Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
IlliaBieliakov 3 листопада 2021, 23:13
Відділення за адресою: Одеса, вул. Черняхівського, 4
Менеджер Татьяна — это прекрасный специалист. Она очень доходчиво и лояльно всё объяснила и научила даже такого не терпеливого как я. Я не люблю всю эту рутинную работу, бумажки, бланки и т. д. мне хватает терпения и мало кто может правильно расположить к себе и доходчиво объяснить по пунктам на все вопросы. Мне даже на середине разговора не захотелось прекратить процедуру оформления.
Как специалист, который занимается управлением персонала, хочу сказать, что это ценный сотрудник. Мне тоже такие нужны 😉
Всего хорошего. Приятно иметь дело с банком, в котором есть настоящие профессионалы и помощники для таких как я.
Успехов Вам!
Сенс Банк
Відповідь банку
3 листопада 2021, 23:36
Тяжка процедура заповнення може пройти легко тільки при гідній підтримці, яку Таня змогла надати. Дякуємо за ваш відгук та коментарі, тепер ми її точно не відпустимо😊
Вам також успіху і процвітання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
380662134950 3 листопада 2021, 22:10
Відділення за адресою: Чернівці, вул. Небесної Сотні, 22
Звернулась по допомогу до спеціаліста Романа Неделько.
Швидко допоміг у вирішенню питання.
Все чітко та зрозуміло пояснив.
Дякуюююю ❤️
Сенс Банк
Відповідь банку
3 листопада 2021, 22:37
Чудово, дякуємо за відгук, звертайтесь😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Bogvoyni 3 листопада 2021, 21:00
Обратился с вопросом!
Откликнулся Нікіта Нехай!
Быстро и конкретно все объяснил!
Красава!
Благодарю!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
3 листопада 2021, 22:48
Нікіта може і не таке, дякуємо за відгук.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
OlgaBestaeva81 3 листопада 2021, 20:49
Роман Недельку
Все четко и очень оперативно смог помочь мне с картой. В течении дня мучалась с картой никто из операторов нормально ничего не смог сделать Роман быстро среагировал. Теперь с перевыпуском карты все в порядке. спасибо
Сенс Банк
Відповідь банку
3 листопада 2021, 22:54
Що можу бути краще за оперативне вирішення питання, ви праві. Дякуємо за відгук, Роману привіт передамо)
Lara0Se0 3 листопада 2021, 20:13
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Ливарна, 15
Ошибкой не считается та проблема, которую можно исправить. С оплатой через интернет рессурс продавца авиабилетов произошла проблема: деньги с карточки снялись, но билет так и не был получен. После обращения к оператору — Никите Нехай в Чат онлайн Альфа Банка, был получен некорректный ответ: «деньги списались и ничего сделать нельзя». После моего повторного обращения, оператор понимая, что ситуация требует более тщательного разбирательства, принёс свои извинения и проявил максимальное внимание к этой проблеме, консультируясь с коллегами. На неудачном моем опыте проведения операции с оплатой, он получил свой опыт — как молодого специалиста. Ошибка исправлена. Мои впечатления о моем Альфа Банке банке, с которым я уже
больше 10 лет не омрачены! На ошибках учатся принимать их во внимание и понимать, что клиент банка не капризный клиент, а человек, который доверяет банку, а соответственно его специалистам.
И хочет услышать участие в решении проблемы. Что и было мною получено. Средства ещё заблокированы, но теперь я понимаю мои дальнейшие действия, после разъяснения специалистом подробно. Спокойный клиент — доверие банку! Благодарю.
Сенс Банк
Відповідь банку
3 листопада 2021, 20:31
Кожен може помилитися, головне зробити висновки та виправити все по можливості. Дякуємо за ваш відгук про ситуацію в яку ви потрапили, та як з неї вийшли.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
MieshkovVasyl 3 листопада 2021, 20:09
Спасибо большое Сергею Крылову за помощь в решении моих вопросов. Всё было быстро, чётко и без лишних разговоров. Остался очень доволен сотрудничеством!
