Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Serhii22 26 листопада 2022, 2:05
Відділення за адресою: Одеса, вул. Малиновського, 71
Через 2 месяца случайно узнал, что оказывается есть ежемесячная комиссия с октября 100 гривен за пользование кредитным лимитом с долгом превышающим 20 гривен.Никто не предупредил, а втихую внесли изменения в тарификацию и списывают молча.Мы перечитываем договор и тарифы наверное каждый день.Нормальные банки сообщают смс по крайней мере о подобных изменениях.Отвратительное отношение к клиентам.И подобное уже не первый раз замечено за этим банком.
Сенс Банк
Відповідь банку
26 листопада 2022, 8:25
Ми ввели комісію по причині здорожчання грошового ресурсу, який ми надаємо нашим клієнтам у вигляді кредитної лінії. Адже орієнтиром його вартості є облікова ставка НБУ, а вона у червні цього року зросла з 10% до 25% річних. Згідно з п.11.1.1. ДКБО «У випадку необхідності внесення змін до Правил користування Карткою або Тарифів на обслуговування Картки, Банк не пізніше ніж за 30 (Тридцять) календарних днів до дати з якої застосовуватимуться змінені Правила користування Карткою або Тарифи на обслуговування Картки, направляє Клієнтам повідомлення про такі зміни шляхом розміщення відповідного повідомлення на Інтернет-сторінці Банку.». Посилання, де було розташовано повідомлення https://alfabank.ua/news/zmini-do-tarifiv-za-kreditnimi-kartkami-at-alfa-bank-ukraina
Оксана Глазкова 24 листопада 2022, 21:23
Є споживацький кредит у Альфа-Банку. Після початку війни, гасила поки могла повний платіж, потім почала вносити частковий. Банк заблокував акаунт і тепер неможливо внести навіть частковий, банк вимагає реструктуризації на невигідних умовах з можливістю штрафів і пені. Також банк подав заяву у бюро кредитних
історій, хоча не мав права під час воєнного
стану цього робити. В результаті Приватбанк, заблокував кредитні кошти, хоча там немає жодної заборгованості чи прострочки. В повідомленні написано, поки не погашу заборгованість у іншому банку. Це як? Альфа банку закони не писані? Можно тиснути через інший банк, псувати кредитну історію і плювати він хотів на урядові постанови щодо дій банку під час воєнного стану.
Сенс Банк
Відповідь банку
25 листопада 2022, 13:19
Ми повністю розуміємо, що в поточній ситуації вчасно вносити платіж складно, через що ми пропонуємо нашим клієнтам варіант з реструктуризацією діючого договору, щоб зменшити щомісячне фінансове навантаження. Ми зі свого боку в жодному випадку ні на кого не тиснемо для її оформлення, оскільки це лише пропозиція і оформлення це справа добровільна. Щодо штрафі та пені, то вона не нараховується.
Стосовно передачі даних в бюро кредитних історій, то один раз на 14 днів ми передаємо дані ( але інформація в БКІ оновлюється орієнтовно протягом одного місяця ), навіть під час військового стану.
Що стосується блокування облікового запису, то його вже розблоковано. Тому, будь ласка, повторіть спробу входу в систему, після чого ви зможете без проблем оплачувати за вашим договором.
Проблема вирішена
Vladouk 24 листопада 2022, 11:58
Ситуація наступна, заблокували рахунок із останніми грошима і кажуть «їдьте у відділення» я знахожусь за кордоном і такої можливості не маю, мені заблокували рахункі і тепер в мене немає навіть за що «хліба купити» я не знаю що робити, ніякіх нюансів з підтримкою ми знайти не змогли, все відправляють і відправляють в відділення🫤
Не розумію в чому проблема підтвердити мою особистість по відеочату, і відправити мені всі МОЇ гроші за реквізитами

