Мінфін - Курси валют України

Встановити

Таскомбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Nata131
Nata131
3 серпня 2023, 13:03
Наталья
Здравствуйте! Нахожусь на временно окуп территории.Оформила 2 депозита в прошлом году.Подскажите как отключить автопролонгацию депозита? Отсутствует украинская мобильная связь.Есть вайбер моего финансового номера с помощью вайбера открывала свои депозиты.Можно ли в таком особом случае связаться с банком и подтвердить свою личность? Можно же как то решить проблему? Пробовала скайп, Не получается так же.
Таскомбанк
Відповідь банку
3 серпня 2023, 14:07
Добрий день.ТАСКОМБАНК намагається підтримати кожного Клієнта, тому в інтернет-банкінг TAS2U постійно додаються нові функції та можливості. Водночас дійсно, ще не всі заплановані функції наразі реалізовано.Інформуємо, що після закінчення терміну дії депозитного вкладу кошти будуть виплачені на картковий рахунок за умови, що по депозиту немає автопролонгації.У разі, якщо по договору передбачена автопролонгація – договір буде продовжено на той же термін, під відсоткову ставку, яка буде діяти на дату пролонгації депозиту.Ви можете перевірити інформацію: — самостійно в TAS2U в розділі «Депозити» — графа «Автопролонгація депозиту», якщо ідентифікований користувач.Звертаємо увагу, що змінити ознаку лонгації можливо за допомогою коду підтвердження ОТП –пароль, що при ініціюванні операції відправляється виключно на Ваш фінансовий номер мобільного телефону в вигляді смс-повідомлення. Ми розуміємо, що наразі Ви не можете отримати код підтвердження в вигляді смс-повідомлення.Відправка OTP – паролей в месенджер в Банку не реалізована.Для уточнення даної інформації рекомендуємо звернутись до Банку пізніше.
Olena0312
Olena0312
28 липня 2023, 23:02
Шахрайство, Львів
5366 3911 0446 2403
Хомич Юлія Вікторівна
Скидала гроші з Привату, у квитанції зазначено саме ваш банк
Шахрайка, магазин в інстаграмі daymonds.shop. Скинула гроші, товар не відправляють, на повідомлення не реагують, заблокували. Чи можливе повернення коштів у якийсь спосіб?
Таскомбанк
Відповідь банку
29 липня 2023, 11:39
Добрий день.Інформуємо, що вказана карта отримувача не належить ТАСКОМБАНКу. Банк-отримувача може бути вказаний ТАСКОМБАНК у випадку, якщо карта належить банку, який працює на ліцензії ТАСКОМБАНКу. Для уточнення інформації рекомендуємо звернутись до Izibank.Контакти IziBank: · 0800 605 005.· +38 044 224 67 27 (для дзвінків з-за кордону);· Telegram [@izibank_bot].Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.Всю інформацію необхідну для розслідування даного інциденту Банк зможе надати на запит правоохоронних органів або суду.
Gorilllo
Gorilllo
28 червня 2023, 18:00
Доброго дня. Чи реально у вашому банку взяти кредит з поганою кредитною історією?
Таскомбанк
Відповідь банку
6 липня 2023, 12:32
Добрий день.Дякуємо Вам за цікавість до продуктів ТАСКОМБАНКу.Ви маєте можливість подати заявку на оформлення кредитного продукту від ТАСКОМБАНКу (є змога оформити кредитну карту або кредит готівкою).Рішення кредитний комітет приймає для кожного Клієнта індивідуально.Уточніть, будь ласка, Вас цікавить кредитна карта чи кредит готівкою?
Meriam352
Meriam352
8 червня 2023, 15:18
Людина за номером карти 5366 3911 0371 3319 шахрай, усі операції — шахрайство
Таскомбанк
Відповідь банку
10 червня 2023, 10:29
Добрий день.Інформуємо, що вказана карта отримувача не належить ТАСКОМБАНКу. Банк-отримувача може бути вказаний ТАСКОМБАНК у випадку, якщо карта належить банку, який працює на ліцензії ТАСКОМБАНКу. Для уточнення інформації рекомендуємо звернутись до Izibank.Контакти IziBank: ∙ 0800 605 005;∙ +38 044 224 67 27 (для дзвінків з-за кордону);∙ Telegram [@izibank_bot].Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.
terebrin1992
Дмитрий Теребрин
7 квітня 2023, 13:23
Дмитрий, м.Нікополь
5366 3911 0300 6987

Малиновська Анастасія Дмитрівна

Видає себе за продавця одягу в інстаграмі.
Шахрайка!!!

