Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Anna1327 18 березня 2022, 11:08
С неделю назад, а то и больше, оформлен перевод на мой счёт из-за границы. Всегда зачислялось в течение пары дней, сейчас нет ничего, при этом отправителю средства не вернулись. В чате как всегда отвечает бот. Где деньги, уважаемые???
Сенс Банк
Відповідь банку
25 березня 2022, 12:17
Тут не отримали ваші дані, тому не знаємо точно про яку ситуацію йде мова.

Загалом така проблема можлива у разі невідповідності валюти переказу і рахунку отримувача, або помилка у реквізитах (кошти надходять до Альфа-Банку, але зарахувати їх на конкретний рахунок ми не можемо без додаткового звернення).

Дуже шкода, якщо при вашому зверненні до підтримки одразу не зреагували і не допомогли. Пробачте, будь ласка, за цю ситуацію ☹
dario 17 березня 2022, 22:32
На перший погляд — системний, технологічний та клієнтоорієнтований банк. А якщо придивитись, то лояльністю та прозорістю тут і не пахне!
Мав необережність при купівлі побутової техніки скористатись легкою розстрочкою від Альфи. Оформили в магазині покупку, отримав від банку код в смс, у відповідь надіслав зворотнє смс, підтвердили покупку та легку розстрочку під 0,01%, магазин відповідно видав товар. Протягом першого місяця здійснив перший платіж. Все ніби в порядку, однак… через місяць з карткового рахунку списали «% за покупку», сума абсолютно не відповідала 0,01%.
Дзвоню в КЦ банку щоб отримати пояснення що це за списання, а у відповідь — розстрочка не оформлена і діють умови звичайної кредитної картки за відповідним тарифом!!! Ніби то банк надіслав смс про необхідність здійснення якихось додаткових дій через смс для зміни умов розстрочки, однак ніяких смс подібного змісту не надходило (банк такі не надсилав, збій на стороні моб.оператора тощо, важко сказати), повідомити та попередити в інший спосіб або іншим каналом зв’язку фактично про відмову надати послугу банк не спромігся (звісно, краще нараховувати %).
Сенс Банк
Відповідь банку
25 березня 2022, 11:50
На жаль не отримали ваші дані, тому не зможемо перевірити деталі за ситуацією і вирішити цю проблему.

Все ще чекаємо на вас в особистих повідомленнях для того щоб деталізувати ситуацію і допомогти вам покращити враження про наші продукти 🙂
Роман Роман 17 березня 2022, 14:09
російський Альфа-Банк продовжує нараховувати відсотки по кредитних картах, а українці в важкий час платять відсотки російському бізнесу
Сенс Банк
Відповідь банку
19 березня 2022, 14:06
Ми дуже хотіли б зробити безкоштовним все. Ми вже скасували багато комісій, так як розуміємо важливість кожної гривні для вас. Ви можете пропустити та не сплачувати мінімальний платіж, якщо у вас немає такої фінансової чи фізичної можливості. Ми всі розуміємо і намагаємося підтримати вас, ЗСУ, Україну і робитимемо це далі в межах наших можливостей. Також продовжуємо виконувати наші зобов'язання перед вкладниками.

Зараз на оплати чекаємо тільки від тих, хто може це зробити.

Ми український банк, працюємо в Україні. З російським Альфа-банком ми окремі юридичні особи, які між собою незалежні.
vityalinas 17 березня 2022, 13:52
Я клиент с длительной положительной кредитной историей. В альфабанке открыта кредитная карта с лимитом. До 4 марта у мена был льготный период по кредиту, но изза начала войны 24 февраля у меня не было возможности погасить кредит до 4 марта и банк поднял лимит по карте и на эту сумму списал проценты. Считаю это недопустимым действием и мародерством. Ведь я не выполнил обязательства по кредиту по понятным причинам. Жулики и аферисты!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
19 березня 2022, 18:02
У багатьох українців зараз дуже важкі обставини, через які кредити далеко не на першому місці і це абсолютно правильно. Ми запровадили кредитні канікули, детальніше: https://help.alfabank.ua/hc/uk-ua/articles/4478116141074, завдяки цьому ви можете не погашати кредити і кредитні картки без додаткових підвищених відсотків і інших штрафних санкцій. Бережіть себе, кредити повернете, коли буде така фізична і фінансова можливість.

