Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відгуки про Універсал Банку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Sveta kush 7 лютого 2025, 10:00
Доброго дня.
Я писала на офіційному сайті універсал банку з проханням передати мій запит до служби безпеки про шахрайство. Поки немає оперативного реагування. Чи зворотнього зв’язку. Пишу тут коментар з надією на те, що у даного банку є служба безпеки і вона працює. Я розумію що це неприємна ситуація, і винна я сама, що натрапила на шахраїв. Але вони знаходять таких як я всеодно. Нажаль. Як не я, так хтось інший.
Нажаль так склалося, що цей чоловік, за певних обставин ввійшов в мою довіру, і вмовив перерахувати кошти на номери карток, напишу пізніше, з зобов’язанням що вони повернуться. Представився брокером, надав договір на співпрацю з фірмою, на яку працює. В розмові розповідав що раніше працював в універсал банку. Телефонував з різних номерів. я можу їх вказати банку. Та інші дані.
Я 13.12.2024 року, зі своєї картки ідея банк за номером ****-****-****-****, перерахувала на номери, вказані ним 13.12.2024р. ****-****-****-**** −27000грн, ****-****-****-**** −25000грн, ****-****-****-**** −12750грн. Та 16.12.2024р на номери ****-****-****-**** −17250грн, ****-****-****-**** −17250грн.
Нажаль це не єдиний банк, приват повернув кошти, на пумп запит надіслала і от на універсал банк посилаю. В перших двох банках коштів менше, а от в універсал дуже багато.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sveta kush 6 лютого 2025, 16:48
Я під впливом та взаємодії третіх осіб 13.12.2024 року, зі своєї картки ідея банк за номером 4601601080636541, перерахувала на номери, вказані шахраями 13.12.2024р. 4441111061652040−27000грн,4441111152115964−25000грн,4441111165195342−12750грн. Та 16.12.2024р на номери 4441111446010526−17250грн,4441111446010526−17250грн, які зобов’язувалися їх повернути.
Serge Glazov 5 лютого 2025, 17:44
Не рекомендую этот банк для оплаты внешнеэкономических договоров. Имел опыт попытки проведения оплаты в одну из стран ЕС. 2 дня делали нервы, задавали вопросы в чате, думали, придумывали что-то. Закончилось тем, что мы отказались от операции. Ты просто не знаешь по какому курсу будет покупка валюты, куда ты отправляешь документы, на каком основании требуют другие и т. д.
1) в приложении или на сайте нет формы для создания платежки и заявки на покупку валюты (как это делается загадка). Все через какой-то чат, где постоянно тебе пишут «ваш вопрос в работе»… Через час что-то спрашивают и снова — «ваш вопрос в работе». Нет порядка, регламента и сроков всей этой ерунды. Я так понял, там нет валютного отдела как такового. 2) нет формы отправки документов (контракта, инвойсов и прочего) и нет даже официального мейла отдела. Ты просто кидаешь все в чате телеграмм. Кто получает все??? Куда они это отправляют? 3) Пытаются вмешиваться в договорные отношения с контрагентом путем правок договора. Хотя с договором все ок (он работает в другом банке 7 лет). 4) требуют в виде сообщения чата, информацию о вашем виде деятельности, как вы работаете, как связываетесь, чем отправляете, где нашли контрагентов, зачем их нашли и подобное. Все ваше «моменты» работы. 5) Требуют налоговые отчеты скинуть в чат.