Таскомбанк
Відповідь банку
11 квітня 2023, 13:07
Добрий день.Інформуємо, що вказана карта отримувача не належить ТАСКОМБАНКу. Банк-отримувача може бути вказаний ТАСКОМБАНК у випадку, якщо карта належить банку, який працює на ліцензії ТАСКОМБАНКу. Для уточнення інформації рекомендуємо звернутись до Izibank.Контакти IziBank: ∙ 0800 605 005;∙ +38 044 224 67 27 (для дзвінків з-за кордону);∙ Telegram [@izibank_bot].Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.
zig4free
zig4free
17 березня 2023, 9:13
Владимир, Одеса
Когда будет зачисление по программе лояльности (кешбек), за 10,11 и похоже 12 марта?
Таскомбанк
Відповідь банку
19 березня 2023, 19:16
Добрий день.Для того, щоб перевірити інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПIБ, ІПН, номер карти в форматі перші 6 цифр та останні 4 цифри, в особисті повідомлення.
Olesia0977
Olesia0977
15 березня 2023, 12:31
Як повернути гроші якщо мене обманули в інтернет магазині? Гроші були скинуті на карту вашого банку
Таскомбанк
Відповідь банку
19 березня 2023, 19:03
Добрий день.Для перевірки інформації стосовно шахрайських дій зі сторони Клієнта ТАСКОМБАНКу, вкажіть номер карти, на яку було здійснено переказ грошових коштів. Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу. Всю інформацію необхідну для розслідування даного інциденту Банк зможе надати на запит правоохоронних органів або суду.
maks1818
maks1818
7 лютого 2023, 18:25
Мошеніки, Київ
Доброго вечора. Можна узнати чи в мене є у вас, відкриті кредити?
Таскомбанк
Відповідь банку
13 лютого 2023, 9:08
Добрий день.Уточнити запитувану інформацію у Вас є можливість, звернувшись до Контакт-центру Банку за тел.: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку), після проходження ідентифікації.
zig4free
zig4free
30 січня 2023, 23:54
Владимир, Одеса
Непонятки по тарифам Very Card.

У меня на карте Very Card своих 97.90грн. При попытке перевести на другую карту 97.90грн приложение Tas2U пишет «недостаточно средств для проведения операции».

В тарифах указано следующие:

4.1. Переказ з картки на картку через систему ТАS2U та різні сервіси (P2P тощо) — Власні кошти -10-ть разів на календарний місяць — не тарифікується!

Я в этом месяце еще не делал ни каких переводов с этой карты!

