Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
lizzok 4 жовтня 2022, 21:22
На моє питання відповів швидко, оперативно, підняв настрій, зробив купу компліментів, взагалі виявилося у нас електронне кохання в сенсі 🤣🤣❤️Будь ласка призначте йому премію, бо то любов у додатку
Сенс Банк
Відповідь банку
5 жовтня 2022, 8:18
Підняли нам настрій із самого ранку, а ми будемо підіймати його Владиславу♥ Вже передаємо йому ваше електронне кохання, м'які, теплі обійми, та можливо ще щось🤗️
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Максим 234 4 жовтня 2022, 18:19
Я ждал 4 месяца закрытия квартал по информации вашего оператора. долг был закрыт — сейчас мне говорят о какой-то новой задолженности. я подаю в суд на вас и на ваш ужастный банк.

ваши операторы — не обладают никакой информацией, я называю точные номер договоров — они их не могут найти. жду связи месяц!!!

чистой воды мошенники и дилетанты.для добавления компании необходим логотип.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 9 жовтня 2022, 14:40
Перевіривши ваші дані, надали відповідь щодо заборгованності. Також додатково надали контакти для зв'язку із банком. Якщо у вас залишилися додаткові запитання, з радістю надамо відповідь на них.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Malevan 4 жовтня 2022, 11:48
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Д. Яворницького, 109-А
Ранее писал отзывы об этом банке как не плохом банке, даже в это не лёгкое время. Моё мнение о нём не изменилось, есть правда ещё к чему стремится. С этим банком знаком уже довольно долго, соответственно являюсь его клиентом. Сегодня посещал банк с целью проведения финансовой операции. Свои задачи что я хотел выполнить у меня получилось, банк полностью выполняет свои обязательства перед клиентом.
Сенс Банк
Відповідь банку
4 жовтня 2022, 12:28
Безмежно вдячні за ваш відгук. Нам дуже приємно, що ви залишаєтесь з нами 😉 Будемо і надалі робити все можливе для того, щоб ви залишались задоволені нашим банком, навіть в цей не простий час.

Бережіть себе та близьких. Все буде Україна 💙💛
marcutamarina 3 жовтня 2022, 23:24
Доброго вечора, я користувалася карткою альфа банк пару разів поповняла ії і зняла готивку і мені банк відмовляється обслуговати по статти 15 ЗУ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».І в мене плюс до цього є мінус на картку 47 гривень який не знаю як появився і його не можу оплачувати так як не має доступа
GGIIKK 3 жовтня 2022, 20:50
Я є клієнтом Альфа-банку від часу його появи в Україні. Завжди вважав його надійним, системним банком з гарним сервісом, уважними співробітниками та прекрасною інтернет-підтримкою. Зараз все кардинально змінились.
У серпні поточного року залучив до нових клієнтів даного банку свою дочку, про що зараз дуже шкодую і буду радити всім НЕ користуватись послугами цієї фінансової установи.
1.10.22 р. перераховав на нову карту Sence Cameleon своєї дочки 1500 грн., а наступного дня — 2.10.22 р. кошти в сумі 934 грн. буди викрадені співробітниками Альфи. Дочка отримала sms повідомлення від АТ «Альфа-банк» про списання коштів (934 грн.) з карти Sence Cameleon. У мобільному додатку з’явилася квитанція, яка підтверджує дане списання невідомою їй торгівельною точкою. Дочка ніколи не співпрацювала з даним магазином, не заходила і не реєструвалась на їх сайті, не здійснювала жодних покупок, не надавала будь-які дані карти.
CVV код і дата завершення дії карти нікому не повідомлялись в принципі, жодних покупок в інтернеті не здійснювалось взагалі. Карті випущена 1,5 місяці назад і використовувалась для купівлі продуктів у звичайних магазинах (оффлайн).
