Мінфін - Курси валют України

Встановити
Таскомбанк

Кращі депозити Таскомбанку в Волочиську

Всі умови розміщення депозитів Таскомбанку в Волочиську - відсоткові ставки, дохід, терміни

Пропозиції всіх банків
Строк

Гарячі пропозиції

За введеними параметрами нічого не знайдено

На жаль, за вашими параметрами нічого не знайдено, спробуйте змінити суму чи термін депозиту, або cкинути всі фільтри

Вас можуть зацікавити інші акційні депозити

Відгуки про банк

Вводять в оману
Anya15, 2024-05-09 19:36:30

Запросила друга вже більше двох тижнів ніякі бонуси ніхто не отримав. Оператор повідомив що нічим допомогти не може

 
Ось що бува, коли нормальний банк викуповують шахраї!
Gelloiss, 2024-05-08 15:50:10

Не знаю, що там насправді за схема про переход від спортбанку до таскомбанку, але я не вірю, що залишилися ті ж самі власники, бо їх дії кардинально інші!
Я був клієнтом спортабнку від найперших місяців його існування, це вже роки 4 точно. Він дійшов рівня монобанку, я його активно рекомендував друзям і близьким, бо де в чому він був навіть кращим за моно. Але, нажаль, сталася біда. Банк бул..

 
Відповідь банку
Таскомбанк9 мая 2024, 20:05

Добрий день.

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Звертаємо увагу, що проект Спорт банк здійснював діяльність на ліцензії АТ «ТАСКОМБАНК», а отже усі клієнти Спорт банк є клієнтами ТАСКОМБАНКУ, і банк продовжить обслуговування усіх клієнтів, які користувались застосунком Спорт банк, забезпечуючи надійний і сучасний сервіс своїм кліє..

 
Насчитали выдуманные проценты
AB250188KVJ, 2024-05-06 18:08:24

Обслуживался в СпортБанке и перевели счет в таскомбанк. Со спортбанком проблем особо не было и погашал карту в льготном периоде. В приложении таса тоже все оплатил в льгтном периоде и созвонился с оператором чтобы подтвердить сумму. В итоге мы сошлись на сумме и оператор сказала что в приложении показывает верную сумму. Я все оплатил.Сделал на всякий случай скрин экрана, что все оплачено в льготно..

 
Відповідь банку
Таскомбанк7 мая 2024, 11:39

Добрий день!

Розуміємо Ваше незадоволення, при цьому зазначаємо, що Ваше звернення було зафіксовано оператором Банку та передано до відповідного підрозділу для перевірки інформації.
Запит знаходиться в роботі.
Коли Ваше питання буде розглянуто – Вас додатково буде проінформовано.