Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
alla4681 2 декабря 2024, 13:38
Отделение по адресу: Одесса, ул. Бунина, 10
украли мои деньги, списывают не понятное обслуживание о котором даже не ставили в известность. Ужасный банк, не рекомендую, за клиентов не держаться!!! Обходите стороной. Им лишь бы свои карманы набить, обворовывая других.
vlas777 8 ноября 2024, 15:01
Було виконавче впровадження по кредиту, гроші всі віддали без залишку, на щомісяцне проживання! Але це пів біди, картку розблокували, користуватись не можу, я в банкомат-не правильний пароль. Після розмови на гарячу лінію, мені сказали, що треба поміняти пароль картки! Навіщо і чому в смс не повідомили, за такі діі??? Добре поміняв) заплатити в олх за послугу не можу ((Знову гаряча лінія-щоб заплатити 59 грн, я пройшов майже детектор брехні(фіо, прописка, додаток через фейс айді, коди з смс і потім мені сказали, що це замало треба індефікаційний код і номер паспорта) — це сбу якесь, а не банк. Пройшовши все, мені дозволили проплату 59 грн) і покупки онлайн, але як виявилось не все можно проплатити і купити, як щось не пройде, то звонити питати чому?! Користуватись чи ні вам рішати.
referee 8 ноября 2024, 11:50
Обходьте десятою дорогою цей банк. Мало того, що заблокували рахунки на вимогу внутрішнього фінмону, за те що, УВАГА!!!, зайшла на зарплатну карту офіційна премія від роботодавця, і сума надходжень перестала відповідати заявленій в анкеті (хоча як можна передбачити премію при заповненні анкети — відомо тільки фінмону). Так ще й після оновлення даних в анкеті вже 3 добу не можуть розблокувати мої рахунки. Притомної причини не пояснюють. на всі дзвінки відповідь — запит на фінмон створено, спробуйте через 15 (30, 45, 1 годину) хвилин. Резюме: якщо хтось хоче витрачати свій час на вирішення питань з фінмоно цього банку — можете залишатися. Особисто я після розблокування рахунків виведі всі свої залишки і перейду в більш притомний і лояльний до клієнтів банк. Де фінмон розрізняє сумнівні надходження на рахунок і офіційну зарплату з премією. Всім добра.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Vghejsh346 6 ноября 2024, 22:04
Отделение по адресу: Львов, ул. И. Франко, 20
Дуже сподобалося обслуговування, як до мене ставилися та вирішували всі мої питання. Всі свої потреби я оперативно владнав.
Особливо дякую персоналу в особі Ольги.
Leno4ka33 16 октября 2024, 15:47
Користувалася кредиткою постійно з 21 року. Ліміт був невеликий, всього 13000 але дуже іноді виручало, дуже було зручно коли терміново потрібні додаткові кошти. Прострочення та штрафів по карті у мене ніколи не було. Але банк вирішив без всяких на то причин і пояснення знизити кредитний ліміт з 13 до 10 тисяч. Коли подзвонила на гарячу лінію, конкретної відповіді не отримала в чому причина. Дуже шкода що банк так відноситься до своїх клієнтів, хоча я і мільйонами не кручу.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Pe4enka2024 12 октября 2024, 15:01
Сьогодні 12.10.24 приблизно об 11:00 у Кременчуці (вул. Небесної Сотні, 3А) мама оформлювала в Комфі розстрочку. Кредитний інспектор видала додатково картку, щоб «у майбутньому простіше оформлювати розстрочки». Яке ж було моє здивування, коли я виявила у встановленому цим інспектором додатку наявність КРЕДИТНОЇ картки (про що ніхто не попереджав) і поповнення мобільного (маминого, але все ж) з цієї кредитки на 300! грн. З якої статі таке робити? Про проведення цієї операції з кредиткою ніхто не попередив. Більше того інспектор наполягала на тому, щоб саме вона, а не мама пізніше, скачала застосунок та активувала його. А якби я не змогла це перевірити сьогодні, скільки штрафів мамі б нарахували, перш ніж почали надзвонювати колектори? Ганьба такій політиці виконувати свій план продаж. Раджу подумати, перш ніж зв’язуватися з цим банком.
