×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 45.15 | 45.7 |
USD | 41.4 | 41.85 |
Всі курси банку |
Для Анечки Наливайко
Такая поддержка это очень хорошо в таком серьезном банке.
Написати коментар
Разблокировка счётов и вывод денег
Написати коментар
Неможливо достроково розірвати депозит при форм — мажорних обставинах (виявили онкологію і потрібна операція)
— У другому абзаці частини 3 ст. 1060 ЦКУ (Цивільний кодекс України) сформульовано умову, за якої клієнт може достроково розірвати депозитний договір:
«...3. За договором банківського строкового вкладу банк зобов’язаний видати вклад та нараховані проценти за цим вкладом із спливом строку, визначеного у договорі банківського вкладу. Повернення вкладникові банківського строкового вкладу та нарахованих процентів за цим вкладом на його вимогу до спливу строку або до настання інших обставин, визначених договором, можливе виключно у випадках, якщо це передбачено умовами договору банківського строкового вкладу...»
Коментарі (3)
Дякую
Всі питання були вирішені, і потреба звертатися у відділення відпала)
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Гарна консультація
Написати коментар
Нові продукти та старі проблеми Альфа-банку
Хоча Sense я встановив собі практично, як тільки він з’явився, але ще донедавна ним не користувався — настільки сирим і незручним був додаток на початку. Оновлення, яке відбулось у серпні цього року, вважаю «проривним» — змінився дизайн, додаток став зручнішим у користуванні. Відтоді я перейшов на Sense — старим Alfa-Mobile уже не користуюсь. Але до ідеалу Sens-у ще, звичайно, далеко. І з цього приводу є декілька зауважень.
1. Покращити стабільність роботи додатку. Хоча не можу сказати, що додаток у мене постійно глючить чи вилітає, але в`їдливе «щось пішло не так» декілька разів з`являлось і у мене — при перегляді «історії» у профілі «Київстар» (вже не з`являється), при активації картки «Cameleon».
2. ЗРОБІТЬ НАРЕШТІ ВИПИСКУ! Щоб можна було побачити залишок на початок і кінець періоду, експортувати дані у файл pdf чи csv чи xls. Цю проблему вже неодноразово і давно піднімають клієнти банку — ще від часів Alfa-Mobile.Але чомусь банк не чує своїх клієнтів.Складається враження, що це принципова позиція банку — виписки у додатку не повинно бути. Якщо це так, то принаймні нехай банк публічно це озвучить.
3.Цікавою є функція об`єднання профілів «Київстар» та «Sense».Для когось це зручно, хтось побоюється за безпеку — можливо, що історія дзвінків стане доступною працівникам банку. Вибір повинен кожен зробити сам. Але повинна бути можливість у додатку самостійно підключати і відключати профіль КС, а її немає.Хоча про це теж говорилось раніше.
4.Дати можливість клієнту подавати заявку на збільшення чи зменшення кред. ліміту, як це є у додатках деяких інших банків. Чому досі немає у Sense — незрозуміло. Крім того, нещодавно банк анонсував можливість переносу кред. ліміту (чи його частини) з однієї картки на іншу — чому б не зробити це окремою функцією у додатку?
Хотілось би згадати і за web-версію «My Alfabank» — враження, що її занедбали зовсім.Програма давно не оновлювалась, проблеми, про які давно говорилось, не вирішуються.Зокрема я давно піднімав питання редагування шаблонів — якщо потрібно поміняти якийсь реквізит у шаблоні, то це зробити неможливо, доводиться створювати новий шаблон.
Тепер про продукт, який позиціонується як «революційний» — картка Cameleon. Головна її «фішка» — нескінченний пільговий період, це підкреслюється і на сайті банку і у рекламі картки. Я її замовив у 1-й же день, як картка стала доступною для замовлення діючим клієнтам банку. Отримавши, побачив, що мій кред. ліміт — 0. Звичайно, надавати чи не надавати кред. ліміт — це право банку. Але хотілось би зрозуміти логіку — видати клієнту розрекламований продукт і не дати можливості скористатись його головною перевагою, його «ізюминкою»? Це як? Як дебетова вона мені не потрібна зовсім — у мене є пакет «Platinum Black». Cпілкувався і з гарячою лінією і з представником банку на даному ресурсі — у результаті оформив у відділенні банку звернення з проханням встановити кред. ліміт по картці, до якого додав документи про доходи. Через півтора тижня передзвонив у відділення — повідомили, що «Ваше питання ще на розгляді, очікуйте СМС з результатом розгляду». Післязавтра вже буде три тижні від дня подачі звернення — від банку поки що «ни ответа ни привета»…
Є відчуття, що щось у банку «зламалось» в останній час.Є цікаві ідеї, перспективні починання. Але от процес реалізації цих задумів і планів «шкутильгає». І до побажань клієнтів банк часто залишається глухий.
