Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
38257460 20 серпня 2020, 20:38
Відділення за адресою: Київ, пр-т Маяковського, 26
Чудовий банк. Приблизно з півроку користуюся кредитною карткою велика п'ятірка. Люди читайте уважно умови, виплачуйте вчасно кредити, несіть відповідальність за свої дії а не шукайте винних. Коли береш і випоачуєш вчасно все гаразд. Прозорі і легкі умови, якісне обслуговування, так, чекати в черзі довго подеколи, але зараз у тому є необхідність. Не будьте дикарями. Соромно за людей які залишають погані відгуки. У самої нажаль багато знайомих які беруть кредити і не повертають. Будьте відповідальні. Респект банку і працівникам за роботу. Все зрозуміло, швидко, чесно, якщо в мене були збої чи блокування карти не було проблем з перевипуском чи почекати 5-10 днів. Дякую за турботу!
Таскомбанк
Відповідь банку
21 серпня 2020, 9:26
Доброго дня.

Дякуємо Вам за відгук!
Проблема вирішена
Gonna89 18 серпня 2020, 10:59
В Таскомбанке зависли деньги свифт перевода на мою карту в Монобанке уже третью неделю! 14.08.20 я написала заявление в Таскомбанк (вх.971/507) с просьбой срочно разобраться в этой проблеме и перечислить мне деньги.
Но 17.08.20 на горячей линии Таскомбанка мне сообщили, что мое заявление могут рассматривать до 30(!!!) дней! Телефонов руководства банка или сотрудников отдела по свифт переводам, кто мог бы ответить где сейчас мои деньги и почему они до сих пор крутят их в Таскомбанке, не дают. Писала и на онлайн-поддержку Таскомбанка, также ответа нет. Просто подпольная организация какая-то!!! Деньги нужны срочно! Все сроки по свифт-переводам прошли, но ответа от Таскомбанка добиться не могу.
Таскомбанк
Відповідь банку
18 серпня 2020, 16:46
Доброго дня.
Для того, щоб перевірити інформацію вкажіть, будь ласка, в якому відділенні ТАСКОМБАНКу Ви написали заяву?
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Slavi4 17 серпня 2020, 21:48
Продавала товар на olx оплатил аванс с карты приватбанка на карту по ее словам Аваль, но глянув в интернете это карта Таскобанка на номер 5375 2351 0662 5989 в размере 300грн, представилась она как Бойко Милана, ее номер телефона +380990225625, после аванса товар не отправила, телефон отключен, в вайбер тоже не заходит!
Таскомбанк
Відповідь банку
18 серпня 2020, 17:32
Доброго дня!

У відповідь на Ваше звернення інформуємо, що вказана карта не емітована ТАСКОМБАНКом.
Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Serghei Ciorba 14 серпня 2020, 9:29
Добрый день у нас такая проблема почему мы пополняли pudracard а деньги 0 и у нас кредит каждый месяц платим мы начали с 70.000 и платили уже больше 20000 а там остаток кредита 60000 где ети денег почему нету денег которые перевели и почему кредит платим там платили 25000 где-то но там не списано даже 10000 что за афюра жду отфет где деньги там м написано что перевели на карточку но их 0
Таскомбанк
Відповідь банку
16 серпня 2020, 15:22
Доброго дня.

Для того, щоб перевірити інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПIП, номер карти в форматі перші 6 цифр та останні 4 цифри та номер мобільного телефону в особисті повідомлення.
pavelzt 13 серпня 2020, 13:27
Сегодня с утра пришла СМСка что я зарегистрировался в TAS2U, хотя до сегодняшнего дня даже не знал что такой банк существует. Новый вид мошенничества?
Таскомбанк
Відповідь банку
16 серпня 2020, 16:44
Доброго дня.

Для того, щоб перевірити інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПIП та номер мобільного телефону в особисті повідомлення.
Леон Ром 8 серпня 2020, 20:36
Відділення за адресою: Львів, вул. Липнева, 4
Передумал перечислять в Банк пенсию. Потому, что когда уточнял детали (о дебетовой и пенсионной картах) в отделении банка и через e-mail то получил противоположные ответы на пару вопросов. Написал об этом в Банк, но там перестали отвечать.
Таскомбанк
Відповідь банку
27 серпня 2020, 10:11
Доброго дня.