Alenakuhar0 11 октября 2024, 9:20
Самий жахливий банк, 10 днів писала в чат бот, операторам щоб закрити кредитну картку, казали що заявку подали, але ніхто навіть пальцем не рухнув, в жовтні готівку з кредитної картки не знімала, а у мене зняли гроші за користування кредитними коштами, хоча я просила їх закрити карту, дуже великі відсотки за кредитною картою, щиро не рекомендую цей банк, оператори жахливі взагалі питання не можуть вирішити!!!
Світлана Краснова 30 сентября 2024, 18:27
Отделение по адресу: Харьков, переул. Банный, 1
Вважаю дії банку шахрайськими та створену для клієнта фінансово загрозливу ситуацію
навмисною. Мала зарплатну картку у ОТП
банк. Востаннє зарплата прийшла на картку
04.2023. Оскільки термін дії картки був до 04.2023, переказала гроші на картку іншого банку. Комісія за переказ стягується з відправника переказа, тобто. списується з його картки разом із сумою самого переказу. Розмір комісії розраховується та відображається на екрані автоматично до здійснення переказу. Якщо не вистачає грошей, банк відмовляє в операції. Я неодноразово переказувала гроші з карти на карту, тому була в курсі. Але через півтора року банк надіслав СМС, що існує ризик передачі договору колекторській службі. Ні номера договору, ні номера картки в повідомленні не було вказано. Я була впевнена, що це помилка, тому що боргів перед банком не мала. Та зʼясувалося, що зʼявився борг через зняття комісії за переказ коштів. Не розумію як зарплатня карта мала піти в мінус та нараховувались відсотки. Витяг з рахунку за моїми операціями за той період зараз взяти неможливо. СМС у телефоні за той період дивним чином зникли, хоча я ніколи не видаляю такого роду повідомлення. Мало того, банк три дні тому надіслав СМС, що право до вимог відступлено TOV SVEA FINANCE. На мою вимогу надати мені інформацію про суму моєї заборгованості перед банком на момент передачі та дату передачі в колекторську службу — було дано відмову. Тобто я взагалі не в курсі, що є кричущим порушенням та злісним приховуванням фактів.І ще питання, чому
банк не звернувся до суду з позовом до мене? Чому на моє ім'я, наразі зараз існує невідома для мене картка, про яку я взагалі нічого не знала? Може тому, що протягом півтора року банк не давав жодної інформації, не пропонував клієнту способи вирішення
проблеми, якщо вона виникла!
Але це ще не все. Я маю кредитну картку у цьому банку.
За кілька днів до масштабних військових дій в Україні я розплатилася ій за покупку товару. Під час інтенсивних бойових дій я змушена була залишити рідне місто разом зі своєю родиною, щоб не наражати життя і здоровʼя своїх рідних на небезпеку. Але, при цьому, я завжди памʼятала, що у мене є заборгованість перед банком. І через рік я її повністю погасила. З усіма відсотками.
Загалом повинна була 1300 грн., а заплатила близько 18000 грн. Погасила через касу ОТП
банк. Навіть переплатила 500 грн. Але коли я вирішила закрити рахунок кредитної картки через чат бот ОТП банк в Telegram, мені відповіли, що суми для закриття мало, внесіть ще 7,98 грн. Наступного дня у відділенні
банку сказали, що не може такого бути, у вас
особистих коштів на карті 500грн. Загалом раджу всім обходити цей банк стороною.
Питаннь виникає до банку багато.
Минфин
Ответ администратора
18 октября 2024, 11:52
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2024/10/18/137928043/
Олександр Арн 30 августа 2024, 11:14
Отделение по адресу: Киев, пр-т Голосеевский, 68-А
Компанія виїхала з Краматорську до Києва — перереєстрацію не проходили, зняли офіс, почали набирати додатковий персонал. До того обслуговувались у Дніпровській філії Ощадбанку — теж не кращий банк, але не найгірший.
