Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
vivaldo 17 грудня 2022, 9:09
Для того щоб зняти валютний вклад, що оформлювався по програмі «купи валюту по курсу НБУ і розмісти на 3 місяці», то потрібно чекати 3 тижні. Не віриться, що у всіх столичних відділеннях нема валюти. В контакт центрі пояснюють значним попитом на валюту. При цьому інші банки подібні вклади видають день у день, або на наступний день
Сенс Банк
Відповідь банку
17 грудня 2022, 10:24
Зі свого боку ми вас повністю розуміємо, але поточна ситуація в країні вносить свої корективи і в нашу роботу також. У зв'язку з особливостями доставки валюти під час військового стану строки замовлення збільшились. Всі служби банку докладають максимальних зусиль для задоволення потреб клієнтів у готівці. Але наразі попит перевищує можливості 😥

До введення військового стану ми встигали привозити необхідну суму валюти для клієнтів в коротші строки. Зараз ситуація змінилася, кожен день можливі непередбачувані обставини, від відключення світла до бомбардувань 🙁

Погодьтеся, зачекати трішки довше, але гарантовано отримати кошти краще, ніж прийти раніше й піти ні з чим, через те, що доставка готівки затрималась. Ми цінуємо ваш час, тому при наданні послуг орієнтуємось на реальні можливості у поточних обставинах. Сподіваємося, що цей тяжкий період для нашої країни скоро закінчиться і ми повернемось до звичного ритму як життя, так і надання послуг.

Бережіть себе та близьких. Переможемо 💙💛
tasere23 16 грудня 2022, 23:59
Відділення за адресою: Чернівці, вул. Міцкевича, 2
Створив давно картку, заплатив за неї 500 грн. На наступний тиждень мені зателефонував оператор банку і сказав, що картку потрібно активувати, щоб активувати потрібно нею розплатитись один раз. Я ні разу не користувався картою, місяць назад списує 500 грн, під поясненням «не виконано умови».
Сенс Банк
Відповідь банку
17 грудня 2022, 10:19
Ми повністю вас розуміємо, але дане списання в жодному випадку не є обманом з нашого боку. Це списання відбулось згідно умов договору вашої картки, з яким ви ознайомлювались при її оформленні в додатку. Це плата за щомісячне обслуговування, котра не списувалась до 01.10, але банком було прийняте рішення про її повернення, про що було проінформовано наших клієнтів на сайті банку заздалегіть.
Якщо ви не плануєте в майбутньому користуватись карткою, то для уникнення подібних списань в майбутньому, ви можете звернутись до підтримки банку для її закриття. Звісно, перед цим потрібно, щоб по картці не було заборгованості.
Бережіть себе та близьких. Все буде Україна 💙💛
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Zluka020179 14 грудня 2022, 22:02
Моїй мамі(69 років) заблокували обліковий запис. В місті ідуть активні бойові дії (м. Торецьк, Донецька обл.), банки не працюють, тепер і через Сенс не розрахуватися (((Пенсія за 4 місяця на картці, а користуватися єю не може.Зв'язок дуже поганий, але додзвонилась, так їй нахамили і запропонували прийти в відділення на веріфікацію. Це просто жах, в таку скрутну годину так знущатися над людиною похилого віку!
Сенс Банк
Відповідь банку
20 грудня 2022, 13:21
На жаль, не отримали даних і тому перевірити деталі не змогли :( Проте все ще дуже хочемо вирішити це питання. Якщо проблема актуальна, то будемо чекати на відповідь в особистих 🙄
Проблема вирішена
vgv64 14 грудня 2022, 14:46
В альфа можна было розпечатать квитанции, очень было удобно, сенс заточен только на смартфон, в сенс 24 нельзя разпечатать квитанции, даже если есть у кого додаток, гемарой еще тот, перекинуть на компютер, найти принтер
Сенс Банк
Відповідь банку
14 грудня 2022, 17:54
В застосунку Sense можна завантажити квитанцію, якщо перейти на операцію. ЇЇ можна надіслати у соціальні мережі або ж на пошту. Банк спрямовує сили на розвиток застосунку, а не веб версії, тому там тепер не можна зробити квитанцію.
Oksanamn 14 грудня 2022, 13:50
В перший місяць користування не приємно була вражена зняттям 25 грн з рахунку за СМС обслуговування (камон гайз, таке ще у когось є?). Вимкнула послугу. Через місяць дивлюсь — знову мінус 25 грн з рахунку, дивлюсь — вже за обслуговування пакета послуг (ну банк прям пробиває дно).
Я відкрила картку для невеликого депозиту (або великого з часом), обрала цей банк, бо він обіцяв хороші відсотки (найбільші на невеликі депозити). В результаті, за депозит отримала близко 90 грн, мінус податок — 73 грн, мінус 25 грн за обслуговування = 53 грн, а якби не вимкнула СМС сповіщення то будло б взагалі 28 грн, ну дуууууже вигідний банк та депозит)
Справа виявилась в тому, що не зніматиме 25 грн за обслуговування в тому випадку, якщо я буду робити мінімум 10 операцій з карткою, чи тому подібне, типу активно користуватимусь. Але для активного користування є більш зручні банки (не буду називати їх вслух, всі ми їх знаємо), і система взаємозв'язку там набагато прозоріша ніж… потрошку, але за щось знімемо).
Розчарована послугами банку. Дяепозит виводитиму. Покладу на зручний та, головне, у зрозумілий для мене банк, най і з меншими відсотками (хоча в сенс відсотки й вищі, а на виході отримуємо копушки, ще й неочікувані).
Сенс Банк
Відповідь банку
14 грудня 2022, 14:15
З приводу послуг смс-інформування стараємось одразу попередити, що вони платні і можна замість них підключити безкоштовні push-повідомлення. Розмістити депозит на велику суму це гарна ідея, оскільки судячи з усього у вас картка white і вона буде без плати за обслуговування якщо виконати одну з умов:
1. 10 покупок на місяць (на будь-яку суму);
2. Або покупок загалом на 2500грн;
3. Або залишки на всіх ваших рахунках в банку (як фіз. особи) від 50 000грн в середньому протягом місяця.

