Таскомбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Таскомбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.3 | 42.85 |
USD | 39.45 | 39.9 |
Всі курси банку |
Написати коментар
Звертаємо Вашу увагу, що, дійсно, присутня комісія за обслуговування неактивного рахунку.
Комісія знімається відповідно до тарифів пакету послуг, в якому обслуговується карта.
Якщо по карті протягом 90-ти днів не здійснено жодної прибуткової або видаткової операції (в т.ч. за допомогою платіжної картки), за винятком операцій нарахування відсотків і списання комісійних винагород, нараховується та списується плата за обслуговування неактивного рахунку.
Щомісячна плата за обслуговування неактивного рахунку складає 75,00 грн.
У випадку, якщо розмір залишку на поточному рахунку менше, ніж розмір тарифу, щомісячна плата за неактивний рахунок встановлюється у розмірі залишку коштів на рахунку.
Плата стягується в перший робочий день кожного місяця з позитивного залишку коштів. Плата стягується, починаючи з місяця, наступного за місяцем, в якому рахунок було визначено, як неактивний.
Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта.
Наразі для закриття рахунку необхідно звертатися безпосередньо до відділення Банку.
Банк займається розробкою можливості закриття рахунків дистанційно.
Написати коментар
У Вас є можливість здійснювати зарахування будь-яким зручним для Вас способом:
• через інтернет-банкінг TAS2U, якщо зареєстровані та є ідентифікованим користувачем;
• у відділеннях інших Банків;
• за допомогою сервісів інших Банків.
Написати коментар
1. Довідка про залишок, заборгованість та рух коштів від 10.05.2022 10:46:47
Власні кошти: 12 372.91 грн.
Підпис: Заступник голови Правління Земляний М. П
2. В кабінеті: https://tas2u.tascombank.ua/accounts/cards/:
Личные средства: 0,00 UAH
Чому сума не відображається в кабінеті?
Чому НЕ маю змоги нею скористатися?
Перевірити зарахування коштів Ви можете, зателефонувавши в Контакт-центр Банку за тел.: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку).
Додатково рекомендуємо здійснити будь-яку операцію по карті для прискорення оновлення інформації в додатку.
Коментарі (1)
За що?
Звертаємо увагу, що з 22.04.2022 року було змінено тарифи.
Надання інформації по рахунку засобами GSM-банкінгу/ PUSH-повідомленнями, за 30 днів, становитиме 20,00 грн.
При відсутності оплати, послуга не надається, після надходження коштів на картковий рахунок, послуга буде підключена автоматично.
Інформуємо, що переглянути призначення списаної комісії у Вас є можливість сформувавши виписку по карті.
Для того, щоб сформувати виписку Вам необхідно у TAS2U в розділі «Карти» під необхідної картою нажати на значок «pdf» / вибрати необхідний період для формування виписки / натиснути «Завантажити».
Коментарі (2)
5375 2351 2531 3294
Хочу повідомити про шахрайку, щоб інші не попалися.
Ніби Продає в інстаграмі дитячі речі, просить частково передоплату, обіцяє скинути номер ттн, а далі ігнорує повідомлення!
Інформуємо, що вказана Вами карта не належить ТАСКОМБАНКу.
Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.
Написати коментар
Error 1020 Ray ID: 6e0e2b3c7d5369a3 • 2022-02-21 07:12:53 UTC
Access denied
What happened?
This website is using a security service to protect itself from online attacks.
Как мне зайти на сайт из Турции.
Відповідь надана в особисті повідомлення.
Написати коментар
Є картка «Велика п'ятірка». Впродовж останнього місяця розраховувався нею у Епіцентрі, АТБ, та Новому житті. В жодному з трьох випадків кешбек не був нарахований (кошти власні), хоча раніше при оплатах у цих магазинах кешбек був.
Підкажіть, в чому проблема?
Інформуємо, що з 07.12.2021 року було змінено умови нарахування кешбеку відповідно до бонусної програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК».
А саме припинено нарахування кешбеку по розрахункам, проведеним за рахунок власних коштів.
Ознайомитись з новиною Ви маєте можливість за посиланням — https://tascombank.ua/news/shanovni-kliienty,-prosymo-vas-zvernuty-uvagu-na-zminu-umov-narakhuvannia-keshbeku-za-platizhnymy-kartkamy-61a0cdf2c37aaf0012f302ee
Написати коментар
Что произойдет, если на третий раз пин-код опять «не пройдет» в банкомате?
В случае, если необходимо обращаться на горячую линию по разблокировке карты:
— на какие вопросы необходимо ответить?
— когда карта разблокирована, присылается новый пин-код или остается старый?
— если присылается новый пин-код — это действие платное или бесплатное?
Дійсно, якщо при користуванні карткою була допущена помилка при введенні пін-коду більше 3-х разів – спрацьовує тимчасове обмеження для користування картою.
Для відновлення можливості користування картою, а саме обнулити лічильник невірно введених пін-кодів до карти, необхідно зателефонувати з Вашого фінансового номеру до Контакт-центру Банку за телефонами: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора).
При зверненні до Контакт-центру Банку для Вас буде проведена процедура ідентифікації.
