Мінфін - Курси валют України

Встановити

Таскомбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
MASolomko
Maksym Solomko
19 травня 2020, 20:29
Maksym, Краматорськ
В мобильном приложении нет подробной информации касательно отклонённых операций, банк присылает только общую информацию.

Имеет платёжная карта Mastercard World Contactless, которая обслуживается в тарифе «Большая 5». Два раза оплачивал её проезд в городском транспорте на валидаторе Visa (оплата бесконтактно), валидатор выдавал чек. Операция проходит офлайн.
При списании средств по этим двум операциям получаю отказ вида «*6317 16.05.2020 13:54:03 TRANSPORT Operatsiю vidkhyleno, zvernitsia do banku: 0443932590» (обратите внимание на транслитерацию буквы Ю).

Звоню в поддержку Таскомбанка. По первой операции мне пару недель назад сообщали, что списание не произошло из-за сбоя на валидаторе. По второй — я плохо приложил карту.

Списание за проезд с платёжных карт Mastercard других банков успешно происходит. Проблем не замечал.
Оплата данной картой бесконтактно в других магазинах тоже работает нормально.

На чей стороне проблема-то? Хочу узнать точную формулировку, по которой происходит отказ в оплате проезда. Эту информацию хочу передать в отдел транспорта горисполкома для решения вопроса.

PS На чипе операция оплаты успешно записалась. Считывал данные карты программой через NFC телефона.

PPS Оплата проезда платёжной картой через Google Pay успешно прошла.
Таскомбанк
Відповідь банку
22 травня 2020, 12:23
Доброго дня.

Для того, щоб перевірити інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПIП, ІПН, номер карти в форматі перші 6 цифр та останні 4 цифри.
Bilous02121953
Bilous02121953
12 травня 2020, 21:32
Доброго дня!!! Прошу працівників банку розглянути мою заборгованість по кредитному договору №5782975443. Так як мною в серпні місяці 2019 року був зроблений дзвінок на гарячу лінію таскомбанку для отримання суми останього платежу кредиту.Отримавши від оператора Таскомбанку інформацію про суму останього платежу було сплачено відповідну суму.Через девять місяців я отримав смс про заборгованість по даному кредиту.
Чому працівника банку за девять місяців небуло жодно повідомлення про мою заборгованість?
Чому мені було повідомлено недостовірну суму останнього плажу оператором банку, відповідно до якої виникла заборгованість?
Прошу керівників банку розглянути мою заборгованість по даному кредиту.
Вразі бездіяльності банку буду змушений звернутися вище стоящі органи.
Прошу керівників банку віднестися з розумінням.
Таскомбанк
Відповідь банку
22 травня 2020, 12:24
Доброго дня!

Надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІП, ІПН та номер мобільного з якого звертались до Контакт-центру Банку.
38054283
Ольга Москалюк
4 травня 2020, 21:32
Ольга
Як у додатку побачити номер картки?
Таскомбанк
Відповідь банку
5 травня 2020, 13:53
Доброго дня.

Інформуємо, що в інтернет-банкінгу TAS2U немає можливості отримати запитувану інформацію.

Отримати повний номер карти Ви можете, звернувшись до відділення ТАСКОМБАНКу, маючи при собі паспорт та ідентифікаційний код.

Ознайомитись з переліком відділень можливо за посиланням — https://tascombank.ua/branch.
Vitr
Vitr
1 травня 2020, 16:57
0504611106, г.Винница
1.Кто / ФИО / придумал во время карантина брать комиссию за пополнение через терминал СВОЕГО сбер. счета СВОИМИ деньгами? Почему комиссия всего 0,5% а не 10% — 20% или это только начало? Я понимаю, этому деятелю наплевать, что клиентов поубавится. Но от Тигипка такого не ожидал. Или у банка дела дрянь и решили подправить таким образом? Поздравляю!!!
2.Почему об этом не уведомляется ясно, прозрачно и понятно? Например, как в Приватбанке, при осуществлении перевода на экране терминала указывается комиссия. Способов множество, но для этого надо быть клиентоориентированным банком и не иметь в штате таких затейников / см. пукт 1 / с хорошей з/п.
3.Складывается впечатление, что в руководстве банка большие жлобы и мелкие жулики, привыкшие тырить деньги из карманов. Жду вразумительного ответа, а не отписку со ссылками на пункты тарифа, который сами только-что сочинили. Иначе буду вынужден прекратить сотрудничество и распространить эту информацию в ФБ и др. соц. сетях.
Таскомбанк
Відповідь банку
5 травня 2020, 13:57
Доброго дня.

Комісія за поповнення Ощадного рахунку списується відповідно до тарифів.
Ознайомитись з тарифами можливо за посиланням https://tascombank.ua/files/Taryfy_Oshchadnyi_20012020_2.pdf.-
Розділ 3., пункт. 3.3. Зарахування коштів на рахунки, які внесені через ПТКС комісія становить 0,5% від суми, мін. 5 грн.

Звертаємо Вашу увагу, що в квитанції відображається комісія терміналу.

