Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Martsenkevih 10 листопада 2021, 13:01
Доброго времени суток всем кто читает. В очередной раз радуюсь обслуживанию консультантов из приложения sense SuperApp
В этот раз это был Чумак Роман который нормально и доходчиво донёс всю необходимую мне информацию. Спасибо Роме и вашему банку в общем. Рад что пользуюсь вашими услугами
Сенс Банк
Відповідь банку
10 листопада 2021, 13:32
Дуже дякуємо за ваш відгук і за співпрацю :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Александр Савельев 10 листопада 2021, 11:05
Знов виникла проблема, по карті *8734
08/10 — відбувається повернення на мою карту грошей у розмірі — 216,05 грн — в застосунку операція відображається
10/10 — має відбутись фактичне зарахування (принаймні у системі воно є).
Але баланс не змінинюється по карті у виписці!!! Помічаю до речі це випадково!
Дзвоню до оператора. Знову щоб з'єднатися з ним чую цей невдалий «жарт» робота — ну знову ви з цими оператороми. Хоча я встановив стиль спілкування — діловий.
Перший оператор зникає кудись на 5 хвилин і повна тиша.
Другий оператор дійсно підтверджує що баланс не змінився, але чому він не знає. Сказав буду виясняти.
Чекаю.
Загалом знову складється враження що намагання є робити сервіс достойним. Але й постійно якись проблеми, застосунок постіно вилітає.
В очікуванні відповіді. До речі на перше запитання-відгук мій про те чому я не зміг приєднати карту через бота visa, cvv код і систему портмоне я так і не отримав.
Сенс Банк
Відповідь банку
10 листопада 2021, 11:48
Добрий день! У осообистіх повідомленнях все детально розписали стосовно поврення коштів та підв'язки картки до ресурсів. Дзвінки в контакт-центр будуть перевірені на коректність надання інформації.  Стосовно додатку ми повністю згодні, що додаток не має зависати та  має працювати без помилок. Наша команда активно працює над стабільністю роботи додатку  і з кожним оновленням ми будем робити додаток ще кращим, це найпріорітетніша задача зараз. Сподіваємось, що в подальшому співпраця з нашим банком будет приносити вам лише позитивні емоції :) 
uirw200 10 листопада 2021, 9:40
Пользуюсь услугами Альфы не так давно, но даже за этот небольшой промежуток времени успел составить мнение о банке. В целом, мне всё нравится. Выгодные ставки по депозитам, наличие «доходного сейфа», хороший кэшбек.

Персонал банка вежливый, отделения расположены удобно, хотя их не так много конкретно в моём городе. Внутри самих отделений функционирует система электронных талонов, благодаря чему удаётся избежать хаоса и конфликтов в очередях. Всё это создаёт чувство комфорта при обслуживании, что не часто можно встретить в других банках.

Очень радует подход банка к маркетингу. Современный, лаконичный и «живой» дизайн присутствует во всём, что делает банк: от рекламных объявлений, постеров, сайта и вплоть до карт, все из которых смотрятся премиально, вне зависимости от пакета.

Отдельно хочется отметить приложение Sense. Оно хоть и очень своеобразное, но удобное, отвечает всем требованиям мобильного банкинга и со временем к нему привыкаешь. Интуитивно ореинтироваться в нём не так уж сложно, как кажется при первом использовании. Поддержка всегда на связи, а специалисты опертивно и вежливо решают любой вопрос.

Лично мне понравилось, что при входе в приложение требуется подтвердить дату рождения, код авторизации приходит на личный e-mail и также требуется ввести данные карты. Это значительно снижает шансы, что при случае, мошенники смогут получить доступ к моим счетам просто перевыпустив SIM-карту.

В общем, пока что я очень доволен!
Сенс Банк
Відповідь банку
10 листопада 2021, 9:51
Дуже дякуємо за зворотній зв'язок! Дуже приємно читати ваш відгук. Сподіваємось, що співпраця за нашим банком буде для вас дуже комфортною та будет приносити лише приємні враження :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
pavlokosariev 10 листопада 2021, 1:43
Привіт, почну с того, що в другій годині ночі, служба підтримки Банку працює, и це дуже великий плюс +++

Оператор-підтримки Крилов Сергій, по перше швидко відповів на мої запитання, та допоміг вирішити за лічені хвилини моё прохання, а я напам‘ятаю ЦЕ друга година ночі, так щє й добре по спілкувались!

