×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.8 | 45.5 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Банк уже не тот
Одно время сталкивался с проблемой невозможности платить безналичными платежами через приложение больше чем сколько-то в месяц. Почему? «У нас такое ограничение» — показывают где-то из глубин своих регламентов. Отменить нельзя — и это для безналичных гривненвых-то платежей! Посмотреть сколько осталось из этого лимита — нельзя, как он определяется, с какого числа по какое — тоже непонятно.
Нельзя закрыть удаленно счета ФЛП. Неделями просто игнорировали проблему, пока после многократных пинков поддержки перезвонил из недр банка какой-то менеджер и сказал, что закрывать не будут, данные не актуальны. Все эти Дии, возможность передачи документов через приложение, интернет банк с подписью сообщений — все это эклектичное нагромождение технологий до одного места, отказываются и всё. Другие банки могут это сделать, Альфа/Сенс — нет.
Придумали, чтобы для сейфовой ячейки была обязательна дебетовая карта. Ну хорошо, но потом они взяли и добавили к ней еще и абонплату, которой не было. Закрыть карту нельзя, это блокирует договор сейфовой ячейки.
Поддержку приходится дергать многократно. Звонить из-за границы — тот еще квест: по кругу дают телефоны 0800 для перезвона несмотря на то, что прямо говоришь, что на такой из-за границы не позвонить, по ряду вопросов прямого телефона нет, надо через общую линию связываться и только так.
Количество всех этих глупостей еще не критично, но уже достаточно для дискомфорта.
Стосовно проведення операцій в додатку, то так, зі сторони банку є певні щомісячні ліміти на їх проведення, котрі, на жаль, не можливо змінити, адже вони встановлені на системному рівні.
Щодо закриття рахунку ФОП, то так, наразі це можливо зробити це тільки через найближче відділення нашого банку. Ми завжди шукаємо шляхи для покращення нашого обслуговування клієнтів, тому в майбутньому плануємо реалізувати цей процес без відвідування відділення, але поки що точних термінів вирішення цього немає.
Що стосується плати за обслуговування карткового рахунку, що потрібний для відкриття банківської скриньки, то ця плата була завжди, але через військовий стан вона не стягувалась до 01.10. А вже починаючи з 01.10 банком було прийнято рішення про повернення цієї плати.
Підтримка нашого банку доступна в багатьох каналах — починаючи з чату в додатку та закінчуючи з'язком через месенджери чи соц.мережі банку. Якщо ви зназодитесь за межами України, то можете звернутись через відеодзвінок у Sense SuperApp, ось лінк: https://hi.sensebank.com.ua/videochat
З повагою, Андрій
Коментарі (6)
Онлайн допомога
— допомгти у вирішені питання
— розвесилити
— дати життєву пораду
— да і просто весело провести час
На мою думку, ця людина без проблем заслуговує обслуговувати ваших «віп-клієнтів», як особистий консультат, адже всім вже давно набридли більшість консультантів, які наче роботи відповідають по-шаблону, із-за чого писати/телефонувати консультантам наче кара, адже ця розмова виходить доволі скучною і коли в ній є погані новини, можуть усугубити ситуацію.
Доречі, я би хотів прикріпити декілька скріншотів, але нажаль переписка в програмі десь пропала, а нажаль🥲
Дякую вашим операторам, окреме дякую Костянтину за приємну розмову і подарені емоції.
Бережіть себе.
Все буде Україна🇺🇦
Обов'язково передамо ваші теплі слова Костянтину 😉
Переможемо 💙💛
З повагою, ваш помічник Андрій
Коментарі (1)
Відгук про банк і карту пакет Graphite
Із повагою, Марі♥
Коментарі (2)
Не попередили про мінусовий залишок на карті
На майбутнє, у разі виникнення будь яких проблем в роботі Sense SuperApp, радимо вам одразу звертатись до підтримки банку через зручний вам канал ( чат в додатку, гаряча лінія банку, месенджери Telegram/Viber або соц.мережі банку ), щоб наші спеціалісти мали змогу якнайшвидше допомогти вам у їх вирішенні.
