Мінфін - Курси валют України

Встановити
monobank

Кращі депозити monobank в Бобровиці

Всі умови розміщення депозитів monobank в Бобровиці - відсоткові ставки, дохід, терміни

Пропозиції всіх банків
Строк

Що таке «Бонус до депозиту» від Мінфіну?

Це програма від Мінфіну, яка надає вам можливість заробити додатковий бонус до вашого депозиту.

Як отримати бонус:
  1. Заповніть «Заявку на бонус» на нашому сайті згідно з правилами акції.
  2. Розмістіть депозит у вибраному банку.
  3. Підтвердіть розміщення депозиту на сайті.
  4. Отримайте бонус.
*Повна інформація для участі у акції «Бонус від Мінфіна» знаходиться за посиланням https://minfin.com.ua/ua/deposits/conditions/

За введеними параметрами нічого не знайдено

На жаль, за вашими параметрами нічого не знайдено, спробуйте змінити суму чи термін депозиту, або cкинути всі фільтри

Вас можуть зацікавити інші акційні депозити

Відгуки про банк

Uzhasnyy opyt s Monobankom v Romanii
AllaTerehina74, 2024-05-20 07:13:09

Hochu rasskazat pro moy uzhasnyy opyt s Monobankom. Nedavno poyehal v Rumyniyu i reshila ispol’zovat\' kartu Monobanka dlya vsekh raskhodov. No kak tolko priehala, nachalis\' problemы.

Pytalas\' snyat\' dengi v bankomate — operatsiya ne proshla. Poprobovala rasplatit’sya v magazine — karta zablokirovana. Ostalas\' bez deneg v chuzhoy strane! Srazu pozvonila v tekhpodderzhku Monobanka,..

 
Відповідь банку
monobank20 мая 2024, 9:39

Приносимо вибачення за цю ситуацію
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід і ми прагнемо розібратися в ситуації
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі

 
Монобанк блокує рахунки і не дає чіткої відповіді коли повернуть гроші
OlenaMykhailova, 2024-05-19 13:21:39

Монобанк заблокував мій рахунок лишивши мене без коштів на життя, великих сум в мене на картці не було і обмежень НБУ також.Надала документи ті що просили, сказали чекати 60 діб поки йде перевірка.Це нормальне відношення банку? Кажу що немає за що жити їм на це байдуже.Кажуть одне й те саме як роботи.Жахливе ставлення і жахливий банк.

 
Відповідь банку
monobank19 мая 2024, 13:49

Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам.
За законом ми зобов\'язані запитати від вас документи та пояснення, щодо джерела походження коштів.
Передали запит колегам, вони зв\'яжуться з вами для запиту додаткової інформації

 
Служба підтримки жахлива.
BelkaLenka1, 2024-05-18 22:42:38

Вже дубу спілкуюсь із службою підтримки ч/з Viber. Кожен час підключается новий оператор, котрий нічого не вирішує, потім «зникає». Це знущання з клієнтів.

 
Відповідь банку
monobank19 мая 2024, 13:13

Нам шкода, що ви отримали негативний досвід.
Ми завжди намагаємося надавати лише якісний сервіс, тому ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Стосовно головного питання щодо списань та балансу — питання ще в роботі, фахівці детально вивчають та розбирають цю ситуацію.
Просимо у вас ще трохи часу, як буд..