Сенс Банк
Відповідь банку
3 листопада 2021, 20:34
Дякуємо за відгук, приємно з вами співпрацювати.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Taster 3 листопада 2021, 18:41
Ответил на все вопросы. Все ок
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Yanovskaya 3 листопада 2021, 18:05
Обратилась за консультацией в чат. Очень быстро ответили. Вежливый и позитивный консультант! Спасибо за Вашу работу!
Сенс Банк
Відповідь банку
3 листопада 2021, 18:28
Дуже раді, що вам сподобалось спілкування в чаті. Передамо вашу подяку Сергію 😊
Мінфін
Відповідь адміністратора
6 листопада 2021, 9:38
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 06.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Realjane444 3 листопада 2021, 16:09
Спасибо Консультанту Евгений Латун! ВСЕ объяснил по делу, вежливо и чётко! 🔥🔥🔥
Сенс Банк
Відповідь банку
3 листопада 2021, 16:42
Дякуємо за ваш відгук. Передамо вашу подяку Євгену особисто та його керівнику 😉 Будемо раді знову бачити вас в чаті)
Мінфін
Відповідь адміністратора
6 листопада 2021, 9:37
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 06.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Nikolai05 3 листопада 2021, 11:41
Відділення за адресою: Харків, вул. Алчевських, 1
Оформил кредит в Альфа-Банке. Сотрудник сказал что нет возможности отказать от страховки, ведь она обязательна. Получил страховку от несчастного случая и от эковид, оплатил 6200.
Когда уточнил вопрос у более компетентных сотрудник оказалось это на выбор клиента. Теперь что бы расторгнуть страховку теряется 40% стоимости на операционные моменты. Альфа-Банк ничем помочь не можем.

Итог: я потерял 6200
Tarasbakhir 3 листопада 2021, 1:32
Ніяк не міг активувати карту, тоді вирішив набрати по відеочату оператора (на годиннику 00:00 ночі) відповідає Ксенія, мега позитивна та щира дівчина, яка мене бистро і головне доходчиво пояснила, так скажемо на «хлопський» розум. Після чого, Ксенія заповнила анкету (все дуже просто і швидко), але не все так просто, на передостанньому кроці, все висне та вибиває помилку, після чого, професійний оператор знаходить вихід, та пропонує мені переключити на іншого оператора, і продовжити з ним з того ж кроку. Мені сподобалось, що Ксенія зреагувала швидко та професійно.
Під'єднання відбулося швидко, тут я вже познайомився з Данилом, щирим хлопцем, який мені теж все пояснив, і описав наступні кроки, але старання були марними, тому що платформа знову мене «вибивала».
Тоді Данило пропонує знуля подати заявку, та знову зв’язатися з оператором (Великий плюс, що оператори з якими я працював, вирішення проблеми знаходили дуже швидко, профі 🔥)
Я знову зробив все як мені сказали. Мене знову підключає до сяючої Ксенії, ми знову заповнили заяку, пройшли всі кроки, чекаємо поки грузить… і розуміємо що ситуація схожа до першого випадку… на що, ми подумали та вирішили спробувати в 3тє. На третій раз мене Під'єднює до Данила, він мене швидко перевів на лінію до Ксенії. Ми все знову швиденько заповнили і все получається на УРА 🥳
ВЕЛИКИЙ плюс, що оператори щирі, та позитивні, з такими дуже легко спілкуватися та жартувати, і реєстрація проходить не тільки швидко, а і весело.
Не побоюся цього слова ПРОФЕСІОНАЛИ, як кваліфіковані спеціалісти вирішили всі питання на ура, а головне, бистро, так на годиннику 00:35 а в мене веселий настрій, та новесенька карта в банку, завдяки чудовим працівникам, Ксенія Лутицька та Данило Буковський.
