×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Таскомбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.7 | 44.1 |
USD | 41.75 | 42.25 |
Всі курси банку |
Шахраї
Відправила в приватні всі данні, так і не отримала інформації, чому сталась така помилка
Коротко про те що сталось: Плачу кредит, оплачую на 3 дні ранніше чим потрібно, Но виявилось що у мене прострочення, звонять колектори, звоню до банку вони не можуть сказати за якій місяць і вибивають телефон,
Підняла вмсі квитанції, прострочення немає, після того як показала що немає, банк визнав свою помилку
Но ніхто так і не позвонив принести вибачення,і обьяснити чому так сталось
Інформуємо, що викладена Вами інформація була перевірена відповідальним підрозділом Банку.
За результатами перевірених даних повідомляємо, що дійсно, по технічним причинам, відбулось помилкове винесення комісії на прострочену заборгованість.
Спеціалістами Банку питання було врегульоване. Наразі інформація по вказаному кредиту відображається коректно.
Приносимо вибачення за дану ситуацію та за завдані незручності.
Якщо Вас цікавить інформація по кредиту – рекомендуємо звертатись до Контакт-центру Банку за телефонами: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора).
Коментарі (1)
Жахлива робота банку
З власного досвіду хочу залишити відгук про співпрацю з Таскомбанком. Свій відгук хочу розбити одразу на декілька пунктів: безпека банку, компетентність співробітників, додаток Tas2U.
У зв’язку з переходом компанії, в якій я працюю, на обслуговування банком — ТАСКОМБАНК, було оформлено дві картки: Платівка та кредитка. При оформленні, від кредитки не можна було відмовитись, так як це йшло пакетом. Впринципі, баланс кредитки на момент оформлення не був великий, тому особливої уваги на наявність картки не звернув. Користувався ж нею за весь час 2 рази і то, випадково. Після останнього випадку, коли в додатку Tas2U було в списку 2 карти для оплати, по замовчуванню, системою встановлено для оплати кредитку, я її заморозив і планував в майбутньому закрити повністю, так як чомусь без моєї згоди, ліміт підвищили в декілька разів.
На жаль, закрити картку я не встиг. Шахраї перевідкрили мій мобільний номер телефону та зняли всю суму кредитного ліміту. Що найбільше вражає, що після перевідкриття картки, шахраї відразу увійшли в додаток Tas2U, та почали робити переводи коштів з уже замороженої картки, а також з залишків, які були на платівці. Ніяких банківських даних шахраям не надавалось, вони націлено знали, що я являюсь клієнтом Таскомбанку. Чому? По-перше, зі всього списку банків, вони за короткий час обрали саме Таскомбанк. По-друге, крім Таскомбанку, я ще користувався послугами іншого банку, де була значно більше сума і яку шахраї не змогли зняти. По- третє, як пізніше вияснилось, що мій випадок був не поодинокий для Таском, адже іншим користувачам банку надходили такі ж дзвінки, СМС і, як результат, втрата коштів.
Що стосується безпеки банку, склалось враження, що вона відсутня повністю. Після втрати номеру, шахраї з легкістю зуміли змінити пароль від мого додатку. Для цього, як я зрозумів, достатньо лише мобільного номеру телефону. В банках, з якими доводилось співпрацювати, як мінімум, потрібно було надати додаткові дані: відсканувати картку, паспорт, відеодзвінок тощо. Після входу в мій обліковий запис, шахраї без жодних проблем змогли розморозити мою картку та здійснити переказ коштів на велику суму протягом 15-ти хв. В безпеці банку, при цьому, не виникло жодних питань. Ні дзвінка для уточнення даних, ні відтермінування по оплаті з відразу розмороженої картки… Загубиш сім-карту — загубиш відразу і всі свої кошти.