Інформуємо, що відповідь від Банку направлена на Вашу електронну адресу.
Підкажіть, будь ласка, які питання Вас цікавлять?
Будемо раді надати консультацію.
Полезный комментарий
Леон Ром 27 серпня 2020, 11:29
В вопросах я уже разобрался, но большое спасибо (искренне), что Вы реагируете на отзывы в «Минфине»!
0661257016 6 серпня 2020, 12:12
В магазине «Вадафон» взяла мобильный телефон, беспроцентно на 3 месяца, услуга платежа через Таскомбанк, платила аккуратно вовремя и добросовестно, казалось бы выплатила все. Через Приват — Банк всю сумму сполна до 5-го числа ежемесячно, но нет оказалось, что 06.08.2020 не доплатила 6 копеек и уже пеня 128 грн. 30 коп. Что за бред, сумма выплачена по официальному наданного мне графика — погашения. Уважаемый Таскомбанк — это такая хитрая уловка для клиента с Вашей стороны… На горячюю линию обращалась сегодня трижды, объяснений толковых не получила, зато каждый раз новая сумма допогашения за злощасных 6 копеек — то 111 грн, то 128,30 грн. Уважаемые — это Вы виновны, что эти 6 копеек не вошли в сумму погашения, и платить я ничего не намерена, все официальные документы и чеки у меня на руках. Встретимся в суде. А всем своим друзьям и знакомым закажу обходить Ваш БАНК — СТОРОНОЙ.
Таскомбанк
Відповідь банку
6 серпня 2020, 13:20
Доброго дня!

Надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІП, ІПН та номер Вашого кредитного договору в особисті повідомлення.
0971477874 6 серпня 2020, 7:34
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 144
Добрый день 4.08.2020года позвонила на горячую линию банка узнать по поводу кредитной карты пудра спросили мои данные спросили последние цифры карты я всё сказала мне девушка сказала что у меня долг и карточка заблокированная. Я спросила про реструктуризация долга девушка сказала что можно хотела меня записать к сотруднику но в этот момент зависла система, сказала подъезжайте в любое отделение. Вчера я подъехала в центральный банк в Запорожье и начала объяснять всё на меня посмотрели как на дуру. В итоге сказали что реструктуризация кредитной карты пудра они не делают, звонили на горячую линию и там сказали что они не говорили мне ничего такого и мой минимальный платёж 2 тысячи если карта оформлена на 7 тысяч лимита. Короче говоря заделали меня дурой не кому не советую связывать с этим банком. Что делать не знаю
Таскомбанк
Відповідь банку
6 серпня 2020, 13:26
Доброго дня!

Звертаємо увагу, що у Вас є можливість звернутись до відділення ТАСКОМБАНКу та написати заяву про розгляд питання зміни умов кредитування.
Також рекомендуємо при зверненні надавати документи, які підтвердять погіршення фінансового стану.
Наголошуємо, що рішення Банк приймає для кожного Клієнта індивідуально.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Виктор Дубинчук 5 серпня 2020, 12:30
Вчера, 4 августа 2020 года моя супруга пыталась открыть кредитную карточку Большая пятерка в отделении по адресу ул. Строителей 39 в городе Киеве. Вопросов к сотрудникам банка нет. Все на очень высоком уровне.
Вопросы к банку. Вечером получили сообщение о нулевом кредитном лимите. А зачем тогда кредитная карта? Непонятно. Предлагают пока пользоваться собственными средствами. Уважаемые банкиры Вы что-то делаете не так. Вам не кажется? Зачем мне кредитная карта если я буду пользоваться собственными средствами? Когда оформляли договор, была указана рекомендованая сумма кредита 10 000 гривен. Это что огромная сумма? Обьясните причину отказа? Человет трудоспособный, возрад допенсионный, гражданка Украины. Что еще?
Таскомбанк
Відповідь банку
7 серпня 2020, 16:24
Доброго дня.

Інформуємо, що повідомити по якій причині не встановили кредитний ліміт немає можливості.