Ще раз Вам велике спасибі🙏🏼❤
Залишайтеся такими живчиками, обняв вас міцно
P.s: Ваш новий клієнт
Сенс Банк
Відповідь банку
3 листопада 2021, 8:28
Юху 🎉
Дякуємо вам за шикарний відгук! Раді бачити вас клієнтом ❤
Ewan 2 листопада 2021, 20:05
Звернувся до чату підтримки банку за роз’ясненням по кешбеку на свої операції. Сергій все мені роз’яснив, перевірив мерчант коди операцій. Але більш сподобався тон ов воіс. Хтось скаже, що як у Моно. Так, але в Моно я ще не бачив спілкування віршами. Це було неочікувано)
Сенс Банк
Відповідь банку
2 листопада 2021, 20:24
Крутий відгук для крутої консультації, дякуємо за нього. Сергій також в захваті від нього)
Мінфін
Відповідь адміністратора
3 листопада 2021, 9:37
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 03.11.2021).
Користувач надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
RostikZubov 2 листопада 2021, 16:31
Обратился по своему вопросу ждал не долго, в вопросе помогла очень приятна в общении, до этого сталкивался с проблемами, но не получил того чего хотел, это единичный случай когда мне помогли спасибо Ирине Пуховой за помощь!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
2 листопада 2021, 16:39
Дуже вдячні за ваш відгук. Раді, що вам сподобалось обслуговування та ваше питання було вирішене. Обов'язково передамо Ірині вашу подяку 😉
Vera751 2 листопада 2021, 15:30
Картка Хамелеон начебто з безлімітним строком, але будьте пильні, якщо ви звикли розплачуватись тільки на терміналі і вважати що це безготівкова операція, то ні!!! в розумінні альфа банку це готівкова опреція із вас будуть зняті драконівські відсотки. Техпідтримка при з’ясуванні висилає статті, де написано, що оплата на новій пошті через термінал це практично готівкова оплата і клієнт має з’ясовувати сам!!! як у кого налаштований термінал. Плюс жахливий гальмівний додаток. Не зв’язуйтесь ніколи!
Сенс Банк
Відповідь банку
2 листопада 2021, 15:50
Так, наша картка Хамелеон має нескінченний пільговий період, але лише на покупки. Готівкові операції, як переказ коштів чи зняття готівки, не входять до пільгового періоду і % нараховуються за стандартною ставкою картки.
Щодо розрахунку на поштових відділеннях, то так, у них термінали налаштовані таким чином, що операція проходить як переказ з картки картку, відповідно ця операція відноситься до готівкових. Ми розуміємо, що кожен не може знати всі тонкощі роботи банку, тому краще перед проведення операції уточнювати у продавця або у службі підтримки банку, щоб уникнути додаткових комісії.
Стосовно роботи додатку, то про дану проблему відомо і наші спеціалісти працюють над її вирішенням.
Ігор Корсун 2 листопада 2021, 11:54
Мені прийшло повідомлення він Альфа-банку у вайбері про кредит під 19.9% річних. Це офіційний канал Альфа-банку в якому я получаю також повідомлення про усі затрати по карточці. Тобто це не якийсь там лівий канал.
Пісял того, як я клікнув на посиланні, у мене відкрився додаток Альфа банку з умовами кредиту. Де як завжди крупними цифрами написано досутпна сума кредиту, і кілкість місяців, а дрібними як завжди написано реальні умови. І що ж я там побачив, що там написано що кредит під 35%.
Я пробував міняти різну кількість місяців, але відсоток за кредит так і залишався 35. Я написав у підтримку, на що мені зрозуміло прозвучала стандартна відмовка, що якимось там клієнтам банку доступна така відсоткова ставка, але я не попадаю в їх число.
Відповідно стає питання, навіщо мені, тобто тому хто не попадає в число тих, кому доступна така низька відсоткова ставка, в моєму особистому чаті з Альфа банком повідомляти про те, що насправді мені не доступно. Що це якщо не звичайний развод?