Що стосується співробітників компанії. Після того, як мою сім-карту заблокувало, моя дружина протягом 10-ти хвилин, після списання коштів, звернулась на гарячу лінію Таскомбанку з запитом на відміну транзакції та блокування карти банку (особисто не зміг звернутись на гарячу лінію через блокування номеру). Я протягом 40 хвилин звернувся до регіонального відділення банку особисто та подав таку ж заяву. Як пізніше виявилось, звернення моєї дружини кудись зникло. Пізніше, при моєму зверненні на гарячу лінію, та проханні надати інформацію відносно заяви, що подавала моя дружина, оператором було озвучено: «запит подавала дружина, тому і всю інформацію можемо надати лише їй особисто». При зверненні моєї дружини, інший оператор повідомив, що звернення стосується мене, тому я маю звернутись для уточнення даних. І, коли ми разом зателефонували, щоб вияснити все ж інформацію по заяві дружини, то вияснилось, що вона взагалі не зафіксована.
Також у консультантів фішка, щоразу, при зверненні, надавати різні відповіді на одні і ті ж питання. Можливо, це політика банку?! Спочатку мені повідомили, що для переказу коштів на велику суму, потрібно уточнювати всі паспортні дані; наступний оператор повідомив, що для зняття такої суми необхідне СМС-підтвердження, а також вказувати CVV-код; третій оператор взагалі повідомив, що достатньо лише СМС-коду. Також вказують невірні дані по сумі заборгованості. І, як виявилось, для того, щоб все ж таки твоя заявка була зафіксована, необхідно наполягти на тому, аби оператор повідомив номер уже зафіксованої заявки (інакше, вони її просто не реєстрували — перевірено на власному досвіді). Та й це не все. Після реєстрації скарги чи заявки на те, щоб з тобою зв’язався представник певного відділу, через декілька днів телефонує співробітник КЦ та повідомляє, що такої можливості, нажаль, немає. Роз’ясніть, чому одразу, при фіксуванні запиту, не повідомити цю інформацію клієнту?! «Смішно», що для того, аби отримати зразок свого договору, необхідно доплатити 300 гривень.
Що стосується TAC2U, це взагалі повний жах. При першому вході в додаток, потрібно погодитись із застарілими умовами договору. Роз’ясню: в договорі зазначено, що одноразова сума однієї транзакції складає 14 999 гривень, а на гарячій лінії мені повідомили: «суму збільшено в районі 29 000 гривень, тому будьте обачні». Після цього я вкотре звернувся на гарячу лінію та наполягав оновити договір, аби банк не вводив в оману інших користувачів. Результату «0». Також цікавий момент — якщо у Вас немає доступу до додатку, але Ви вже були в ньому зареєстровані, то всі дані до транзакцій будуть відображатись. Тобто, навіть якщо Ви зміните пароль для входу в додаток, шахраї і надалі зможуть бачити ваші нарахування та списання з картки. Звідки я це знаю?! В мене до цих пір не відновився вхід до додатку, але всі транзакції мені відображаються і відображались навіть тоді, коли мобільний номер був повністю заблокований та не було доступу до додатку. Також оператори впевнено повідомляють, що доступ в додаток уже має бути відкритий, але я до цих пір не можу в нього зайти. Найкраща відповідь: «перезавантажте ваш телефон і після цього у вас відкриється вхід». Проблема з входом спостерігається протягом 2 тижнів.
Дану проблему можна було вирішити простим налаштуванням додатку. Для переводу транзакцій на велику суму, запрошувати хоча б CVV-код, але оскільки цей код можна чомусь скопіювати в додатку (не зрозуміло, для чого), то для вашого банку це взагалі не показник. Відновлення паролю додатку можна зробити хоча б через гарячу лінію, або регіональне представництво, хоча…, оскільки оператори плутаються навіть в простих консультаціях, це теж не показник. Все ще очікую на вирішення мого запиту. До чого ми дійдемо, відпишу пізніше. На даному етапі рекомендувати банк не можу.
Для того, щоб перевірити дану інформацію надайте, будь ласка, Ваше ПІБ, ІПН та номер карти в форматі перші 6 цифр та останні 4 в особисті повідомлення.
