Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Alex1050 8 октября 2024, 13:00
Не знаю які слова підбирати- замовив через додаток грошові кошти в іноземній валюті, не дочекавшись підтвердження зателефонував до відділення та пояснив ситуацію, що замовляв кошти через додаток але не прийшло підтвердження та запитав у них чи можливо приїхати до відділення та придбати потрібну мені сумму через касу на що мені повідомили, що приїздіть і можете придбати потрібну мені сумму, а саме 2400$.По приїзду до відділення в касі мені повідомили що можуть продати лише 1000$.Питання- навіщо тоді вводити в оману клієнтів банку, а не роз’яснити реальну ситуацію, оскільки мені щоб приїхати до відділення потрібно не вийти на робота, пропустити робочий день за який мені не заплатять та проїхати в один бік близько 50 км.
Дуже довге та неякісне обслуговування, прочитали годину з маленькою дитиною поки обслугують 1 людину
Viktoriia2605 16 сентября 2024, 15:32
Отделение по адресу: Киев, ул. Бальзака-Беретти, 42/20
Звернулися до банку з приводу купівлі квартири під програму є оселя, чоловік військовий знаходиться на сході. Заявку одобрили. Ми знайшли квартиру подали всі документи говорили що 2−3 тижні і все буде зроблено, уже пройшло більше 3 місяців морочать голову постійно якісь зміни, нічого конкретно не говорять
Artishok2020 12 сентября 2024, 17:58
Маю зарплатну картку Укргазбанк. Відповідно додаток онлайн Еко банк. На головному екрані велика кнопка Поповнити картку. Яка виявляється не працює. Другий раз попав на цей розвод. Хочу поповнити власну зп картку. Як звичайна людина як положено натискаю на головному меню під балансом картки кнопку ПОПОВНИТИ. Все як звичайно виходить вікно ввести номер картки іншого банку. При поповненні Помилка. Відхилення. Гроші з іншого банку списались і… Догадайтесь… На Еко банк не зарахувались. Браво. Тепер потрібно пару днів чекати поки інший банк обробить платіж. Та верне назад гроші на картку. При дзвінку в Укргазбанк оператор каже… А ви знаєте, ця функція тимчасово не працює… Використовуйте інші способи переказу… Я впав… Це так тіпа спокійно каже, як то що тут такого… Це що шановний Еко банк не можна попередити що ваші перекази не працюють? Я всі гроші вам переслав, які зависли в повітрі. Навіть хліба ввечері немає за що купити. Дякую. Три дні голодування буде. Сволочі!!!
ukrx 11 сентября 2024, 20:32
Не выдают кредитную линию хотя у меня в других банках по 150 000
190359glm 6 сентября 2024, 10:36
Банк не надає дозвіл на відвантаження транзакцій на віртуальну картку іншого банку за програмою «Національний кешбек», хоча повинен такий дозвіл надавати.
Так сталося що я взяв кредит 5−7-9 через цей банк, це єдине за що він заслуговує хоча б одну зірочку. Далі тільки мінуси: Це радянський союз в Україні! Клієнт- банка можна сказати нема, точніше функціонал його моб версії на рівні «подивитись скільки на рахунку», а браузерна версія має дуже малий функціонал. Самі великі тарифи на послуги. Я вже не враховую роботу з касою тому що знайшов можливість виводить гроші з рахунку з допомогою інших банків. Ну і «черешенька на торті» це за кожну довідку треба заплатити 200 грн. Мені, на жаль, потрібна довідка від них про відсутність заборгованості і з мене вимагають 200 грн. цю довідку я беру вже вдруге на жаль. Доречі в інших банках ця довідка безкоштовна, наприклад: МОНО, ОЩАД і навіть ПРИВАТ
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
i8or 18 августа 2024, 21:14
Скажіть чи є актуальним рахунок по номеру карти 5355 **** **** 7902?
Чи є скарги від інших людей?
Є підозра на шахрайство зі сторони власника карти.
Tetianapic 18 августа 2024, 19:51
Добрий день. Допоможіть, будь ласка, у вирішенні питання. 02.07.2024 я сплачувала комунальні послуги на укрпошті. У відділенні раптово зникло електропостачання, саме в цей момент у мене з карти укргазбанку гроші зняли. Але оператор Укрпошти повідомив, що у неї в комп’ютері про це відомостей немає.
Я звернулася в банк, потім на гарячу лінію укргазбанку. Подала заявку. Мені сказали, що кошти мої заблоковано, що будуть з’ясовувати, чи надійшли вони на рахунок компанії.
Через місяць, коли знову прийшли квитанції за комунальні послуги, стало зрозуміло, що гроші на рахунок комунальних підприємств не надійшли. Але банк мені гроші не повертає.
