×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Все подобається
Написати коментар
Не могу получить деньги
Коментарі (2)
Бизнес о банке
Подводя итоги, мы потеряли 1.5 недели времени, $600 из-за возросших под китайский новый год тарифов на доставку, не доставили материал контрагентам в Украине в срок.
Если вы бизнес и думаете где открыть счёт, не открывайте в Универсале, иначе будут нервы, убытки и сорванные сроки.
Советую Приват, ещё говорят что Аваль в этом плане не плох. В первом всё сделали оперативно, без лишних вопросов, а валютный контроль — это приятная девушка, которая сама позвонила и уточнила все детали, а не мифический отдел, который вроде как и есть, но с которым невозможно поговорить.
Вдячні Вам за відгук про АТ «УНІВЕРСАЛ БАНК» та хочемо зазначити, що високий рівень сервісу та турбота про клієнтів завжди залишається нашим головним завданням, тому Ваша думка про обслуговування у АТ «УНІВЕРСАЛ БАНК» дуже важлива для нас.
Звертаємо увагу, що згідно вимог чинного законодавства, а саме, Положення про порядок здійснення уповноваженими установами аналізу та перевірки документів (інформації) про валютні операції, затвердженого Постановою Правління НБУ від 02.01.2019 №8 – банк здійснює детальний аналіз валютних операцій, особливо операцій клієнтів, що є новими для банку, для вивчення їх діяльності.
В процесі такого аналізу детально вивчаються документи, що підтверджують необхідність зовнішньо економічної діяльності, такі документи мають бути коректно оформлені, задля уникнення визнання їх нікчемними (згідно ГКУ) та інших законодавчих актів України та/або країни контрагента.
Для уникнення відтермінування здійснення операцій Клієнт може подавати до банку документи, що містять усі необхідні умови та не містять ознак фальсифікації, у випадку необхідності документи подаються на попередній розгляд. З пакетом документів для здійснення операції також надаються документи, що розкривають її зміст (листи-пояснення, інформація про діяльність компанії, інше).
Враховуючи вищезазначене, Банк для належного виконання функцій агента валютного нагляду має виконати належну перевірку документів та встановити відповідність здійснюваних валютних операцій валютному законодавству, що займає деякий час.
Ми прикладемо максимум зусиль для підвищення рівня сервісу у майбутньому та прискоренню процесу проведення необхідних перевірок.
Завжди раді відповісти Вам у разі виникнення будь-яких запитань в подальшому та сподіваємось на довготривалу і плідну співпрацю.
Коментарі (1)
Монобанк
1. Могут ли заблокировать карту по ошибке сотрудника банка?
2. Могут ли заблокировать карту за пользование обменниками как bestchange и т. д?
3. Как я могу оспорить блокировку карты и запросить разблокировку своей карты в случае моей правоты?
Написати коментар
Універсал Банк- кращий
Працівники — професіонали своєї справи.
Все було швидко, якісно, прозоро.
Рекомендую!!!
Написати коментар
Хорошо
Написати коментар
Кредит погашений чи ні?
Уточніть, будь ласка, в особистих повідомленнях дані клієнта(ІПН) на якого оформлений кредит, номер телефону з якого телефонували з Банку і дату. Перевіримо інформацію більш детально.
Коментарі (1)
Ни в коем случае не кладите в банк валюту!
П.С. И почему можно выбрать только 3 негативных фактора? У Универсал Банка их намного больше.Полное игнорирование законодательва Украины!
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Монобанк был по моему мнению лучшим, но потом что-то пошло не так...
Монобанк, не расстраивайте меня, пожалуйста, так как пересадил всех товарищей на моно, говорил всем что это лучший банк и в итоге мне блокируют карту :/
Надеюсь на быстрый ответ…
К сожалению, мы не можем продолжить ваше дальнейшее обслуживание в нашем банке. На основе накопленной информации из разных источников, банк принял решение о закрытии вашего карточного счета и отказе в дальнейшем обслуживании.
Написати коментар
обслуживание
Написати коментар
Отправление Свифт платежа
Обратился в банк для осуществления Свифт платежа в США.
Попросили открыть карточку монобанка для осуществления платежа и положить деньги на счёт.
Карту открыли быстро, деньги приняли моментально.
Вот только прождал больше часа, а платёж так и не начали обрабатывать, отделение закрылось на кварцевание.Деньги снять обратно только с удержанием комиссии.
Очень печально.
Посоветовали ехать домой и ждать.
В Привате осуществляют Свифт за 15-20мин. Комиссия одинаковая.
Проверили информацию, видим, что с нашей стороны все действия были проведены корректно, платеж успешно отправлен. В подтверждение этого наши специалисты оформили и отправили Вам документ на электронную почту.
Обращаем Ваше внимание, что регламент зачисления SWIFT-переводов на карту Монобанка от 3 до 5 рабочих дней. Срок зачисления зависит от банков-корреспондентов в цепочке.
Написати коментар
Непоганий банк, але не завжди дбає про своїх клієнтів
Як вияснилося згодом, через 3 дні мого активного звернення у всі можливі служби, у день помилкової оплати банк/касир міг повернути кошти, скасувавши той платіж, але чомусь цього не зробив. Я залишив скаргу на менеджера, який не пішов мені на зустріч, але в результаті отримав пораду написати заяву від руки у відділенні Київстару, а не в онлайні. Так ось, минуло вже рівно тиждень, а від них ні прівєта, ні отвєта, і працівники монобанку нічим не помогли
Ps мій знайомий теж одного разу помилився з номером при поповненні, і після звернення у підтримку а-банку у той самий день мені повернули кошти. Не розумію, чому монобанк не дбає так про своїх клієнтів, як А-Банк. Ця ситуація може статися з кожним, але щоб так не могти вирішити її — нема слів, в якій країні і в якому столітті ми живемо. Буду писати скаргу в нбу, що мені могли помогти вчасно, а не зробили цього
Для повернення коштів ми радимо повторно звернутись до Київстару, з квитанцією про сплату, та зазначити про помилкове поповнення.
