×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Чисто від серця
Дякуємо Вам за відгук!
Написати коментар
Не могу добиться ответа
Но 17.08.20 на горячей линии Таскомбанка мне сообщили, что мое заявление могут рассматривать до 30(!!!) дней! Телефонов руководства банка или сотрудников отдела по свифт переводам, кто мог бы ответить где сейчас мои деньги и почему они до сих пор крутят их в Таскомбанке, не дают. Писала и на онлайн-поддержку Таскомбанка, также ответа нет. Просто подпольная организация какая-то!!! Деньги нужны срочно! Все сроки по свифт-переводам прошли, но ответа от Таскомбанка добиться не могу.
Для того, щоб перевірити інформацію вкажіть, будь ласка, в якому відділенні ТАСКОМБАНКу Ви написали заяву?
Коментарі (2)
Мошенницца(мошеник) 5375 2351 0662 5989
У відповідь на Ваше звернення інформуємо, що вказана карта не емітована ТАСКОМБАНКом.
Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.
Коментарі (19)
Pudracard
Для того, щоб перевірити інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПIП, номер карти в форматі перші 6 цифр та останні 4 цифри та номер мобільного телефону в особисті повідомлення.
Написати коментар
Регистрация в банке без моего участия
Для того, щоб перевірити інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПIП та номер мобільного телефону в особисті повідомлення.
Написати коментар
Плохое информирование
Інформуємо, що відповідь від Банку направлена на Вашу електронну адресу.
Підкажіть, будь ласка, які питання Вас цікавлять?
Будемо раді надати консультацію.
Коментарі (1)
ШОК
Надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІП, ІПН та номер Вашого кредитного договору в особисті повідомлення.
Написати коментар
Не советую связывать
Звертаємо увагу, що у Вас є можливість звернутись до відділення ТАСКОМБАНКу та написати заяву про розгляд питання зміни умов кредитування.
Також рекомендуємо при зверненні надавати документи, які підтвердять погіршення фінансового стану.
Наголошуємо, що рішення Банк приймає для кожного Клієнта індивідуально.
Написати коментар
Непонятное решение по кредитной карте
Вопросы к банку. Вечером получили сообщение о нулевом кредитном лимите. А зачем тогда кредитная карта? Непонятно. Предлагают пока пользоваться собственными средствами. Уважаемые банкиры Вы что-то делаете не так. Вам не кажется? Зачем мне кредитная карта если я буду пользоваться собственными средствами? Когда оформляли договор, была указана рекомендованая сумма кредита 10 000 гривен. Это что огромная сумма? Обьясните причину отказа? Человет трудоспособный, возрад допенсионный, гражданка Украины. Что еще?
Інформуємо, що повідомити по якій причині не встановили кредитний ліміт немає можливості.
Є можливість подати повторний запит на встановлення кредитного ліміту через 30 днів після останнього звернення.
Рішення щодо встановлення розміру кредитного ліміту кредитний комітет приймає для кожного Клієнта індивідуально.
Написати коментар
БАНК - ВІДМІННО
Дякуємо Вам за відгук.
Написати коментар
Банк сотрудничает с мошенническими организациями
Інформуємо, що оформити карту від ТАСКОМБАНКу можливо лише, звернувшись у відділення Банку з документами.
Опишіть, будь ласка, детальніше ситуацію, яка у Вас виникла.
Коментарі (2)
Жах!!!
Я дуже не задоволена роботою відділення вашого банку у м.Коломия за адресою Винниченка 1Б!
Хотіла оплатити кредит, який взяла у ВАШОМУ банку
Прийшла, кажуть з 11 до 14год технічна перерва
Прийшла в 14 год, каса була на інкасації, сказали прийти через 1-1,5год
Тоді ж я почула КАСА УЖЕ НЕ ПРАЦЮЄ (хоча вона має працювати до 17:30, а на годиннику була тільки 16:30)
ЧИМ ЗАЙМАЮТЬСЯ ВАШІ ПРАЦІВНИКИ У РОБОЧИЙ ЧАС? Вони просто сиділи і розмовляли між собою!!!
Я весь день витратила, а кредит так і не оплатила
Буду добиватися справедливості!
Ваш запит було передано на підрозділ Банку, що відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях Банку.
Дійсно, в момент Вашого Звернення, у відділенні Банку було відсутнє світло, проводились аварійні роботи.
Саме по цій причині тимчасово не працювала каса.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Написати коментар
Це просто хамство і жах
Дякуємо за Ваше звернення.
Інформуємо, що отримати карту може виключно її власник, звернувшись в касу ТАСКОМБАНКу, маючи при собі паспорт.
Звертаємо Вашу увагу, що ТАСКОМБАНК не буде продовжувати термін дії карт на період карантину.
Додатково викладену Вами інформацію було направлено на підрозділ банку, який відповідає за якісне обслуговування Клієнтів у відділеннях ТАСКОМБАНКу.
Написати коментар
отзыв касается отделения на победы 45
Сначала подошла менеджер Юлия и из книжки начала рассказывать, что кассир прав и имеет требовать документы на свое усмотрение.
