Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Chetvetal 7 листопада 2020, 15:05
Клиентом банка никогда не являлся, но недавно начал получать звонки с просьбой связаться с их заёмщиком, указавшим мой номер телефона. Как всегда, заёмщик не интересовался разрешением на передачу данных, а банк — разрешением на их обработку. Может прекратите всё-таки?
Таскомбанк
Відповідь банку
11 листопада 2020, 13:57
Доброго дня!

Викладена Вами інформація була перевірена відповідальним підрозділом Банку.
За результатами перевірених даних інформуємо, що на вказаний Вами номер телефону зі сторони ТАСКОМБАНКу дзвінки не здійснюються.
Проблема вирішена
Алина Гребенюк 3 листопада 2020, 20:25
Около 3 лет назад участвовала в их розыгрыше на официальной странице в фейсбук чашки в преддверии Нового года. Рандомно выиграла я. Призом была великолепная чашка с специальным дизайном. Так от, прошло почти 3 года, а выигранный приз я так и не получила. Они просто выкладывают розыгрыши для привлечения аудитории и клиентов, а обещанного не возвращают. Я не умру не получив эту несчастную чашку, но Принципиально, мне противно поведение банка, который так себя рекламирует на обмане. У меня сохранились все переписки с банком, где они мне обещают выслать подарок и так и не высылают, на последнее мое сообщение- тупой игнор. Розыгрыши они так и продолжают проводить, полагаю, что подарков не получает никто. Позор и стыд! Думаю, что обман не только присутствует тут, а и в продуктах банка.
Не ведитесь. Мне уже в принципе все равно, а совет другим, не вестись, чтобы не расстраиваться лишний раз.
Таскомбанк
Відповідь банку
10 листопада 2020, 14:31
Доброго дня.

Для того, щоб перевірити надану Вами інформацію вкажіть, будь ласка, назву акції, в якій Ви брали участь.
Додатково, для аналізу ситуації, прохання надати Вашу переписку з представником Банку в особисті повідомлення.
Проблема вирішена
Alpha69 25 жовтня 2020, 20:50
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Пирогова, 6
Сміливо можу назвати цей банк одним із найгірших в України, користуюсь картами 7-х банків і умови по цій карті найгірші зі всіх. Оформив карту цього банка тому що компанія на яку я працюю співпрацює з цим банком. Тепер про мінуси:
1) Співробітники банку тобі обов‘язково почнуть впарювати їхню кредитну карту, мол без неї звичайної не дають ( можете сміливо відмовлятися, це обман)
2) Щоб отримати карту з чіпом потрібно заплатити 150, багато банків видають її безкоштовно
3) Без твого відома підкоючать смс-інформування за 10 грн
4) На все що тільки можна ставлять комісію 10 грн. Навіть на перевірку балансу в банкоматі ( За 2 місяці користування заплатив 100 грн комісії)
5) Якщо згубиш карту, і захочеш оформити нову прийдеться знову платити 50 грн
6) Мені чомусь не прийшла смс з пін-кодом спочатку, і щоб вони відправили нову смс, потрібно знову платити (10 грн)
7) Кешбеку там понятне діло, що немає ( У мене карта «Платівка»
Одним словом умови по дебетовій карті від цього банку найгірші. Категорично не рекомендую оформляти в них дебетову карту. Краще оформіть карту «монобанку», де умови в 100 раз кращі.
Таскомбанк
Відповідь банку
29 жовтня 2020, 9:01
Доброго дня.

Інформуємо, що при оформленні зарплатної карти співробітники банку можуть Вам запропонувати оформлення кредитної карти.

Комісія за випуск карти з чіпом стягується відповідно до тарифів пакету послуг, в якому оформлена карта.

Відповідно до умов пакету послуг «Платівка» (пункт 5.1.) надання інформації по рахунку засобами GSM-банкінгу/ PUSH-повідомленнями, за 30 днів, становить 10 грн. При відсутності оплати, послуга не надається, після надходження коштів на картковий рахунок, послуга буде підключена автоматично.
Відключити дану послугу Ви можете, зателефонувавши в Контакт-центр Банку за тел.: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку).