Коментарі (4)
Обман клиентов в отделении ТАСКОМБАНК проспект Володимира Маяковського, 26, Київ
Среди остальных купюр была и та фото которой прикрепил.
При продаже кассир сказала, что есть такая купюра, но на ней небольшое пятно я в свою очередь уточнил, а принимают ли такую купюру в банках и обменниках, она ответила «Да».
Сегодня 15.03.2021 я посетил это отделение и подошел к этому же кассиру (к слову, забыл посмотреть имя и фамилию кассирши, но она работает во второй кассе от входа в банк, брюнетка, возраст где-то 35−40.) попросил обменять эту купюру, на что получил отказ, и на мои доводы, что я покупал эту купюру у нее же, она сказала, что Таскомбанк такие купюры не продает.
Теперь я должен ездить по банкам и пытаться сдать эту купюру под комиссию 300−400 грн., и ждать от 3 до 6 месяцев.
Спасибо Таскомбанк за это и его кассиру.
У меня возник вопрос к управляющему этого отделения и СЕО ТАСКОМБАНК, как мы можем доверять вашему банку, если ваши сотрудники обманывают ваших клиентов?
Понятное дело, что за 2−3 месяца после обмена у меня не осталось квитанции да и на квитанции не были указаны серийные номера купюр, так что доказать эту операцию в банке сложно, но если руководство захочет, то они смогут это проверить.
Вывод: опыт неудачный, обманывают клиентов, что приводит к финансовым потерям людей.
Інформуємо, що касири діють відповідно до внутрішніх правил Банку та рекомендацій НБУ і мають право відмовити в прийняті купюр на власний розсуд та враховуючи результати перевірки коштів на технічних пристроях.
Звертаємо Вашу увагу, що касир дійсно не може перевірити, які саме купюри Ви раніше отримали в касі ТАСКОМБАНКу по причині, що при проведенні операцій не фіксуються номери купюр, які видаються Клієнту.
Коментарі (1)
Заблокировали щёт
Інформуємо, що відповідно до договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб, пункт 4.4.3. Банк має право зупинити здійснення фінансових операцій, якщо вони є підозрілими, та зобов'язаний зупинити такі фінансові операції у разі виникнення підозри, що вони містять ознаки вчинення кримінального правопорушення, визначеного Кримінальним кодексом України.
Також відповідно до пункту 4.4.4. Банк має право витребувати, а Клієнт, представник Клієнта зобов'язані подати інформацію (офіційні документи), необхідну (необхідні) для здійснення належної перевірки, а також для виконання Банком інших вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення.
Для вирішення поставленого Вами питання рекомендуємо звернутись у відділення ТАСКОМБАНКу для отримання запиту на уточнення інформації щодо джерел походження коштів на рахунок.
Ознайомитись з переліком відділень можливо за посиланням — https://tascombank.ua/branch
Написати коментар
Молодцы!
Работаю экономисты отлично, а вот кассир где-то гуляет уже 20 минут.
Дійсно під час Вашого звернення можливо не працювала каса, це зумовлено тим, що протягом робочого дня можуть виникати ситуації, які потребують технічної перерви.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу докладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
Написати коментар
Обманщики и мошейники
Для того, щоб перевірити дану інформацію надайте, будь ласка, Ваше ПІБ, ІПН та номер кредитного договору в особисті повідомлення.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (1)
Самый хитрожопий банк
Якщо по кредитному договору немає пільгового періоду, то за умовами договору нараховується:
• річна ставка;
• щомісячна комісія – яка нараховується в два етапи: в перший робочий день місяця та на наступний робочий день після білінгової дати на всю початкову суму оформленого кредиту.
Дійсно, якщо поповнення рахунку здійснюється через сервіс інших Банків, то таке зарахування може займати більше часу, зазвичай до 3 робочих днів.