Я студент за кордоном, через декілька днів потрібно платити за проживання (оренда квартири) а в мені просто беруть і нагло без всяких на то причин блокують рахунок 😳
Сенс Банк
Відповідь банку
1 грудня 2022, 10:06
На жаль, так і не отримали від вас відповіді в особистих повідомленнях. Дуже хочемо допомогти, якщо питання ще актуальне — напишіть, будь ласка, нам 😉
79726220 23 листопада 2022, 14:53
Более года списывалась часть заработной платы на погашение двух кредитов. В итоге банк не признаёт кредиты закрытыми и выставил долг почти такую сумму как до оплаты по исполнительным листам. Сказали начислялись штрафы и пеня. И это всё паралельно тому как вступило в силу виконавче провадження. Ко всему этому банк ещё и продал или отдал эти кредитные договора агенству Дельта М, которые не дают покоя звонками. Я в первые сталкиваюсь с такими действиями со стороны банка. У меня было большое количество кредитов, которые я закрыла через исполнительные листы и не в одном банке или мфо не было при закрытии кредитов таких вопросов. По телефону или с чат ботом разобраться не возможно. Должны и всё, ни выписки, ни письма о закрытии от исполнителя, ничего не рассматривается со стороны банка.
Сенс Банк
Відповідь банку
24 листопада 2022, 12:27
При відкритті виконавчого провадження згідно із Законом Банк не зобов'язаний зупиняти нарахування за договором. Тому борг за кредитом зростав. Закриття виконавчого провадження не дорівнює закриттю кредитного договору.

На даний момент обидва ВП закрито.
Стан кредитних договорів: по одному з них заборгованість по пені та простроченим відсоткам, по іншому — прострочена пеня та прострочена комісія.

Ст. 1054 Цивільного кодексу України за кредитним договором банк або інша фінансова установа (кредитодавець) зобов'язується надати грошові кошти (кредит) позичальникові у розмірі та на умовах, встановлених договором, а позичальник зобов'язується повернути кредит та сплатити проценти. Тобто позичальник зобов'язаний сплачувати проценти за весь період користування кредитом.

