Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Stas1703 28 жовтня 2021, 22:56
Ну если без шуток, классный банк, классное обслуживание. Чат достоин отдельной похвалы, уже не раз меня выручали
Лучшие!
Сенс Банк
Відповідь банку
28 жовтня 2021, 23:23
В дитинстві мріяв підкорити вершину гори, до чого тут ви? :) І вершина і ваш відгук на висоті! Дуже дякуємо за нього ❤
Мінфін
Відповідь адміністратора
30 жовтня 2021, 17:10
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 30.10.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Orestitos 28 жовтня 2021, 20:34
Відділення за адресою: Львів, вул. Наукова, 30-А
Клієнт банку 6 місяців і з кожним разом переконуюсь що вирішувати питання в чаті дуже зручно не виходячи з дому. Консультант Селезень Андрій чітко та професійно проконсультував мене по фінансових послугах та тарифах Альфа-Банку. Удачі Вам та відмінних фінансових результатів.
Сенс Банк
Відповідь банку
28 жовтня 2021, 22:45
Дякуємо вам за відгук! Сподіваємося на подальшу плідну співпрацю :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
30 жовтня 2021, 17:10
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 30.10.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Дуже вдячна персоналу Альфа-банку за адекватне, швидке, толерантне обслуговування. Я — клієнт Альфа-банку більше 3 років. Сьогодні звернулась до відділення міста Покровськ і, як завжди, швидко, без черг, вирішила поточні питання. Дуже вічливий і обізнаний у своїй роботі персонал. Те саме можу сказати і про роботу онлайн-консультанта в чаті додатку. Питання закриття карти було вирішено буквально за 5 хвилин. Дуже приємно, що у банківській системі ще є працівники, які вміють спілкуватися і працювати з клієнтом, адже маю гіркий досвід у інших банках міста.
Сенс Банк
Відповідь банку
28 жовтня 2021, 22:24
Дуже дякуємо за ваш відгук! Наша команда працює для вас 💖
Андрій Клементьєв 28 жовтня 2021, 17:38
Відділення за адресою: Київ, пр-т Соборності, 1
Оплатил товар на одной из торговый площадок с помощью кредитной карты Хамелеон, введя данные карты, в том числе и CVV-код. В процессе оплаты все шло как покупка, показывало сумму к оплате и не говорилось о комиссии. После в истории операций увидел, что она отображается как перевод с карты на карту, хотя при оплате об этом не было речи. Тарифы знаю. Конечно, знаю, что 4% за счет кредитных средств, и если бы это видел, то не делал бы с этой карты, благо дебетовых карт с наличными и без комиссии у меня хватает. Решил отменить перевод, пока сумма была в блокировке, что и сделал. Но через пару дней сняли комиссию за перевод с карты на карту. Обратился в чат в службу поддержки с вопросом по этому поводу. Комиссию вернули. Хотя я об этом и не просил. Спасибо.
Сенс Банк
Відповідь банку
28 жовтня 2021, 18:23
На жаль, на сторонніх сайтах не можемо показувати чи буде комісія за переказ, чи ні, оскільки до авторизації операції не бачимо її тип :(
Раді, що змогли вам все таки допомогти! Дякуємо за відгук :)
Stasichka 28 жовтня 2021, 16:28
Відділення за адресою: Харків, пр-т Московський, 196-А
Произошло неприятное знакомство с данным банком.
Приехала в отделение снять деньги в кассе. За день до этого разговаривала с оператором колл центра. Уточнила у него, смогу ли я снять деньги со счета с помощью паспорта при том, что физическую карту в банке ещё не получила, но счёт уже есть. И деньги на нем тоже. Оператор заверил меня, что я могу приехать в отделение банка и снять деньги со счета.
Приехав в банк, высидев 20-ти минутную очередь в кассу, от сотрудницы получаю ответ, что чтоб снять деньги со счета необходима карта. Перенаправляют к оператору. У девушки-оператора уточняю готова ли моя карта, спрашиваю почему за день до этого оператор кол центра дезинформировал меня. Не ответив ничего конкретного девушка перенаправляет мне к другому оператору — мужчине.
Повторяется та же последовательность. Рассказываю свою историю о том, что хочу снять деньги со счёта, что оператор кол центра подтвердил возможность совершения данной операции без наличия физической карты. Мужчина выслушав меня сказал, что сначала необходимо получить карту, и только потом обратиться в кассу, чтобы снять деньги. (Логический вопрос: зачем мне с наличием карты обращаться в кассу, если в таком случае я уже смогу снять наличные в банкомате?). Естественно для получения карты нужен паспорт и код. Код с собой не брала. Поскольку после разговора с оператором колл центра была уверена, что паспорта будет достаточно, чтобы снять деньги. Карту получать в этот день не планировала. Съездила зря. Потратила 2 часа своего времени.
