Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
AnnaKir 23 січня 2023, 13:43
Дуже приємна підтримка у чаті, відразу реагують на будь-які запитання у будь-який час доби. Спілкуються чемно, пояснюють зрозуміло. Наразі мала досвід спілкування з консультантом Оксаною Самойленко — на всі питання одразу отримала компетентну відповідь. Коли я стала клієнтом цього банку вперше, ще десь років 10 тому — мені дуже не вистачало он-лайн підтримки консультантів, а зараз з цим немає жодних проблем! Дякую за комфорт спілкування.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 23 січня 2023, 14:04
Нам дуже приємно, коли наші клієнти, з котрими ми співпрацюємо вже 10 років, залишаються з нами і помічають наші зміни, як «було» і «стало».
Ваш відгук ми вже передали Оксані, бо це дуже приємно, коли не просто дякують у чаті, але й ще залишають відгук на Мінфіні 💙
Бажаємо вам і надалі отримувати усі відповіді на ваші запитання, залишатися з нами і нехай ваші успіхи будуть ще більшими у 2023 році 😊

/Ярослав
СЕРГЕЙ харьков 23 січня 2023, 13:42
Відділення за адресою: Харків, вул. Гіршмана, 3
Беспридел творится в отделении в харькове на гиршманая 3 отд Альфабанка (секс банк) то касир не может пополнить карточку 20,01,2023 а то сегодя 23,01,2023 не могу распечатать по моему требованию каждую сумму которую они насчитали …платите и все!!! я же не дурачок просто верить русскому банку!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 3 лютого 2023, 18:46
Зробили виписку офіційну та надіслали на вашу електронну адресу. Де надали усю інформацію щодо нарахувань по вашому кредитному договору. Сподіваємося, що ви отримали відповідь на ваші запитання. У разі чого, ми завжди відкриті та готові з вами контактувати.

/Ярослав
Pavlo74 23 січня 2023, 9:59
Відділення за адресою: Черкаси, вул. О.Дашковича, 20
Років 5 обходив цей банк стороною, розуміючи що це суто московський банк, та ось наважився відкрити депозит коли змінили назву на Сенс… Досвід відверто кажу негативний. Вас ніхто не по переджає, що по факту вам повернуть кошти не раніше ніж через 2 тижні після його закінчення навідь якщо сума тисяча доларів. Тобто банк не в змозі погасити депозит у 40 тис гривень в день його закінчення… Робіть висновки самі. Рівень обслуговування в касі як був радянсько-московський так і залишився (на мові окупанта у стилі «чево надо»). Зміна назви банку ніяк не змінила його суть і природу походження. Дуже не рекомендую.
Сенс Банк
Відповідь банку
23 січня 2023, 10:18
Ніякого відношення до банків расеї ми не мали, не маємо, не будемо мати. Ребрендинг зробили саме для того, щоб уникати непотрібних асоціацій. До введення військового стану ми встигали привозити необхідну суму валюти для клієнтів. Зараз ситуація змінилася, кожен день можливі непередбачувані обставини, від відключення світла до бомбардувань. Вже зараз з картки ви можете розраховуватися за покупки в магазинах чи зняти готівку в гривні через банкомат або POS-термінали в магазинах у будь-який час.
За цю операцію з валютних карток не буде комісії за конвертацію, а сума спишеться по курсу нашого банку для розрахунків карткою.
Сподіваємося, що цей тяжкий період для нашої країни скоро закінчиться і ми повернемось до звичного ритму як життя, так і надання послуг.
З повагою, Нікіта.
Проблема вирішена
frank007 21 січня 2023, 22:03
Видать дела у этого банка идут совсем плохо, постоянно меняют правила расчётов за границей, вот сегодня обманули на курсе.
Пишет в приложении курс евро 40.8, что и так выше чем у конкурентов, по факту списало по 41.64. Обращаюсь в колл-центр, прошу прокомментировать, отвечают, что у нас сразу конвертируется в доллар, потом в гривну, в итоге такой курс получается, на вопрос, почему указан курс 40.8, вразумительный ответ не получил.
Не понимаю, просто в чём логика, от меня больше не дождётесь, что я буду рассчитываться картой вашего банка, у ваших конкурентов курс 40.55, гигантски большая разница, которую я считаю грабежом. Один раз попался по незнанию. Так что до свидания
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 23 січня 2023, 20:12
Написав вам у приватні повідомлення. На жаль, не отримав ваші дані для перевірки, тому надаю загальну відповідь тут. Але ми завжди готові вам допомогти, якщо ви нам напишите 😉
Отже, 16.01.2023 банк перейшов на списання операції в валюті в режим онлайн. Це означає, що через 2-3 дні не буде курсового досписання. Відтепер при операціях грн картки в євро, йде конвертація через МПС.