Підписання кредитного договору свідчить про те, що клієнт ознайомився з його умовами та взяв зобов’язання своєчасно повертати отриманий Кредит та сплачувати проценти за користування ним.
Ризик можливості невиконання договірних зобов’язань за Договором кожна зі сторін оцінює самостійно перед укладанням Договору, а результатом такої оцінки є прийняття рішення щодо укладення чи не укладення Договору, і таке рішення приймається кожною зі сторін Договору свідомо, добровільно та на власний розсуд.
Вікторія Вікторія 23 листопада 2022, 13:35
11 листопада у мене був День народження.
Від Монобанка прийшло привітання, а від Альфа-банку — ні, тому я вирішила просто запитати в чаті чому так.
До чату приєдналась співробітниця Оксана Петрушовец.
Вона вибачилась і написала мені велике привітання. І було видно, що вона сама його написала, а не як інші компанії створюють один текст і просто копіювати/вставити.
Потім вона запитала номер відділення. Це мене трішки здивувало, але я подумала, що скоріш за все мені хочуть надіслати якийсь мерч банку у знак вибачення. Хоча мені це не потрібно було. Я просто хотіла привітання, бо на даний період життя мені дуже важливе кожне привітання…
І нещодавно я забрала посилку з пошти. Там був пакунок з солодощами. Це було дуже неочікувано, тому що виходить, що Оксана витратила на це свої кошти і доставка була оплачена. Мені навіть трохи незручно, тому що я дійсно сподівалась просто на якісь слова-привітання в чаті і все.
Тому я дуже хотіла б написати відгук. Зазвичай мені не дуже подобався ваш чат банку, оскільки я задавала питання, а у мені у відповідь посилання на якусь довго статтю. І це дратувало, хоча я розумію, що у співробітників є правила як потрібно відповідати.
І цей випадок дуже змінив ставлення. Тепер коли всі кажуть, що в Монобанку найкращий чат, то я можу приводити в приклад цю історію.
Я постійно працюю в сфері, де потрібно спілкуватися з людьми. Це промоутер, менеджер з продажів, промоутер-консультант.
І дуже великий контраст, коли є люди, які спеціально обходять стороною, щоб тільки не взяти у мене листівку. І одна людина за день, яка пропонує купити каву/чай, тому що на вулиці холодно і щоб я зігрілась. І зазвичай, я відмовляюсь, тому що можу сама собі купити. Але сам факт того, що людина готова витрати власні кошти, щоб якось допомогти вже дуже радує.
Бо відсоток тих людей, які можуть грубо відповісти, відмахнутися рукою, сказати що це якийсь обман (низька вартість послуг від інтернет-провайдера), відсоток таких людей значно більший, ніж ті, хто запитає чи не змерзла я, чи тим більше запропонує купити каву. І як би це не було банально, але такі люди у роботі, і такі як Оксана у вашому чаті допомогають не втрачати віру у хороших людей.
Тим більше, що мені здається і так зрозуміло, що щаслива людина не буде запитувати в банку, чому її не привітали. Але іноді тяжко в психологічному плані, і хочеться хоч трішки якоїсь уваги. І так в моєму випадку. Тому для мене це справді дуже цінно!
gennady1971 23 листопада 2022, 5:22
Первое знакомство с Альфа банком произошло в далёком 2010 году при довольно странных обстоятельствах. Имел депозит в Укрпромбанке, который стал банкротом за считанные дни и по счастливой случайности вклад был перенесен в Родовид банк по решению премьер-министра того времени Ю.Тимошенко, однако и сам Родовид банк, который министерство финансов пытались реанимировать, стал трещать по швам. И на тот момент была одна лазейка, по переводу с карт Родовида, на счёт в Альфа, ибо снять с карты было невозможно.
После этого я постоянно пользовался услугами Альфа банка, включая депозитные продукты, кредитные карты и в течение 13 лет если возникали какие-либо проблемы то сотрудники банка всегда решали их оперативно, в том числе и сегодня. Находясь за границей, у меня не прошла операция по пост-терминалу в торговой сети, также невозможно было снять нал в банкомате, приходило сообщение, что превышен месячный лимит. Я написал сообщение в телеграм чат и через 5 минут ответил сотрудник Богдан, он мне помог решить проблему за несколько минут, прислав нужные скрины. И это все было ночью. Причем все его сообщения были очень вежливые и чувствуется, что человек работает «с душой».