Я клієнт банку майже 5 років. Мене влаштовують його умови і тарифи. Подобається відділення у якому я обслуговуюсь — комфортне приміщення, ввічливі працівники. Тому хочеться вірити, що все вищеописане — лише тимчасові «несправності»…
1. Над роботою додатку постійно працюємо і хочемо назавжди позбутись надокучливого «Щось пішло не так».
2. Поки такого немає в планах банку, але це не означає, що цього взагалі не може бути. Можливо, в майбутньому це вдасться реалізувати в додатку.
3. Згодні, було б добре, якщо б клієнт мав право на свій розсуд додати або роз'єднати профіль с Київстар самостійно, але поки роз'єднання відбувається за допомогою підтримки в чаті або контакт-центрі.
4. Так, дійсно, нещодавно стартувала процедура перенесення ліміту з картки на картку. Але не можемо не погодитись, що функції збільшення ліміту дійсно не вистачає. Сподіваємось, що з часом така функція з'явиться в додатку.
Щодо MAB:
Намагаємось зробити акцент на мобільному додатку Sense. Хотілось би, щоб всі необхідні функції були в додатку і щоб не було необхідності зайвий раз заходити в десктопну версію.
Не заперечуємо, щоб відчути всі переваги Хамелеону потрібен ліміт. Тому чекаємо вас в чаті для подання запиту для перенесення ліміту.
Нам теж дуже хочеться, щоб всі перелічені недоліки були виправлені якнайскоріше, але для цього потрібен час. Але завдяки вашим відгукам та фідбеку це стає завданням найвищого пріоритету!
Сподіваємось на подальшу співпрацю.
Коментарі (1)
Получение справки о состоянии счетов до 7 РАБОЧИХ ДНЕЙ и стоит 150 грн!
Коментарі (1)
Консультация пользователей очень хорошая
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Милые специалисты
Коментарі (1)
Непонятны некоторые моменты, а так в целом хорошо
У меня есть:
1. Приложение ДІЯ, которое считало инфу у Monobank
(мой номер Тримоб 063 и данные — загран + идентиф. код).
2. Приложение «Мой Киевстар», что предлагает мне 10 000 грн кредитного лимита.
Установил я Сенс и начал региться на номер Киевстар 098. Так как при реге на Тримоб (063) нет гарантии получить 10 000 кред.лимита.
Вроде всё прошло нормально, только Сенс спотыкался и ругался на селфи и на ПИН-код. Но в итоге всё получилось.
Захожу я в СЕНС — а номер-то мой 063 там!
Хотя я оформлял на 098. Как же так?
Но ладно.
Зато обработали мои данные (выбрал предприятие из списка, вписал з/п 6000 и дополнительный доход 2000) и пересчитали мне кредитный лимит до 25 000 грн.
Ещё и срок действия карты 09/2026, что вполне себе неплохо.
Дак ещё и ТТН Новой Почты сообщают!
Ещё и написали «Я с Альфа-Банком 6 лет». Я думаю: как, я же ранее не имел их продуктов! А потом вспомнил: была у меня карта Альфы году в 2014—2015, мне с VAB банка Фонд Гарантирования Вкладов выплачивал (сумма около 2000−4000 грн.)
Карту оформил в сентябре, а в октябре на Киевстар 098 пришло сообщение «Внесите минимальный платёж». Т. е. фактически подвязали ДВА номера к Sense SuperApp.
Итого:
1. Собственно я вполне доволен Альфа-Банком.
2. СЕНС пока не сильно понятен (возможно из-за того, что у меня нет опыта работы с ним), но в целом он мне нравится.
