Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
yafersh 29 липня 2022, 11:42
Відділення за адресою: Київ, вул. Кільцева дорога, 1-Б
Абсолютно карколомна історія. Хотіли зняти 4000 грн в банкоматі на вул Кришталевій (Епіцентр в Києві) 28 липня о 18:50. Банкомат думав 10 хвилин і так і не видав готівку, а попрощався з нами з повідомленням «Час очікування вичерпано». На банкоматі написано — без паніки, дзвоніть по номеру 0800… Задзвонили, сказали чекати до 60 днів, поки банк поверне гроші (sic). Грошей звичайно ж нема. Якщо це не скам, назвіть будь ласка, як це називати.
Сенс Банк
Відповідь банку
29 липня 2022, 12:36
Хоча і дуже рідко, але на жаль, таке трапляється, імовірно, тимчасовий збій в банкоматі.
Якщо кошти не списались з рахунку, а знаходяться в блокуванні, вони повернуться на картку раніше, за 15 днів. Якщо ж сума списалась, можемо подати запит на повернення коштів. Для цього напишемо вам в особисті повідомлення.
VS1967 28 липня 2022, 21:59
Доброго дня!
12.11.2021 мною був заключений інтернет-кредитний договір з Альфа-банком (Договір № 484216364 від 12.11.2021) на суму 21348,00 грн строком на шість місяців. За умовами договору перші п’ять (5) місяців процентна ставка становила 0% від суми кредиту + комісія 50,00 грн, яка списується кожного разу при внесенні коштів на рахунок, та 6-й місяць — 3% від суми кредиту (змінна сума) + 50,00грн. (При цьому в договорі прописаний щомісячний платіж — 3715,02грн (в т.ч. 50,00грн) при умові сплати рівними частками на протязі шести місяців. Таким чином переплата мала б складати — 940,47грн)
Однак спочатку мною були сплачені такі платежі:
09.12.2021 4 500,00 UAH
10.01.2022 4 500,00 UAH
08.02.2022 4 000,00 UAH
Після початку війни в мене не було навіть фізичної можливості сплачувати зазначений кредит. При цьому на початок війни мною вже було сплачено 13000,00 грн (тобто залишок склав 21348,00−13000,00+150,00= 8498,00грн)
Як тільки в мене з’явилась можливість, а саме на початку червня, я почала знову сплачувати кредит:
09.06.2022 — 4 000,00 UAH
06.07.2022 — 5930,47 UAH.
При цьому останній платіж мною був сплачений у такому розмірі, оскільки на сайті банку у моєму особистому кабінеті була зазначена інформація, що для повного погашення, мені необхідно сплатити 5930,47 UAH, що я і зробила. Таким чином я внесла останній платіж до закінчення кредитних канікул і в підсумку виплатила банку 22930,47 UAH (21348, 00 UAH +1582,47 UAH).
Однак 22.07.2022 я була неприємно вражена коли знову побачила в особистому кабінеті інформацію, що до повного погашення необхідно ще сплатити 1431,15 грн.
Я звернулась за роз’ясненнями до банку через офіційний Телеграм-канал. Пояснити мені нічого не змогли і пообіцяли розібратися та надіслати відповідь впродовж 48 годин.
На 25.07.2022 відповідь чи роз’яснення так і не надійшли. Я звернулася вдруге, але мені взагалі ніхто не відповів.
28.07.2022 я втретє звернулась до банку через офіційний Телеграм-канал і зазначила, що банк продовжує ігнорувати мої звернення та вимагає гроші.
Тоді мені відповіли;
«Залишок по вашому кредиту на 15/08 дійсно складає 1 431.36 грн.:
— 50.00 грн. це тіло кредиту;
— 0.21 грн. це відсотки
— 1 380.94 грн. — несплачена комісія, яка була нарахована за період кредитних канікул.
З 15/03/2022 по 15/05/2022 у вас діяли кредитні канікули — платежі не формувалися, при цьому відсотки та комісії нараховували стандартно.
Відсотки, нараховані за період дії кредитних канікул, пропорційно були розподілені на строк дії кредиту. Сплата щомісячної комісії здійснюється в останній період дії кредиту. Загальний строк дії кредиту, при цьому, подовжується на строк, скільки діяли кредитні канікули.