Я как клиент этого банка никогда не задумывался над политикой и кто топ менеджеры и владельцы банка ибо уровень сервиса и надёжность банка всегда отвечали уровню современного международного стандарта.
Хотел бы пожелать, чтобы Альфа банк жил долго и политика не вмешивалась бы ибо стабильность банка и банковской системы это прежде всего то, что так необходимо для Украины, которую мы все любим и желаем ей процветания
Сенс Банк
Відповідь банку
23 листопада 2022, 8:10
Дуже приємно бачити відгуки наших клієнтів, і ми дуже вдячні, що ви залишаєтесь із нами на протязі вже стількох років. Обов'язково передамо Богдану ваші слова, та підтримку. Бажаємо вам мирного неба і прекрасного дня♥
Проблема вирішена
vsdrnk 21 листопада 2022, 14:52
История очень простая. В эту минуту, пишу отзыв и звоню из-за границы по номеру, указанному на обороте карты. Звоню четвертый раз, в очередной раз слушаю музыку по 10 минут, плачу просто так деньги за набор. История простая — год назад какая-то идиотка из их кол-центра при верификации сказала мне, что я называю неправильно слово-пароль. Чтобы до нее лучше дошло (если вдруг она сидела в конченой китайской гарнитуре с отходящим проводом за пять баксов), я повторил ей девичью фамилию своей матери на двух языках во всех возможных вариациях — проговаривая твердый знак, выговаривая вместо э вместо е, и так далее. Настолько категорично начав заявлять, что я называю неправильное слово-пароль, ей почти удалось меня в этом убедить, даже несмотря на то, что у меня десять банковских карт с одним и тем же словом-паролем (как и у всех нормальных людей) и несмотря на то, что каким то образом мне удавалось общаться с банком по телефону до этого. После этого она мне сказала, что ваше обслуживание по телефону закончилось — идите в отделение. Естественно, мне есть чем заниматься, нежели ходить по их отделениям. И вот, началась война, находясь за границей, моя карта блокируется от попытки расчета. По телефону теперь там со мной никто разговор не ведет, так как видите-ли «я это теперь для них не я», потому что они не могут верифицировать. Но самое интересное, что карта кредитная, и на ней вместо миллионов, которые так рьяно охраняла сотрудница кол центра, просто сто двадцать тысяч задолженности. И вот мне интересно, может я поеду сейчас из Бельгии в Киев в один конец, чтобы восстановить слово-пароль, или просто забью на них болт. Раз доступа к карте нет, и доступа к информации о счете — платить я им нифига не буду, будут ждать, пока закончится война. Штрафовать они не могут на время военного положения. Ну, а когда война закончится, и если у меня будет возможность приехать к ним в отделение, тогда мы с ними разберемся. То есть, я хочу вернуть им их же деньги, и я не могу с ними связаться. Ну всего хорошего
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 24 листопада 2022, 12:34
Питання щодо розблокування картки вирішилося дуже швидко, завдяки працюючому у банку Відеочату.
Запропонували звернутися до нашого Відеочат Сервісу, зробити це можна як за посиланням https://sense.top/ViChat та і у самому застосунку Sense SuperApp.
Проблема вирішена
Senya86 18 листопада 2022, 12:29
Відділення за адресою: Суми, вул. Харківська, 2/1
Здавалося, що може бути легше, ніж закрити картку з позитивним балансом.
От і я так думав, перейшовши до відділення Альфа-Банк. Підібравши час між вимкненнями електрики та тривогами, зайшов до альфа-банку для закриття рахунку.
І ось я потрапив до 'Фахівець II категорії' Бурба Юлія
Надавши картку банку та свій паспорт я попросив її закрити рахунок.
На що мені Юлія відповіла, що зробити цього у неї немає можливості. І це зробити можу лише я, через додатки.
Виходить у відділення банку, співробітник банку не може вам допомогти.
На моє прохання зателефонувати на гарячу лінію, щоб вони хоч щось змогли зробити, Юлія Бурба повідомила мене, що й гаряча лінія в цьому випадку нічого не зробить… і знову почала наполягати на додатку.
Через хвилин 10 розмови Юлія Бурба все ж таки взяла мою карту і подивилася інформацію про неї, і знову мене здивувала сказавши що сьогодні проходили операції по моїй карті і повідомила що — Приходьте завтра, закриємо через планшет.

