Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Oleg Lemberg 17 лютого 2021, 19:56
Відділення за адресою: Львів, вул. Наукова, 30-А
Окрема вдячність менеджеру Максимишин Юлі з Наукової, адже змогла вирішити всі мої проблеми, доступно розповідає умови продукту і допомагає, дякуючи їй я користуюсь картами Альфа-Банку. Задоволений обслуговуванням.
Сенс Банк
Відповідь банку
18 лютого 2021, 14:28
Oleg Lemberg, дякуємо за відгук! Передамо ваші слова менеджеру :)
PVS 16 лютого 2021, 16:31
Відділення за адресою: Запоріжжя, вул. Поштова, 115
При обращении в отделение банка 3 города Запорожье мне было о ОТКАЗАНО в предоставлении информации по потребительскому кредиту (а именно выписки откуда у меня образовался штраф, все ли суммы которые я перечислил согласно графика погашения зашли)
Слова сотрудника отделения: ещё чего, ничего я распечатать не буду
Сенс Банк
Відповідь банку
17 лютого 2021, 14:36
PVS, перевірили інформацію за зверненням: співробітник надав вам бланк звернення, що б ви змогли все викласти в письмовій формі і отримали від банку офіційну відповідь. Додатково, на гарячій лінії банку ви можете замовити виписку за вашим договором, вартість документу — 150 грн.
03037551 16 лютого 2021, 14:33
Банк списывает с карты средства без уведомлений, оповещений и это не отображается в в выписке. 11.02 я совершил оплату картой, купил подписку на сервис за рубли, с карты сразу списались деньги по курсу. 16.02 с карты списались деньги за конвертацию валютных операций и внимание списали еще 5% от суммы операции которую я провел 11.02 и не отобразили это в выписке по карте. Обратившись в официальный чат банка, ничего вразумительно я не услышал, только лишь что это проводиться корректировка от значений курса! Курс с 11.02 по 16.02 включительно фактически не менялся (+/- 1%).
Сенс Банк
Відповідь банку
17 лютого 2021, 10:34
03037551, розрахунок гривневою карткою в іншій валюті проходить за курсом на день операції. Після того як банк-одержувач надсилає суму, тобто відбувається взаєморозрахунок між банками (ця процедура займає, як правило, до 3 робочих днів), вона списується з рахунку за курсом на день списання.
Це зазначено в ДБО банку, документ розміщений на сайті за посиланням: https://alfabank.ua/storage/files/publichnoe-predlozhenie-na-oformlenie-dbo-fl.pdf

6.10. Відшкодування сум, сплачених Банком на користь МПС за операціями по Рахунку, у т.ч. з використанням Картки, здійсненими у валюті іншій, ніж валюта Рахунку, здійснюється в тому ж порядку, що й за операціями у валюті Рахунку, з урахуванням наступних особливостей:
а) у разі, якщо валютою Рахунку є гривні:
• за операціями, здійсненими у валюті, відмінній від гривні, доларів США/ євро, сума, що повинна бути відшкодована Банку, визначається шляхом перерахунку відповідної суми із валюти, в якій фактично здійснено операцію, в долари США/євро за курсом, встановленим МПС на дату списання МПС відповідної суми в доларах США/євро з кореспондентського рахунка Банку, та шляхом перерахунку суми в доларах США/євро, що вийшла у підсумку, в гривні за курсом Банку, встановленим на дату списання/зарахування відповідної суми за Рахунком;
• за операціями, здійсненими у доларах США/євро, сума, що повинна бути відшкодована Банку, визначається шляхом перерахунку відповідної суми у доларах США/євро, списаної МПС з кореспондентського рахунку Банку, у гривні за курсом Банку, встановленим на дату списання/зарахування відповідної суми за Рахунками;
Проблема вирішена
natashaloverose 15 лютого 2021, 15:16
02.02.21 мені підняли кредитний ліміт не зрозуміло чому і як. Рік назад я писала заяву на зменшення і попереджала більше не піднімати.Зараз я знаходжуся в дикретній відпустці, ніякого права піднімати не мають. З банком в друге було це питання вирішене раніше що поки я в дикреті мене ніхто з банку не буде турбувати і піднімати ліміт. А тут на тобі, підняли без попередження, без мого дозволу і стверджують що вони мають право. Дозвонитися не можливо до них через їхнього робота, один раз потрапила і то сказав оператор що вам не сюди. В мобільному додатку почала писати їм, перевірили сказали що моя картка випадково потрапила для збільшення і вони подадуть заяву щоб мені повернули попередню суму, ждати 7 робочих днів.
Та йо-ма-йо як піднімати то це пару хв зробили без дозволу, а зменшити ждати?! Що за ід***и там працюють??? Пройшло 5 днів, нічого ще не змінилося, написала операторові сказала ждіть 12 год і вам дадуть відповідь, вже пройшло 24 год і ніхто нічого не дав, мало того тепер вони і не відповідають. Не раджу з ними зв’язуватися ні в якому разі. Самі що хочуть те і роблять, а думка людини яка є клієнтом банку не цікавить. Кожен оператор говорить зовсім інше.
Сенс Банк
Відповідь банку
16 лютого 2021, 14:59
natashaloverose, згідно Договору про банківське обслуговування фізичних
осіб банк має право змінювати встановлений розмір ліміту Відновлювальної кредитної лінії (п. 2.3.1.) https://alfabank.ua/storage/files/publichnoe-predlozhenie-na-oformlenie-dbo-fl-z-11012021.pdf