Зараз банк продовжує працювати: допомагати тим, кому це зараз потрібно, забезпечувати готівкою, проводити платежі. Ми скасували комісії по багатьом найпотрібнішим зараз операціям, але не можемо зробити все «безкоштовним», як би ми цього не хотіли :(

Сподіваємося на швидку нормалізацію ситуації в Україні. Піклуйтеся про себе і близьких, про інше вже після війни.
Проблема вирішена
Инна Валериевна Толмачева Толмачева 16 березня 2022, 21:36
Родичи с Канади перерахували 14 марта на мою валютну картку гроши, в канадському банку їх списали, а на моєму рахунку вони так и не зьявились.
Де мої гроши?
Сергей Самсоненко 15 березня 2022, 7:31
Відділення за адресою: Миколаїв, вул. Шевченка, 59-А
Был долго клиентом банка. Но хорошее не вечно. В сентябре 2021 я погасил все долги в альфабанке по соглашению сторон. Но 12марта 2022 с дебетовой карты происходят списание крупной суммы в счет погашения давно погашеного долга
А ведь я в отделении получал справки о закрытии! И теперь банк списал последние деньги, незаконно. Поддержка утверждает, что долг не закрыт и что я должник, должен еще 5900 грн! Отправляю скан справки о закрытии. Обещают разобраться. Что наврядли произойдёт. Я вынужден отключить альфабанк от зарплаты и уйти в другой банк. Я не верю, что альфабанк вернет мне деньги. Кстати, этот долг висит в приложении и растет. Долг, который закрыт осенью 2021, по которому банк выдал справку о закрытии. Цирк!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
21 березня 2022, 13:59
На даний момент борг ще є, але скоро буде оброблено заявку на прощення частини боргу. Трішки пізніше буде прощення. Доходом вважається сума прощеного боргу, це згідно податкового кодексу. В звязку з тим що платили невчасно, то оплачені суми гасили відсотки, комісії та пені, тому погашення самого тіла фактично не відбувалося.

Списану суму з іншого вашого рахунку вже повернули.
Igorenya 14 березня 2022, 10:57
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Перемоги, 62
Такое впечатление, что банк эвакуировался и его нет в Украине. Совершенно невозможно получить консультацию!
Сенс Банк
Відповідь банку
17 березня 2022, 13:33
Банк та служба підтримки клієнтів продовжують працювати. Ви можете звертатись для вирішення ваших питань в чат із додатку банку Sense SuperApp, і як тільки з'явиться вільний агент, то ви отримаєте відповідь. Також, питання можна вирішити в телефонному режимі через нашу гарячу лінію за номером 3344 (безкоштовно).
В поточній ситуації швидкість відповіді бажає кращого, але ми робимо все можливе для того, щоб бути на зв'язку з нашими клієнтами, навіть під обстрілами.
Бережіть себе та своїх близьких. Все буде Україна 💛💙
Zechazecha75 13 березня 2022, 10:21
Не виконують постанову КМУ від 02.03.2022р.про зняття арешту з рахунків борг яких не перевищує 100 т.гр.У мене борг не перевищує й 10 т.гр.Ігнорують відмовками то нічого не знають, то якусь несенітницю несуть.Нагадаю представників, що єдина система автоматичного арешту не працює в зв’язку з війною в Україні.Й арешт наклали на цільовий рахунок.
Сенс Банк
Відповідь банку
16 березня 2022, 18:57
У зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, ДП «НАІС» тимчасово призупинив роботу Єдиних та Державних реєстрів Міністерства юстиції України, створення та забезпечення функціонування яких належить до компетенції Міністерства юстиції України.
Таке рішення прийнято з метою недопущення будь-яких несанкціонованих дій з інформацією реєстрів зі сторони ворога.

На сьогодні зняття арешту можливе лише у відділеннях банку (з паспортом) і лише якщо арештована сума менше 100 000 грн. Якщо біля вас немає працюючого відділення, зверніться до підтримки і ми допоможемо
2521712843FL 12 березня 2022, 18:33
Заблокировали карту. Решить на гор линии в течение 3 часов не дало результата. Перебрасывают от специалиста к специалисту- а это по полчаса на каждого ожидания…
Сенс Банк
Відповідь банку
16 березня 2022, 18:22
Нам дуже шкода, що вам доводиться чекати так довго. Багато з наших колег зараз працюють в регіонах, де ведуться активні бойові дії, тому працювати не завжди є можливість. Але ми докладаємо багато зусиль, щоб ви отримали допомогу якомога швидше.

Якщо ви не блокували картку, але обмеження все ж встановлене, то причиною може бути підозріла операція, важливо в такий момент уточнити чи саме ви її проводите і чи це саме та операція, яку ви хочете провести. Ми розуміємо, що це може вас дратувати і завдавати незручностей, але такі блокування допомагають захистити ваші кошти.