Звертаємо увагу, що плата за отримання інформації про залишок коштів на рахунку (розділ 5):

· в банкоматах АТ «ТАСКОМБАНК» — не тарифікується;
· в банкоматах інших банків в Україні — 5 грн.

З тарифами пакету послуг «Платівка» можливо ознайомитись на офіційному сайті Банку за посиланням — https://tascombank.ua/files/20200907_Dod_1_Platyvka.pdf.

Пін-код до карти зі сторони Банку відправляється одразу після активації карти, але у випадку відсутності телефону в межах зони досяжності пін-код може бути недоставлено.

Пакет послуг «Платівка» бере участь в бонусній програмі «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК», відповідно до якої за будь-якими операціями з покупки товарів та послуг в торгово-сервісній мережі та в мережі Інтернет нараховується кешбек – 0,5%.

З офіційними умовами Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» у Вас є можливість ознайомитись на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Картки» — «Платівка» — «Документи».
Ellen45 23 жовтня 2020, 15:45
В 2017 году пришлось брать кредит на лечение мамы.Заполнила заявку в интернете и самые приемлемые условия были именно в Таскомбанке. Сначала удивила страховка. Но потом подумала, что для таких нестабильных времён нормально. С выплатами по кредиту никаких проблем не было.
Таскомбанк
Відповідь банку
26 жовтня 2020, 10:02
Доброго дня.

Дякуємо Вам за відгук!
Команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Oksanadzh 20 жовтня 2020, 9:56
Уважаемое руководство банка, Вы не пробовали послушать или попробовать пообщаться с коллекторами, которым Вы передаёте «долги» Ваших клиентов. Предполагаю, что те, кто имели такой опыт общения, больше не будут Вашими клиентами. У меня недоплата около 150 грн, долг меньше месяца. Долг образовался, так как боксу для оплаты не понравились три купюры и он их не принял.
После выплаты кредита, надеюсь, больше не доведётся иметь дело с Вашим банком.
Должник должнику рознь. Возможно, стоит быть более гибкими и лояльными ?!
Телефон коллекторов +380 (67) 409 05 69, +380 (44) 499 85 90
Таскомбанк
Відповідь банку
20 жовтня 2020, 12:29
Доброго дня.

Інформуємо, що дійсно, при виникненні простроченої заборгованості Клієнту будуть телефонувати з нагадуванням про необхідність сплатити платіж.

Для того, щоб не виникало простроченої заборгованості потрібно оплачувати суму мінімального платежу в повному обсязі до дати планового платежу кожного місяця.

Якщо Ви бажаєте перевірити інформацію по кредиту — надайте, будь ласка, Ваше ПІБ, ІПН та номер кредитного договору в особисті повідомлення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ZmeyUAa 18 жовтня 2020, 18:53
Вытащили карточку с немалой суммой. Когда обнаружил — сразу карту заблокировал в приложении.
Вечером были четыре попытки расплатиться моей картой, о чем мне приложение добросовестно сообщило, включая адрес магазина, где это было.
Карту без разговоров заменили в отделении на Строителей.
Спасибо за приложение
Таскомбанк
Відповідь банку
19 жовтня 2020, 9:28
Доброго дня.

Дякуємо Вам за відгук!
Команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Dmitrij45 15 жовтня 2020, 0:36
Відділення за адресою: Київ, пр-т Л. Курбаса, 5-В
Прошло уже больше двух недель я до сих пор не могу не забрать личные средства не воспользоватся ними, зачем нужен такой банк, по своему желанию, захотели заблокировали счет точно ответить не могут говорят подозрение на мошеничество, по другому назвать взяли и сами мошеническими действиями отняли мои личные средства
Таскомбанк
Відповідь банку
15 жовтня 2020, 16:47
Доброго дня.

Відповідь надана в особисті повідомлення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
marusia777 13 жовтня 2020, 22:14
Доброго дня. Прийшло сьогодні чудо-смс, що мене розшукуєть якась фірма колекторів… Минулого разу, Таскомбанк, передав мої дані за недоплату по кредиту в розмірі 4,56 грн, якої в принципі не мало бути, бо кредит оплачувався в більшій сумі місячного платежу. Так, минулого місяця не було надходження планового платежу, є на це причини, і знову погрожуючі смс-ки. Яке право банк в період карантину має передавати кредити колекторам? Якщо навіть в договорі про це не написано (кредит з банку, який є правонаступником і ніякого додатку до кредитного договору також не було надано). Напевно настала пора ставити Таскомбанк на місце і подавати заяву до суду…
Таскомбанк
Відповідь банку
15 жовтня 2020, 14:28
Доброго дня.

