Мінфін - Курси валют України

Встановити

Таскомбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Natalia1997
Natalia1997
20 листопада 2020, 15:18
Київ
Доброго дня.
Як мені дізнатися чи готова моя заробітна картка (заявка була подана міс тому)
На відділенні силку дають на смс (смс приходило про зарахування коштів на карту та зняття )
Таскомбанк
Відповідь банку
20 листопада 2020, 16:49
Доброго дня!

Для того, щоб перевірити інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПIП, ІПН та контактний номер телефону.
Vitalina8585
Vitalina8585
14 листопада 2020, 2:52
Вита, Киев
Скажите как я понимаю на заблокированую карту нельзя перевести денюжку? Если я вам предоставлю скрины что на заблокированую карту пуступили средства, могу предоставить доказательства, есть скриншот
Таскомбанк
Відповідь банку
17 листопада 2020, 17:47
Доброго дня.

Інформуємо, є можливість здійснити переказ з карти на заблоковану карту.
31271859
Марина Кузьменко
29 жовтня 2020, 11:25
Марина
Добрый день. Как мне узнать готова ли моя именная карта для выплат? Заява была подана десять дней назад. Специалист сказала, что прийдёт СМС. Никаких СМС не было.
Таскомбанк
Відповідь банку
29 жовтня 2020, 15:03
Доброго дня!

Для того, щоб перевірити інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПIП, ІПН та контактний номер телефону.
Moreman1992
Moreman1992
23 жовтня 2020, 11:34
Блин извеняюся что у вас с номером 0800 говорится неверный. Номер и ненадо говорить что все работает уже мне Ви 9 месяцев лапшу вешаете ну неработает. Я до должен на платной номер звонить на 044?
Таскомбанк
Відповідь банку
26 жовтня 2020, 11:45
Доброго дня.

Інформуємо, що Контакт-центру Банку працює цілодобово за телефонами: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора).
Helena2491
Helena2491
18 жовтня 2020, 16:22
Олена, Буринь
Доброго дня! сьогодні вранці через ібох, пополняла карту Приватбанку, грошей немає, а мені дуже потрібно! що робити
Таскомбанк
Відповідь банку
19 жовтня 2020, 9:31
Доброго дня.

Якщо поповнення карткового рахунку здійснюється через ПТКС інших банків, або сервіс iBox, то таке зарахування може займати більше часу, зазвичай до 3 робочих днів.
Для уточнення статусу платежу рекомендуємо звернутись до підтримки iBox.
Pasha773
Pasha773
22 вересня 2020, 9:19
Я поповнив карту А-Банк через термінал самообслуговування 326 гр. А гроші надійшли на код банку отримувача 339500 01.09.2020
Таскомбанк
Відповідь банку
22 вересня 2020, 14:40
Доброго дня.

Підкажіть, будь ласка, поповнення карти здійснювали через термінал самообслуговування ТАСКОМБАНКу?
За наявності чеку – прохання надати його скан-копію для перевірки інформації.
Gal12
Gal12
31 серпня 2020, 10:17
Здравствуйте. Забыл пин ког карты. Помогите восстановить:)
Таскомбанк
Відповідь банку
1 вересня 2020, 11:26
Доброго дня!

Якщо Ви не пам'ятаєте ПІН-код до карти — ініціювати його перевипуск у Вас є можливість, звернувшись до Контакт-центру Банку за телефонами: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора), після проходження ідентифікації або ж, звернувшись до відділення Банку з паспортом та ІПН.
obozrevatel17
obozrevatel17
26 серпня 2020, 22:48
obozrevatel17, Киев
Кого взяли в финмониторинг (г. Киев) напишите зарплату, хоть 20 тис. грн получаете?
Slavi4
Slavi4
18 серпня 2020, 9:38
Вячеслав, Херсон
Попался на мошенника с вашего банка, номер карты мошеника 5375 2351 0662 5989, номер телефона мошеника +380990225625, представилась как Милана Бойко которой скорее всего не является так как говорила что номер карты банка Аваль, но проверив карту по первым 6 цифрам выяснил что карта принадлежит вашему банку, оплатил аванс 300 грн и после этого мошеница отключила телефон, удалили вайбер с телефона и не выходит на связь, ночью включала телефон но на звонки не отвечала, прошу вернуть деньги и заблокировать карту мошеницы, ну или хотя бы заблокировать карту мошенницы. Если нужно дополнительная информацию готов ее предоставить.
Таскомбанк
Відповідь банку
18 серпня 2020, 17:38
Доброго дня!