Вам потрібно зателефонувати з вказаного в банку основного номеру, або написати в чат з мобільного додатку, після кількох уточнень картку розблокують
Прежде чем воспользоваться Альфа банком подумайте 1000 раз, а стоит ли оно того?
Расскажу как банк ВОРУЕТ деньги с карты в ТИХУЮ!
У меня только ГРИВНЕВЫЕ карты, соответсвенно делая покупки заграницей, в магазине я оплачиваю картой, все хорошо деньги списались и сделали конвертацию — списались гривны по курсу банка, но через пару дней банк решает списать ещё денег, якобы курс поменялся и им не выгодно уже по старому курсу делать конвертацию. Я ТАКОГО ЕЩЁ НЕ ВСТРЕЧАЛА! Что спустя несколько дней банк решит ТИХО УКРАСТЬ ДЕНЬГИ и даже не будет выписки за что! я теперь переживаю, что 4 дня назад были сделаны покупки и только сейчас они списали деньги, точнее выставили минус и без ведома сделали на дебетовых картах кредитный лимит! Даже не сообщив клиенту, это 100% мошенничество со стороны банка — не иначе! Я так же являюсь клиентом и других банков и такого беспредела не встречала ни в одном банке! ВОЗМОЖНО мне хотя бы здесь ответит банк и вернёт деньги на мой счёт!
Сенс Банк
Відповідь банку
16 березня 2022, 18:04
Ми проводимо операції згідно правил платіжних систем. Коли ви проводите операцію, то банк тільки блокує суму (вона стає недоступна на балансі), далі через 2-3 дні (в середньому) продавець підтверджує успішність операції і вона остаточно проводиться (списуються кошти). Оскільки проходить декілька днів, то курс конвертації може змінитися і остаточна сума, відповідно, теж. Кредитний ліміт на дебетовій картці встановити не можна, якщо для проведення остаточного списання коштів, або, наприклад, комісії недостатньо коштів на балансі, то виникне мінус.

Ми розуміємо, що для вас це стало неприємним «сюрпризом». Для нас важливий ваш комфорт, тому напишіть, будь ласка, в особисті ваші ПІБ та номер телефону. Перевіримо всі деталі.

Цей процес також в майбутньому може змінитися. Ще потрібно врахувати той факт, що у разі зменшення курсу частина початкової суми повернеться на ваш баланс
Kolyabender 12 березня 2022, 17:05
Відділення за адресою: Київ, пр-т Голосіївський, 58-А
Нахожусь заграницей и пришлось снять евро в банкомате, у меня 3 карты альфы, на каждой лимит на снятие 20 тыс грн, увеличить нельзя, написал оператору, сказали увеличить нельзя.Хотя странно потому, что у моно 100 тыс грн в день и привата 65, ну Ладно, снял 600 евро с гривневых карт, на каждой карте, курс в приложении 32.10, сняло по 33.10 обманули, ладно.Проходит 2 дня, смотрю у меня на 3 карточках минус 250 грн на каждой, пишу оператору, они мне говорят мы пересчитали курс, поэтому сняли с вашего счета деньги, прошло. 2 дня они пересчитали, мало того что сразу обманули и ещё пересчитали.После оплаты в магазинах, они тоже снимают разницу курса через 2 дня! Конченые барыги, других эмоций не вызывает этот банк.Очень не рекомендую!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
16 березня 2022, 17:46
Для проведення всіх операцій з карткою в іншій валюті (окрім онлайн валютообміну) використовується курс для платіжних карток, він може відрізнятися від інших наших курсів. Детальніше як проводяться операції в інших валютах розказали за посиланням: https://help.alfabank.ua/hc/uk-ua/articles/360014652800.

Ситуація, яку ви описали можлива в тому випадку, якщо блокування (початкова авторизація) коштів пройшла за нижчим курсом, ніж той, який діяв на момент остаточного списання, після підтвердження успішності банком, через банкомат якого ви знімали готівку.