В Києві вирішили відкрити рахунок у «справжньому» банку — з логістичних причин та по порадам знайомих обрали ОТП банк.
Надали все, що вони просили, підписали все, що треба, але… нам відмовили… з 20.08.2024 р. у нас звільнився директор (виїхав за кордон) — і тимчасово директором став власник. До того ж ніколи у нас не було бухгалтера (підприємство на єдиному податку, працевлаштовано 2−3 особи, ніякої готівки — все дуже просто).
І нам відмовили в обслуговуванні, тому що власник одночасно і директор і бухгалтер. Звісно, що відмовили усно (ми їм листа написали, але не думаю, що швидко отримаємо якусь відповідь) — відмовили не посилаюсь на закони або інші нормативні акти.
В понеділок йдемо відкривати рахунок в ПУМБ — він поруч знаходиться — зайшли, розказали у чому наше питання — отримали відповідь, що це не проблема, вони нам рахунок відкриють і не розуміють, чому відмовив ОТП. Сказали, що можливо — не вірять, що ми зможемо в Києві зачепитись і зможемо працювати, а у «мертвих» фірмах вони не зацікавлені. Не знаю.
До працівників філії питань не має — ввічливі, все швидко зробили, але у головному офісі якісь дивні порядки
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Виталий Никитин 21 августа 2024, 11:04
В приложении нужно вручнвую запоминать пароли с смс-ки и самому высчитать комисию какое приложение такой и банк приложение криворукое

Не рекомендую
Отп банк вирішив обмежити мене у зв’язку з ризоковістю операцій. Добре. На рахунку залишилось 29 000 грн, які необхідно було за пати. Співробітник відділення перший по дзвінку сказав що кошти треба буде по заяві перерахувати на інший банк, прийшов я до відділення другий співробітник сказав, що отримання тільки готівкою, але сказав попробуємо додати реквізити для перерахунку, якщо не перерахується то 7.08 звернутись і забрати готівкою.
Пишу я в чат 07.08 зі свого номеру, то співробітник підтримки сказав, що рахунок ще не закритий (хоча кошти з рахунку були списані банком) і сказав звернутись до відділення через 1−2 дні і забрати кошти готівкою. Приходжу я до відділення 10.08, а у відділенні кажуть ми не бачимо коштів, треба писати на головний офіс в понеділок. Тобто мало того, що не можуть побачити кошти і їх видати, вони не попередили що це треба робити в будній день, оскільки у відідеьенні не знають, як побачити кошти. В добавок до усього кошти в банку знахдяться майже 2 місяці. Невже в банку немає процедури видачі коштів одразу при закриті? Різні консультації в підтримках, нікто окрім головного офісу не знає де кошти.
Скарги не приймають в підтримці в чаті через телеграм (прошу розглянути чи це також не порушення закону про звернення громадян
Минфин
Ответ администратора
20 сентября 2024, 18:35
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2024/09/20/134793898/.
Tetiana8 8 августа 2024, 11:59
Вирішила написати відгук відносно обслуговування нас з чоловіком у відділенні Святошинське АТ«ОТП Банк" у місті Києві.. Перш за все нас вразила доброзичливість, повага до клієнтів, а саме головне — бажання допомогти у вирішенні проблеми, яка існує. Особливо хочемо подякувати старшому експерту з преміум банкінгу Хоменко Олегу Віталійовичу за чіткість пояснень, високий рівень обслуговування, компетентність На наш погляд він фахівець високого рівня.
82845392 22 июля 2024, 17:27
Мало того, что оставили в Харькове аж целых 2 отделения (и столько же банкоматов), так еще и ровно одно из них — дежурное (т.е. работает при отключениях света) :) Вам задонатить на генератор, бедняги? :)
svpiperkul 24 июня 2024, 13:29
Отделение по адресу: Запорожье, пр-т Соборный, 66
Добрый день. Хочу оставить отзыв о помощи ОТП банка в случае, если со счета сняты деньги мошенниками.
