×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
75DG 4 вересня 2020, 20:52
Пользовался монобанком практически год. Всё устраивало, другими банками не пользовался, они и рядом не стояли, но сегодня по неизвестной причине появляется уведомление «банк вынужден разорвать договор и отказать вам в обслуживании карты. Ваша карта была заблокирована» (что-то в этом роде). Не долго думая я написал в тех поддержку, хотел узнать причину блокировки и скорее восстановить карту, на что я получил ответ типа: «Мы не можем предоставить вам такую информацию и карта не может быть восстановлена». После этого они дали мне номер тех поддержки, я позвонил туда, думал хоть там мне скажут за что была заблокирована карта, помогут разблокировать и тд, но увы и ах! Там я получил такой же ответ…

Монобанк, не расстраивайте меня, пожалуйста, так как пересадил всех товарищей на моно, говорил всем что это лучший банк и в итоге мне блокируют карту :/
Надеюсь на быстрый ответ…
Універсал Банк
Відповідь банку
7 вересня 2020, 9:21
Понимаем, что ситуация неприятная.
К сожалению, мы не можем продолжить ваше дальнейшее обслуживание в нашем банке. На основе накопленной информации из разных источников, банк принял решение о закрытии вашего карточного счета и отказе в дальнейшем обслуживании.
34564804 3 вересня 2020, 23:36
Відділення за адресою: Київ, вул. Автозаводська, 54/19
2сентября обслуживалась в банке Киева по Автозаводской54\19.Приято удивлена качеством обслуживания, вниманием сотрудников.Особую благодарность хочу выразить Гончаровой Анне, которая вникла в мою ситуацию и без волокиты решила мой вопрос.Спасибо!
Універсал Банк
Відповідь банку
7 вересня 2020, 9:14
Спасибо за ваш отзыв!
Проблема вирішена
Евгений Кравченко 13 серпня 2020, 13:03
Відділення за адресою: Київ, вул. Автозаводська, 54/19
Добрый день.
Обратился в банк для осуществления Свифт платежа в США.
Попросили открыть карточку монобанка для осуществления платежа и положить деньги на счёт.
Карту открыли быстро, деньги приняли моментально.
Вот только прождал больше часа, а платёж так и не начали обрабатывать, отделение закрылось на кварцевание.Деньги снять обратно только с удержанием комиссии.
Очень печально.
Посоветовали ехать домой и ждать.
В Привате осуществляют Свифт за 15-20мин. Комиссия одинаковая.
Універсал Банк
Відповідь банку
14 серпня 2020, 10:30
Добрый день.
Проверили информацию, видим, что с нашей стороны все действия были проведены корректно, платеж успешно отправлен. В подтверждение этого наши специалисты оформили и отправили Вам документ на электронную почту.

Обращаем Ваше внимание, что регламент зачисления SWIFT-переводов на карту Монобанка от 3 до 5 рабочих дней. Срок зачисления зависит от банков-корреспондентов в цепочке.
Pavlikivsky30 7 серпня 2020, 12:34
24 липня 2020р. я поповнював мобільний номер друга через додаток Монобанку. Помилився в одній цифрі (це було пізно вночі, тому замість 068 оператора Київстар ввів 098). Звернувся відразу у контакт-центр банку і в онлайн-підтримку Київстара. Всі в один голос мені сказали, що треба звернутися до одержувача коштів. Але у нього включена переадресація і ніхто звязатися з ним не може, бо це, мабуть, фірма, грошима моїми не користуються, через послугу СмартГроші довідався, що моя тисяча там і далі на балансі, але повертати її мені ніхто не хоче
Як вияснилося згодом, через 3 дні мого активного звернення у всі можливі служби, у день помилкової оплати банк/касир міг повернути кошти, скасувавши той платіж, але чомусь цього не зробив. Я залишив скаргу на менеджера, який не пішов мені на зустріч, але в результаті отримав пораду написати заяву від руки у відділенні Київстару, а не в онлайні. Так ось, минуло вже рівно тиждень, а від них ні прівєта, ні отвєта, і працівники монобанку нічим не помогли
Ps мій знайомий теж одного разу помилився з номером при поповненні, і після звернення у підтримку а-банку у той самий день мені повернули кошти. Не розумію, чому монобанк не дбає так про своїх клієнтів, як А-Банк. Ця ситуація може статися з кожним, але щоб так не могти вирішити її — нема слів, в якій країні і в якому столітті ми живемо. Буду писати скаргу в нбу, що мені могли помогти вчасно, а не зробили цього
Універсал Банк
Відповідь банку
10 серпня 2020, 10:28
На підставі Вашої скарги була здійснена детальна перевірка, і на жаль, на момент звернення наш фахівець не зміг технічно повернути кошти, так як поповнення мобільного номера телефону проводитися миттєво. Нам дуже шкода, але з боку Банку відсутня можливість скасувати Ваш платіж.

