Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
AlexCV1 25 грудня 2022, 13:27
Відділення за адресою: Чернівці, вул. Міцкевича, 2
Проблему ще від 28 листопада так і не було вирішино. Сенс банк дав відповідь що резерву в банкоматі немає. Тому гроші не повернуть. Тому дуже рекомендую подумати чи варто взагалі зв’язуватись з цим банком. Якщо навіть гроші повернути більше ніж за місяць не можуть. Певно скарга в НБУ допоможе. Тому і всім рекомендую спідкуватися з даним банком через державні органи які можуть впливати на банк.
Сенс Банк
Відповідь банку
25 грудня 2022, 14:32
В даному випадку, як і казали, строки вирішення питання залежать не від лише від нас. Спір подає ваш банк-емітент через МПС.

З приводу результату. В таких випадках ми проводимо інкасацію і перевіряємо логи банкомату. У випадку, якщо була відмова — це означає, що кошти все ж було видано і отримано.
Станіслав Лоза 25 грудня 2022, 8:39
Відділення за адресою: Івано-Франківськ, вул. Івасюка, 17
Як це розуміти наранок вже заблокували акаунт ви немає права заблукавали рахунок
Сенс Банк
Відповідь банку
25 грудня 2022, 10:34
Банк залишає за собою право заблокувати вхід в мобільний додаток, картку, токен, або анулювати їх дію з метою запобігання втрат клієнтів, банку, або інших осіб.

Ви можете закрити рахунки і отримати залишки власних коштів у касі банку.
В отделении Альфа-Банк (Сенс Банк) по адресу Одесса, пр-т Академика Глушко, 7/9 не выдали депозит, сказали заказывать, при этом сказали 10 рабочих дней (14 календарных) тем самым воруя 15% вашего депозита, потому что вы не можете забрать свой депозит в срок и деньги лежат без дела!

При попытке заказать сумму заблаговременно говорят можно заказывать только когда срок депозита окончился, а потом ожидать 14 дней задержки своих денежных средств

Это разводняк, не несите деньги в это отделение, в отделении в центре города деньги отдали, без вопросов

Лучший способ избавиться от этого — не нести деньги в то отделение, писать отзывы, и тогда руководство банка подумает о смене заведующего отделением пр-т Академика Глушко, 7/9 на более компетентного

ОБХОДИТЕ пр-т Академика Глушко, 7/9 СТОРОНОЙ
Сенс Банк
Відповідь банку
24 грудня 2022, 13:05
До введення військового стану проблем із забезпеченням відділень готівкою не було і ми могли замовляти суму до закриття. Проте зараз ми змушені повернутись до регламентованого процесу, згідно із Договором про комплексне банківське обслуговування. Те, що ви змогли зняти кошти в касі іншого відділення — це скоріше виключення, тобто хтось перед вами приніс валюту до каси, і вам змогли їх видати🤗
Віктор Лозовський 23 грудня 2022, 9:26
Відділення за адресою: Львів, вул. Наукова, 30-А
Хочу висловити подяку працівнику пятого відділення м. Львів Данилко Олені за прекрасне, швидке і професійне обслуговування. Давно є клієнтом цього банку і ніколи не було проблем.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 23 грудня 2022, 11:32
Олена справжня молодець та дуже кваліфікована співробітниця банку. Ваша подяка її дуже порадує і приємно здивує. Дякуємо за ваш відгук та оцінку колезі :)
Проблема вирішена
bastard36 21 грудня 2022, 20:29
В мене така історія. Користувався сенсом за кордоном (оплата в магазинах, оренда житла на аір бнб, пересилка грошей, зняття готівки у банкоматі). Заблокували рахунок без пояснення, коли до тех підтримки звернувся сказали надати інформацію щодо однієї транзакціїї на 2660 грн, відправив листа з усіма квитанціями і скрінами, неділю мовчали потім звернувся другий раз, тех підтримка сказала що присилайте ще раз десь ваши скріни загубилися, відправив повторно через 30 хвилин написали приходьте у віділення з паспортом для розблокування рахунку, знаючи що я за кордоном і неможу звернутися у віділення вони мене ще добили що з мого рахунку ще кожен місяць зніматимуть 25 грн за смс інформування та 150 гривень за обслуговування картки при цьому доступу до рахунку та додатку в мене немає і користуватися коштами я неможу. А я ще рекомендував та привів у цей банк друзів та знайомих. В коментах буду і надалі писати цю історію подальшого розблокування моїх коштів на рахунку 15 тис грн було.
Сенс Банк
Відповідь банку
29 грудня 2022, 10:50
На жаль, не отримали від вас відповіді в особистих повідомленнях на уточнювальні запитання. Якщо проблема все ще актуальна, то з радістю вам допоможемо в усьому розібратися.