Зараз цей процес діє за правилами МПС, але в майбутньому все може змінитися (звісно не порушуючи правила 😉). Зараз все залежить від того як зміниться курс при витратній операції: якщо зросте, то спишеться більше коштів від початкової суми, зменшиться — частина коштів повернеться на ваш баланс.
He160982sjv1 12 березня 2022, 7:14
Спасибо руководителю и колективу за то что в такое тяжолое время, каждый день работают и обеспечивают насиление деньгами.Профессионалы с большой буквы!
Сенс Банк
Відповідь банку
15 березня 2022, 16:03
Ми дуже раді, що змогли хоча б трішки вам допомогти в такий скрутний час. Завжди раді бачити вас у нашому відділенні. Обов'язково передамо ваші слова вдячності персоналу відділення. Все буде Україна 💛💙
32328089 11 березня 2022, 22:58
Рассчитался в интернете картой Хамелион (без кредитного лимита) 48000. Подтвердил платеж смс 48000 грн. Привожу текст СМС:«Kod 16359, Binance 48000.00 UAH, kartka *4760, 07.03.22 19:08″. Комиссия 4% списалась на следующий день, из других денег. Как будто я залез в кредитный лимит. Прошу вернуть ошибочно списанную с меня комиссию. Я внимательно изучил тарифы, за ссет собственных средств такого тарифа нет. Служба поддержки уже неделю не реагирует не на что. Отвечает бот: «араз місто, з якого ми відповідаємо, час від часу обстрілюють. Ми дуже стараємось, але відповідаємо лише на критичні питання з 9:00 до 17:00. Відповісти зараз на ваше питання не можемо, тому радимо написати нам після стабілізації ситуації в країні. Зібрали відповіді на поширенні запитання :https://help.alfabank.ua/hc/uk-ua/articles/4516477801746. Сподіваємось на ваше розуміння.Мирного нам неба! Бережіть себе та близьких 💙️». И больше ничего абсолютно
Сенс Банк
Відповідь банку
16 березня 2022, 17:27
Binance сервіс, який зареєстрований закордоном і всі платежі, відповідно, проводяться в іншій валюті. Суму в гривні продавець вказує вам за своїм орієнтовним курсом, який може відрізнятися від того, за яким цей платіж остаточно проведеться. Коли нам підтвердили успішність операції (це зазвичай відбувається через 2-3 робочі дні після проведення) ми списали кошти і відправили їх у валюті за актуальним курсом.

В даному випадку жодної комісії з вас не було списано, тільки відповідна сума по курсу.
Проблема вирішена
Vitalon 9 березня 2022, 23:58
При переведені грошей з депозиту на картку, через sense, вся сума просто счезла, її тепер нема ні на депозиті ні на карті! Що це за обман і куда звернутися?
Сенс Банк
Відповідь банку
11 березня 2022, 14:23
Добрий день!
Бачимо, що кошти вже на вашому рахунку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Mel UA 8 березня 2022, 19:28
Я так розумію, якщо стоїть в Сенс 0 грн на зняття, то я і не можу змінити на більшу суму, коли планується відновлення ліміту.Дякую.
Сенс Банк
Відповідь банку
8 березня 2022, 21:03
По кредитним картка дійсно стоїть ліміт на зняття готівки 0. Як тільки ситуація в країні стабілізується — зробимо все для комфортної співпраці з банком.
braintest 7 березня 2022, 16:13
На власні кошти встановлені ліміти, які не можна змінити
Неможливо розрахуватися за кордоном власними коштами.
Підтримка не відповідає на протязі тижня.
Сенс Банк
Відповідь банку
8 березня 2022, 14:08
Вибачте, що доводиться чекати відповідь довго. Можемо відповідати не так швидко як нам хотілось, оскільки місто в якому працюємо знаходиться під постійними обстрілами. Також в пріоритеті допомога в чаті при виникненні критичних питаннях. Зараз по карткам встановлені такі ліміти: https://help.alfabank.ua/hc/uk-ua/articles/360013804639
Але обмежень при оплаті за кордонном немає.
OksanaNikitina1 5 березня 2022, 18:43
Банк наживается на том, что люди не могут работать и погашать кредит, начисляя проценты!

Ещё и публикует это как великое отдолжение!