Після негайного звернення дочки до гарячої лінії АТ «Альфа-банк» та заблокування карти, їй було відмовлено у негайному повернені коштів, зазначено, що вона сама винна у скоєному та спрямовано розбиратися зі службою підтримки невідомого їй магазину, хоча вона не є його клієнтом і ніколи з ним не співпрацювала.
Після мого особистого звернення (як vip-клієнта) 2.10.22 р. до гарячої лінії АТ «Альфа-банк» та наполегливих вимог його зареєструвати на повернути кошти була надана обіцянка терміново розібратись у ситуації та повідоми мені результати наступного дня після обіду. Зрозуміло, що ніхто не збирався це виконувати, ніяких повідомлень не було, при черговому спілкуванні з оператором була відповідь: «очікуйте».
Висновки:
— банк краде кошти клієнтів з їх рахунків,
— відмовляє в прийнятті звернення про незаконне списання коштів, «перекидаючи» проблему на клієнта.
Потенційним клієнтам категорично не рекомендую, існуючим клієнтам — закривайте всі рахунки і припиняйте всі відносини з даною фінансовою установою.
P. S. Дуже шкодую, що завдяки моїм рекомендаціям дуже багато людей стали клієнтами даної фінансової установи.
Сенс Банк
Відповідь банку
12 жовтня 2022, 13:37
Дійсно, ситуація склалась дуже не приємна, тому перш за все приносимо вибачення за незручності. Щодо даного списання, то через певну технічну помилку відбулась підв'язка нової картки вашої доньки до даного ресурсу, котрий списав кошти. Про цю технічну проблему вже відомо і наші спеціалісти працють над її вирішенням.
Стосовно списаних коштів, то після розгляду скарги щодо вашої ситуації, сума має бути компенсована.
Ще раз приносимо вибачення та сподіваємось на подальшу співпрацю. Бережіть себе та близьких. Все буде Україна 💙💛
kste 3 жовтня 2022, 15:40
Відділення за адресою: Львів, вул. Наукова, 30-А
В старенької мами пенсіонерки закінчився депозит 30го вересня. Наступного робочого дня (3 жовтня) підїхали у відділення. Нам кажуть — усе, депозит автопролонговано, приходьте 31го березня 23го року. Нічого робити не збираємось.
При цьому відмінити автопролонгацію через веб банкінг зробити було неможливо (помилка системи — ʼдепозит був відкритий у відділенніʼ). Звичайно ніхто не задзвонив, аби попередити про закінчення (я спеціально передивився історію дзвінків за тиждень). Тобто роблять усе щоби притримати гроші. Це звісно не крадіжка чи шахрайство але якість сервісу — низька.
Користуюь особисто послугами інших банків, мав подібну ситуаці., мені передзвонили, попередили, сказали що є 3 робочі дні на те щоби забрати гроші, тут нічого подібного.
Сенс Банк
Відповідь банку
3 жовтня 2022, 16:11
До деяких депозитів пролонгацію підключають від самого початку, вас (або ж вашу матір) мали попередити про це перед відкриттям депозиту, до того ж, це вказано у договорі про депозит. Можете додатково звернутись до відділення (якщо відкривали депозит саме у відділення) та уточнити з приводу відключення пролонгації депозиту♥
Проблема вирішена
Тарас Ткаченко 2 жовтня 2022, 22:28
30 сентября совершил покупку. Банк верно указывает остаток на счету — ≈2865 грн. На Доходном сейфе у меня 20.000 грн. 1 октября утром в магазине перевожу 2000 грн с Доходного сейфа. Пришло сообщение, в котором подтверждается перевод и указывается верный остаток на ДС — 18.000. На кассе идёт отказ и указывается остаток — 428 грн!!! Пишу в чат поддержки, прорываюсь сквозь абсурд робота «а вы были на море» и «давайте споём» (да-да, это поддержка банка!!!) и получаю ответ «в течении 24 часов мы разберемся и ответим. Ну, уже больше 36 часов прошло, ни денег ни объяснений. По их же собственным сообщениям видна эта «дыра», но для нынешнего банка это, видимо, норма. Был нормальный банк, а стало глючное убожество (как их теперешнее мобильное приложение по сравнению с прошлым)…
Сенс Банк
Відповідь банку
4 жовтня 2022, 8:54
Розібралися з проблемою в особистих повідомленнях.