У відповідь на Ваше звернення інформуємо, що вказана карта не емітована ТАСКОМБАНКом.
Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.
Katrin09
Katrin09
11 серпня 2020, 21:40
Забыла пинкод от карты, как восстановить?
Таскомбанк
Відповідь банку
16 серпня 2020, 15:23
Доброго дня.

Якщо Ви не пам'ятаєте ПІН-код до карти — ініціювати його перевипуск у Вас є можливість звернувшись до Контакт-центру Банку за телефонами: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора), після проходження ідентифікації або ж, звернувшись до відділення Банку з паспортом та ІПН.
KyruloG
KyruloG
27 липня 2020, 10:24
Галина
Доброго дня! Поповняла вчора карту через термінал фінансовий світ, коштів так і немає на рахунку карти. Як довго вони зараховуються?
Таскомбанк
Відповідь банку
27 липня 2020, 14:47
Доброго дня.

Якщо поповнення карткового рахунку здійснюється через ПТКС інших банків таке зарахування може займати більше часу, зазвичай до 3 робочих днів.

Переглянути чи відбулось поповнення рахунку Ви можете за допомогою інтернет-банкінгу TAS2U.
ZmeyUAa
ZmeyUAa
17 липня 2020, 13:45
Андрей, Киев
При оформлении кредита выдали карту «5». ПИН код на неё не сказали. Обратился на Чат и мессенджер. Тишина. Дозвонился. Продиктовал все денные, которые спросила оператор. Сказали, что пришлют ПИН. И тишина…
Таскомбанк
Відповідь банку
19 липня 2020, 16:09
Доброго дня.

Для того, щоб перевірити інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПIП, номер карти в форматі перші 6 цифр та останні 4 цифри та номер мобільного телефону в особисті повідомлення.
Pensia100
Pensia100
8 липня 2020, 12:34
клиент, Київ
Здравствуйте, по вашим правилам переадресация карточки из одного отделения в другое занимает 7-10 рабочих дней. Прошло 10 рабочей дней, моей карточки нигде нет. На горячей линии один ответ- мы вам перезвоним. Карточка -зарплатная, на нее поступила з/п, которой я не могу воспользоваться, так как Таскомбанк неизвестно куда дел мою карточку. Кто отвечает в банке за такую халатность и где мне найти мою карточку?
Таскомбанк
Відповідь банку
8 липня 2020, 17:17
Доброго дня.

Для того, щоб перевірити інформацію про наявність карти в касі Банку вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПIП, ІПН, номер карти в форматі перші 6 цифр та останні 4 цифри в особисті повідомлення.
Igorenya
Igorenya
1 липня 2020, 20:35
Игорь, Нежин
Добрый день!
С недавнего времени пользуюсь картой Большая Пятерка, задолженностей у меня нет, но вот не знал то ваших правилах хранения бонусов. Нельзя ли в качестве доброго жеста к ответственному клиену вернуть начисленные бонусы?
Таскомбанк
Відповідь банку
2 липня 2020, 18:02
Доброго дня!

Згідно з пунктом 24 Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» — «Організатор не несе відповідальності за неознайомлення Учасників з інформацією щодо належних до нарахування Бонусів та виплати Винагороди, а також за невиконання (несвоєчасне виконання) Учасниками своїх зобов’язань, передбачених цими Офіційними умовами».

