×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Таскомбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.4 | 42.78 |
USD | 39.5 | 40 |
Всі курси банку |
Вынуждают купить страховку при получении денежного перевода
Кассир сначала по стандартной схеме спросила меня о том, какая страна-отправитель, какая сумма, а потом начала говорить мне, что со 2-го ноября у них в банке денежные переводы выдаются клиентам при покупке месячной страховки. Когда мне это озвучили, я не могла понять, о чём вообще идёт речь. Потому что звучала эта информация крайне странно. Мне уточнили, что раньше эта страховка стоила 75 гривен в месяц, а теперь 150 гривен. На этом моё недоумение усилилось. Кассир сказала, что это страховка на квартиру и что это их внутреннее нововведение, а на мой уточняющий вопрос: а если я не хочу покупать эту страховку, то что, вы мне не выдадите мой перевод? На что получила ответ: К сожалению, нет.
Конечно же я отказалась участвовать в этом карнавале и ушла.
Позже, вечером, написала в службу поддержки клиентов. Описала ситуацию. На что сразу получила ответ, что получение денежного перевода никак не связано с приобретением продуктов банка.
Это мне и так понятно.
Впечатление однозначно крайне негативное.
Обещали разобраться и перезвонить.
Буду ждать.
Викладену Вами інформацію було направлено на підрозділ банку, який відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях ТАСКОМБАНКу для аналізу ситуації, що виникла.
Інформуємо, що для отримання переказу Western Union — оформлення страхового полісу не є обов’язковим.
Для отримання переказу рекомендуємо Вам повторно звернутись у відділення ТАСКОМБАНКу.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Будемо докладати максимум зусиль для покращення роботи вказаного відділення та Банку в цілому.
Коментарі (2)
Не могу получить вклады по наследству согласно Решения суда, ни официального отказа
Для того, щоб перевірити інформацію надайте, будь ласка, Ваше ПІБ, контактний номер телефону та ПІБ, ІПН Клієнта ТАСКОМБАНКу депозит, якого Ви бажаєте отримати, в особисті повідомлення.
Коментарі (3)
Мошенница
Mokritskaya Ekaterina
1054грн. После, меня заблокировали. Карта принадлежит Таскомбанк.
Інформуємо, що вказана Вами карта не належить ТАСКОМБАНКу.
Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.
Коментарі (2)
Эталон беспредела!!!
Інформуємо, що касир має право відмовити в прийняті купюр на власний розсуд та враховуючи результати перевірки коштів на технічних пристроях, при цьому касири діють відповідно до внутрішніх правил банку та рекомендацій НБУ.
Звертаємо Вашу увагу, що касир не може перевірити, які саме купюри Ви раніше отримали в касі ТАСКОМБАНКу.
Коментарі (5)
Игнор полный
Відповідь на Ваш запит надано.
Коментарі (1)
Пропали деньги с карты
Відповідно до тарифів кредитної карти, розділ 5.4 плата за отримання інформації про залишок коштів на рахунку:
пункт 5.4.1. в банкоматах АТ «ТАСКОМБАНК» — не тарифікується;
пункт 5.4.2. в банкоматах інших банків в Україні — 5 грн.
Перевірити історію руху коштів по карті Ви можете, звернувшись до Контакт-центру Банку за тел.: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку), або ж самостійно через TAS2U в розділі «Карти».
Коментарі (3)
Просто нет слов
Інформуємо, що відповідно до договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб, пункт 4.4.3. Банк має право зупинити здійснення фінансових операцій, якщо вони є підозрілими, та зобов'язаний зупинити такі фінансові операції у разі виникнення підозри, що вони містять ознаки вчинення кримінального правопорушення, визначеного Кримінальним кодексом України.
Також відповідно до пункту 4.4.4. Банк має право витребувати, а Клієнт, представник Клієнта зобов'язані подати інформацію (офіційні документи), необхідну (необхідні) для здійснення належної перевірки, а також для виконання Банком інших вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення.
Зі сторони ТАСКОМБАНКу Вам було вручено лист-запит на уточнення інформації щодо джерел походження коштів на рахунок.
Коментарі (8)
Звонки по чужому кредиту
Викладена Вами інформація була перевірена відповідальним підрозділом Банку.
За результатами перевірених даних інформуємо, що на вказаний Вами номер телефону зі сторони ТАСКОМБАНКу дзвінки не здійснюються.
Коментарі (2)
Бесстыжие обманщики
Не ведитесь. Мне уже в принципе все равно, а совет другим, не вестись, чтобы не расстраиваться лишний раз.