Для повернення коштів ми радимо повторно звернутись до Київстару, з квитанцією про сплату, та зазначити про помилкове поповнення.
Проблема вирішена
MachOleg29 7 серпня 2020, 12:29
Намагаюся стати клієнтом банку вже два роки, багато гарних відгуків чув про нього, але мені відмовили у відкритті картки Універсальна, жодних пояснень причин цього не дали. На нові запрошення я знов реєструюся, але знов те саме. Документи перевіряються, кіт у додатку вічно бє у пружину, а результату нуль. Востаннє мені пояснили, що було забагато спроб реєстрації і тому я не зможу стати їх клієнтом. Але що за маячня? Чому мені тоді не відкрили картку ще з першої спроби два роки назад?
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Max911 6 липня 2020, 22:20
Данні особи займаються злочинною діяльністю та шахрайством користуючись рахунком універсал банка. Прошу бути уважними!
Універсал Банк
Відповідь банку
7 липня 2020, 15:57
Написали вам в особисті повідомлення, для більш детального розгляду питання.
Ollipon 5 липня 2020, 10:01
Відділення за адресою: Київ, вул. Автозаводська, 54/19
В отделении не хватает специалистов по работе с физ лицами, приходится ждать в очереди так как сего один специалист и оформляет карты монобанка и депозиты, производит любые другие операции по работе со средствами. Очень в этом плане не комфортно. Так же закрыли отделение на кириловской и приходится далеко ехать
Універсал Банк
Відповідь банку
7 липня 2020, 16:09
Спасибо за ваш отзыв!
На указанном отделение будут еще сотрудники, сейчас проходят стажировку.
Приносим извинения за доставленные неудобства, которые возникли в процессе сотрудничества с нашим Банком.
7908556Natali 19 червня 2020, 10:14
Черговий раз переконалася, що у відділенні26 Універсалбанку працюють справжні спеціалісти. Швидко, оперативно, професійно обслуговують і менеджери, і дівчата-касири. Подяка!
Універсал Банк
Відповідь банку
19 червня 2020, 16:30
Дякуємо, що знайшли час на оцінку якості роботи наших фахівців.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ілля Косс 17 червня 2020, 20:29
Відділення за адресою: Київ, вул. Борщагівська, 117/125
Розповім зараз історію на мільйон. Тому тримайтесь.
Приходить моя бабушка( далі «бб») у відділення банку, щоб зняти кошти з картки. Три тисячі(до суми ще повернемось). Жодна людина поруч не стоїть. Та і це неможливо. Хто був у тому відділенні, зрозуміє. У неї не виходить, бо вона забула пінкод. На наступний день о 10:00 стартує спроба зняти гроші вгадайте на яку суму… правильно 3 тисячі. О 10:01 телефонує «служба безпеки банку» і повідомляє, що бб(називають ім'я) не змогла вчора зняти готівку(дуже цікаво, яким чином вони це дізнались). Відповідно людина розуміє, що це банк…, оскільки, хто міг ще знати про невдалу спробу зняти гроші. І тут починається трешак. Ці с**и намагаються розвести на гроші… перекидання на моб. рахунок, питання про номери карток, карток інших банків, к-ті грошей на картках. Короч трешак повний.
І тепер найголовніше. Сподіваюсь ви вже сіли. Ця картка використовується тільки у одному випадку… це щоб зняти гроші. Тобто вона дістається із гаманця тільки у відділенні банку… ВСЕ. Скомпрометувати дану картку НЕМОЖЛИВО. Це був перший раз, коли її дістали, щоб зняти гроші. Людей поруч не було… ніхто підгледіти не міг… Ну і виникає логічне питання. Якщо викрасти якимось неймовірним чином інформацію по картці, а це № картки, дати дії, CVV код та спробувати зняти кошти… я ще можу якось закрити на це очі і зрозуміти, але от як розводили дізнались фін. номер,??? взагалі, не розумію????
Ок. Ну думаю розбереться Служба безпеки банку. Яким чином хотіли викрасти гроші, хто, коли, де. Переглянуть камери може, встановлять хронологію подій, дізнаються чи були запити у банку по даному клієнту в той день від співробітників… та скажуть яким чином була скомпрометована повністю вся інформація по клієнту. Щоб уникнути такого у майбутньому.
