Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
roman731 25 січня 2023, 11:54
В банке за последнее время накапливались разные странные проблемы, которые, судя по всему, решать не спешат.

Одно время сталкивался с проблемой невозможности платить безналичными платежами через приложение больше чем сколько-то в месяц. Почему? «У нас такое ограничение» — показывают где-то из глубин своих регламентов. Отменить нельзя — и это для безналичных гривненвых-то платежей! Посмотреть сколько осталось из этого лимита — нельзя, как он определяется, с какого числа по какое — тоже непонятно.

Нельзя закрыть удаленно счета ФЛП. Неделями просто игнорировали проблему, пока после многократных пинков поддержки перезвонил из недр банка какой-то менеджер и сказал, что закрывать не будут, данные не актуальны. Все эти Дии, возможность передачи документов через приложение, интернет банк с подписью сообщений — все это эклектичное нагромождение технологий до одного места, отказываются и всё. Другие банки могут это сделать, Альфа/Сенс — нет.

Придумали, чтобы для сейфовой ячейки была обязательна дебетовая карта. Ну хорошо, но потом они взяли и добавили к ней еще и абонплату, которой не было. Закрыть карту нельзя, это блокирует договор сейфовой ячейки.

Поддержку приходится дергать многократно. Звонить из-за границы — тот еще квест: по кругу дают телефоны 0800 для перезвона несмотря на то, что прямо говоришь, что на такой из-за границы не позвонить, по ряду вопросов прямого телефона нет, надо через общую линию связываться и только так.

Количество всех этих глупостей еще не критично, но уже достаточно для дискомфорта.
Сенс Банк
Відповідь банку
25 січня 2023, 13:12
Ознайомившись із вашим відгуком, то можемо сказати, що це більше особливості банку ніж проблеми 😅

Стосовно проведення операцій в додатку, то так, зі сторони банку є певні щомісячні ліміти на їх проведення, котрі, на жаль, не можливо змінити, адже вони встановлені на системному рівні.
Щодо закриття рахунку ФОП, то так, наразі це можливо зробити це тільки через найближче відділення нашого банку. Ми завжди шукаємо шляхи для покращення нашого обслуговування клієнтів, тому в майбутньому плануємо реалізувати цей процес без відвідування відділення, але поки що точних термінів вирішення цього немає.

Що стосується плати за обслуговування карткового рахунку, що потрібний для відкриття банківської скриньки, то ця плата була завжди, але через військовий стан вона не стягувалась до 01.10. А вже починаючи з 01.10 банком було прийнято рішення про повернення цієї плати.

Підтримка нашого банку доступна в багатьох каналах — починаючи з чату в додатку та закінчуючи з'язком через месенджери чи соц.мережі банку. Якщо ви зназодитесь за межами України, то можете звернутись через відеодзвінок у Sense SuperApp, ось лінк: https://hi.sensebank.com.ua/videochat

З повагою, Андрій
MaximLeleko 25 січня 2023, 10:23
Хотілося би написати про онлайн допомогу даного банку, в цілому питань немає, написав — допомогли, все. Але в мене така думка була до вчорашнього вечора, поки мені не попався оператор Костянтин Зімін, це була шедевральна допомога (настільки, що я вирішив написати цей відгук), не дивлячись на мій різкий негатив до нього, він сумів без особливих проблем за декілька хвилин зробити:
— допомгти у вирішені питання
— розвесилити
— дати життєву пораду
— да і просто весело провести час
На мою думку, ця людина без проблем заслуговує обслуговувати ваших «віп-клієнтів», як особистий консультат, адже всім вже давно набридли більшість консультантів, які наче роботи відповідають по-шаблону, із-за чого писати/телефонувати консультантам наче кара, адже ця розмова виходить доволі скучною і коли в ній є погані новини, можуть усугубити ситуацію.
Доречі, я би хотів прикріпити декілька скріншотів, але нажаль переписка в програмі десь пропала, а нажаль🥲
Дякую вашим операторам, окреме дякую Костянтину за приємну розмову і подарені емоції.
Бережіть себе.
Все буде Україна🇺🇦
Сенс Банк
Відповідь банку
25 січня 2023, 12:19
Ми безмежно раді, що нашому Костянтину вдалось змінити думку про нашу підтримку в кращу сторону 😊 Дійсно, у багатьох склалась така думка, що підтримка банку це лише про вирішення питань клієнтів, але наші працівники іншої думки і готові спілкуватись з клієнтами на будь які теми.
Обов'язково передамо ваші теплі слова Костянтину 😉

