Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Taras852 14 октября 2025, 12:51
OTP Bank остаточно втратив мою довіру. За прострочку в 60 гривень мені подзвонила консультантка, яка дозволила собі розмовляти у хамській манері й наприкінці просто кинула слухавку. Така поведінка є не лише грубим порушенням етичних норм, а й суперечить чинному законодавству, яке забороняє психологічний тиск та нав’язливі дзвінки клієнтам.

Ця ситуація повністю дискредитувала банк у моїх очах. Я більше ніколи не користуватимусь їхніми послугами і категорично не рекомендую OTP Bank нікому. Замість того щоб поважати своїх клієнтів, банк демонструє зневагу та агресію — і це красномовніше за будь-яку рекламу.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Asdfgh2006 10 октября 2025, 11:32
Банк ОТП ничего не предпринимает по поводу мошенников.Перевела деньги на счет из банка мошеннику из Инстаграм магазина, при чем людей очень много эта мошенница обманула в течении нескольких лет и банк не блокирует карты и деньги не возвращает
viktoriia97 25 сентября 2025, 14:51
Два роки тому я отримала зарплатну картку цього банку, видали її разом із кредиткою, яка мені взагалі не потрібна була і яку вони самі ж згодом закрили.
З часом потреба у кредитній картці все ж з’явилася, відкрила віртуальну картку «Ладна». Декілька разів УВАЖНО вивчала умови договору, ніби все чітко, високих комісій не повинно було бути. Але з часом побачила, що комісія знімається значно більша, ніж вказано. Коли виставляють мінімальний платіж 1-го числа, то це майже вся сума, яку я використала. До прикладу, усього витратила 5 тис. грн — мінімальний виставлять приблизно 4500 :) Маю кредитку в іншому банку + розстрочку ще в одному, то там чомусь все роблять чітко, як написали, ні копійки зайвої з мене не зняли. А тут суцільний обман і шахрайство! Як таке може бути: в договорі чітко і ясно пишуть, що мінімальний платіж 4%, а насправді для пільгової ставки ти мусиш чи не повністю погасити борг! У додатку ніде не вказується, до якого числа ти у пільговому періоді, не запам’ятаєш — це твої проблеми)
Коли відкривали ту НЕ«ладну", обіцяли кешбек за покупку в інтернеті на суму від 1000 грн, типу одразу його зарахують після оплати, покупку я зробила, минуло два тижні, кешбек і не збирався приходити, якби я не зателефонувала в підтримку і не нагадала їм))) Я є клієнтом трьох банків і з двома іншими таких проблем та «сюрпризів» ніколи не виникало. Моє щастя, що я не робила дорогих покупок цією карткою!!! Закрила її без вагань. Використовувала 2−3 тис. грн. на місяць, здійснювала невеликі перекази в межах банку і сплатила більше 100 грн ПРИХОВАНИХ комісій
Жахливий банк, найгірший з усіх, з якими доводилося мати справу, нікому не порекомендую зв’язуватися з ним.
Александр Наумченков 4 сентября 2025, 12:07
Банк вирішив, що мій паспорт «нечинний» (це прямий текст відповіді), бо немає фото, хоча фото є. Як вирішити питання — «зверніться у відділення». Мені не зручно «у відділення», перший раз з таким стикаюся, в інших банках не виникало таких вимог. Напевно клієнти банку не дуже і потрібні.
MaksBakss 3 сентября 2025, 19:09
Отделение по адресу: Днепр, Крутогорный спуск, 33
Я уже давно владею картой банка. И тут вижу что мне пишет менеджер банка «Пожалуйста погасите долг». Я не понимаю от куда долг, так как во первіх кредитный лимит 0. На карте был остаток 7 грн. Если мне что-то нужно купить я закидываю на эту карту средства и покупаю. И тут вижу что на карте -419 грн. и не понимаю от куда. За обслуживание 0, ниже 0 уйти не могу, от куда долг не ясно. Звоню в банк и мне говорят что где-то, когда-то я платил подписку за сервис и сейчас им не пользуюсь, но сервис пытался стянуть деньги и в обход банка через МастерКард затребовали. И вопрос зачем тогда нужен ОТП БАНК, если с Вас могут в любой момент стянуть деньги и потом будет банк их требовать обратно. Самый *** банк который есть в Украине это ОТП. Карточки этого банка никак не защищены, по этому если не хотите каждый раз платить долги которые они же Вам и создают, то не открывайте там счет!
namik 7 августа 2025, 19:05
Шановні представники ОТП Банку!

Звертаюся до вас із глибоким занепокоєнням щодо ситуації, яка виникла з моїм зарплатним рахунком, відкритим у вашому банку.