Телефонуємо у банк просимо з'єднати із СБ...і… і… і… у нас її не має. Браво… хлопаю стоячи… скільки років банку? Якщо коротко то розмова виглядала так. СБ у нас не має, а мені пофігу на ваші проблеми… я вам дала відповідь на ваше питання, аля виконала свою роботу. Гуд бай.
Перевипустити картку може мені потрібно?? Та нє нафіга. У шахраїв є вся інфа по рахунку. Хай у них буде. Нам то що шкода? Можемо і поділитись.
Так чим ця історія закінчилась. Бб ввела 3 рази невірно пінкод. Тому ці олені не змогли зняти гроші, бо картка була заблокована. Перший раз у житті пам'ять не підвела, а допомогла таким чином. Якщо б картка не була заблокована, то грошей…
Для справедливості варто сказати, що я описав другий дзвінок у кол. центр. Першого разу коли телефонували, щоб дізнатись інфу по цим операціям, порекомендували перевипустити картку там п'ятірка. Але ну такое 50 на 50.
Відповідно робимо висновки.
Можете покласти гроші уданий банк і вірити у краще. Наприклад, що співробітники які прийдуть у банк, і які не буде перевіряти СБ на благонадійність, працюватимуть гідно… не будуть зливати особисту інфу, не буду замість вас забирати ваші депозити з банку і завжди у повній мірі проконсультують вас по ваших питання, а не на від*бись.
Вірте у це, я вірю у вас. Всіх вам благ. А от я із сім'єю вислую звідси.
P.S. Можна б було ще описати ТГ-банкіг, але там трешак навіть описувати нема сенсу.
Універсал Банк
Відповідь банку
18 червня 2020, 9:38
Уточніть, будь ласка, в особисті повідомлення детальну інформацію (контактний номер телефону клієнта або ІПН, дата дзвінка СБ банку і з якого номера телефонували) для розгляду питання індивідуально.
Tanya2105 16 червня 2020, 9:45
Відділення за адресою: Львів, пр-т Шевченка, 27
Відділення у м. Львів на Проспекті Шевченка. Постійні черги, зараз стою під банком з 9.00 до 10.00 так як в них ревізія каси. Останнім часом м сильно понизилась якість обслуговування, клієнта мають нізащо. Повільно, черги, на вулиці черга 6 людей, а вони закривають на обід, при чому обслуговують дуже повільно. Не варто із цим банком мати справу, в той час як у інших банках намагаються же повагою ставитис до кожного клієнта
Універсал Банк
Відповідь банку
16 червня 2020, 17:09
Дякуємо за Ваш відгук!
Дане питання знаходиться на розгляді, ми обов'язково з Вами зв'яжемося.
Приносимо вибачення за доставлені незручності.
Katya44400 9 червня 2020, 10:23
Відділення за адресою: Київ, вул. Волоська, 18/17
Знімала депозитні кошти у валюті моно банку, видали купюри з пліснявою, а одну надірвану. При спробі обміняти купюри в іншому банку їх не прийняли. Прийшлось повертатися і обмінювати по не зручному курсі в грн
Надірвану купюру не прийняли, аргументуючи, що я її надірвала.
Моя провина в тому, що я не перевірила одразу кожну купюру, але я розраховувала на нормальний сервіс
І плісняву можна перевірити лише через спеціальний аппарат
Універсал Банк
Відповідь банку
9 червня 2020, 18:03
Дякуємо за Ваш відгук!
Дане питання знаходиться на розгляді, ми обов'язково з Вами зв'яжемося по результату.
Приносимо вибачення за доставлені незручності.
Александр Губенко 3 червня 2020, 12:42
Відділення за адресою: Київ, вул. Борщагівська, 117/125
Я вірю в прикмети, знаки :-) І коли я прийшов у відділення Універсалбанку, що на вул. Борщагівській, 117/125 в Києві (номер 27, по-моєму) відкрити депозит в монобанк на певну, не надто маленьку, суму грошей, ніби все починалося добре. Пара клієнтів і я — другий в касу. Перший «знак» — якось по-хамськи обслуговувався молода людина переді мною. Ну добре. Один раз — може випадковість. Але коли переді мною менеджер впихнули другого Клієна (нас клієнтів всього було троє), я вирішив, що це вже не випадковість. І я відмовився зв'язуватися з цим банком. А Monobank втратив трохи грошей і свого клієнта. Мораль — дотримуйтесь «знакам» і ретельніше вибирайте собі бізнес-партнерів :-)
Універсал Банк
Відповідь банку
3 червня 2020, 15:52
Дякуємо за ваш відгук!