Переможемо 💙💛
З повагою, ваш помічник Андрій
Yana3108 24 січня 2023, 19:48
Я виїхала з окупованого м. Енергодар наразі я в м. Запоріжжя коли я прибула на місце мені прийшло повідомлення про погашення борга — 500грн.карти пакет Graphite яку я не відкривала іжодного разу нею не користувалася. Я написала цей відгук щоб інші люди в жодному разі не відкривали ці картки або перевіряли якщо користуєтесь цим банком щоб вам не відкрили. Тому щови самі непомітете як будите отримувати повідомлення про погашення карти. Я тепер впевнена що з цим банком треба бути дуже уважним. Я дуже ним розчарована дуже. Нікому його не пораджу
Сенс Банк
Відповідь банку
24 січня 2023, 19:57
Хммм, ситуація незвичайна, так як картки самі по собі не відкриваються без підписання вами договору. Можливо ми змогли б із вами списатись у приватних повідомленнях, та переглянути картку, щоб дізнатись трішки більше інформації. Мені особисто дуже прикро, що ви натрапили на таку ситуацію, і я дуже хочу спробувати вам допомогти. Сподіваюсь на вирішення найкращим способом🤗

Із повагою, Марі♥
Вікторія Голубова 24 січня 2023, 18:11
У мене була проблема з додатком, якийсь час я не могла зайти у новий додаток. Робила переказ зі своєї карти Альфа банку через інший банк, і тільки потім, випадково, через оператора Альфа банку дізналась, що у мене мінус на картці. Мінус був невеликий, але все ж таки (((
Сенс Банк
Відповідь банку
24 січня 2023, 21:01
Звісно, ситуація не із приємних і ми повністю розуміємо вас та ваше розчарування стосовно цього 🙁 Всі списання за вашою карткою відбуваються згідно тарифів картки із якими ви могли ознайомитись перед її оформленням. Щодо сповіщень про мінусовий баланс, то сповіщення такого роду не передбачені, а переглянути стан та баланс рахунку можна в мобільному додатку або веб-версії банкінгу.

На майбутнє, у разі виникнення будь яких проблем в роботі Sense SuperApp, радимо вам одразу звертатись до підтримки банку через зручний вам канал ( чат в додатку, гаряча лінія банку, месенджери Telegram/Viber або соц.мережі банку ), щоб наші спеціалісти мали змогу якнайшвидше допомогти вам у їх вирішенні.

Бережіть себе та близьких. Все буде Україна 💙💛
З повагою, Андрій
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
mariamaria 23 січня 2023, 22:50
Добрий вечер, меня избили в отделении Альфа Банка! Это случилось на Васильковской! Я писала об этом здесь! Причиной стал визит с просьбой объяснить ограничения в пользовании единственной картой! Охрана сломала пальцы и ударила в лицо, это повлекло за собой вызов сотрудников полиции с моей стороны! На следующий день начальник отделения и охрана пытались замять инцидент! Я отказалась!
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 24 січня 2023, 14:42
Ваш коментар викликав дуже багато питань, тому написали вам у приватні повідомлення. На жаль, так і не отримали жодної відповіді та особистої інформації.

