×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Укргазбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.800 | 42.150 |
EUR | 43.550 | 44.000 |
PLN | 9.500 | 10.500 |
Всі курси банку |
ВЕРНУЛИ ДЕНЬГИ вторая серия.
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 – 99.
Написати коментар
робота додатка
дзвонили на гарячу лінію, відповідь: «У вас поганий інтернет». скажіть будь ласка як на 5 телефонах може бути поганий інтернет? плюс ще підключення через вай фай було.
не рекомендую!!!
самий жахливий додаток із всіх якими я користувався
Коментарі (1)
Проблема с депозитами
Банк готовий проаналізувати описану Вами ситуацію та надати офіційну відповідь. Для аналізу нам потрібно ідентифікувати клієнта Банку. Просимо клієнта Банку зареєструвати звернення (скаргу), одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 – 99.
Написати коментар
Банк не снимает запрет на отчуждение
Написати коментар
Отвратительная поддержка колл-центра предпринимателей, нерабочая система клиент-банка
Неужели в Украине нет нормальных айтишников, которые могут настроить вам систему работы? Такого безобразия я еще не видела. В банкинге «Эко Банк» при проблеме с входом нет возможности связаться с тех поддержкой вообще никак, на стартовой странице нет никаких контактов саппорта. А колл-центр работает исключительно с пн по птн с 9 до 18, т. е. если ваша компания работает в субботу/воскресенье, и у вас возникли какие-то проблемы, получить помощь от саппорта — нереально. Кроме того, даже в рабочее время, операторы поражают своей тотальной некомпетентностью в решении вопросов. Да что уж там говорить, даже сами сотрудники отделения местами не могут понять почему возникают те или иные проблемы, как их решить и к кому обращаться.
Вся система банка застряла на уровне динозавров, клиенто-ориентированности 0, продвинутости и даже банальной ИСПРАВНОСТИ работы системы — 0. В первый же рабочий день поеду закрывать счет в этом допотопном банке!
Запевняємо Вас, що Банк опікується своєю репутацією та цінує кожного клієнта.
Коментарі (1)
Рекомендую !
Написати коментар
Пропадают деньги
Банк готовий проаналізувати Вашу скаргу, але для аналізу нам потрібно ідентифікувати клієнта банку. Просимо клієнта Банку зареєструвати звернення (скаргу), зазначивши деталі інциденту одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами +38 044 — 494 — 46 — 50, +38 044 — 590 — 49 – 99.
Коментарі (1)
5354663003822703
5354 6630 0382 2703 Номер карты мошенников на OLX
Продает товар, скидывает номер карты и блокирует.
Но заблокировал раньше чем я успел отправить ему деньги)
Написати коментар
Эко-банк — это полное дно!
1) «У Вас проблемы с интернетом»
2) «Мы не видим никаких платежей от Вас» (а что же вы тогда вообще видите?)
3) «Не введен один из реквизитов — код получателя» (хотя он, естественно, был введен и введен правильно)
4) «Попробуйте выгрузить приложение, а потом загрузить — и сделать платеж еще раз»
Версии множились, в итоге, спустя пять часов платеж якобы прошел…
Но в банк назначения спустя три часа так и не дошел.
Если не хотите себе проблем, не пользуйтесь «Экобанком»! Это не интернет-банк, а сырая наколенная поделка каких-то школьников. ПОЗОР БАНКУ!
АБ «УКРГАЗБАНК» готовий проаналізувати Вашу скаргу, але для аналізу нам потрібно Вас ідентифікувати. Просимо Вас зареєструвати звернення (скаргу), зазначивши деталі Вашого інциденту, зокрема дату дзвінка в контакт-центр Банку та номер телефону, з якого було здійснено дзвінки, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 – 99.
Написати коментар
Нечистоплотность при выдаче денег на кассе
Неделю назад закрывал депозит. Часть денег выдали 200-гривенными купюрами. На этой неделе сходил в магазин и на кассе не приняли одну из этих купюр — похоже что она стиранная. Купюра эта 100% с кассы данного отделения ибо в марте наличными не рассчитывался до этого. Но кассир и начальник отдела ушли в отказ, говорят что не бывает у них такого. И вообще, надо было проверить все купюры когда у кассы был. Но сумма на депозите была 100+тыс грн, пересматривать каждую купюру?
Не зря, оказывается, закрыл депозит. Будьте осторожны с этими мошенниками.
АБ «УКРГАЗБАНК» готовий проаналізувати Вашу скаргу, але для аналізу нам потрібно Вас ідентифікувати. Просимо Вас зареєструвати звернення (скаргу), зазначивши деталі Вашого інциденту, зокрема дату отримання коштів через касу відділення, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 – 99.