Рекомендуємо в подальшому сплачувати кошти на погашення кредиту раніше до дати планового платежу для уникнення подібної ситуації.
Якщо Ви бажаєте уточнити суму загальної заборгованості – надайте, будь ласка, повністю Ваше ПIП, ІПН, номер кредитного договору в особисті повідомлення.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Банк просто террорист! Худшее отношение что может быть
26 февраля вносится сумма обязательного платежа. в приложении отображаются деньги и пишется что обязательный платеж 0
Но 2 марта сотрудники начинают названивать и угрожать что будет пеня, штраф… мол они не видят платеж. потом выясняемся что деньги им якобы зашли 1 марта в 5 утра и это некого не волнует что вы в приложении у себя видите зачисление и статус что просрочки нет обязательный платеж 0 и держите еще 400 грн просроченной задолженности.
Во-первых: Как так можно обращаться к клиентам??? Что нах… отношение? Вы какие-то черные коллекторы или банк?
Во-вторых: Что за обман клиентов? деньги пришли, да еще и отобразилось что уже нет обязательного платежа, но в итоге вы все равно должны
Шановний Клієнте, якщо поповнення карткового рахунку здійснюється за допомогою р2р переказу через сервіси інших банків – кошти можуть відображатись на карті протягом 10 хвилин після здійснення успішного переказу, але фактичне зарахування коштів на рахунок може займати більше часу.
Тобто, сума заборгованості за кредитом буде погашена після фактичного зарахування коштів на рахунок.
Ознайомитись з описом зарахування коштів на поточні рахунки у Вас є можливість на офіційному сайті Банку (https://tascombank.ua/) у розділі «Тобі» — «Картки» — «Обираєте необхідний пакет послуг» — «Опис зарахування та час доступності коштів на поточних рахунках 2620».
Якщо сума обов’язкового мінімального платежу не була погашена фактично до дати планового платежу – виникає прострочена заборгованість.
Якщо Ви бажаєте уточнити суму мінімального платежу або суму простроченої заборгованості – надайте, будь ласка, повністю Ваше ПIП, ІПН, номер карти в форматі перші 6 цифр та останні 4 цифри або номер договору в особисті повідомлення.
Коментарі (18)
Худший Банк.
Наразі в ТАСКОМБАНКу відсутня можливість проведення ідентифікації Клієнтів через додаток «Дія».
Звертаємо Вашу увагу, що рахунок карти в форматі IBAN доступний для перегляду в інтернет-банкінгу TAS2U, а саме відображається в виписці.
Для того, щоб сформувати виписку Вам необхідно у TAS2U в розділі «Карти» під необхідної картою «проскролити» операції вниз / нажати «Подивитися всі» / нажати на значок «pdf» / вибрати необхідний період для формування виписки / натиснути «Завантажити».
Виписку можна зберегти на Ваш пристрій, або вислати на свою електронну адрес.
Актульні номери Контакт-центр Банку: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку). Вказаний безкоштовний номер 0 800 503 580 – працює.
Додатково звертаємо Вашу увагу, що оформлення кредитної карти не є обов’язковою послугою.
Коментарі (2)
Как я заказывал перевыпуск карты
25.02 приходит СМС от банка, что в связи с риском компрометации карта *0518 была заблокирована, обратитесь в любое отделение или контакт-центр для бесплатного перевыпуска.
26.02 прихожу в отделение № !7 г. Запорожье, пр. Соборный, 144:
Я: пришла СМС о компрометации карты, хочу заказать бесплатный перевыпуск.
Операционист: карты при компрометации перевыпускаются автоматически, ничего заказывать не нужно. Ждите сообщения о прибытии карты в отделение.
Я: так в СМС написано- обратиться и заказать.
Операционист: (посоветовавшись со старшей) заказывать ничего не нужно, все перевыпускается автоматически. Но если хотите, можем выдать не именную мгновенную за 50 гривен, или снимайте деньги в кассе с паспортом.
Я: подожду бесплатного первыпуска.