8 апреля 2024 года мошенники методом подбора суммы в долларах по курсу пытались удаленно расплатиться моей картой. Попытки оказались неудачными, потому как после третьей карта заблокировалась и они не смогли подобрать сумму. Я обратилась на горячую линию банка. Работник банка посоветовал мне заблокировать карту и переиздать с новым номером. Я так и сделала.
25 апреля 2024 года с моей новой карты были сняты деньги мошенниками без моего участия. То есть никаких паролей, данных карты я никому не предоставляла. И новую карту я даже не вводила ни на одном сайте для покупок товаров через интернет. В приложении видно, что списано 24,74$ по курсу на услуги такси Uber. На это работник банка мне ответил, что я сама в этом виновата, потому что возможно оставляла данные карты в интернете и закрепляла ее для оплаты товаров при покупке на разных сайтах. И в этом случае нужно было закрывать расчетный счет, а не карту. Банк совсем не несет ответственности и не защищает предоставленные ему данные, а работник банка является некомпетентным в решении таких задач и предоставлении помощи в таких случаях.
Итогом разговора было написание мною заявления о спорной транзакции, которое они должны были рассмотреть в течении 45 банковских дней. На сегодняшний день никакого фидбэка от банка нет.
Не рекомендую доверять свои средства этому банку.
Минфин
Ответ администратора
20 июля 2024, 9:30
Даний відгук став учасником редакційного огляду https://minfin.com.ua/ua/2024/07/19/131202072/
Bankkiller 29 мая 2024, 11:59
Отделение по адресу: Винница, ул. Гоголя, 1
Доброго дня! Прийшов в відділення щоб відкрити картку, після чого не подивившись ні на що, ні документи, нічого абсолютно, мені сказали вам відмовлено в обслуговувані. Я питаю чому мені відмовлено в обслуговуванні? Людина каже ну не будемо відкривати вам картку, я питаю через що саме мені відмовлено в обслуговувані, людина каже ну ми просто не хочемо і не будемо робити вам карту. Уточнення до цього у мене не було отп банка ніколи, щоб була у мене там відмова в обслуговуванні, так як мені виповнилося 18 не давно і я ще ніяк не встиг би отримати цю відмову)
Обслуговувала мене менеджер Тетяна.
Після цього я прийшов в відділення через пару годин, і мене покликала головна відділення. Після чого запитала мене для чого вам потрібна карта, я відповідаю для особистого користування, а саме: оплата в магазинах, переказ коштів, знаття готівки, розрахунки в інтернет магазинах, оплата підписок, оплата комунальних послуг і т.д. Головна відділення каже, щоб ми вам відкрили картку надайте документи про походження коштів (перший раз таке при відкритті картки), після чого я кажу без питаннь я готов надати документи про походження коштів. Я надаю документи про походження коштів батьків і надаю свідоцтво про народження де видно, що ця людина якої я надав документи про походження це моя мама.
Після чого мені кажуть, що вам нічого давати не будемо прийшло рішення з головного управління.
Я запитав ще чи це зі всіма клієнтами така процедура, мені сказали, що так, але перед цим за пару днів моєму знайомому якому 18 відкрили картку, без питань про походження.
А і ще уточнення мені головна відділення сказала що по зовнішньому вигляду не дали мені картку) Хотя я просто виглядаю як звичайна людина.
Ні кому не рекомендую звертатись в цей банк, так як абсолютно без відповідально ставляться до своєї роботи, і нічого не перевіривши не дають картку.
Перший раз таке бачу, щоб відмовляли в відкритті картки, у мене є багато банків, але таке, перший раз бачу.
Коли прийшов у другий раз, у відділення із клієнтів було 0 людей, і мене заставили очікувати десь 1 годину, щоб вийшла менеджер і взяла мої документи на перевірку. Визвали на мене охорону, яка просто весь цей час сиділа) Цікаво для чого була охорона ?)🤣🤣🤣
Цирк, а не відділення, не рекомендую ніколи звертатись в цей відділення, так як в другому місті мені відкрили картку без питань, а тут просто так не захотіли і потратили мій час.