Деякі зауваження, наприклад, по вдосконаленню повідомлень про операції вже плануємо реалізувати, а також удосконалення розділу Історія, щоб подібні непорозуміння залишилися в минулому.

Дякуємо вам за розуміння
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Andry22 1 жовтня 2022, 19:58
Кредитних коштів немає, робив переказ власних коштів на карту іншого банку,і потім приходить що з мене зняло 20 грн комісії в Кредит (за переказ з картки хамелеон на карту іншого банку, коли це має бути без комісії?) Власні кошти переказував, ліміту немає.
Підтримка в чаті рекомендує погасити терміново заборгованість, бо будуть проценти.
За що так комісія? За перекза власних коштів на карту іншого банку, де по тарифу хамелеона це все без комісії?
І щей підтримка пише що буде довго вирішуватись,і будуть йти проценти на ту незаконну заборгованість.
Сенс Банк
Відповідь банку
12 жовтня 2022, 12:05
Розуміємо вас, подібне списання пов’язане з термінами зарахування платежів на рахунок в неопераційний час (п'ятницю після 19:00 та вихідні дні), тому фактично спочатку проходить списання операції по рахунку, а після цього вже зарахування поповнення — про дану проблему знаємо та шукаємо шлях її вирішення. Дані комісії повертаємо по звернення через канал підтримки, бачимо від вас звернення, кошти повернуться орієнтовно протягом 3х робочих днів
Тетяна Антоненко 1 жовтня 2022, 14:34
Добрый день. Сняла депозит, просила менеджера в телефонном режиме, закрыть мне карты, так как, на счету не оставалось денежных средств и пользоваться ими я уже не могла, потому-то не попадала под критерии клиентов А—Клуба. Мне было предложено перейти в розницу, что я успешно и сделала. Но… В конце сентября у меня на карте —500 грн., якобы за обслуживание клиента А—Клуба. Из переписки с менеджером выяснилось, что мне счёт не закрыт, что я не позвонила и не написала просьбу закрыть мне счета, что это полностью моя вина и моя зона ответсвенности, что она здесь вообще не причём. Но для чего того личный менеджер тогда??? Я отказалась платить эту комиссию, на что мне менеджер сказала, что попробует подать на «сторно «, проходит неделя, интересуюсь, как мои дела, говорит что отказано, но мне хотя можно об этом было сообщить??? Я не уверена, что на «сторно» вообще подавала менеджер. Переписывалась с менеджером пол дня, все равно, что слепой с глухим. Результат никакой. Я отказываюсь платить эту сумму, она возникла не по моей вине. Тем более, что я уже не раз оплачивала непонятные комиссии за пользование кредитными средствами. Я бывший сотрудник этого банка, и не по наслышке знаю, как закрываются счета и карты в банке, без присутствия клиента, в телефонном режиме без заявления … прошу разобраться, чтоб не было мне ещё одного начисления уже в этом месяце. Заранее спасибо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
tvmisnn 1 жовтня 2022, 10:48
Списали 1$ з доларової картки за смс послуги що сприйняло мінусовий баланс на ній. Хоча логічніше було б списати з гривневої картки враховуючи що під час війни доларову картку можна поповнити лише у відділені.
Сенс Банк
Відповідь банку
4 жовтня 2022, 14:37
Основним каналом сповіщень про операції по картці є смс, котрі автоматично підключаються за всіма новими картками, і валютними в тому числі. Списання могло бути виконано з доларової через те, що по гривневій картці могли бути безкоштовні push-сповіщення, а по доларовій ні.