Тому якщо оформите депозит на суму від 50 000грн (або будете активно користуватися карткою), то плати за користування не буде.

Розуміємо, що знайомство з банком вийшло не найприємнішим, оскільки просто не знали про деякі деталі тарифу, тому вже зараз пишемо вам в особисті для уточнення даних і списані кошти вам повернемо.😉

Дуже дякуємо вам, що залишили відгук. Сподіваємось, що завдяки цьому зародиться наша тривала і взаємовигідна співпраця
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
adkud 14 грудня 2022, 9:23
Відділення за адресою: Миколаїв, вул. Шевченка, 59-А
Специалисты отделения держат марку, даже во время локального блекаута, продолжают выполнять свои функции на высшем уровне, спасибо
Сенс Банк
Відповідь банку
14 грудня 2022, 11:04
Ми дуже раді, що ви залишились задоволені після відвідування нашого відділення 🥰 Ваші теплі слова мотивують нас працювати ще завзятіше, не дивлячись на всі блекаути та обстріли 😊
Дякуємо, що обрали нас. Сподіваємось на подальшу співпрацю 🤝

Бережіть себе та близьких. Все буде Україна 💙💛
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
СЕРГЕЙ харьков 13 грудня 2022, 16:24
Відділення за адресою: Харків, пл. Павлівська, 2
не работает и не хотят выполнят обещанное услуги банка например звонки на 3344 и на 0800 не реально дозвониться, а предлагают звонить на платные…