Також інформуємо, що Ваше звернення зафіксовано, як побажання до роботи Банку, для реалізації відображення комісії в терміналі самообслуговування.
SERGIY12
SERGIY12
30 квітня 2020, 17:58
Сергій
Добрий день, чи можу я отримати довідку про закриття кредиту електронною поштою?
Таскомбанк
Відповідь банку
5 травня 2020, 13:55
Доброго дня.

Отримати довідку про закриття кредиту у Вас є можливість виключно, звернувшись до відділення ТАСКОМБАНКу з документами.
Звертаємо Вашу увагу, що за видачу довідки передбачена комісія, яка залежить від виду кредитного договору.
У зв'язку з введенням карантину в країні – рекомендуємо відвідати відділення для отримання довідки пізніше, після його закінчення.
obozrevatel17
obozrevatel17
19 квітня 2020, 23:31
obozrevatel17, Киев
Зарплата обговорюється на співбесіді. :)))
Кто платит зарплату Банк, или HR? Разницу забирая себе. Оговаривается на собеседовании может только та сумма которая указана в объявлении вакансии, иначе это ЛОХОТРОН.
«Мошенничество» HRов Софии Биляк и Марины Шевченко продолжается…
Olexandro
Olexandro
19 квітня 2020, 21:11
Доброго вечера, забыл код карточки, как быть??? как его восстановить??
Таскомбанк
Відповідь банку
20 квітня 2020, 17:40
Доброго дня.

Якщо Ви не пам'ятаєте ПІН-код до карти — ініціювати його перевипуск у Вас є можливість звернувшись до Контакт-центру Банку за телефонами: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора), після проходження ідентифікації або ж звернувшись до відділення Банку з паспортом та ІПН.
0965716439
0965716439
17 квітня 2020, 7:25
Вікторія
Доброго дня
В мене заблокована кредитна картка в таскум банку, а треба здійснити платіж, як мені дізнатись реквізити на які потрібно скидати гроші?
Таскомбанк
Відповідь банку
17 квітня 2020, 12:04
Доброго дня!

Надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІП, ІПН та номер карти в форматі перші 6 цифр та останні 4 цифри, в особисті повідомлення.
ViktoriaPalij
ViktoriaPalij
15 квітня 2020, 15:28
Добрий день. 13.04.2020 здійснила платіж по кредиту. Станом на 15.04.2020 кошти не прийшли. Минулого місяця була така сама ситуація. Після довгих пошуків, гроші прийшли. Але попередньо я ходила платити в касу. Зараз такої можливості немає. Карантин. Квитанцію про оплату коштів можу додати. Що робити щоб ця ситуація не повторювалась знову і знову? Для чого онлайн платежі, якщо вони не працюють?
Таскомбанк
Відповідь банку
17 квітня 2020, 12:02
Доброго дня.
Відповідь написали в особисті повідомлення.
Alena170572
Alena170572
13 квітня 2020, 11:23
В условиях карантина, когдс действуют ограничения передвижения по городу, Сегодня!!!, в Харькове, пл.Конституции,1, хотела оплатить кредит в терминале закрытой зоны. По техническим причинам в банкомате сделать платеж не смогла. На горячей линии отвечают что отделение закрыто и никто за банкоматом не следит! Посылают оплатить в работающих отделениях до 15 час, либо ехать по г ороду еще дальше.!!!
Таскомбанк
Відповідь банку
14 квітня 2020, 11:17
Доброго дня.
Інформуємо, що за вказаною Вами адресою термінал самообслуговування працює.
Ознайомитись з переліком терміналів самообслуговування Ви можете за посиланням — https://tascombank.ua/terminals.
Victoria1798
Victoria1798
8 квітня 2020, 21:12
чому кожного місяця знімається з картки Таскомбанк 10 грн?
Таскомбанк
Відповідь банку
9 квітня 2020, 8:51
Доброго дня.

Для більш детального аналізу Вашого питання вкажіть, будь ласка, Ваші контактні дані — ПІП та номер телефону.
Дякуємо!
Barsel
Barsel
6 квітня 2020, 14:47
39 хвилин не можу поміняти гроші
Таскомбанк
Відповідь банку
9 квітня 2020, 8:47
Доброго дня.

Для розгляду питання надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІП, дату звернення, відділення, в яке Ви звертались.
Igorenya
Igorenya
5 квітня 2020, 15:16
Игорь, Нежин
Добрый день!
Какова комиссия в интернет-банкинге и приложении при переводе личных средств из другого украинского банка в другой украинский банк?
Таскомбанк
Відповідь банку
9 квітня 2020, 8:43
Доброго дня!

Інформуємо, що при переказі з карти на карту в системі інтернет-банкінгу TAS2U діють наступні тарифи:

1) Переказ з картки, емітованої АТ «ТАСКОМБАНК» на картку АТ «ТАСКОМБАНК» – не тарифікується;
2) Переказ з картки, емітованої АТ «ТАСКОМБАНК» на картку іншого Банку України – 0,45% + 5 грн;
3) Переказ з картки, емітованої іншим українським банком (доданої в систему) на картку будь-якого Банку України – 0,9% + 5 грн;
4) Переказ з картки, емітованої іншим українським банком (доданої в систему) на картку АТ «ТАСКОМБАНК» – 0,45% + 5 грн.

