×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.1 | 44 |
USD | 41.3 | 41.75 |
Всі курси банку |
Ввели комиссию без предупреждения
Коментарі (12)
Незаконні дії банку
історій, хоча не мав права під час воєнного
стану цього робити. В результаті Приватбанк, заблокував кредитні кошти, хоча там немає жодної заборгованості чи прострочки. В повідомленні написано, поки не погашу заборгованість у іншому банку. Це як? Альфа банку закони не писані? Можно тиснути через інший банк, псувати кредитну історію і плювати він хотів на урядові постанови щодо дій банку під час воєнного стану.
Стосовно передачі даних в бюро кредитних історій, то один раз на 14 днів ми передаємо дані ( але інформація в БКІ оновлюється орієнтовно протягом одного місяця ), навіть під час військового стану.
Що стосується блокування облікового запису, то його вже розблоковано. Тому, будь ласка, повторіть спробу входу в систему, після чого ви зможете без проблем оплачувати за вашим договором.
Коментарі (2)
Заблокували рахунок і не повертають кошти
Не розумію в чому проблема підтвердити мою особистість по відеочату, і відправити мені всі МОЇ гроші за реквізитами
Я студент за кордоном, через декілька днів потрібно платити за проживання (оренда квартири) а в мені просто беруть і нагло без всяких на то причин блокують рахунок 😳
Коментарі (2)
Кредиты погашены через исполнительные листы. но задолженность осталась почти такая же как была изначально
На даний момент обидва ВП закрито.
Стан кредитних договорів: по одному з них заборгованість по пені та простроченим відсоткам, по іншому — прострочена пеня та прострочена комісія.
Ст. 1054 Цивільного кодексу України за кредитним договором банк або інша фінансова установа (кредитодавець) зобов'язується надати грошові кошти (кредит) позичальникові у розмірі та на умовах, встановлених договором, а позичальник зобов'язується повернути кредит та сплатити проценти. Тобто позичальник зобов'язаний сплачувати проценти за весь період користування кредитом.
Підписання кредитного договору свідчить про те, що клієнт ознайомився з його умовами та взяв зобов’язання своєчасно повертати отриманий Кредит та сплачувати проценти за користування ним.
Ризик можливості невиконання договірних зобов’язань за Договором кожна зі сторін оцінює самостійно перед укладанням Договору, а результатом такої оцінки є прийняття рішення щодо укладення чи не укладення Договору, і таке рішення приймається кожною зі сторін Договору свідомо, добровільно та на власний розсуд.
Коментарі (3)
Співробітниця за власний рахунок надіслала подарунок
Від Монобанка прийшло привітання, а від Альфа-банку — ні, тому я вирішила просто запитати в чаті чому так.
До чату приєдналась співробітниця Оксана Петрушовец.
Вона вибачилась і написала мені велике привітання. І було видно, що вона сама його написала, а не як інші компанії створюють один текст і просто копіювати/вставити.
Потім вона запитала номер відділення. Це мене трішки здивувало, але я подумала, що скоріш за все мені хочуть надіслати якийсь мерч банку у знак вибачення. Хоча мені це не потрібно було. Я просто хотіла привітання, бо на даний період життя мені дуже важливе кожне привітання…
І нещодавно я забрала посилку з пошти. Там був пакунок з солодощами. Це було дуже неочікувано, тому що виходить, що Оксана витратила на це свої кошти і доставка була оплачена. Мені навіть трохи незручно, тому що я дійсно сподівалась просто на якісь слова-привітання в чаті і все.
Тому я дуже хотіла б написати відгук. Зазвичай мені не дуже подобався ваш чат банку, оскільки я задавала питання, а у мені у відповідь посилання на якусь довго статтю. І це дратувало, хоча я розумію, що у співробітників є правила як потрібно відповідати.
І цей випадок дуже змінив ставлення. Тепер коли всі кажуть, що в Монобанку найкращий чат, то я можу приводити в приклад цю історію.
Я постійно працюю в сфері, де потрібно спілкуватися з людьми. Це промоутер, менеджер з продажів, промоутер-консультант.
І дуже великий контраст, коли є люди, які спеціально обходять стороною, щоб тільки не взяти у мене листівку. І одна людина за день, яка пропонує купити каву/чай, тому що на вулиці холодно і щоб я зігрілась. І зазвичай, я відмовляюсь, тому що можу сама собі купити. Але сам факт того, що людина готова витрати власні кошти, щоб якось допомогти вже дуже радує.
Бо відсоток тих людей, які можуть грубо відповісти, відмахнутися рукою, сказати що це якийсь обман (низька вартість послуг від інтернет-провайдера), відсоток таких людей значно більший, ніж ті, хто запитає чи не змерзла я, чи тим більше запропонує купити каву. І як би це не було банально, але такі люди у роботі, і такі як Оксана у вашому чаті допомогають не втрачати віру у хороших людей.