Коментарі (1)
Отличное обслуживание в отделении на Малиновского 1
Заглянув в отдел для юридических лиц, я увидела что занято и осталась ждать очереди в коридоре. Через минуту из отдела вышла какая то девушка работник куда то по своим делам. Увидела, что я стою, и позаботилась, чтобы найти мне кресло для ожидания в кабинете.
Короче, посадили, обогрели. Ждать пришлось чуть-чуть.
Росите спасибо. Как всегда все объяснила, помогла, телефон свой на всякий случай написала, если появятся вопросы. Все класс.
После визита в Укргазбанк осталось очень приятное впечатление и хорошее настроение.
Написати коментар
Некомпетентність персоналу. Співробітники-роботи, не здатні вирішувати питання
Запитувати про мою нерухомість, наявність вкладів в інших банках не забувають, вважають це обов’язковим пунктом для відкриття рахунку, натомість заповнити повністю анкету, щоб клієнта могли в подальшому по телефону ідентифікувати, це складно.
Як складно і операторам контакт-центру вирішити питання дистанційно. Взагалі не було бажання вирішувати проблему. Можуть завершити розмову за власним бажанням. Тролінг і більш нічого.
Тепер я маю відпрошуватись з роботи, втрачати на ЗП, ризикувати своїм здоров’ям при переміщенні по червоній зоні, щоб з паспортом відвідати відділення банку для встановлення кодового слова, щоб в подальшому по телефону мене могли обслуговувати!
Це один з гірших прикладів сервісу. Це взагалі не сервіс.
Кредити чи депозити в Укргазбанку? НІКОЛИ.
При першій же можливості закрию рахунок.
І нікому не раджу звертатись.
Враховуючи зростання кількості та видів шахрайських операцій з платіжними картками, АБ «УКРГАЗБАНК» зі своєї сторони здійснює усі необхідні заходи для мінімізації ризиків доступу до клієнтських рахунків третіх осіб. Саме тому Банком впроваджено зміни в процес надання консультації/послуг працівником контакт-центру. Деякі послуги/інформація надається працівником контакт-центру виключно після повідомлення клієнтом секретного слова-паролю. Просимо з розумінням поставитися до заходів, які вживає Банк з метою збереження клієнтських коштів. Для внесення секретного слова-паролю просимо Вас звернутися до найближчого відділення Банку – перелік відділень розміщено за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/offices/.
Додатково слід зазанчити, що Вашу скаргу, залишену на гарячій лінії Банку, зареєстровано за вх. №Б847 — після опрацювання скарги відповідь буде надано на зазначену Вами електронну адресу.
Коментарі (4)
Благодарность
Написати коментар
Обслуживание и закрытие счета
Предистория: было отказано в хамской форме в закрытии счета ФЛ 30.12.2020. Была оставлена жалоба несколько раз и получены лишь отписки.
На сегодняшний момент ситуация не решена и ответ банка, что счёт закрыт по моему обращению от 31.12.2020. Я в этот день не обращалась в банк и ранее не подписывала заявлений на закрытие счета (у меня не приняли заявление на закрытие счета без озвучивания причин, задолженностей по счету не было).
Прошу предоставить объяснение причин отказа в закрытии счета 30.12.2020 г., а так же мое заявление на закрытие счета датированное 31.12.2020 (я в этот день была вообще в другой области Украины). Была бы очень признательна за ответ на два озвученных вопроса.
Коментарі (2)
доступна іпотека
Банк готовий проаналізувати Ваше звернення, але для аналізу нам потрібно Вас ідентифікувати. Просимо Вас зареєструвати звернення, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 – 99.
Написати коментар
Відсутність роботи додатка екобанк та некоректно робота колцентру. Невідповідність залишку коштів. Сповіщення не працює як слід .час між залишком від транзакціі та сповіщення складає буває і три доби!
Від 17.02 лишається відкритою.
Чіткої відповіді немає.
Є так звана відписка.
Що поновили sms-сповіщення.
А так нічого конкретного і ніякого вирішення питання та покращення не віришено.
Питання відкрито.
Мене така відповідь не влаштовує.
Винні не притягнути до відповідальності.
Як хамили так і хамлять.
Гіршого банка і не знайти в обслуговуванні через колцентр
Написати коментар
Мошенник
Написати коментар
Не соблюдение законодательства сотрудниками банка
Банк готовий проаналізувати Вашу скаргу та надати офіційну відповідь, надіславши її на Вашу електронну/поштову адресу. Для аналізу нам потрібно Вас ідентифікувати. Просимо Вас зареєструвати звернення (скаргу), одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 – 99.
Коментарі (5)
Чому закривають вiддiлення?
Написати коментар
Мошенничество с использованием карты Украгазбанка
Коментарі (2)