Всі деталі були прописані в умовах кредитних канікул. Тримайте посилання:
Які умови кредитних канікул за всіма кредитними картками та кредитами?: https://help.alfabank.ua/hc/uk-ua/articles/4478116141074?source=search»
По-перше, якщо перейти за вказаним посиланням, то можна побачити, шо: «В період з 1 березня по 12 липня Альфа-Банк Україна надавав кредитні канікули за всіма кредитними картками та кредитами на платежі березня, квітня та травня, червня, липня та серпня 2022 року. Вже з 13 липня ця програма припиняє діяти, а тому платежі за кредитами та кредитними картками необхідно здійснювати в стандартному порядку.»
По-друге, мене цікавить питання: звідки взялось 50,00 грн тіла і що це за 1380,94грн комісії за час кредитних канікул?
Як я зазначала вище, за весь час я виплатила банку 22930,47 UAH (21348, 00 UAH +1582,47 UAH (при цьому переплата за договором 940,47 грн, тобто я вже сплатила на 642,00 грн більше). І після цього банк нараховує мені за три місяці ще додаткові відсотки 1380,94 грн на суму 8498,00 грн (сума фактичного боргу на 01.03.2022) — тобто фактично сума переплати за три місяці кредитних канікул — 642,00+1380,94= 2022,94, тобто приблизно 24% за три місяці? І це в умовах воєнного стану і без будь-яких повідомлень?
Тобто в той час, коли інші країни безкорисливо надають допомогу Україні та її громадянам, які страждають від російської агресії, саме в рідній країні банк обирає законослухняних та порядних громадян, які попри всі негаразди не відмовляються від своїх забов1язань та продовжують сплачувати кредити. Мабуть таким чином банк намагається перекривати інші несплачені борги. Більш того, репутація зазначеного банку взагалі визиває сумніви і можливо відповідним органам треба уважніше придивитись до цієї установи?
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 3 серпня 2022, 15:36
Написали вам у приватні повідомлення, щоб з'ясувати усі дані та допомогти вам. Але, на жаль, так і не отримали відповіді. Тому не можемо надати чіткої відповіді, проте ми завжди готові допомогти!
Дійсно, був час у липні, коли могли довше відповідати, за це просимо пробачення. Не завжди встигали вчасно відповідати.
Ми надавали кредитні канікули, під час котрих не формувався платіж (можна таким чином було відстрочити його внесення) на певний час. Кредитні канікули були з березня по 13 липня. Потім ми їх відмінили.
Igor1007 28 липня 2022, 16:31
Відділення за адресою: Київ, бул. Перова, 32
Какой банк, такой и персонал. Кроме матов, эпитетов не осталось! Банк, который во время войны пытается любыми способами нажиться на своих клиентах (русское не искоренить!) Но это отдельный разговор. Да и персонал подстать! Зашел в отделение на Перова 32- ни «Доброго дня» ни с какими проблемами меня сюда привело — как две сидело, так даже и не пошевелились. Клиентоориентированность — минус 100. Вникать в проблемы даже не пытались, разбирайтесь сами — через мой кабинет, через бот (вопрос погряз одинаковыми отписками). Категорично не рекомендую и этот банк и отделение.
С НЕуважением к вашему учреждению!
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 31 липня 2022, 12:10
Після вашого відгуку написали вам у приватні повідомлення, але не отримали ваші дані, щодо перевірки інформації. Тому, на жаль, не можемо якось підтвердити цю ситуацію.
Але якщо ви все ж таки надасте відповідь, ми з радістю вам допоможемо!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Artem1915 28 липня 2022, 9:44
Этот банк не исполняет условия договора
Сенс Банк
Відповідь банку
28 липня 2022, 10:59
Нам дуже шкода, що у вас склалося таке враження, проте поки що не розуміємо про що ви говорите :(

Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення в чому саме суть проблеми, яка у вас виникла та ваші дані. Обіцяємо все вирішити
Andalexgor 27 липня 2022, 0:19
09.07. Мне на карту перевели деньги, через несколько часов мне заблокировали аккаунт в приложении Sense superapp просто пришло сообщение на почту, где не было никакой информации о причине блокировки. Написал в этот же день в поддержку в телеграмме, они ответили, что в этот день невозможно сделать разблокировку по видео-звонку (видимо операторы которые это делают работают только в будние дни). Дождался понедельника, все-таки связался с сотрудником, подтвердил свою личность по видео и далее мне сказали, что мне необходимо явиться в отделение банка для решения данного вопроса. Сообщил оператору, что я нахожусь на окупированной территории Украины, а именно в Донецке и физически никак не могу явиться в отделение банка, не нарушая законы Украины о пересечении государственной границы, на что мне ответили, что можно попробовать подождать 1−2 недели, так как вопрос на счет таких клиентов как и я, которые попали в трудную ситуацию и находятся на окупированной территории Украины и не могут физически никак приехать в отделение банка находится рассмотрении и возможно в ближайшее время вопрос решится. После этого я подождал одну неделю, после этого снова связался с операторами колл центра, там мне сказали снова прийти в банк и т. п. Решив дождаться озвученного в начале срока связался по видео-звонку через две недели (26.07) на что ответили, что ответ все такой же и необходимо прийти в отделение банка. На вопрос «Решается ли как-то ситуация с клиентами такого типа как я?» сотрудник начала уточнять информацию у коллег, что меня надвигает на мысли, что данным вопросом вообще не занимаются и те граждани Украины, которые находятся на окупированной территории и не могут прийти в банк — могут забыть про решения своих вопросов и соотвественно про свои средства в банке. По итогу, ни в чате телеграмма (где ответ от оператора можно ждать час и непонятно, это официальный чат-бот банка или просто бета-версия, которую еще не сделали и выпустили в продакшн), ни по видео-звонку, где оператор видит мое лицо в прямой трансляции, где я могу показать паспорт/инн и все документы — ничего не могут сделать и все что остается, это перекладывание решения вопросов друг на друга и получается абсурд из-за того, что сотрудники горячей линии не могут ничем помочь кроме как отправить в банк. Исходя из этого просто складывается впечатление, что блокируют средства для того, чтобы их потом не отдавать или использовать в собственных целях :(
Сенс Банк
Відповідь банку
27 липня 2022, 17:30
Ні в якому разі не збираємось використовувати ваші гроші в особистих цілях. Зараз дійсно працюємо над тим, щоб знайти вихід для клієнтів, які не можуть звернутись до відділення, так як знаходяться в окупації, але це потребує часу :( Зараз напишемо вам, щоб додатково перевірити, на якому етапі знаходиться ваше питання.
Виталий К 26 липня 2022, 18:26
Відділення за адресою: Черкаси, бул. Шевченка, 258
Совершал платежи в гривне в счет google, платежи были в гривне, списания с карты проходили в момент совершения операции, ничего не предвещало беды! Через два дня, карта ушла в минус 2000 грн, якобы из-за курсовой разницы. Как объяснил сотрудник поддержки, банк сперва купил за мои гривны доллары по курсу НБУ, а после этого обменял их на гривны по курсу Альфа-банка, самое интересное в этой ситуации, что не один банк в Украине так не делает, другие банки либо требуют подтвердить согласие на конвертацию, либо вовсе не снимают комиссию по платежам такого типа. Деньги были списаны без каких либо уведомлений, и сразу перекрыты увеличением кредитного лимита, видимо для того, чтобы замести следы похищения средств!
Сенс Банк
Відповідь банку
27 липня 2022, 14:20
Google це не українська компанія і рахунки в гривні бути не можуть, на жаль. Ви бачите суму в гривні завдяки технології DCC, Google вказує вартість у валюті країни, в якій випущена ваша картка, ця сума спочатку і блокується. Проте коли відбувається остаточне списання (через 2-3 робочі дні), то МПС нам надсилає запит на списання долару, або євро. Детальніше в базі знань: https://help.alfabank.ua/hc/uk-ua/articles/4407060176402

