×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Таскомбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.7 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.7 |
Всі курси банку |
шахраї
Для того, щоб перевірити інформацію надайте, будь ласка, Ваше ПІБ та номер кредитного договору в особисті повідомлення.
Коментарі (1)
Полный бред
Для перевірки інформації надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІП та ІПН в особисті повідомлення.
Коментарі (1)
Дно українського банківського сектору
Інформуємо, що 07.09.2020 року були внесені зміни нарахування відсотків на позитивний залишок коштів на рахунках в національній валюті. По пакетах послуг «Велика п'ятірка», «Pudra Card» та «Weekend Card» – 0% річних (тобто, нарахування відсотків відмінено).
Відповідно до умов пакету послуг «Платівка» (пункт 5.1.) надання інформації по рахунку засобами GSM-банкінгу/ PUSH-повідомленнями, за 30 днів, становить 10 грн.
Відключити дану послугу Ви можете, зателефонувавши в Контакт-центр Банку за тел.: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку).
З тарифами карткових продуктів можна ознайомитися на офіційному сайті -> «Тарифи» — «Тарифи для тебе» https://tascombank.ua/docs. – обираєте необхідний пакет послуг, в якому оформлена карта.
Згідно з пунктом 18 Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» — «Організатор о 18:00 кожного першого робочого дня першого місяця кварталу (січень, квітень, липень, жовтень) списує суму всіх Бонусів, що були нараховані Клієнту на його Бонусний рахунок за період дії Програми, але не були виплачені Учасником на свій картковий рахунок через систему ІБ «TAS2U».
З офіційними умовами Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» у Вас є можливість ознайомитись на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Картки» — «Велика п’ятірка» — «Документи».
Звертаємо увагу, що тарифи по картам знаходяться в вільному доступі для ознайомлення.
Зміни, що відбуваються в тарифах розміщуються на офіційному сайті Банку в розділі «Новини».
Написати коментар
Предоставление недостоверной информации о комиссии за перечислении денег с карты на карту.
Інформуємо, що в TAS2U відображається інформація тільки про комісію сервісу, інші комісії стягуються згідно з тарифами карткових продуктів, з якими можна ознайомитися на офіційному сайті — «Тарифи» — «Тарифи для тебе» https://tascombank.ua/docs. – обираєте необхідний пакет послуг, в якому оформлена карта.
Відповідно до тарифів пакету послуг «Pudra card»:
• пункт 4.3. плата за здійснення операцій за рахунок власних коштів через систему ТАS2U, саме переказ по номеру карти становить 1,5%+15 грн;
• пункт 4.4. плата за здійснення операцій за рахунок кредитних коштів через систему ТАS2U – 4,9%+15 грн.
Звертаємо Вашу увагу, що при здійсненні переказу в TAS2U вказано: «Зверніть увагу! Може бути списана додаткова комісія згідно тарифів Вашої картки».
Написати коментар
Таскомбанк кинул меня на 90000 гривен!!!ЧАСТЬ 2.
Cо слов представителей Таксокмбанка произошло так называемое «задвоение платежей» и через несколько дней банк списал с меня половину от сумы 177500 гривен(а именно 88750 гривен).Почему это произошло не сразу? Как банк мог такое допустить и что самое главное делать мне? Вы подставили меня на деньги так как я продал то товара на 177500 гривен! Откуда я мог знать что произошло задвоение платежей или какой то сбой??? Я как порядочный человек, увидел что мне зашли деньги и передал товар(в данном случае айфоны), на всю суму что мне пришла!!! Почему вы не анулировали неправельные зачисления сразу, а лишь через несколько дней? Свои деньги вы вернули, а кто мне вернет мои айфоны??? Которые я то отдал, а деньги за них вы у меня забрали!!!
Шановний Клієнте, для розгляду Вашого питання рекомендуємо написати письмову заяву на листі А4, вказавши повністю Ваше ПIП, ІПН, номер карти в форматі перші 6 цифр та останні 4 та описати ситуацію, що склалась. Скан-копію заяви потрібно надіслати на info@tascombank.com.ua.
Разом із заявою необхідно надавати скан-копії документів, які підтвердять надання Вами вказаної послуги, тобто продаж товару (переписка з покупцем, квитанції про відправку товару, квитанції про переказ коштів за товар, тощо).
Написати коментар
Таскомбанк кинул меня на 90000 гривен!!!
P.S.До этой ситуации никаких проблем с банком не было, сумы на карте и поболее были, после такого не знаю как доверять этому банку, надеюсь получу ответ на свой вопрос…
Спеціалістами Банку було проведено детальний аналіз ситуації, що виникла.