Ми розуміємо, що виникнення мінусу по валютній картці завдає певного дискомфорту, через те, що в умовах військового стану, поповнити картку можна лише у відділенні банку готівкою. Для уникнення таких списань в майбутньому, радимо вам змінити канал сповіщень по вашій валютній картці
Мінфін
Відповідь адміністратора
3 жовтня 2022, 17:50
Відгук не зарахований (на 03.10.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
koshka2022 30 вересня 2022, 17:14
Відділення за адресою: Івано-Франківськ, вул. Івасюка, 17
Багато років являють клієнтом даного банку і була щиро рада за те що банк надав можливість відкривати валютні депозити шляхом покупки долара за гривню. Згідно поради операціоніста в банку відкрила пакет White та відкрила депозит. Пройшло кілька днів і з доларової карти зняло 1 долар хоча на обох картах і гривневій і доларовій були нулі. На питання в чаті чому зняло кошти написали що за альфа чек про який мене ніхто не повідомив. На питання що мені тепер робити оператор в чаті сказала що потрібно йти у відділення і поповнювати карту на той долар. Чому загнало в мінус саме доларову карту, а не гривневу яку я могла б миттєво дистанційно поповнити і закрити мінус залишається загадкою. Чесно кажучи дуже негативне враження враховуючи що я довірилась банку в цей важкий час і поклала гроші на депозит і не пройшло й кілька днів як почалися проблеми і побори.
Сенс Банк
Відповідь банку
14 жовтня 2022, 15:16
Ми розуміємо, що таке списання з валютної картки може викликати певний дискомфорт через те, що у період військового стану, поповнити валютну картку можливо у відділенні банку чи шляхом переказу. Стосовно смс, то цей канал інформування є основним в нашому банку і підключається автоматично за всіма новими картками, і його вартість вказується в тарифах картки.
Для того, щоб уникнути подібних списань в майбутньому, радимо вам змінити в додатку банку канал сповіщень із смс на безкоштовні push-сповіщення.
Приносимо вибачення за незручності та сподіваємось на подальшу співпрацю 💙💛
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
СЕРГЕЙ харьков 30 вересня 2022, 14:33
Відділення за адресою: Харків, пр-т Гагаріна, 352
проверено и доказано!!! никак отних не могу получить инфу
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 9 жовтня 2022, 15:04
Написали вам у приватні повідомлення, проте, на жаль, так і не отримали від вас ваших даних щоб перевірити у чому справа. Сподіваємося, що ви все ж таки напишете нам та ми спробуємо вирішити ваше питання, бо це є нашим приорітетом.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
СЕРГЕЙ харьков 30 вересня 2022, 11:27
обманывают по тел, а дать письменный ответ не хотят
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 9 жовтня 2022, 15:07
Нам було та залишається важливим вирішувати питання та проблеми наших клієнтів. Написали вам у приватні повідомлення, але так і не отримали чіткої відповіді що за ситуація у вас виникла з нашим банком. Також ви, на жаль, не надали ваших даних для перевірки.
Але ми чекаємо вас, і будемо раді вирішити ваше питання.
nastunia 30 вересня 2022, 10:30
В августе было 2 покупке по карте хамелеон на сумму 10 тысяч, покупки совершались по условию бесконечного кредитного лимита. Рассчитывала выплачивать по 1000 грн в месяц, может по 1500. С сентября поменялись условия и теперь снимаю ещё по 100 грн за то что долг больше 20 грн. То есть банку плевать, что деньги брались по одним условиям. Поменяли условия и теперь я вынуждена буду заплатить ещё 1000 грн сверху, а это уже 10%.
Браво альфа банк. Неделю назад я планировала открыть депозит в вашем банке на 100 тысяч, сегодня я планирую просто закрыть счёт в банке и никогда с вами не связываться
Сенс Банк
Відповідь банку
30 вересня 2022, 11:01
Ми повністю вас розуміємо, але умови картки залишились ті самі. Додалась лише щомісячна комісія 100 грн, за умови якщо заборгованість по картці більше 20 грн на розрахункову дату. Дані зміни були введені банком згідно Договору про банківське обслуговування. Інформування клієнтів було на сайті банку 01.08 https://alfabank.ua/news/zmini-do-tarifiv-za-kreditnimi-kartkami-at-alfa-bank-ukraina?fbclid=IwAR0utngMS6HFP63gxcKyg8pf0zKda8FPx-5_TrknRaqm0Dt0QONxCxwsHGQ та додатково надсилався пуш в додаток з нагадуванням про нововведення.