RoYan 14 августа 2024, 18:43
Отделение по адресу: Одесса, ул. Канатная, 112
Поразился неадекватности поддержки банка.
Первое негативное впечатление от банка получил во время открытия дебетной карты. Отказ без объяснения причин. После обращения на 0800 банка с жалобой на неправомерные действия в другом отделении карточка таки была открыта.
Теперь очередной глюк. Закрываю карту, пишу в отделении банка письменное заявление, жду уже более 45 суток. В приложении карта убрана, но в кошельке продолжает оставаться активной. Поддержка 0800 говорит, карта закрыта, но явно врут, и о если бы она не была бы активной, кошеле ее бы не увидел. Говорят, иди опять в отделение, обращение не поводу этих безобразий не принимают. «Мы консультанты», мы этими вопросами незанимаем я. А за ем тогда такая поддержка и такой банк нужен? НЕ рекомендую связываться с этой шарашкиной конторой.
Віталій Запорожченко 6 августа 2024, 11:00
Тривалий час, з моменту виходу на пенсію у 2008 році, обслуговуюсь у Сумському відділенні Укргазбанку (Екобанку) по вул. Герасима Кондратьєва, 4. За цей період в мене склалось приємне враження про колектив за діловий, професійний стиль роботи і за доброзичливе відношення до клієнтів. Особливо слід відзначити менеджерів Шевченко Світлану Василівну та Петренко Марину Олександрівну, до яких, звичайно, звертаюсь за допомогою у вирішенні своїх фінансових питань. Вони здійснюють ділові операції професійно, грамотно, швидко з відповідними поясненнями та порадами клієнту. Саме так треба працювати у теперішній напружений час.
Бажаю висловити щиру подяку також заміснику директора Сумського відділення Дашкіну Віталію Шамільовичу за особисту допомогу мені при розблокуванні пенсійної картки, що відбулося через необережне триразове введення коду, а гроші були потрібні терміново для своєчасної сплати комунальних послуг. Пан Віталій особисто кілька разів дзвонив у Центральний Офіс і продовжував допомагати до повного позитивного вирішення мого питання. Ще раз дякую та бажаю колективу відділення подальших трудових звершень.
Два роки намагаюсь повернути власні кошти з рахунку. Співробітники некомпетентні, не знають чинного законодавства. Банк утримує два роки кошти на рахунку, який хочу закрити.
Олександр Сокирко 26 июля 2024, 12:57
Ситуація наступна: я ВПО, з квітня 2022 р. мешкаю в Полтавській області. Закінчився термін дії пенсійної картки. Звернувся на гарячу лінію банку. Відповідь: «пластик» можна отримати лише у відділенні. Найближче відділення знаходиться на відстані 70 км від мене у Лубнах. Із доступного транспорту — лише електричка. Враховуючи ситуацію зі світлом і постійними повітряними тривогами, не впевнений, що за день зможу отримати картку. Чому банк не може надіслати нову картку поштою? Державні Приватбанк і Сенс Банк роблять це без проблем і безкоштовно.
SN45 9 июля 2024, 22:02
В целом- банк не плохой, но возможно сказывается «государственное» происхождение, отсюда и множество проблем.
1.Общее впечатление.Банк отстает от своих коллег в технологическом плане: устаревший сайт, на котором не так просто найти нужную информацию, часто указанная на сайте информация оказывается не верной или не соответствующей действительности, мобильное приложение очень «глючное» с урезанным функционалом, в котором есть доступ только к карточным счетам. Остальные текущие счета никак не отображаются в приложении и взаимодействовать клиент с ними никак не может.
2.Поддержка клиентов/компетентность.Нельзя сказать, что поддержка клиентов совсем плохая или ее нет. Нет, она есть, но клиент может столкнуться как с хорошим обслуживанием и решением проблем, до полной некомпетентности.Часто при возникновении проблемы/вопроса клиент может получить на один и тот же вопрос совершенно разные и противоположные ответы в чат-поддержке.
3. Обслуживание. Соблюдение прав клиентов и законодательства Украины.
Банк может не соблюдать действующее законодательство, постановления и инструкции НБУ. Часто трактует их на собственное усмотрение. При указании на нарушение банком прямых норм Конституции Украины и норм закона/инструкций НБУ — представители банка заявляют, что они руководствуются внутренними инструкциями банка (!). Причем проблема не только в компетентности сотрудников, но и в целом позиции банка. При откровенных «косяках» со стороны персонала, банк вместо решения проблемы в «тупую» будет продолжать настаивать на своей правоте, заводя ситуацию в еще больший тупик.
