Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Annaho 17 березня 2023, 17:50
Я клієнт цього банку ще з Укрсоцбанку. Але Сенс-Банк мене неприємно здивував. Через моб. додаток я поповнила моб. тел. на 100 грн., а банк списав у мене 1000 грн. Одразу я звернулась зі скаргою. Мені сказали строк виконання 10 роб. днів. Ніхто за цей час не зв«язався і кошти не повернув. Дзвоню оператору -інформації взагалі ніякої немає, тільки бачать скаргу. Все!
Сенс Банк
Відповідь банку
20 березня 2023, 14:42
Добрий день! Пробачте, будь ласка, за незручності, дійсно сталася помилка :( Ми повернемо різницю коштів протягом цього тижня, постараємось якомога швидше.

^Богдан
ukrmegaleon 16 березня 2023, 11:17
Мав справу оплатити товар в «Новій пошті» через картку «Хамелеон», з кешбеком через Google pay 0,5% на любу операцію. Купував каквоварку в офіційного пердставника «Philips Ukraine" — так ось кешбек мені не поернули і не нарахували, створив заявку — відповідь надішла практично одразу. «Операція з таким ММС не підходить під умови нарахування бонусів Cash*U Club. Хоча я маю від «Philips Ukraine» — фіскальний чек.
Офіційні правила: 0,5% кешбеку в разі оплати гаджетами з Apple Pay / Google Pay в категоріях, які не було вибрано на початку місяця.
Тобто я умови виконав, а банк збрехав мені, просто надали не відповідь, а звичайну відписку.
Сенс Банк
Відповідь банку
22 березня 2023, 8:37
В даній ситуації все згідно правил нарахування бонусів. На сайті ми коротко вказуємо переваги, проте ми ж не можемо написати всі умови, прописати про всі мсс та інше.
Дана операція пройшла з мсс — 7399.
У статті, яку я надаю, зазначена інформація, що за даним мсс — бонусів нараховано не буде: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360013784920
Ви сплачували всю суму на Новій Пошті, отже ми використовуємо саме їх мсс для визначення операції. А даний мсс належить до «бізнес послуг».
Згідно 5.8. Банк не несе відповідальності за налаштування МСС-коду, оскільки останній є кодом категорії продавця та присвоюється торговій точці її банком-еквайром.
Щодо інформації на сайті — передано до відповідного підрозділу, якщо ж буде можливо, буде додано інформацію, якої саме вам не вистачило.
*Микита
Nst19 14 березня 2023, 20:30
Відділення за адресою: Харків, пр-т Гагаріна, 244
Заблокували картки та додаток у банку причиною якою було шахрайські дії по картці, сказали мені звернутися до відділення банку у моему місті для розгорнутої відповіді до причини самого блокування. Я прийшла до відділення мені сказали, що мою картку та додаток забловано без можливості розблокування, я не розумію чому, бо в мене не було шахрайських дій, була підписка та я її оплачувала у термін її дії, ніяких більше транзакцій по карткам в мене не було. Якщо можливо, прошу розлягути цю скаргу, тому що, я хотіла бути належним користувачем цього банку, тому що, я користуюся банком з 2020 року та скарг в мене не було. Всім радила цей банк, але зараз в мене не має бажання тому що без особових причин мене було заблоковано.
Сенс Банк
Відповідь банку
15 березня 2023, 8:32
Ваша картка обмежена і розблокування по ній недоступне. Доступне тільки закриття рахунку. Оскільки ваші дії по картці не відповідають умовам ДКБО та несуть загрози фінансових та репутаційних втрат для банку. Детальніше про причини: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554

Закрити рахунки можна онлайн, написавши в чат через зручний месенджер, або сайт банку.