І у випадку якщо курс зміниться на вашу користь, то частина коштів буде розблокована і повернеться на ваш баланс. Також велика різниця в сумі може бути через те, що компанія встановлює ціну за орієнтовним курсом, який відрізняється від реального. Проте в той же час ми стараємося встановлювати курс, який буде вигіднішим, ніж в інших банках.

Також вже найближчим часом плануємо реалізувати списання за курсом, за яким покупка була заблокована, тому таких ситуацій не буде після цього.
Andriy1965 26 липня 2022, 17:19
Огидний банк. Якщо ви вирішуєте відкривати рахунок у цьому банку, краще розгляньте інші організації. Повна відсутність фаховості у роботі з валютними операціями. Нажаль робітниці відділу валютних операцій та контролю не здібні до розуміння правил міжнародної торгівлі та умов поставок Incoterms. Вимушують переробляти інвойс з причини того що в них у формі не проходить наданий BIC італійського партнера, хоча з цим партнером працюємо другий рік, та проблем платежів, по цім реквизитам не було, навіть у лютому 2022року. Ми з ними працювали 2 роки, тепер переходимо у інший. Думайте…
Сенс Банк
Відповідь банку
4 серпня 2022, 17:08
На жаль так і не отримали відповіді в особистих, тому не зможемо перевірити деталі і допомогти :(

Будемо чекати на повідомлення, якщо проблема ще актуальна
Вячеслав Климович 26 липня 2022, 11:51
Відділення за адресою: Полтава, вул. Соборності, 43
Имею кредит!!! Зарплата пропала осталась одна пенсия по гркппе! Вносит платежи нет ни какой возможности!!! Зеструктиризировать или что делать! Как-то не охота вороать что бы платить! И вообще страна по отношению к народу очень внимательна и сочувственна! С одной стороны война, а с другой банк!!! В итоге все для человека! А нет изымайте как любите все чего нет! Какйто надо выход!!! До такого довели и теперь давай! Маразм полный!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
26 липня 2022, 13:53
Дуже сумно, що у вас склалася така важка ситуація :(

Ми не видаємо заставні кредити, отже «Забирати» у вас нічого не будемо. Прекрасно розуміємо, що зараз складна ситуація у багатьох: хтось втратив роботу, хтось набагато більше. Якщо ви не погасите мінімальний платіж, то не буде штрафів і пені.

Коли у нас з'явиться пропозиція для вас з реструктуризації, або інший спосіб, у який зможемо вас підтримати, то ми обов'язково повідомимо
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
NeoOne 25 липня 2022, 20:10
Банк уменьшает кредитный лимит