Конвертація відбувається в 2 етапи:
— спочатку з євро в долар за курсом МПС
— потім з долара в гривню за курсом продажу долара від банку (курс можна дізнатися за посиланням https://sensebank.com.ua/currency-exchange#exchange-individual)

Тому при виконанні операцій в євро радимо користуватись карткою в євро, щоб було менше дій і тим саме не списувалося більше. Сподіваємося на ваше розуміння, також, хочемо надати статтю, котра вийшла на цю тему у розділі Sense.NOW (в застосунку): https://now.sensebank.com.ua/#/article/32ffc47c-5e66-47ee-9e39-fe2aaf7d35bb

/Ярослав
Joni777 21 січня 2023, 11:32
Эпицентровская карта Альфа банка на 100 грн имеется, не платил с февраля 2022, осенью были смс должен 200+ грн, на сегодня долг 670 — в войну за 11 месяцев более 600 % насчитали, но называют хитро якобы не штрафы и пеня, говорят сами проценты 3 категории сразу назвали в сумме 5+ %, а остальные называют комиссия за обслуживание и ведение счета и сказали каждый месяц мне со 100 грн теперь насчитывается около 105−106 грн и будут рости
Сенс Банк
Відповідь банку
21 січня 2023, 11:51
В нас були кредитні канікули деякий час, але вони не скасовували списання %, плати за смс, страхування. Це було відтермінування платежу, а не його прощення. Нарахувати 600% вам ніхто не міг, адже в нас немає таких тарифів. Вже з 1 вересня 2022 року змінилися тарифи для карток RED, Сaméléon, Travel, ФОКС КЛУБ, ВИГОДА та Максимум, а саме введено щомісячну комісію за розрахунково-касове обслуговування (РКО) в розмірі 100 грн. Списання комісії відбувається тільки, якщо сума боргу на розрахункову дату складає 20 грн та більше. Якщо ж боргу по картці (без урахування боргу по розстрочкам на картці) на цю дату немає або ж сума боргу менше 20 грн, то і РКО списано не буде. Якщо ви погасите борг, даний списань не буде. Страхування та платі смс можна відключити. Штрафи та пеня не нараховуються ще з 2020 року. 
*Нікіта 🙂
innaturbova 20 січня 2023, 15:13
https://sensebank.com.ua/tarifi-ta-umovi

С 16.02.23 банк меняет сроки заказа валюты с 5 на 10 рабочих дней, при этом сумма уже должна быть на счету, т. е. если у вас заканчивается валютный депозит, только тогда можете подать заявку на заказ денег! При завершении депозита банк переводит сумму со счетов 2630 га счета 2620, с которых уже идет выплата денег.
То есть вместо 3 месяцев у вас депозит может лежать еще полмесяца бесплатно в банке. С банком буду прекращать сотрудничество до нормализации его финансового здоровья. Полно серьезных банков, где валюта спокойно заказывается за 1−2 дня без всяких подвохов. Ну и насчет 2000 грн это же смешно, даже на кассе можно снять 6К грн, и это называется банк.
И при этом тут еще банк рекламируется здесь для ведения фоп

4.2.7. …
При бажанні зняти готівкою в касі Банку з Поточного рахунку/Рахунку або з Депозитного рахунку одноразово суму,
що перевищує 2 000,00 (Дві тисячі) гривень чи еквіваленту вказаної суми в іноземній валюті за офіційним курсом
НБУ на день звернення до Банку, письмово попередити Банк за 10-ть (десять) робочих днів (без урахування
вихідних і святкових днів) до дня здійснення операції щодо видачі готівкових коштів. При цьому достатня сума
коштів, за якою звертається Клієнт, має бути наявна на рахунку, з якого буде безпосередньо здійснюватися зняття
готівки, на момент вищевказаного письмового попередження щодо видачі готівки.
Сенс Банк
Відповідь банку
20 січня 2023, 16:22
У зв'язку з особливостями доставки валюти під час військового стану строки замовлення становлять 5-10 робочих днів (строк залежить від валюти). Ми стараємось зробити все можливе, щоб цей процес був якомога швидшим для вас.