Скоріше за все, коли у вас в 2014-2015 був рахунок в банку, то там був 063. Якщо є необхідність змінити номер, то ви можете це зробити при дзвінку в контакт-центр за номером 3344 безкоштовно.
Сподіваємось, що співпраця з банком принесе вам лише позитивні емоції :)
Написати коментар
Не все хорошо как хотелось бы
Расчётная дата 16 число и в связи с праздниками перенесена на 13. И каково было моё удивление когда при сумме долга 4324 грн. минимальный платеж составил 400 грн.
Написав в чате приложения Sens вопрос, получил ответ следующего содержания:
«так, мін платіж це 10% від суми боргу — але банк округляє суму боргу до суми кратної 50 — з зменшує суму — у вашому випадку 432,4 грн округлено до 400 — якби був борг 4500 — був би платіж 450 грн — ви можете вносити будь-яку суму — навіть більшу», на мои замечания что этого нет в тарифах мне прислали ссылку на частые вопросы и сказали что передадут пожелание на внесение данной информации в тарифы.
В ходе общения в чате приложения Sens после 15 минут сессия приложения закончилась и оно закрылось вместе с незаконченным чатом — какой «умняшка» придумал это? Почему действия в чате не продлевают активную сессию приложения?
И на последок не удалось выяснить в поддержке возможно ли в терминале Привата пополнить карту Альфа-Банка переводом с карты Приватбанка без комиссии? На вопрос есть ли договор у Альфа-Банка с Приватом на данную услугу мне порекомендовали обращаться в Приватбанк — позиция интересная, так как я всегда считал договор двухсторонним и о его наличии должны знать обе стороны.
Щодо мінімального платежу.
Інформація про заокруглення платежу є в тарифах картки в примітці 1: https://old.alfabank.ua/storage/files/tariff_cameleon.pdf
З приводу закриття сесії проаналізуємо ситуацію.
Дійсно, з Приватбанком у нас є договір. Комісії за саму послугу поповнення немає, але невідомо чи бере сам Приватбанк комісію по тарифам своєї картки за цю операцію переказу. Це треба уточнювати у них.
Коментарі (8)
Восхищаюсь умными людьми
Коментарі (1)
Поддержка от альфа банка
Было бы здорово если бы все общались вежливо и по-дружески как Татьяна :)
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Дуже «класний додаток» sense
Коментарі (2)
Альфа я вас обожаю ❤️
За последние двое суток много вопросов задавал операторам, хочу поблагодарить последних с кем общался: Ольга Фаєвська
Тетяна Здота
остальным «Альфочкам» тоже передают теплые слова и благодарность 🤗☺️
Alfa Bank One Love ❤️
Написати коментар
Робота оператора чату в сенс
P. S.Ще якби іт відділ виправив помилку в p2p переказах з використанням копійок, то взагалі б вам ціни не було. Візьміть це якнайшвидше в роботу.
Якщо у нас є певний баг, то завжди стараємось усунути його якомога швидше (сподіваємось, що скоро «якомога швидше» перетвориться в «блискавично швидко» :) )
Коментарі (1)
Уровень работы службы поддержки на высоте!
Подчёркиваю профессионализм данного сотрудника и банка в целом!
Написати коментар
Ничего не понятно, но очень интересно
12.10 менеджер позвонил — начал продавать карту хамелеон, продал, заманив перекредитованием под 0% на 6 месяцев. Открываю карту, менеджер звонит с уточнением, что это карта Ред мне нужна, оставляю заявку на карту ред, закрываю хамелеон. Перезванивает менеджер по Ред и начинает опять парить Хамелеон, на все мои прямые вопросы, отвечает вообще на другую тему и уходит от вопросов. Написала в чат просьбу закрыть все Карты. Все закрыли, больше никто не перезванивал.
Якщо залишилися відкриті питання по використанню карти, чи «розстрочки» ми з радістю на них відповімо. Тому коли вирішите повернутися, ми спробуємо мінімізувати ваші втрати за першу невдалу спробу користування нашими картами (тільки дайте знати про ваше рішення) 😉
Коментарі (3)
Ирина корниенко
Сподіваємось, що кожне ваше звернення в підтримку залишить лише приємні враження!
Коментарі (2)
Дуже гарний і дуже хороший співробітник
Написати коментар