Обоснование — требование валютного контроля. Но где он, кто он, есть ли он? Это вопрос!
Банку далеко до проведения таких операций.
Олена Коваленко 7 січня 2025, 1:33
1 раз стикнулась з шахрайством, і при зверненні в банк з проханням терміново заблокувати транзакцію в розмірі 6тис грн, банк відмовив, сказав ви самі відправили гроші, тож ідіть в поліцію і нехай вони шукають кому ви гроші щойно відправили… Справа в кіберполіції є…
Сьогодні знову ситуація, але вже навпаки, мені на рахунок прийшли кошти невідомі. Пишу знову терміново в банк про повернення коштів відправнику, на що МОНОбанк відмовляє, коментуючи наступним: у нас нема технічної можливості побачити від кого гроші, просто їх не витрачайте і чекайте (з моря погоди…)
На прохання надати саме банківську виписку, квитанцію або меморіальний ордер по транзакції, або повернути кошти назад як шахрайські- відповідь одна« у нас це не можливо, чекайте поки хтось колись напише що вам надіслав гроші…»
а я впевнена, що це іде прокладання маршруту перекачки вкрадених грошей для неможливості відслідкувати шахраїв. Підкажіть як можна добитись від банку щоб кошти назад повернули відправнику? Як можна добитись від банку у наданні платіжної інструкції чи меморіального ордеру, бо навіть заяву в поліцію написати неможливо, нема нічого крім «переказ із Сенс БАНК». Монобанк, використав у своїх схемах «мою білу карту» тобто дебетову. Олена, Київ, зворотній звязок зі мною: soksok1985@gmail.com. Жаль неможливо надати скрін переписки з гарачою лінією
fedonyst 20 грудня 2024, 18:35
Маю картку цього банку і поки нею задоволений. Перебуваю за кордоном. В банкоматах не знімаю через комісію. А якщо використовувати у магазинах, то нормальний курс, зручно не треба нічого видумувати, просто користуєшься карткою як вдома.
Vittaliy 27 листопада 2024, 16:32
Незважаючи на те що я маю право відмовитись від додаткових послуг, що я і зробив, їх всеодно намагаються впарити. Кажуть це їде в комплекті, на відмову погоджуються, але сам факт дратує. Якщо послуга мені потрібна, я здатен сам її замовити!
BeVaVa 22 жовтня 2024, 18:25
Виникла ситуація закордоном, дуже швидко закінцився ліміт по витратах, який встановив НБУ, я відкрив виписку і звернув увагу, що одна витрата, яку я здійснив, була три рази в мене списана і три рази повернена, і тоді в мене виникли сумніви, що кошти, які були поверненні (саме скасована оплата) не були повернуті в ліміт, я звичайно міг і помилятися але вирішив зробити запит в банк щодо таких операцій, а саме, чи вплаває повернення на нього.
Коментар представника банку:
«Бачу що у вас по деяким операціям був виконаний взаєморозрахунок в „Офлайн“ режимі, тобто було одразу блокування суми:
PREEM 2024−10−19 14:33:20 -7901.27 UAH
Після чого сума вам повернулась з резерву:
Скасування. PREEM 2024−10−21 01:53:25 7901.27 UAH
і був виконаний фактичний взаєморозрахунок (тобто списана нова сума, на яку ви отримали товар/послугу)
PREEM,KUNGSHAMN,SE 2024−10−21 01:53:25 -2248.5 UAH
В такому випадку. на жаль, ліміт не зменшується, в суму використаного ліміту враховується саме перша, оригінальна трата (якщо брати даний приклад то до ліміту трат пішло 7901.27 грн, а не 2248.5 грн)
Ліміт оновлюється якщо було саме повернення, без повторного списання, як ось тут:
Оригінальна трата
St1 Loddekopinge 2024−10−20 18:01:59 -7901.27 UAH
Повернення
Скасування. St1 Loddekopinge 2024−10−20 18:02:33 7901.27 UAH
І нового списання не було, тому дана трата з обігу виключена.»

«Що стосується того які трати враховувати, НБУ зі свого боку рекомендує нам рахувати трати, але не регламентує як саме відкатувати ліміт трат при поверненнях. Дані налаштування вже діють на розсуд банку, враховуючи наявні технічні можливості»

Тобто виникає ситуація, коли може бути декілька списань і повернень даних сум і після цього списання коректної але меншої або більшої суми, то банк в ліміт врахує саме перше списання і проігнурує всі подальші дії
DimchenkoO 22 жовтня 2024, 12:24
Зайшла у відділення і спочатку зіпсувався настрій, тому що побачила купу людей. А потім настав час дивуватись, оператори немов бжділкі так сгуртовано виконували свою справу, що чекати майже не довелось і спостеригати за їх роботою було приємно. Все з нормальним виразом, ввічливо, компетентно. Дякую за професіоналізм!
mabayi5012skrak 27 вересня 2024, 12:35
09.06. відкрила дитячу картку своїй дитині. Вже користується 3 місяці і що хочу сказати. Це саме краще для мене і для дитини.Я можу контролювати ліміти, відстежувати на що тратиться, ввічлива підтримка яка завжди допоможе і підкаже. Дякую виробникам, за такий файний додаток.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ярина Нагурна 15 серпня 2024, 22:16
Доброго дня
Адресою свій лист до Голови Правління АТ «Універсал Банк»
Мене звати Нагурна Ярина Володимирівна. Я є клієнтом вашого банку, користувалась послугами Монобанку. На сьогоднішній день немаю заборгованості перед Монобанком, проте в 2022 році у мене, як і в багатьох громадян України, почались фінансові труднощі. Внаслідок чого виникла заборгованість перед Вашим банком. Внаслідок переговорів було досягнуто домовленості з працівниками Монобанку з розбивкою моєї прострочки і в результаті мною було погашено усю заборгованість.

Дана прострочка по кредитні картій виникла не зумисне, а через те, що я мати з двома дітьми в певний період 2022 року перебувала за межами України і мала тимчасові фінансові труднощі.
На сьогодні я живу і працюю в Україні, і хочу скористатись держаною програмою Єоселя, оскільки я є медичним працівником (працюю лікарем в лікарні у м.Львів), проте неможу, бо Ваш Банк передав дану прострочку в БКІ.