Будемо чекати на повідомлення
Проблема вирішена
druce 20 грудня 2022, 1:23
Доброй ночи!

Было открыто 5 депозитов в валюте сроком на 3 месяца. При открытии сообщили, что есть возможность забронировать валюту за 10 дней до окончания депозита и получить свои средства день в день конца срока.

Увы, но как наступили эти 10 дней до окончания, то оператор сообщил, что бронирование невозможно. Средства можно будет получить только +10 дней от срока окончания.

Банк был выбран за хорошую процентную ставку, хороший курс, хороший КБ по карте. Кредитными продуктами не пользуюсь и не могу оценивать.

К сожалению, но это очень негативный опыт для меня, который влечет смену банка по окончанию всех депозитов. В любом случае деваться некуда и придется ждать +10 дней.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 22 грудня 2022, 18:23
Нам шкода, що під час оформлення вами депозиту, і до моменту, коли ви вже можете його забрати, змінилися умови бронювання готівки.
В той час, коли ви оформлювали валютний депозит, бронь можлива була перед закінченням депозиту. Зараз умови змінені, ми бронюємо лише при наявності валюти на рахунку. Термін отримання долара або євро — не раніше, ніж через 10 робочих днів з дати замовлення.

Це було зумовлено тим, що після введення воєнного стану значно ускладнилась можливість транспортування готівки по Україні, тому були збільшені терміни видачі коштів. Всі служби банку докладають максимальних зусиль для задоволення потреб клієнтів у готівці, але наразі попит перевищує можливості.
Ми щиро раді за ваше розуміння та зміну оцінки <3
vladyslav0998 19 грудня 2022, 3:02
Доброго дня Шановні читачі.
Звати мене Владислав, я являюсь активним клієнтом Sense банку.
Перечитавши всі коментарі нижче, я прийшов до висновку, що бажаю розвіяти всі не зрозрозумілі міфи.
На сам перед бажаю наголосити увагу Всіх не задоволених клієнтів, що при оформлені картки будь якого банку, фізичній особі пропонують на сам перед ознайомитися з правилами та Тарифами того чи іншого банку.Не прийміть мої відверті слова в образу, але скажіть будь ласка Люди, навіщо Ви намагаєтеся підпсувати репутацію банку, якщо саме по Вашій не уважності і Вашої несерьозності відносин до документу, як правило призводять саме до таких гучних коментарів і не умістних запитань.
Люди Я являюсь Кліентом Sense банку вже понад трьох місяців. І у мене немає жодного приводу сказати шось погане в Їх сторону, а нарікань не має якраз тому, що я ознайомився с документом перш ніж реєструватися.Після чого Мене все влаштувало і тільки після цього, надавши свою згоду, я продовжив реєстрацію.Також від свого імені, я хочу подякувати саме Sense банку за чітку роботу, яку вони надають кліентам без перебоїв, на порівнянні з іншими банками.Розробники молодці, постійно вигадують цікаві програми лояльності, та бонуси для клиентів банку.Всі ті люди які зі мною будуть не згодні, то моя Вам порада.Читайте більше книжок.На разі я закінчив, бажаю Всім міцного здоров’я, та Мирного неба над головой. СЛАВА УКРАЇНІ.
Сенс Банк
Відповідь банку
19 грудня 2022, 8:41
Доброго ранку, Владиславе 😉 Перш за все, хотілось би подякувати вам, за такий змістовний відгук. Щодо оформлення продуктів банку, на 100% з вами згодні. Багато клієнтів не звертають увагу, що вони оформлюють і навіщо, а потім в повному шоці, чому і як були списання 😪 Але нічого, ми розуміємо, що всі люди різні, тому відносимося до цього з розумінням. Sense Bank дякує вам і бажає всього найкращого. А ми поки будемо ще більше працювати над функціоналом додатку і розвиватися. Героям Слава 💛💙
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Valderchik 18 грудня 2022, 21:56
