Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Aprokopenko 19 жовтня 2021, 19:10
Відділення за адресою: Харків, вул. Полтавський шлях, 14
Быстро и весело решила мой вопрос. Разговор на легке и с юмором. Я остался довольным. Обещал девочке отзыв — пишу)
Такая поддержка это очень хорошо в таком серьезном банке.
Andriy17 19 жовтня 2021, 17:54
Відділення за адресою: Рівне, вул. Кавказька, 3
Неделю звонил писал, чтобы узнать причину блокировки. Говорят что отправили запрос, но сотрудники отдела мовчат. Ответа никакого, зашёл в отделение в другом городе уже сказали причину. Но счёта разблокировать не смогли, оформили возврат средст говорил что будут сегодня. В итоге закончился второй рабочий, звоню узнаю говорят ответа на возврат средств нету. Я не знаю каким способом сотрудников можно заставить работать
Сенс Банк
Відповідь банку
19 жовтня 2021, 18:36
Доброго вечора! Дійсно є блокування, причини яких повідомляють лише у відділенні банку. Стосовно повернення коштів ситуація дуже дивна і в ній потрібно розібратися. Додатково написали вам в особисті повідомлення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
cg270873prb 19 жовтня 2021, 17:21
В 2020 році положив два депозити на два роки, а в 2021 році виявили онкологію з необхідністю хірургічного втручання з подальшою реабілітацією. При зверненні в відділення банку для розірвання одного з договорів отримав відмову. Чому при таких форс — мажорних обставинах банк не йде назустріч клієнту.
Сенс Банк
Відповідь банку
19 жовтня 2021, 17:41
Згідно Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо умов повернення строкових депозитів» клієнти не зможуть знімати достроково вклади, якщо це не передбачено договором банківського вкладу.
— У другому абзаці частини 3 ст. 1060 ЦКУ (Цивільний кодекс України) сформульовано умову, за якої клієнт може достроково розірвати депозитний договір:
«...3. За договором банківського строкового вкладу банк зобов’язаний видати вклад та нараховані проценти за цим вкладом із спливом строку, визначеного у договорі банківського вкладу. Повернення вкладникові банківського строкового вкладу та нарахованих процентів за цим вкладом на його вимогу до спливу строку або до настання інших обставин, визначених договором, можливе виключно у випадках, якщо це передбачено умовами договору банківського строкового вкладу...»
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Qwaszx2021 19 жовтня 2021, 9:22
Дякую, Оксані Самойленко, за професійну та якісну консультацію.
Всі питання були вирішені, і потреба звертатися у відділення відпала)
Сенс Банк
Відповідь банку
19 жовтня 2021, 10:28
Дякуємо за відгук, приємно з вами співпрацювати. Оксані передамо ваш привіт)
Мінфін
Відповідь адміністратора
21 жовтня 2021, 19:22
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 21.10.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Memory1112 19 жовтня 2021, 0:15
Дякую за швидку та повну консультацію Ользі Фаєвській по питанню картки хамелеон та кредиту. Приємно що оператори банку швидко відповідають в будь-який час.
kingcity 18 жовтня 2021, 23:42
Відділення за адресою: Львів, вул. Сихівська, 5
Хотів би зупинитись на двох продуктах, які банк зараз активно просуває — додаток Sense та картка Cameleon.
Хоча Sense я встановив собі практично, як тільки він з’явився, але ще донедавна ним не користувався — настільки сирим і незручним був додаток на початку. Оновлення, яке відбулось у серпні цього року, вважаю «проривним» — змінився дизайн, додаток став зручнішим у користуванні. Відтоді я перейшов на Sense — старим Alfa-Mobile уже не користуюсь. Але до ідеалу Sens-у ще, звичайно, далеко. І з цього приводу є декілька зауважень.
1. Покращити стабільність роботи додатку. Хоча не можу сказати, що додаток у мене постійно глючить чи вилітає, але в`їдливе «щось пішло не так» декілька разів з`являлось і у мене — при перегляді «історії» у профілі «Київстар» (вже не з`являється), при активації картки «Cameleon».
2. ЗРОБІТЬ НАРЕШТІ ВИПИСКУ! Щоб можна було побачити залишок на початок і кінець періоду, експортувати дані у файл pdf чи csv чи xls. Цю проблему вже неодноразово і давно піднімають клієнти банку — ще від часів Alfa-Mobile.Але чомусь банк не чує своїх клієнтів.Складається враження, що це принципова позиція банку — виписки у додатку не повинно бути. Якщо це так, то принаймні нехай банк публічно це озвучить.