Приносимо вибачення за доставлені незручності. Ми постійно працюємо над вдосконаленням рівня обслуговування клієнтів, тому докладемо максимум зусиль, щоб уникнути подібних ситуацій в майбутньому.
Уточніть, будь ласка, в особисті повідомлення ваш контактний номер телефону.
Anastasiia97 31 травня 2020, 14:43
На Саксаганському відділенні гарне обслуговування, та приємна атмосфера.
Особливо хочу подякувати спеціалісту Руслані за якісне обслуговування. На всі запитання відповідає коректно та дохідливо.
Приємно, що зараз в банках працюють такі молоді, відповідальні та привітні співробітники.
Універсал Банк
Відповідь банку
1 червня 2020, 10:15
Дякуємо за ваш відгук!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Виталий Дмитренко 12 травня 2020, 23:44
Я не могу войти в свой банк id. Я новый клиент ФОП у себя на торговой точке выдаю товарные кредиты от монобак, а зайти в банк id немогу. Уже обращался на гарячуюю линию никто помочь не может… новые ключи создавал пару раз. При попытке входа « ваш обліковий запис заблокований адміністратором»
Універсал Банк
Відповідь банку
13 травня 2020, 9:33
Спасибо за ваш отзыв!
Уточните, пожалуйста, в личные сообщения Ваш ИНН и скрин с ошибкой. Разберемся в причинах.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ROMA KOMA 8 травня 2020, 20:03
Мало того, що майже в усіх містах позакривали відділення, так ще зменшили ліміт видачі готівки по відсотках депозиту в банку партнеру ТАСбанку Тігіпка до 1000 гривень. Це що, приходить кінець такому горе-банку? Не може вирішити питання виплати більше тисячі гривень коштів вкладника в банкоматі ТАСбанку? Чи це Тігіпко дав таку «команду», порушуючи права громадян? Чи їм наплювати на вимоги НБУ? Шаражка…
Універсал Банк
Відповідь банку
12 травня 2020, 16:47
Дякуємо за ваш відгук!
Ми вже займаємося вирішенням даного питання, за результатом вас проінформуємо.
Приносимо вибачення за доставлені незручності.
VasylenkoT 27 квітня 2020, 11:21
Відділення за адресою: Київ, вул. Автозаводська, 54/19
Открыла депозит в Универсал банке. Все быстро, удобно, претензий к работникам банка нет.
Открыла депозит 26.02.20 на год под 15 % годовых — так указано в договоре.
При расчете суммы ежедневной выплаты сумма с вычетом налогов делится на 366 дней (высокостный год), при этом я получу выплаты только за 365 дней, это мотивируется тем, что первый день и последний не считается, так как в первый я положила, а в последний уже могу забрать.
То есть фактически я получу на руки сумму своих процентов минус один день, что уже есть кидалово. Ранее у меня были открыт депозит в Аккорд банке, но таких нюансов там не возникало. Сколько дней указано, за столько дней я и получала проценты. Все было очень четко.
Далее, возник нюанс с выплатой процентов.
26 апреля мне выплатили на карту проценты (за период с 26 марта по 25 апреля включительно) Так вот, оказалось, что так как 25 апреля — суббота, а в выходные дни они не начисляют, то мне за этот день не выплатили, хотя начисление произошло в воскресенье. То есть фактически я получила сумму не за 31 день, а за 30. Пока выяснили, что за субботу не платится, три раза общалась с сотруднком Call центра, которая пообещала что разберется и перезвонит, а когда перезвонила то озвучила что все правильно, и я получила сумму за 31 день ( а я получила за 30), то есть мне надо было заново все объяснять, вообщем это было сложно и в телеграме мне тоже не ответили на все мои вопросы.
Пообещали, что в следующем месяце мне выплатят эту недостающую сумму. Жду.
При разговоре с сотрудником банка я спросила: «А если срок депозита истекает в воскресенье, то тогда за субботу тоже не выплачивается??? ( и тогда уже два дня у вас съедается)))» на что сотрудник мне ответила: «Но у вас же заканчивается в пятницу!». Так что уточняйте этот вопрос заранее, потому что один день вы точно потеряете, а насчет второго мне не ответили.
Універсал Банк
Відповідь банку
27 квітня 2020, 11:53
Спасибо за Ваш отзыв!