Кредитний ліміт зменшено до попередньго значення.
Полезный комментарий
kingcity 15 лютого 2021, 23:16
Чим Вам ліміт так заважає? Не користуйтесь, якщо не потрібен і все — які проблеми… Тут маса народу жаліються, що їм не дають ліміти, а вам він чомусь поперек горла став.

Consul 13 лютого 2021, 14:28
Будьте внимательны при переводе денег через другие банки. Альфабанк деньги видит, но зачислит их только на третий день.
История.
Льготный период до 12.02.21. Чтобы остаться в льготном периоде, вношу необходимую сумму 11.02.21. Межбанковские платежи проходят мгновенно или максимум в течении 10−20 минут, о чем свидетельствует данные с оф. сайта НБУ.
Альфабанк получил платеж мгновенно после перевода с карты монобанка, о чем уведомил в приложении и отобразив платеж в Истории. Но оказывается это не означает, что деньги были зачислены на счет, ссылаясь на свои внутренние правила «Кошти будуть зараховані на картку протягом трьох робочих днів.» Но по факту нет никаких «протягом 3 днів», а зачислятся они конкретно на третий рабочий день, о чем сказал сотрудник, в переписке в чате, указав дату зачисления 15.02.21. Получается, оператор знает, что деньги пришли и знает, что никто их зачислять сейчас не будет.
Сюр какой-то. Я пополняю карту, баланс обновляется на сумму платежа, я сразу могу воспользоваться этими деньгами оплатив какую-то покупку (или перевести на другую карту) и получатель их сразу получит, но при этом денег на счету нет, они еще не зачислены.
Альфа-банк: Давай, до свидание!
Сенс Банк
Відповідь банку
15 лютого 2021, 14:41
Consul, технологія MoneySend передбачає миттєве поповнення карти (не рахунку). Після того як банк-відправник надсилає суму на зарахування, тобто відбувається взаєморозрахунок між банками (ця процедура займає, як правило, до 3 робочих днів), вона зараховується на рахунок одержувача.

Згідно Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні», п. 8.4.: Міжбанківський переказ виконується в строк до трьох операційних днів.

ДБО: п. 3.4.8.3.… При цьому у випадку якщо станом на 17.00 за київським часом останнього операційного дня Платіжного періоду Клієнт не забезпечить наявність на своєму Рахунку суму грошових коштів… проценти за користування Відновлювальною кредитною лінією нараховуються згідно стандартних Тарифів банку та списуються за рахунок встановленої Клієнту Відновлювальною кредитної лінії.
Полезный комментарий
OkeyDoki 13 лютого 2021, 18:23
Согласно того же ЗУ про переводы зачисление от 10 минут до 3 дней. Где здесь нарущения? если бы было 4 дня например тогда да, а так отзыв ни о чем).
Проблема вирішена
Михайло Панчишин 13 лютого 2021, 11:47
В один из прекрасных солнечных дней позвонили из Альфа-Банка, с предложением оформить кредитную карту. По началу отказался, но после какого то очередного звонка и более детального уточнения всех подробных малых прописных букв, согласился. И стал «счастливым» обладателем данного ресурса.
И вот, как-то случайно этим ресурсом и рассчитаться. Почему случайно, да потому что все на один цвет (карточки эти)!
НУ и, когда увидел, сразу отдал долг с процентами.
И вот приходит смс через 15 дней, мол у вас задолженность! Как, откуда, начал выяснять. Ну и как бывает в таких случаях, клиент не читает условия и смс (15 грн) страховка (…грн) ну и так да.
В итоге данный кредит стал в 45% месячных.(