^Богдан
Юлия Бабак 13 березня 2023, 19:14
Добрий день! Рік в нашій країні йде війна, багато хто виїхав за кордон (це вибір кожного).Але моя родина залишилася в Україні. Зараз наша економіка переживає складні часи, падіння економіки відбулося на 40%, люди втратили роботу або отримують неповну зарплатню. В данному банку є кредит, працюю на підприємстві яке неодноразово потрапляло під ракетні атаки, тому то працюємо то не працюємо. Два місяці працюю але отримую неповною зарплатню, попрохала про реструктуризацію кредиту, втюхали все: просрочеу, штрафи (непомітні, але якщо порівняти з графіком погашення, то відсотків кожного місяця просрочки на 100- 150 гривень вищі(платіж зменшили на 300 грн, але срок погашення з 3 років став 5, себе не образили) Два місяці платила, потім знов залишилася без роботи і тут почалося; телефонують з різних номерів по 6−8 разів на день, пояснюєш кожному, тебе не чують. Роздрукувала виписку про просрочеу, знов підводні камні: списані відсотки не відповідають графіку погашення, вони звісно вище. Перестаньте мені телефонувати по 6 разів на день з різних номерів, почитайте Закон України про «Правила роботи колекторів».
Сенс Банк
Відповідь банку
13 березня 2023, 19:58
З приводу вашої реструктуризації — штрафи за прострочені платежі не могли бути враховані, так як вони були відмінені ще на початку Ковіду, і ми подовжили це і у воєнний час: на разі ні штрафи ні пеня не нараховуються.
100-150 грн які ви маєте на увазі — можуть бути не сплаченими під час дії кредитних канікул відсотки, або ж комісії. На жаль повністю відмінити і це ми не змогли. Тому проценти продовжували нараховуватись, через що сума сплачених відсотків дійсно збільшилась (Згідно правил НБУ це було дозволено і допомагало банку залишатись в стабільному стані), а комісії були перенесені на розподілені на майбутні платежі.
З приводу того, що банк телефонував про вашу заборгованість — ми працюємо згідно законів Україні, проте якщо ви вважаєте, що їх було порушено, я вже пишу вам у особисті повідомлення щоб дізнатись про це детальніше, та передати ваші слова колегам.
Сподіваюсь змогла все пояснити🥰

Із повагою, Марі♥
Проблема вирішена
Navegantes 12 березня 2023, 16:25
Пропонують депозит «Швидкий» на 3 дні, але якщо дата виплати припала на вихідний день, то кошти ви отримаєте в перший робочий день. Відсотки за ці «вихідні» дні ви не отримаєте.
Сенс Банк
Відповідь банку
13 березня 2023, 9:25
Розуміємо, що подібні особливості виплати депозиту, дата закриття якого випадає на вихідний день, можуть завдавати певний дискомфорт. Але такі особливості виплати вкладів у нашому банку. Якщо дата закриття/виплати відсотків є вихідним днем, то виплата по депозиту буде здійснена у перший робочий день до 11:00.

З повагою, ваш помічник Андрій
Проблема вирішена
Андрій Колісник 11 березня 2023, 10:46
Через всім відомі обставини були призупинені виплати по споживчому кредиту. Коли фінансовий стан стабілізувався — вийшло так, щозгідно строків договору клієнт вийшов з грейс періоду. Зрозуміло що згідно умов договору все нормально. Але після грейс періоду починає нараховуватись комісія за обслуговування яка втричі перевищує тіло кредиту. Коли клієнт запропонував погасити суму кредиту згідно грейс періоду банк не пішов на зустріч та вимагає погашення з комісією. Юридично вони праві. Але стягування комісії «За відкриття і обслуговування електронного гаманця», які в таблиці виплат вказані як розрахунково касове обслуговування по кредиту і відмова продовження грейс період — не те що очікуєш від банківської установи під час форсмажорних обставин.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Joni777 11 березня 2023, 9:36
Со 100 грн кредита эпицентровской карты считают в месяц 106 грн комиссии, заонил 2 раза чтобы решить вопрос и закрыть долг с картой — бесполезно. Ждал пол часа на телефон так и не получил четкого сколько я должен и почему, говорят карта старая))) изначально я должен 39% годовых, но уже пр новым условиям 45% и почему со 100 грн я не 4−4.5 грн в месяц должен выдумывают небылицы и кучу комисиий, должен то 860 по телефону говорят при жтом смс приходит должен 770 но вами уже занялись укрколект и они говорят звони им… В общем эта сепарская шаражка мне прямо сказала обращайтесь хоть в миныин хоть куда нам то шо…
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 19 березня 2023, 23:29
Написав вам у приватні повідомлення. Уточнивши ваші дані, деталізував актуальну заборговану суму по кредитній картці, розписавши все детально. Дуже сподіваюся, що вже цього разу ви остаточно отримали усі відповіді на ваші запитання. У разі будь-яких уточнень по сумі, ми завжди готові вам актуалізувати. Лише напишіть нам у чат підтримки або тут, на форумі 😊