Для того, щоб перевірити надану Вами інформацію вкажіть, будь ласка, назву акції, в якій Ви брали участь.
Додатково, для аналізу ситуації, прохання надати Вашу переписку з представником Банку в особисті повідомлення.
Коментарі (2)
Найгірший банк України
1) Співробітники банку тобі обов‘язково почнуть впарювати їхню кредитну карту, мол без неї звичайної не дають ( можете сміливо відмовлятися, це обман)
2) Щоб отримати карту з чіпом потрібно заплатити 150, багато банків видають її безкоштовно
3) Без твого відома підкоючать смс-інформування за 10 грн
4) На все що тільки можна ставлять комісію 10 грн. Навіть на перевірку балансу в банкоматі ( За 2 місяці користування заплатив 100 грн комісії)
5) Якщо згубиш карту, і захочеш оформити нову прийдеться знову платити 50 грн
6) Мені чомусь не прийшла смс з пін-кодом спочатку, і щоб вони відправили нову смс, потрібно знову платити (10 грн)
7) Кешбеку там понятне діло, що немає ( У мене карта «Платівка»
Одним словом умови по дебетовій карті від цього банку найгірші. Категорично не рекомендую оформляти в них дебетову карту. Краще оформіть карту «монобанку», де умови в 100 раз кращі.
Інформуємо, що при оформленні зарплатної карти співробітники банку можуть Вам запропонувати оформлення кредитної карти.
Комісія за випуск карти з чіпом стягується відповідно до тарифів пакету послуг, в якому оформлена карта.
Відповідно до умов пакету послуг «Платівка» (пункт 5.1.) надання інформації по рахунку засобами GSM-банкінгу/ PUSH-повідомленнями, за 30 днів, становить 10 грн. При відсутності оплати, послуга не надається, після надходження коштів на картковий рахунок, послуга буде підключена автоматично.
Відключити дану послугу Ви можете, зателефонувавши в Контакт-центр Банку за тел.: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку).
Звертаємо увагу, що плата за отримання інформації про залишок коштів на рахунку (розділ 5):
· в банкоматах АТ «ТАСКОМБАНК» — не тарифікується;
· в банкоматах інших банків в Україні — 5 грн.
З тарифами пакету послуг «Платівка» можливо ознайомитись на офіційному сайті Банку за посиланням — https://tascombank.ua/files/20200907_Dod_1_Platyvka.pdf.
Пін-код до карти зі сторони Банку відправляється одразу після активації карти, але у випадку відсутності телефону в межах зони досяжності пін-код може бути недоставлено.
Пакет послуг «Платівка» бере участь в бонусній програмі «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК», відповідно до якої за будь-якими операціями з покупки товарів та послуг в торгово-сервісній мережі та в мережі Інтернет нараховується кешбек – 0,5%.
З офіційними умовами Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» у Вас є можливість ознайомитись на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Картки» — «Платівка» — «Документи».
Написати коментар
Кредит
Дякуємо Вам за відгук!
Команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
Написати коментар
Передача данных клиентов хамам коллекторам
После выплаты кредита, надеюсь, больше не доведётся иметь дело с Вашим банком.
Должник должнику рознь. Возможно, стоит быть более гибкими и лояльными ?!
Телефон коллекторов +380 (67) 409 05 69, +380 (44) 499 85 90
Інформуємо, що дійсно, при виникненні простроченої заборгованості Клієнту будуть телефонувати з нагадуванням про необхідність сплатити платіж.
Для того, щоб не виникало простроченої заборгованості потрібно оплачувати суму мінімального платежу в повному обсязі до дати планового платежу кожного місяця.
Якщо Ви бажаєте перевірити інформацію по кредиту — надайте, будь ласка, Ваше ПІБ, ІПН та номер кредитного договору в особисті повідомлення.
Написати коментар
Спасибо!
Вечером были четыре попытки расплатиться моей картой, о чем мне приложение добросовестно сообщило, включая адрес магазина, где это было.
Карту без разговоров заменили в отделении на Строителей.
Спасибо за приложение
Дякуємо Вам за відгук!
Команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
Написати коментар
Я уже незнаю как мне быть
Відповідь надана в особисті повідомлення.
Написати коментар
шахраї
Для того, щоб перевірити інформацію надайте, будь ласка, Ваше ПІБ та номер кредитного договору в особисті повідомлення.
Коментарі (1)
Полный бред
Для перевірки інформації надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІП та ІПН в особисті повідомлення.
