×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.1 | 44 |
USD | 41.3 | 41.75 |
Всі курси банку |
Банкомат невидав гроші
Я одразу повідомила про цей інцендент на гарячу лінію. Написала заяву до банку
Але ситуація досі залишилась не вирішенною.
Не раджу користуватись послугами цього банку!
Коментарі (1)
Помогите розблокировать картку
Для зняття арешту потрібно звернутися в ВДВС.
Далі ВДВС відправляє в банк документ про зняття арешту (тільки оригінал документа).
Клієнт не може самостійно надати даний документ в відділення банку. Такий документ має надійти тільки від співробітника ВДВС в канцелярію за адресою м.Київ вул. Васильківська, 100 (або листом).
Дані в документі про зняття арешту (номер, дата і ін.) Повинні збігатися з даними в документі про арешт рахунку. В іншому випадку банк може відмовити.
Терміни обробки документів на зняття арешту. Якщо документи в банку отримані:
— в робочий час відділу — арешт знімається в цей же робочий день;
— в неробочий час відділу — арешт знімається на наступний робочий день.
Написати коментар
Проблемы с безопасностью
Прошло пол года, и все повторилось. Сотрудники говорят, что может поменять номер только владелец, поэтому деньги в безопасности. Но как чужой номер привязывается к моим картам никто ответа не дает. Пообещали разобраться в течение 24 часов, но не судьба.
Коментарі (4)
Махинации Альфа- банка с кредитками
с процентами невозможно без обращения в банк. Читал тогда переписку с клиентами здесь на сайте и сформировалось подозрение в том, что в недрах Альфа- банка есть некое подразделение, которое занимается тем, что создает совершенно случайные на первый взгляд паскудства, в результате которых люди недоплачивают где-то там копейки, а потом в результате заточенной под это тарифной, кредитной, законодательной политики банка появляется возможность лупить с них за это сотни и тысячи.
Теперь подозрение превратилось в полную уверенность. Есть возможность просмотреть полностью одну такую махинацию.
Итак, невозможно узнать текущую задолженность по кредитке. Нужно обращаться в банк одним из способов, узнать какую-то цифру на данный момент, затем каким-то способом проплатить задоженность. Когда деньги дойдут, сколько будет на счету в момент расчетной даты- никому неизвестно. Запоминаем этот факт.
В тарифах кредитных карт прописано, что за выдачу или перевод ЛИЧНЫХ СРЕДСТВ клиента- взимается 4%, минимум 20 гривен. Запоминаем и эту цифру.
Теперь зацените красоту игры. К примеру 30 000 гривен лимит. На расчетный момент:
— на счету 29 999 грн. 99 коп- задолженность, никакого льготного периода тебе не светит. Но ты об этом узнаешь только когда получишь платежку совершенно не с теми цифрами, на которые рассчитывал.
— на счету 30 000 грн. 01 коп- личные средства. При каждой попытке снятия наличных или перевода- комиссия 4%, минимум 20 гривен. Решил снять 10000- 400 гривен отдай за эту копейку.
Гениально, снимаю шляпу. Ребята молодцы, ничего не скажешь. На таких дурачках, как я, в масштабах страны за долгие годы- это миллионы, если не миллиарды. И это только одна из возможных схем на основе полной непрозрачности расчетов по кредиткам.
При этом мне оператор в чате внаглую заявляет- отслеживайте состояние средств на карте. Да я бы с удовольствием, только вот в такой игре с банком даже козырный туз не сыграет. Сколько мы будем такое терпеть?
АБ передбачає перелік каналів погашення із зарахуванням коштів день-в день. Дізнатися суму і відразу її оплатити можливо.
Сума для пільгового періоду і сума загального боргу — це різні суми. Сума для пільгового періоду розраховується в розрахункову дату і приходить 2 рази клієнту в смс, видно в банкінгу і актуальна до погашення до наступної розрахункової дати (місяць)
Якщо у вас 1 коп особистих коштів -; 4% мін 20 грн спишеться тільки на неї. Тобто знімаєте 10 0000 комісія за зняття особистих — 20 грн.