Зустрічались різні спеціалісти. Але сподобалась робота Світлани Салюк. Наскільки відповідально віднеслась до питання, все докладно пояснила, дочекалась відповіді від мене, та просто зробила гарний настрій. Побільше таких. Оцінка 100
Сенс Банк
Відповідь банку
19 грудня 2022, 8:30
Передаємо ваші теплі слова до Світлани 😍
Впевнені, що це покращило її настрій і додало мотивації для подальшої праці 💛
Проблема вирішена
Lena127940 18 грудня 2022, 19:39
24 лютого, в нашу країну прийшла війна, всі такають закордон. Така ситуація була і в мене, поїхала закордон, можливості платити кредит не було. Кредит по карті був 30 тис, місяць назад повернулась в Україну шуказала роботу, можливості платити не було, але при цьому банк підвищив ліміт карти до 37 тис. Отримала першу заробітну плату на карту банку, так як карти не було ще в наявності, то банк швиденько знімає 11 тис грн на кредит, щей блокує карту на користування, тільки на поповнення працює. І людина перед святами залишається з 2000 грн на карті. Це найжахливіший банк, з яким я тільки зустрічалась!!!
Тому перед тим, як вибирати банк, почитайте коментарі, і робіть висновки!
З такими шахраями краще не стикатись!!!
Позор вам, в війну таке роботи!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
18 грудня 2022, 20:01
Ситуація дійсно виникла неприємна, але нічого шахрайського тут немає. З моменту, коли були надані кредитні канікули, списання % продовжувалися, адже від НБУ не було заборони на це. Кредитні канікули — це відтермінування боргу, а не його прощення. Тому % були списані за рахунок збільшення кредитного ліміту. Дана інформація була зазначена на сайті банку. З 19 жовтня 2022 року відновлено процес автоматичного погашення кредитних карток за рахунок списання коштів з гривневих карткових рахунків із позитивним залишком. Процес активований для кредитних карток, за якими існує прострочена заборгованість більше 60 днів. Списання здійснюється у розмірі суми для повного або часткового погашення заборгованості — в залежності від залишків власних коштів на рахунках. Списання відбуваються на підставі 7 розділу ДКБО. Щодо кредитної картки, банк дійсно міг в односторонньому порядку припинити подовження кредитної лінії, тому вона активна лише на погашення боргу.
vivaldo 17 грудня 2022, 9:09
Для того щоб зняти валютний вклад, що оформлювався по програмі «купи валюту по курсу НБУ і розмісти на 3 місяці», то потрібно чекати 3 тижні. Не віриться, що у всіх столичних відділеннях нема валюти. В контакт центрі пояснюють значним попитом на валюту. При цьому інші банки подібні вклади видають день у день, або на наступний день
Сенс Банк
Відповідь банку
17 грудня 2022, 10:24
Зі свого боку ми вас повністю розуміємо, але поточна ситуація в країні вносить свої корективи і в нашу роботу також. У зв'язку з особливостями доставки валюти під час військового стану строки замовлення збільшились. Всі служби банку докладають максимальних зусиль для задоволення потреб клієнтів у готівці. Але наразі попит перевищує можливості 😥

До введення військового стану ми встигали привозити необхідну суму валюти для клієнтів в коротші строки. Зараз ситуація змінилася, кожен день можливі непередбачувані обставини, від відключення світла до бомбардувань 🙁

Погодьтеся, зачекати трішки довше, але гарантовано отримати кошти краще, ніж прийти раніше й піти ні з чим, через те, що доставка готівки затрималась. Ми цінуємо ваш час, тому при наданні послуг орієнтуємось на реальні можливості у поточних обставинах. Сподіваємося, що цей тяжкий період для нашої країни скоро закінчиться і ми повернемось до звичного ритму як життя, так і надання послуг.