НЕ РЕКОМЕНДУЮ, НЕ ЗВЕРТАЙТЕСЬ В ЦЕ ВІДДІЛЕННЯ
35355024 28 мая 2024, 13:47
Отделение по адресу: Запорожье, бул. Шевченко, 18
Оплачиваешь себе услугу через платежную систему портмоне, без комиссии, на расчетный счёт фирмы … И потом, оп! А банк это видит как перевод с карты на карту, и на следующий день, у тебя отрицательный баланс по карте, за который ты платишь процент как по кредиту) Ну гениальная схема! Не так ли?
Антон Ткач 22 мая 2024, 20:50
В январе 2023 года открыл з/п карту ОТР Банка. В мае 2024 года заблокировали, так как потеряли мою анкету фин мониторинга. Требовали прийти в отделение банка и заполнить новую. Позвонил на горячую линию. На манеже одни и те же)) Вариант только один, идти в банк, что противоречит внутреннему регламенту и законодательству. Так как мониторинг делается раз в 3-и года.
Antique 4 мая 2024, 15:59
Кліент банку 20 років. Подарили новий телефон, встановив eSim (номер залишився той, що прив’язан до банку). Заблокували додаток на 72 години. Пройшло 4 доби, спробував ще раз зарееструватися, знову пише про 72 години. Звязався з банком, щоб спитати чьому, заблокували щей й картку (також до речі віртуальну)). Кажуть приїджайте до відділення, але справа в тому, що в моєму місті не має відділення, і треба їхати в Київ. Оператор 410 пояснила, що отримання eSim, на думку служби безпеки банку, це шахрайська дія. Де я помилився? 21 сторіччя можно ж ідентіфікувати клієнта онлайн? Багатодітна родина. Дякую.
Минфин
Ответ администратора
17 июня 2024, 12:03
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/deposits/articles/narodnyy-reyting-bankiv-traven-24/
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
kirira 1 мая 2024, 9:43
Телефонував працівник з приводу боржника (третьої особи, до якої я не маю відношення). Такого хамства я давно не чула! Назад у 90ті? В кінці взагалі кинув трубку! Бажання мати справу з цим банком пропало взагалі.
metofthematch 22 апреля 2024, 21:27
Отделение по адресу: Черновцы, ул. О. Доброго, 7
Пришел открыть счет в отп, нахамили, сказали что знают что я хочу использовать отп в целях отмытия черных денег, назвали мошеником и отказались в обслуживании и открытии счета по причине того что я не предоставлял женщине бумажки о подтверждении доходов, при этом даже не посмотрела ни документы ничего, все что хотела узнать, от куда и какие у меня доходы. При этом счет я открыть так и не смог
В банке 0 людей, сотрудников нет, двери открыты, а сами шкерятся в туалете, хамят, орут, замешивают в каком то мошенничестве и т. д. отказываются обслуживать и открыть счета. ЕСЛИ ВЫ ДУМАЕТЕ ЧТО ВАМ КТО-ТО СМОЖЕТ ПОМОЧЬ В ОФФЛАЙНЕ в этом банке если вдруг что-либо случится с вашим счетом, даже не думайте))) такого не будет) Для этого банка ты мошенник

Курс валют в ОТП Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.5 44.25
USD 41.35 41.78
Все курсы банка

Курс валют в ОТП Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.5 44.25
USD 41.35 41.78
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / OTP Bank 💰 / Отзывы о ОТП Банке 📝

На странице вы можете ознакомится с отзывами о ОТП Банке, а также оставить комментарий о своем опыте сотрудничества с банком. Отзывы клиентов, помогут вам решить, в каком банке лучше разместить депозит, взять кредит наличными, открыть счет или просто обменять валюту. Если банки не дают вам кредит, возьмите займ онлайн в микрофинансовых организациях Украины.