Тим більше, що мені здається і так зрозуміло, що щаслива людина не буде запитувати в банку, чому її не привітали. Але іноді тяжко в психологічному плані, і хочеться хоч трішки якоїсь уваги. І так в моєму випадку. Тому для мене це справді дуже цінно!
Коментарі (2)
Двенадцать лет с банком
После этого я постоянно пользовался услугами Альфа банка, включая депозитные продукты, кредитные карты и в течение 13 лет если возникали какие-либо проблемы то сотрудники банка всегда решали их оперативно, в том числе и сегодня. Находясь за границей, у меня не прошла операция по пост-терминалу в торговой сети, также невозможно было снять нал в банкомате, приходило сообщение, что превышен месячный лимит. Я написал сообщение в телеграм чат и через 5 минут ответил сотрудник Богдан, он мне помог решить проблему за несколько минут, прислав нужные скрины. И это все было ночью. Причем все его сообщения были очень вежливые и чувствуется, что человек работает «с душой».
Я как клиент этого банка никогда не задумывался над политикой и кто топ менеджеры и владельцы банка ибо уровень сервиса и надёжность банка всегда отвечали уровню современного международного стандарта.
Хотел бы пожелать, чтобы Альфа банк жил долго и политика не вмешивалась бы ибо стабильность банка и банковской системы это прежде всего то, что так необходимо для Украины, которую мы все любим и желаем ей процветания
Написати коментар
это полный трэш
Запропонували звернутися до нашого Відеочат Сервісу, зробити це можна як за посиланням https://sense.top/ViChat та і у самому застосунку Sense SuperApp.
Коментарі (4)
марне відвідування відділення
От і я так думав, перейшовши до відділення Альфа-Банк. Підібравши час між вимкненнями електрики та тривогами, зайшов до альфа-банку для закриття рахунку.
І ось я потрапив до 'Фахівець II категорії' Бурба Юлія
Надавши картку банку та свій паспорт я попросив її закрити рахунок.
На що мені Юлія відповіла, що зробити цього у неї немає можливості. І це зробити можу лише я, через додатки.
Виходить у відділення банку, співробітник банку не може вам допомогти.
На моє прохання зателефонувати на гарячу лінію, щоб вони хоч щось змогли зробити, Юлія Бурба повідомила мене, що й гаряча лінія в цьому випадку нічого не зробить… і знову почала наполягати на додатку.
Через хвилин 10 розмови Юлія Бурба все ж таки взяла мою карту і подивилася інформацію про неї, і знову мене здивувала сказавши що сьогодні проходили операції по моїй карті і повідомила що — Приходьте завтра, закриємо через планшет.
Результат від відвідування відділення — НІЯКОГО.
Допомога від персоналу — НІЯКОГО
Настрій — НІЯКОГО
Бажання бути клієнтом банку — НІЯКОГО
Відділення банку
м.Суми вул.Харківська
Проте, хочему зауважити, що Юлія Бурба спробувала надати найбільш легкий та швидкий для наших клієнтів спосіб закриття карткового рахунку у Sense SuperApp. Завдяки цій можливості, дійсно, можна не писати у чат підтримки, не ходити у відділення або ж не телефонувати у контакт-центр.
Знаходячись вдома, можна зробити закриття рахунку в кілька тапів у вашому смартфоні.
Коментарі (7)
Кошти для повернення валютного депозиту неможливо замовити зарані (+ 10 днів штучного затягування)
Кошти з депозиту і так гарантовано повернуться на рахунок у день закінчення, тому це виглядає як штучне затягування процесу повернення коштів. Тобто банк додаткові 10 днів після завершення депозиту користуватиметься моїми коштами безкоштовно. А коли готівка потрібна терміново, то це ще і вкрай незручно.
У інших аспектах, банк досить хороший (якщо не враховувати глючний та повільний додаток Sense).
Над додатком працюємо кожен день, з кожним оновленням пришвидшуємо працездатність.
Коментарі (2)
Якість обслуговування
Коментарі (3)
Депозит
1- пополнить депозит не могу, потомучто он оказывается не пополняется в гривнах
2- открывая депозит можно пополнить его на 100000 грн…в месяц
Короче, и много другого дерьма я узнаю уже позже…они оказывается мне просто не договорили…интересно? Я должна была об этом всем сама догадаться??? Я не компетентна в этих вопросах, поэтому и обратилась к специалистам…у меня на карте зависли деньги, пополнить не могу депозит, новый открыть не могу — лимит…Так больше всего мне понравилось, я оставила жалобу, мне перезвонили и говорят, мол, да, мы прослушали разговоры, действительно сотрудники забыли указать эту информацию…но и Вы не спросили!!! Всмысле не спросила? Я рассказала зачем мне нужен депозит, они должны были все условия выложить…короче, я осталась виновата…и в конце у них прозвучала фраза, Но мы же один раз ошиблись на Вашей практике, можно нас и простить…Мой ответ НЕТ!!! Как только я вернусь в Украину, сразу же расторгну с Вами все связи, забуду как страшный сон…и конечно же всем розкажу о Вас, буду отговаривать не связыватся с таким безответственным банком, в котором работают не опытные сотрудники! Худший банк!!! Спасибо вам за слёзы…
Коментарі (7)
банк мошенники !!!