Одни словом неприємно відчувати коли тебе намагаються розвести, і потім ще й пояснюють те, що ти типу дурний і не розумієш про що там написано.
Сенс Банк
Відповідь банку
2 листопада 2021, 13:11
Так, є кредит під 19.99% річних. Цей відсоток нараховується на залишок. Але в такому кредиті буде ще присутня щомісячна комісія 2,35% від суми кредиту щомісяця.
А в додатку була пропозиція про 35%, але без комісії. По факту, це виходить вигідніше ніж 19,99% + 2,35% щомісяця.
В смс вказані були загальні умови, а в додатку вже персональна пропозиція.
Про умови кредиту попереджаємо перед оформленням, шрифт додаткових умов достатнього розміру.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Александр Лузин 2 листопада 2021, 11:47
По счастливой случайности меня привязали ко львовскому отделению (был в городе, отделение было по пути, открыли карту за 10 минут).

Неделю назад столкнулся с проблемой блокировки счетов, сотрудники отделения в моем городе не смогли ничем помочь и только разводили руками, даже не могли назвать причину ограничения.
Выйти из данной ситуации помогла мне Любовь Шувар — специалист львовского отделения Альфа-банка и по совместимости менеджер, к которому меня подвязали. Она сделала все возможное и невозможное для того, чтоб мою заявку взяли в работу компетентные сотрудники и пересмотрели решение банка по отказу в обслуживании.
Сенс Банк
Відповідь банку
2 листопада 2021, 15:41
Дуже раді, що ситуація вирішилась :) Передамо подяку Любові та її керівництву 😊
MykolaSeletskyi 2 листопада 2021, 0:01
Замовив товар із таобао вартість 40.26$
Через деякий час зрозумів що товар не підходить і зробив відміну та отримав 40.26$ на карту але карта гривнева, а саме хамелеон і конвертація пройшла за туже вигідним тарифом для банку, а саме 0.00
Тобто я отримав ще 0.00 до свого балансу
Я вважаю що це не баг тому що банківська система розробляється не перший рік
Напевно купити долара за таким курсом в банку не можна
Я звернувся у службу підтримки надіслав всі скріншоти і від оператора Сергія Ш. Отримав таку відповідь:
При операціїї у валюті, конвертує платіжна система по курсу (у вашому випадку віза)
Як проводиться операція при оплаті карткою в іншій валюті?: https://help.alfabank.ua/hc/uk-ua/articles/360014652800?source=search

P. S. друга назва заголовка це «Експропріації» тому що навіть не було пояснено що сталося
Так і додзвонитися я досі не зміг і чат не працює
Сенс Банк
Відповідь банку
2 листопада 2021, 8:50
Добрий день! Тут справа не у курсі конвертації, а саме у поверненні коштів. Максимальний термін повернення операції — 45 днів, але як правило набагато швидше, точніший термін може вказати продавець.
В описаній вами ситуації кошти остаточно ще не зарахувалися, тому вам треба трошки почекати.
Вибачте, будь ласка, за помилку агента. Детальніше напишемо вам в чат з мобільного додатку
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
MDS 1 листопада 2021, 17:44
Сегодня 01.11.21 меня озадачил звонок представителя альфабанка, о том что у меня есть задолженность и погасить я её обязан в течении дня. Сумма для погашения составляет 25 т. И если я её не погашу мне испортят кредитную историю, подключат проценты и прочие кары небесные. При этом женщина откровенно склоняла меня на отказ платить, когда я сказал, что платить не буду пока не разберусь, она с явным удовольствием заявила, тогда я Ваш отказ передаю в отдел проблемных долгов.
Теперь откуда взяли этот долг.