Бережіть себе та близьких. Все буде Україна 💙💛
З повагою, Андрій
Коментарі (2)
Меня избили в отделении Альфа Банка
Додатково звернувся до керівника відділення для уточнення, нічого подібного не було зафіксовано. Знайшов ваш старий відгук за березень 2021 року, коли ви з подібним повідомленням залишили відгук. Перевіривши за той термін повідомлення, я побачив, що від вас і тоді не було жодної уточнюючої інформації. Навіть не відповіли у приватних повідомленнях.
На жаль, але довіритися вам у цьому випадку я не можу. Бо не маю ваших даних для перевірки.
p.s. Якщо ви все ж таки надасте ваші дані для перевірки, то обіцяю, ми проведемо внутрішнє розслідування. Але поки що, це виглядає як наклеп на банк 😒
/Ярослав
Коментарі (17)
кредитный лимит
У разі додаткових запитань, ми завжди чекаємо вас як на Мінфіні, так і у нашому чаті підтримки 😉
/Ярослав
Коментарі (1)
угрожают если не заплатите 16000 тыс грн тогда мы получим страховку
Стосовно нарахувань, на вашу адресу за місцем прописки та на електронну адресу надіслали офіційну відповідь банку про нарахування по кредитному договору. Усі розрахунки були розписані, якщо у вас досі є запитання, напишіть, будь ласка, нам у чат підтримки і команда Sense вам ще більш детальніше, на скільки це можливо, розпише усі нарахування!
/Ярослав
Коментарі (4)
Онлайн-підтримка
Ваш відгук ми вже передали Оксані, бо це дуже приємно, коли не просто дякують у чаті, але й ще залишають відгук на Мінфіні 💙
Бажаємо вам і надалі отримувати усі відповіді на ваші запитання, залишатися з нами і нехай ваші успіхи будуть ще більшими у 2023 році 😊
/Ярослав
Написати коментар
не хотят делать распечатку и каждую сумму обьяснить как появилась такая большая сумма
/Ярослав
Коментарі (4)
Не звязуйтесь з цим банком. Пошкодуєте
За цю операцію з валютних карток не буде комісії за конвертацію, а сума спишеться по курсу нашого банку для розрахунків карткою.
Сподіваємося, що цей тяжкий період для нашої країни скоро закінчиться і ми повернемось до звичного ритму як життя, так і надання послуг.
З повагою, Нікіта.
Коментарі (8)
Грабят на курсе при расчетах за рубежом
Пишет в приложении курс евро 40.8, что и так выше чем у конкурентов, по факту списало по 41.64. Обращаюсь в колл-центр, прошу прокомментировать, отвечают, что у нас сразу конвертируется в доллар, потом в гривну, в итоге такой курс получается, на вопрос, почему указан курс 40.8, вразумительный ответ не получил.
Не понимаю, просто в чём логика, от меня больше не дождётесь, что я буду рассчитываться картой вашего банка, у ваших конкурентов курс 40.55, гигантски большая разница, которую я считаю грабежом. Один раз попался по незнанию. Так что до свидания
Отже, 16.01.2023 банк перейшов на списання операції в валюті в режим онлайн. Це означає, що через 2-3 дні не буде курсового досписання. Відтепер при операціях грн картки в євро, йде конвертація через МПС.
Конвертація відбувається в 2 етапи:
— спочатку з євро в долар за курсом МПС
— потім з долара в гривню за курсом продажу долара від банку (курс можна дізнатися за посиланням https://sensebank.com.ua/currency-exchange#exchange-individual)
Тому при виконанні операцій в євро радимо користуватись карткою в євро, щоб було менше дій і тим саме не списувалося більше. Сподіваємося на ваше розуміння, також, хочемо надати статтю, котра вийшла на цю тему у розділі Sense.NOW (в застосунку): https://now.sensebank.com.ua/#/article/32ffc47c-5e66-47ee-9e39-fe2aaf7d35bb
/Ярослав
Коментарі (10)
Комиссии и штрафы больше чем в мфо
*Нікіта 🙂
Коментарі (6)
Махинации с предварительным заказом валюты
С 16.02.23 банк меняет сроки заказа валюты с 5 на 10 рабочих дней, при этом сумма уже должна быть на счету, т. е. если у вас заканчивается валютный депозит, только тогда можете подать заявку на заказ денег! При завершении депозита банк переводит сумму со счетов 2630 га счета 2620, с которых уже идет выплата денег.