Результат від відвідування відділення — НІЯКОГО.
Допомога від персоналу — НІЯКОГО
Настрій — НІЯКОГО
Бажання бути клієнтом банку — НІЯКОГО

Відділення банку
м.Суми вул.Харківська
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 22 листопада 2022, 11:42
Раді, що питання нашого клієнта вирішилося!
Проте, хочему зауважити, що Юлія Бурба спробувала надати найбільш легкий та швидкий для наших клієнтів спосіб закриття карткового рахунку у Sense SuperApp. Завдяки цій можливості, дійсно, можна не писати у чат підтримки, не ходити у відділення або ж не телефонувати у контакт-центр.
Знаходячись вдома, можна зробити закриття рахунку в кілька тапів у вашому смартфоні.
Остап Бендер 17 листопада 2022, 11:57
У грудні закінчується доларовий депозит. Зарані звернувся до оператора підтримки щоб забронювати готівку для видачі депозиту у день закінчення. На що мені відповіли «Якщо депозит закінчується XX/12/2022, то саме в цей день ви зможете подати запит на бронювання, після повернення коштів з депозиту. На перед забронювати не можливо». «У зв’язку з особливостями доставки валюти під час військового стану строки замовлення становлять 10 робочих днів.»

Кошти з депозиту і так гарантовано повернуться на рахунок у день закінчення, тому це виглядає як штучне затягування процесу повернення коштів. Тобто банк додаткові 10 днів після завершення депозиту користуватиметься моїми коштами безкоштовно. А коли готівка потрібна терміново, то це ще і вкрай незручно.

У інших аспектах, банк досить хороший (якщо не враховувати глючний та повільний додаток Sense).
Сенс Банк
Відповідь банку
17 листопада 2022, 12:13
До введення військового стану проблем із забезпеченням відділень готівкою не було й ми йшли на поступки та по ініціативі банку приймали заявки на бронь для депозитів ще до повернення коштів. Проте зараз ми змушені повернутись до регламентованого процесу. В крайній ситуації є можливість отримати кошти раніше, якщо вони наявні в касі. До введення військового стану ми встигали привозити необхідну суму валюти для клієнтів в ці строки. Зараз ситуація змінилася, кожен день можливі непередбачувані обставини, від відключення світла до бомбардувань :(
Над додатком працюємо кожен день, з кожним оновленням пришвидшуємо працездатність.
Peterets 15 листопада 2022, 15:02
Якість обслуговування для банка із таким рейтінгом с дуже погана. Спочатку несвоєчасно приходять sms повідомлення, потім блокують доступ до входу у Serse Super App. Дозвонитися можливо тільки до «Алли», яка не може вирішити питання, а якщо переключючає на оператора, то виклик зривається. Коли не має можливості користуватись послугами вашого банку, є потреба його змінити на більш доступний.
gomovych 15 листопада 2022, 9:46
На протяжении долгих лет, я являюсь клиентом этого банка. Меня всегда все устраивало, никогда ни в чём не подводили.я даже переходя на другую работу, просила чтобы зарплату платили именно в этом банке…но, пока не решила у них на полном доверии открыть депозит!!! Это первый банк в моей жизни который довёл меня до слёз…История очень длинная, вкратце…обратилась я на горячую линию банка с просьбой мне помочь, так как ситуация у меня не простая была, мною занимался не один сотрудник…видимо я им так надоела, что они тяп ляп мне быстро сделали и забыли как страшный сон…я очень образовалась, что сделала то, что мне нужно было, открыла депозит с подальшим пополнением…пока не решила через неделю его пополнить…и тут у меня шок!!!😡
1- пополнить депозит не могу, потомучто он оказывается не пополняется в гривнах
2- открывая депозит можно пополнить его на 100000 грн…в месяц
Короче, и много другого дерьма я узнаю уже позже…они оказывается мне просто не договорили…интересно? Я должна была об этом всем сама догадаться??? Я не компетентна в этих вопросах, поэтому и обратилась к специалистам…у меня на карте зависли деньги, пополнить не могу депозит, новый открыть не могу — лимит…Так больше всего мне понравилось, я оставила жалобу, мне перезвонили и говорят, мол, да, мы прослушали разговоры, действительно сотрудники забыли указать эту информацию…но и Вы не спросили!!! Всмысле не спросила? Я рассказала зачем мне нужен депозит, они должны были все условия выложить…короче, я осталась виновата…и в конце у них прозвучала фраза, Но мы же один раз ошиблись на Вашей практике, можно нас и простить…Мой ответ НЕТ!!! Как только я вернусь в Украину, сразу же расторгну с Вами все связи, забуду как страшный сон…и конечно же всем розкажу о Вас, буду отговаривать не связыватся с таким безответственным банком, в котором работают не опытные сотрудники! Худший банк!!! Спасибо вам за слёзы…
Сенс Банк
Відповідь банку
22 листопада 2022, 13:45
Ми повністю розуміємо вас та ваше невдоволення щодо даної ситуації, але на жаль, такі особливості депозиту за рахунок купівлі валюти. Місячний ліміт на суму депозиту встановлено з боку НБУ і він складає до 100 000 грн в еквіваленті, і при всьому бажанні, але змінити його зі сторони банку не можливо. Щодо поповнення, то оскільки це валютний депозит, то згідно його умов, поповнення можливе тільки валютою. Максимальна сума поповнення вкладу становить 200% від початкової суми вкладу. Запропонували вам варіанти рішення в особистих. Коли будете мати час — відпишіть нам.
Ukrainaua 12 листопада 2022, 12:30
открыл карту Black — в договоре указано обслуживание бесплатно в итоге каждый месяц 150 грн списывали за обслуживание! 2 — SMS уведомления стоит в месяц 25 грн в договоре тоже не указана 3 — за проверку в банкомате баланса снимают 5 грн
(Не рекомендуют данные банк для использования редких Гадкий банк — скучает скрытых платежей !!!)