Є можливість подати повторний запит на встановлення кредитного ліміту через 30 днів після останнього звернення.
Рішення щодо встановлення розміру кредитного ліміту кредитний комітет приймає для кожного Клієнта індивідуально.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ARABSKII 5 серпня 2020, 10:47
Відділення за адресою: Львів, вул. Шевченка, 313
Якісні послуги. Хороше обслуговування. Індивідуальний підхід до клієнта. Дякую колективу!
Таскомбанк
Відповідь банку
6 серпня 2020, 13:28
Доброго дня.
Дякуємо Вам за відгук.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Makarof 4 серпня 2020, 10:49
Банк парит свои карты через мошеннические организации по выдаче кредитов, в торых их выдают в подвале без камер с непонятным кредитным лимитом который списывают сотрудники кредитных организаций, будьте осторожны
Таскомбанк
Відповідь банку
4 серпня 2020, 18:06
Доброго дня.

Інформуємо, що оформити карту від ТАСКОМБАНКу можливо лише, звернувшись у відділення Банку з документами.
Опишіть, будь ласка, детальніше ситуацію, яка у Вас виникла.
Проблема вирішена
Bodnarska18 3 серпня 2020, 22:21
Доброго дня!
Я дуже не задоволена роботою відділення вашого банку у м.Коломия за адресою Винниченка 1Б!
Хотіла оплатити кредит, який взяла у ВАШОМУ банку
Прийшла, кажуть з 11 до 14год технічна перерва
Прийшла в 14 год, каса була на інкасації, сказали прийти через 1-1,5год
Тоді ж я почула КАСА УЖЕ НЕ ПРАЦЮЄ (хоча вона має працювати до 17:30, а на годиннику була тільки 16:30)
ЧИМ ЗАЙМАЮТЬСЯ ВАШІ ПРАЦІВНИКИ У РОБОЧИЙ ЧАС? Вони просто сиділи і розмовляли між собою!!!
Я весь день витратила, а кредит так і не оплатила
Буду добиватися справедливості!
Таскомбанк
Відповідь банку
6 серпня 2020, 17:53
Доброго дня!

Ваш запит було передано на підрозділ Банку, що відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях Банку.

Дійсно, в момент Вашого Звернення, у відділенні Банку було відсутнє світло, проводились аварійні роботи.
Саме по цій причині тимчасово не працювала каса.

Приносимо вибачення за завдані незручності.
Melnychuk 3 серпня 2020, 20:36
Відділення за адресою: Луцьк, пр-т Волі, 17
Два тижні тому на мобільний телефон банк прислав смс, що в мене і моєї мами ( а їй майже 70 років) закінчується термін дії депозитних карток, і потрібно перезамовити перевипуск нових. Вроді б то нічого складного, але це потрібно було за словами працівників зробити особисто у відділенні ( а це в період карантину), або через персональний кабінет (це точно зробить бабуся в 70 років). Ну якось з горем напополам ми ті картки позамовляли, хоча в інших банках таких вимог не виставляють, і фахівці самі організовують роботу, що було краще клієнтам. Але це не стосується працівників, мабуть, тільки Таскомбанку. Саме головне розпочалося сьогодні, коли я взяв паспорти свій і мами, відпросився з роботи і поїхав отримувати нові злощасні картки. Маючи на руках старі картки і паспорти я попросився до керуючої відділенням ( величати її Олена і вона керуюча відділенням в м. Луцьку, проспект Волі,17). Добавлю, що ми є клієнтами даного відділення років 10-15, а можливо і більше і наш менеджер і мабуть більшість працівників знають мене особисто. На моє прохання вона відмовила, мотивуючи, що і я сам, і моя мама ( а це в період карантину) повинні особисто отримувати картки в касі банку, На питання, а чому вони автоматично не продовжили термін дії на період карантину, як інформував про це НБУ вона відповіла що це її не стосується. Словом ні прохання ні вмовляння не допомогли і закінчилося це великим скандалом. Вона мені пригрозила навіть визвати поліцію, якщо я за піду — це таке відношення до клієнтів. Можливо вона забула, як потрібно спілкуватися з клієнтами згідно корпоративного стилю і за що їй платять зарплату. Я вже трошки старша людина, але піддавати загрозі своїх рідних заради вибаганок когось я не буду. Звичайно, я пообіцяв, що як тільки буде можливо, я заберу всі депозити — і слова свого я дотримаюся. Хочеться вірити, що дана ситуація — це не питання цілого банку, а лише окремих її працівників, на мою думку, лишніх для банку працівників. Сподіваюся до цього не дійде і працівники виправляться. Правда?
Таскомбанк
Відповідь банку
4 серпня 2020, 19:11
Доброго дня.