В чем проблема?
Таскомбанк
Відповідь банку
3 лютого 2023, 19:21
Добрий день.Інформуємо, що комісія за переказ коштів буде знята відповідно до тарифів пакету послуг, в якому обслуговується карта та тарифів сервісу, яким Ви користуєтесь для переказу коштів.Дійсно, відповідно до тарифів карти, 10-ть переказів на календарний місяць – без комісії.Якщо переказ через інтернет-банкінг TAS2U — відповідно до тарифів та послуг, що надаються в рамках сервісу «Інтернет-банкінг TAS2U», Розділ 1. Плата за переказ коштів з картки на картку:• пункт 1.2. Переказ з картки, емітованої АТ «ТАСКОМБАНК» на картку іншого Банку України комісія становить 0,5% + 10 грн.Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — «Тарифи на послуги, що надаються в рамках сервісу Інтернет-банкінг TAS2U».
Slava1234w
Slava1234w
2 грудня 2022, 8:18
Здравствуйте. Как мне связаться с Таскомбанком в мессенджерах? Очень нужно, так как я нахожусь заграницей.
Таскомбанк
Відповідь банку
2 грудня 2022, 20:52
Доброго дня!Інформуємо, що у Вас є можливість отримати консультацію, звернувшись до чату на офіційній сторінці ТАСКОМБАНКу.Для отримання консультації необхідно зайти на офіційний сайт банку https://tascombank.ua та праворуч знизу натиснути на «Онлайн-підтримка». Також Ви можете отримати консультацію в Контакт-центрі банку, який працює цілодобово, зв’язатись можливо за тел: 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку).Додатково звертаємо увагу, що через Skype можливо зателефонувати на міський номер 044 393 25 90, перед номером обов'язково необхідно вказувати код країни в форматі +38.Інформуємо, що з 1.07.2022 р. Skype припинив послугу з безкоштовних дзвінків в Україну.
mkf777
mkf777
8 листопада 2022, 13:19
Микола Миколайович
Мені 60 років, інвалід 2 групи.
Зі своєї пенсії відкрив депозит в ТАСКОМБАНКу. У мене смартфона нема. Фахівець банку зробила мій фінансовий номер телефону, встановив мою SIM-карту на смартфон мого брата, також клієнта цього банку.
У лютому 2022р. почалася війна. Бердянськ в окупації. Відділення банку закрито. Пропав мобільний зв'язок українських операторів, інтернет поки є. ТАСКОМБАНК вводить додаткові вимоги до входу в додаток TAS2U, з SMS-підтвердженням.
При вході в TAS2U необхідно:
«Підтвердіть вхід в додаток на новому пристрої. Налаштування пристроїв доступні в розділі: Профіль_Довірені пристрої. Введите код підтверждення, надісланий на ваш телефон в SMS-повідомленні.»
SMS-підтвердження не надходять, бо нема мобільного зв'язку.
Мої пристрої: смартфон та ноутбук мого брата, який опікує мене.
28.10.2022р. сплив термін депозитного Договору.
Звернення до пана Дубєя В.В. від 06.10.2022р. та 28.10.2022р., направлених на е-mail info@tascombank.com.ua, залишаються без відповіді.
Я просив:
1.виправити штучно створену технічну перешкоду в управлінні
своїми грошовими коштами;
2. перевести всі мої грошові кошти на картку мого рідного брата. (у нього вхід до TAS2U без SMS-підтвердження).
Я повідомив пану Дубєю В.В., що у зв'язку з порушенням моїх прав з управління своїми рахунками, підтримку ділових відносин вважаю недоцільним.
Інтернет-комунікації банку (представники Анна 8737 в чаті Телеграмм та e-mail info@tascombank.com.ua) пишуть, що мої звернення прийняті до розгляду «відповідним» підрозділом банку, але не надають реєстраційні номери цих звернень, порушуючи законодавство України.
Сьогодні 08.11.2022р., відповіді нема, законодавчий термін розгляду эвернення від 06.10.2022р. минув, вхід в TAS2U не доступний.
Прошу повернули мої кошти згідно заяви від 28.10.2022р на картку мого брата для придбання ліків (хворію на запалення легень) та погашення боргів на життєві потреби.
