Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
nataliya86 21 березня 2021, 11:38
Я знімала кошти в банкоматі.При спробі отримати готівку гроші мною не були отриманні, а сума операції була списана з мого рахунку.
Я одразу повідомила про цей інцендент на гарячу лінію. Написала заяву до банку
Але ситуація досі залишилась не вирішенною.
Не раджу користуватись послугами цього банку!
0954531064 19 березня 2021, 11:06
Відділення за адресою: Київ, вул. Берковецька, 6-В
Добрий день. Сегодня пришло письмо от часного исполнителя на розблокировку карты, но сотрудники Альфа банка немогут его найти. Помогите ускорить этот процес!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
19 березня 2021, 13:46
0954531064, Арешт знімається тільки співробітниками Відділу державної виконавчої служби (ВДВС).
Для зняття арешту потрібно звернутися в ВДВС.
Далі ВДВС відправляє в банк документ про зняття арешту (тільки оригінал документа).
Клієнт не може самостійно надати даний документ в відділення банку. Такий документ має надійти тільки від співробітника ВДВС в канцелярію за адресою м.Київ вул. Васильківська, 100 (або листом).
Дані в документі про зняття арешту (номер, дата і ін.) Повинні збігатися з даними в документі про арешт рахунку. В іншому випадку банк може відмовити.
Терміни обробки документів на зняття арешту. Якщо документи в банку отримані:
— в робочий час відділу — арешт знімається в цей же робочий день;
— в неробочий час відділу — арешт знімається на наступний робочий день.
ssgr 19 березня 2021, 10:22
Кто-то постоянно подвязывает чужой номер к моим картам. Первый такой случай был пол года назад, пытался перевести деньги с карты, а СМС подтверждения отправлялись на чужой номер, так я узнал что мой номер не привязан к картам. Пообещали все исправить, деньги я вывел и не пользовался картой.
Прошло пол года, и все повторилось. Сотрудники говорят, что может поменять номер только владелец, поэтому деньги в безопасности. Но как чужой номер привязывается к моим картам никто ответа не дает. Пообещали разобраться в течение 24 часов, но не судьба.
Сенс Банк
Відповідь банку
19 березня 2021, 11:52
ssgr, по технічним причинам номер по карті дійсно був змінений. Поміняти номер для АЧ ви можете самостійно через МАБ, Alfa-Mobile, Sense SuperApp чи банкомат. В якості вибачення зарахуємо вам 50 сорі бонусів. Вибачте за незручності.
Юрий Могила 18 березня 2021, 23:35
Лет несколько назад писал о том, что невозможно узнать, когда выходит в ноль кредитка Альфа- банка. Года идут, вышло одно мобильное приложение, затем второе- ничего не изменилось, узнать текущую задолженность
с процентами невозможно без обращения в банк. Читал тогда переписку с клиентами здесь на сайте и сформировалось подозрение в том, что в недрах Альфа- банка есть некое подразделение, которое занимается тем, что создает совершенно случайные на первый взгляд паскудства, в результате которых люди недоплачивают где-то там копейки, а потом в результате заточенной под это тарифной, кредитной, законодательной политики банка появляется возможность лупить с них за это сотни и тысячи.

Теперь подозрение превратилось в полную уверенность. Есть возможность просмотреть полностью одну такую махинацию.

Итак, невозможно узнать текущую задолженность по кредитке. Нужно обращаться в банк одним из способов, узнать какую-то цифру на данный момент, затем каким-то способом проплатить задоженность. Когда деньги дойдут, сколько будет на счету в момент расчетной даты- никому неизвестно. Запоминаем этот факт.

В тарифах кредитных карт прописано, что за выдачу или перевод ЛИЧНЫХ СРЕДСТВ клиента- взимается 4%, минимум 20 гривен. Запоминаем и эту цифру.

Теперь зацените красоту игры. К примеру 30 000 гривен лимит. На расчетный момент:

— на счету 29 999 грн. 99 коп- задолженность, никакого льготного периода тебе не светит. Но ты об этом узнаешь только когда получишь платежку совершенно не с теми цифрами, на которые рассчитывал.