Банк уменьшает кредитный лимит и одновременно списывает с кредитки нужную ему сумму. Я рассчитываю что будет списан минимальный платеж, и кладу 20000грн. Потом вижу что кредитный лимит уменьшен на 15000, и с карты списано 15000. Офигеть! При этом я должен догадаться, что эти деньги списаны в счет погашения кредита.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 28 липня 2022, 14:39
Написали клієнту у приватні повідомлення, щоб розібратися та надати допомогу у його питанні, але, на жаль, відповіді так і не отримали.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ukrx 25 липня 2022, 14:37
Проводил транзакцию покупки на международном сайте.
Оплата прошла сразу, товар отправился.
Сумма составлят менее 300 долларов.
Через несколько дней по тихому без уведомлений пропали деньги с карты.
Ни уведомлений, ни изменений в приложении, ни изменений даже в выписке нету.
Поддержка ссылается на курсовую разницу.
Хотя площадка провела именно списание, а не заморозку денег.
Хорошо.
Допустим, даже банк играет по своим правилам и списывает с клиента деньги когда выгодно банку, а не по факту оплаты.
Но в выписка — финансовый документ. В выписке должны быть указаны расходы. Но пропавших денег в выписке нету.
Деньги исчезли.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 25 липня 2022, 18:06
Коли ви проводите операцію, то спочатку сума лише блокується. Ми це робимо за курсом на дату блокування, а через декілька днів МПС надсилає нам запит на остаточне списання певної суми у доларі, або євро, ми за курсом на дату цього запиту остаточно і списуємо з вашого рахунку. Якщо сума більша від блокування — буде до списання. Якщо менша — частина коштів повернеться на баланс. Кошти не списуються моментально згідно правил МПС.

Також ми готуємо рішення зі свого боку вже на найближчий час, щоб списання проводилися за курсом блокування. Фінансова сторона витрат буде прийнята на себе банком. Оскільки розуміємо як важливо знати яка сума буде списана одразу після проведення покупки, щоб в майбутньому не отримувати «сюрпризів».

Стосовно виписки, спочатку ви бачите суму, котру ми блокужмо, а вже через декілька днів остаточку, котру ми списали. У чаті підтримки ми можемо надати виписку по сумі списання спочатку (по балансу), а потім по рахунку.
velichko2017 24 липня 2022, 19:14
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Тітова, 17
Номер договора 402178543 від 21липня 2021р.Кредитна суму 25 259,85 грн, Процентна ставка перші 10 місяців -0% від суми кредиту. А також 50грн фіксована частина.Тобто кожного місяца треба вносити 2576 грн.Поки все супер, умови гарні. За 10 місяців можна закрити кредит з переплатую всього 500 грн за розрахунково-касове обслуговуванння. АЛЕ!!! з почтатком війни починається беззаконня, нажаль це слово найбільше підходить до даноі ситуаціі:
22.08 внесено 3575.79 грн, що на 1000 грн більше. 22 березня 2022 року заплатила