Дякую вам за швидку реакцію, та й за дбайливість до клієнтів!)
Сенс Банк
Відповідь банку
10 листопада 2021, 9:05
Дуже раді, що навіть у пізню годину ваше питання вирішили на найвищому рівні :) Дякуємо за зворотній зв'язок!
Мінфін
Відповідь адміністратора
11 листопада 2021, 18:53
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 11.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Zubenko02 9 листопада 2021, 23:21
Очень часто нахожусь за границей и поддержка банка по разным вопросам очень важна. Не всегда получается ее получить от квалифицированного сотрудника к сожалению… Но хотелось бы сказать что все больше и больше встречаются как профессионалы так и просто хорошие люди. Приятно общаться, вопрос решается очень быстро и точно! Не нахожу равных конкурентов этому банку и это радует. Средства надёжно защищены, поддержка на высоком уровне и я спокоен, что еще нужно))
Отдельную благодарность хотелось бы лично, но напишу здесь девушке которая быстро и профессионально дала ответы на все вопросы! Ирина вы лучшая !)
Спасибо, берегите себя)
Сенс Банк
Відповідь банку
9 листопада 2021, 23:56
Дякуємо за розгорнутий відгук!
Радіємо, що завжди можемо вам допомогти :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Velyka21 9 листопада 2021, 23:08
Дякую Данилу за швидку відповідь в чаті та допомогу) вік не забуду✌🏼
Сенс Банк
Відповідь банку
10 листопада 2021, 0:01
Данило не перестає дивувати!
Передамо подяку Данилу за його працю :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
11 листопада 2021, 18:53
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 11.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Manchetta 9 листопада 2021, 23:08
Разбирались с карточками и приложением
Хочу поблагодарить Даниила Гульпа, поздним вечером помог быстро со всем разобраться, тем самым сохранил мою нервную систему
Сенс Банк
Відповідь банку
10 листопада 2021, 0:00
Готові допомагати вам 24/7!
Дякуємо за відгук :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
11 листопада 2021, 18:51
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 11.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ekaterina543 9 листопада 2021, 22:36
Сергію Легкість який мені дуже допоміг вирішити моє питання з легкістю, дуже йому вдякна, Сергію ви найкращий так тримати!
Сенс Банк
Відповідь банку
10 листопада 2021, 0:01
Сергій дуже любить допомагати клієнтам!
Дякуємо за ваш відгук :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
11 листопада 2021, 18:52
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 11.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
0935526090 9 листопада 2021, 21:00
Онлайн консультацію Крилов Сергій провів на високому рівні
Оцінка 5+
Сенс Банк
Відповідь банку
9 листопада 2021, 21:08
Сергій не перестає дивувати!
Раді, що сподобалась консультація :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
11 листопада 2021, 18:52
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 11.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
muravel 9 листопада 2021, 18:18
Відділення за адресою: Львів, вул. Наукова, 30-А
Більше двох років являюся клієнтом цього банку. Кожного місяця по кредитній карті було багато операцій, але попереднього дав карті «відпочити». Вчора помітив, що баланс протягом певного часу зменшився. Виявилося, що Банк без мого відома підключив послугу «Страхування від фінансових ризиків». По виписці подивився, спочатку послуга була відключена, потім почало знімати по 60 грн., згодом — 80 грн. і от минулого місяця — 100. В чаті консультант визнала, що послуга не обов’язкова, відключила її та подала запит на оскарження списань. Оскаржили аж 100 грн. останнього списання, а от інші платежі пішли на рахунок банку без моєї згоди. Буду закінчувати співпрацю з цим банком.
Сенс Банк
Відповідь банку
9 листопада 2021, 18:46
Доброго вечора! Без підписання акцепту страхування банк не може оформити вам кредитну картку. Страхування починає списуватись кожного місяця після активації картки у розмірі 0.1% в розрахункову дату. Відключити дану послугу можливо за бажанням одразу після оформлення картки. Додатково написали вам в особисті повідомлення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
DonHuan911 9 листопада 2021, 17:21
Большое спс за помощь в решении проблем
Сенс Банк
Відповідь банку
9 листопада 2021, 18:18
Дякуємо за відгук :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Tania150978 9 листопада 2021, 17:07
Спілкування в чаті з Давиденко Наталія принесло полегшення і вирішення питання, убрало істерику і допомогло не отримати негатив від улюбленого Альфа-банку.
Сенс Банк
Відповідь банку
9 листопада 2021, 17:12
Дякуємо за ваш відгук! Дуже добре, що ваше питання вирішили і негатив був зглажений :) Обов'язков передамо Наталії вашу подяку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
xTISAx 9 листопада 2021, 16:31
Хочу поблагодарить персонально этого менеджера, возникла проблема с переводом денег на иностранную карту. Вопрос был решён за несколько минут. Спасибо за оперативное решение проблемы