Вже з 1 березня 2022 року Альфа -Банк Україна запускає кредитні канікули за всіма кредитними картками та кредитами, а саме:
За всіма кредитними картками встановлюються, починаючи з 1 березня 2022 року, кредитні канікули на 3 місяці з наступним механізмом погашення:
— встановлений обов’язковий мінімальний платіж на рівні 0 грн,
— відсоткова ставка — без змін, але відсотки сплачуються шляхом збільшення суми загальної заборгованості.
У випадку виникнення у клієнта несанкціонованої заборгованості при погашенні відсотків, розмір кредитного ліміту відповідно збільшується на суму несанкціонованої заборгованості.
«Розстрочка на картку» обслуговується стандартно: платіж за графіком переноситься на рахунок заборгованості за кредитною карткою і далі враховується як звичайна сума боргу.
За кредитами готівкою та споживчими кредитами встановлюються, починаючи з 1 березня 2022 року, кредитні канікули на 3 місяці з наступним механізмом погашення:
— платіж за основною сумою боргу становить 0 грн 00 коп,
— чергові платежі по тілу кредиту за період канікул пропорційно розподіляються на весь термін дії кредиту,
— відсотки, нараховані за період дії кредитних канікул, пропорційно розподіляються на термін дії кредиту, сплата щомісячної комісії здійснюється в останній період дії кредиту.
Загальний термін дії кредиту для клієнтів подовжується на строк дії кредитних канікул (на 3 місяці).
Нульовий платіж буде відображатися на наступний день після формування. Наприклад, дата платежу 22 березня. В цей день він буде відображатися повною сумою, а вже на наступний день (23 березня) платіж ви побачите 0 грн.
Сенс Банк
Відповідь банку
6 березня 2022, 11:39
Альфа-Банк пропонує прозорі, зрозумілі та лояльні умови для своїх клієнтів.
Так, умови в різних банках можуть відрізнятися. Це зумовлено більше особливістю продуктів. Механіка процесу кредитних канікул в ключових банках схожа і спрямована на полегшення фінансових питань в цей складний час. Зараз робимо все можливе, щоб створити максимально комфортні умови, щоб навіть в такий період погашення кредитних продуктів не було тяжким тягарем для наших клієнтів.
avantoffer 5 березня 2022, 12:13
Альфа-банк обмежило перекази Гривні з банку (на IBAN, на картки) в інші банки лімітом 200 тис грн. на місяць!
До війни було 500 тис.
В односторонньому порядку. В чому логіка, це ж не готівка?
І для переказу понад пропонують прийти у свое зачинене відділення і сплатити 1.2% за переказ СЕП, який роками всі банки проводять майже безкоштовно
Фрідман — ворог України! Який намагається додатково заробити на бажанні матеріально підтримати
Сенс Банк
Відповідь банку
5 березня 2022, 14:21
Дійсно, ліміти на перекази в додатку на картку іншого банку стали менші.
10 000 грн — одна операція.
100 000 грн/10 операцій — день.
100 000 грн/10 операцій — місяць.
Перекази по реквізитам стали менші теж.
50 000 грн — одна операція.
150 000 грн — день.
200 000 грн  — місяць.
Банк має право самостійно змінювати умови використання картками, згідно ДКБО пунк 4.3.3. «Банк має право вносити пропозиції на зміну умов Договору, в тому числі Тарифів та/або Правил користування Карткою, в порядку, що передбачений Розділом 11 цього Договору.»
Розуміємо, такі обмеження можуть завдавати певних незручностей, тому робити все можливе, щоб стабілізувати ситуацію з лімітами.
Светлана Овчаренко 3 березня 2022, 18:10
А что это такое, все кредитные карты обнулены лимиты. Кредитная карточка на 150 тысяч грн., которой я активно пользовалась. И на сейчас весь кредитный долг был закрыт, и всегда погашала вовремя! (Так я уже не говорю о том, что зарплатная карта у меня тоже в этом банке большой корпорации.) Что значит война войной, а у банка своя « *** » ближе, чем граждан Украины. Другие банки не делают таких действий, а просто ограничивают очень большие суммы в небольшие. Подлый банк! Нет слов! При чем молча! Без уведомлений! Позор банку в такое время тяжелое для всех! Грош цена таких банков на рынке Украины. Возмущена до предела.
Сенс Банк
Відповідь банку
5 березня 2022, 12:18
Розуміємо, зараз дуже складний час і гроші треба як ніколи. Зараз робимо все можливе, щоб створити найбільш лояльні умови в такі важкі періоди.
Kristina7 1 березня 2022, 22:26
резко уменьшили лимит на карте на 5 тыс грн, в итоге на карте минус 4 тысячи 315 грн и вернуть их надо до 18 марта…(дали три недели на возврат)учитываю ситуацию в нашем городе и стране, как — то непонятно какой логикой Вы руководствуетесь, если другие банки дают каникулы…
Сенс Банк
Відповідь банку
3 березня 2022, 15:25
Розуміємо, зараз ситуація непроста. Проте Альфа-Банк пропонує прозорі, зрозумілі та лояльні умови для своїх клієнтів.
Так, умови в різних банках можуть відрізнятися. Це зумовлено більше особливістю продуктів. Механіка процесу кредитних канікул в ключових банках схожа і спрямована на полегшення фінансових питань в цей складний час.

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44.1
USD 41.15 41.75
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44.1
USD 41.15 41.75
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