2199,95 грн, що на376 грн менше обовязкового платежу.Алеж до цього була переплата І зважаючи, що починаються кредитні канікули, за умовами яких, як ПОВІДОМИВ ПРАЦІВНИК БАНКУ до якого вдалося дозвонитися лише на початку квітня, нараховується лише щомісячний платіж 50 грн. Сам банк ніякоі інформаціі не надавав, дозвонитись і проконсультуватись вдалося лише на початку квітня. В квітні і травні я не вносила платежі. Зробила оплату після закінчення кредитних канікул в липні і червні ,і яке було моє здивування що мені за два місяцікредитних канікул (березеньі квітень)нарахували розрахунково-касове обслуговування по 1057,87 грн. Що в сумі склада 2115,74 грн!!! Я вибачаюсь за що!!! Яке обслуговування було в березні і квітні? Ваш банк не працював! оператор сказав, що зніматиме лише по 50 грн.Тоді чому в серпні 2021 р.Ви мені премію не нарахували, коли я більше внесла коштів на 1000 грн)))Ви вважаєте нормальним нараховувати такі суми під час воєного стану. ЧОМУ ВИ НЕ ВІДНЯЛИ 2 місяці кредитних канікул і не зробили перерахунок. Відповідь співробітників, взагалі смішна -вся інформація була на сайті, а якщо у людей не було доступу до інтернету. То шо хай платять по 2000 грн ??? Оператори відповіді дають кожний день різні, то ми повернемо кошти через 30 днів, то питання розглянемо протягом 5 днів. Це просто знущання. У відділені на Тітова 17, куди я звернулася закрити кредит, мені 20.07 співробітник, прізвище писати не буду, щоб не робити цю людину знаменитістю, напишу якщо звернетесь особисто.повідомила: каса не працює приходьте завтра, а ну ладно давайте через термінал внесем, тіки решту він не дає, прийдіть завтра до 17.00 ми повернемо переплату. Я прийшла завтра, мені кажуть Та НЄ. після 22-го приходьте, потім та нє після 25-го.
Шановний банк, всі 5 разів, що я віддвідувала Ваш банк, черги там не було ніразу. Працівники з такою неповагою відносяться до клієнта.Мало того, надають хибну інформацію.Вони навіть не знають, в який термін проходить повернення коштів. Чи Ви також вважвєте, що зараз в нашій краіні саме час ходить по декілька разів в банк ?! І невже не було змоги надати клієнту коректну інформацію. Тобто некомпетентність чиясь мені коштуватиме 2115,20 грн. Прошу переглянути ЩЕРАЗ ДОСКОНАЛО МОЮ СКАРГУ І ПОВЕРНУТИ КОШТИ!!! ВСІ ЗАБОВЯЗАННЯ ЗГІДНО ДОГОВОРУ Я ВИКОНУВАЛА. Це перша моя взвємодія з цим банком і остання. В такий час так відноситись до клієнтів, у яких кожна гривня важлива.
Сенс Банк
Відповідь банку
26 липня 2022, 15:54
По таким кредитам не завжди всі платежі однакові, деякі можуть відрізнятись по сумам, тому і по платежу до 22.08.21 не було переплати, і до 22.03.22 платіж становив саме стільки, скільки ви внесли, тому його було повністю погашено. Ваш кредит було розраховано на 12 місяців, з яких перші 10 — пільгова комісія, а останні 2 місяці — комісія 1057,87 грн. За два місяць кредитних канікул (квітень і травень, тобто дев'ятий і десятий місяці кредиту), вам не було ніяких додаткових нарахувань, ані штрафів за прострочку, ані пені, тільки стандартна пільгова комісія 50 грн та 0.01% річних. Велика комісія була нарахована лише за останні два місяці, як і було переплачено договором.
Приносимо вибачення, що вас дезінформували щодо отримання переплати, її можна отримати тільки після остаточного закриття кредиту. Якщо він вже закритий, можемо перерахувати кошти, куди вам зручно. Сподіваємось, що змогли все прояснити, додатково напишемо в особисті повідомлення, щоб більш детально все розписати і вирішити питання стосовно отримання переплати:)
Проблема вирішена
alexlit86 23 липня 2022, 14:52
21 липня закінчився термін депозиту. Заздалегідь заказав суму. Прийняли заявку, сказали, що суму видадуть за два дні. В призначений день у місцевому відділенні у м. Кропивницький (вул. Дворцова 46 а) заявили, що не можуть видати всю замовлену суму. Натомість, запропонували кожного дня телефонувати і дізнаватися скільки банк може видати коштів. Питання — як довго це буде тривати і коли нарешті зможу отримати свої законні заощадження?
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 28 липня 2022, 13:58
Клієнту щодо уточення інформації написали в приватні повідомлення. Раді, що проблема вирішена.
Олег Луцик 22 липня 2022, 17:20
Я запросив друга 18 липня, досі ні мені ні йому кошти не поступили, писав в службу підтримки, кожного дня переносять терміни, з яких жодний не правдивий, дзвонив на гарячу лінію, взагалі кажуть не знати чи надійдуть кошти
Yula2701 21 липня 2022, 17:13
Являюсь клієнтом даного банку.Завжди вчасно сплачувала відсотки за користування кредитною карткою.В зв’язку з війною втратила роботу, тіло кредитної карти збільшилось, отримую тільки пенсію з якої неможливо виділити на оплату кредиту.Чому банк не надає реструктуризацію боргу в таких випадках?
Сенс Банк
Відповідь банку
21 липня 2022, 21:24
Ми вже відновили реструктуризацію кредитів, напишемо вам в особисті повідомлення, щоб уточнити, чи доступна вона для вас на даний момент.
Проблема вирішена
Lesyaaa 21 липня 2022, 12:55
Компанией был отправлен валютный перевод на мой евро-счет ФОП. (прошло уже 4 рабочих дня).
На сайте указанно, что перевод идет один день и зачисление средств день в день, — на это ссылаются служба поддержки банка.
Далее мне дали контакт валютного менеджера, который должен помочь решить мой вопрос.
Валютный менеджер не только не помог решить проблему, но и сказал, что я обратилась слишком рано — валютный перевод в Альфа банк сейчас может идти и 4 месяца, есть такие случаи. Также он может прийти через неделю, 2 недели, месяц.