Згідно з пунктом 18 Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» — «Організатор о 18:00 кожного першого робочого дня першого місяця кварталу (січень, квітень, липень, жовтень) списує суму всіх Бонусів, що були нараховані Клієнту на його Бонусний рахунок за період дії Програми, але не були виплачені Учасником на свій картковий рахунок через систему ІБ «TAS2U».

З офіційними умовами Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» у Вас є можливість ознайомитись на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Картки» — «Велика п’ятірка» — «Документи».
Nata0201
Nata0201
22 червня 2020, 13:21
Здравствуйте. Ситуация: есть кредитка Большая пятерка с кредитным лимитом. Где-то дома я её положила и не могу найти. Надеюсь, что дома ) И, что со временем найдётся.) В приложении TU2 карту заблокировала, на всякий случай. Вопрос: я знаю номер карты. Можно ли пополнить карту, если она заблокирована? Зайдут ли деньги на заблокированную карту? Или надо её разблокировать в приложении?
Таскомбанк
Відповідь банку
23 червня 2020, 17:09
Доброго дня!

Звертаємо Вашу увагу, що зарахування коштів на заблоковану карту неможливе.
Рекомендуємо здійснювати поповнення по номеру карткового рахунку.
Deminamarina89
Deminamarina89
18 червня 2020, 15:09
Здравствуйте.Сегодня был перевод на карту ТАСКО средства до сих пор не зачислены!
Таскомбанк
Відповідь банку
19 червня 2020, 10:16
Доброго дня.

Підкажіть, будь ласка, яким сервісом користувались при поповненні карти?
При наявності надайте, будь ласка, квитанцію для перевірки інформації.
Anet56
Anet56
12 червня 2020, 0:36
Доброй ночи, как мне разблокировать можно карту через онлайн сервис.
Таскомбанк
Відповідь банку
12 червня 2020, 17:55
Доброго дня!

Повідомляємо, що розблокувати карту Ви можете, звернувшись до Контакт-центру Банку за тел.: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку) або ж самостійно через TAS2U в розділі «Карти».
marshenkooo
marshenkooo
7 червня 2020, 0:43
Здравствуйте, при конвертации валюты взимает ли ваш банк комиссию?
Таскомбанк
Відповідь банку
10 червня 2020, 9:44
Доброго дня.

Комісія за конвертацію – 1% або 3% в залежності від валюти, в якій проводиться операція:

1. Якщо валюта операції USD (долар США), EUR (євро), GBP (фунт стерлінг), CHF (швейцарський франк), PLN (польський злотий), RUR (російський рубль) — комісія за конвертацію – 1%.
2. Якщо валюта операції відрізняється від зазначених вище — комісія за конвертацію – 3%.
3. Якщо валюта операції UAH (гривня), а термінал зареєстрований не в Україні — конвертація здійснюється з використанням миттєвої конвертації валюти Dynamic Currency Conversion – 3% комісія за конвертацію.

Зі схемою конвертації у Вас є можливість ознайомитись на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Картки» — необхідно обрати Ваш пакет послуг, в якому оформлена карта — «Документи» — Схема конвертації операцій за платіжними картками MasterCard і Visa.
Ulchak
Ulchak
3 червня 2020, 19:35
Доброго дня, знаходжуся закордоном, як можна дізнатися залишок по споживчому кредиту окрім дзвінка?
Таскомбанк
Відповідь банку
4 червня 2020, 10:22
Доброго дня.

Відповідь надано в особисті повідомлення.
batraktank12
batraktank12
1 червня 2020, 22:52
Вита
27 мая через терминал приват банка оплатила кредит Таскомбанка а смс о том что деньги зачислены не пришло
Таскомбанк
Відповідь банку
3 червня 2020, 13:01
Доброго дня!

Для перевірки інформації надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІП, ІПН та номер Вашого кредитного договору в особисті повідомлення.

Курс валют в Таскомбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.35 42.9
USD 39.4 39.9
Всі курси банку

Курс валют в Таскомбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.35 42.9
USD 39.4 39.9
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Таскомбанк 💰 / Гаряча лінія Таскомбанку