Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Бажаєте отримати найгірший досвід банківського обслуговування? Тоді вам у Сенс Банк!

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
shevron 14 января 2025, 19:03
Є клієнтом ряду провідних українських банків і завжди намагався уникати будь-яких фінансових взаємин з будь-якими недобанками, але здорове бажання заощадити здійснюючи недешеву купівлю та відсутність на той момент привабливих пропозицій від банків, у яких я маю рахунки, змусило мене відкрити картку в Сенс Банку, щоб зробити сім'ї подарунок на новий рік. Через дивну політику банку, що виражається у встановленні незрозумілих добових лімітів у 5000 грн за поповнення готівкою власної картки в терміналах City24, та практично відсутніх інших доступних варіантів поповнення картки, мені не вдалося здійснити акційну покупку до Нового року. Настрій був, звичайно, зіпсований… Виникаючі складнощі та обмеження при користуванні карткою Сенс Банку, слабка компетентність служби підтримки банку мене насторожили і чуття підказувало, що необхідно відмовитися від послуг цього банку, але дана мною обіцянка змусила довести покупку до кінця, і як надалі виявилось, загальне негативне враження від роботи Сенс Банку мене не підвело.
Вже дуже давно, роблячи покупки онлайн в українських та зарубіжних інтернет магазинах, я користуюся сервісом кешбеку LetyShops і отримані від них кошти виводив на карти Привата, Ощада. Зарахування грошей завжди відбувалося завжди без жодних комісій, відсотків тощо. На цей раз теж використав LetyShops, отримав підтвердження кешбеку і оскільки при покупці я частково використав кредитні кошти, то виплату кешбеку я відправив на картку Сенс Банку для відшкодування. Гроші прийшли вчасно та зараховані на картковий рахунок — нічого незвичайного, так і має бути. Наступного дня я виявив, що без картки списано 80 гривень, як комісія за зарахування закордонного переказу. Для прояснення ситуації звернувся до служби підтримки, де оператор мені повідомила, що Сенс-банк розцінює отримання кешбеку в гривні як зарубіжний переказ, тому що у LetyShops головний офіс знаходиться в Угорщині. На вимоги скасувати незаконне утримання коштів або повернути платіж LetyShops для переадресації виплати на картку адекватного банку оператор відповіла відмовою. Менеджер, що передзвонила пізніше, взагалі повідомила, що клієнт повинен самостійно розбиратися в тонкощах здійснення платежів. На моє запитання, чому в інших банках не утримують коштів із таких зарахувань відповіла, що така політика банку, і мені потрібно ретельно вивчати договір. Питання до представника Сенс-банку: чи може клієнт банку не має знань у тонкощах бухгалтерії, і за відсутності будь-якого переліку платежів, які потенційно можуть бути розцінені банком як закордонний переказ, розібратися в цьому всім, щоб ухвалити для себе правильне рішення? У нинішній політиці банку бачу тільки можливості для зловживань та розкрадання коштів клієнтів за надуманими приводами.
Плюси Сенс-банку: відсутні
Мінуси Сенс-банку: нульова клієнтоорієнтованість; маса складнощів та перешкод в обслуговуванні; формалізм у роботі; низький професіоналізм персоналу.
Сенс Банк
Ответ банка
27 января 2025, 18:25
Добрий день!
Добові ліміти на поповнення картки через термінали City24 встановлені для виконання умов згідно Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів», який діє з 06.02.2015 року.
Ми розуміємо, що це завдає незручності, і хочемо повідомити, що через термінали EasyPay, після проходження верифікації, доступне поповнення картки до 30 тис. грн на добу. Це може стати зручнішою альтернативою у майбутньому 😉
Щодо ситуації із зарахуванням кешбеку від LetyShops, хочемо зазначити, що класифікація операцій відбувається на стороні еквайєру, і до нашого банку транзакція надходить вже як закордонний переказ, а не як повернення коштів. У таких випадках банк діє згідно з тарифами картки, що передбачають комісію за зарахування коштів із закордонних переказів. Для більш детального роз’яснення або зміни способу зарахування коштів ми рекомендуємо звернутися до служби підтримки LetyShops.
Ми завжди відкриті до покращення нашого сервісу та враховуємо всі зауваження клієнтів. Будемо раді допомогти з будь-якими додатковими питаннями 💙
Банківський лицар Кирило 🛡️

Комментарии - 4

+
0
Sense Bank
Ответ банка
Sense Bank
16 января 2025, 17:13
#
Добрий день!
Взяли ваше питання в роботу

Кирило, агент підтримки Sense Bank
+
+5
natashaGra
natashaGra
17 января 2025, 12:17
#
Деньги не вернут, ещё и здесь напишут, что сами виноваты
+
0
shevron
shevron
17 января 2025, 18:43
#
Мета не у поверненні грошей, я чудово розумію, що ніхто нічого не поверне. Основна мета — це розповісти співвітчизникам про отриманий негативний досвід спілкування з цим банком, попередити про придумані «цікаві» схеми (можливо це одна з багатьох) для відібрання коштів клієнтів. Може хтось уникне подібної помилки, а може взагалі передумає ставати клієнтом банку, який будує свою роботу на обмані клієнтів.
+
0
shevron
shevron
27 января 2025, 19:59
#
Отримана відповідь є найкращим підтвердженням негативної характеристики вашого банку, низького професіоналізму співробітників та формалізму у роботі. Дуже сумніваюся, але якщо у когось із керівного складу банку виникне бажання щось змінити і справді налагодити роботу банку, то на підняті у відкликанні питання повинен оперативно відповідати оператор служби підтримки в момент звернення клієнта, а не «банківський ліцар Кирило» через дві тижня електронною поштою. Законодавство України одне для всіх, і для вашого банку та для інших, ось тільки одна біда — співробітники СенсБанк тлумачать законодавство виключно на свою користь, у гонитві за миттєвої вигоди — ви готові вкрасти копійку та втратити перспективного клієнта. Ще раз повторю, жоден банк (крім вашого звичайно) клієнтом якого я є, не використовує описаної схеми крадіжки грошей клієнта. Дякуємо за поради на майбутнє, але після того, що сталося, майбутнього де я, мої рідні та близькі є клієнтами СенсБанк — немає і не буде!
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
USD 41.4 42
EUR 43.2 0
Все курсы банка

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
USD 41.4 42
EUR 43.2 0
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Сенс Банк 💰 / Отзывы о Сенс Банке 📝 / Бажаєте отримати найгірший досвід банківського обслуговування? Тоді вам у Сенс Банк!