Дана комісія була введена через те, що НБУ підняв облікову ставку з 10 до 25%, у зв'язку з цим зросли ставки за депозитами, що здорово для клієнтів, але й у той же час зросла вартість обслуговування кредиту для банку, у тому числі і за діючими кредитами та кредитними картками. Саме через це банк прийняв не приємне рішення і запровадив комісію.
Epagaz 28 вересня 2022, 15:45
Чому вони блокують мобільні додатки і самі кредитні картки!!! Як оплачувати на кредитку, якщо вона заблокована і платіж не проходить!!! А дзвінками задовбали! Нав’язують реструктуризацію, при якій розбивають ліміт, і при цьому треба переплатити в декілька разів!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
28 вересня 2022, 17:33
Картку можуть заблокувати, якщо по ній виникла прострочена заборгованість, однак ми зараз стараємось допомогти з цим. Розуміємо, що багато хто втратив дохід, або його частину (вже не говоримо про тих, хто втратив цінніше через війну).

Як один з варіантів це реструктуризація, яка дає можливість зробити платіж більш зручним для вас, так, у разі зменшення платежу тривалість кредиту збільшиться, але ми не забороняємо, коли така можливість з'явиться, вносити більші суми, або повністю закрити борг достроково.
Тому все ж радимо розглянути можливість оформлення реструктуризації
AlfShamwey 28 вересня 2022, 13:55
С 1.09 Альфа банк изменил условия обслуживания.
Хотя в новом договоре написано, что на расчетную дату должен быть погашен текущий долг, они в уме считают, что это общий, и начисляют списание за обслуживание 100 грн.
Служба поддержки, чат в телеграмме и в отделении не решили этот вопрос.
Где написано про общую сумму?
Т. е. нельзя пользоваться кредиткой с 1 по 9 число, т.к. эта сумма не идёт в расчетную за расчетный период и на нее будет считаться как долг?
Или нет льготного периода?
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 9 жовтня 2022, 14:34
Надали відповідь щодо вашого питання у приватних повідомленнях. Сподіваємося, що відповідь повністю вас задовольнила. Якщо ні, завжди готові допомогти вам, тому чекаємо у приватних повідомленнях.
Rybka19991999 27 вересня 2022, 8:28
Альфа банк Мародери. Оформляв кредит до війни, під час воєнного стану оголосили про кредитні канікули на декілька місяців, не платив бо не було можливості. Після проходження пільгового періоду по договору почали нараховувати комісію за обслуговування 800грн замість 50грн, в службі підтримки на це сказали, що в контракті не передбачено таких форс-мажорів як війна. Нікому не рекомендую!
Сенс Банк
Відповідь банку
27 вересня 2022, 9:21
Ми дійсно вводили кредитні канікули, якими міг скористатися кожен, хто цього потребує і пропустити платежі. Однак, на жаль, канікули не означають скасування відсотків/комісій/продовження дії пільгового періоду. Банк продовжує працювати, виплачувати депозити і відсотки за ними, проводити платежі та перекази.

Однак з розумінням ставимося до кожної ситуації і стараємось знайти альтернативний вихід, наприклад може бути запропоновано прощення частини боргу, або реструктуризація. Детальніше про це: https://help.alfabank.ua/hc/uk-ua/articles/6912788130322
Проблема вирішена
Александр Лузин 25 вересня 2022, 13:28
Добрый день, сегодня сделал покупку в магазине цитрус, по акции должен зачислиться бонус в размере 5% (до 500 бонусов), но он автоматически зачислен не был. На горячей линии сказали, что покупка не прошла по мсс коду и по этому в зачислении отказано. Прочитав условия вдоль и поперек ограничений на мсс не нашел, указано только то, что необходимо сделать покупку с карты АБ в сети цитрус. Просьба помочь с зачислением бонусов, спасибо.