Дякуємо за Ваше звернення.

Інформуємо, що отримати карту може виключно її власник, звернувшись в касу ТАСКОМБАНКу, маючи при собі паспорт.

Звертаємо Вашу увагу, що ТАСКОМБАНК не буде продовжувати термін дії карт на період карантину.

Додатково викладену Вами інформацію було направлено на підрозділ банку, який відповідає за якісне обслуговування Клієнтів у відділеннях ТАСКОМБАНКу.
Проблема вирішена
Greenco 29 липня 2020, 8:14
Відділення за адресою: Київ, пр-т Берестейський, 45
Имел неосторожность сменить отделение в банке, по локации подходило. Кассир, тетя похожая из общепита, не в форме, вела себя по хамски, задержала меня по операции снятия (которая в отделени на печерске занимает не более 2-3 минут) в этом отделении заняла 35 минут.
Сначала подошла менеджер Юлия и из книжки начала рассказывать, что кассир прав и имеет требовать документы на свое усмотрение.
После ряда звонков менеджеру, который помогал открывать счета, обещали, что подойдет начальник отделения. Подошел после очередного звонка менеджеру и спустя минут 10 после менеджера Юли, которая так и осталась неоцененная с ее познаниями распоряжений и протоколов.
Итог 35 минут моего времени, опоздал на встречу, испорченное настроение и полный не профессионализм и не желание помочь клиенту.
Я все же оказался прав и все сделали, без каких-либо требований и доп. процедур. Понимаю, что человеческий фактор, но сообщаю об этом специально, чтобы провели работу.
В свою очередь отмечу приятную работу отделения на московской (вроде московская улица) и на Леси Украинки. думаю на них вам нужно ориентировать вот такие горе-отделения, ка кна победы 45.
Спасибо.
Таскомбанк
Відповідь банку
30 липня 2020, 19:05
Доброго дня.
Ваш запит було передано на підрозділ Банку, що відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях Банку.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Будемо докладати максимум зусиль для покращення роботи вказаного відділення та Банку в цілому.
pmn19 27 липня 2020, 17:52
Если устанавливаете тарифы на услуги, то делайте это так, чтобы клиент понимал по каким тарифам он будет платить.
Имею карту, которая обслуживается в пакете услуг «Плативка».
Простая операция перевод в ТАS2U на карту, эмитированную другим банком. Тарифы размещены на сайте банка.
Тарифный план «Плативка» п.4.7.3. Переказ коштів на картки емітовані іншими банками — Не тарифікується.
Но нет, при попытке сделать платеж выдает комиссию.
А всё потому, что есть ещё Тарифи на послуги, що надаються в рамках сервісу «Інтернет-банкінг TAS2U» и в них
п. 1.2. Переказ з картки, емітованої АТ «ТАСКОМБАНК» на картку іншого Банку України — 0,45% + 5 грн.
Никто не видит противоречия между «не тарифицируется» и «0,45% + 5 грн.»? И как клиент должен догадываться какие тарифы у банка в приоритете, пакетные или ещё какие-то?
P.S. При переходе в тарифы по ссылке из ТАS2U перебрасывает в тарифы от 01.02.2020, а на сайте редакция тарифов от 08.06.2020. Можно как-то обновлять своевременно ссылки.
Таскомбанк
Відповідь банку
31 липня 2020, 9:37
Доброго дня.

Інформуємо, що в TAS2U відображається інформація тільки про комісію сервісу, інші комісії стягуються згідно з тарифами карткових продуктів, з якими можливо ознайомитись на офіційному сайті — «Тарифи» — «Тарифи для тебе» https://tascombank.ua/docs. — обираєте необхідний пакет послуг, в якому оформлена карта.

Інформацію щодо тарифів, які відображаються в TAS2U оновлено. Приносимо вибачення за несвоєчасне оновлення інформації.
Проблема вирішена
ZmeyUAa 18 липня 2020, 8:13
При оформлении кредита выдали карту «5». ПИН код на неё не сказали. Обратился на Чат и мессенджер. Тишина. Дозвонился. Продиктовал все денные, которые спросила оператор. Сказали, что пришлют ПИН. И тишина…
Таскомбанк
Відповідь банку
19 липня 2020, 15:58
Для того, щоб перевірити інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПIП, номер карти в форматі перші 6 цифр та останні 4 цифри та номер мобільного телефону в особисті повідомлення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Mishaskripnik7 16 липня 2020, 20:52
Пользуюсь картой «Большая пятерка»… Заканчивается срок действия карты… Теперь, чтобы заменить карту требуется заплатить 50 грн. За что? Когда открывал карту, то бесплатно… А теперь решили заработать денег? Это какой то каменный век… В других банках такого нигде нет… Даже маленькие банки не придумали такой способ разбогатеть на клиентах… Серьёзный, солидный банк и такие странные условия…
Таскомбанк
Відповідь банку
19 липня 2020, 17:56
Доброго дня.