Для того, щоб перевірити інформацію надайте, будь ласка, Ваше ПІБ та номер кредитного договору в особисті повідомлення.
Проблема вирішена
Dmitrij45 6 жовтня 2020, 14:12
Здраствуйте я являюсь клиентом таскомбанка, без обьяснений заблокировали счет, воспользоватся личными средствами невозможно, я обрашаюсь в отделение, прошу чтоб мне закрыли счет, не хочу быть клиентом такого банка, они отвечают мы не можем вам закрыть счет, получается они насильно удерживают меня
Таскомбанк
Відповідь банку
8 жовтня 2020, 11:19
Доброго дня!

Для перевірки інформації надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІП та ІПН в особисті повідомлення.
Andriann 3 жовтня 2020, 11:12
Відкрив картки в таскомбанку кілька місяці назад і просто в шоці від цього «сервісу». Ну те що для відкриття карток потрібно було витратити більше години у відділенні це такоє… Далі більше. Широкорозрекламована картка Велика пятірка з нарахуванням відсотків на власні кошти на залишку, раптово в один момент дізнаєшся що відсотки вже більше не нараховуються. Просто банк в тиху без повідомлень чи анонсів забрав цю опцію. Далі — кешбек по оплатам — теж в один прекрасний день банк списує увесь нарахований кешбек в нікуди (ну або горезвісному власнику міліонеру) і виявляється що десь там дуже дрібним шрифтом прописано що ти цей кешбек маєш вручну переводити на картку, бо інакше банк його привласнить. Далі — кожного місяця з картки списуються кошти за якийсь GSM-banking хоча згоди на підключення цього ти не давав. І що саме цікаве гроші списуються і навіть жодної смс-ки ти не отримуєш(хоча GSM-банкінг передбачає надсилання їх на кожну операцію). І щоб ви розуміли рівень шахрайкуватості цього банку — в додатку на смартфоні ви не отримаєте жодного пуш-повідомлення про усі ці несанкціоновані списання, тобто банк аби не привертати уваги до таких дій просто на ці незрозумілі списання вам їх не надсилає з надією що ви цього не помітите, а як то кажуть з клієнта по ниточці власнику банку сорочка. В різні періоди свого життя користувався послугами мабуть з десяток українськиї банків але ось усе це вищеописане — це просто Дно.
Таскомбанк
Відповідь банку
8 жовтня 2020, 12:23
Доброго дня.

Інформуємо, що 07.09.2020 року були внесені зміни нарахування відсотків на позитивний залишок коштів на рахунках в національній валюті. По пакетах послуг «Велика п'ятірка», «Pudra Card» та «Weekend Card» – 0% річних (тобто, нарахування відсотків відмінено).

Відповідно до умов пакету послуг «Платівка» (пункт 5.1.) надання інформації по рахунку засобами GSM-банкінгу/ PUSH-повідомленнями, за 30 днів, становить 10 грн.
Відключити дану послугу Ви можете, зателефонувавши в Контакт-центр Банку за тел.: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку).

З тарифами карткових продуктів можна ознайомитися на офіційному сайті -> «Тарифи» — «Тарифи для тебе» https://tascombank.ua/docs. – обираєте необхідний пакет послуг, в якому оформлена карта.

Згідно з пунктом 18 Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» — «Організатор о 18:00 кожного першого робочого дня першого місяця кварталу (січень, квітень, липень, жовтень) списує суму всіх Бонусів, що були нараховані Клієнту на його Бонусний рахунок за період дії Програми, але не були виплачені Учасником на свій картковий рахунок через систему ІБ «TAS2U».

З офіційними умовами Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» у Вас є можливість ознайомитись на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Картки» — «Велика п’ятірка» — «Документи».