Пожалуйста синхронизируйте работу своих сотрудников, чтобы информация касательно совершения операций подавалась одинаково и в колл центре, и в отделении.
Надеюсь, что в дальнейшем сотрудничество с банком будет более организованно и понятно.
Спасибо.
Сенс Банк
Відповідь банку
28 жовтня 2021, 18:17
Подібні ситуації неприйнятні :( Знімати без картки не можна в касі банку тільки за кредитними картками. По дебетовим, зарплатним і соціальним карткам можна зняти по письмовій заяві (залежно від суми зняття можуть знадобитися різні документи).

Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення ваші ПІБ та номер телефону, будемо розбиратися чому так вийшло і обов'язково виправимо ваше враження від співпраці з банком. Вибачте, будь ласка, за незручності
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Levabati 28 жовтня 2021, 16:12
Хочу отметить особо, квалифицированную и оперативную помощь в чате Ващенко Наталии. Никто из сотрудников банка, с кем я общался ранее, не смогли решить вопрос по работе приложения «Sense»,
больше недели. Наталия подсказала альтернативный вариант решения, без участия этого ужасного приложения. И все получилось. Спасибо огромное!
Сенс Банк
Відповідь банку
28 жовтня 2021, 17:06
Дякуємо за ваш відгук! Можете, будь ласка, написати в особисті повідомлення ваш номер телефону та описати проблему, з якою зіштовхнулись при роботі з додатком?
Мінфін
Відповідь адміністратора
30 жовтня 2021, 17:09
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 30.10.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
SerhMakarov 28 жовтня 2021, 12:43
Я обратился в чате доя поддержки клиентов Альфа-Банка и мне быстро ответила Ганна Коноваленко. Ответила компетентно и помогла разобраться в моем вопросе. Её помощь была крайне полезна и привела меня к правильному решению. Ещё раз спасибо Ганне Коноваленко!
Сенс Банк
Відповідь банку
28 жовтня 2021, 13:28
Ганна буде дуже рада, коли ми передамо вашу подяку) Раді були вам допомогти і якщо виникнуть додаткові питання, то пишіть обов'язково 😊
Мінфін
Відповідь адміністратора
28 жовтня 2021, 17:54
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 28.10.2021).
Користувач надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
keysee 28 жовтня 2021, 12:29
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 185
Звернулась за допомогою до Альфа-банку, менеджер Анастасія дуже скрупульозно провела перевірку, відповіла на супутні запитання, чекала, коли ми робили перерви у запиті, через мою роботу. Дякую за допомогу!
Сенс Банк
Відповідь банку
28 жовтня 2021, 12:39
Анастасії та її керівництву ми передамо вашу подяку) Якщо будуть питання — звертайтесь, будемо раді вам допомогти 😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Legacy990 28 жовтня 2021, 4:21
Обратился по тривиальному вопросу глубоко ночью, в 4 утра. Оператор нашёлся быстро, вопрос решился ещё быстрее. Плавно перешли к вопросу обсуждения плюшек консьерж сервиса по новой карте, но о нем у банка не оказалось информации. В целом обслуживанием доволен, осталось приятное впечатление) Спасибо Алёне Ткаченко. P. S Когда выпустили новое приложение, было очень медленно и страшно. Сейчас все поправили, выглядит приятно, так что перехожу на обслуживание
Сенс Банк
Відповідь банку
28 жовтня 2021, 9:25
Дякуємо за зворотній зв'язок! Він дуже важливий для нас :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Вячеслав Грибачев 28 жовтня 2021, 0:53
Добрий день. Звернувся за допомогою у додатку Sense з досить простим питаннями. На годиннику майже 1:00. За хвилину мені відповіла дуже мила консультант Альона Ткаченко. Миттєво надала вичерпну відповідь на моє запитання, а ще виявилася дуже приємною у спілкуванні. Я дуже задоволений. Дякую.
Сенс Банк
Відповідь банку
28 жовтня 2021, 9:17
Завжди готові допомогти вирішити питання у будь який час дня і ночі! Обов'язково передамо вашу подяку Альоні та її керівництву :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
NataliaFeier 27 жовтня 2021, 22:53
Я звернулася в чат по допомогу. Там мені з радістю і ввічливістю допоміг консультант Андрій Селезень. Дякую за допомогу. Хорошим працівникам-хороша премія😅
Сенс Банк
Відповідь банку
27 жовтня 2021, 23:06
Дуже вдячні за ваш відгук 😊 Зажди раді допомогти, а Андрію обов'язково передамо вашу подяку 😉
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Triskan 27 жовтня 2021, 21:47
Сьогодні реєструвалась в Дії. Ніяк не виходило. Консультант Нікіта Нехай все пояснив. Дякую.
Сенс Банк
Відповідь банку
27 жовтня 2021, 22:05
Дуже вдячні за ваш відгук. Обов'язоков передамо Нікіті вашу подяку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
vgergaya 27 жовтня 2021, 16:33
Прекрасный специалист, помогла во многих вопросах, избавила от труда поиска☺️ побольше бы таких!