Незважаючи на те, що на рахунок надійшла моя офіційна заробітна плата, банк помилково класифікував надходження як перевищення лімітів або незрозумілі транзакції, у зв’язку з чим рахунок було заблоковано. Станом на сьогодні рахунок залишається недоступним вже третій день, і я не маю можливості скористатися власними чесно заробленими коштами.

Я вже тричі звертався до служби підтримки та виконав усі необхідні дії, включно з наданням підтверджуючих документів про джерело коштів. Проте ситуація досі не вирішена, а роз’яснення або офіційної відповіді не отримано.

Прошу:

1. Негайно розблокувати рахунок та надати можливість розпоряджатися моїми коштами.
2. Надати письмове роз’яснення щодо підстав блокування.
3. Уникати подібних ситуацій у майбутньому щодо зарплатних рахунків без належної перевірки.

Звертаю вашу увагу, що внаслідок блокування я не можу виконувати життєво необхідні платежі, зокрема за житло, харчування, транспорт тощо.

Сподіваюся на термінове вирішення питання та адекватне реагування з вашого боку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Valera260509 18 июля 2025, 13:09
Отделение по адресу: Николаев, ул. Садовая, 10
Дуже велика ПОДЯКА усім працівникам відділення за якісне та ввічлеве обслуговування, компетентність та професіоналізм, а також за постійне бажання допомогти клієнтам!!!
Сергій Фомський 14 июля 2025, 19:24
Отделение по адресу: Черкассы, ул. Лазарева, 6
Почалась історія з дзвінка менеджера Черкаського відділення з пропозицією співпраці.
Обіцяла трохи кращі умови ніж в інших банках для юр. осіб по деяким продуктам, надіслала на пошту комерційну пропозицію з тими ж умовами.
Також була обіцяна умова безкоштовного обслуговування рахунку на протязі трьох місяців.
Після відкриття рахунку та перерерахунку туди грошей, на слідуючий день приходить сповіщення, що умови змінені, звичайно ж не в кращу сторону.
Також з першого місяця знімають плату за користування рахунком (де мало бути 3 міс. без оплати).

Будь-які дзвінки до менеджера не принесли жодних результатів — спочатку розказувала що відбулись якісь збої, все вияснить і гроші повернуть, потім на тиждень взагалі пропала і не відповідала ні на дзвінки ні на смс.
В цей період я звертався на гарячу лінію (більше 10 раз. Але вони тільки «начебто» фіксують звернення і передають відповідальному менеджеру щоб той зв’язався з клієнтом), але і це призвело лиш до того, що через тиждень зі мною звязалась менеджер і знову пообіцяла все вирішити. Після останніх обіцянок пройшов ще 1 місяць — нічого не змінилось.

Взагалі не розумію куди дивиться керівництво цієї «шарашкіної контори» — по іншому назвати їх не можу, коли:

1. Менеджер Черкаського відділення — Лукашенко Ніна (з її слів вона ж Керівник напрямку обслуговування юр. осіб) дозволяє собі цілеспрямовано брехати, розповідаючи про неїснуючі умови та надсилати документи від імені «банку» з неіснуючими умовами, після чого просто пропадає, не відповідає на дзвінки та смс.

2. Керівник Черкаського відділення — Гібало Інна Ігорівна жодного разу не відповіла на телефонний дзвінок (номер її телефону дав менеджер гарячої лінії) — дзвонив більше десяти раз в різні дні напротязі тижня.

Також на гарячій лінії мені дали номер телефону відділення (сказали, це загальний номер відділення — дзвоніть), і там теж жодного разу не відповіли.

Ця «контора» знаходиться на 5-му місці рейтингу Мінфіна!!! — ЯК?
Такого відношення до роботи, співпраці, клієнтів, не тещо в інших банках, взагалі ніде не зустрічав!

Категорично не рекомендую ОТП Банк до будь-якої співпраці!