Так что, будьте внимательны с выбором «цвета»)
Сенс Банк
Відповідь банку
15 лютого 2021, 14:09
Михайло Панчишин, у додатку Sense SuperApp можна переключитися на безкоштовні PUSH-повідомлення. Так само через чат у додатку ви можете подати заявку на відключення страхування.
anya777anya 12 лютого 2021, 11:32
Являюсь клиентом банка больше 10 лет… Моя история платежей идеальная, все что брала за все эти годы, всегда возвращала в сроки. Нравится удобный интерфейс приложения, все рассписано по каждой карте, проценты, когда платить и можно оплачивать кредит не выходя из дома… Но, что меня возмутило за последний месяц (январь 2021)…Брала деньги на сумму 13 000 грн… +% пользования… Отдала больше 15 000…Осталось оплатить 1 700 грн, но в связи с карантином, закрылась робота, пошла на другую, оплата там через месяц, обьясняю операторам, что я оплачу обязательно, но через месяц, нету сейчас возможности, пусть даже будет просрочка +штраф… Сумма ведь не большая… Но если у меня сьемная квартира и ребенок и школа и кушать что-то надо, одолжила у друзей на еду хоть до зарплаты… А эту сумму отдам и закрою кредит… Говорю, посмотрите мою кредитную историю, у меня все больше 10 лет идеально было, ну форс мажор вышел… На что мне звонят с банка, хамят, перебивают, не слушают что я им говорю, звонят безперерывно моим поручителям, звонят мне и отчитывают как ребенка в первом классе… Угрожают что подадут в суд и тому подобное… Каких то 1 700 грн всего лишь, один месяц просрочки… Меня это отношение, как к постоянному клиенту с хорошей репутацией просто поразило… Звонила на гарячую линию, там ничего сделать не могут, сказали что пишите отзывы, больше ничем помочь не могут… Ну как такое может быть… Я сейчас жду зарплату, отдаю эти деньги и пойду в банк, чтобы полностью удалили меня из своих списков клиентов. Это отвратительное отношение… Больше этим банком пользоваться никогда не буду.
Сенс Банк
Відповідь банку
12 лютого 2021, 14:18
anya777anya, нам дуже шкода, що у вас склалася така ситуація. Надійшліть, будь ласка, нам в особистих повідомленнях на який номер вам телефонують, перевіримо.
Олег Без 11 лютого 2021, 14:53
Відділення за адресою: Київ, пр-т М. Бажана, 36-А
Несколько лет являюсь клиентом «Альфы» как ФОП. Были моменты, когда казалось, что банк не всегда соблюдает свои договорные обязательства, по этим ситуациям даже писал здесь негативные отзывы (наверное, в архивах можно еще эти отзывы найти). Но… Впервые хочется написать положительное мнение, хочется воздать должное. «Альфа банк» не только умеет, но и проводит работу с клиентами, учитывает их пожелания и мнения, качественно реагирует на претензии. Недавнее недоразумение в банке, когда при платежах была списана не совсем корректно комиссия, было решено сотрудниками «Альфы» без какой то проблемы. Казалось бы мелочь, но… Звонок с «горячей» линии был неожиданным и приятным. Возврат средств в данной ситуации был непринципиален, важно было отношение!!! Желаю в дальнейшем банку не отступать от созданных самими правил общения с клиентами.
Сенс Банк
Відповідь банку
11 лютого 2021, 16:52
Олег Без, дякуємо, що поділилися своїми враженнями :)
G240861 11 лютого 2021, 14:48
Відділення за адресою: Київ, вул. Р. Окіпної, 4-А
15 лютого закінчується депозит. 11 лютого в 10:49 присшло смс, що чекають в відділенні на Данила Щербаківського (м. Київ), о 12:29 був дзвінок з відділення на Хрещатику (м.Київ), на який не було змоги відповісти. Близько 13 сама зателефонувала в відділення № 1 (м.Київ). Дуже довго спілкувалась, щоб забронювати кошти, так як більше не хочу перевкладати депозит. У мене питання до Альфа-Банку. Чому я не можу забрати свої кошти в день закінчення і втрачати один день, так як маю намір на співпрацю з іншим банком. В акценті на укладенні Угоди на розмішщення вкладу не зазначено, що я повинна попередити, що хочу забрати свії вклад та нараховані відсотки. Для чого банки, в касах яких немає грошей. Сума не така вже й велика для такого банку.
Сенс Банк
Відповідь банку
11 лютого 2021, 16:44
G240861, ця інформація вказана у ДБО банку:

4.2.7.… При бажанні зняти готівкою в касі Банку з Поточного рахунку/Рахунку або з Депозитного рахунку одноразово суму, що перевищує 2 000,00 (Дві тисячі) гривень чи еквіваленту вказаної суми в іноземній валюті за офіційним курсом НБУ на день звернення до Банку, письмово попередити Банк за 5-ть (п’ять) робочих днів (без урахування вихідних і святкових днів) до дня здійснення операції щодо видачі готівкових коштів…

Документ знаходиться на сайті за посиланням: https://alfabank.ua/storage/files/publichnoe-predlozhenie-na-oformlenie-dbo-fl-z-11012021.pdf
0636256354 11 лютого 2021, 6:48
Заставляют при оформлении кредита страховатся и при наступлении страхового случая не выплачивают страховку.
Сенс Банк
Відповідь банку
11 лютого 2021, 12:13
0636256354, надійшліть, будь ласка, в особисті повідомлення деталі ситуації, перевіримо.
Thresher 10 лютого 2021, 12:35
Відділення за адресою: Київ, вул. Берковецька, 6-В
Решил я утром выходного дня поехать в Эпицентр на ул. Берковецкой, 6-В за материалами. У меня была только валюта на руках, но я посмотрел что в этом Эпицентре есть отделение Альфа-Банка, где я и смогу ее поменять. По графику работы отделение должно было начать работу в 08:00. Я приехал в 08:20 и уперся в закрытые двери. Через двери четко было видно сотрудников, которые сидели и кушали и на мой вопрос «Могу ли я поменять валюту?» они ответили что сотрудник, который может это сделать еще не пришел на работу. В итоге поменять валюту я смог только в 09:10. Это нормальное качевство обслуживания?
Но это еще не все!
Через два дня я опять еду в Эпицентр за материалами и мне опять надо поменять валюту, только уже вечером. По графику работы, отделение должно было работать до 20:00 и я подумал что отлично, как раз успею. Но не тут то было! Я приехал в 19:30 и опять уперся в закрытые двери. Сотрудники сказали что уже закрыто, хотя колл-центр подтвердил что график работы верный. Я раньше никогда не оставлял отзывов, но думаю данный отзыв будет полезен для руководства Банка и так же для клиентов.
В итоге я потратил время и топливо и вернулся домой без желаемых покупок.
Сенс Банк
Відповідь банку
18 лютого 2021, 10:12
Thresher, перевірили запис відеокамер. Інформація з вашого відгуку не підтвердилася.
Nadya Mydrak 10 лютого 2021, 10:40
Альфа банк в період дії карантину нарахував штрафні відсотки по картці. Це неприпустимо під час дії карантину і місяць після карантину. Жоден банк, з яким я співпрацюю цього собі не дозволив, а навпаки йшли на зустріч, «заморозили» суму, яка в прострочці. На даний час я на біржі праці, що можу підтвердити довідкою. А Альфа банк щомісяця нараховував відсотки по картці- за користування кредитом і розрахунково-касове обслуговування. Проти цього я не заперечувала, хоча сама картка заблокована і кредитний ліміт недоступний. 20.01.2021р. як тільки появилась можливість, я повність закрила прострочку. І 20.01.2021 р. банк ще списав відсотки за прострочену заборгованість. Це вже шахрайство. Злодії!!! Ви думаєте що клієнти не переглядають виписок по картці і цього не побачуть! Не порушуйте Закон України. Він один для всіх банків.
Сенс Банк
Відповідь банку
10 лютого 2021, 12:28
Nadya Mydrak, відповідно до норм Закону України №591-IX у разі виникнення простроченної заборгованності в період карантину з 1 березня 2020 року по 28 лютого 2021 роки + протягом 30-ти календарних днів після закінчення карантину Альфа-Банк не нараховує штрафи і пені за вказаний період. Нарахування відсотків і щомісячних комісій здійснюється відповідно до умов договорів.
Проблема вирішена
devas 10 лютого 2021, 10:28
Відділення за адресою: Херсон, пр-т Ушакова, 30/1
Сотрудники банка не могут решить проблему с активацией карты. В персональных данных указан старый номер телефона который не существует. А поменять на действующий никто не может. Предлагают ехать в отделение банка г. Херсон-100км. Наверно будет намного быстрее и дешевле заказать карту в другом банке.
Проблема вирішена
Араик Налбандян 9 лютого 2021, 15:45
Добрый день
Банк блокирует транзакции обосновывая что есть какие-то непонятные риски, финансовые потери для клиента и банка
Хотя ранее на протяжении почти 3-х лет было более 100 операций в обе стороны без проблем
Сенс Банк
Відповідь банку
10 лютого 2021, 12:14
Араик Налбандян, на жаль, кількість шахраїв з кожним днем ​​зростає і банк змушений вживати заходів для збереження коштів клієнтів. У разі виявлення операцій з ризиковим ознакою, СБ банку може заблокувати картку до звернення клієнта. У даній ситуації проявили, можливо на ваш погляд, зайву пильність. Але хотіли, як краще.
CDP88 9 лютого 2021, 11:56
Уже больше года я слышу название этого банка от незнакомых людей, которые мне звонят…