Написали Вам в личные сообщения, с просьбой уточнить информацию для детального рассмотрения вопроса. Мы обязательно разберемся и с Вами свяжемся.

Приносим извинения за доставленные неудобства!
davidpie 23 квітня 2020, 12:06
Відділення за адресою: Київ, пр-т Перемоги, 74-А
Через приложение «Монобанк» оформил валютный депозит в долларах, сам договор подписан с Универсал Банк.
Сложность возникла в том, что не смотря на предварительный заказ наличных денег, в банке их не оказалось. Возмущение вызвало то, что сотрудники даже не видели заявок на предварительный заказ валюты.
Также, сотрудник Универсал Банка проинформировал о том, что Банк не имеет отношения к моему депозиту. Якобы, поскольку я его оформил в приложении «Монобанк», то обращаться со всеми вопросами и жалобами должен тоже в «Монобанк».

Попытки поговорить с начальником по проспекту Победы, 74-а, Киев скончались неудачей. Он был в отпуске. Никто ответственности не несёт.

Далее услышан мной диалог сотрудников между собой в моем присутствии (попробую передать смысл):

«Всем валютным вкладчикам отказывать в выдаче валютного депозита. Выдача валютных денег возможна только в гривнах (наличными), либо переводом валютного депозита на карту. Выдача наличных запрещена. Говорить клиентам о том, что это связано с „Карантином, перекрытым авиасообщением между странами, о том что денег в банке (валюты) нет“. Для особо „проблемных“ клиентов, которых долго не получается убедить, есть „Экспресс“ доставка валюты»

Проблемные клиенты — это такие как я, которые стоят на своем, жалуются, постоянно звонят на горячую линию, пишут негативные отзывы, грозятся судом.

Вот скриншот, что бы убедить что у меня действительно вклад в Монобанк (универсал банк) https://prnt.sc/rispoh

У меня нет персональных обид на сотрудников (Я уже не помню их имена и лица). Мне не наступили на ногу и я не держу зла. Просто знайте, что Универсал Банк не выполняет свои функции.

Публичный ответ банка ниже о том, что «предоставьте свои данные» для идентификации вас как клиента не имеет смысла. Так как для таких клиентов как я существует «Экспесс» решение проблем, а для вас ничего.