То есть вместо 3 месяцев у вас депозит может лежать еще полмесяца бесплатно в банке. С банком буду прекращать сотрудничество до нормализации его финансового здоровья. Полно серьезных банков, где валюта спокойно заказывается за 1−2 дня без всяких подвохов. Ну и насчет 2000 грн это же смешно, даже на кассе можно снять 6К грн, и это называется банк.
И при этом тут еще банк рекламируется здесь для ведения фоп
4.2.7. …
При бажанні зняти готівкою в касі Банку з Поточного рахунку/Рахунку або з Депозитного рахунку одноразово суму,
що перевищує 2 000,00 (Дві тисячі) гривень чи еквіваленту вказаної суми в іноземній валюті за офіційним курсом
НБУ на день звернення до Банку, письмово попередити Банк за 10-ть (десять) робочих днів (без урахування
вихідних і святкових днів) до дня здійснення операції щодо видачі готівкових коштів. При цьому достатня сума
коштів, за якою звертається Клієнт, має бути наявна на рахунку, з якого буде безпосередньо здійснюватися зняття
готівки, на момент вищевказаного письмового попередження щодо видачі готівки.
До війни строки були швидшими. Зараз ситуація змінилася, кожен день можливі непередбачувані обставини, від відключення світла до бомбардувань :(
Погодьтеся, зачекати трішки довше, але гарантовано отримати кошти краще, ніж прийти раніше й піти ні з чим, через те, що доставка готівки затрималась. Ми цінуємо ваш час, тому при наданні послуг орієнтуємось на реальні можливості у поточних обставинах.
Сподіваємось на ваше розуміння
Коментарі (2)
не компетентный касир
З повагою, Нікіта 😉
Коментарі (3)
выдают порченные купюры
Когда я принес эту купюру обратно в Сенс-банк — мне там сказали что ничем не могут помочь, купюру обратно не примут и вообще я сам виноват, мне тут могут хоть подделку выдать, это уже мои проблемы что я не умею распознавать фальшивые или «ветхие» купюры.
Коментарі (6)
Повернення грошей
А также параллельно я попросил девушку которая которая должна была получить перевод обратиться в банк и объяснить что на её карту должны были прийти деньги, но они не поступили-как быть.
Несколько раз я звонил на телефон поддержки и мне приходилось постоянно пересказывать сложившуюся ситуацию-обещяли проверить и разобраться, и даже уверяли что скорее необходимо девушке получателю обратиться в свой банк и там разбираться.
Но решения так и не было. Только после того как я обратился в чат поддержки через приложение там уже стало проще разбираться в ситуации и дело так сказать пошло. Отдельное спасибо хотел бы передать сотруднику сенс банка Ткаченко Татьяне которая смогла разобраться и проверив всю информацию смогла помочь мне с этой проблемой, не отправила меня опять ждать пока с моей проблемой разберутся в результате чего деньги были отпралены получателю.
Спасибо вам
С уважением Зражевский И.
Коментарі (1)
покупка ОВГЗ
Кстати, предыдущаая проблема с приложением была пару дней назад, когда снимал деньги со сберегательного счета — там деньги списались, но никуда не перевелись. После обращения в чат появились на счету спустя несколько часов. Хотя не уверен, что это чат помог…
Коментарі (7)
Погані умови обслуговування, слабка підтримка
Вже з 17.01.2023 були зміни в процесі списання операцій, і тепер та сума яку ви бачите після проведення операції фінальна, а не досписується через 2-3 дні по фінальному курсу
Більш детально зі шляхом конвертації можете ознайомитись в нашій базі знань: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360014652800
Коментарі (5)
Банк стає все гіршим!
А що до збитків — Sense Bank продовжує працювати з операційним прибутком у близько 1 млрд. грн. на місяць, що відповідає середньомісячним показникам довоєнного 2021 року. Збитки банку за січень-листопад 2022 року, які складають 5,073 млрд гривень, сформовано виключно кризовим формуванням резервів за кредитами клієнтів, які постраждали від військової агресії. Більш того, така ситуація спостерігається й у інших банках із активним кредитуванням, що повністю відповідає вимогам регулятора та міжнародним стандартам фінансової звітності.
Коментарі (4)
Дуже хороший банк
Саме так ми розуміємо, що рухаємося в вірному напрямку. Але ще потрібно зробити багато чого, чим ми і займаємося. Будемо в майбутніх оновленнях дивувати вас функціоналом та пропозиціями 😍
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Коментарі (1)