Звертаємо увагу, що тарифи по картам знаходяться в вільному доступі для ознайомлення.
Зміни, що відбуваються в тарифах розміщуються на офіційному сайті Банку в розділі «Новини».
Проблема вирішена
Dan Lazarev 1 жовтня 2020, 15:30
В мобильном приложении TAS2U при перечислении денег с карты Pudra card на любую карту не учитывается комиссия 15 грн. за операцию в приложении, а только комиссия в виде процентов и соответственно некорректно отображается окончательная сума перевода. В моем случаи банк взыскал лишние 23грн.: вычел комиссию за счет кредитных средств. Очень не приятно.
Таскомбанк
Відповідь банку
1 жовтня 2020, 16:58
Доброго дня.

Інформуємо, що в TAS2U відображається інформація тільки про комісію сервісу, інші комісії стягуються згідно з тарифами карткових продуктів, з якими можна ознайомитися на офіційному сайті — «Тарифи» — «Тарифи для тебе» https://tascombank.ua/docs. – обираєте необхідний пакет послуг, в якому оформлена карта.

Відповідно до тарифів пакету послуг «Pudra card»:
• пункт 4.3. плата за здійснення операцій за рахунок власних коштів через систему ТАS2U, саме переказ по номеру карти становить 1,5%+15 грн;
• пункт 4.4. плата за здійснення операцій за рахунок кредитних коштів через систему ТАS2U – 4,9%+15 грн.

Звертаємо Вашу увагу, що при здійсненні переказу в TAS2U вказано: «Зверніть увагу! Може бути списана додаткова комісія згідно тарифів Вашої картки».
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Алексей Волынец 1 жовтня 2020, 15:22
Відділення за адресою: Київ, пр-т П. Григоренка, 28
Обращаюсь еще раз к представителю Таскомбанка! Ситуация следующая,23 Сентября мне пришли деньги на мою карту несколькими платежами (2 платежа по 24000,2 платежа по 20000,2 платежа по 7450,2 платежа по 18300, два платежа по 15000 и два платежа по 4000 гривен).В общей сложности 23 Сентября мне пришло 177500 гривен на мою карту.В этот же день вечером на эту суму я передал человеку который мне перевел эти деньги я передал айфоны: два Iphone 11 pro max на 256gb, два iphone xs max на 256gb, два iphone 11 на 64 gb, два iphone xs max на 64 gb, два iphone 7+ на 128 gb и два Iphone 6s на 32gb.

Cо слов представителей Таксокмбанка произошло так называемое «задвоение платежей» и через несколько дней банк списал с меня половину от сумы 177500 гривен(а именно 88750 гривен).Почему это произошло не сразу? Как банк мог такое допустить и что самое главное делать мне? Вы подставили меня на деньги так как я продал то товара на 177500 гривен! Откуда я мог знать что произошло задвоение платежей или какой то сбой??? Я как порядочный человек, увидел что мне зашли деньги и передал товар(в данном случае айфоны), на всю суму что мне пришла!!! Почему вы не анулировали неправельные зачисления сразу, а лишь через несколько дней? Свои деньги вы вернули, а кто мне вернет мои айфоны??? Которые я то отдал, а деньги за них вы у меня забрали!!!
Таскомбанк
Відповідь банку
2 жовтня 2020, 17:48
Доброго дня.

