділення, щоб працівник відділення покліпала очима і сказала, ну людський фактор, одна сторінка не додалась… Слів не хватає, одні мати. Хочеш зайти у відділення і вийти з реквізитами, а не бігай подавай документи декілька разів. А потім квест з телефоном — дайте доступ, робимо ключ, пустіть у кабінет. Одне питання нашо таки складнощі? Спростіть ці процедури — цей вхід і нескінченні підтвердження через додаток нах нікому не потрібен, особливо великим компаніям. Просто ТРЕШ
Валентина Бойко 30 июня 2025, 18:10
Отделение по адресу: Киев, пр-т Берестейский, 67
30.06.2025 р. звернулась за телефоном 3700 з приводу аренди сейфу. Годину нікчемні роботи-антипомічники футболили мене, з оператором так і не з'єднали. Далі в чаті орператор нарешті вказав адресу відділень, де є сейфи. На сайті цієї інформації немає. Залишила заявку, зі мною так ніхто і не зв’язався. Поїхала у відділення, де з мене стали вимагати, щоб я відкрила преміум картку і витрачала 10 тисяч гривень на місяць (який нормативно-правовий документ дозволяє встановлювати мені вимоги скільки я маю витрачати). На моє зауваження, що оператор мене направив сюди, відповідь співробітниці банку була «Так, бо вони не в курсі, що тут преміум підділення для vip-персон. Нешановний, огидний приватбанк, всі vip пресони — це ті, що зараз на фронті. І інших немає. По факту я витратила час на дорогу, я витратила час на спілкування з роботами 3700, які по суті настільки примітивні, що навіть елементарних питань вирішити не можуть. Я вислухала, що якщо я не витрачаю 25 тисяч в місяць, то я не можу обслуговуватись у відділеннях такого класу. Якого класу? Де б ваш клас був сьогодні, якби не віськові, яки захищають ціною свого життя таких наглих, навихованих істот? Яке право має банк вимагати постійно з мене гроші, я і так плачу за обслуговування картки ФОП. Я почитала скарги, всі пишуть одне і те саме, жахлива підтримка, скотське відношення, абсолютно не здатні вирішити жодне питання, тільки клянчуть гроші. Але мінфін не поспішає реагувати.
leol 29 июня 2025, 11:55
Вчора, 28.06.2025 року, намагаючись через Приват-24 перевести власні кошти, з рахунку ФОП на власну карту, все в одній системі, в межах одного банку і самому собі, отримав відповідь червоними буквами — «підтвердіть мету використання коштів».
ВельмиНЕшановний ПриватБанк, ви серйозно??? Я, маючи білий офіційний дохід, тепер ще повинен відзвітувати вам куди я хочу витратити ВЛАСНІ кошти?
Вв Макеев 28 июня 2025, 6:38
Проходил актуализацию данных более 3 раз. Приходилось заново вводить все данные, которые введены корректно. Даже после обращения в поддержку банка вопрос, как оказалось, не был решен.

Банк не может проверить отличия в обновленных названиях улицы и не проводит актуализацию. Это похоже на саботаж. ИТ инфраструктура не может обработать корректно данные. У меня нет времени по 10 раз проходить процедуру, как возможно и у других клиентов. Почему банк не может нормально обработать загруженные данные для актуализации? Это простая формальная процедура.
adyrov 26 июня 2025, 7:52
Якщо ви бажаєте поповнити рахунок на 20 гривень через GPay у вас приватбанк запитає десять підтверджень через додаток, введення 6-значного коду, а якщо з вашої картки шахраї оплачують бронювання готелю Hilton в США на 60 тис. грн то приватбанк без проблем пропустить цей платіж без жодних додаткових перевірок. Ось такий захист ваших грошей.
А коли ти пройдеш всі інстанції, звернешся три рази у відділення банку в якому взагалі не знають як правильно оформити заявку на повернення коштів, оформиш заяву в національній поліції, візьмеш витяг з ЄРДР, з яким теж у відділенні не знали що робити, то в принципі, незважаючи на оформлену страховку від шахрайства, жодних своїх грошей ти назад не побачиш.
Фіктивні послуги, фіктивний захист, абсолютна відсутність алгоритмів перевірки платежів, неефективність системи моніторингу та внутрішньої безпеки.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Василий Чекмасов 25 июня 2025, 11:32
На сегодня единственный банк, который в момент войны и потери работы, бизнеса у людей, через суд отжимает и отбирает все что может за долг на карточке. Вместо помощи, когда нужно менять образ жизни, работу, приспосабливаться к нюансам воюющей экономики, государство в лице приват банка объявляет охоту на людей и остатки их нищенских заработков.
Минфин
Ответ администратора
28 июня 2025, 11:14
Відгук не зарахований (на 28.06.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
smuller78 24 июня 2025, 15:44
1. Дзвінок у п’ятницю з мого відділення (періодично так дзвонили), кажуть я в них VIP клієт, бачуть мої обороти та пропонують декілька мільонів кредиту під знижений відсоток на розвиток бізнесу.
2. 2 дні танці із бубном у намаганні оновити відомості пасторта через Дію для банку, усі рекомендації виконані. На виході постійно «сталася якась помилка». У той самий час із іншими 2 банками оновлення через Дію зайняло меньше 5 хвилин (усі мої документи у порядку).
3. Понеділок — банк заблокував логін без пояснень та щось там вимагає з’явитися.

Добре що в приваті ніколи не тримав жодної копійчини.
Інші 2 банки залюбки запропонували відкриття аналогічного рахунку.

Бай-бай приват!
Не дзвоніть наспупного місяця із пропозицією того кредиту :)
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
odessit255 21 июня 2025, 7:51
Уже дважды сталкиваюсь с интересной ситуацией: я пытаюсь рассчитаться картой онлайн и ввожу некорректные данные (не тот срок) или не хватает денег на карте. Транзакция не проходит, и потом при повторной попытке (уже корректной) в этой же сети СНОВА не проходит. Компания-получатель отвечает: отказ банка, а СП банка внимательно рассматривает транзакцию и… ничего не может сделать.
Проблема излечима — карта работает в любой другой сети, и через пару дней в этой сети тоже. Но в конкретный момент ты попросту не можешь рассчитаться картой ((.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 47.85 48.85
USD 41.3 41.9
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 47.85 48.85
USD 41.3 41.9
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝

На странице вы можете ознакомится с отзывами о Приватбанке, а также оставить комментарий о своем опыте сотрудничества с банком. Отзывы клиентов, помогут вам решить, в каком банке лучше разместить депозит, взять кредит наличными, открыть счет или просто обменять валюту. Если банки не дают вам кредит, возьмите займ онлайн в микрофинансовых организациях Украины.