Прошу Банк, не публиковать абсолютно бессмысленный текст ниже т.к. я оставлял уже жалобу и с 11 марта мне не пришел ответ. Проверьте, скольким вкладчикам вы отказали в выдаче депозита в валюте 11 марта в отделении ПОбеды 74а
Універсал Банк
Відповідь банку
27 квітня 2020, 11:00
Мы приносим свои извинения за доставленные неудобства, которые возникли в процессе сотрудничества с нашим Банком.
Мы постоянно работает над совершенствованием уровня обслуживания клиентов, поэтому провели детальный анализ отделения на указанную вами дату. В результате которого выяснилось, что жалоб от клиентов на 11 марта не было, как и проблем с выдачей валюты по указанному вами отделению.
Так как у нас отсутствуют ваши данные, а просмотр видеозаписей и опросы работников не принесли результата, мы будем благодарны если вы укажите ваши контактные данные в личные сообщения.
Проблема вирішена
OksankaSiminko 22 квітня 2020, 7:50
19.03.2020 мною был открыт депозит через чат бот, согласно Договора проценты выплачиваются ежемесячно и капитализируются. 16.04.2020 мне перезвонила сотрудница банка и предложила пролонгировать мой вклад. По скольку забирать деньги не входило в мои планы, я согласилась. 19.04.2020 пришло сообщение о пролонгации моего вклада, но в сумме вклада я не увидела процентов. Позвонив на горячую линию, меня заверили, что проценты начисляются в рабочий день, мне сказали подождать до 21.04.2020. Но и 21.04 проценты не были начислены, я повторно обратилась на горячую линию, мне повторно посоветовали ждать начисления, также есть переписка в чат боте с подтверждением, что проценты мне будут начислены в течение дня. В 16-45 я в который раз позвонила на горячую линию, специалист пообещала разобраться в сложившейся ситуации и сообщить в телефонном режиме. Единственный ответственный квалифицированный специалист, как мне удалось понять за 3 дня общения с горячей линией и ботами. Ответила, что проценты за период с 19.03 по 19.04 мне выплатят 19.05. Я хочу выяснить каким образом и кто изменил условия договора без уведомления клиента, найти виновных и ожидаю начисления положенных мне процентов. В целом складывается негативное впечатление про универсал банк. НИКОМУ НЕ РЕКОМЕНДУЮ Банк к сотрудничеству. Сотрудники не компетентны, дают разные ответы на мой вопрос, 3 дня не могли внятно объяснить где мои проценты.
Універсал Банк
Відповідь банку
22 квітня 2020, 15:31
Спасибо за Ваш отзыв!

Мы приносим свои извинения за сложившуюся ситуацию. Техническую проблему исправили и проценты успешно были выплачены на Ваш счет.
Мы сделаем все возможное, чтобы впредь такой ситуации не возникало.
feschenko6778 15 квітня 2020, 17:29
В отделении Универсал Банка на ул. Саксаганского обслуживаюсь давно. Всегда спокойно, качественно и профессионально предлагаются услуги. Однажды я обратилась с индивидуальной просьбой, по которой принималось решение в Главном Офисе. В такие моменты включается человеческий фактор. Сотрудники Светлана и Татьяна (увы, не знаю фамилии), помогли мне преодолеть все трудности оформления, постоянно связывались с ГО, чтобы узнать процесс передачи документов, были внимательны ко мне в течении ожидания (все длилось 5 часов). Вся процедура закончилась после 18.00, т. е. после закрытия и меня не попросили уйти, а оставались со мной в закрытом отделении до конца.
В связи с карантином у меня нет возможности прийти в отделение и еще раз сказать Светлане и Татьяне спасибо, но я обязательно останусь их клиентом и мы увидимся вновь. Отдельно благодарю Елену, из ГО, которая занималась моим вопросом и, благодаря которой, он решился для меня положительно.
Універсал Банк
Відповідь банку
16 квітня 2020, 9:49
Спасибо за Ваш отзыв! Мы постоянно работает над совершенствованием уровня обслуживания клиентов и нам приятно, что Вы оценили. Мы обязательно выразим благодарность сотрудникам.
Проблема вирішена
OlgaS22 1 квітня 2020, 10:26
Год назад в городе Одессе открыли с мужем два депозита в Универсалбанке. На сегодня отделения банка закрыли. При закрытии отделения банка меня уверяли, что никаких проблем с получением депозита не будет и я смогу его забрать в отделении ТАСкомбанк. У меня закончился депозит, а возможности получить свои деньги нет!!! Потому что отделение с которым есть договоренность Универсалбанка и ТАСкомбанка закрыто на карантин! Ну а мне что делать? Никаких вариантов получения денег мне не предлагают! Став когда-то клиентом универсалбанка, открыв у них депозит я сейчас сталкиваюсь с проблемами и никто с банка даже не пытается помочь!!!
Універсал Банк
Відповідь банку
1 квітня 2020, 11:37
Уточните, пожалуйста, в личные сообщения Ваш ИНН и контактный номер телефона для рассмотрения вопроса индивидуально.

Курс валют в Універсал Банку на сьогодні

Валюта Купівля Продаж
USD 28.050 28.250
EUR 32.750 33.450
Всі курси банку

Курс валют в Універсал Банку на сьогодні

Валюта Купівля Продаж
USD 28.050 28.250
EUR 32.750 33.450
Всі курси банку
Реклама
Головна / Банки України 🏦 / Універсал Банк 💰 / Відгуки про Універсал Банку 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Універсал Банку, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.