4. Внутренняя политика банка предусматривает разделение клиентов и явную дискриминацию по территориальному признаку. Причем банк это нисколько не смущает. Ст. 24 Конституции Украины? Не, в банке о таком не слышали.
5. В продолжении предыдущего пункта, банк в одном ряду с Приватом и еще несколькими банками, — которые вымогают от клиентов, для осуществления банковского обслуживания, предоставления справки ВПЛ. Я был уверен, что эта позорная практика осталась в прошлом, но нет- в Укргазе она живёт и процветает.
6. Дистанционное обслуживание. Тут уже были отзывы по закрытию счета (это касается любого дистанционного обслуживания). Будьте готовы, что счет Вам так просто не закроют. Банк будет постоянно придумывать все новые и новые документы и условия. Например, вы на сайте банка «заказали» дистанционную услугу. Будьте готовы, что такую услугу вы можете не получить. Почему? Ведь на сайте черным-по белому написано… Но мало ли, что там написано, на заборе тоже много чего пишут.
Вам на почту пришел список необходимых документов и условий для получения дистанционной услуги? Вы заполнили все анкеты, собрали все документы, совершили квест, почти как в сказке — игла в яйце, яйцо в утке, а утка в ларце, которое под дубом на острове, и думаете, что всё? Нееет))) Есть еще дополнительный список документов… Что? Вам о нём не говорили? Так мы вам сейчас говорим. В чём проблема?
И вот Вам предложат заполнить кучу анкет, предоставить кучу документов, но потом все равно предложат прийти в банк. Мне к слову, предложили прийти в ближайшее отделение банка, которое находится за тысячи километров. Почему нет?
В общем банк для клиентов с устойчивой психикой, кучей времени и «правильным» местом жительства/регистрации.
Галина Буряк 18 июня 2024, 23:19
Отделение по адресу: Львов, ул. Стрыйская, 98
Найгірший банк України. Менеджери некомпетентні.
Оформляли кредит на машину. Частину кредиту сплачено і вирішили закрити увесь кредит. Менеджер відправила знімати готівку в банкомат, в якому встановлено дуже малий ліміт. Безготівковий розрахунок менеджер не запропонувала. Коли ми звернулися до неї з проханням зробити безготівковий розрахунок, то вона байдуже подивилася на нас і продовжила писати смс в своєму телефоні. Було враження, що ми їй заважаємо.
Шановні українці, поважайте себе! Не користуйтеся послугами тих установ, де зневажливо ставляться до клієнтів.
Найгірший банк України. Не рекомендую.
bav53 10 июня 2024, 18:51
Отделение по адресу: Винница, ул. Ивана Бевза, 34
Сьогодні відвідав відділення банку у м. Вінниця, вул. Бевза 34. Зіткнувся з новим покращенням у роботі з клієнтами, а саме запровадженням електронної черги через QR-код.
На момент приходу в банк було три вільні оператори для фізичних осіб. Прибуло троє відвідувачів, яким сказали зареєструватися в черзі. Ми намагалися зробити це самостійно, але не виходило. Потім на допомогу прийшов один із операторів. Вона допомогла двом клієнтам, я ж продовжував спроби самостійно, але потім покинув і пішов до вільного оператора. Вона сама через комп’ютер зареєструвала мене у черзі. Після вирішення питання з оператором підійшов до однієї з трьох вільних кас і мене вже почали обслуговувати. В цей час до іншої вільної каси підійшла клієнтка, але їй сказали що згідно з чергою вона повинна йти до каси де обслуговували мене.