МАЛО ВАМ ДЕНЕГ ИЛИ У БАНКА ПЛОХИЕ ДЕЛА!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
13 грудня 2022, 16:29
Особисто перевірили — лінії працюють) Можливо виникають інші проблеми: можете розказати детальніше, з якою проблемою при дзвінку ви стикаєтесь?
Проблема вирішена
AlexeyBeley 12 грудня 2022, 10:20
Відділення за адресою: Львів, пл. Ринок, 26
Дуже не приємно вас разочаровувати в тому що ви стали, ще краще і працюєте для людей, але я зіткнувся прямо таки з випадком знущання зі сторони вашого банку, де я клієнт і дуже добрий клієнт- виплачую вам кредит і досить великій, щомісяця виплачую вам 11400 грн — ні разу не прострочив виплату. 05.12.22 — СБ заблокував мені карти і додаток. Як мені сказали на гарячій лінії, я з’явився до банку 05.12.22 і о 13.30 склав запит на розблокування. І до сьогодні я не отримав жодної інформації від СБ, за що мене заблокували, хоча я неоднократно говорив всім з ким спілкувався у вашому банку, що можу надати всі підтвердження по всім опреціям по картам. Після того, як я подав скаргу, я вчора спілкувався з Директором відділення Площа Ринок 26 Львів, яка теж намагалася отримати відповідь від СБ, коли мене розблокують і які документи мені треба надати і по якому переказу- але відповіді немає навіть Директору філіалу. Єдине що їй сказали, що я маю отримати смс повідомлення про розгляд справи 09.12.22 о 15.00, ніякого повідомлення я до сих пір, а вже 12.12.22 не отримав і коли це буде теж не ясно. На карті всі гроші, я вимушен був скасуваати угоди на закупівлю товару і поніс збитки. То що СБ за 7 днів не має поваги до клієнту, щоб зателефонувати до клієнта і взяти в нього пояснення і документи — просто знущання і нахабне відношеня до клієнту, з якого банк отримує тільки прибуток і який ніяких обмежень банку не порушував. Дуже жаль, що ваше існування як український банк, ви почали зі знущання з українців, які зараз переживають тяжки часи і яким, крім постійних обстрілів, ви замість допомоги, ще руйнуєте іх бізнес і ображаєте їх гідність. Дуже жаль.
KatyaMonth 11 грудня 2022, 23:00
Під час війни.
Цей банк змінив умови договору зняття готівки (Власних коштів). Про що не проінформував власників карток і звісно не перепідписав договорів!!!
Відповідно гроші зняли незаконно!!!
Під час війни!!!

Жахливий банк, наживаються на людях в таку складну хвилину.

З клієнтів гроші зідрали — ребрендінг оплатили!!!

Поверніть мені мої!!!
Давайте працювати адекватно і законно з перепідписання договорів!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
12 грудня 2022, 8:56
Згідно з п.4.3.3. ДКБО Банк має право: Вносити пропозиції на зміну умов Договору, в тому числі Тарифів та/або Правил користування Карткою, в порядку, що передбачений Розділом 11 цього Договору.
Також зазначимо, що згідно з п.11.1.1. У випадку необхідності внесення змін до Правил користування Карткою або Тарифів на обслуговування Картки, Банк не пізніше ніж за 30 календарних днів до дати з якої застосовуватимуться змінені Правила користування Карткою або Тарифи на обслуговування Картки, направляє Клієнтам повідомлення про такі зміни шляхом розміщення відповідного повідомлення на Інтернет-сторінці Банку, що і було зроблено.
Zhurik 9 грудня 2022, 20:27
Ни с того ни с сего заблокировали оплату на aws.amazon.com

При обращении в чат приложения получил очень странные ответы: сначала после обращения по поводу невозможности провести операцию с гривневой карты, получил следующий ответ — «Даний сайт для банку є підозрілим, тому для вашої безпеки заборонені проведння операцій на ньому» (хотя до этого оплачивал с этой карты два года!)

Далее попробовал оплатить с долларовой карты и получаю уже следующий ответ -«Зі сторони банку блокування не відбувається, блокування є на стороні самого ресурсу, саме тому у вас і не проходять ці операції, це згідно відповіді від внутрішньої служби банку на запит, який вам подавали раніше» (при этом поддержка Amazon AWS подтвердили что не блокируют поступление средств)

Далее после еще одного обращения уже по двум картам получаю ответ — «Передали відповідь, що сайт Амазон обмежений, тобто блокування зняти можливості немає»