У меня есть карта Ред с кредитным лимитом 50 т. В октябре я делал с неё покупки на сумму 25 т. и перевёл эти суммы в рассрочку через приложение Sens. Ещё 29.10.21 я видел, что у меня по карте есть кредитный лимит 26 т и рассрочки на 24 т.
И вдруг сегодня утром узнаю что банк модет в одностороннем порядке отменить кредитный лимит. Ниже выдержка из переписки в чате банка.
Бачу, що банк відмовив в подовженні кредитного ліміту.
Ще 23.07 була відправлена смс «Шановний клієнте! Альфа-Банк закриває кредитну лінію на картці 6679. За відсутності боргу, рахунок буде закритий автоматично!».
Тепер можете тільки вносити кошти, за рахунком
ОТВЕТЬТЕ МНЕ, если вы решили отменить кредитный лимит,
почему вы не отменили его три месяца назад, после смс от 23.07.
почему на момент покупки на карте светился лимит 50 т.
почему хвалёная программа дала оформить рассрочку если в конце месяца вы решили убрать лимит.
почему коллцентр помог оформить рассрочки вместо того, чтобы предупредить о окончании лимита.(есть переписка).
где в смс есть дата окончания кредитного лимита.
Есть только вопросы. Телефонные переговоры с горячей линией ни к чему не привели.
Почему мне нужно найти 25 т. за один день, если я рассчитывал на полугодовую рассрочку. Исходя из выше описанного я смело утверждаю, альфабанк-А***ты.
Не советую обращаться в этот банк НИКОГДА.
Сенс Банк
Відповідь банку
1 листопада 2021, 18:56
Дуже неприємна ситуація.
Банк може закрити кредитну лінію в будь-який момент. Заздалегідь це не можна передбачити. Тому до оформлення розстрочки вам не могли про це повідомити.
п.4.3.15 У разі відкриття рахунків за цим договором відмовити клієнту в наданні кредиту, в т.ч. у вигляді Відновлюваної кредитної лінії та/або відмовити клієнту у відкритті рахунку і випуску картки, продовженні строку її дії, випуску додаткової картки, в т.ч. NFC сім-картки/смарт-картки без обґрунтування причин такого рішення, якщо таке відкриття/випуск/продовження суперечить чинному законодавству України або може призвести до фінансових збитків/погіршення іміджу банку.
stacyr 1 листопада 2021, 17:30
Дуже дякую Ірині Корнієнко, яка вирішила проблему з карткою рівно за хвилину!
Служба Підтримки банку на висоті: співробітники ввічливі, приємні, раді допомогти і просто надзвичайно милі.
За добрих 10 років фінансових стосунків з Альфа-банком ніколи не мала жодних проблем, які співробітники не могли б вирішити швидко і якісно.
Сенс Банк
Відповідь банку
1 листопада 2021, 17:51
Дуже раді, що консультація Ірини викликала у вас позитивні емоції.
Обов'язково подякуємо їй за її працю😍
alldo 1 листопада 2021, 15:25
Ето не банк, а какая то гопкомпания из 90. По кредитной карточке убрали кредитный лимит и дали 3 недели на погашения долга. Вопросов нет. Деньги вернем. Но есть одно но. Прошло всего два дня, а ети *** названиваю по 2 .3 раза на день. и робот говорит верните долг. Ладно грен с вами. но тут ище 2 разав час звонят и мочат секун 5 и бросают трубку и так целый день, включая суботу и воскресенье. На законы которые запрещают звонить по выходным им плевать. Если вы прочитаете *** из альфабанка то у меня есть ище две споловиной недели. До 18 числа погасить долг 3000.
Сенс Банк
Відповідь банку
1 листопада 2021, 18:18
Банк виконує повною мірою умови договору. Того ж має право вимагати і від клієнта. При виникненні простроченої заборгованості банк може виконувати дзвінки, направляти смс та кореспонденцію з метою попередити позичальника про необхідність погашення.

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44
USD 41.3 41.75
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44
USD 41.3 41.75
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