Ознайомитися з тарифами Ви можете на офіційному сайті – «Тарифи» (https://tascombank.ua/docs) – «Тарифи для тебе» — Тарифи на послуги, що надаються в рамках сервісу «Інтернет-банкінг TAS2U».
Katyamovch1803
Katyamovch1803
28 березня 2020, 15:46
Здравствуйте, можно ли оплачивать кредит, через интернет?
Таскомбанк
Відповідь банку
30 березня 2020, 13:53
Доброго дня!

У Вас є можливість здійснювати погашення кредиту будь-яким зручним для Вас способом, у тому числі й за допомогою мережі інтернет.

ViktoriaPalij
ViktoriaPalij
26 березня 2020, 18:04
Добрий день. Звертаюсь ще раз. Палій Вікторія Володимирівна. Кред. Договір 4914412132 від 20.12.2019 Я 16.03.2020 здійснила регулярний платіж на суму 701 грн. З Приват24. Гроші не надійшли. ПриватБанк каже що гроші переказані на Ваш рахунок. Я зробила заявку на повернення. Ви мені писали що не потрібно заяви на повернення від мене. В результаті гроші не повернуті і не відомо де. Я куди додати лист від приватбанку, і квитанцію про проведення платежу і там є дата отримання грошей. Хочу знати де мої гроші і чому їх немає на рахунку до сих пір.

Таскомбанк
Відповідь банку
27 березня 2020, 17:37
Доброго дня.
Уточніть, будь ласка, Ви звернулись до Контакт-центру Банку за телефонами: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора) та повторно уточнили чи надійшло зарахування на погашення кредиту?
Nika151229
Nika151229
26 березня 2020, 5:51
Здравствуйте, Есть ли продажа $ по курсу 28,10 на 26.03.2020? За раннее Спасибо
Таскомбанк
Відповідь банку
27 березня 2020, 17:40
Доброго дня.
Інформуємо, що ознайомитись з актуальним курсом Ви маєте можливість на сайті Банку за посиланням: https://tascombank.ua/.
Temaitalia
Temaitalia
22 березня 2020, 20:22
Здравствуйте! Подскажите какой процент за перевод Наличных денег На счёт кристал банка
Таскомбанк
Відповідь банку
24 березня 2020, 10:54
Доброго дня.
Підкажіть, будь ласка, яким чином плануєте здійснити переказ:
через касу ТАСКОМБАНКу?
через інтернет-банкінг TAS2U?

62490968
Natalia Kalashnikova
22 березня 2020, 17:29
Natalia
Здравствуйте, не могу зайти в личный кабинет онлайн банка!
Таскомбанк
Відповідь банку
24 березня 2020, 10:52
Доброго дня!

Повідомляємо, що розблокувати доступ в інтернет-банкінг TAS2U у Вас є можливість, зателефонувавши в Контакт-центр Банку за тел.: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку).

Або ж Ви можете натиснути на «Забули пароль» та пройти реєстрацію повторно.
ViktoriaPalij
ViktoriaPalij
21 березня 2020, 23:12
Добрий день. Я маю кредит в Таскомбанку, взяла через кредитмаркет. 16.03.2020 я здійснила регулярний платіж через Приват24 на суму 701 грн. Станом на 19.03.2020 кошти не прийшли. А в Приватбанку кажуть, що гроші отримані. В результаті я написала заяву на повернення і оплатила необхідний платіж через касу у відділенні Львів, Шевченка 313. Через 10 хвилин прийшло повідомлення про отримання. А повернення так і не прийшло. Чи потрібно якось заява на повернення для Вас. Кред. договір 4914412132
Таскомбанк
Відповідь банку
24 березня 2020, 11:03
Доброго дня.
Відповідь надали в особисті повідомлення.
Svitlana0203
Svitlana0203
21 березня 2020, 15:24
Світлана, Хмельницький
Доброго дня хочу дізнатися місто в якому видано карту 4134-1801-1066-5263, так я це картка шахрая, якому я скинула 2000 грн а товар так і не отримала, на гарячу лінію додзвонитися не можу
Таскомбанк
Відповідь банку
24 березня 2020, 11:18
Доброго дня!

Дякуємо за Ваше звернення, викладена інформація передана на відповідальний підрозділ Банку.
Звертаємо увагу, що розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться у компетенції правоохоронних органів.
Всю інформацію необхідну для розслідування даного інциденту Банк зможе надати на запит правоохоронних органів або суду.

Курс валют в Таскомбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.55 43
USD 39.4 39.9
Всі курси банку

Курс валют в Таскомбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.55 43
USD 39.4 39.9
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Таскомбанк 💰 / Гаряча лінія Таскомбанку