Сенс Банк
Відповідь банку
27 жовтня 2021, 16:58
Раді вам допомогти! Передамо Катерині вашу подяку :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
30 жовтня 2021, 17:08
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 30.10.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Rubomir 27 жовтня 2021, 12:18
На моем телефоне нет сервисов Гугла и соответственно в сервисе sense app не мог выбрать отделение НП куда доставить карту (кстати на заметку разработчикам). Обратился в чат за помощью (Дарина Худяк)…и очень приятно удивился. Менеджер очень терпеливо и тактично выслушала все мои пожелания, мы несколько раз переделывали заявку (то сроки не те, то отделение не то) и все это заняло не больше 10 мин. и без нервов. Исключительно профессиональный подход. Первый раз после сервиса поддержки хорошее настроение. Дарине Худяк персональная благодарность, банку 5+ за сервис. Удачи Вам.
Сенс Банк
Відповідь банку
27 жовтня 2021, 12:50
Дякуємо, що поділилися свої враженням дуже приємно. Дарині передамо, вона буде дуже рада.
vlasenkyuli 27 жовтня 2021, 1:11
Мой очень положительный отзыв о менеждере в онлайн чате приложения.
Обратилась за помощью с вопросом оплаты и правильного заполнения реквизитов и менеджер Сергей Крылов не только быстро дал мне ответ на мой вопрос, но ещё и задал хорошего настроения на весь день позитивным общением.
С меня однозначно лайк!
Сенс Банк
Відповідь банку
27 жовтня 2021, 9:05
Дуже раді, що вам сподобалося :)
Дякуємо за відгук!
Natalia1988 26 жовтня 2021, 19:15
Банк просто ужас. Сняли средства 20.10. (по условиям банка кредитные снимаются без комиссии, а 21.10 положили их обратно.22.10 банк снимает комиссию в сумме 400 грн, мол все операцыии у них проходят раз в 2−3 дня. И сначала проводятся операцыи от последнего дня, тоесть сначала 21, а потом 20 число. За выписку из банка требуют 150 грн. Бесплатно говорят не работают. И емли я не хочу проблем и еще больше комисии то лучше вообще закрыть рот
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Bocharova1805 26 жовтня 2021, 18:33
Представить, что надо идти в банк (даже если это очень надо) — вообще лично для меня и затратно (время), и тяжело (живу за городом), и в конце концов — из-за ситуации с «короной», просто небезопасно.
Но. Есть в телефоне «волшебная палочка» — приложение Вашего банка. «Гениально, шеф!"(с)))
Все. Мои. Вопросы. Решены.
Потрачено 30минут. Могло бы и больше, ваши сотрудники не просто отличаются «умом и сообразительностью», но и тактом, терпением, чувством юмора и профессионализмом. Вадиму Гаркуше, — моя благодарность. Банку — процветания. И всем — здоровья.
Сенс Банк
Відповідь банку
26 жовтня 2021, 19:27
Дуже вдячні за ваш відгук. Раді були вам допомогти 😊
Мінфін
Відповідь адміністратора
28 жовтня 2021, 19:44
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 28.10.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
380635637191 26 жовтня 2021, 17:57
Відділення за адресою: Житомир, вул. Перемоги, 7-А
Спасибо за помощь консультантам чата, а особенная благодарность специалисту в отделение банка, которая вручила мне новою карту. Спасибо за оперативность, доброжелательность и лояльность. Приятно было посетить Ваше отделение.
Сенс Банк
Відповідь банку
26 жовтня 2021, 18:11
Дякуємо за відгук, та вашу оцінку роботи нашого відділення, приємно з вами співпрацювати.
Alexandra230499 26 жовтня 2021, 17:50
Відділення за адресою: Одеса, пр-т Шевченка, 15
Просидел в очереди 30 мин. Когда пришёл мой черед, сказали касса не работает. Можно заранее предупреждать о закрытии кассы, пожалуйста. Потратила время в пустую
Lanusha 26 жовтня 2021, 12:56
Я уже более семи лет пользуюсь услугами Альфа-Банка. Очень благодарна консультантам банка за оперативно в предоставлении информации. Был опыт общения и по телефону, и в чате. Предоставляют исчерпывающую информацию, разъяснят и подскажут. В банк приходилось обращаться и за кредитом, и карточки брать. Вся информация прозрачна и доступна. Большое спасибо менеджерам-консультантам и всей команде Альфа-Банка.
Сенс Банк
Відповідь банку
26 жовтня 2021, 13:06
Дуже раді заслужити вашу довіру! Сподіваємось, що співпраця з нашим банком буде приносити вам лише позитивні емоції :)

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44
USD 41.3 41.75
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44
USD 41.3 41.75
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