по итогу обдирают как могут — закрыл через месяц использования данной карты отказался от услуг данного банка!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 12 листопада 2022, 12:50
Нам дійсно прикро, що ви не до кінця ознайомилися із тарифами картки Black.
Отже, відповідаємо на ваш коментар:
1) До 24.02 по картковим пакетам White, Black & Graphite завжди було щомісячне обслуговування пакету послуг, але виконавши певні умови, обслуговування могло бути безкоштовним. Від 24.02 по 30.09 плати не було. І вже починаючи з 1.10 ми її повернули (умови потрібно були виконати у вересні). Про повернення плати ми повідомляли на нашому сайті, додатково були пуш-повідомлення у застосунку Sense SuperApp та у соціальних мережах;
2) В тарифах картки прописано, що підключен «Альфа-чек»;
3) Знов ж таки, повертаємося до тарифів обслуговування (до речі, вони є не тільки в Sense SuperApp, але й на нашому сайті: https://alfabank.ua/packages/paket-black).
Перегляд залишку коштів через банкомати Альфа-Банку Україна: 1 раз на добу – не тарифікується, потім – 2 грн. (0,09 usd, 0,09 евро). Перегляд залишку коштів через банкомати інших банків — 2 грн. (0,09 usd, 0,09 евро).

Ми розуміємо, що не завжди усі можуть переглянути умови по картці або віднайти ці тарифи. Не зважаючи на це, ми завжди готові підказати нашим клієнтам, пропонсультувати їх та порадити, що краще обрати. Нам дійсно прикро, що ви залишили наш банк. Але зараз, надавши вам усі тарифи по картці, маємо надію, що ви повернетесь знов. Гарних вихідних!
13775870 11 листопада 2022, 8:56
Сильных сторон у этого банка просто нет, а вот слабых более чем достаточно (жаль что здесь можно выбрать только 3)
И так начнём…
Банк и клиент всегда были на расстоянии, банк сам по себе, клиент к сожалению сам по себе. Тобой заинтересованы только один раз- когда ты открываешь депозит, когда берёшь кредит или вообще связываешься с этим банком. Отделений мало, а всвязи с войной стало ещё меньше, постоянно отделения закрываются. Парадокс, закрывают удобные, оставляют во всех смыслах неудачные отделения. Денег всегда на отделениях не хватает, номинал купюр скудный (или только маленькие или крупные купюры), в банкомате вообще номинал купюр поражает — по 20, 50, максимум 100 гривен, а если клиент снимает 100000 то ему «танцевать с бубном» очень долго. Касса и кассир вам не поможет, может только сообщить- «банк обменом не занимается», вот так.
депозиты, ставки маленькие. Кредиты, ставки высокие. Мобильное приложение было сносное, его меняют на новое и … и оно в 1000 раз хуже старого, капец, это возможно только в этом банке!!!
Итог- не рекомендую.
Берегите свои нервы и деньги.
Сенс Банк
Відповідь банку
11 листопада 2022, 13:28
Дуже вдячні за такий розгорнутий відгук. Нам не важливо, клієнт оформлює депозит чи кредит, ставлення у нас до всіх однакове. Відділень дійсно стає меньше, але з'явилось багато альтернативи, як вирішити питання не виходячи з дома: чат/відеочат/гаряча лінія. Банкомати без затримок поповнюються купюрами, дуже дивно, що виникла така проблема. В банкоматах є купюри номіналом 50/100/200/500/1000. Щодо ставки по депозиту, одні з найкращих умов, в залежності від терміну. По кредитам є реструктуризації та акції 80/20. Щодо додатку, постійно працюємо над ним та робимо краще. Помилок не робить той, хто нічого не робить 😢