Шановний Клієнте, для розгляду Вашого питання рекомендуємо написати письмову заяву на листі А4, вказавши повністю Ваше ПIП, ІПН, номер карти в форматі перші 6 цифр та останні 4 та описати ситуацію, що склалась. Скан-копію заяви потрібно надіслати на info@tascombank.com.ua.
Разом із заявою необхідно надавати скан-копії документів, які підтвердять надання Вами вказаної послуги, тобто продаж товару (переписка з покупцем, квитанції про відправку товару, квитанції про переказ коштів за товар, тощо).
Проблема вирішена
Алексей Волынец 28 вересня 2020, 16:50
Відділення за адресою: Київ, пр-т П. Григоренка, 28
Обращаюсь к представителю Таскомбанка и паралельно делюсь опытом сотрудничества с этим банком! Ситуация следующая, 27 сентября примерно в 15:30 захожу в интернет банкинг пополнить мобильный, на балансе более 100000 гривен личных средств, примерно через пол часа захожу в банкинг снова, на балансе 10000 гривен с копейками, в истории транзакций нет никаких операций(деньги не снимались, не переводились).Звоню в банк выяснить в чем дело, мне говорят что деньги ушли на погашение «задолжености», на мой вопрос о какой задолжености идет речь?(так как у меня карта без кредитного лимита, никакого кредита нет и не было), оператор попросил оставатся на линии.Примерно через 5 минут, оператор отвечает мне и говорит что произошел какой то сбой и некоректное списание денежных средств банком, но вы не переживайте, до 19:00 27 сентября баланс будет откоректирован и специалист вас уведомит об этом по телефону.Сегодня утром проверяю баланс, он без изменений, звоню вновь в банк и мне говорят, ожидайте вас перенаберет специалист который с вами говорил вчера в течении часа, проходит два часа звоню вновь в банк, прошу предоставить мне номер моего обращения по которому я мог бы контролировать процесс, оператор отвечает что сейчас его уточнит и перезвонит.Проходит еще час и вновь никто не перезванивает.При повторном обращении мне уже говорят ожидать 3-е суток!!! У банка произошла ошибка, меня футболят от одонго оператора к другому, никакой конкретики не дают, ЗАБРАЛИ МОИ ЛИЧНЫЕ ДЕНЬГИ И ВКЛЮЧИЛИ МОРОЗ! Деньги специально лежали на карте, так как планировал внести первый взнос по автомобилю, в итоге пришлось менять $ и я попал еще на курсе! Надеюсь мне вернут мои деньги в ближайшее время…
P.S.До этой ситуации никаких проблем с банком не было, сумы на карте и поболее были, после такого не знаю как доверять этому банку, надеюсь получу ответ на свой вопрос…
Таскомбанк
Відповідь банку
30 вересня 2020, 17:22
Доброго дня!

Спеціалістами Банку було проведено детальний аналіз ситуації, що виникла.
Виявлено, що 23.09.2020 року зарахування коштів, які проводились на Вашу карту, задвоїлись, тобто зарахування відбувалось на суму вдвічі більшу, ніж фактично внесена Вами сума.
29.09.2020 року Банком було проведено сторно некоректно зарахованих сум. На даний момент питання врегульовано та баланс відображається коректно.
Приносимо вибачення за ситуацію, що склалась та сподіваємось на взаєморозуміння.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
dorren 24 вересня 2020, 9:47
23,09,2020 мне скинули на карту велика пятерка с уличного айбокса 200 грн.Я понимаю, я сразу должна была увидеть смс об поступлении, но увы через 3 банковских дня, возможно. Что это за ***?
Таскомбанк
Відповідь банку
24 вересня 2020, 9:52
Доброго дня.

Якщо поповнення карткового рахунку здійснюється через ПТКС інших банків таке зарахування може займати більше часу, зазвичай до 3 робочих днів.

Переглянути чи відбулось поповнення рахунку Ви можете за допомогою інтернет-банкінгу TAS2U.
Проблема вирішена
harchenko858 14 вересня 2020, 9:38
Досвід взаємодії з банком складний. Негативних вражень більше, ніж позитивних. Укладений договір можна не читати і сміливо викидати карту банку фейсбуці повівся на рекламу що кредитують сплохой кредитної подав заявку на карту слімітом співробітники по телефону запевняли що ліміт є все 0000000 ліжби видати карту співробітники банку обманом людей в рекламі!!! Мій номер 0970427236 фінансовий
Таскомбанк
Відповідь банку
21 вересня 2020, 16:55
Доброго дня.