Дайте конкретні приклади, коли щось списано неправомірно, будемо розбиратися.
Коментарі (4)
Смс
При этом нигде данную информацию клиенту банка НЕ СООБЩАЛАСЬ. Клиент узнал в момент попытки закрыть карту данного банка.
Лжецы и мошенники.
Написати коментар
My Alfa отстой
И, естестественно, перевод неподтвержден и все — с ним уже ничего нельзя сделать, надо все начинать заново в надежде что в этот раз Альфа решит родить до конца…
Коментарі (4)
Спливає строк дії банківської карти.
Коментарі (2)
Добрый день меня зовут Белоусова Екатерина Сергеевна, хочу пожаловаться на альфа банк.
Коментарі (2)
Недопустимое обращение работников
Коментарі (2)
Боты атакуют.
Коментарі (2)
Депозит
сьогодні намагався закрити досрочно депозит, однак у банку повідомили що немає такої можливості досрочного розторгнення навіть з втратою процентів за нарахований переіод.
Невже все так погано?
Яким чином можна отримати кошти?
Коментарі (6)
Навязування фінансових послуг (Питання вирішене, 17.03.2021)
Ок. Проходить декілька місяців і… переглядаючи виписку я бачу, що Альфа регулярно знімає по тій карті гроші за 2 страхові послуги: страхування від ФР і страхування від НВ.
Опитування в чаті дало цікаві результати. Виявляється, що формально мене ніхто не обманював (я вживаю таку інтелегентну форму слова найоб*вав).
Схема працює так: на момент видачі карти у відділенні послуги дійно неактивні, вони підключаються автоматом в РД (за умови використання карти), причому жодних інформувань про списання (з понятних причин, банком не передбачено!).
Тим звернення інформую банк про те, що ним були порушені норми ЗУ «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг», т.я. фактично я був введений в оману (не проінформований працівником банку про особливості активації вищевказаних фінансових послуг), що призвело до фактичного навязування мені цих фінансових послуг.
Пропоную банку добровільно повернути зняті з мого карткового рахунку кошти за навязані ним фінансові послуги, провести роботу з працівником банку, щодо недопустимості подібних дій в майбутньому (закон прямо забороняє надання клієнтам «недостовірної, неповної або неточної інформації»), принести мені зі сторони працівника публічні вибачення, крім того, пропоную банку внести зміни в алгоритм функціонування даних послуг (наприклад, додати СМС-інформування про майбутнє списання коштів).
Ще раз пропоную банку зробити надання страхових послуг прозорим, — внести зміни в алгоритм функціонування послуг (наприклад, додати СМС-інформування про майбутнє списання коштів).
Коментарі (1)
Странно, очень странно. (Вопрос решен, 16.03.2021)
Коментарі (5)
Научите операторов прощаться в чат диалоге?!
Коментарі (5)
Подяка
Написати коментар
Заміна карток.
Написати коментар
інтернет- банкінг альфа банку
Коментарі (1)
Нанесли орбітальну гематому та зламали палець у Альфа Банку
Про що Я повідомила до поліції через цілодобову службу 102 та у відділені Голосіївського Ру було складено протокол!
Наразі мною подано заяву, щодо внесення повідомлення до єдиного реєстру досудового розслідування за ч.1 ст 296 КК України! Та Я була обстежена лікарем травматологом у приймальному відділенні чергової лікарні Голосіївського Району, про що було складено відповідну довідку!
Наразі Я з утруднення друкую одним пальцем це повідомлення, та ледь ледь бачу монітор одним оком!
Така зневага до громадян України співробітниками Альфа Банка підриває авторитет банків та держави взагалом!
Мої законні очікування на справедливість виявилися марними, адже всі чинники регулювання картками знаходяться поза межами впливу клієнті Альфа Банку
Коментарі (4)
Заблокировали счёт
В зв’язку з закриттям рахунку, власні кошти ви зможете отримати з паспортом та ІПН в касі відділення по закінченню 20 днів з дня вашого звернення на закриття. Рахунок буде закритий через 30 днів.
Коментарі (2)
Не начисляются деньги
Коментарі (1)