/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
30081998 10 березня 2023, 20:22
Работал, работал, захотел снять свои заработанные деньги, а там комиссия за свои собственные деньги. Видите ли, можно в месяц снять 20000, и это когда у тебя мать инвалид 2 группы, дети, семья, аренда, можно я сам буду решать сколько мне снимать моих денег и когда, всунули эту зарплатную карту, а теперь оказалось, что потом при снятии 10000грн, 300 грн я буду платить вам! За что? Я у вас ничего не брал! Я хочу снять свои, заработанные! Ни в одном банке такого нет в Приват, Ощад, снимай хоть 20000 в день БЕЗ ВСЯКОЙ КОМИССИИ! Закройтесь уже и вслед за российским кораблём!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 17 березня 2023, 9:22
Мені дуже прикро, що трішки раніше ви не були ознайомлені з тарифами вашої картки, тому і виникла ця комісія при знятті коштів. Отже, якщо у вас картковий пакет White, то дійсно, ліміт на безкоштовне зняття у банкоматі на місяць — 20,000 грн. Якщо більше знімаєте цього ліміту, то буде комісія — 3% мін 25 грн 😉

Шкода, що ви так і не відповіли нам у приватних повідомленнях. Але якщо все ж таки напишите, то перевірю вашу картку та проінформую щодо її тарифів.
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Адрей Жидких 9 березня 2023, 9:09
Было несколько кредитов в этой конторе. Началась война, потерял работу не смог платить около 7 месяцев. Сейчас финансовая ситуация стабилизировалась. Закрыл один кредит одним платежом. Оставшуюся кредитную карту с задолженностью в 10 тысяч банк просто аннулировал в одностороннем порядке изменил договор и начал начислять по 100 грн в месяц комисию на сумму задолжености. Когда открывал карту такого не было. Я написал банку что я начал закрывать свою кредитку по 2000 в месяц. И попросил убрать начисления которые не прописаны в договоре. В итоге банк передал мою задолженность в колекторскую контору. Представьте я не платил 7 месяцев, никуда не передавали. Начал закрывать задолженность передали, очень странный поступки у сотрудников ну да ладно. С колекторской конторой договорился что оставшуюся задолженность закрою 4 платежами по 2000 тысячи. В итоге коллектора компания передала мое дело обратно банк. А банк передает в новую коллекторсеую контору. Это просто цирк. Честно, мне кажется что этот банк нужно обходить стороной.
Сенс Банк
Відповідь банку
9 березня 2023, 16:02
Зі своє сторони я вас повністю розумію, адже війна внесла корективи в плати та життя всіх українців, і наші клієнти не є виключенням 😢 Саме тому банком спочатку пропонувались кредитні канікули, а після реструктуризації діючих договорів зі зменшення щомісячного платежу, що допомогає зменшити фінансове навантаження.
У випадку, коли фінансові зобов'язання не виконуються, банк має право передавати договір клієнта на обслуговування компаніям-партнерам, що будуть займатись цим питанням.
Стосовно вашої ситуації, то таке теж можливо, якщо після повернення обслуговування до банку, зобов'язання не виконуються. Якщо ваш договір обслуговується іншою компанією, то для вирішення питань щодо погашення боргу вам потрібно звертатись до них на пряму.