Таскомбанк
Відповідь банку
18 листопада 2022, 9:07
Добрий день.Якщо на телефоні встановлено дві сім-карти і створено два облікові записи TAS2U – до мобільного пристрою здійснюється прив'язка тільки одного аккаунту.Тобто, коли здійснюється вхід в додаток з іншого аккаунту – система буде запитувати OTP пароль, що відправляється виключно в вигляді смс-повідомлення на фінансовий номер телефону.Інформуємо, що переказ з карти або розрахунок картою в мережі інтернет можливо здійснювати через будь-який сервіс.При користуванні картою код-підтвердження 3DS відправляється в повідомленні у Viber.Очікувати viber-повідомлення необхідно близько 60 секунд, оскільки спочатку йде спроба відправити код в sms-повідомлення.
1asdfgh
1asdfgh
29 жовтня 2022, 18:13
чи буде Банк виконувати ПОСТАНОВу КАБІНЕТа МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 21 жовтня 2022 р. № 1202
про те, що
паспорти у формі картки, терміни дії яких закінчилися під час війни, а також паспорти зразка 1994 року, до яких не вклеєно фотокартки при досягненні 25- чи 45-річного віку (якщо термін вклеювання фотокартки настав у період дії воєнного стану), є документами, що й надалі посвідчують особу та підтверджують громадянство України.
?
https://www.kmu.gov.ua/npas/deiaki-pytannia-realizatsii-aktiv-zakon-1202
Таскомбанк
Відповідь банку
31 жовтня 2022, 12:46
Добрий день.Інформуємо, що встановлення ділових відносин не заборонено з Клієнтом на підставі ідентифікаційного документа, строк дії якого закінчився або до якого своєчасно не вклеєна фотокартка в 25, 45 років в термін до 6 місяців від дати ведення воєнного стану (24.02.2022), а також на весь період дії воєнного стану.Використання єДокумента з додатку «ДІЯ» для цілей ідентифікації Клієнтів наразі не передбачено нормативно-правовими актами НБУ.
30031998Dk
30031998Dk
19 жовтня 2022, 11:40
Доброго дня. Річ у тому, що моя мама Дяченко Любов Анатоліївна, зараз знаходиться в Польщі і не може дізнатися залишок по кредиту. Кредитний договір вона не знає. Я її дочка Дяченко Ганна Ігорівна хотіла б узнати яка сума на даний момент до закриття. Номер карти 5366395302167128. Карта дійсна до 12/23. Будь ласка, допоможіть узнати залишок і закрити кредит
Таскомбанк
Відповідь банку
19 жовтня 2022, 14:14
Добрий день.Звертаємо Вашу увагу, що будь-яка інформація стосовно кредиту, може бути надана лише особисто власнику кредиту. Якщо у власника кредиту є питання, що стосуються кредиту – рекомендуємо йому звернутись до Контакт-центру Банку за тел.: +38 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку), в банківський чат або на info@tascombank.com.ua
Evali1984Brd
Evali1984Brd
16 жовтня 2022, 19:26
Олена, Бердянськ Запорізька область
Добрий вечір. Звертаюсь до Вас з проханням щодо дострокового повернення коштів відповідно до умов укладеного депозитного договору.
Я проживаю у м. Бердянську Запорізької області на тимчасово окупованій території. Виїхати з міста я не можу, адже доглядаю за батьками-пенсіонерами (мати – особа з інвалідністю).
Ціни на продукти та засоби гігієни у нашому місті в 3-5-7 разів вищі, ніж на іншій території України, на ліки – взагалі захмарні.
Через війну я втратила роботу, інших заробітків не маю, жодної допомоги не отримую.
Єдині кошти, на які я можу розраховувати, – це власні заощадження.
На даний час кошти потрібні терміново для купівлі життєво необхідних ліків.
Тому дуже прошу Вас сприяти мені в позитивному та скорому розгляді питання щодо розірвання договору, дострокового повернення коштів та надходження цих коштів на мою картку.