Сенс Банк
Відповідь банку
9 листопада 2021, 17:07
Дуже дякуємо за зворотній зв'язок! Якщо у вас будуть виникати додаткові питання — чекаємо на вас в чат підтримці :)
MJuliia 9 листопада 2021, 16:06
Відділення за адресою: Харків, пр-т Московський, 196-А
Очень хорошая система соблюдения очерёдности с помощью создания на входе электронного номера! Современная, рациональная! Но… Работает система сама по себе, а касса в банке сама по себе. Прихожу в 12.00. Очередь. Зарегистрировалась. Пришёл номер 163. Жду. В 12.55 выходит предыдущий клиент и сообщает: кассир просила передать, что с 13.00 до 14.00 перерыв. Внимание: всё в устном режиме, инфы нигде нет. Жду. За 15 минут до окончания перерыва решила выйти, потому что народу в «зале ожидания» Как раз для быстрого распространения коронавируса. Прихожу в 14.00, на что мне сообщают люди, что сидят в очереди и которых значительно прибавилось, что в кассу «живая очередь». Выясняю у сотрудников банка: как получается, что я, имея номер 163, оказываюсь в живой очереди после номера 180!!! На что мне отвечают, что касса не работает по номерам, она отдельно!!! Я спросила: и какие или действия? На что мне ответили сотрудники банка: занимайте очередь… Вопросов много! А почему неделю назад работала? А почему в терминале есть такая функция? А почему хотя бы на входе не разместить информацию?! Каменный век! Два часа потерянного времени! Конечно, дальше не стала тратить время на новое ожидание! Теперь в этот банк — ни ногой! Если у вас уйма свободного времени, крепкие нервы, хотите подышать инфекциями и ностальгия по советским очередям и обслуживанию — то этот банк для вас!
Сенс Банк
Відповідь банку
9 листопада 2021, 17:06
Описана вами ситуація не є нормальною, і ми приносимо за неї вибачення.
Касир може закрити касу на технічну перерву протягом дня. В цей час клієнт може звернутися до фахівця ОКР для проведення касової операції, крім операцій внесення суми більше 30 000 грн. та зняття грошових коштів через POS-термінал. При цьому є ряд відділень, які можуть закриватися на технологічну перерву (з вивішуванням відповідного оголошення) не більше, ніж на 20 хв. (вказано у статтях про відповідні відділення). Безумовно цю ситуацію не залишимо без уваги і перевіримо коректність дії співробітників. Дані ваші отримали, дуже дякуємо за цю інформацію, вона значно нам допоможе.
Sashabakro 9 листопада 2021, 15:23
Выражаю личную благодарность сотруднику Никите Нехай, за профессионализм и уважительное отношение к клиенту за хорошее настроение и за быстрое решение проблемы, по больше б таких сотрудников👍🤝🤝😉
Сенс Банк
Відповідь банку
9 листопада 2021, 16:40
Дуже раді, що ваше питання було вирішено швидко, та у вас залишились приємні враження про підтримку нашого банку :) Обов'язково передамо вашу подяку Микиті.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Katty1995 9 листопада 2021, 15:06
Відділення за адресою: Суми, вул. Харківська, 2/1
Благодарю за быстрое решение проблемы с картой 🥰
Сенс Банк
Відповідь банку
9 листопада 2021, 15:16
Дуже дякуємо за ваш відгук!
Мінфін
Відповідь адміністратора
11 листопада 2021, 19:05
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 11.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Lbeznoschenko 9 листопада 2021, 14:54
Хочу выразить благодарность сотруднику по обслуживанию карт Давыденко Наталье. Помогла решить вопрос по рассрочке. Буквально за две минуты все решилось. Очень приятно обращаться к таким специалистам. Большое спасибо.
Сенс Банк
Відповідь банку
9 листопада 2021, 15:14
Дуже дякуємо за зворотній зв'язок! Обов'язково передамо Наталії вашу подяку :)
TAKIT 9 листопада 2021, 14:48
Величезна подяка Кристине Усаченко за витрачені півтори години часу на успішне та компетентне вирішення мого питання.
Сенс Банк
Відповідь банку
9 листопада 2021, 15:12
Дуже раді, що ваше питання було вирішено :) Обов'язково передамо вашу подяку!
Мінфін
Відповідь адміністратора
9 листопада 2021, 15:40
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 09.11.2021).
Користувач надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
snizhana23 9 листопада 2021, 11:31
Дякую за швидку та оперативну роботу, все чудово!
Сенс Банк
Відповідь банку
9 листопада 2021, 12:56
Дякуємо за ваш відгук, звертайтесь!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
tatyanab85 9 листопада 2021, 7:19
Спасибо Дарье Иванухе (Call centre). Такие сотрудники меняют впечатление о Банке в лучшую сторону.
Сенс Банк
Відповідь банку
9 листопада 2021, 8:12
Дуже раді, що вам сподобався сервіс в нашому банку) Будемо раді бачити вас у нас знову 😊
Мінфін
Відповідь адміністратора
11 листопада 2021, 18:09
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 11.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44
USD 41.3 41.75
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44
USD 41.3 41.75
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