×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Як вийти на зв’язок з банком, якщо я не є його клієнтом?
Я писала на офіційному сайті універсал банку з проханням передати мій запит до служби безпеки про шахрайство. Поки немає оперативного реагування. Чи зворотнього зв’язку. Пишу тут коментар з надією на те, що у даного банку є служба безпеки і вона працює. Я розумію що це неприємна ситуація, і винна я сама, що натрапила на шахраїв. Але вони знаходять таких як я всеодно. Нажаль. Як не я, так хтось інший.
Нажаль так склалося, що цей чоловік, за певних обставин ввійшов в мою довіру, і вмовив перерахувати кошти на номери карток, напишу пізніше, з зобов’язанням що вони повернуться. Представився брокером, надав договір на співпрацю з фірмою, на яку працює. В розмові розповідав що раніше працював в універсал банку. Телефонував з різних номерів. я можу їх вказати банку. Та інші дані.
Я 13.12.2024 року, зі своєї картки ідея банк за номером ****-****-****-****, перерахувала на номери, вказані ним 13.12.2024р. ****-****-****-**** −27000грн, ****-****-****-**** −25000грн, ****-****-****-**** −12750грн. Та 16.12.2024р на номери ****-****-****-**** −17250грн, ****-****-****-**** −17250грн.
Нажаль це не єдиний банк, приват повернув кошти, на пумп запит надіслала і от на універсал банк посилаю. В перших двох банках коштів менше, а от в універсал дуже багато.
Коментарі (1)
Прошу в сприянні повернути кошти, помилково перераховані кошти на картки шахраїв
Коментарі (1)
SWIFT платежи
1) в приложении или на сайте нет формы для создания платежки и заявки на покупку валюты (как это делается загадка). Все через какой-то чат, где постоянно тебе пишут «ваш вопрос в работе»… Через час что-то спрашивают и снова — «ваш вопрос в работе». Нет порядка, регламента и сроков всей этой ерунды. Я так понял, там нет валютного отдела как такового. 2) нет формы отправки документов (контракта, инвойсов и прочего) и нет даже официального мейла отдела. Ты просто кидаешь все в чате телеграмм. Кто получает все??? Куда они это отправляют? 3) Пытаются вмешиваться в договорные отношения с контрагентом путем правок договора. Хотя с договором все ок (он работает в другом банке 7 лет). 4) требуют в виде сообщения чата, информацию о вашем виде деятельности, как вы работаете, как связываетесь, чем отправляете, где нашли контрагентов, зачем их нашли и подобное. Все ваше «моменты» работы. 5) Требуют налоговые отчеты скинуть в чат.
Обоснование — требование валютного контроля. Но где он, кто он, есть ли он? Это вопрос!
Банку далеко до проведения таких операций.
Коментарі (1)
Скривають шахрайські дії
Сьогодні знову ситуація, але вже навпаки, мені на рахунок прийшли кошти невідомі. Пишу знову терміново в банк про повернення коштів відправнику, на що МОНОбанк відмовляє, коментуючи наступним: у нас нема технічної можливості побачити від кого гроші, просто їх не витрачайте і чекайте (з моря погоди…)
На прохання надати саме банківську виписку, квитанцію або меморіальний ордер по транзакції, або повернути кошти назад як шахрайські- відповідь одна« у нас це не можливо, чекайте поки хтось колись напише що вам надіслав гроші…»
а я впевнена, що це іде прокладання маршруту перекачки вкрадених грошей для неможливості відслідкувати шахраїв. Підкажіть як можна добитись від банку щоб кошти назад повернули відправнику? Як можна добитись від банку у наданні платіжної інструкції чи меморіального ордеру, бо навіть заяву в поліцію написати неможливо, нема нічого крім «переказ із Сенс БАНК». Монобанк, використав у своїх схемах «мою білу карту» тобто дебетову. Олена, Київ, зворотній звязок зі мною: soksok1985@gmail.com. Жаль неможливо надати скрін переписки з гарачою лінією
Написати коментар
Відгук про розрахунки за кордоном
Написати коментар
додаткові не обовязкові послуги
Написати коментар
Витрати закородоном і обмеження НБУ
Коментар представника банку:
«Бачу що у вас по деяким операціям був виконаний взаєморозрахунок в „Офлайн“ режимі, тобто було одразу блокування суми:
PREEM 2024−10−19 14:33:20 -7901.27 UAH
Після чого сума вам повернулась з резерву:
Скасування. PREEM 2024−10−21 01:53:25 7901.27 UAH
і був виконаний фактичний взаєморозрахунок (тобто списана нова сума, на яку ви отримали товар/послугу)
PREEM,KUNGSHAMN,SE 2024−10−21 01:53:25 -2248.5 UAH
В такому випадку. на жаль, ліміт не зменшується, в суму використаного ліміту враховується саме перша, оригінальна трата (якщо брати даний приклад то до ліміту трат пішло 7901.27 грн, а не 2248.5 грн)
Ліміт оновлюється якщо було саме повернення, без повторного списання, як ось тут:
Оригінальна трата
St1 Loddekopinge 2024−10−20 18:01:59 -7901.27 UAH
Повернення
Скасування. St1 Loddekopinge 2024−10−20 18:02:33 7901.27 UAH
І нового списання не було, тому дана трата з обігу виключена.»