— на счету 30 000 грн. 01 коп- личные средства. При каждой попытке снятия наличных или перевода- комиссия 4%, минимум 20 гривен. Решил снять 10000- 400 гривен отдай за эту копейку.

Гениально, снимаю шляпу. Ребята молодцы, ничего не скажешь. На таких дурачках, как я, в масштабах страны за долгие годы- это миллионы, если не миллиарды. И это только одна из возможных схем на основе полной непрозрачности расчетов по кредиткам.

При этом мне оператор в чате внаглую заявляет- отслеживайте состояние средств на карте. Да я бы с удовольствием, только вот в такой игре с банком даже козырный туз не сыграет. Сколько мы будем такое терпеть?
Сенс Банк
Відповідь банку
19 березня 2021, 11:08
Юрий Могила, загальну суму заборгованості для повного закриття можна дізнатися в КЦ, чаті або відділенні, оскільки вона включає в себе відсотки за користування лімітом, які фактично спишуться тільки в розрахункову дату. В додатку вони і не відображаються, тому що з кредитного ліміту ще не списані. Сума для погашення боргу актуальна на дату звернення, тому що включає відсотки за користування, що розраховуються за кожен день користування сумою.
АБ передбачає перелік каналів погашення із зарахуванням коштів день-в день. Дізнатися суму і відразу її оплатити можливо.
Сума для пільгового періоду і сума загального боргу — це різні суми. Сума для пільгового періоду розраховується в розрахункову дату і приходить 2 рази клієнту в смс, видно в банкінгу і актуальна до погашення до наступної розрахункової дати (місяць)
Якщо у вас 1 коп особистих коштів -; 4% мін 20 грн спишеться тільки на неї. Тобто знімаєте 10 0000 комісія за зняття особистих — 20 грн.
Дайте конкретні приклади, коли щось списано неправомірно, будемо розбиратися.
32564 18 березня 2021, 18:22
Альфа-Банк снимает плату и начисляет % за не пользование кредитом, а ЗА СМС.
При этом нигде данную информацию клиенту банка НЕ СООБЩАЛАСЬ. Клиент узнал в момент попытки закрыть карту данного банка.
Лжецы и мошенники.
Сенс Банк
Відповідь банку
19 березня 2021, 12:48
32564, вкажіть, будь ласка, дані по карті( рахунок, ІПН) для перевірки інформіції в приватному повідомленні
Lamo 18 березня 2021, 12:52
Уже который раз — пытаюсь сделать перевод на карточку другого банка, так в момент ввода финального подтверждающего смс вместо странички подтверждения перевода открывается окно для… входа в My Alfa!
И, естестественно, перевод неподтвержден и все — с ним уже ничего нельзя сделать, надо все начинать заново в надежде что в этот раз Альфа решит родить до конца…
Сенс Банк
Відповідь банку
19 березня 2021, 10:35
Lamo, це пов'язано з версіями браузера (Chrome / 84.0.4147.135, Chrome / 84.0.4147.125). Рекомендуємо використовувати інший, альтернативний браузер.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
oriella2002 17 березня 2021, 18:17
Відділення за адресою: Київ, пр-т Берестейський, 20
Прохання до відповідних співробітників банку: в моїй теперішній картці моє ім«я Ольга латинськими зображене як Olha, що не відповідає сучасному українському (тобто вже реформованому) правопису. Український знак «г» у власних іменах перетворюється на «h» як правило на початку слова, напр. в імені «Ганна» дійсно буде «Hanna». А у моєму випадку потрібно писати «Olga», як і в закордонному паспорті. Таке різночитання, між іншим, робить неможливим використання карти за кордоном.
Сенс Банк
Відповідь банку
18 березня 2021, 9:59
oriella2002, ви можете звернутись до КЦ або чату АБ і вказати яку саме транслітерацію хочете бачити на своїй карті. Співробітники вкажуть ваші дані відповідно до вашого прохання.
Проблема вирішена
Kate1207 17 березня 2021, 12:52
Хочу в очередной раз, пожаловаться на альфа банк. Постоянно звонят на работу, родителям родственникам, разглашают информацию о кредите. Говорят, что я не беру трубку, хотя мне никто не звонит!!! Сама набрала сотрудников, обсудили, внесла оплату и все равно звонят на работу!!! Когда уже закончится это хамство, я все пытаюсь выплачивать кредит.
Сенс Банк
Відповідь банку
19 березня 2021, 13:29
Kate1207, Підписання кредитного договору свідчить про те, що ви були ознайомлені з його умовами і тарифами і зобов'язуєтесь їх виконувати. У разі виникнення простроченої заборгованності для зв'язку з Вами співробітники Банку можуть використовувати контактні номери, які Ви залишали в процесі обслуговування договору.
Проблема вирішена
Инна Кузьмина 16 березня 2021, 22:00
Сегодня 16.03 позвонили моей маме о задолжености по карте сына на 32 грн, довели её до истерики. Я не понимаю по какому праву это вообще происходит! Уважаемые работники «Альфа-банка», фильтруйте свои обращения. Моя мама перенесла операцию на сердце. Вы в своём уме вообще?!
Сенс Банк
Відповідь банку
19 березня 2021, 16:03
Инна Кузьмина, ваш запит прийнятий в роботу. Банком буде проведена перевірка. За результатом звернення ви отримаєте смс.
Проблема вирішена
Ysroslav 16 березня 2021, 21:27
Сегодня вечером началась настоящая бот атака на мой номер. Я не брал кредитов в Альфа банке и не выступал поручителем.
Сенс Банк
Відповідь банку
17 березня 2021, 16:35
Ysroslav, інформація щодо дзвінків на номер вказаний в вашому зверненні не підтвердилась. Дзвінки з АБ не здійснювались.
MrAndriy 15 березня 2021, 16:07
Відділення за адресою: Київ, вул. Саксаганського, 119
Доброго дня!
сьогодні намагався закрити досрочно депозит, однак у банку повідомили що немає такої можливості досрочного розторгнення навіть з втратою процентів за нарахований переіод.