Проблема вирішена
Lol1234 10 листопада 2022, 10:51
Відділення за адресою: Ужгород, вул. Швабська, 36
Поповняла картку альфа банку у відділенні банку через банкомат, оскільки працівники каси ніколи не мають бажання прийняти від клієнта кошти на поповнення карти, а відразу «посилають» у банкомат. Банкомат взяв кошти у розмірі 50000 і «подавився» ними і написав технічна помилка звертайтесь до банку. Звернувшись відразу до банку мені сказали: «звернення ми зафіксували, термін розгляду 45 днів». Банкомат майже відразу інкасували, оскільки на все місто тільки 2 чи 3 банкомати. Але банк не поспішає повертати кошти оскільки хоче на протязі цілих 45 днів ними користуватись «на шару» думаю клієнту банк недає в користування таких грошей безкоштовно!
Будьте обережні і оминайте цей банк-шахрай у якого розумні банкомати і забирають такі суми для внутрішнього користування банку!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
11 листопада 2022, 8:51
Ситуація дійсно неприємна, врахуємо на майбутнє. Ваші кошти вже на місці, там де і повинні бути. З співробітниками відділення буде проведено бесіду, бо це недопустимо. Дуже прикро, що саме такий досвід ви отримали у співпраці з нами.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
spam2023 9 листопада 2022, 9:54
купляли у квітні військові овдп через застосунок, ніби все супер, без комісій (приват отдихає), овдп погасилися, забрали кошти, але почалося найцікавіше. На прохання надатаи виписку (щоб з неї переписати інфо для заповнення річної податкової звітності) саппор у чаті післав у відділення. Але відділення у моєму місті закрилося у травні чи червні. Тобто я маю їхати за справкою у інше місто у той час, як усі банки і держоргани переходять на безпаперовий документообіг цей російський банк винаходить покарання для пересічних, хто посмів купити військові облігації.

Йдіть за своїм військовим кораблем, будь ласка. Слава Україні.
Сенс Банк
Відповідь банку
9 листопада 2022, 10:14
Хочемо дізнатись детальніше про те, що сталось, і по можливості — вирішити ваше питання, тому вже пишемо вам у особисті повідомлення. Дякуємо за ваш відгук про нашу роботу♥
geriko12 8 листопада 2022, 12:41
Напишу реальный отзыв, как есть) Много лет работаю с банком, во время войны единственный банк который оставил кешбэки на карте! банк у которого всегда четко и без проблем работает приложение на смартфоне, действительно онлайн банк, с кучей функционала! банк который во время войны без проблем выдал валюту «да надо было заказать)», отделения работают исправно, внимательное обслуживание.
А те кто кредиты не хочет возвращать, так вы берете деньги не банка, а тех клиентов которые депозиты ложат в банк, и если набрал денег на всякую чушь типа телефоны, телевизоры и так далее, то будь добр верни, или не бери.
Сенс Банк
Відповідь банку
8 листопада 2022, 12:58
Ми дуже раді, що всі ці роки ви залишаєтесь з нами 💕 Безмежно вдячні за ваш відгук, адже слова вдячності мотивують нас працювати далі та робити все можливе для того, щоб ставати краще для наших клієнтів 😊