26.02 в 11:51 звоню для уточнения на горячую линию 0800503580:
Я: пришла СМС о компрометации карты, хочу уточнить о необходимости заказа для перевыпуска.
Оператор: Давайте я Вас идентифицирую и закажу перевыпуск карты.
Я: так перевыпуск нужно заказывать?
Оператор: Да.
Я: (после идентификации и заказа карты) прошу проинформировать отделение № 17 г. Запорожье о том, что заказывать карту нужно.
Оператор: Хорошо. Карта заказана, она бесплатная, когда будет в отделении Вам придет СМС.
26.02 в 13:42 мне позвонили из отделения № 17.
Операционист: Добрый день, извините, я ввела вас в заблуждение, мы должны были заказать Вам карту или выдать бесплатно мгновенную, если хотите, можете сейчас подъехать в отделение и мы решим вопрос.
Я: Спасибо, мне к Вам ехать через пол города, я уже заказал перевыпуск через горячую линию.
26.02 в 14:49 звонок мне с (044) 2246720
Оператор: Добрый день, Вас беспокоит Таскомбанк, Вам должны были перезвонить из отделения № 17 и решить вопрос с перевыпуском Вашей карты.
Я: Звонок из отделения был, ничего нового они мне не сообщили, я уже заказал перевыпуск через горячую линию.
26.02 в 15:19 звонок мне с (044) 2246720
Оператор: Добрый день, Вас беспокоит Таскомбанк, для решения вопроса с заменой Вашей карты Вам необходимо обратиться в кал-центр по телефону 0800503580 и заказать ее перевыпуск.
Я: Спасибо, я сегодня по номеру 0800503580 уже заказал перевыпуск карты.
Оператор: Я не вижу, что карта заказана. Перезвоните и закажите перевыпуск.
26.02 в 17:59 звоню на горячую линию 0800503580:
Я: Добрый день, я сегодня по номеру 0800503580 заказывал перевыпуск карты, можно проверить, что заказ существует?
Оператор: (после идентификации) я не вижу заявки на перевыпуск, давайте сделаем новую заявку.
Заявка на перевыпуск в очередной раз сделана. Не знаю, пошла-ли она в работу и получу-ли я именную карту. Надо было не жлобиться и подать на бедность банку 50 гривен за мгновенную карту.
П.С. диалоги сокращены, и так много букв получилось.
Хотелось-бы увидеть комментарий представителя Таскомбанка не на отдельные кусочки произошедшего, а полностью на всю эту хронологию идиотизма.
Інформуємо, що викладена Вами інформація була перевірена відповідальним підрозділом Банку.
За результатами перевірених даних повідомляємо, що дійсно консультація фахівцями Банку була надана некоректно.
Зі співробітниками проведена бесіда про ситуацію, що виникла при Вашому зверненні.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Будемо докладати максимум зусиль для покращення роботи Банку.
Коментарі (2)
банк не предоставляет клиентам информацию о долге кредите и процентах в полному обсязи скрывая эту инфо намеренно от клиента
Інформуємо, що при заблокованій кредитній лінії в інтернет-банкінгу TAS2U не відображається доступний баланс карти.
Ви маєте можливість переглянути суму обов’язкового мінімального платежу для оплати.
За умовами кредитного договору нараховується:
· річна ставка – 55%;
· щомісячна комісія – 1%.
Звертаємо Вашу увагу, що рахунок карти в форматі IBAN доступний для перегляду в інтернет-банкінгу TAS2U, а саме відображається в виписці.
Для того, щоб сформувати виписку Вам необхідно у TAS2U в розділі «Карти» під необхідної картою «проскролити» операції вниз / нажати «Подивитися всі» / нажати на значок «pdf» / вибрати необхідний період для формування виписки / натиснути «Завантажити».
Виписку можна зберегти на Ваш пристрій, або вислати на свою електронну адрес.