3.Цікавою є функція об`єднання профілів «Київстар» та «Sense».Для когось це зручно, хтось побоюється за безпеку — можливо, що історія дзвінків стане доступною працівникам банку. Вибір повинен кожен зробити сам. Але повинна бути можливість у додатку самостійно підключати і відключати профіль КС, а її немає.Хоча про це теж говорилось раніше.
4.Дати можливість клієнту подавати заявку на збільшення чи зменшення кред. ліміту, як це є у додатках деяких інших банків. Чому досі немає у Sense — незрозуміло. Крім того, нещодавно банк анонсував можливість переносу кред. ліміту (чи його частини) з однієї картки на іншу — чому б не зробити це окремою функцією у додатку?
Хотілось би згадати і за web-версію «My Alfabank» — враження, що її занедбали зовсім.Програма давно не оновлювалась, проблеми, про які давно говорилось, не вирішуються.Зокрема я давно піднімав питання редагування шаблонів — якщо потрібно поміняти якийсь реквізит у шаблоні, то це зробити неможливо, доводиться створювати новий шаблон.
Тепер про продукт, який позиціонується як «революційний» — картка Cameleon. Головна її «фішка» — нескінченний пільговий період, це підкреслюється і на сайті банку і у рекламі картки. Я її замовив у 1-й же день, як картка стала доступною для замовлення діючим клієнтам банку. Отримавши, побачив, що мій кред. ліміт — 0. Звичайно, надавати чи не надавати кред. ліміт — це право банку. Але хотілось би зрозуміти логіку — видати клієнту розрекламований продукт і не дати можливості скористатись його головною перевагою, його «ізюминкою»? Це як? Як дебетова вона мені не потрібна зовсім — у мене є пакет «Platinum Black». Cпілкувався і з гарячою лінією і з представником банку на даному ресурсі — у результаті оформив у відділенні банку звернення з проханням встановити кред. ліміт по картці, до якого додав документи про доходи. Через півтора тижня передзвонив у відділення — повідомили, що «Ваше питання ще на розгляді, очікуйте СМС з результатом розгляду». Післязавтра вже буде три тижні від дня подачі звернення — від банку поки що «ни ответа ни привета»…
Є відчуття, що щось у банку «зламалось» в останній час.Є цікаві ідеї, перспективні починання. Але от процес реалізації цих задумів і планів «шкутильгає». І до побажань клієнтів банк часто залишається глухий.
Я клієнт банку майже 5 років. Мене влаштовують його умови і тарифи. Подобається відділення у якому я обслуговуюсь — комфортне приміщення, ввічливі працівники. Тому хочеться вірити, що все вищеописане — лише тимчасові «несправності»…
Сенс Банк
Відповідь банку
19 жовтня 2021, 0:24
Дякуємо за відгук.
1. Над роботою додатку постійно працюємо і хочемо назавжди позбутись надокучливого «Щось пішло не так».
2. Поки такого немає в планах банку, але це не означає, що цього взагалі не може бути. Можливо, в майбутньому це вдасться реалізувати в додатку.
3. Згодні, було б добре, якщо б клієнт мав право на свій розсуд додати або роз'єднати профіль с Київстар самостійно, але поки роз'єднання відбувається за допомогою підтримки в чаті або контакт-центрі.
4. Так, дійсно, нещодавно стартувала процедура перенесення ліміту з картки на картку. Але не можемо не погодитись, що функції збільшення ліміту дійсно не вистачає. Сподіваємось, що з часом така функція з'явиться в додатку.
Щодо MAB:
Намагаємось зробити акцент на мобільному додатку Sense. Хотілось би, щоб всі необхідні функції були в додатку і щоб не було необхідності зайвий раз заходити в десктопну версію.
Не заперечуємо, щоб відчути всі переваги Хамелеону потрібен ліміт. Тому чекаємо вас в чаті для подання запиту для перенесення ліміту.
Нам теж дуже хочеться, щоб всі перелічені недоліки були виправлені якнайскоріше, але для цього потрібен час. Але завдяки вашим відгукам та фідбеку це стає завданням найвищого пріоритету!
Сподіваємось на подальшу співпрацю.