Коментарі (1)
Дно українського банківського сектору
Інформуємо, що 07.09.2020 року були внесені зміни нарахування відсотків на позитивний залишок коштів на рахунках в національній валюті. По пакетах послуг «Велика п'ятірка», «Pudra Card» та «Weekend Card» – 0% річних (тобто, нарахування відсотків відмінено).
Відповідно до умов пакету послуг «Платівка» (пункт 5.1.) надання інформації по рахунку засобами GSM-банкінгу/ PUSH-повідомленнями, за 30 днів, становить 10 грн.
Відключити дану послугу Ви можете, зателефонувавши в Контакт-центр Банку за тел.: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку).
З тарифами карткових продуктів можна ознайомитися на офіційному сайті -> «Тарифи» — «Тарифи для тебе» https://tascombank.ua/docs. – обираєте необхідний пакет послуг, в якому оформлена карта.
Згідно з пунктом 18 Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» — «Організатор о 18:00 кожного першого робочого дня першого місяця кварталу (січень, квітень, липень, жовтень) списує суму всіх Бонусів, що були нараховані Клієнту на його Бонусний рахунок за період дії Програми, але не були виплачені Учасником на свій картковий рахунок через систему ІБ «TAS2U».
З офіційними умовами Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» у Вас є можливість ознайомитись на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Картки» — «Велика п’ятірка» — «Документи».
Звертаємо увагу, що тарифи по картам знаходяться в вільному доступі для ознайомлення.
Зміни, що відбуваються в тарифах розміщуються на офіційному сайті Банку в розділі «Новини».
Написати коментар
Предоставление недостоверной информации о комиссии за перечислении денег с карты на карту.
Інформуємо, що в TAS2U відображається інформація тільки про комісію сервісу, інші комісії стягуються згідно з тарифами карткових продуктів, з якими можна ознайомитися на офіційному сайті — «Тарифи» — «Тарифи для тебе» https://tascombank.ua/docs. – обираєте необхідний пакет послуг, в якому оформлена карта.
Відповідно до тарифів пакету послуг «Pudra card»:
• пункт 4.3. плата за здійснення операцій за рахунок власних коштів через систему ТАS2U, саме переказ по номеру карти становить 1,5%+15 грн;
• пункт 4.4. плата за здійснення операцій за рахунок кредитних коштів через систему ТАS2U – 4,9%+15 грн.
Звертаємо Вашу увагу, що при здійсненні переказу в TAS2U вказано: «Зверніть увагу! Може бути списана додаткова комісія згідно тарифів Вашої картки».
Написати коментар
Таскомбанк кинул меня на 90000 гривен!!!ЧАСТЬ 2.
Cо слов представителей Таксокмбанка произошло так называемое «задвоение платежей» и через несколько дней банк списал с меня половину от сумы 177500 гривен(а именно 88750 гривен).Почему это произошло не сразу? Как банк мог такое допустить и что самое главное делать мне? Вы подставили меня на деньги так как я продал то товара на 177500 гривен! Откуда я мог знать что произошло задвоение платежей или какой то сбой??? Я как порядочный человек, увидел что мне зашли деньги и передал товар(в данном случае айфоны), на всю суму что мне пришла!!! Почему вы не анулировали неправельные зачисления сразу, а лишь через несколько дней? Свои деньги вы вернули, а кто мне вернет мои айфоны??? Которые я то отдал, а деньги за них вы у меня забрали!!!
Шановний Клієнте, для розгляду Вашого питання рекомендуємо написати письмову заяву на листі А4, вказавши повністю Ваше ПIП, ІПН, номер карти в форматі перші 6 цифр та останні 4 та описати ситуацію, що склалась. Скан-копію заяви потрібно надіслати на info@tascombank.com.ua.
Разом із заявою необхідно надавати скан-копії документів, які підтвердять надання Вами вказаної послуги, тобто продаж товару (переписка з покупцем, квитанції про відправку товару, квитанції про переказ коштів за товар, тощо).
Написати коментар
Таскомбанк кинул меня на 90000 гривен!!!
P.S.До этой ситуации никаких проблем с банком не было, сумы на карте и поболее были, после такого не знаю как доверять этому банку, надеюсь получу ответ на свой вопрос…
Спеціалістами Банку було проведено детальний аналіз ситуації, що виникла.
Виявлено, що 23.09.2020 року зарахування коштів, які проводились на Вашу карту, задвоїлись, тобто зарахування відбувалось на суму вдвічі більшу, ніж фактично внесена Вами сума.
29.09.2020 року Банком було проведено сторно некоректно зарахованих сум. На даний момент питання врегульовано та баланс відображається коректно.
Приносимо вибачення за ситуацію, що склалась та сподіваємось на взаєморозуміння.
Коментарі (1)