Якщо Ви бажаєте уточнити суму мінімального платежу – надайте, будь ласка, повністю Ваше ПIП, ІПН, номер карти в форматі перші 6 цифр та останні 4 цифри або номер договору в особисті повідомлення.
Коментарі (5)
Не рекомендую банк!
Хорошо, ладно, пусть все будет, это уже другая история. НО больше всего меня убило то что мне не пришло никакое письмо от банка, меня никак не уведомили о просрочке, а просто пришло смс что ваше дело передали в коллекторскую службу, СПАСИБО ТАскомбанк за то что вы оперативно сливаете свои клиентов!
Я не отказывался от погашения долга, у меня нет возможности платить мы живем в бедной стране, где работы практически нет! (Зона ООС). Вообщем одни негативные последствия и настроение падает когда только слышишь «ТАскомБанк» НЕ РЕКОМЕНДУЮ!
Інформуємо, у разі, якщо Ви не користуєтесь пільговим періодом – по кредитній карті Велика п’ятірка передбачено нарахування річних відсотків у розмірі 43,2%.
У разі виникнення простроченої заборгованості штрафи та пеня по кредитному договору не нараховуються до кінця дії карантину.
При виникненні простроченої заборгованості Вам можуть надходити смс-повідомлення або дзвінки з метою інформування про необхідність оплати заборгованості.
Коментарі (1)
Банк с отличным обслуживанием
Дякуємо Вам за відгук!
Команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
Написати коментар
Не рекондую використовувати цей банк, а якщо закриваєте рахунок — будьте обережні
Як фізична особа підприємець і просто фізична особа.
Через незручний веб додаток і кращі умови в іншому банку — вирішив закрити всі свої рахунки в Таскомбанку.
Подзвонив на гарячу лінію банку і повідомив що я маю бажання закрити всі свої рахунки в цьому банку і зважаючи на ситуацію з Covid19 хотів би це зробити віддалено, якщо потрібно то з використанням електронного кваліфікованого цифрового підпису. На що отримав відповідь що рахунок ФОП я можу закрити використовуючи веб портал https://24b.tascombank.ua/, проте для того щоб закрити рахунки фізичної особи мені потрібно підійти на відділення і власноруч написати заяву і поставити підпис.
Мої зауваження на рахунок того що згідно закону України «Про електронно-цифровий підпис» — електронний цифровий підпис за правовим статусом прирівнюється до власноручного підпису (печатки) — на оператора не подіяли, тож стали вирішувати як краще це все зробити.
Оскільки бажання ходити у відділення декілька раз у мене не було, і я мав заплановану зустріч у центрі то я перепитав у оператора чи можу я закрити ВСІ свої рахунки у зручному для себе відділенні а не за тим де я закріплений. На що я отримав позитивну відповідь і невдовзі мені прийшла SMS що я записаний на 03.12.2020 11:00, пл Галицька, 14.
Прийшовши у вказаний день я написав заяву на закриття рахунку фізичної особи і був неприємно здивований тим що рахунки ФОП вони не можуть закрити і я маю це зробити самостійно використовуючи портал https://24b.tascombank.ua/.
Не ставши сперечатись я перепитав як саме це зробити коректно і перепитав що робити якщо в мене на рахунку залишились кошти. Мень описали як зробити це в Меню порталу і сказали що за поточний місяць плата за користування в мене вже знята і на рахунку в мене має бути по нулях. Я перепитав чи залишити мені плату за наступний місяць — на що мені відповіли що якщо нових надходжень на рахунок не буде — то плата не стягнеться і їх лишати не потрібно.
Прийшовши до дому і розрахувавши комісію я перевів залишок коштів на свій рахунок в іншому банку і переконався що на рахунках в таскомбанк в мене по нулям. Пройшовся по меню і сформував заявки на закриття всіх своїх рахунків (гривневий, доларовий), заявки сформувались без помилок — не все ок подумав я, нарешті розібрався.