Проблема вирішена
homa1970 18 жовтня 2021, 23:34
Столкнулся с проблемой. Несколько лет был клиентом банка из-за удобных карточных продуктов. Возникла ситуация — дочери необходима справка из банка для открытия визы. Обязательное условие от посольства — мокрая печать и указание в справке ИНН. Такие справки в отделениях Альфы не предусмотрены. Справки надо заказывать через интернет-банк, стоят 150 грн. В справках за 150 грн. ИНН НЕ УКАЗЫВАЮТ, поскольку их юристы утверждают, что в справке для получения визы ИНН не указывается. В чате оператор пишет, — чтобы указать ИНН в справке — это индивидуальная справка, на её изготовление уйдет до 7 рабочих дней. Кроме этого, чтобы осуществить SWIFT платеж надо бегать по отделениям и спрашивать… Это дикость. Вынужден переместить деньги в другой банк, чтобы справку с «мокрой печатью» взять в любом отделении и SWIFT платеж осуществить из личного кабинета. В ХХІ веке изготавливать справку 7 рабочих дней это идиотизм!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
19 жовтня 2021, 10:37
Довідка для посольства коштує 25 грн. Оформити можна в веб-версію банку. В довідці для посольства не вказується ІПН. Тому, щоб вказати ІПН вам запропонували зробити довідку нестандартного формату. Такі довідки коштують 150 грн і готуються до 5 робочих днів. Надання довідок є додатковою послугою від банку. Дана послуга тарифікована та задекларована у тарифах банку. Дійсно, відправлення Swift відбувається через відділення: https://old.alfabank.ua/private-persons/payments-and-transfers/swift
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Tsinel 18 жовтня 2021, 11:08
Карина Арсланова очень хорошо меня проконсультировала, и я все понял насчёт кредитного лимита, спасибо ей.)
Сенс Банк
Відповідь банку
18 жовтня 2021, 11:20
Обов'язково передамо ваші слова вдячності Карині. Будемо раді знову бачити вас у нас в чаті :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
20 жовтня 2021, 16:52
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 20.10.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
sansholtz 18 жовтня 2021, 1:32
Андрей Селезень — душка! Проконсультирует по тарифам и поможет с выбором сериала: D
Сенс Банк
Відповідь банку
18 жовтня 2021, 8:10
Дуже вдячні за ваш відгук. Обов'язково передамо Андрію вашу подяку. Раді, що вам сподобалось у нас в чаті :)
Александр Агафонов 15 жовтня 2021, 23:47
Приложение Sense работает как-то непонятно. Но обо всём по порядку.
У меня есть:
1. Приложение ДІЯ, которое считало инфу у Monobank
(мой номер Тримоб 063 и данные — загран + идентиф. код).
2. Приложение «Мой Киевстар», что предлагает мне 10 000 грн кредитного лимита.
Установил я Сенс и начал региться на номер Киевстар 098. Так как при реге на Тримоб (063) нет гарантии получить 10 000 кред.лимита.
Вроде всё прошло нормально, только Сенс спотыкался и ругался на селфи и на ПИН-код. Но в итоге всё получилось.
Захожу я в СЕНС — а номер-то мой 063 там!
Хотя я оформлял на 098. Как же так?
Но ладно.
Зато обработали мои данные (выбрал предприятие из списка, вписал з/п 6000 и дополнительный доход 2000) и пересчитали мне кредитный лимит до 25 000 грн.
Ещё и срок действия карты 09/2026, что вполне себе неплохо.
Дак ещё и ТТН Новой Почты сообщают!
Ещё и написали «Я с Альфа-Банком 6 лет». Я думаю: как, я же ранее не имел их продуктов! А потом вспомнил: была у меня карта Альфы году в 2014—2015, мне с VAB банка Фонд Гарантирования Вкладов выплачивал (сумма около 2000−4000 грн.)
Карту оформил в сентябре, а в октябре на Киевстар 098 пришло сообщение «Внесите минимальный платёж». Т. е. фактически подвязали ДВА номера к Sense SuperApp.
Итого:
1. Собственно я вполне доволен Альфа-Банком.
2. СЕНС пока не сильно понятен (возможно из-за того, что у меня нет опыта работы с ним), но в целом он мне нравится.
Сенс Банк
Відповідь банку
16 жовтня 2021, 8:13
Дякуємо за відгук :)
Скоріше за все, коли у вас в 2014-2015 був рахунок в банку, то там був 063. Якщо є необхідність змінити номер, то ви можете це зробити при дзвінку в контакт-центр за номером 3344 безкоштовно.
Сподіваємось, що співпраця з банком принесе вам лише позитивні емоції :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Zhmunya 15 жовтня 2021, 22:48
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Харківська, 2
Выявил две проблемы. Первая касается минимального платежа по карте Хамелеон, который по тарифам составляет 10% от задолженности на расчётную дату.
Расчётная дата 16 число и в связи с праздниками перенесена на 13. И каково было моё удивление когда при сумме долга 4324 грн. минимальный платеж составил 400 грн.