Невже все так погано?

Яким чином можна отримати кошти?
Сенс Банк
Відповідь банку
16 березня 2021, 10:21
MrAndriy, згідно умов оформленого договору за Вашим депозитом не передбачена можливість дострокового розірвання вкладу. Депозитний вклад доступний для повернення тільки в дату, зазначену в угоді, як «Дата повернення вкладу». В акцепті при оформленні вкладу це вказується. Якщо ви оформили вклад значить ви погодились з цією умовою. Згідно закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо умов повернення строкових депозитів» клієнти не зможуть знімати достроково вклади, якщо це не передбачено договором банківського вкладу.
club777 15 березня 2021, 14:37
Ситуація: при отриманні у відділенні банку карти (5355***2283), знаючи «специфіку» Альфи, я перепитав у специаліста чи підключені до карти страховки чи б-я інші платні послуги. Специаліст (після 5-ти хвилинного цикання на компі і міні-наради з колегами) дає мені чітку відповідь: НІ, до карти не підключено жодних платних послуг…
Ок. Проходить декілька місяців і… переглядаючи виписку я бачу, що Альфа регулярно знімає по тій карті гроші за 2 страхові послуги: страхування від ФР і страхування від НВ.

Опитування в чаті дало цікаві результати. Виявляється, що формально мене ніхто не обманював (я вживаю таку інтелегентну форму слова найоб*вав).
Схема працює так: на момент видачі карти у відділенні послуги дійно неактивні, вони підключаються автоматом в РД (за умови використання карти), причому жодних інформувань про списання (з понятних причин, банком не передбачено!).

Тим звернення інформую банк про те, що ним були порушені норми ЗУ «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг», т.я. фактично я був введений в оману (не проінформований працівником банку про особливості активації вищевказаних фінансових послуг), що призвело до фактичного навязування мені цих фінансових послуг.