Виявлено, що 23.09.2020 року зарахування коштів, які проводились на Вашу карту, задвоїлись, тобто зарахування відбувалось на суму вдвічі більшу, ніж фактично внесена Вами сума.
29.09.2020 року Банком було проведено сторно некоректно зарахованих сум. На даний момент питання врегульовано та баланс відображається коректно.
Приносимо вибачення за ситуацію, що склалась та сподіваємось на взаєморозуміння.
Коментарі (1)
зачисление на карту
Якщо поповнення карткового рахунку здійснюється через ПТКС інших банків таке зарахування може займати більше часу, зазвичай до 3 робочих днів.
Переглянути чи відбулось поповнення рахунку Ви можете за допомогою інтернет-банкінгу TAS2U.
Коментарі (2)
Обман
Інформуємо, що рішення щодо встановлення розміру кредитного ліміту кредитний комітет приймає для кожного Клієнта індивідуально.
Надати причину відмови немає можливості.
Написати коментар
Звонки коллекторов по несуществующей просрочке
Для перевірки інформації надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІП, ІПН та номер Вашого кредитного договору в особисті повідомлення.
Пользователь предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (1)
предоставление недостоверной информации о процентах по депозиту
Дякуємо Вам за відгук.
Для того, щоб проаналізувати ситуацію, надайте, будь ласка, номер телефону, з якого Ви телефонували до Контакт-центру, в особисті повідомлення.
Написати коментар
Финмон.
Коментарі (1)
Не связывайтесь с ним.
Підкажіть, будь ласка, яка ситуація у Вас виникла?
Будемо раді Вам допомогти у вирішенні питання.
Написати коментар
Не банк а недоразумение
Были проблемы при открытии счета, потом при активации мобильного банкинга. Из последнего. Заблокировало мой счет в связи с тем что поменял паспорт на ID карту. Заблокировало без уведомления, узнал случайно когда депозит хотел открыть. Другие банки перед блокировкой либо СМС либо звонком предупреждали.
Такой вот себе сервис. Ну, ок. Пришел в банк, предоставил все документы. Обещали в течении дня разблокировать. Не через три дня, не через неделю, три недели этого не сделано. Указанные интервалы — это когда я в техподдержку звонил. Ответ всегда — да, мы видим блокировку, мы видим что вы приносили документы, мы создадим запрос на внутреннюю техподдержку, мы вам перезвоним. И как всегда никто ничего не делает и не перезванивает. Деньги забрать не могу, пеня за неактивный счет начисляется. О депозите уже речь не идет. Жду как разблокируют и надеюсь больше не услышу об этой банке.
Інформуємо, що Ваше питання вирішено.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Написати коментар
Чисто від серця
Дякуємо Вам за відгук!
Написати коментар
Не могу добиться ответа
Но 17.08.20 на горячей линии Таскомбанка мне сообщили, что мое заявление могут рассматривать до 30(!!!) дней! Телефонов руководства банка или сотрудников отдела по свифт переводам, кто мог бы ответить где сейчас мои деньги и почему они до сих пор крутят их в Таскомбанке, не дают. Писала и на онлайн-поддержку Таскомбанка, также ответа нет. Просто подпольная организация какая-то!!! Деньги нужны срочно! Все сроки по свифт-переводам прошли, но ответа от Таскомбанка добиться не могу.
Для того, щоб перевірити інформацію вкажіть, будь ласка, в якому відділенні ТАСКОМБАНКу Ви написали заяву?
Коментарі (2)
Мошенницца(мошеник) 5375 2351 0662 5989
У відповідь на Ваше звернення інформуємо, що вказана карта не емітована ТАСКОМБАНКом.
Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.
Коментарі (19)
Pudracard
Для того, щоб перевірити інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПIП, номер карти в форматі перші 6 цифр та останні 4 цифри та номер мобільного телефону в особисті повідомлення.
Написати коментар
Регистрация в банке без моего участия
Для того, щоб перевірити інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПIП та номер мобільного телефону в особисті повідомлення.
Написати коментар
Плохое информирование
Інформуємо, що відповідь від Банку направлена на Вашу електронну адресу.
Підкажіть, будь ласка, які питання Вас цікавлять?
Будемо раді надати консультацію.
Коментарі (1)
ШОК
Надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІП, ІПН та номер Вашого кредитного договору в особисті повідомлення.
Написати коментар