До этого и сейчас я с этим банком не имею ничего общего, но примерно год назад мне начали звонить и спрашивать о человеке коим я не являюсь и незнаком с ним, и о кредите этого человека. Ничего страшного подумал я и сходил в этот банк. В этом отделении проверили меня по ИНН и номеру телефона и подтвердили, что в базе я не числюсь и в случае повторных звонков я могу обратится к оператору. Звонки не прекратились, а к ним добавились и смс, записи с угрозами. Позвонил на горячую линию, но боту необходимо назвать номер договора, которого у меня естественно нет. Написал в службу поддержки на сайте этого банка, где оператор заверил меня, что моя проблема будет решена и он создал соответствующую заявку. Звонки прекратились на пару месяцев, но потом снова продолжились. Я снова устал объяснять, что я не тот человек, который им нужен и не знаком с ним, и мой номер телефона у меня уже более 10 лет. Написал еще раз оператору, предоставил ему свои персональные данные и… я выяснил у одного из коллекторов номер договора заемщика и его также предоставил оператору. Оператор заверил меня, что на этот раз уже 100% все исправят и звонки прекратятся. Но они прекратились только на два-три месяца.
В очередной раз мне звонит какая-то мадам и представляется какой-то там 'спілкой' чего-то там и интересуется не тот ли я человек, который взял кредит в альфа-банке, на что я в очередной раз ответил, что не знаком с этим человеком и тд, на что мадам попросила предоставить ей мои персональные данные, на что, естественно, я ответил отказом, она мне на это пожелала и дальше наслаждаться звонками.
Сенс Банк
Відповідь банку
9 лютого 2021, 13:57
CDP88, найдійшліть будь ласка, в особисті повідомлення на який номер вам телефонують, з якого номера, дату та час останнього дзвінка. Перевіримо.
Marene 9 лютого 2021, 10:35
Операторы в оделениях говорят одно, отправляют на горячую линию, на горячей линии отправляют обратно в отделение! почему из-за некомпетентности сотрудников люди должны тратить свое рабочее время? Звонишь на горячуюю линию и автоответчик «АЛЛА» это нечто конечно!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
10 лютого 2021, 13:29
Marene, роботу на гарячій лінії потрібно чітко і максимально лаконічно озвучити своє питання. Якщо він не може вирішити його сам, з’єднає з потрібним оператором.
Під час першого дзвінка вас з'єднали з оператором, який надав інформацію стосовно вашого питання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
0988901602 8 лютого 2021, 21:33
Добрий вечір.Я мама вісьмох малолітніх дітей.В мене є дві кредитні картки заборгованість на одній один місяць це 800грн, а на другій два місяці і на цій другій нарахували заборгованість 9000 грн. Так як зараз невзмозі оплачувати повністю кредити то я плачу по скільки можу і кожного місяця скидаю по 500 грн. Я ж невідмовляюсь платити просто так получилось що в даний момент чоловік втратив роботу, я в дикреті але також підробляла по можливості, а зараз через цей карантин і в мене немає підзаробітку.Але я ніколи невідмовлялась що я небуду платити. Що ви за люди чому ви дзвоните по людях в сусідні села. Чому погрожуєте мені.Я ж сказала що я буду платити кожного місяця, але по можливості скільки можу. В кожного можуть виникнути якісь проблеми в сім'ї.Чому відразу погрожувати що до мене виїжає група яка забере в мене дітей і арештує моє майно якого в мене немає тому що я сирота і живу в свекрухи. Будьласка непогрожуйте. Я ще раз повідомляю що я невідмовляюсь платити.
Сенс Банк
Відповідь банку
9 лютого 2021, 11:20
0988901602, доброго дня! Рекомендуємо звернутися у відділення банку для написання заяви на надання реструктуризації.
Полезный комментарий
Sense Bank 10 лютого 2021, 12:05
Перевірили дзвінки: вам запропонували реструктуризацію. Ви відмовилися, через те, що не маєте можливіть приїхати у відділення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ohrannik77 8 лютого 2021, 12:43
Добрый день! У меня сложилась такая ситуация, что не могу потянуть кредит по картам, в связи с сложившейся ситуацией на работе, писал в банк заявление о реструктуризации долга, чтобы сделать выплаты более щадящие, банк отказал, сказали вам не положено! Ранее тоже писал в чат, ответ вам не положено потому что нет просрочке более трёх месяцев. Сейчас пошла просрочка, на удержании ребенок 4 года, платить в том объеме пока не могу, реструктуризации долга оформить не хотят, звонят каждый день, платить не отказываюсь, просто просил реструктуризации, чтобы платёж был посильный. Товарищи банкиры, я воровать не собираюсь идти чтобы погасить платеж по кредиту, суд так суд!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
9 лютого 2021, 13:23
Ohrannik77, ми передали інформацію, з вами зв'яжуться стосовно цього питання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
webusa 7 лютого 2021, 18:53
Два года назад при оформлении кредита в рассрочку на товар в магазине, дали карту фоксклуб с нулевым балансом. Позже на карте появился лимит, пользовался картой, как снимал так и ложил. Кредит в рассрочку закрыл давно. В личном кабинете договор отображается как закрытый.
По карте не плачу, карта ушла в минус, что делает Альфа-Банк, без моего ведома повышает мне лимит и добавляет 5000 на карту на которой минус 20000, и из этих 5000 высчитывают процент на погашение. При общении с сотрудником они так и сказали, что если не будете платить мы будем высчитывать из кредитного лимита который сами вам и даём опять же без моего ведома. И в разговоре так же и сказали, что так будут делать постоянно, повышать лимит и высчитывать проценты. Платить категорически не буду. Суд розсудит. При просмотре всех договоров оказалось что по этой карте у меня договора никакого нет, с моей подписью и печатью, а есть просто бумажка с описанием возможностей по кредитной карте которую впарили при оформлении кредита в рассрочку.