Итог разговора: ожидайте, мы помочь ничем не можем. Очень участливый подход.
Тем временем, коллеги уже получили свои начисления через другие украинские банки, все кроме Альфа банк.

Какая у меня должна быть мотивация сотрудничать с банком, который не выполняет обязательства, декларируемые самим же банком на сайте?

Альфа банк, как мне получить свой валютный перевод?
Сенс Банк
Відповідь банку
21 липня 2022, 17:19
Стандартний термін зарахування переказу — це три робочі дні. Якщо термін вийшов, можна подати запит на розшук платежу. Ми напишемо вам в особисті повідомлення, щоб уточнити деталі.
sone4koole4ka 20 липня 2022, 15:12
Відділення за адресою: Київ, вул. Борщагівська, 195/43
Если бы можно было поставить этому банку 0, это была бы слишком высокая оценка. На вопрос горячей линии в чат-боте «где можно закрыть счёт ФОП в отделении в Киеве», высылается список отделений. Когда приезжаешь в отделении из списка на ул. Борщаговской, тебе говорят «ну и что, этот список нам все клиенты показывают, а мы не можем закрыть счёт, у нас нет контролеров в отделении, едьте в другое отделение». Приехав в другое отделение -на Победы,20 или Победы,106. Приехав на Победы,106, тебе говорят «а чего вы приехали, кто вас к нам направил, уже 15:00, мы не знаем, сможем мы закрыть или нет, и вообще, везите лично ФОПа сюда, доверенность ничего не значит».

Так вот у меня несколько вопросов к Альфа-банку:

1. Когда Вы закроетесь наконец и перестанете своим ужасным сервисом портить страну?

А теперь по существу:

1. Почему горячая линия не знает, где точно можно закрыть счёт?
2. Почему сотрудники в отделениях не знают процедуры закрытия и процедуру оформления документов?
3. Зачем требовать личное присутствие Фоп, если у меня есть доверенность в оригинале от нотариуса, который эту доверенность выдал, и утвердил передачу полномочий от ФОп другому лицу на проведение всяких операций, в том числе -закрытия счёта.
4. Почему горячая линия не говорит, и нигде это не пишется, что если ты пришёл в банк в 15:00 уже ничего сделать нельзя. Так распускайте своих сотрудников домой после 15:00, закрывайте отделение, почему вы не говорите, что после 15:00 ничего в банке сделать нельзя, сотрудники работают для себя…для кого-то…

Это ужас. И самое ужасное, что банк никак не работает с данными ситуациями и жалобами клиентов, уже сколько я звоню и пишу, ситуация не меняется.
Сенс Банк
Відповідь банку
20 липня 2022, 16:38
Ситуація викликає змішані емоції, ми хочемо розібратись, тому вже пишемо вам в особисті повідомлення.
Проблема вирішена
Максим 234 19 липня 2022, 19:59
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Тітова, 17
Закрытый в 2020 долг Альфа-Банк перепродал коллекторам Дельта М. Теперь мне названивает эта контора по ЗАКРЫТОМУ долгу.