До війни строки були швидшими. Зараз ситуація змінилася, кожен день можливі непередбачувані обставини, від відключення світла до бомбардувань :(

Погодьтеся, зачекати трішки довше, але гарантовано отримати кошти краще, ніж прийти раніше й піти ні з чим, через те, що доставка готівки затрималась. Ми цінуємо ваш час, тому при наданні послуг орієнтуємось на реальні можливості у поточних обставинах.

Сподіваємось на ваше розуміння
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
СЕРГЕЙ харьков 20 січня 2023, 15:10
не знает свою работу и не может пополнит карточку …смешно со стороны смотреть на этот цирк …понабирают глупых людей или своих знакомых!!! а оранник вобще наглый и борзый рвется в бой …иди друг воюй, а не среди женщин сидит!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
23 січня 2023, 8:27
Хотілось би вирішити ваше питання, щоб у майбутньому такого не виникало. На жаль, замість ваших даних, ми отримали купу зайвої інформації, яка ніяк не допоможе вирішити проблему. Якщо буде бажання довести діло до кінця, обов'язково чекаємо на вас в особистих повідомленнях.
З повагою, Нікіта 😉
unkas 20 січня 2023, 12:26
Відділення за адресою: Київ, вул. Петра Сагайдачного, 22/1
Мне в данном банке выдали мой вклад стодолларовыми купюрами, одну из которых у меня не принимают в обменниках по причине «ветхая».
Когда я принес эту купюру обратно в Сенс-банк — мне там сказали что ничем не могут помочь, купюру обратно не примут и вообще я сам виноват, мне тут могут хоть подделку выдать, это уже мои проблемы что я не умею распознавать фальшивые или «ветхие» купюры.
ZrazhevskiyI 20 січня 2023, 1:16
У меня была проблема такого рода -банкомат съел мои деньги при попытке пополнения карты другого банка через банкомат сенс банка. Я сразу же набрал службу поддержки объяснил ситуацию-мне пообещали разобраться с ситуацией.
А также параллельно я попросил девушку которая которая должна была получить перевод обратиться в банк и объяснить что на её карту должны были прийти деньги, но они не поступили-как быть.
Несколько раз я звонил на телефон поддержки и мне приходилось постоянно пересказывать сложившуюся ситуацию-обещяли проверить и разобраться, и даже уверяли что скорее необходимо девушке получателю обратиться в свой банк и там разбираться.

Но решения так и не было. Только после того как я обратился в чат поддержки через приложение там уже стало проще разбираться в ситуации и дело так сказать пошло. Отдельное спасибо хотел бы передать сотруднику сенс банка Ткаченко Татьяне которая смогла разобраться и проверив всю информацию смогла помочь мне с этой проблемой, не отправила меня опять ждать пока с моей проблемой разберутся в результате чего деньги были отпралены получателю.
Спасибо вам
С уважением Зражевский И.
Сенс Банк
Відповідь банку
20 січня 2023, 12:02
Дякуємо, дуже приємно отримувати такі відгуки, працюємо над рівнем сервісу з кожним днем і завжди поруч, окремо віддячимо Тетяну. З повагою Сенс Банк =)
Проблема вирішена
Алексей Бобраков 18 січня 2023, 22:34
купил 1 облигацию в долларе. Деньги списались, пришел договор. Днем на почте нашел уведомление, что договор расторгнут «по согласованию сторон». Оказывается через минуту договор расторгли, деньги вернули. В чате выяснил, что мне продали облигацию, которой, оказывается, нет. Приносим свои извинения, это техническая ошибка и обычное бла-бла-бла… Сделал для себя 2 вывода: 1) если что-то купил в приложении Сенс это еще не факт, что это у тебя есть; 2) альфовские айтишники по-прежнему уверенно борятся за звание самых косоруких.