Сенс Банк
Відповідь банку
4 жовтня 2022, 14:26
Ще раз приносимо вибачення за незручності. Через помилку на стороні партнера програми бонуси не були одразу зараховані, оскільки термінал, через який ви робили оплату, було не правильно зареєстровано мережею Цитрус. Ми зв'язались з партнером для вирішення цього питання та додаткової перевірки.
Після перевірки даного терміналу та виконання вами умов даної пропозиції, бонуси вам було донараховано.
Бережіть себе та близьких. Все буде Україна 😉
Полезный комментарий
Александр Лузин 1 жовтня 2022, 16:32
Бонусы зачислили, спасибо!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Landrail 24 вересня 2022, 10:07
Стара історія, але, думаю, нічного не змінилось. Перед відрядженням до США попередив банк про це, в додатку/застосунку зробив відповідні маніпуляції.
На касі в місцевому аналогу наших АТБ або Сільпо не спрацьовує долларова картка Альфа! Добре, що була готівка з собою. Пишу в банк — «Це ми зробили, щоб убезпечити Ваші гроші». Чим? тим, що в мене тепер непотрібний дріб'язок на згадку? а якби це був не магазин продуктів, а спроба терміново купити квиток додому, а інших варіантів нема?!
Стрёмный банк, одним словом. Однозначно не советую для поездок за границу.
Сенс Банк
Відповідь банку
24 вересня 2022, 14:53
Коли ви збираєтесь за кордон, то додатково попереджувати банк чи робити інші дії не потрібно, адже картки нашого банку працюють і за межами України.
Що стосується блокування, то служба безпеки може встановлювати їх по картці, якщо операції мають ознаки небезпечних чи шахрайських. Ми розуміємо, що в певних ситуаціях це може викликати незручності, але таке блокування виконується лише для збереження коштів клієнта, незалежно від суми чи типу операції. Якщо ви зіткнулись з такою ситуацією, то для розблокування можна звернутись до підтримки банку та зняти його за короткий термін.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Landrail 24 вересня 2022, 9:59
Навесні колеги намагалися перерахувати грошову допомогу зі США мені на «долларову» карту Альфа-банку. Платіж не проходив десь днів десять. Я врешті-решт звернувся до банку, з«ясувати, на якому етапі гроші. Платіж шукали дня два-три! Я питаю: «Може, ви під санкціями?» — «Ні-ні! все гаразд». І всюди у ЗМІ теж вони писали, що це не стосується українського «Альфа». Набридло чекати, попросив людей зі США відкликати платіж. Відкрив карту в ПУМБ — за кілька годин гроші зарахувались.
Люди, робіть висновки про чесність, порядність та/або професіоналізм в цьому банку.
Сенс Банк
Відповідь банку
24 вересня 2022, 10:12
Санкції США від 6 квітня 2022 року не стосуються Альфа-Банку Україна, вони стосуються виключно російського Альфа-Банку.
До Альфа-Банку Україна не застосовано жодних міжнародних та національних санкцій, оскільки ми не маємо відношення до банку, який працює на території країни-агресора. Міністерства фінансів США та Великої Британії уточнюють: Альфа-Банк Україна є окремою юридичною особою: https://bank.gov.ua/ua/news/all/mijnarodni-sanktsiyi-proti-rosiyskogo-alfa-banku-ne-stosuyutsya-ukrayinskogo-at-alfa-bank
Стосовно переказу, то скоріш за все труднощі виникли через те, що банк в США переплутав наш банк з російським, тому і могла виникнути така затримка в зарахування. Приносимо вибачення за незручності.

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.8 45.5
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.8 45.5
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