Бережіть себе та близьких. Все буде Україна 💙💛
bipvel 5 листопада 2022, 6:53
Крайне непорядочная политика банка, вводить клиентов в заблуждение, ради получения своей выгоды: в приложении пишется, что нет задолженности, а по итогу всплывают проценты какие-то, их вычитают, создавая задолженность и снимают плату 100 грн, так как придумали снимать 100 грн с кредитных карт, если есть задолженность свыше 20 грн… Естественно клиенты оплачивали б эти проценты до расчётной даты, если б кто-то уведомлял о них, но это умышленно не делается…
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 15 листопада 2022, 8:45
Написали щодо вашого питання вам у приватні повідомлення, але, на жаль, так і не отримали більше інформації для перевірки. Якщо ви все ж таки погодитесь на перевірку та надасте нам ваші дані, ми спробуємо вирішити цю ситуацію. Ви завжди можете написати нам у приватні повідомлення або у наш чат підтримки.
Dexter1995 4 листопада 2022, 12:35
Альфа Банк за эти годы вывел качество обслуживания на новый уровень. В чат поддержки обращаюсь не часто, но случаются ситуации, когда это необходимо и каждый раз остаются приятные впечатления от общения с сотрудниками. В частности, хочу выделить Олю Яневу — очень быстро и качественно предоставила ответы на интересующие меня вопросы. Благодарность Оле за компетентность и оперативность!
Сенс Банк
Відповідь банку
4 листопада 2022, 13:00
Дуже вам дякуємо за те, що знайшли час і залишили відгук!

Для нас це дуже важливо і приємно. Передаємо палкий «привіт» від всієї команди та від Олі особисто 😉
verdad 3 листопада 2022, 21:36
Пришло обновление приложения с посылом «для вас индивидуальное предложение по депозитам «но по факту индивидуальное предложения это не работающее приложение которое даже не даёт войти ни то что бы сделать необходимые операции. Ребят, странно как-то выглядит у вас клиентоооиентированность
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 4 листопада 2022, 9:18
Чудова новина! Наші спеціалісти вже все виправили й завантажують нове оновлення. Тому очікуйте протягом кількох годин його у сторі. Нам дуже прикро, що ви зіштовхнулися із цією проблемою. Гарного дня.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
anastasia9819 2 листопада 2022, 22:11
Вітаю, дуже вдячна оператору Роману Неделько, за те що надав професійну консультацію щодо моєї заборгованості по дебетовій картці, в мене списалися плата за користуванням карткою, я була цьому дуже обурена, так як мене ніхто не попередив про це, а інформація про зміни у тарифах якось оминули мене стороною. а Роман мене заспокоїв, не залишився байдужим та попередив про те що з мене спишется ще плата за користуванням карткою, якщо я зараз не погашу, не закрию її, він мені допоміг вийти з цієї ситуації, я настільки вражена що Роман проявив ініціативу допомогти закрити цю плату, він змінив моє ставлення про обслуговування клієнтів у цьому банку.
Сенс Банк
Відповідь банку
3 листопада 2022, 8:52
Дуже вам дякуємо за відгук! Завжди стараємось якщо проблема навіть і виникла, то в першу чергу її визнати і виправитись 😉

Про повернення в тарифи комісії за обслуговування пакету послуг всім клієнтам відправляли push-повідомлення, дуже шкода, якщо не помітили повідомлення, або з технічних причин не отримали його 😥Сподіваємось, що в майбутньому проблеми нам виправляти вже не доведеться і дякуємо вам за співпрацю ❤

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44
USD 41.3 41.75
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44
USD 41.3 41.75
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк / Відгуки про Сенс Банк 📝