Написав в чате приложения Sens вопрос, получил ответ следующего содержания:
«так, мін платіж це 10% від суми боргу — але банк округляє суму боргу до суми кратної 50 — з зменшує суму — у вашому випадку 432,4 грн округлено до 400 — якби був борг 4500 — був би платіж 450 грн — ви можете вносити будь-яку суму — навіть більшу», на мои замечания что этого нет в тарифах мне прислали ссылку на частые вопросы и сказали что передадут пожелание на внесение данной информации в тарифы.
В ходе общения в чате приложения Sens после 15 минут сессия приложения закончилась и оно закрылось вместе с незаконченным чатом — какой «умняшка» придумал это? Почему действия в чате не продлевают активную сессию приложения?
И на последок не удалось выяснить в поддержке возможно ли в терминале Привата пополнить карту Альфа-Банка переводом с карты Приватбанка без комиссии? На вопрос есть ли договор у Альфа-Банка с Приватом на данную услугу мне порекомендовали обращаться в Приватбанк — позиция интересная, так как я всегда считал договор двухсторонним и о его наличии должны знать обе стороны.
Сенс Банк
Відповідь банку
16 жовтня 2021, 8:35
Дякуємо за відгук!
Щодо мінімального платежу.
Інформація про заокруглення платежу є в тарифах картки в примітці 1: https://old.alfabank.ua/storage/files/tariff_cameleon.pdf
З приводу закриття сесії проаналізуємо ситуацію.
Дійсно, з Приватбанком у нас є договір. Комісії за саму послугу поповнення немає, але невідомо чи бере сам Приватбанк комісію по тарифам своєї картки за цю операцію переказу. Це треба уточнювати у них.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Artwestt 15 жовтня 2021, 13:52
Никита Нехай Очень быстро и четко ответил на все вопросы, из таких людей должны состоять сотрудники банка, благодарен за консультацию 🔥
Сенс Банк
Відповідь банку
15 жовтня 2021, 14:19
Передамо вашу подяку Нікіті та його керівнику. Дякуємо за відгук та будемо раді знову допомогти вам в чаті 😉
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vezdenko 14 жовтня 2021, 23:54
Очень хорошо проконсультировали. На вопросы отвечала дружелюбная и позитивно настроенная девушка Татьяна. Разговор был очень лёгкий и приятный.
Было бы здорово если бы все общались вежливо и по-дружески как Татьяна :)
Сенс Банк
Відповідь банку
15 жовтня 2021, 8:48
Обов'язково передамо Тетяні вашу подяку! Нам дуже приємно, що у вас залишились гарні враження після вирішення питання в чаті :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
17 жовтня 2021, 18:04
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 17.10.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Pavel3101 14 жовтня 2021, 11:08
Виявив цікаву деталь у додатку. Мав кредит на товар, вирішив перевірити списання коштів на погашення кредиту. І що вийшло? Погашення тіла кредиту і відсотків відображається. А ось комісія (величина якої майже дорівнює щомісячному платежу по тілу кредиту) не відображається. Більше того, кошти списуються не в повному об'ємі, ти закинув 600 грн, в списало тільки 500. А де 100 грн? Мабуть ще кудись перекидається. Менеджер відповів на це питання просто унікально — в додатку відображаються тільки внутрішньобанківські платежі. А комісія мабуть зовнішньобанківський платіж. Враховуючи скільки часу додаток альфа-банку на ринку, думаю, що це не просте недоопрацювання, а банальне приховування коштів від клієнтів. Адже якщо хочеш розібратись зі своїм рахунком — плати 175 грн за виписку. Банк з топ пулу банківської сфери займається банальним приховуванням, адже це і являється основним доходом. Будьте уважні при виборі кредитора навіть при купівлі товару в так звану розстрочку.
Сенс Банк
Відповідь банку
14 жовтня 2021, 11:44
Добрий день! У виписці по кредиту в додатку Sense SuperApp дійсно відображаються технічні списання і в майбутньому виписка по кредиту буде відображатися в доступному форматі для клієнтів. Банк не приховує від вас кошти і всі нарахування прозорі, вказані вони в договорі. Якщо ви бажаєте детально розібратися у нарахуваннях та залишках після кожної оплати, то можете звернутися в чат з додатку де вам все детально розпишуть стосовно списань %, комісій та погашення тіла кредиту.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
diez 14 жовтня 2021, 0:26
уже около года пользуюсь услугами Альфа и приложением sense, политикой и условиями банка доволен на максимуме, а работники чата всегда зайки 🤗 и помогут, и потерпят в любых вопросах, при том круглосуточно… мб громко сказано, но чувствую реальную заботу о себе, как о клиенте банка, буд-то мы семья 🥰🤗.