Кстати, предыдущаая проблема с приложением была пару дней назад, когда снимал деньги со сберегательного счета — там деньги списались, но никуда не перевелись. После обращения в чат появились на счету спустя несколько часов. Хотя не уверен, что это чат помог…
Сенс Банк
Відповідь банку
19 січня 2023, 15:18
Ми переглянули інформацію, щодо облігації. Дійсно, виникла такая ситуація, що були повернуті кошти за облігацію. Це сталося через те, що в один момент було зроблено 2 купівлі, двох різних клієнтів. У іншого клієнта операція пройшла швидше, можливо інтернет вплинув на це, тому ми не змогли вам продати облігацію, яка на той час була відсутня. Наразі ми докупили дані облігації, тому помилки не виникне. Щодо коштів з депозиту, потрібно розуміти, в який саме час було повернення. Можливо потрібно було просто зачекати оновлення балансу, але головне, що вони надійшли ☺
Проблема вирішена
cbip191 18 січня 2023, 11:04
Як виявилось, банк все ще утримує подвійну конвертацію при проведенні операцій в валюті, навіть якщо валюта — Євро. Альфа (вона ж Сенс) не надає можливості обирати формат проведення платежів, тож комісія за валютну операцію може легко сягати більше ніж 5%, що є вже занадто. На питання про структуру комісій підтримка відповідає вибірково та не надає інформацію про всі комісії, тож прозорості також немає. Не сучасна та не ринкова бізнес-практика, не рекомендую банк до повсякденного використання.
Сенс Банк
Відповідь банку
19 січня 2023, 18:46
Так, це дійсно так, основна валюта розрахунку банку це доллар, і для інших валют окрім доллара додається комісія 1,2% — 1,3% в залежності від регіону з урахуванням коливання валют, і повернувшись до питання розрахунків в євро, шлях операції проходить євро — доллар — гривня і додається комісія, але при цьому намагаємось зробити курс в євро більш кращим та конкурентним на ринку, дякуємо за ваш відгук :)
Вже з 17.01.2023 були зміни в процесі списання операцій, і тепер та сума яку ви бачите після проведення операції фінальна, а не досписується через 2-3 дні по фінальному курсу

Більш детально зі шляхом конвертації можете ознайомитись в нашій базі знань: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360014652800
RussellUA 18 січня 2023, 6:51
Вже більше року, як є клієнтом Сенс Банку, але останнім часом стає дедалі гіршим їхній сервіс та їхні послуги! З’явилася проблема при сплаті комунальних послуг, точніше неможливість сплатити будь-яку з них! Усі шаблони перестали працювати, а створення нового, як вони радять — неможливо! Дуже було зручно сплачувати комунальні і без комісії! Чомусь банк не спішить виправляти цю проблему чи просто не хоче цього! Також проблеми часто з підтримкою в додатку, чат просто мертвий і ніхто не відповідає вже декілька днів, таке відчуття, що просто ігнорують чи звільнили більшість, бо немає чим платити заробітню плату! З карткою хамелеон, теж відбулися зміни в гіршу сторону, спочатку ліміт на зняття без комісії був 30000 гривень в банкоматі, а тепер 20000, але зате збільшили відсоток на залишок власних коштів до 8% — це вже не погано! Депозити — найкраще, що в них є, якраз депозити і відсотки за ними, але я думаю цьому є пояснення, оскільки банк у великому мінусі з початку війни! Думав знайти альтернативу цьому банку, але глянувши відгуки та відсотки в інших банках зрозумів, що усюди є свої плюси та мінуси, але для мене головне найбільший відсоток за депозитом, відсоток на залишок власних коштів та можливість платити комунальні послуги без комісії, що зараз в них не працює! У вас постійно якісь проблеми і дуже часто, робіть щось з комунальними платежами! Якщо чесно вже є велика недовіра до цього банку і невпевненість, щодо його нормальної роботи та платоспроможності, якби не депозит, то давно б вивів усі заощадження та закрив рахунок! Покращуйте сервіс та послуги, бо терпець вже увірвався!
Сенс Банк
Відповідь банку
20 січня 2023, 9:32
Дійсно перелік оплати комунальних платежів скоротився 23.12.2022 року, при зміниі партнера :(Тому це не баг який можна запросто виправити, на цей рік плануємо покращення і поки все вірно що вам рекомендують перевірити пошук за адресою або за кодом єдрпоу компанію і якщо її не буде проводити переказ за повними реквізитами. З приводу підтримки за цей тиждень від вас не бачимо звернень в авторизований чат, а на останній чат була відповідь, вже пишемо вам в особисті повідомлення, будемо розбиратись деж цей чат) Зміни тарифів залежать від пропозицій на банківському ринку, ми завжди аналізуємо та намагаємось пропонувати найвигідніші умови, при цьому якщо брати зняття готівки, ви можете мати додатково картку Вигода з таким самим лімітом та пакети послуг (але там є умови для безкоштовного обслуговування).