Бережіть себе та близьких. Переможемо 💙💛
tasere23 16 грудня 2022, 23:59
Відділення за адресою: Чернівці, вул. Міцкевича, 2
Створив давно картку, заплатив за неї 500 грн. На наступний тиждень мені зателефонував оператор банку і сказав, що картку потрібно активувати, щоб активувати потрібно нею розплатитись один раз. Я ні разу не користувався картою, місяць назад списує 500 грн, під поясненням «не виконано умови».
Сенс Банк
Відповідь банку
17 грудня 2022, 10:19
Ми повністю вас розуміємо, але дане списання в жодному випадку не є обманом з нашого боку. Це списання відбулось згідно умов договору вашої картки, з яким ви ознайомлювались при її оформленні в додатку. Це плата за щомісячне обслуговування, котра не списувалась до 01.10, але банком було прийняте рішення про її повернення, про що було проінформовано наших клієнтів на сайті банку заздалегіть.
Якщо ви не плануєте в майбутньому користуватись карткою, то для уникнення подібних списань в майбутньому, ви можете звернутись до підтримки банку для її закриття. Звісно, перед цим потрібно, щоб по картці не було заборгованості.
Бережіть себе та близьких. Все буде Україна 💙💛
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Zluka020179 14 грудня 2022, 22:02
Моїй мамі(69 років) заблокували обліковий запис. В місті ідуть активні бойові дії (м. Торецьк, Донецька обл.), банки не працюють, тепер і через Сенс не розрахуватися (((Пенсія за 4 місяця на картці, а користуватися єю не може.Зв'язок дуже поганий, але додзвонилась, так їй нахамили і запропонували прийти в відділення на веріфікацію. Це просто жах, в таку скрутну годину так знущатися над людиною похилого віку!
Сенс Банк
Відповідь банку
20 грудня 2022, 13:21
На жаль, не отримали даних і тому перевірити деталі не змогли :( Проте все ще дуже хочемо вирішити це питання. Якщо проблема актуальна, то будемо чекати на відповідь в особистих 🙄
Проблема вирішена
vgv64 14 грудня 2022, 14:46
В альфа можна было розпечатать квитанции, очень было удобно, сенс заточен только на смартфон, в сенс 24 нельзя разпечатать квитанции, даже если есть у кого додаток, гемарой еще тот, перекинуть на компютер, найти принтер
Сенс Банк
Відповідь банку
14 грудня 2022, 17:54
В застосунку Sense можна завантажити квитанцію, якщо перейти на операцію. ЇЇ можна надіслати у соціальні мережі або ж на пошту. Банк спрямовує сили на розвиток застосунку, а не веб версії, тому там тепер не можна зробити квитанцію.
Oksanamn 14 грудня 2022, 13:50
В перший місяць користування не приємно була вражена зняттям 25 грн з рахунку за СМС обслуговування (камон гайз, таке ще у когось є?). Вимкнула послугу. Через місяць дивлюсь — знову мінус 25 грн з рахунку, дивлюсь — вже за обслуговування пакета послуг (ну банк прям пробиває дно).
Я відкрила картку для невеликого депозиту (або великого з часом), обрала цей банк, бо він обіцяв хороші відсотки (найбільші на невеликі депозити). В результаті, за депозит отримала близко 90 грн, мінус податок — 73 грн, мінус 25 грн за обслуговування = 53 грн, а якби не вимкнула СМС сповіщення то будло б взагалі 28 грн, ну дуууууже вигідний банк та депозит)
Справа виявилась в тому, що не зніматиме 25 грн за обслуговування в тому випадку, якщо я буду робити мінімум 10 операцій з карткою, чи тому подібне, типу активно користуватимусь. Але для активного користування є більш зручні банки (не буду називати їх вслух, всі ми їх знаємо), і система взаємозв'язку там набагато прозоріша ніж… потрошку, але за щось знімемо).
Розчарована послугами банку. Дяепозит виводитиму. Покладу на зручний та, головне, у зрозумілий для мене банк, най і з меншими відсотками (хоча в сенс відсотки й вищі, а на виході отримуємо копушки, ще й неочікувані).
Сенс Банк
Відповідь банку
14 грудня 2022, 14:15
З приводу послуг смс-інформування стараємось одразу попередити, що вони платні і можна замість них підключити безкоштовні push-повідомлення. Розмістити депозит на велику суму це гарна ідея, оскільки судячи з усього у вас картка white і вона буде без плати за обслуговування якщо виконати одну з умов:
1. 10 покупок на місяць (на будь-яку суму);
2. Або покупок загалом на 2500грн;
3. Або залишки на всіх ваших рахунках в банку (як фіз. особи) від 50 000грн в середньому протягом місяця.