За последние двое суток много вопросов задавал операторам, хочу поблагодарить последних с кем общался: Ольга Фаєвська
Тетяна Здота

остальным «Альфочкам» тоже передают теплые слова и благодарность 🤗☺️
Alfa Bank One Love ❤️
Сенс Банк
Відповідь банку
14 жовтня 2021, 8:41
Дуже дякуємо за ваші теплі слова та зворотній зв'язок про роботу підтримки :) Обов'язково передамо вашу подяку дівчатам та їх керівництву!
Mel UA 13 жовтня 2021, 21:13
Хочу відмітити роботу оператора Ірина Загатна, звертався з приводу зняття комісії при переказі p2p, взяла в роботу, все чітко та витримано пояснила, чекаю тепер на повернення.
P. S.Ще якби іт відділ виправив помилку в p2p переказах з використанням копійок, то взагалі б вам ціни не було. Візьміть це якнайшвидше в роботу.
Сенс Банк
Відповідь банку
13 жовтня 2021, 21:22
Дякуємо за ваш відгук! Нам дуже приємно отримувати такий зворотній зв'язок.

Якщо у нас є певний баг, то завжди стараємось усунути його якомога швидше (сподіваємось, що скоро «якомога швидше» перетвориться в «блискавично швидко» :) )
BTCUSDT 13 жовтня 2021, 19:57
Было 2 вопроса по кешбеку, сотрудница Альфа-Банка Наталия Ващенко очень помогла, вразумительно и оперативно объяснила мне их.
Подчёркиваю профессионализм данного сотрудника и банка в целом!
Сенс Банк
Відповідь банку
13 жовтня 2021, 20:09
Супер 🥰 Раді, що змогли вам допомогти і дякуємо за відгук!
Проблема вирішена
Anjelakunitsa 13 жовтня 2021, 1:41
Заманили Кешбеком на карту вайт, по факту оказалось что нужно было включить нужные разделы тогда. Хотя в чате сказали, просто ждите, появится бонус в следующем месяце. Ну ладно, заплатила 25 грн за услугу «альфа чек» в сумме уже на 100 грн за 4 месяца. Кешбека 5 грн)))
12.10 менеджер позвонил — начал продавать карту хамелеон, продал, заманив перекредитованием под 0% на 6 месяцев. Открываю карту, менеджер звонит с уточнением, что это карта Ред мне нужна, оставляю заявку на карту ред, закрываю хамелеон. Перезванивает менеджер по Ред и начинает опять парить Хамелеон, на все мои прямые вопросы, отвечает вообще на другую тему и уходит от вопросов. Написала в чат просьбу закрыть все Карты. Все закрыли, больше никто не перезванивал.
Сенс Банк
Відповідь банку
13 жовтня 2021, 9:22
Послугу смс можна відключити в додатку, перейти на безкоштовні PUSH-повідомлення і насолоджуватися бонусами, вони нікуди не зникли.
Якщо залишилися відкриті питання по використанню карти, чи «розстрочки» ми з радістю на них відповімо. Тому коли вирішите повернутися, ми спробуємо мінімізувати ваші втрати за першу невдалу спробу користування нашими картами (тільки дайте знати про ваше рішення) 😉
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Summersun 12 жовтня 2021, 18:09
Спасибо Ирине из службы поддержки, за оперативную помощь в моем вопросе. Все очень быстро, доброжелательно, очень положительный сотрудник. Ей огромная благодарность. Больше таких сотрудников!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
12 жовтня 2021, 18:24
Дуже дякуємо за зворотній зв'язок! Обов'язково передамо Ірині вашу подяку :)
Сподіваємось, що кожне ваше звернення в підтримку залишить лише приємні враження!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Andrei Keniu 12 жовтня 2021, 17:21
Діана Зубок, дуже дякую за дуже приємну співбесіду, ви дуже приємна і доброзичлива дівчина, більше би таких працівників в такій галузі, сподіваюся ви такою завжди будете
Сенс Банк
Відповідь банку
12 жовтня 2021, 17:33
Дуже дякуємо за теплі слова про нашу підтримку. Нам дуже приємно, що після звернення в чат у вас залишились гарні враження! Обов'язково передамо Діані та її керівництву вашу подяку :)

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.15 45.7
USD 41.4 41.85
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.15 45.7
USD 41.4 41.85
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