Інформуємо, що рішення щодо встановлення розміру кредитного ліміту кредитний комітет приймає для кожного Клієнта індивідуально.
Надати причину відмови немає можливості.
oksana22222 10 вересня 2020, 10:42
Банк не выполняет свои обязанности по отношению к клиенту. Есть товар в кредит (смартфон), счета в банке нет, карточки тоже. Оплачиваю переводом с карты другого банка согласно реквизитов кредитного договора. 4.09. был внесен платеж, пришла смс от банка, что средства зачислены. с 04.09 и по сегодня 10.09. постояно поступают звонки от коллекторов с угрозами мне и моим близким. За сегодняшнее утро было три звонка мне и моему мужу. звонит робот, т.ч. даже нет возможности объяснить, что долга нет. Вчера звонила в банк. Там подтвердили, что деньги увидели еще 4.09.2020. Так же со слов оператора колл-центра банк обязан проинформировать коллекторов о том, что задолженности нет в тот же день, когда поступили средства, но не сделал этого. т.е. признают, что нарушили закон. Вопрос: почему банк не выполняет свои обязательства перед своим клиентом? Когда клиент нарушает догвор — банк выставляет пеню. Когда клиент — то даже не извинились. Считаю уместным требовать от банка зачисление на счет моего кредитного договора суммы в размере ежемесячного платежа (аж 500 грн.) в качестве моральной компенсации за некомпетентность/халатность/умышленное причинение вреда имиджу банка (тут уж пусть банк сам решает, какой умысел был у сотрудника). При чем не с средств банка, а того сотрудника, который на протяжении недели не в состоянии выполнить свою работу.
Таскомбанк
Відповідь банку
11 вересня 2020, 14:52
Доброго дня!

Для перевірки інформації надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІП, ІПН та номер Вашого кредитного договору в особисті повідомлення.
Мінфін
Відповідь адміністратора
10 вересня 2020, 13:59
Отзыв подтверждён «Минфином» (на 10.09.2020).
Пользователь предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Проблема вирішена
ani41sim 31 серпня 2020, 15:41
Первый и последний раз пользуюсь услугами Таскомбанка.Перед открытием депозита, позвонил на горячую линию для подтверждения указанного процента по вкладу.В кассу внес сумму депозита и через минуту сообщают, процент оказывается на 0,25% меньше озвученного.
Таскомбанк
Відповідь банку
11 вересня 2020, 14:02
Доброго дня.

Дякуємо Вам за відгук.
Для того, щоб проаналізувати ситуацію, надайте, будь ласка, номер телефону, з якого Ви телефонували до Контакт-центру, в особисті повідомлення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
obozrevatel17 26 серпня 2020, 22:47
Кого взяли в финмониторинг (г. Киев) напишите зарплату, хоть 20 тис. грн получаете?
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Игорь Григораш 21 серпня 2020, 18:20
Самый худший банк с которым я работал. Не связывайтесь люди никогда с ними.
Таскомбанк
Відповідь банку
27 серпня 2020, 10:12
Доброго дня.

Підкажіть, будь ласка, яка ситуація у Вас виникла?
Будемо раді Вам допомогти у вирішенні питання.
Проблема вирішена
vilija 20 серпня 2020, 23:37
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Калинова, 11-Б, прим. 1
С этим бакнком постоянно возникают проблемы. Не рекомендую с ним связываться если бережете свои нервы.
Были проблемы при открытии счета, потом при активации мобильного банкинга. Из последнего. Заблокировало мой счет в связи с тем что поменял паспорт на ID карту. Заблокировало без уведомления, узнал случайно когда депозит хотел открыть. Другие банки перед блокировкой либо СМС либо звонком предупреждали.
Такой вот себе сервис. Ну, ок. Пришел в банк, предоставил все документы. Обещали в течении дня разблокировать. Не через три дня, не через неделю, три недели этого не сделано. Указанные интервалы — это когда я в техподдержку звонил. Ответ всегда — да, мы видим блокировку, мы видим что вы приносили документы, мы создадим запрос на внутреннюю техподдержку, мы вам перезвоним. И как всегда никто ничего не делает и не перезванивает. Деньги забрать не могу, пеня за неактивный счет начисляется. О депозите уже речь не идет. Жду как разблокируют и надеюсь больше не услышу об этой банке.
Таскомбанк
Відповідь банку
21 серпня 2020, 9:56
Доброго дня.

Інформуємо, що Ваше питання вирішено.
Приносимо вибачення за завдані незручності.

Курс валют в Таскомбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.7 44.1
USD 41.75 42.25
Всі курси банку

Курс валют в Таскомбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.7 44.1
USD 41.75 42.25
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Таскомбанк 💰 / Відгуки про Таскомбанку 📝