Так же отказываються предоставлять договор, или ехать в отделение платить за него 150 грн и якобы они его предоставят.

Так же при звонках напаривают мне про номер договора по этой карте, и эту карту привязали к номеру договора который у меня закрыт ещё в 2019 году.

Договора на руках у меня нет. Карту когда давали сказали, что этой картой можно ложить деньги на нее и покупать товары в рассрочку. Карта называеться фоксклуб с лисой на карте.

На данный момент требуют оплату. Платить ничего не собираюсь. Пусть теперь доказывают. Просил договор на почту, высылать не хотят. Потому что довоговора нету! Когда увижу договор с моей подписью и печатью именно на эту карту, а не номер договора который уже закрыт (покупался товар в рассрочку), тогда без вопросов буду оплачивать.

Ехать в отделение, платить деньги за договор не буду. Косяк ваш в том, что нет у меня на руках договора, шевелитесь и исправляйте ситуацию.
Сенс Банк
Відповідь банку
8 лютого 2021, 16:06
webusa, надійшліть, будь ласка, в особистих повідомленнях ваш контактний номер телефону або ІПН, щоб ми змогли перевірити інформацію за договором.
Проблема вирішена
FoundMyself 6 лютого 2021, 20:01
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 185
Представляете, как это так можно было сделать, они настоящие мошенники! — 18.11 я приехал закрыть кредит, полностью погасил задолженность и закрыл кредит, а недавно выяснилось, что они открыли на меня исполнительную надпись 10.11.2020, меня об этом не уведомили, получается сейчас с меня снимают с зарплаты деньги по оплаченному кредиту!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
9 лютого 2021, 11:23
FoundMyself, кредитний договір, за яким ви проводили оплату, закритий.

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.1 45.8
USD 41.3 41.95
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.1 45.8
USD 41.3 41.95
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