З повагою, Андрій 💙
Nata2405 8 березня 2023, 16:05
Заблокували додаток. А повертати гроші на карту іншого банку онлайн відмовляються. В країні війна, а вони мені рекомендують їхати кудись, щоб написати заяву на повернення коштів. В мене немає можливості відвідати відділення. Чому зарееструватися онлайн можна, а коли банк сам розірває співпрацю, не хочуть повертати кошти онлайн?
Проблема вирішена
Ulyana111 8 березня 2023, 9:33
Відділення за адресою: Львів, вул. Сихівська, 5
Не повертають долари з конвертаційного депозиту. Постійні відмовки. Кошти замовлені, то касир хворий, ніхто не має доступу до проведення операцій. Що за брєд?
Сенс Банк
Відповідь банку
10 березня 2023, 10:31
В день вашого звернення співробітники дійсно пішли на лікарняний, викликали касира з іншого відділення, однак потрібно було трішки часу і вам обіцяли зателефонувати коли можна підійти (в той же день). Дзвінки були, проте з якихось причин не відбулося з'єднання :( Наш шкода, що так сталося, вибачте за незручності. Кошти для вас «відклали» і ви їх вже отримали, сподіваємось, що більше проблем не виникне ;)
^Богдан
Проблема вирішена
krAndrii 7 березня 2023, 10:27
У зв’язку з ситуацією в країні виникла потреба в реструктуризації заборгованості.
З усім бажанням оплатити по поточним рахункам, я просто не маю на те можливості.
Звернувся до чату підтримки з запитанням про реструктуризацію, чи необхідно якесь звернення і т.п. мені скидають посилання на статтю від банку по реструктуризації «стоп прострочка» і повідомляють, що за кожним клієнтом індивідуально розглядається стосовно поточного питання. Виходить, що при всьому моєму бажанню якось реструктуризувати борг і ПЛАТИТИ, потрібно чекати невідомості, тому що, як такого звернення від клієнта і розгляду питання, я так розумію, що не має
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 7 березня 2023, 13:36
Побачив ваш відгук та відразу пішов у приватні повідомлення для вирішення вашого питання. Дійсно, на жаль, вам поки що була пропозиція недоступна, але взявши ваші дані, передав колегам для уточнення. Колеги пообіцяли вже найближчим часом надати вам реструктуризацію.
Вибачте, що трохи вийшов квест із звернень, але щиро радий був вам допомогти 😊
/капітан Підтримка, Ярослав 😎
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Gv5276 4 березня 2023, 22:04
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 44
Хочу выразить благодарность за обслуживание в банке Сенс.Очень отзывчивые и внимательные специалисты работают в этом банке. Быстрое обслуживание. Отдельно хочу выделить обслуживание в кассовом зале. Все удобства для клиентов. Вежливый кассир. По моему мнению, этот банк отличается от всех банков г Запорожья. Советую всем запорожцам пользоваться эти банком. Он находится на пр. Соборный 44 г Запорожье.
Сенс Банк
Відповідь банку
5 березня 2023, 15:30
Нам дуже приємно, що вам сподобалось у нашому відділенні 💕 Обов'язково передамо ваші теплі слова нашим працівникам із Запоріжжя 😉
Дякуємо, що обрали наш банк та залишаєтесь із нами 🤝

Ваш онлайн-помічник, Андрій 💙
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
smuller78 3 березня 2023, 11:37
Свіжий кейс:
звечора перевів усі кошти з картки на сейф, зранку баланс дебітової картки МІНУС 302.22 грн. Питаю в чаті: поясніть куди ділися мої гроші, бо у деталізації жодних записів за цей час немає.
Відповідь 1: підключаємо колег, приєднуйтесь протягом 24 год.
Відповідь 2: ми займаємося, надамо відповідь протягом 2х робочих днів.
Відповідь 3: СМС Shanovnyj kliente! Vash zapyt rozglyanuto. Z boku Banku ne vyjavleno porushen' dogovirnyh vidnosyn. V razi najavnosti pytan' zvertajtes' v chat za posylannyam https://hi.sensebank.com.ua/chat abo telefonom 0800502050. Z povagoyu Sens Bank!

Чи можливо у банку так зробити, щоб клієнт мав можливість контролювати власний баланс та бачити і розуміти всі його зміни самостійно?
Бо виплата відсотків по сейфу пишеться у історію, а сам баланс сейфу при цьому не змінюється ще кілька годин (і відстежити момент коли та наскільки він змінився кожного разу не реально), гроші нишком списуються з карти, навіть у мінус із дебітової (можливо якісь корегування/комісії/доплати) а в історії взагалі нічого про це немає. Так втрачається довіра до банку ☹, навіть якщо банк все списав корректно, але ж «вничку». Мають же існувати якісь сертифікації для банківської системи та правила відображення достовірної інформації…
Сенс Банк
Відповідь банку
3 березня 2023, 16:01
Зі свого боку повністю розуміємо вас, що ситуація виникла досить не приємна 😥 Судячи з першої частини вашого відгуку, то наші спеціалісти в чаті допомогти вам розібратись в причинах виникнення цього мінусу за вашою карткою.

Дійсно, через особливості проведення операцій в іншій валюті, можуть виникати подібні ситуації, коли за дебетовою карткою виникає мінус. Наша команда робить все можливе для того, щоб покращити це. Ознайомитись із особливостями проведення операцій в іншій валюті можете за цим посиланням https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360014652800?source=search.