Тому якщо оформите депозит на суму від 50 000грн (або будете активно користуватися карткою), то плати за користування не буде.

Розуміємо, що знайомство з банком вийшло не найприємнішим, оскільки просто не знали про деякі деталі тарифу, тому вже зараз пишемо вам в особисті для уточнення даних і списані кошти вам повернемо.😉

Дуже дякуємо вам, що залишили відгук. Сподіваємось, що завдяки цьому зародиться наша тривала і взаємовигідна співпраця
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
adkud 14 грудня 2022, 9:23
Відділення за адресою: Миколаїв, вул. Шевченка, 59-А
Специалисты отделения держат марку, даже во время локального блекаута, продолжают выполнять свои функции на высшем уровне, спасибо
Сенс Банк
Відповідь банку
14 грудня 2022, 11:04
Ми дуже раді, що ви залишились задоволені після відвідування нашого відділення 🥰 Ваші теплі слова мотивують нас працювати ще завзятіше, не дивлячись на всі блекаути та обстріли 😊
Дякуємо, що обрали нас. Сподіваємось на подальшу співпрацю 🤝

Бережіть себе та близьких. Все буде Україна 💙💛
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
СЕРГЕЙ харьков 13 грудня 2022, 16:24
Відділення за адресою: Харків, пл. Павлівська, 2
не работает и не хотят выполнят обещанное услуги банка например звонки на 3344 и на 0800 не реально дозвониться, а предлагают звонить на платные…

МАЛО ВАМ ДЕНЕГ ИЛИ У БАНКА ПЛОХИЕ ДЕЛА!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
13 грудня 2022, 16:29
Особисто перевірили — лінії працюють) Можливо виникають інші проблеми: можете розказати детальніше, з якою проблемою при дзвінку ви стикаєтесь?
Проблема вирішена
AlexeyBeley 12 грудня 2022, 10:20
Відділення за адресою: Львів, пл. Ринок, 26
Дуже не приємно вас разочаровувати в тому що ви стали, ще краще і працюєте для людей, але я зіткнувся прямо таки з випадком знущання зі сторони вашого банку, де я клієнт і дуже добрий клієнт- виплачую вам кредит і досить великій, щомісяця виплачую вам 11400 грн — ні разу не прострочив виплату. 05.12.22 — СБ заблокував мені карти і додаток. Як мені сказали на гарячій лінії, я з’явився до банку 05.12.22 і о 13.30 склав запит на розблокування. І до сьогодні я не отримав жодної інформації від СБ, за що мене заблокували, хоча я неоднократно говорив всім з ким спілкувався у вашому банку, що можу надати всі підтвердження по всім опреціям по картам. Після того, як я подав скаргу, я вчора спілкувався з Директором відділення Площа Ринок 26 Львів, яка теж намагалася отримати відповідь від СБ, коли мене розблокують і які документи мені треба надати і по якому переказу- але відповіді немає навіть Директору філіалу. Єдине що їй сказали, що я маю отримати смс повідомлення про розгляд справи 09.12.22 о 15.00, ніякого повідомлення я до сих пір, а вже 12.12.22 не отримав і коли це буде теж не ясно. На карті всі гроші, я вимушен був скасуваати угоди на закупівлю товару і поніс збитки. То що СБ за 7 днів не має поваги до клієнту, щоб зателефонувати до клієнта і взяти в нього пояснення і документи — просто знущання і нахабне відношеня до клієнту, з якого банк отримує тільки прибуток і який ніяких обмежень банку не порушував. Дуже жаль, що ваше існування як український банк, ви почали зі знущання з українців, які зараз переживають тяжки часи і яким, крім постійних обстрілів, ви замість допомоги, ще руйнуєте іх бізнес і ображаєте їх гідність. Дуже жаль.
KatyaMonth 11 грудня 2022, 23:00
Під час війни.
Цей банк змінив умови договору зняття готівки (Власних коштів). Про що не проінформував власників карток і звісно не перепідписав договорів!!!
Відповідно гроші зняли незаконно!!!
Під час війни!!!

