Таскомбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Таскомбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.35 | 42.9 |
USD | 39.4 | 39.9 |
Всі курси банку |
Як мені дізнатися чи готова моя заробітна картка (заявка була подана міс тому)
На відділенні силку дають на смс (смс приходило про зарахування коштів на карту та зняття )
Для того, щоб перевірити інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПIП, ІПН та контактний номер телефону.
Написати коментар
Інформуємо, є можливість здійснити переказ з карти на заблоковану карту.
Написати коментар
Для того, щоб перевірити інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПIП, ІПН та контактний номер телефону.
Написати коментар
Інформуємо, що Контакт-центру Банку працює цілодобово за телефонами: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора).
Написати коментар
Якщо поповнення карткового рахунку здійснюється через ПТКС інших банків, або сервіс iBox, то таке зарахування може займати більше часу, зазвичай до 3 робочих днів.
Для уточнення статусу платежу рекомендуємо звернутись до підтримки iBox.
Написати коментар
Підкажіть, будь ласка, поповнення карти здійснювали через термінал самообслуговування ТАСКОМБАНКу?
За наявності чеку – прохання надати його скан-копію для перевірки інформації.
Написати коментар
Якщо Ви не пам'ятаєте ПІН-код до карти — ініціювати його перевипуск у Вас є можливість, звернувшись до Контакт-центру Банку за телефонами: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора), після проходження ідентифікації або ж, звернувшись до відділення Банку з паспортом та ІПН.
Написати коментар
Написати коментар
У відповідь на Ваше звернення інформуємо, що вказана карта не емітована ТАСКОМБАНКом.
Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.
Коментарі (1)
Якщо Ви не пам'ятаєте ПІН-код до карти — ініціювати його перевипуск у Вас є можливість звернувшись до Контакт-центру Банку за телефонами: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора), після проходження ідентифікації або ж, звернувшись до відділення Банку з паспортом та ІПН.
Написати коментар
Якщо поповнення карткового рахунку здійснюється через ПТКС інших банків таке зарахування може займати більше часу, зазвичай до 3 робочих днів.
Переглянути чи відбулось поповнення рахунку Ви можете за допомогою інтернет-банкінгу TAS2U.
Коментарі (1)
Для того, щоб перевірити інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПIП, номер карти в форматі перші 6 цифр та останні 4 цифри та номер мобільного телефону в особисті повідомлення.
Написати коментар
Для того, щоб перевірити інформацію про наявність карти в касі Банку вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПIП, ІПН, номер карти в форматі перші 6 цифр та останні 4 цифри в особисті повідомлення.
Написати коментар
С недавнего времени пользуюсь картой Большая Пятерка, задолженностей у меня нет, но вот не знал то ваших правилах хранения бонусов. Нельзя ли в качестве доброго жеста к ответственному клиену вернуть начисленные бонусы?
Згідно з пунктом 24 Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» — «Організатор не несе відповідальності за неознайомлення Учасників з інформацією щодо належних до нарахування Бонусів та виплати Винагороди, а також за невиконання (несвоєчасне виконання) Учасниками своїх зобов’язань, передбачених цими Офіційними умовами».
Згідно з пунктом 18 Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» — «Організатор о 18:00 кожного першого робочого дня першого місяця кварталу (січень, квітень, липень, жовтень) списує суму всіх Бонусів, що були нараховані Клієнту на його Бонусний рахунок за період дії Програми, але не були виплачені Учасником на свій картковий рахунок через систему ІБ «TAS2U».
З офіційними умовами Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» у Вас є можливість ознайомитись на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Картки» — «Велика п’ятірка» — «Документи».
Написати коментар
Звертаємо Вашу увагу, що зарахування коштів на заблоковану карту неможливе.
Рекомендуємо здійснювати поповнення по номеру карткового рахунку.
Коментарі (2)
Підкажіть, будь ласка, яким сервісом користувались при поповненні карти?
При наявності надайте, будь ласка, квитанцію для перевірки інформації.
Написати коментар
Повідомляємо, що розблокувати карту Ви можете, звернувшись до Контакт-центру Банку за тел.: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку) або ж самостійно через TAS2U в розділі «Карти».
Написати коментар
Комісія за конвертацію – 1% або 3% в залежності від валюти, в якій проводиться операція:
1. Якщо валюта операції USD (долар США), EUR (євро), GBP (фунт стерлінг), CHF (швейцарський франк), PLN (польський злотий), RUR (російський рубль) — комісія за конвертацію – 1%.
2. Якщо валюта операції відрізняється від зазначених вище — комісія за конвертацію – 3%.
3. Якщо валюта операції UAH (гривня), а термінал зареєстрований не в Україні — конвертація здійснюється з використанням миттєвої конвертації валюти Dynamic Currency Conversion – 3% комісія за конвертацію.
Зі схемою конвертації у Вас є можливість ознайомитись на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Картки» — необхідно обрати Ваш пакет послуг, в якому оформлена карта — «Документи» — Схема конвертації операцій за платіжними картками MasterCard і Visa.
Написати коментар
Відповідь надано в особисті повідомлення.
Написати коментар
Для перевірки інформації надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІП, ІПН та номер Вашого кредитного договору в особисті повідомлення.
Написати коментар