Что самое интересное никто не объясняет почему и зачем заблокировали мои карты для оплаты на этом ресурсе, и как это повлияет на мою безопасность с учетом того что уже несколько лет оплачиваю услуги Amazon, да и суммы там мизерные (до $10).
С другого банка все оплатилось сразу и без проблем. Видимо, к сожалению, придется все-таки менять банк.
Сенс Банк
Відповідь банку
9 грудня 2022, 21:12
Шкода, що ви стикнулись із такою ситуацією: на жаль із Амазоном у нас дійсно були проблеми, і якщо ви згодні спробувати ще раз прояснити ситуацію, ми з радістю вам допоможемо. Ви завжди можете написати нам у приватні повідомлення ваші дані та всю ситуацію — і ми спробуємо розібратись♥
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
e11o4ka 9 грудня 2022, 16:54
Два клієнти оформили валютні депозити в один день. Дата закінчення депозитів 15 грудня. Один з клієнтів 7 грудня фізично прийшов у відділенні і оформив заявку на видачу депозиту готівкою 20 грудня. Другий клієнт звернувся в чат підтримки з аналогічною заявкою але 9 грудня і бажаною датою отримання готівки 23 грудня. Другому клієнту банк нахабно відмовив тому що той звернувся онлайн. Відповідно до договору про банківське обслуговування (пункт 4.2.7) клієнт має право подавати такі заявки мінімум за 5 робочих днів.
Сенс Банк
Відповідь банку
9 грудня 2022, 17:45
Ми можемо зробити бронювання коштів тільки коли ваш депозит закриється, і кошти вже будуть на рахунку. Ні у відділенні, ні в чаті вам би не замовили бронювання, поки депозит не закриється. Чи може людина, яка бронювала кошти у відділенні написати нам, щоб ми все дізнались та переглянули? Написати можете у соціальних мережах, чи у чат підтримки, або ж на самому мінфіні♥ Додатково пишемо вам у приватні повідомлення☺
Ikruk 9 грудня 2022, 12:59
Доброго дня. Хочу подякувати працівнику служби підтримки Апанасенко Наталії за швидке вирішення мого питання. Також за особистий контроль питання та дзвінок з повідомленням про його вирішення. За ввічливість та людяність, бажання допомогти та емпатію.)
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 9 грудня 2022, 13:15
Ваша подяка вже надіслана Наталії. Це шалені ємоції, коли допомагаєш у вирішенні питання клієнтці. І вишенька на торті, коли це ж питання вирішено, і є така чудова подяка. Дякуємо вам, ви знаєте куди звертатися, якщо потрібна буде допомога :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
9 грудня 2022, 14:02
Відгук зарахований (на 09.12.2022).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Dzhagov 9 грудня 2022, 10:31
Сегодня получил сообщение от Эпицентра следующего содержания:
«тобі схвалено ХХХХ грн. кредитного ліміту на карту Вигода від Sense Bank. Відкривай карту і заробляй кешбек»

Думаю ну ок, протестирую — открываю карту через приложение — лимит 0. Пишу в поддержку, получаю следующий ответ:

«Немає у вас кредитного ліміту по карті. Взагалі від Епіцентру ліміт не погоджується, лише через Sense банк»