Пропоную банку добровільно повернути зняті з мого карткового рахунку кошти за навязані ним фінансові послуги, провести роботу з працівником банку, щодо недопустимості подібних дій в майбутньому (закон прямо забороняє надання клієнтам «недостовірної, неповної або неточної інформації»), принести мені зі сторони працівника публічні вибачення, крім того, пропоную банку внести зміни в алгоритм функціонування даних послуг (наприклад, додати СМС-інформування про майбутнє списання коштів).
Сенс Банк
Відповідь банку
15 березня 2021, 16:51
club777, укажіть ІПН в приватному повідомленні для можливості перевірки інформації
Полезный комментарий
club777 16 березня 2021, 12:25
Проблема, начебто, вирішена. В телефонній розмові представник Альфи приніс свої вибачення і повідомив про те, що гроші будуть мені повернуті.

Ще раз пропоную банку зробити надання страхових послуг прозорим, — внести зміни в алгоритм функціонування послуг (наприклад, додати СМС-інформування про майбутнє списання коштів).
Denain 15 березня 2021, 14:25
Відділення за адресою: Чернівці, вул. Небесної Сотні, 22
Недели две тому получил в приложении сообщение, что срок действия текущей з/п карточки заканчивается, что мне оформлена новая, забрать в отделении. Заехал в отделение. Приятная девочка на рецепшн вызвалась помочь. Взяла паспорт, что-то долго и яростно клацала в компьютере и … сказала зайти ещё через неделю. Никакой карточки они не получали, переввпускают заново. Ладно, неделя так неделя, карточка до 4/21. Решил кофе попить — фигушки, карточка заблокирована, чувствую себя идиотом. Возвращаюсь в банк. Спрашиваю у девочки, зачем же карту заблокировали? Этот ангел поднимает на меня прекрасные глаза и говорит: Така процедура, Вам що, гроші потрібні? Блин! А раньше предупредить — никак? 🙄 Ну есть у меня ещё карты других банков и наличных немного, проживу я неделю. Но, блин, что за отношение? Зачем присылать уведомление, если карта за две (!) недели до отделения доехать не может. Почему не предупредить о блокировке карты? Если бы была единственной — неделю даже на еду могло денег не быть. И в чем тайный смысл такой процедуры? Зачем блокировать карту, если новая ещё даже не активирована? Всё очень, очень странно и как-то бесчеловечно. :(
Сенс Банк
Відповідь банку
16 березня 2021, 11:13
Denain, з вами зв'язався співробітник Банку і вирішив питання в телефонному режимі.
Полезный комментарий
Denain 16 березня 2021, 11:23
Да, эксперт связался. Недоразумение полностью исчерпано. Благодарю за оперативность!
Проблема вирішена
Agirad777agi 12 березня 2021, 14:39
Добрый день. Сегодня в чате, задала вопрос в какие сроки можно закрыть карту Выгода, ждала ответ 30 мин, пока меня соединили с оператором Ольга Донець, оператор ответил, что до 17.03, возможно закроют карту если не набежит какая то там задолженность и все, оператор ушёл по английски, не попрощалась не уточнила остались ли у меня вопросы! Я клиент Вашего банка 5 лет, такое отношение как, кинули кость в зубы и отцепись! Прошу научить операторов в чат диалоге, доводить диалог до конца!
Сенс Банк
Відповідь банку
15 березня 2021, 12:32
Agirad777agi, ваше звернення прийнято до уваги. Вибачте за незручності.
maks95zolotous 11 березня 2021, 17:09
Відділення за адресою: Одеса, вул. Рішельєвська, 11
Хочу виразити свою бланодарность старшому касиру Нецевич Марине Станиславовне за ее отвественный труд и гостепреимчивость. Очень хороший кассир… Всегда улыбчивая добрая и отзывчивая… Спасибо огромное.
Сенс Банк
Відповідь банку
12 березня 2021, 10:31
maks95zolotous, дякуємо за відгук
Проблема вирішена
Володимир Дорошук 11 березня 2021, 11:04
Як можна поміняти таку кількість карток за менше чим 1 місяць.У всіх закінчився термін ,і тепер такі черги,і це коли коронавірус, карантин. Що, було важко надіслати смс на який день прийти, а це зауважте всі інваліди-регресники.м.Червоноград
Сенс Банк
Відповідь банку
12 березня 2021, 10:27
Володимир Дорошук, запит вирішено в телефонному режимі.
Проблема вирішена
Николай Струк 9 березня 2021, 21:05
Відділення за адресою: Житомир, вул. Перемоги, 7-А
27.02.2021 року скористався інтернет банкінгом Альфа банку для оплати комунальних послуг за електроенергію від Житомиробленерго. На сьогодні 9.03.21 гроші так і не були перераховані але з мого зарплатного рахунку їх списали. Дзвінок на горячу лінію нічого недав. Сазали що незнають куди пішли гроші.Звернувсь у відділення сказали що будуть шукати 2 неділі.Тому нікому нерекомендую перераховувати гроші через інтернет в Альфа банку.
Сенс Банк
Відповідь банку
10 березня 2021, 11:03
Николай Струк, Банком був відправлений запит на партнера і отримана відповідь, що платіж успішно зарахований за місцем призначення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
mariamaria 5 березня 2021, 18:55
Сьогодні 5.03.2021 при спробі вияснити подробиці блокування моєї дебітової картки за адресою м. Києві Велика Васильківська 100 співробітники С Б Альфа Банку нанесли мені тілесні ушкодження у вигляді орбітальної гематоми під ліве око, та зламали фалагу великого пальця на лівій руці!
Про що Я повідомила до поліції через цілодобову службу 102 та у відділені Голосіївського Ру було складено протокол!
Наразі мною подано заяву, щодо внесення повідомлення до єдиного реєстру досудового розслідування за ч.1 ст 296 КК України! Та Я була обстежена лікарем травматологом у приймальному відділенні чергової лікарні Голосіївського Району, про що було складено відповідну довідку!
Наразі Я з утруднення друкую одним пальцем це повідомлення, та ледь ледь бачу монітор одним оком!