Сьогодні, 4 лютого 2021 отримую дзвінок з Таскомбанку де мені повідомляють що в мене є борг на особовому рахунку на що я кажу що вони помилились і такого не може бути так як я закрив всі свої рахунки ще в 2020-му році і прошу їх розібратись з ситуацією.
Через деякий час мені перетелефонували і повідомили що помилки не має — я не залишив на рахунку 75 гривень які менаджер відділення мені сказав не залишати і тепер я не можу закрити рахунок поки їх не сплачу.
Мораль в ції історії така:
1) Банк не зручний — ти не можеш закрити рахунок віддалено за допомогою цифрового підпису (не впевнений наскільки це взагалі законно)
2) Я успішно сформував заявки на закриття рахунку і не було ні якої помилки, не було і не має жодного повідомленння/інформування про неуспішне закриття ні на порталі ні тобі SMS ні повідомлення.
Дівчинка з якою ми розмовляли по телефону говорить що я мав зайти на портал і переконатись що рахунки закриті.
Я успішно (як я думав) закрив рахунки, як я можу зайти на портал самообслуговування якщо вже не має що обслуговувати (доступ до порталу також має бути закритий якщо я закрив всі рахунки — це ж ніби логічно).
Висновок — поганий софт, вся відповідальність тільки на клієнті.
3) Немає бажання змінюватись (в кращу сторону).
На моє прохання повідомити IT відділ про вказані недоліки — я отримав відмову (чи в них немає повноважень/чи бюрократія/чи банальна лінь — мені не відомо що саме причина).
Був посланий дзвонити на гарячу лінію. Саме посланий — тому що розказувати це все ще раз, описувати які повідомлення я не отримав, за яких причин — клієнт (який думав що вже не клієнт) не має ні бажання, ні сил.
Викладену Вами інформацію було направлено на підрозділ банку, який відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях ТАСКОМБАНКу для аналізу ситуації, що виникла.
Коли Ваше питання буде розглянуто — Вас додатково проінформуємо в особисті повідомлення.
Написати коментар
Ужасное обслуживание!
И меня так же никто не проинформал как быстро меня смогут принять.
Все же за 1 столом девушка освободилась, но на меня все так же не обращали внимания, я решила проявить инициативу и уточнила могу ли я получить карту, так как это процедура очень быстрая, на что девушка согласилась и попросила присесть, в то время Даниил Викторович сидел все так же без дела и никакой информации о техническом перерыве не было.
Я села к девушка, карту получила за 2 минуты, но никаких стандартов обслуживания нету, ни приветствия, ни вежливости.
Банком осталась очень не довольна, прошу пересмотреть стандарты обслуживание клиентов.
Никому не рекомендую идти в это отделение на Григоронку 28.
Мое мнение, что каждый клиент с каким бы он не был вопросом, для любого банка он важен.
Викладену Вами інформацію було направлено на підрозділ банку, який відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях ТАСКОМБАНКу для аналізу ситуації, що виникла.
Дійсно, під час Вашого звернення фахівці Банку були зайняті обслуговуванням інших Клієнтів. Коли співробітник закінчив обслуговувати Клієнта – запросив Вас для надання консультації.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Зі співробітниками відділення проведена бесіда про ситуацію, що виникла при Вашому зверненні.
Будемо докладати максимум зусиль для покращення роботи вказаного відділення та Банку в цілому.
Коментарі (1)
Мошенничество
Сегодня 29 января последний день погашения задолженности по кредитке. Зашел в отделение ТАС банка, дал кассиру кредитку и наличные деньги. Деньги были внесены, на карточке позитивный остаток. Вечером смотрю в приложении — уже минус 1450 грн.
Звоню на линию поддержки. Да, мы списали проценты за пользованием кредитом. Да, вы внесли деньги полностью, но внимание — надо было сказать кассиру (!!!), чтобы она внесла деньги на счет, а не на карточку.
Я не знаю внутренних нюансов банка, и знать не хочу. В других банках все прекрасно проходит день в день. Деньги на карточке — вопросов нет.