Ну ребят, ваш партнер присылает мне официальное сообщение по вашему Ко-бренд продукту, сообщение информация, в котором не соответствует действительности. Зачем вводить пользователей в заблуждение, и забирать их время, если информация непроверна и несогласована? Скрины переписки могу предоставить, как и сообщение от Эпицентра.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 12 грудня 2022, 17:36
Вибачаємося, що пропозиція відрізнялася від дійсної, на жаль, але так трапилося, що не до кінця усі дані могли підтягнутися, тому колеги надіслали пропозицію із можливістю оформлення картки із можливим кредитним лімітом. Щодо уточнення та уникнення в майбутньому подібних непорозумінь, ми звернулися для уточнення наших даних із колегами.
При перевірці дійсно на той час не було кредитного ліміту, проте, так як, ви являєтесь клієнтом вже діючим у нашому банку, то вам згодом ліміт може бути наданий по картці Вигода. Банк постійно переглядає можливість надати кредитний ліміт нашим діючим клієнтам.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Svk4046 8 грудня 2022, 18:09
Відділення за адресою: Дніпро, Запорізьке шосе, 62-К
Не банк, а днище. Любая выписка по счету 150 грн. Посмотреть, куда списаны деньги и сколько — 150 грн. Справка о закрытии кредита — платная. В отделении г. Днепр в Эпицентре «работают» три неадекватные особи. Обходите десятой дорогой этот недобанк.
Сенс Банк
Відповідь банку
8 грудня 2022, 19:24
Звісно, ідеальних банків не існує, і ми є не є виключенням 😅 Дійсно, деякі послуги в нашому банку, як деякі довідки чи виписки, платні і коштують 150 грн, але що стосується довідки про закриття кредиту, про яку ви згадали у відгуку, то її можна безкоштовно сформувати в мобільному додатку банку Sense SuperApp чи отримати через наш чат-підтримку. Те саме стосується і багатьох інших довідок та виписок, котрі можна безкоштовно сформувати в додатку. Тому радимо встановити Sense, щоб мати можливість отримати потрібну вам довідку абсолютно безкоштовно 😉