Питання ідентифікації не розголошуються.
Після обнулення лічильнику пін-код не змінюється.
Якщо Ви не пам'ятаєте ПІН-код до картки — ініціювати його перевипуск у Вас є можливість:
— самостійно в TAS2U;
— звернувшись до Контакт-центру Банку;
— звернувшись до відділення Банку з документами.
Комісія за перевипуск буде знята відповідно до пакету послуг в якому оформлена карта.
Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта.
Написати коментар
Карта на укр номере 0501785276 разблокировать доступ нужно к карте срочно иначе буду жаловаться
Відповідь надана в особисті повідомлення.
Написати коментар
Інформуємо, що вказана Вами карта не належить ТАСКОМБАНКу.
Рекомендуємо Вам звернутись до IziBank та обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.
Написати коментар
Для того, щоб не виникло простроченої заборгованості необхідно оплачувати суму мінімального платежу в повному розмірі до дати планового платежу.
Звертаємо увагу, що всю інформацію на Ваш письмовий запит було надано у листі Банку.
Інформуємо, що у Вас є можливість переглянути рух коштів по карті в TAS2U.
Для того, щоб сформувати виписку Вам необхідно у TAS2U в розділі «Карти» під необхідної картою натиснути на значок «pdf» / вибрати необхідний період для формування виписки / натиснути «Завантажити». Виписку можна зберегти на Ваш пристрій, або вислати на свою електронну адрес.
Додатково інформуємо, що отримати виписку у Вас є можливість, звернувшись у відділення Банку, маючи при собі паспорт та ІПН.
Ознайомитись з переліком відділень можливо за посиланням — https://tascombank.ua/branch
Написати коментар
Інформуємо, що Ваше звернення знаходиться в роботі у відповідального підрозділу Банку.
За результатами розгляду Вас буде проінформовано.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для швидкого вирішення Вашого питання.
Написати коментар
Інформуємо, що вказана Вами карта не належить ТАСКОМБАНКу.
Написати коментар
Інформуємо, що у Вас є можливість здійснювати погашення заборгованості у відділеннях інших банків.
Звертаємо увагу, що міжбанківські перекази можуть бути здійснені до трьох робочих днів.
Також погашення кредиту можна здійснювати:
— Через касу відділення Банку;
— За допомогою ПТКС Банку;
— Через ТАS2U з карти ТАСКОМБАНКу;
— Безготівковим переказом з будь-якого іншого рахунку.
Написати коментар
У Вас є можливість зафіксувати заяву на оскарження транзакції, звернувшись до Контакт-центру Банку за телефонами: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора) або у відділенні ТАСКОМБАНКу, маючи при собі паспорт та ІПН.
Ознайомитись з переліком відділень можливо за посиланням — https://tascombank.ua/branch
Написати коментар
В одному і тому ж віконечку:
— Картку успішно додано!
і нижче:
— Не вдалося додати картку.
Це як???
Інформуємо, що карту ТАСКОМБАНКу не потрібно додавати в інтернет-банкінг TAS2U.
Для того, щоб в особистому кабінеті відображалась інформація по банківським продуктам, що відкриті в ТАСКОМБАНКу необхідно бути ідентифікованим користувачем, тобто зареєструватись в інтернет-банкінгу TAS2U з фінансового номеру телефону, після успішної реєстрації в вікні «Ідентифікація» — ввести номер карти.
Написати коментар
Звертаємо Вашу увагу, що присутня комісія за обслуговування неактивного рахунку.
Якщо по карті протягом 180-ти днів не здійснено жодної прибуткової або видаткової операції (в т.ч. за допомогою платіжної картки), за винятком операцій нарахування відсотків і списання комісійних винагород, нараховується та списується плата за обслуговування неактивного рахунку.
Щомісячна плата за обслуговування неактивного рахунку складає 50,00 грн та списується за рахунок власних коштів.
У випадку, якщо розмір залишку на поточному рахунку менше, ніж розмір тарифу, щомісячна плата за неактивний рахунок встановлюється у розмірі залишку коштів на рахунку.
Звертаємо Вашу увагу, що плата стягується в перший робочий день кожного місяця з позитивного залишку коштів. Плата стягується, починаючи з місяця, наступного за місяцем, в якому рахунок було визначено, як неактивний.
Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Картки» — «Обираєте необхідний пакет послуг» — «Тарифи».
Написати коментар
Пытаюсь с утра. Не приходит смс. подтверждения сколько бы ни ждал.
Повідомляємо, що уточнити інформацію стосовно відправки смс-повідомлення з кодом підтвердження операції у Вас є можливість, звернувшись до Контакт-центру Банку за телефонами: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора), після проходження ідентифікації.
Написати коментар
Повідомляємо, що ініціювати перевипуск картки Ви можете, звернувшись до Контакт-центру Банку за тел.: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку), після проходження ідентифікації.
Звертаємо Вашу увагу, що отримати готову карту можливо виключно, звернувшись у відділення Банку, маючи при собі паспорт.
Ознайомитись з переліком відділень можливо за посиланням — https://tascombank.ua/branch
Написати коментар