«Що стосується того які трати враховувати, НБУ зі свого боку рекомендує нам рахувати трати, але не регламентує як саме відкатувати ліміт трат при поверненнях. Дані налаштування вже діють на розсуд банку, враховуючи наявні технічні можливості»
Тобто виникає ситуація, коли може бути декілька списань і повернень даних сум і після цього списання коректної але меншої або більшої суми, то банк в ліміт врахує саме перше списання і проігнурує всі подальші дії
Написати коментар
Обслуговування у відділенні
Написати коментар
подобається банк
Коментарі (1)
Кредитна заборгованість
Адресою свій лист до Голови Правління АТ «Універсал Банк»
Мене звати Нагурна Ярина Володимирівна. Я є клієнтом вашого банку, користувалась послугами Монобанку. На сьогоднішній день немаю заборгованості перед Монобанком, проте в 2022 році у мене, як і в багатьох громадян України, почались фінансові труднощі. Внаслідок чого виникла заборгованість перед Вашим банком. Внаслідок переговорів було досягнуто домовленості з працівниками Монобанку з розбивкою моєї прострочки і в результаті мною було погашено усю заборгованість.
Дана прострочка по кредитні картій виникла не зумисне, а через те, що я мати з двома дітьми в певний період 2022 року перебувала за межами України і мала тимчасові фінансові труднощі.
На сьогодні я живу і працюю в Україні, і хочу скористатись держаною програмою Єоселя, оскільки я є медичним працівником (працюю лікарем в лікарні у м.Львів), проте неможу, бо Ваш Банк передав дану прострочку в БКІ.
Звертаюсь до Вас із проханням вилучити дані з БКІ для можливості отримати погодження кредитування по пргормамі «Єоселя».
З повагою
Написати коментар
отримала відмову у ліміті
Написати коментар
все окей
Написати коментар
нема надії
Написати коментар
Дно
Написати коментар
Вперше підвели
Написати коментар
Закрытое отделение боятся открывать…
Численность населения на начало 2022 года
в некоторых областных центрах Украины:
— Киев = 2,95млн
— Харьков = 1,42млн
— Днепр = 0,96млн
— Львов = 0,72млн
Количество действующих отделений
Универсалбанка в 2024 году:
— Киев = 11 шт
— Львов = 2 шт
— Днепр = 1 шт
— Харьков = 0 шт
В настоящее время в Харькове проживает
более 1,1 млн жителей, что сравнимо
со Львовом и Днепром, но единственное
отделение Универсалбанка, закрытое в начале
российской агрессии до си пор так и не открыто,
и скорее всего, ещё долго открыто не будет.
Причина банальна — наплевательское отношение
к своим клиентам и конечно же всепоглощающий страх.
А ведь могли бы брать пример со своего банка-партнёра
А-банка, отделение которого на Сумской 43 сильно
пострадало от ракетного обстрела центра города,
но руководство А-банка нашло и средства и моральные силы,
чтобы восстановить отделение и продолжить обслуживание
своих клиентов в прифронтовом городе.
Коментарі (11)
Допрацювати треба
Написати коментар
Заблокували власні кошти
Моя оцінка найнижча 1 з 10.
Коментарі (1)
Шахрай номер карти 4441 1144 4830 1463 Тамара Р
Написати коментар
Приємне обслуговування.
Написати коментар