Бережіть себе та близьких. Все буде Україна 💙💛
Мінфін
Відповідь адміністратора
10 грудня 2022, 12:33
Отзыв не засчитан (на 10.12.2022).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Олена Довгаль 7 грудня 2022, 22:50
Доброго вечора, хочу звернутись за скаргою. Справа в тому, що менше ніж рік тому мені видали карту з лімітом на 27000 гривень, я звісно ж потратила, на той час отримувала грошову допомогу від держави на свою доньку 860 гривень на місяць і не змогла закрити карту, думала піду на роботу, буду працювати та потихеньку виплачувати борг, але зараз в зв’язку з цим я так і не змогла вийти на роботу і мені казали, що будуть кредитні канікули, але ніяких кредитних канікул не було і борг мій зростав, мені повинен був допомагати колишній чоловік в цьому всьому, але він мені так і не допоміг.Місто в якому я перебувала Нова Каховка, Херсонська область с перших днів в окупації і не було роботи там, але якшо і була то треба було співпрацювати з орками, але це був не вихід, я пробула в окупації майже пів року, а мій борг досягав вже 35.000 гривень, зараз я чудом виїхала і в безпеці отримую впо на дитину і на себе, дзвонила на гарячу лінію банку просила щоб мені зменшили хочаб мінімальний платіж хочаб до 1000 гривень, замість 12.000, в мене нема таких грошей, щоб за це платити, а за що я їсти буду, дитину кормити? Зараз ще житло знімаю і все тягну одна так як мій колишній мене покинув с дитиною і грощі не платить, мені сказали звернутись ло колекторської служби але мені нічим не допомогли і на разі в мене борг майже 40000, взагалі по законодавству у воєний стан повинні бути кредитні канікули, що це за неподобство? Я зараз не можу працювати в мене дитина часто хворіє так, шо тепер я повинна буду виплачувати все більше і більше сумму?
Сенс Банк
Відповідь банку
8 грудня 2022, 8:30
Будь ласка, прийміть наші щирі співчуття з приводу всього вами пережитого. Ми намагаємось почути кожного, і допомогти всім, кому зможемо. Напишемо вам у приватні повідомлення, щоб ознайомитись із ситуацією ближче, та розібратись — чи можемо ми ще якось допомогти♥
Elenaborka37777 7 грудня 2022, 19:32
Доброго вечора, хотіла би написати відгук про чудового працівника служби підтримки, Косовенко Вікторія.Хотила би виразити велику подяку за те що швидко відреагувала та вирішила нашу проблему.Мало того що вона нам допомогла вирішити, так вона нас ще і підтримала,і обіцяла особисто прослідкувати щоб все вирішили!
Вікторія ще раз вам велике сердечне дякую!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 7 грудня 2022, 19:46
О, яка Вікторія молодець :) Нам приємно читати ваш відгук, і знати, що Вікторія не тільки допомогла вам, але й взяла вашу ситуацію на особистий контроль. Ми вашу подяку вже передали Вікторії!
Юлия Бабак 7 грудня 2022, 19:03
Оформила кредит у Альфа — банк (как вони себе воліють називати Sens). Кредит сплачувала вчасно, до листопада 2022 року, після масованих ракетних ударів, частково залишилася без роботи і просрочила один платіж.Написпла в чат с проханням провести реконструкцію кредиту або надати кредитні канікули, у відповідь тиша.Почали звонити на вихідних, потім кожний день, причому не має сенсу пояснювати вони між собою не спілкуються або мають різні програми. Найшла сторінку банку в Інстаграм, там якраз на тлі бурних овацій про присвоєння банку нового ім'я, попрохала про реструктуризацію кредиту. Молодці пішли на співпрацю, умови не вигідні. Тіпа щось зробили.Сьогодні зранку захожу в додаток сенс, пише що накладений арешт на рахунок.В мене питання: це як? Ви взагалі Український банк, законодавство Вам не писано?
Zhmunya 7 грудня 2022, 10:10
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Харькiвська, 2
Банк в одностороннем порядке ввел ограничение по снятию денег с карт в кассе банка, так как сумму в гривне свыше 20 000 грн. надо заказывать за неделю, а в долларах и евро за две недели при наличии необходимой суммы на счете карты.
Таким образом, когда заканчивается депозит и деньги переводят на вашу карту, получить их вы в гривне сможете через неделю, а в валюте в лучшем случае через две недели. Заказать деньги за 2 недели до окончания депозита не возможно, хотя деньги есть на депозитном счете.
Очень испортили отношение к банку такими незаконными ограничениями, получив минутную выгоду в лаге на 2 недели. Буду переводить вклады в валюте в другие банки, где выполняют обязательства в валюте своевременно, а не вводя надуманные ограничения.
Оправдания войной в данном случае бессмысленны, так как дата возврата депозита известна заранее за три месяца и обеспечить наличие валюты в дату его окончания ничем не отличается от обеспечения по заявке через 2 недели после его окончания. Жадность вас погубит.
Сенс Банк
Відповідь банку
7 грудня 2022, 10:18
Дійсно, очікувати власні кошти декілька днів, не дуже приємно. Всі служби банку докладають максимальних зусиль для задоволення потреб клієнтів у готівці. Але наразі попит перевищує можливості.
Бронь готівки доступна лише при наявності необхідної суми на тому рахунку, з якого ви плануєте зняти кошти.
До введення військового стану проблем із забезпеченням відділень готівкою не було й ми йшли на поступки та по ініціативі банку приймали заявки на бронь для депозитів ще до повернення коштів. Проте зараз ми змушені повернутись до регламентованого процесу.
Ми шукаємо альтернативні способи вирішення даної проблеми, отже вже зараз з картки ви можете розраховуватися за покупки в магазинах чи зняти готівку в гривні через банкомат або POS-термінали в магазинах у будь-який час.
За цю операцію з валютних карток не буде комісії за конвертацію, а сума спишеться по курсу нашого банку для розрахунків карткою.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
СЕРГЕЙ харьков 7 грудня 2022, 9:25
Відділення за адресою: Харків, пл. Павлівська, 2
достали угрозами и не решают вопросы уже 6 мес и не дают писменній ответ на их обман …хочу народу показать как они обманывают нас!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
9 грудня 2022, 15:40
На жаль, не отримали від вас ніяких даних та інформації, яка б допомогла вирішити дану проблему. Якщо все ж таки буде змога надати нам якісь деталі — будемо раді вирішити питання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
sanook 6 грудня 2022, 17:43
Так, 8.10.22 залишив відгук, про, як я вважав шахрайські дії, з боку Банку. Зі мною вийшов на зв’язок Ярослав, представник банку. Як я розумію, технічний стан моєї справи він взяв на себе. Питання станом на 02.12.22 вирішено. 5 балів персонально Ярославу.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 6 грудня 2022, 18:58
Ми дуже раді, що агент чату вийшов на зв'язок із вами та допоміг вирішити ваше питання. Ярославу подаруємо смаколики :)

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.8 45.5
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.8 45.5
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