Звоню в Альфа-Банк, в начале не дают связаться с оператором через Аллу, потом при связи с оператором — говорят ждать 30 ДНЕЙ на ответ почему они продали ЗАКРЫТЫЙ долг.

Вопрос не решен, операторы не разбираются ни в одном вопросе, жду уже НЕДЕЛЮ их «обратного звонка» пока мне названивают Прима М. ОНИ ПРОДАЛИ ЗАКРЫТЫЙ ДОЛГ, И ОТКАЗЫВАЮТСЯ КАК-ЛИБО ЭТО ОБЪЯСНЯТЬ. ЭТО ЧИСТОЙ ВОДЫ МОШЕННИКИ.
Сенс Банк
Відповідь банку
20 липня 2022, 19:36
Договір передається в колекторську агенцію лише тоді, коли по ньому протягом довгого періоду є прострочена заборгованість. Звичайно, закриті договори не повинні нікуди передаватись, ми напишемо вам, що в усьому розібратись.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
binod 19 липня 2022, 18:48
Неудержался и прочитал одну букву неправильно) То-то я думал почему вчера вчером в чате никто не отвечал. Вообще никто. Теперь понятно чем там занимались.
Сенс Банк
Відповідь банку
20 липня 2022, 10:37
В чаті зараз ажіотаж і ми працюємо над тим, щоб це вирішити якомога швидше. Вже повертаємось поступово до звичного часу відповіді (1-2 хвилини).

З приводу нової назви, то певно саме цього назва додатку латиницею 😁

???

Проблема вирішена
Rostyslav2000 19 липня 2022, 16:18
Доброго дня вирішив я запрошувати друзів по новій Акції від Альфа Банку, при якій твоєму другу потрібно встановити додаток Sence та відкрити Віртуальну карту, все йшло чудово, гроші мені за друзів нараховували,і ось вже заробив я 3300 гривень, приводячи друзів,і тут мені блокують рахунки!
І пишуть наступне: банк вирішив припинити ділові відносини з клієнтом згідно ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».На рахунках були гроші тільки ті які мені нарахував сам Альфа банк, я їх не переводив нікуди, нічого не оплачував,і взагалі не було ніяких операцій по карткам, крім нарахування винагороди.ЦЕ НОРМАЛЬНО!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
20 липня 2022, 16:34
Сталася помилка і сьогодні-завтра блокування буде знято. Впевнені, що зможемо з вами повернутися до приємної співпраці!
Дякуємо за вашу активність і приносимо вибачення за тимчасові незручності.
9rkowin 19 липня 2022, 14:09
Відділення за адресою: Київ, вул. Хрещатик, 14
Хочу поблагодарить банк за индивидуальный подход и качественный сервис! Всегда, когда возникали какие-либо вопросы, сотрудники решали их быстро и качественно. Выдать наличные в тот же день без очереди, не проблема, даже если не заказывал. Тарифы супер, комиссии минимальные, а мне есть с чем сравнить, есть такие «банки» как РВС которые берут около 20% комиссии за переводы и снятие наличных)) Современный банк с человеческим отношением к клиенту. Отдельное спасибо хочу сказать персональным менеджерам Нечипоренко Константину и Заике Лине, профессионалы своего дела, которые знают свою работу! Единственный осадок остался от кредитного отдела, который порезал мне кредитный лимит с 350000грн до 0, но я так понимаю сейчас у всех так из-за ситуации в стране.
Сенс Банк
Відповідь банку
19 липня 2022, 15:07
Ми вдачні вам за такий розгорнутий відгук. Раді, що ви отримуєте задоволення від роботи з нашим банком. Будемо дружити з вами і далі. Так, ви все вірно пишете, поки з кредитуванням тяжко, але не беріть це на свій рахунок, адже через ситуацію в країні всі процеси загальмувались. Сподіваємось, що скоро відновимо кредитування.

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44.1
USD 41.15 41.75
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44.1
USD 41.15 41.75
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