После ряда звонков менеджеру, который помогал открывать счета, обещали, что подойдет начальник отделения. Подошел после очередного звонка менеджеру и спустя минут 10 после менеджера Юли, которая так и осталась неоцененная с ее познаниями распоряжений и протоколов.
Итог 35 минут моего времени, опоздал на встречу, испорченное настроение и полный не профессионализм и не желание помочь клиенту.
Я все же оказался прав и все сделали, без каких-либо требований и доп. процедур. Понимаю, что человеческий фактор, но сообщаю об этом специально, чтобы провели работу.
В свою очередь отмечу приятную работу отделения на московской (вроде московская улица) и на Леси Украинки. думаю на них вам нужно ориентировать вот такие горе-отделения, ка кна победы 45.
Спасибо.
Ваш запит було передано на підрозділ Банку, що відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях Банку.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Будемо докладати максимум зусиль для покращення роботи вказаного відділення та Банку в цілому.
Коментарі (1)
Противоречивые тарифы
Имею карту, которая обслуживается в пакете услуг «Плативка».
Простая операция перевод в ТАS2U на карту, эмитированную другим банком. Тарифы размещены на сайте банка.
Тарифный план «Плативка» п.4.7.3. Переказ коштів на картки емітовані іншими банками — Не тарифікується.
Но нет, при попытке сделать платеж выдает комиссию.
А всё потому, что есть ещё Тарифи на послуги, що надаються в рамках сервісу «Інтернет-банкінг TAS2U» и в них
п. 1.2. Переказ з картки, емітованої АТ «ТАСКОМБАНК» на картку іншого Банку України — 0,45% + 5 грн.
Никто не видит противоречия между «не тарифицируется» и «0,45% + 5 грн.»? И как клиент должен догадываться какие тарифы у банка в приоритете, пакетные или ещё какие-то?
P.S. При переходе в тарифы по ссылке из ТАS2U перебрасывает в тарифы от 01.02.2020, а на сайте редакция тарифов от 08.06.2020. Можно как-то обновлять своевременно ссылки.
Інформуємо, що в TAS2U відображається інформація тільки про комісію сервісу, інші комісії стягуються згідно з тарифами карткових продуктів, з якими можливо ознайомитись на офіційному сайті — «Тарифи» — «Тарифи для тебе» https://tascombank.ua/docs. — обираєте необхідний пакет послуг, в якому оформлена карта.
Інформацію щодо тарифів, які відображаються в TAS2U оновлено. Приносимо вибачення за несвоєчасне оновлення інформації.
Коментарі (4)
И тишина......
Коментарі (1)
Удивительно...
Повідомляємо, що ініціювати перевипуск картки Ви можете звернувшись до Контакт-центру Банку за тел.: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку).
Відповідно до тарифів пакету послуг, в якому оформлена карта, пункт 1.2.3. Плата за переоформлення основної або додаткової платіжної картки у зв’язку з закінченням терміну дії: – комісія 50,00 грн.
Ознайомитися з тарифами Ви можете на офіційному сайті — «Тарифи» — «Тарифи для тебе» https://tascombank.ua/docs.
Написати коментар
Питання щодо кредиту
Інформуємо, що фінансова інформація надається виключно держателю кредитного договору.
Рекомендуємо Клієнту самостійно звернутись до Контакт-центру Банку за телефонами: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора) або ж до відділення Банку з необхідними документами.
Написати коментар
Кошмар
У меня там кредит
На днях захожу в приложение Tas2u и пишет что у меня на карте по нулям и никаких задолженностей нет
Я заблокировала карту
Теперь ничего сделать не могу
Карты как будто не существует
Но смс приходят о том что нужно оплатить
Что делать, подскажите?!
Відповідь надана в особисті повідомлення.
Написати коментар
ТАС банк забирает кешбек быстрее, чем начисляет :)
Особенность сервиса: 01.07 списали/анулировали кешбек, которые начислили в промежутке между 22.06 и 30.06, причем 80% списанной суммы было начисленно 30.06 в 21:56, а 01.07 в 18:57 сумма уже была списана. При этом сумма по начисленным операциям меньше списанной суммы. Веселый банк играет с клиентами в игру: сними кешбек, если сможешь(успеешь) :).
Шановний Клієнте, інформуємо, що згідно з пунктом 18 Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» — «Організатор о 18:00 кожного першого робочого дня першого місяця кварталу (січень, квітень, липень, жовтень) списує суму всіх Бонусів, що були нараховані Клієнту на його Бонусний рахунок за період дії Програми, але не були виплачені Учасником на свій картковий рахунок через систему ІБ «TAS2U».
З офіційними умовами Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» у Вас є можливість ознайомитись на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Картки» — «Велика п’ятірка» — «Документи».
Додатково інформуємо, що бонуси нараховуються після того, як операція фактично пройде по рахунку (в основному до 3-х робочих днів) після 21:00.
Ваше звернення зафіксоване, як побажання до роботи Банку для реалізації відправки смс-повідомлень про анулювання бонусів.
Коментарі (2)