Щодо балансу та відображення деталей списань, то в планах є покращити це, але на жаль, поки що точних термінів вирішення цього немає.

Бережіть себе та близьких, все буде Україна 💙💛

З повагою, Андрій
Проблема вирішена
Андрій Томашевський 2 березня 2023, 15:01
Сегодня утром обнаружив что меня заблокировали по неизвестной причине, я спросил у сотрудника банка о переводе личных средств на другой счёт, поскольку у меня на карте лежала крупная сумма я был предельно заинтересован в этом вопросе. На что мне дают ответ что нужно писать заявление в отделении банка, там же и забирать деньги, НО, поскольку я нахожусь за границей и приехать у меня просто попросту нет возможности, я сразу же начал задавать вопросы о том как мне перевести деньги на другой свой, личный счёт, онлайн. На что мне дали очень краткий и разочаровывающий ответ — наш банк не предоставляет такие услуги, серьёзно? Это повергло меня в глубочайший шок и разочарование, поэтому попрошу людей задуматься над тем что вас в один прекрасный день могут просто заблокировать, и если у вас нет возможности посетить отделение банка, тогда вы попрощайтесь со всеми своими накоплениями, просто чудесно что банк не принимает заявления онлайн либо по почте, меня это шокировало ещё больше. Надеюсь что это будет доступно в ближайшем будущем, хотя на самом деле современный банк обязан предоставлять такие услуги.
Сенс Банк
Відповідь банку
8 березня 2023, 13:05
Нам жаль, при такому блокуванні рахунки потрібно лише закрити і отримати власні кошти, розблокування неможливе.

Про виплату коштів онлайн. Зі співробітником проговорили дану ситуацію, пробачте, будь ласка, за незручності. Кошти на вказані вами реквізити вже відправили і рахунки будуть автоматично закриті через 30 днів, зараз вони вже заморожені.

^Богдан
multikiron 27 лютого 2023, 16:21
Відділення за адресою: Харків, пл. Павлівська, 2
Я була клієнтом Альфа Банку з 2017 року, будучи співробітником провідного промислового підприємства м.Харкова, мала зарплатну картку у цьому банку.
Через війну у травні, 2022 році звільнилася з цього підприємства, але продовжила користуватися послугами Альфа Банку, а саме проводити розрахунки в торгових мережах, знімала готівку у касі Банку, розмістила валютний депозит …але така моя діяльність здалася Банку підозрілою, тому без жодних попереджень Альфабанк заблокував мої рахунки, при тому що депозит на момент блокування, ще не добіг кінця, і лише через півтори місяці від дати блокування мав бути мені зарахований на картковий рахунок, та за умовою обслуговування виданий без комісій у касі банку…але не склалося, зараз банк мені не хоче видавати валюту у касі свого банку, а безальтернативно пропонує, тобто примушує, зробити свіфт-переказ на мій валютний рахунок відкритий у іншому банку за 25 умовних одиниць (долларів), тобто вся економічна доцільність розміщення депозити втрачена. А я б хотіла цей депозит зняти у готівковій формі у касі СенсБанку (Альфа Банк), як обіцяли співробітники банку при відкритті депозиту у них на відділенні м. Харків, пл Павлівська 2.
Співробітники Банку ніяк не можуть вирішити це питання і безпідставно надають лист про відмову у обслуговуванні закону про фінансовий моніторинг, більше того ввжаю це звинувачання безгрунтовним, адже мною банку було надано довідку про доходи та декларацію фізичної особіи підприємця, тобто проведені розрахункові операції є цілком в рамках мого власного бюджету, але Банк не взяв до уваги ці документи, і тепер мої власні кошти може повернути лише за умови сплати комісії. Не раджу цьому СеНС банку (Альфа банку) довіряти свої кошти, так як банк не дотримуючись умов договору, вам поверне їх лише при умові сплати комісії, на які ви не розраховували раніше.
Сенс Банк
Відповідь банку
27 лютого 2023, 17:22
Вітаю!
На жаль блокування Фінансового моніторингу не є нашим особистим рішенням, його приймає не банк, не якийсь конкретний відділ, і навіть, якщо ви надасте нам всі потрібні документи — ми відправляємо їх до фін. моніторингу, і саме вони вирішують, чи буде зняти блокування. І дійсно, при такому блокуванні ми не можемо видати вам кошти в касі банку((
Проте, маю надію, що зможу спробувати допомогти вам, для цього вже пишу у приватні повідомлення, щоб уточнити деяку особисту інформацію. Сподіваюсь на ваше порозуміння🤗

Із повагою, Марі♥
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Qwerty1999 26 лютого 2023, 19:16
В Україні прийнято рішення про припинення соціальних виплат та стипендій
на картки банку з російським акціонерним капіталом Альфа (Сенс-банку).

