Таскомбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Таскомбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.5 | 44.1 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Інформуємо, що Ваше звернення знаходиться в роботі у відповідального підрозділу Банку.
За результатами розгляду Вас буде проінформовано.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для швидкого вирішення Вашого питання.
Написати коментар
Інформуємо, що вказана Вами карта не належить ТАСКОМБАНКу.
Написати коментар
Інформуємо, що у Вас є можливість здійснювати погашення заборгованості у відділеннях інших банків.
Звертаємо увагу, що міжбанківські перекази можуть бути здійснені до трьох робочих днів.
Також погашення кредиту можна здійснювати:
— Через касу відділення Банку;
— За допомогою ПТКС Банку;
— Через ТАS2U з карти ТАСКОМБАНКу;
— Безготівковим переказом з будь-якого іншого рахунку.
Написати коментар
У Вас є можливість зафіксувати заяву на оскарження транзакції, звернувшись до Контакт-центру Банку за телефонами: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора) або у відділенні ТАСКОМБАНКу, маючи при собі паспорт та ІПН.
Ознайомитись з переліком відділень можливо за посиланням — https://tascombank.ua/branch
Написати коментар
В одному і тому ж віконечку:
— Картку успішно додано!
і нижче:
— Не вдалося додати картку.
Це як???
Інформуємо, що карту ТАСКОМБАНКу не потрібно додавати в інтернет-банкінг TAS2U.
Для того, щоб в особистому кабінеті відображалась інформація по банківським продуктам, що відкриті в ТАСКОМБАНКу необхідно бути ідентифікованим користувачем, тобто зареєструватись в інтернет-банкінгу TAS2U з фінансового номеру телефону, після успішної реєстрації в вікні «Ідентифікація» — ввести номер карти.
Написати коментар
Звертаємо Вашу увагу, що присутня комісія за обслуговування неактивного рахунку.
Якщо по карті протягом 180-ти днів не здійснено жодної прибуткової або видаткової операції (в т.ч. за допомогою платіжної картки), за винятком операцій нарахування відсотків і списання комісійних винагород, нараховується та списується плата за обслуговування неактивного рахунку.
Щомісячна плата за обслуговування неактивного рахунку складає 50,00 грн та списується за рахунок власних коштів.
У випадку, якщо розмір залишку на поточному рахунку менше, ніж розмір тарифу, щомісячна плата за неактивний рахунок встановлюється у розмірі залишку коштів на рахунку.
Звертаємо Вашу увагу, що плата стягується в перший робочий день кожного місяця з позитивного залишку коштів. Плата стягується, починаючи з місяця, наступного за місяцем, в якому рахунок було визначено, як неактивний.
Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Картки» — «Обираєте необхідний пакет послуг» — «Тарифи».
Написати коментар
Пытаюсь с утра. Не приходит смс. подтверждения сколько бы ни ждал.
Повідомляємо, що уточнити інформацію стосовно відправки смс-повідомлення з кодом підтвердження операції у Вас є можливість, звернувшись до Контакт-центру Банку за телефонами: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора), після проходження ідентифікації.
Написати коментар
Повідомляємо, що ініціювати перевипуск картки Ви можете, звернувшись до Контакт-центру Банку за тел.: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку), після проходження ідентифікації.
Звертаємо Вашу увагу, що отримати готову карту можливо виключно, звернувшись у відділення Банку, маючи при собі паспорт.
Ознайомитись з переліком відділень можливо за посиланням — https://tascombank.ua/branch
Написати коментар
Для того, щоб надати запитувану Вами інформацію вкажіть, будь ласка, номер карти в форматі перші 6 цифр та останні 4 в особисті повідомлення.
Написати коментар
Відповідь надана в особисті повідомлення.
Написати коментар
Повідомляємо, що відновити доступ в інтернет-банкінг TAS2U у Вас є можливість, зателефонувавши в Контакт-центр Банку за тел.: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку).
Написати коментар
Вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, контактний номер телефону та відділення, на якому оформлений договір оренди банківського сейфу.
Написати коментар
Інформуємо, що вказана Вами карта не належить ТАСКОМБАНКу.
Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.
Написати коментар
Повідомляємо, що в дистанційному режимі така можливість відсутня.
Відкрити рахунок Ви можете виключно, звернувшись до відділення ТАСКОМБАНКу, маючи при собі паспорт та ідентифікаційний код.
Ознайомитись з переліком відділень можливо за посиланням — https://tascombank.ua/branch
Написати коментар
Повний номер карти Ви можете отримати в інтернет-банкінгу TAS2U:
• Для IOS та Android: Копіювання номера карти в буфер обміну відбувається після тривалого (пару секунд) натискання на зображенні пластика карти, як тільки номер карти буде скопійований на екран буде виведено повідомлення про це.
• Для WEB: Копіювання номера карти в буфер обміну відбувається після натискання на номер карти в розділі «Детальна інформація», як тільки номер карти буде скопійований на екран буде виведено повідомлення про це.
Написати коментар
Коментарі (1)
Надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІП, ІПН та номер Вашого кредитного договору в особисті повідомлення.
Написати коментар
Так, дострокове погашення кредиту можливе без додаткових комісій.
Якщо Ви бажаєте уточнити суму загальної заборгованості – надайте, будь ласка, повністю Ваше ПIП, ІПН, номер кредитного договору в особисті повідомлення.
Написати коментар
2. Чому я не можу закрити рахунок використовуючи Кваліфікований Електронний Підпис а маю іти у відділення і ставити підпис власноруч? А що робити якщо я наприклад хворий?
Задумайтесь над цим хоч у період COVID.
Цитата:
>3 Закону України «Про електронно-цифровий підпис»
>електронний цифровий підпис за правовим статусом прирівнюється до власноручного підпису (печатки) у разі, якщо: електронний цифровий підпис підтверджено з використанням посиленого сертифіката ключа за допомогою надійних засобів цифрового підпису.
Інформуємо, що закриття рахунків відбувається відповідно до внутрішніх Технічних карт Банку.
Закриття рахунку можливе лише при підписанні у відділенні паперової заяви на закриття поточного рахунку яка реєструється та додається до юридичної справи.
Коментарі (4)
Написати коментар