А що до збитків — Sense Bank продовжує працювати з операційним прибутком у близько 1 млрд. грн. на місяць, що відповідає середньомісячним показникам довоєнного 2021 року. Збитки банку за січень-листопад 2022 року, які складають 5,073 млрд гривень, сформовано виключно кризовим формуванням резервів за кредитами клієнтів, які постраждали від військової агресії. Більш того, така ситуація спостерігається й у інших банках із активним кредитуванням, що повністю відповідає вимогам регулятора та міжнародним стандартам фінансової звітності.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
yuriykisil 17 січня 2023, 9:34
Дуже вигідний банк. Застосунок працює відмінно.
Сенс Банк
Відповідь банку
17 січня 2023, 9:48
Дуже-дуже приємно отримувати такі відгуки від наших клієнтів ☺
Саме так ми розуміємо, що рухаємося в вірному напрямку. Але ще потрібно зробити багато чого, чим ми і займаємося. Будемо в майбутніх оновленнях дивувати вас функціоналом та пропозиціями 😍
Мінфін
Відповідь адміністратора
20 січня 2023, 9:30
Відгук не зарахований (на 20.01.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Проблема вирішена
brulik 16 січня 2023, 17:30
Сєнс банк вмешивается в мою хозяйственную деятельность и сам решает с каим назначением я вношу средства на свой счет. При внесении на счет средств ФОП через банкомат при использовании карты в банке существует только одно назначение — выторг. Таким образом банк прямо вставляет меня на налоги (3я группа) или уменьшает мой годовой объем выручки (для 1й или 2й группы)
Обращение в поддержку не помогло. Безапеляционный ответ — назначение изменить при внесении с картой НЕВОЗМОЖНО.
Видимо им так просто удобней))) и менять что-то никто не собирается в принципе.
Сенс Банк
Відповідь банку
16 січня 2023, 19:06
Так, при використанні картки зарахування буде виконано з призначенням платежу «Внесення виручки». Щоб обрати інше призначення необхідно поповнити по реквізитам рахунку, тоді зможете обрати «Надходження виручки від продажу», «Надходження виручки за надані послуги» та «Інші надходження: Внесення власних заощаджень готівкою». Ну або ж використовувати можна термінали за типом Ізіпей або ж Сіті24.
IG Li 16 січня 2023, 14:18
Решил попробовать что это за банк, скачал приложение, начал регистрацию, необанк же, ожидал пару кликов → Dia → пару доп полей и готово, но нет. Регистрируюсь через Дию, там все проходит подписываю доки, дальше тьма вопросов что да как и куда, отвечаю и думаю все, сделал, но нет — Ошибка. Пишу в чат, там посоветовали удалить и переустановить, сделал, повторяю опять те же шаги и опять та же ошибка, опять пишу в чат и там советуют тоже самое, приложение дно, поддержка на уровне. Сходите в банк рекомендасьён отличный в 21ом веке.
Сенс Банк
Відповідь банку
20 січня 2023, 16:32
Помилка при оформленні картки, оскільки ми від партнера отримували некоректні значення (деталі написали вам в особисті).

Як варіант, ви можете пройти оформлення картки через відеодзвінок, це займе кілька хвилин. В день, коли ви пробували оформити картку можливості зателефонувати до відеочату могло не бути, оскільки в місці, де працює відеочат, було багато повітряних тривог :(
Проблема вирішена
pavelgood 12 січня 2023, 9:51
Мною через додаток Дія було придбано 33 од. військових облігацій «Мелітополь» — UA4000225940, а саме:
No MD-55438 від 07.11.2022 — 1 од. ОВДП (виплата на ЄПідтримка Монобанку)
No MD-55439 від 07.11.2022 — 1 од. ОВДП (виплата на ЄПідтримка Сенс Банку)
No MD-65930 від 01.12.2022 — 31 од. ОВДП (виплата на ЄПідтримка Сенс Банку)

Дата погашення облігацій UA4000225940: 11.01.2023 року.

Всі зазначені облігації облікувалися на моєму рахунку в цінних паперах No300780-UA15007847 в Депозитарній установі АТ «СЕНС БАНК», про що свідчать виписки про стан рахунку в цінних паперах, договори купівлі-продажу фінансових інструментів, повідомлення про успішне виконання операції по рахунку в цінних паперах.