Повідомляємо, що ініціювати перевипуск картки Ви можете звернувшись до Контакт-центру Банку за тел.: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку).
Відповідно до тарифів пакету послуг, в якому оформлена карта, пункт 1.2.3. Плата за переоформлення основної або додаткової платіжної картки у зв’язку з закінченням терміну дії: – комісія 50,00 грн.
Ознайомитися з тарифами Ви можете на офіційному сайті — «Тарифи» — «Тарифи для тебе» https://tascombank.ua/docs.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ivan9308 14 липня 2020, 14:24
Моя мама рік тому брала кредит на півтора роки, кожного місяця повинна була платити по 2200 гривень. Вона в свою чергу платила по 2600 щоб бистріше виплатити і бути впевненою що точно виплатить кредит. Але їй вчора прийшла смс з банку що ці 4 останні місяці вона повинна платити по 3400 гривень. Чому так виходить. Суму в 2200 гривень їй розрахувала консультант при оформлені кредиту. Розпишіть будь ласка чому так виходить бо вона і так брала кредит 25 тис.гривень і при виплаті по 2200 гривень за півтора роки мусила б виплатити 45 тис.гривень, а так виходить що повинна переплатити ще більше. Чому так?
Таскомбанк
Відповідь банку
14 липня 2020, 19:45
Доброго дня.

Інформуємо, що фінансова інформація надається виключно держателю кредитного договору.
Рекомендуємо Клієнту самостійно звернутись до Контакт-центру Банку за телефонами: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора) або ж до відділення Банку з необхідними документами.
Проблема вирішена
Olka20 11 липня 2020, 2:03
Я два года назад сделала карту пудра
У меня там кредит
На днях захожу в приложение Tas2u и пишет что у меня на карте по нулям и никаких задолженностей нет
Я заблокировала карту
Теперь ничего сделать не могу
Карты как будто не существует
Но смс приходят о том что нужно оплатить
Что делать, подскажите?!
Таскомбанк
Відповідь банку
13 липня 2020, 16:55
Доброго дня.

Відповідь надана в особисті повідомлення.
Liaksey 10 липня 2020, 18:56
Пользуюсь картой «Велика п’ятірка» этого банка. Картой пользуюсь только ради безусловного кешбека на все транзакции, больше преимушеств этой карты и банка — нет. Мобильное приложение простое и удобное, правда сервисов там немного.
Особенность сервиса: 01.07 списали/анулировали кешбек, которые начислили в промежутке между 22.06 и 30.06, причем 80% списанной суммы было начисленно 30.06 в 21:56, а 01.07 в 18:57 сумма уже была списана. При этом сумма по начисленным операциям меньше списанной суммы. Веселый банк играет с клиентами в игру: сними кешбек, если сможешь(успеешь) :).
Таскомбанк
Відповідь банку
13 липня 2020, 15:25
Доброго дня.

Шановний Клієнте, інформуємо, що згідно з пунктом 18 Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» — «Організатор о 18:00 кожного першого робочого дня першого місяця кварталу (січень, квітень, липень, жовтень) списує суму всіх Бонусів, що були нараховані Клієнту на його Бонусний рахунок за період дії Програми, але не були виплачені Учасником на свій картковий рахунок через систему ІБ «TAS2U».
З офіційними умовами Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» у Вас є можливість ознайомитись на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Картки» — «Велика п’ятірка» — «Документи».
Додатково інформуємо, що бонуси нараховуються після того, як операція фактично пройде по рахунку (в основному до 3-х робочих днів) після 21:00.

Ваше звернення зафіксоване, як побажання до роботи Банку для реалізації відправки смс-повідомлень про анулювання бонусів.
Головна / Банки України 🏦 / Таскомбанк 💰 / Відгуки про Таскомбанку 📝