Дякую заздалегідь.
Сподіваюсь на Ваше розуміння та допомогу.

Відповідного листа відправила на e-mail info@tascombank.com.ua 07 жовтня 2022р., відповідь ще не отримала.

Таскомбанк
Відповідь банку
17 жовтня 2022, 14:32
Добрий день.Надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН та номер Вашого депозитного договору в особисті повідомлення.
Pasha393
Pasha393
5 жовтня 2022, 19:10
Чи можна заблокувати карту шахрая: 5366 3911 8181 8717 мною була переведена сума 2700грн 05.10.2022 о 16:57 і 2700грн 05.10.2022 о 16:16 шахрай не хоче повертати гроші
Таскомбанк
Відповідь банку
6 жовтня 2022, 10:31
Добрий день.Інформуємо, що вказана карта отримувача не належить ТАСКОМБАНКу. Банк-отримувача може бути вказаний ТАСКОМБАНК у випадку, якщо карта належить банку, який працює на ліцензії ТАСКОМБАНКу. Для уточнення інформації рекомендуємо звернутись до Izibank.Контакти IziBank: • 0800 605 005;• +38 044 224 67 27 (для дзвінків з-за кордону);• Telegram [@izibank_bot].Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.
OlgaKravtsova
OlgaKravtsova
20 вересня 2022, 23:19
Ольга, Киев
Принадлежит ли Таском Банку карта
5366391148270747 на имя
Бондаренко Данило Ярославович? Из-за мошеннических действий его или третих лиц на эту карту мной была переведена сумма в 8400 грн. Перед подачей заявления в полицию хочу предложить ему добровольно вернуть мне деньги, избавив себя от уголовного преследования в будущем.
Таскомбанк
Відповідь банку
21 вересня 2022, 9:21
Добрий день.Інформуємо, що вказана карта отримувача не належить ТАСКОМБАНКу. Банк-отримувача може бути вказаний ТАСКОМБАНК у випадку, якщо карта належить банку, який працює на ліцензії ТАСКОМБАНКу. Для уточнення інформації рекомендуємо звернутись до Izibank.Контакти IziBank: • 0800 605 005.• +38 044 224 67 27 (для дзвінків з-за кордону);• Telegram [@izibank_bot].Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.
Volvik
Volvik
19 вересня 2022, 21:42
Доброго дня. Як я зможу дізнатися залишок кредиту з закордону. Дякую
Таскомбанк
Відповідь банку
21 вересня 2022, 9:06
Добрий день.Надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН та номер Вашого кредитного договору в особисті повідомлення.
Nivatrydova
Лариса Радченко
6 вересня 2022, 13:07
Я нахожусь за границей, и на Украину приеду 2-3 года.Хотела бы закрыть свою кредитную карту, чтобы не снимали 75 гривен за пользование.Что нужно сделать?
Таскомбанк
Відповідь банку
7 вересня 2022, 14:59
Доброго дня.Для того, щоб закрити рахунок дистанційно Вам необхідно зателефонувати до Контакт-центру Банку за тел.: +38 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку), пройти ідентифікацію.Після чого на Вашу електронну адресу буде направлено заяву про закриття рахунку.Інформуємо, що заява про закриття рахунку містить інформацію, віднесену до банківської таємниці та Ваші персональні дані та буде направлена незахищеними каналами зв`язку на Вашу електронну пошту.
Kovalenko800
Kovalenko800
1 вересня 2022, 18:23
Сергій Коваленко, місто Суми
Добро дня!
Прошу Вас розтулмачити мені принцип продажу пам'ятних та юбілейних монет у вашому банку, у відділенні №51 за адресою місто Суми, площа Покровська 2.
Співробітники банку виразно пояснити не можуть. Розповідають про якісь талони, які надходять разом з монетами, і які спочатку видають в касі, а потім по ним колись видають монети. Я звісно не можу повірити в талонний «совок». І невже, зі слів тих же працівників, на Суми (і вочевидь на область) приходить не більше 100 монет кожного найменування при тиражі 30-40 тисяч.
І чи можливо якось замовити монети щоб отримати їх у зручний для мене час, так як я працюю.
З повагою, Сергій.
Таскомбанк
Відповідь банку
5 вересня 2022, 17:22
Доброго дня.Інформуємо, що продаж монет відбувається в порядку живої черги у відділенні Банку.Дійсно, деякі відділення задля покращення організації робочого процесу здійснюють продаж монет по талончикам.Замовити монету у відділенні або через Контакт-центр Банку можливості немає.Детальну інформацію щодо наявності монет можливо уточнити безпосередньо у відділенні Банку або зателефонувавши до Контакт-центру Банку: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку).
Evali1984Brd
Evali1984Brd
24 серпня 2022, 17:29
Олена, Бердянськ Запорізька область
Доброго дня!
Проживаю у м. Бердянську Запорізької області на тимчасово окупованій території.
Відділення Таскомбанку у нашому місті не працює. Тобто отримувати послуги банку можна тільки через додаток TAS2U.
Але з травня 2022 року у нашому місті відсутній український мобільний зв'язок, тобто отримувати, зокрема, sms-повідомлення від банку на мобільний телефон немає жодної можливості.
Доступ до додатку через смартфон відсутній, адже вимагається введення коду доступу з sms-повідомлення, що надходить на мобільний телефон, яке, як вже зазначала, я не отримую та отримати не можу
Сьогодні 24.08.22 вдалось увійти до TAS2U через ноутбук (без додаткового підтвердження), але при спробі перевести гроші на картку іншого банку мою картку ТАС було заблоковано.
Таким чином, розпорядитися власними коштами я не можу. В умовах окупації це дорівнює катастрофі.
Яким чином мені, як клієнту, що знаходиться на тимчасово окупованій території та не має українського мобільного звя«зку, розблокувати картку.

Крім того, прошу надати мені можливість доступу до додатку TAS2U, а також підтвердження здійснення будь-яких дій у додатку, через надходження кодів доступу чи кодів підтвердження операцій на Viber чи Telegram.

На жаль, чатів для спілкування зі співробітниками банку у вашому додатку, на відміну від інших банків, немає.

Сподіваюсь на Ваше розуміння та допомогу.
Таскомбанк
Відповідь банку
25 серпня 2022, 10:06
Доброго дня.Повідомляємо, що розблокувати карту Ви можете, звернувшись до Контакт-центру Банку тел.: +38 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку), або ж самостійно через TAS2U в розділі «Карти» — «розблокувати карту».Можливо здійснити дзвінок з будь-якого номеру телефону.Звертаємо увагу, що через Skype можливо зателефонувати на міський номер 044 393 25 90, перед номером обов'язково необхідно вказувати код країни в форматі +38.Додатково інформуємо, що OTP пароль для входу в додаток з нового пристрою відправляється виключно у вигляді смс-повідомлення на фінансовий номер телефону.Звертаємо увагу, що переказ з карти або розрахунок картою в мережі інтернет можливо здійснювати через TAS2U або через будь-який інший сервіс.При користуванні картою код-підтвердження 3DS відправляється в повідомленні у Viber.Очікувати viber-повідомлення необхідно близько 60 секунд, оскільки спочатку йде спроба відправити код в sms-повідомлення.

Курс валют в Таскомбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.5 43.05
USD 39.6 40.05
Всі курси банку

Курс валют в Таскомбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.5 43.05
USD 39.6 40.05
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Таскомбанк 💰 / Гаряча лінія Таскомбанку