Тому від отримувачів соціальної допомоги вимагають терміново
надати банківські реквізити державних банків — Привату або Ощаду.

Виплату стипендій на картки Альфа (Сенс-банку) також
припиняють, тому навчальні заклади рівно через рік
россійської агресії повинні будуть оперативно закрити
все студентські картки в Альфа (Сенс-банку).

З надією на швидку ліквідацію
останього оплоту російського
акціонерного капіталу
у банківському секторі України,
ваш Qwerty1999.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 27 лютого 2023, 11:58
Жодної подібної заяви ми не отримували та відповідно не бачили. Це припущення з вашого боку виглядає як маніпуляція та інформування непідтвердженими фактами. Просимо вас на майбутнє робити посилання на офіційні джерела.

Sense Bank був акредитован та являється в списку уповноважених банків, котрі включено у перелік банків, які здійснюють виплати від соціальних служб, пенсії та стипендії. При цьому, на час військового стану, відповідно до рішення Мінфіну, цей перелік не підлягає перегляду.
Будемо вдячні, якщо ви надасте посилання, де ви ознайомилися з подібною інформацією. Бо інформація, котрою ви володієте, більше виглядає як «фейк» задля дестабілізації роботи банку.
/капітан Підтримка, Ярослав 😎
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Наталя Кухар 24 лютого 2023, 20:49
Добрий день. Я прошу розібратись в ситуації, в якій моя донька, Гончар Світлана Іванівна, опинилась по примсі державних служб. Багатодітна мама, якій приходить соціальна допомога багатодітної мами на дітей, також допомога по догляду за дитиною до 3-х років у Сенс банк, де в неї оформлена соціальна картка вже більше двох років. Пару днів назад їй зателефонували з Управління соц.захисту і сказали, щоб вона поміняла соц. картку Сенс банку на картку другого банку, так як у них нема договору на обслуговування з сенс банком, рекомендували наполегливо приватбанк або ощад банк. Донька сказала, що вона не згідна міняти на другий банк так як Сенс банк повністю задовольняє її вимоги. У відповідь представник соц. захисту сказала, якщо не поміняє банк, то їй не будуть виплачувати допомогу і на 27 лютого наполегливо рекомендували принести рахунок з приватбанку чи ощад банку. Ми телефонували на гарячу лінію Сенс банку 23 лютого, лишали заявку і просили розібратись. Чому вона має міняти банк і «плодити» пластик по чиїсь прихоті? І ще я знаю, що це не тільки з нею трапилась така неприємна ситуація, в нашої знайомої донька, Поліщук Світлана Миколаївна, отримує стипендію в Сенс банку, так їй також сказали що навчальний заклад буде міняти соціальні картки Сенс банку на приватбанк. З повагою Кухар Наталія Миколаївна.
Сенс Банк
Відповідь банку
24 лютого 2023, 21:00
Добрий вечір☺
З приводу соціальних виплат — Управління соціального захисту не може вимагати від вашої доньки змінити банк чи рахунок, так як всі соціальні картка (у будь якому банку) перш за все створенні для цих виплат, і соц. захист не може самостійно обирати за вас банк: у цій ситуації я можу вам порекомендувати звернутись до Управління, та залишити скаргу на цих співробітників, так як такі вимоги є неправомірними.
З приводу ж стипендіальних виплат — тут трішки інша ситуація: деканат може обирати, із яким банком йому взаємодіяти, так як державні установи можуть співпрацювати з якимось конкретним банком. Тут, на жаль, дійсно доведеться міняти рахунок😔

Дякую, що залишаєтесь із нашим банком, та довіряєте нам. Для нас це дуже важливо.
Із щирою турботою, Марі♥
Проблема вирішена
zig4free 23 лютого 2023, 14:54
Таки банк умудрился меня постричь.