Звертаюсь до Вас із проханням вилучити дані з БКІ для можливості отримати погодження кредитування по пргормамі «Єоселя».

З повагою
mmmazda1 8 серпня 2024, 13:43
Хотіла отримати ліміт, а мені відмовили. Хоча маю тут зарплатний проєкт і вони бачять мої доходи і чому відмова. Цікавою…
OlegSimonenk0 5 липня 2024, 19:58
Я уже 2 года являюсь клиентом Универсал банка и мое мнение о нем только хорошое. Качественное обслуживание, скорость банковских переводов, отсутствие комиссии за переводы денег, и не только по Украине, но и за границу — это вообще Клас!!! Единственное, чего мне действительно в этом банке не хватает — это банкоматов,
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
StanUemoz 19 червня 2024, 17:33
Злодії зняли 10000 з карти. Підтвердження не прийшло.
KorpanDF 8 травня 2024, 10:18
Був кредитний ліміт 10000 грн, його майже повністю використали. Потім поповнили картку на 9000 грн, щоб користуватись ними в рамках кредитного ліміту. Банк повністю заблокував використання даних коштів не повідомивши про нову суму ліміту, хоча мав би це зробити в рамках договору. Дуже не рекомендую банк, якщо хочете зберегти свої кошти.
VladaSzorry 22 квітня 2024, 10:34
Багато років користуюся картой Універсал банка. Все було добре. Прийшов перевод від родичів з Америки. заблокували карту без пояснень.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Qwerty1999 10 березня 2024, 11:34
Немного скучной статистики.
Численность населения на начало 2022 года
в некоторых областных центрах Украины:
— Киев = 2,95млн
— Харьков = 1,42млн
— Днепр = 0,96млн
— Львов = 0,72млн
Количество действующих отделений
Универсалбанка в 2024 году:
— Киев = 11 шт
— Львов = 2 шт
— Днепр = 1 шт
— Харьков = 0 шт

В настоящее время в Харькове проживает
более 1,1 млн жителей, что сравнимо
со Львовом и Днепром, но единственное
отделение Универсалбанка, закрытое в начале
российской агрессии до си пор так и не открыто,
и скорее всего, ещё долго открыто не будет.

Причина банальна — наплевательское отношение
к своим клиентам и конечно же всепоглощающий страх.
А ведь могли бы брать пример со своего банка-партнёра
А-банка, отделение которого на Сумской 43 сильно
пострадало от ракетного обстрела центра города,
но руководство А-банка нашло и средства и моральные силы,
чтобы восстановить отделение и продолжить обслуживание
своих клиентов в прифронтовом городе.
MurashwilyNat 7 березня 2024, 12:01
Мене все влаштовує. Підтримка завжди на зв’язку. Але треба допрацювати Інтернет банкінг. Побільше функцій онлайн, та можливість переказу Вестерн Юніон без відвідування офісу.
Frank553 1 березня 2024, 20:25
Прийшло повідомлення про те, що потрібно підтвердити через Дію про підтвердження користувача карткою. Все швидко підтвердив. Без ніяких повідомлень від банку дізнався через 3 доби, що мої кошти заморожені і ніхто з банку не телефонував і не інформував. Поки я сам не почав писати в чаті, де мені не могли надати відповідь. Далі зателефонував на гарячу лінії банку. Запросили в мене походження коштів, надав всі документи, а саме: довідку про доходи та довідки про додаткове джерело походження коштів. Ще пройшли 2 добі і ті самі документи запросили, але вже через електронну пошту. Не розумію навіщо таке робити декілька разів. Банк розводить руками, не хочуть ні договорі зі мною розривати ні продовжувати співпрацю і кошти не повертають. А це мої особисті кошти, які планував на весілля.
Моя оцінка найнижча 1 з 10.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Mdgln21 28 лютого 2024, 0:36
Має інтернет магазин baca.pro спортивного харчування, бере з людей немалі (2000- 10000), а потім не відправляє товар, ще й погрожує! Будь ласка, зверніть увагу! Я можу Вам надати усі свої дані, також є власником карти, я впевнена, що обманули та ощукали не лише мене! Перевірте, будь ласка, надходження на ту карту, я вказувала навіть, що то оплата за товар та своє прізвище! Буду дуже вдячна! Потрібно вже наказувати в решті решт такий шахраїв!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
wenet23 26 лютого 2024, 17:34
Приємне і ненав’язливе обслуговування в банку, мені особисто сподобалося ставлення. Маю білу карту від Універсал Банку. Картка чудова. Без комісії. Розплачуватися зручно і швидко. а ще кешбек до 20% від купівель))
Головна / Банки України 🏦 / Універсал Банк 💰 / Відгуки про Універсал Банку 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Універсал Банку, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.