(Не рекомендуют данные банк для использования редких Гадкий банк — скучает скрытых платежей !!!)
по итогу обдирают как могут — закрыл через месяц использования данной карты отказался от услуг данного банка!!!
Отже, відповідаємо на ваш коментар:
1) До 24.02 по картковим пакетам White, Black & Graphite завжди було щомісячне обслуговування пакету послуг, але виконавши певні умови, обслуговування могло бути безкоштовним. Від 24.02 по 30.09 плати не було. І вже починаючи з 1.10 ми її повернули (умови потрібно були виконати у вересні). Про повернення плати ми повідомляли на нашому сайті, додатково були пуш-повідомлення у застосунку Sense SuperApp та у соціальних мережах;
2) В тарифах картки прописано, що підключен «Альфа-чек»;
3) Знов ж таки, повертаємося до тарифів обслуговування (до речі, вони є не тільки в Sense SuperApp, але й на нашому сайті: https://alfabank.ua/packages/paket-black).
Перегляд залишку коштів через банкомати Альфа-Банку Україна: 1 раз на добу – не тарифікується, потім – 2 грн. (0,09 usd, 0,09 евро). Перегляд залишку коштів через банкомати інших банків — 2 грн. (0,09 usd, 0,09 евро).
Ми розуміємо, що не завжди усі можуть переглянути умови по картці або віднайти ці тарифи. Не зважаючи на це, ми завжди готові підказати нашим клієнтам, пропонсультувати їх та порадити, що краще обрати. Нам дійсно прикро, що ви залишили наш банк. Але зараз, надавши вам усі тарифи по картці, маємо надію, що ви повернетесь знов. Гарних вихідних!
Коментарі (1)
Ужасный во всех отношениях банк
И так начнём…
Банк и клиент всегда были на расстоянии, банк сам по себе, клиент к сожалению сам по себе. Тобой заинтересованы только один раз- когда ты открываешь депозит, когда берёшь кредит или вообще связываешься с этим банком. Отделений мало, а всвязи с войной стало ещё меньше, постоянно отделения закрываются. Парадокс, закрывают удобные, оставляют во всех смыслах неудачные отделения. Денег всегда на отделениях не хватает, номинал купюр скудный (или только маленькие или крупные купюры), в банкомате вообще номинал купюр поражает — по 20, 50, максимум 100 гривен, а если клиент снимает 100000 то ему «танцевать с бубном» очень долго. Касса и кассир вам не поможет, может только сообщить- «банк обменом не занимается», вот так.
депозиты, ставки маленькие. Кредиты, ставки высокие. Мобильное приложение было сносное, его меняют на новое и … и оно в 1000 раз хуже старого, капец, это возможно только в этом банке!!!
Итог- не рекомендую.
Берегите свои нервы и деньги.
Написати коментар
Жахливий Банк
Будьте обережні і оминайте цей банк-шахрай у якого розумні банкомати і забирають такі суми для внутрішнього користування банку!!!
Написати коментар
російський банк гадить. купили військові овдп — тепер маю їхати у інше місто за інформацією для заповнення податкової звітності
Йдіть за своїм військовим кораблем, будь ласка. Слава Україні.
Коментарі (1)
Хорошее впечатления от банка за годы работы с ним!
А те кто кредиты не хочет возвращать, так вы берете деньги не банка, а тех клиентов которые депозиты ложат в банк, и если набрал денег на всякую чушь типа телефоны, телевизоры и так далее, то будь добр верни, или не бери.
Бережіть себе та близьких. Все буде Україна 💙💛
Написати коментар
Кредитные хитрости банка
Коментарі (4)
Прекрасное обслуживание.
Для нас це дуже важливо і приємно. Передаємо палкий «привіт» від всієї команди та від Олі особисто 😉
Написати коментар
Sens…
Коментарі (7)
здравствуйте
Про повернення в тарифи комісії за обслуговування пакету послуг всім клієнтам відправляли push-повідомлення, дуже шкода, якщо не помітили повідомлення, або з технічних причин не отримали його 😥Сподіваємось, що в майбутньому проблеми нам виправляти вже не доведеться і дякуємо вам за співпрацю ❤
Написати коментар