Создал шаблон для перевода с карты Хамелион (как дебетка используеться) на карту Монобанка.
Тыкаю шаблон — жму оплатить — бегло смотрю комиссия 0, жму переказаты — опа комиссия 55грн.

Проверяю — по умолчанию подставляет кредиткую карту — а не ту с которой шаблон рисовался! — действительно после нажатия оплатить — некоторое время висит комиссия 0 грн!, но через время происходит пересчет, но нажать «переказаты» кнопочку можно и до просчета комиссии!

Накуя спрашиваеться накие приколы?

Будем как-то решать это? Или дальше будет расчет на ЛОХА?
Сенс Банк
Відповідь банку
1 березня 2023, 16:16
Так, дійсно комісія підвантажується 1-2 секунди. Ми повернемо списані кошти за комісію і ми вже взяли в роботу цей баг. Працюємо як бджілки, щоб вирішити це питання.
З приводу шаблону, він не створюється під окрему картку, тобто є загальним. Щоб не створювати 10 шаблонів під кожну картку, ви можете її просто обрати при переказі.
Ми раді, що допомогли вирішити це питання та зробити наш застосунок більш зручним.
/Анастасія, ваш вирішувач багів
I. B. 22 лютого 2023, 1:05
В отзыве можно выбрать до 3 хорошо и плохо, но тут 3 плохо не ограничиться, я бы выбрал 13 из предложенных 22 плохо.

Я не знаю какой олигофрен придумал сменить насильно тарифы по картам по сути убивая грейс период — вводя комиссии в 100 грн + 0.1% от кредитного лимита + 1% от текущего баланса в «расчётный день», но он будет ответственным за самый крупный отток клиентов из этого банка. Купи за 1 день до «расчётного дня» что-то на 20 тысяч с лимитом в 100 тысяч и внезапно ты взял деньги в долг под 730% годовых. Ну и мелкие гадости — архива тарифов нет, доллары снять — жди 2 недели, снять депозит на 100 тысяч в долларах нельзя целиком, они считают для выдачи не по НБУ, а по 37.8, откуда такой курс никто не знает. По картам лимиты — похоже на кризис ликвидности. Через месяц забираю последний депозит и до свидания. Был лучший банк в Украине не так давно, как мало нужно времени что бы превратиться в один из худших.

Цитата с сайта банка:

«Чому мені автоматично підключають саме цей тарифний пакет?

Спираючись на ваш досвід користування додатковими послугами, в тому числі послугами страхування від фінансових ризиків та від ризику нещасного випадку в минулому, тарифний пакет «Розширений++» буде найбільш оптимальним для вас. В будь-якому випадку, в разі якщо вас не влаштовують нові умови, ви завжди можете відмовитися. Але не варто =)."

«Чи можливо відмовитись від розширеного тарифу?

Так. Якщо бажаєте повернути тариф обслуговування, яким ви користувалися до встановлення тарифу «Розширений ++»:
— зверніться до онлайн-чату або відеочату в Sense SuperApp;
— зателефонуйте до контакт-центру 0 800 50 20 50."
Сенс Банк
Відповідь банку
22 лютого 2023, 9:46
З 1 вересня 2022 року введено щомісячну комісію в розмірі 100 грн. Ми ввели комісію по причині здорожчання грошового ресурсу, який ми надаємо нашим клієнтам у вигляді кредитної лінії. Адже орієнтиром його вартості є облікова ставка НБУ, а вона у червні 2022 року зросла з 10% до 25% річних. Щодо інший ваших математичних прикладів, це скоріше за все не комісія, а страхування, яке можна відключити.

Щодо отримання коштів, то ми розуміємо, що ви хочете отримати свої кошти якнайшвидше, але реалії воєнного часу не дають нам це реалізувати. Натомість, ми гарантуємо зняття заброньованої готівки у визначений термін. Навіть, якщо була тривога — бронь буде дійсна і наступного дня. Можливо через деякий час ми знайдемо рішення даного питання якнайшвидше, але поки що так (

Щодо курсу, то використовується картковий курс продажу, який зазначений в додатку.

Щодо лімітів картки та додатку, дійсно, деякі ліміти були змінені, наприклад, ліміт на видачу коштів за кордоном. Адже з'явилися непередбачені заборони з боку НБУ.

З повагою, Микита

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44.1
USD 41.15 41.75
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44.1
USD 41.15 41.75
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