Такі покращення лише затягують час, змушують нервувати клієнтів. Не всі мають смартфони, які допоможуть зареєструватись у черзі, та й не зобов’язані відвідувати банк із телефоном. Такі нововведення не мають нічого спільного з покращенням роботи банку з клієнтами. Прошу відмінити ці нововведення
Людмила Кириленко 3 июня 2024, 12:32
При оформленні картки для отримання заробітної плати мені нахабно дали кредитну картку, пояснивши, що отримати зарплатну карту можна тільки разом з кредитною. При цьому її одразу активували. Одразу ж після отримання першої заробітної плати підняли кредитний ліміт на карті. Саме у цей час у мене захворіла дитина, тому була змушена нею скористатися. Потім мене звільнили з роботи, тому не було чим погасити заборгованість. Через кілька місяців я влаштувалась на роботу, де заробітна плата також виплачувалась у цьому ж банку. Оскільки у мене була прострочена заборгованість — банк одразу ж всю мою заробітну плату за півтора місяці забрав в оплату кредитної заборгованості. Нарешті я уже вийшла без прострченої заборгованості, очікуючи заробітну плату, оскільки у мене захворіла дитина — потрібні гроші на лікування. Але 03 чевня 2024 року отримала смс від банку про заборгованість у сумі 17.60 грн. (як виявилось — це нарахована пеня на мої штрафні санкції з прострочення заборгованості за квітень). Я одразу ж її погасила, щоб не було знову утримань із заробітної плати. АЛЕ, ОТРИМАВШИ ЗАРОБІТНУ ПЛАТУ 03.06.2024Р. БАНК ОДРАЗУ Ж СТЯГНУВ З МЕНЕ ЩОМІСЯЧНИЙ ПЛАТІЖ З КРЕДИТКОЮ, ЯКИЙ ПОВИНЕН БУВ БУТИ ЗРОБЛЕНИЙ 25.06.2024Р, ПОЯСНИВШИ ЦЕ ТИМ, ЩО У РАЗІ НАЯВНОСТІ ПРОТРОЧЕНОЇ ЗАБОРГОВАНОСТІ (ЯКУ Я У ЖЕ ОПЛАТИЛА) ВОНИ СПИСУЮТЬІ ЩОМІСЯЧНИЙ ПЛАТІЖ. Тепер мені треба оплатити лікування дитини, а я не маю на це коштів, тому що банк у мене їх забрав. УКРАГАЗБАНК СПЕЦІАЛЬНО НАРАХОВУЄ ЯКУСЬ ХОЧА Б МАЛЕНЬКУ ЗАБОРГОВАНІСТЬ ДЛЯ ТОГО, ЩОБ ПОТІМ СПОКІЙНО РОЗПОРЯДЖАТИСЯ МОЄЮ ЗАРОБІТНОЮ ПЛАТОЮ. Нікому не рекомендую мати якісь справи з цими шахраями. Я тепер зрозуміла, що така картина буде щомісяця до моменту повного погашення заборгованості з моєю кредиткою. Якщо Ви маєте кредитну карту у цьому банку — будьте готові, що і Вашою заробітною платою також буде розпоряджатися банк, навіть, якщо вся прострочена заборгованість уже оплачена.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ірина Демченко 31 мая 2024, 21:44
В результаті шахрайських дій було здійснено переказ на картку банку, що вказана була у повідомленні.Картка відкрита співробітником банку.Банк несе відповідальність за здійснення операцій в межах компетенції.На гарячій лінії банку зареєстровано звернення, але відділ безпеки бездіє…державний банк безвідповідально не реагує на акції шахрайства, покриває його і не більше.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
rial123 31 мая 2024, 21:27
Укргазбанк покриває шахраїв, та сприяє кримінальним злочинам по обкраданню населення України. Сім'ї військових, загиблих, переселенців, люде у яких війна забрала все теж можуть бути серед постраждали і Укргазбанк допомагає докрадати ті невеликі статки, які могли залишитись у постраждалих.
Саме Укргазбанк обрали шахраї, що б відкрити багаточисельні картки для отримання грошей від обманутих ними людей. Суми доходять до мільйонів. Всі знають, що щоб відкрити картковий рахунок в банку потрібно прийняти з документами, але, схоже, що Укргазбанк відкриває рахунки і без документів закриваючи на їх відсутність очі. Цікаво, який відсоток від вкрадених грошей отримує Укргазбанк, як «тіньовий» партнер афери — 50/50, чи менший.
Вітаю!
Банками-партнерами єОселі є багато банків, але було обрано саме Укргазбанк (відділення на Лук’яненка, 21, корп.4) через високий професійний рівень та особисті якості Шевчук Людмили. Окремо хочеться відзначити готовність Людмили знайти найкраще рішення для клієнта, її уважність до деталей, компетентність та доброзичливість. Угода відбулась швидко та комфортно. Щиро дякую Людмилі за позитивні емоції при вирішенні складних питань.

Курс валют в Укргазбанке

Валюта Покупка Продажа
USD 41.150 41.500
EUR 45.100 45.650
PLN 10.000 11.000
Все курсы банка

Курс валют в Укргазбанке

Валюта Покупка Продажа
USD 41.150 41.500
EUR 45.100 45.650
PLN 10.000 11.000
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Укргазбанк 💰 / Отзывы о Укргазбанке 📝

На странице вы можете ознакомится с отзывами о Укргазбанке, а также оставить комментарий о своем опыте сотрудничества с банком. Отзывы клиентов, помогут вам решить, в каком банке лучше разместить депозит, взять кредит наличными, открыть счет или просто обменять валюту. Если банки не дают вам кредит, возьмите займ онлайн в микрофинансовых организациях Украины.