Жахливий банк, наживаються на людях в таку складну хвилину.

З клієнтів гроші зідрали — ребрендінг оплатили!!!

Поверніть мені мої!!!
Давайте працювати адекватно і законно з перепідписання договорів!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
12 грудня 2022, 8:56
Згідно з п.4.3.3. ДКБО Банк має право: Вносити пропозиції на зміну умов Договору, в тому числі Тарифів та/або Правил користування Карткою, в порядку, що передбачений Розділом 11 цього Договору.
Також зазначимо, що згідно з п.11.1.1. У випадку необхідності внесення змін до Правил користування Карткою або Тарифів на обслуговування Картки, Банк не пізніше ніж за 30 календарних днів до дати з якої застосовуватимуться змінені Правила користування Карткою або Тарифи на обслуговування Картки, направляє Клієнтам повідомлення про такі зміни шляхом розміщення відповідного повідомлення на Інтернет-сторінці Банку, що і було зроблено.
Zhurik 9 грудня 2022, 20:27
Ни с того ни с сего заблокировали оплату на aws.amazon.com

При обращении в чат приложения получил очень странные ответы: сначала после обращения по поводу невозможности провести операцию с гривневой карты, получил следующий ответ — «Даний сайт для банку є підозрілим, тому для вашої безпеки заборонені проведння операцій на ньому» (хотя до этого оплачивал с этой карты два года!)

Далее попробовал оплатить с долларовой карты и получаю уже следующий ответ -«Зі сторони банку блокування не відбувається, блокування є на стороні самого ресурсу, саме тому у вас і не проходять ці операції, це згідно відповіді від внутрішньої служби банку на запит, який вам подавали раніше» (при этом поддержка Amazon AWS подтвердили что не блокируют поступление средств)

Далее после еще одного обращения уже по двум картам получаю ответ — «Передали відповідь, що сайт Амазон обмежений, тобто блокування зняти можливості немає»

Что самое интересное никто не объясняет почему и зачем заблокировали мои карты для оплаты на этом ресурсе, и как это повлияет на мою безопасность с учетом того что уже несколько лет оплачиваю услуги Amazon, да и суммы там мизерные (до $10).
С другого банка все оплатилось сразу и без проблем. Видимо, к сожалению, придется все-таки менять банк.
Сенс Банк
Відповідь банку
9 грудня 2022, 21:12
Шкода, що ви стикнулись із такою ситуацією: на жаль із Амазоном у нас дійсно були проблеми, і якщо ви згодні спробувати ще раз прояснити ситуацію, ми з радістю вам допоможемо. Ви завжди можете написати нам у приватні повідомлення ваші дані та всю ситуацію — і ми спробуємо розібратись♥
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
e11o4ka 9 грудня 2022, 16:54
Два клієнти оформили валютні депозити в один день. Дата закінчення депозитів 15 грудня. Один з клієнтів 7 грудня фізично прийшов у відділенні і оформив заявку на видачу депозиту готівкою 20 грудня. Другий клієнт звернувся в чат підтримки з аналогічною заявкою але 9 грудня і бажаною датою отримання готівки 23 грудня. Другому клієнту банк нахабно відмовив тому що той звернувся онлайн. Відповідно до договору про банківське обслуговування (пункт 4.2.7) клієнт має право подавати такі заявки мінімум за 5 робочих днів.
Сенс Банк
Відповідь банку
9 грудня 2022, 17:45
Ми можемо зробити бронювання коштів тільки коли ваш депозит закриється, і кошти вже будуть на рахунку. Ні у відділенні, ні в чаті вам би не замовили бронювання, поки депозит не закриється. Чи може людина, яка бронювала кошти у відділенні написати нам, щоб ми все дізнались та переглянули? Написати можете у соціальних мережах, чи у чат підтримки, або ж на самому мінфіні♥ Додатково пишемо вам у приватні повідомлення☺

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.95 49.5
USD 42.05 42.5
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.95 49.5
USD 42.05 42.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