Коментарі (10)
Банк відмовляється від нових клієнтів
Написати коментар
Шаїраї - 5375 4141 0590 7173
Написати коментар
Мало отделений и специалистов
На указанном отделение будут еще сотрудники, сейчас проходят стажировку.
Приносим извинения за доставленные неудобства, которые возникли в процессе сотрудничества с нашим Банком.
Коментарі (1)
Універсальаннк, відділення 26 рекомендую
Написати коментар
НЕ банк, а біс зна що. Шахраї дізнались всю конф інформацію по рахунку. Була спроба викрасти гроші. Інфу знав тільки банк.
Приходить моя бабушка( далі «бб») у відділення банку, щоб зняти кошти з картки. Три тисячі(до суми ще повернемось). Жодна людина поруч не стоїть. Та і це неможливо. Хто був у тому відділенні, зрозуміє. У неї не виходить, бо вона забула пінкод. На наступний день о 10:00 стартує спроба зняти гроші вгадайте на яку суму… правильно 3 тисячі. О 10:01 телефонує «служба безпеки банку» і повідомляє, що бб(називають ім'я) не змогла вчора зняти готівку(дуже цікаво, яким чином вони це дізнались). Відповідно людина розуміє, що це банк…, оскільки, хто міг ще знати про невдалу спробу зняти гроші. І тут починається трешак. Ці с**и намагаються розвести на гроші… перекидання на моб. рахунок, питання про номери карток, карток інших банків, к-ті грошей на картках. Короч трешак повний.
І тепер найголовніше. Сподіваюсь ви вже сіли. Ця картка використовується тільки у одному випадку… це щоб зняти гроші. Тобто вона дістається із гаманця тільки у відділенні банку… ВСЕ. Скомпрометувати дану картку НЕМОЖЛИВО. Це був перший раз, коли її дістали, щоб зняти гроші. Людей поруч не було… ніхто підгледіти не міг… Ну і виникає логічне питання. Якщо викрасти якимось неймовірним чином інформацію по картці, а це № картки, дати дії, CVV код та спробувати зняти кошти… я ще можу якось закрити на це очі і зрозуміти, але от як розводили дізнались фін. номер,??? взагалі, не розумію????
Ок. Ну думаю розбереться Служба безпеки банку. Яким чином хотіли викрасти гроші, хто, коли, де. Переглянуть камери може, встановлять хронологію подій, дізнаються чи були запити у банку по даному клієнту в той день від співробітників… та скажуть яким чином була скомпрометована повністю вся інформація по клієнту. Щоб уникнути такого у майбутньому.
Телефонуємо у банк просимо з'єднати із СБ...і… і… і… у нас її не має. Браво… хлопаю стоячи… скільки років банку? Якщо коротко то розмова виглядала так. СБ у нас не має, а мені пофігу на ваші проблеми… я вам дала відповідь на ваше питання, аля виконала свою роботу. Гуд бай.
Перевипустити картку може мені потрібно?? Та нє нафіга. У шахраїв є вся інфа по рахунку. Хай у них буде. Нам то що шкода? Можемо і поділитись.
Так чим ця історія закінчилась. Бб ввела 3 рази невірно пінкод. Тому ці олені не змогли зняти гроші, бо картка була заблокована. Перший раз у житті пам'ять не підвела, а допомогла таким чином. Якщо б картка не була заблокована, то грошей…
Для справедливості варто сказати, що я описав другий дзвінок у кол. центр. Першого разу коли телефонували, щоб дізнатись інфу по цим операціям, порекомендували перевипустити картку там п'ятірка. Але ну такое 50 на 50.
Відповідно робимо висновки.
Можете покласти гроші уданий банк і вірити у краще. Наприклад, що співробітники які прийдуть у банк, і які не буде перевіряти СБ на благонадійність, працюватимуть гідно… не будуть зливати особисту інфу, не буду замість вас забирати ваші депозити з банку і завжди у повній мірі проконсультують вас по ваших питання, а не на від*бись.
Вірте у це, я вірю у вас. Всіх вам благ. А от я із сім'єю вислую звідси.
P.S. Можна б було ще описати ТГ-банкіг, але там трешак навіть описувати нема сенсу.
Коментарі (5)
Низька якість обслуговування клієнтів
Дане питання знаходиться на розгляді, ми обов'язково з Вами зв'яжемося.
Приносимо вибачення за доставлені незручності.
Написати коментар
Пліснява валюта
Надірвану купюру не прийняли, аргументуючи, що я її надірвала.
Моя провина в тому, що я не перевірила одразу кожну купюру, але я розраховувала на нормальний сервіс
І плісняву можна перевірити лише через спеціальний аппарат
Дане питання знаходиться на розгляді, ми обов'язково з Вами зв'яжемося по результату.
Приносимо вибачення за доставлені незручності.
Коментарі (1)
Як я відкривав депозит у Монобанк через Універсалбанк
Приносимо вибачення за доставлені незручності. Ми постійно працюємо над вдосконаленням рівня обслуговування клієнтів, тому докладемо максимум зусиль, щоб уникнути подібних ситуацій в майбутньому.
Уточніть, будь ласка, в особисті повідомлення ваш контактний номер телефону.
Коментарі (1)