Така зневага до громадян України співробітниками Альфа Банка підриває авторитет банків та держави взагалом!
Мої законні очікування на справедливість виявилися марними, адже всі чинники регулювання картками знаходяться поза межами впливу клієнті Альфа Банку
Сенс Банк
Відповідь банку
9 березня 2021, 16:00
mariamaria, щодо вашого звернення вам був здійснений дзвінок для уточнення і врегулювання ситуації, що склалась. На жаль інформація вами не була надана для перевірки та не була підтверджена.
Скидывал на свою карту Альфабанка 20000 гривен со своей же карты только в другом банке. После чего карту заблокировали и попросили прити в отделение для решения вопроса. В отделении мне закрыли счёт и должны были бы сразу вернуть мои деньги. Но деньги не возвращают. Я предоставил все выписки и подтвердил что именно я зачислял эти средства на свой счёт. Но никакого продвижения в этом деле нету. Получается Альфабанк присвоил себе мои деньги
Сенс Банк
Відповідь банку
9 березня 2021, 12:20
oleksiipl, АТ «Альфа-Банк», керуючись чинним законодавством України ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» прийняло рішення про відмову Вам у встановленні/підтриманні (обслуговуванні) ділових відносин.
В зв’язку з закриттям рахунку, власні кошти ви зможете отримати з паспортом та ІПН в касі відділення по закінченню 20 днів з дня вашого звернення на закриття. Рахунок буде закритий через 30 днів.
elenaxadt 5 березня 2021, 13:20
Моя выплата была начислена ещё 19.02 на сегодняшний день денег на счету все ещё нет. И меня футболят из одной инструкции в другую и нигде этих денег нет
Сенс Банк
Відповідь банку
5 березня 2021, 14:47
elenaxadt, прохання надати ІПН і деталі ситуації. Які виплати, куди і від кого чекаєте?

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44
USD 41.3 41.75
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44
USD 41.3 41.75
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк / Відгуки про Сенс Банк 📝