Мінфін - Курси валют України

Встановити
Приватбанк

Кращі депозити Приватбанку в Великому Бурлуке

Всі умови розміщення депозитів Приватбанку в Великому Бурлуке - відсоткові ставки, дохід, терміни

Пропозиції всіх банків
Строк

Що таке «Бонус до депозиту» від Мінфіну?

Це програма від Мінфіну, яка надає вам можливість заробити додатковий бонус до вашого депозиту.

Як отримати бонус:
  1. Заповніть «Заявку на бонус» на нашому сайті згідно з правилами акції.
  2. Розмістіть депозит у вибраному банку.
  3. Підтвердіть розміщення депозиту на сайті.
  4. Отримайте бонус.
*Повна інформація для участі у акції «Бонус від Мінфіна» знаходиться за посиланням https://minfin.com.ua/ua/deposits/conditions/

За введеними параметрами нічого не знайдено

На жаль, за вашими параметрами нічого не знайдено, спробуйте змінити суму чи термін депозиту, або cкинути всі фільтри

Вас можуть зацікавити інші акційні депозити

Відгуки про банк

Очень расстроен.
Sanay, 2024-06-03 08:55:42

Здравствуйте. Хочу поделиться опытом работы с Приват банком. В конце прошлого года получилась очень плохая, и очень странная ситуация. В конце прошлого года оплачивали квартплату, через приложение Приват24. Оплата производилась по ранее созданному шаблону. По этому шаблону всегда оплачивали нормально, менялась только сумма. И вот, в один «прекрасный» день оплаты, также по ранее созданному шаблону ..

 
Відповідь банку
Приватбанк3 июня 2024, 10:13

Вітаємо.
За результатом перевірки бачимо, що у Вас немає відповідних оплат у зазначений період. Додатково звернулися до вас в особисті повідомлення, щоб уточнити інформацію та детально перевірити Ваш випадок.

 
Дуже довго не приходять кошти !
VladaNvr, 2024-06-02 23:12:49

Ще 07.05.2024 року знімали кошти в банкоматі ПриватБанку. Кошти з карти списало, а банкомат не видав. Хвилин 20 чекали, і не дочекавшись, зателефонували оператору. Оператор сказала почекати хвилин 30 ще, кошти повинні повернутись на карту. Але нічого не змінилось. 08.05.2024 була написана заява про повернення коштів. На сьогоднішній день, 02.06.2024, заява, я так розумію, розглянута ще не була, та..

 
Відповідь банку
Приватбанк3 июня 2024, 9:51

Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас в особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.

 
Позитивний відгук для Служби Підтримки ПриватБанку
OksOlef, 2024-06-01 19:17:43

Доброго дня! Дуже вам дякую за ваш сервіс. Ваші працівники дуже сумлінно відносяться до своїх обов’язків. Дуже дякую Яні, яка мене проконсультувала і зробила все можливе і здавалось не можливе, щоб мені допомогти. Ми змогли з анульованою сім картою, закінченим терміном дії і забутим мною пін кодом, зробити нову картку і зберегти всі мої кошти. Браво! Щиро вам дякую за вашу працю!

P. S..

 
Відповідь банку
Приватбанк2 июня 2024, 12:11

Вітаємо. Наш оператор Яна буде вдячна, що ви залишили відгук, ми ж в свою чергу вдячні, що ви з нами!
Ми поступово розширюємо географію послуги міжнародної доставки платіжних карток й оновлену інформацію публікуємо на офіційному сайті банку.