Станом на 10:00 12.01.2023 року жодних виплат ані на картку ЄПідтримка Монобанку, ані на картку ЄПідтримка Сенс Банку я не отримав.

Увечері 11.01.2023 року я звернувся до технічної підтримки Сенс Банку (через телеграм), де мені було повідомлено, що поки не можуть з’ясувати причину.

Вранці 12.01.2023 року я звернувся до чат-підтримки Дії, де мені порадили чекати до п’ятниці.
Сенс Банк
Відповідь банку
17 січня 2023, 10:59
Нам дуже шкода, що виникла така ситуація. З цією виплатою дійсно щось пішло не так :(

На зараз вже всі кошти виплачені вам на відповідні рахунки, дуже дякуємо за терпіння! Зробимо все необхідне, щоб подібних ситуацій більше ніколи не було.

Як і казали колеги з телеграм, вам нарахуємо сорі-бонус за цю ситуацію.
Пробачте, будь ласка, за незручності
olga0806 11 січня 2023, 17:06
Хочу написати чи то скаргу, чи то звернення до працівників банку. 2 місяці була без роботи, і без зарплати, війна, важкий час.Звичайно утворився борг. З 1 січня цього року вийшла на роботу, дзвінки від банку не втихали, я пояснила ситуацію, перший платіж вже внесла. Далі погашатиму за графіком. Але вчора зафіксувала 10 дзвінків за день, і сьогодні станом на 17.04 вже 9. Слухайте це так потрібно дзвонити щогодини, в військовий час? Це знущання з людей. Як так буде надалі я жалітимусь зі скаргою в нбу.
Сенс Банк
Відповідь банку
15 січня 2023, 18:35
Ми хотіли б вирішити ваше питання, але ви не відповіли нам, на жаль 😥
Якщо все ж таки буде вільний час, обов'язково відпишіть нам, залюбки допоможемо, бо не повинно бути безліч зайвих дзвінків.
mobl 11 січня 2023, 15:29
хорошие ставки по депозитам
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 11 січня 2023, 17:18
Приємно читати ваш відгук, знаючи, що наш продукт має підтримку та активно використовується клієнтами. Сподіваємося на те, що наступні наші пропозиції, акції та нові продукти так само будуть вам до вподоби 😉
IrinaRebus 11 січня 2023, 12:50
Договор от 17.09.2021. В прошлом месяце дата уже 15, в этом 13. Как будто зарплату платят когда тебе захочется, а не в установленную дату. Понятное дело помимо процентов снимут «проценты» (они теперь так называются, т.к. штрафы ж запрещены) за просрочку, хотя за пользование деньгами тоже свой процент снимут. На вопрос почему меняется расчетная дата — в чате приложения ответить так и не смогли. Такое впечатление, что работники банка живут в параллельной реальности — где нет войны, нет повальной безработицы и заемщики все миллионеры, не желающие расставаться со своими деньгами. Огромное желание побыстрее рассчитаться — и забыть как страшный сон об этом банке.
Сенс Банк
Відповідь банку
11 січня 2023, 13:38
Якщо розрахункова дата припадає на вихідний день, то по кредиту переноситься на наступний робочий день, а по карткам на минулий робочий день. Стосовно нарахування відсотків по карткам системно налаштовано нарахування на борг та на прострочений борг, ось наприклад якби у вас був борг 10000 тис грн і з них 500 грн вийшло на прострочення тому нарахування було відсотків окремо на 9500 грн та на 500 грн, та при погашенні прострочення ці відсотки погашаються, додаткових нарахувань «Пені» немає з 2020 року
Dvdmitriy1980 11 січня 2023, 8:00
В этом месяце решил зарегистрироваться и получить виртуальную карту, нашёл этот банк, всё получилось очень быстро и понятно, спасибо большое за помощь сотруднице Сенс банка Ткаченко Татьяне, очень внимательно выслушала и ответила на все мои вопросы, помогла их решить очень быстро и качественно, очень хороший специалист, побольше бы таких людей работающих в сфере банковского сектора
Сенс Банк
Відповідь банку
11 січня 2023, 8:20
Дякуємо за такі теплі відгуки з приводу нашої роботи. Вже передаємо Тетяні ваш відгук, щоб її ранок почався з посмішки. Того ж бажаємо і вам, Слава Україні!

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44
USD 41.3 41.75
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44
USD 41.3 41.75
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк / Відгуки про Сенс Банк 📝