Мінфін, чим ви керуєтесь, коли визначаєте місця в ваших рейтингах? — тут мають місце або корупція, або така ж некомпетентність, як і в Черкаському відділенні ОТП у вищеперерахованих осіб, або цілеспрямоване *** під вашим прикриттям.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
USO 13 июня 2025, 10:20
Отделение по адресу: Полтава, ул. Ю. Матвийчука, 28
Дуже ввічливе та доступне обслуговування.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Garrett 27 мая 2025, 17:57
Дуже приємне враження залишила консультація в ОТП Банку. Сніжана — ввічлива, доброзичлива та уважна. Спілкування було комфортним і зрозумілим. Дякую за професіоналізм!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Сніжана Петрюк 27 мая 2025, 17:30
Дуже задоволена обслуговуванням в ОТП Банку! Працівники завжди ввічливі, компетентні та готові допомогти. Відкриття картки, оформлення депозиту чи консультація — усе проходить швидко й без зайвого клопоту.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
NastyaAvramchuk 8 мая 2025, 17:38
Отделение по адресу: Житомир, ул. Леха Качинского, 8
Гарний банк та якісне, доброзичливе обслуговування
Всі дівчата привітні
Окремо дякую менеджеру Аліні
Допомогла вирішити всі проблеми, ефективно та якісно робить свою роботу
Рекомендую саме цей банк
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Sisoeva21 8 мая 2025, 14:55
Отделение по адресу: Житомир, ул. Леха Качинского, 8
Була в касі, касир Світлана. Робила платіж. Обслуговування чудове, працівник чемна і привітна. Обслуговування на найвищому рівні. Дуже сподобалося. Звертатимуся й надалі.
Щиро дякую!!!
Nadin67 6 мая 2025, 17:01
У 2008 році мною було відкрито депозитний вклад.Також на мій депозитний вклад були розміщенні кошти іншої особи.
Мій депозитний вклад викрали! Мене звинуватили у викрадені коштів іншої особи, хоча в подальшому за рішенням суду доступу до рахунку даної особи, усі кошти знаходились на її рахунку. Мене арештовували, тримали в СІЗО і на цілодобових домашніх арештах і все це за мій власний депозитний вклад. На сьогоднішній день уже 13 років ідуть суди де я є обвинувачена, представники банку переховуються від суду, а ОТП банк знищив усі мої первинні документи по моєму депозитному вкладу.Національний банк, як і ОТП банк приховують даний факт.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
OlgaAleks 29 апреля 2025, 14:19
Всі питання вирішуються швидко і якісно. Професіонали, які уважні до своїх клієнтів.
Минфин
Ответ администратора
2 мая 2025, 8:52
Відгук не зарахований (на 02.05.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Viktor2369 28 апреля 2025, 18:05
Третий год выплачиваю кредит, осталось четыре платежа захожу в приложение и вижу что сумма долга увеличилась на 600 гривен. Звоню в банк говорят вы наверное не туда смотрели делают из людей идиотов. Ни кому не советую связываться деньги воруют и говорят что так должно быть.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Oksana30081980 6 апреля 2025, 14:49
На рахунку лежать мої кошти. Я втратила телефон, відновити номер не змогла, так як знаходжуся в окупації. Писала в банк щоб увійшли в положення, робила фото себе, документів, себе з документами, описувала які і звідки були надходження на карту, все марно, відповідь банка одна, не можуть мені надати доступ до МОЇХ ЖЕ ГРОШЕЙ. Доберуся до банку, переведений всі кошти в інший банк, а з цим більше звязуватися не буду, а якщо взнаю що грошей на рахунку більше не має, подав в суд.
alexeypenzin 24 марта 2025, 10:45
Списують непомітно кошти (КРАДУТЬ). Комісії за користування послугою переказу між картками за допомогою G-Pay, НЕ відображають ні при здійсненні операції ні після, зазначивши це лише в договорі.
vikkimartini 20 марта 2025, 11:44
Возможность открыть депозитный счет онлайн ты можешь, а вот закрыть счет удаленно ты не можешь! По причине войны вынужденно пришлось уехать в другую страну, чтобы закрыть счет, необходимо личное присутствие в банке, чтобы просто закрыть счет без долгов! Куда докатилась наша страна — одно *** и беспредел!
Toryvs89 19 марта 2025, 17:47
Подала заявку на кредитную карту 14.03, был звонок в котором должны были сообщить что и как, не успела добежать к телефону, вечером еще один звонок в 3 сек, даже взять в руки телефон не успела. В понедельник никто не перезвонил. Я написала в тех поддержку, там пообещали что меня наберут. Никто не набирал и через 2 дня. Сегодня 19.03 пишу снова в тех поддержку, после чего был звонок где мне сообщили, что нужно обновить документы и меня сегодня обязательно наберут и все сделают и только потом будет отправлена заявка на кредитную карту. (Неделя ожидания зря) Естественно никто не набрал … карта уже и не нужна, просто жаль своего времени потраченного. Спасибо за сервис!

Курс валют в ОТП Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.5 49.5
USD 41.65 42.25
Все курсы банка

Курс валют в ОТП Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.5 49.5
USD 41.65 42.25
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / OTP Bank 💰 / Отзывы о ОТП Банке 📝

На странице вы можете ознакомится с отзывами о ОТП Банке, а также оставить комментарий о своем опыте сотрудничества с банком. Отзывы клиентов, помогут вам решить, в каком банке лучше разместить депозит, взять кредит наличными, открыть счет или просто обменять валюту. Если банки не дают вам кредит, возьмите займ онлайн в микрофинансовых организациях Украины.