Уважаемый ТАС Банк. Что за отношение к клиентам? Может еще методичку составите для погашения кредитной карточки? Я должен рассказывать банковским проФФесионалам, как правильно гасить кредитную карточку их банка? Или ето все-таки мелкое кредитное мошенничество?
Такое отношение к клиентам недопустимо. Я обязательно закрою карточку и проведу соответствующие действия.
Для того, щоб перевірити дану інформацію надайте, будь ласка, Ваш ІПН та номер карти в форматі перші 6 цифр та останні 4 в особисті повідомлення.
Коментарі (1)
Шахраї!
немаленькая сумма, остаток доплатила, разницу признавать не хочу!
Звоню им сама, прошу разобраться, не хотят! Отдали дело «коллекторам «, которые каждые 5 мин. Наяривают.
Я думаю — с таким подходом к клиентам, они прогорят!
Викладена Вами інформації передана до відповідного підрозділу Банку з метою перевірки.
Коли Ваше питання буде розглянуто — Вас додатково проінформуємо в особисті повідомлення.
Коментарі (2)
Банк не ценит своих клиентов!
Мягко говоря сервисом не доволен.
Викладену Вами інформацію було направлено на підрозділ банку, який відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях ТАСКОМБАНКу для аналізу ситуації, що виникла.
Дійсно під час Вашого звернення не працювала каса, це зумовлено тим, що протягом робочого дня можуть виникати ситуації, які потребують технічної перерви.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Будемо докладати максимум зусиль для покращення роботи вказаного відділення та Банку в цілому.
Написати коментар
как хорошо что на сайте пишут с ошибками и я зашел сюда почитать отзывы
на официальном сайте указано что есть отделение № 48 по адресу Перемоги, 45. выделяем время, едем по точно указанному адресу и обнаруживаем что там никакого отделения нету. чувствуешь себя ло**м. ни по одному указанному номеру тебе не отвечают. звонишь на горячую линию- сорри, ошиблись, исправим. будьте готовы что на сайте могут что угодно написать. а зайдя сюда написать отзыв, просмотрел что пишут клиенты, то и вовсе передумал обращаться в этот банк.
Повідомляємо, що розблокувати доступ в інтернет-банкінг TAS2U у Вас є можливість, зателефонувавши в Контакт-центр Банку за тел.: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку).
Або ж Ви можете натиснути на «Забули пароль» та пройти реєстрацію повторно.
Дійсно адреса відділення ТАСКОМБАНКу відображалась невірно.
Інформація виправлена.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Будемо докладати максимум зусиль для покращення роботи Банку.
Написати коментар
Комиссии за все
Звертаємо увагу, що поповнювати депозит «Акційний» можливо протягом перших 90 днів через касу Банку або інтернет-банкінг TAS2U без комісії.
Звертаємо Вашу увагу, що при відкритті депозиту відкривається карта в пакеті послуг «Платівка».
Дісно, за зарахування коштів на карту «Платівка» передбачена комісія відповідно до тарифів, а саме розділ 2.
Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ «Тарифи» — «Тарифи для тебе» https://tascombank.ua/docs. – Платівка.
Додатково інформуємо, що після закінчення терміну дії депозитного вкладу кошти будуть виплачені на картковий рахунок без комісії.
Що стосується Ощадного рахунку — відповідно до тарифів переказ коштів з ощадного рахунку на рахунки в АТ «ТАСКОМБАНК», в т.ч. через систему TAS2U, які обліковувалися на рахунку менше 1 банківського дня або зараховані на рахунок в день видачі 1% мін. 25 грн./1% мін. 1 долар США/1% мін. 1 євро.
Тобто, є можливість здійснити переказ коштів без комісії, якщо вони обліковувалися на рахунку більше 1 банківського дня.
Ознайомитися з тарифами Ви можете на офіційному сайті -> «Тарифи» — «Тарифи для тебе» https://tascombank.ua/docs.
Написати коментар