Додатково звернувся до керівника відділення для уточнення, нічого подібного не було зафіксовано. Знайшов ваш старий відгук за березень 2021 року, коли ви з подібним повідомленням залишили відгук. Перевіривши за той термін повідомлення, я побачив, що від вас і тоді не було жодної уточнюючої інформації. Навіть не відповіли у приватних повідомленнях.
На жаль, але довіритися вам у цьому випадку я не можу. Бо не маю ваших даних для перевірки.

p.s. Якщо ви все ж таки надасте ваші дані для перевірки, то обіцяю, ми проведемо внутрішнє розслідування. Але поки що, це виглядає як наклеп на банк 😒

/Ярослав
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Greet85 23 січня 2023, 20:31
Добрый вечер! Мне урезали лимит еще в июле месяце, когда общий лимит по всем картам был 20 тыс, сейчас несколько я вкурсе, он 100 тыс, хотел бы вернуть свой лимит по карте red cash. Спасибо
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 30 січня 2023, 12:34
День добрий! Дякуємо що написали нам. Підхопив ваше питання, перевірив дані. На жаль, дійсно зменшився кредитний ліміт по картці. Це було зумовлено багатьма факторами. Вирішивши, що ваше питання потребує додаткового уточнення, передав колегам на перевірку, чи можливо вам його (кредитний ліміт) підвищити. Поки що цього зробити не можливо, такова була відповідь колег. Але банк постійно переглядає кредитну історію та можливо згодом підвищить знову вам ліміти.
У разі додаткових запитань, ми завжди чекаємо вас як на Мінфіні, так і у нашому чаті підтримки 😉

/Ярослав
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
СЕРГЕЙ харьков 23 січня 2023, 14:34
люди расскажите как это банк насчитал с начала Войны было 8000 сейчас около 16000 тыс грн …и обьяснить каждую цифру не могу и распечатку сделать отделение харьков ул Гиршмана 3
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 12 лютого 2023, 16:42
Декілька разів разом з вами обговорювали ваш кредит, вам запропоновано було оформити реструктуризацію, як можливість вирішення теперішньої ситуації. Для вас буде зручність у тому, що ви зможете сплачувати менші платежі, і тим саме потрохи сплачувати кредит, поки будуть вирішуватися ваші фінансові питання. У разі потреби, ви можете реструктуризацію по кредиту погасити достроково.

Стосовно нарахувань, на вашу адресу за місцем прописки та на електронну адресу надіслали офіційну відповідь банку про нарахування по кредитному договору. Усі розрахунки були розписані, якщо у вас досі є запитання, напишіть, будь ласка, нам у чат підтримки і команда Sense вам ще більш детальніше, на скільки це можливо, розпише усі нарахування!

/Ярослав
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
AnnaKir 23 січня 2023, 13:43
Дуже приємна підтримка у чаті, відразу реагують на будь-які запитання у будь-який час доби. Спілкуються чемно, пояснюють зрозуміло. Наразі мала досвід спілкування з консультантом Оксаною Самойленко — на всі питання одразу отримала компетентну відповідь. Коли я стала клієнтом цього банку вперше, ще десь років 10 тому — мені дуже не вистачало он-лайн підтримки консультантів, а зараз з цим немає жодних проблем! Дякую за комфорт спілкування.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 23 січня 2023, 14:04
Нам дуже приємно, коли наші клієнти, з котрими ми співпрацюємо вже 10 років, залишаються з нами і помічають наші зміни, як «було» і «стало».
Ваш відгук ми вже передали Оксані, бо це дуже приємно, коли не просто дякують у чаті, але й ще залишають відгук на Мінфіні 💙
Бажаємо вам і надалі отримувати усі відповіді на ваші запитання, залишатися з нами і нехай ваші успіхи будуть ще більшими у 2023 році 😊

/Ярослав
СЕРГЕЙ харьков 23 січня 2023, 13:42
Відділення за адресою: Харків, вул. Гіршмана, 3
Беспридел творится в отделении в харькове на гиршманая 3 отд Альфабанка (секс банк) то касир не может пополнить карточку 20,01,2023 а то сегодя 23,01,2023 не могу распечатать по моему требованию каждую сумму которую они насчитали …платите и все!!! я же не дурачок просто верить русскому банку!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 3 лютого 2023, 18:46
Зробили виписку офіційну та надіслали на вашу електронну адресу. Де надали усю інформацію щодо нарахувань по вашому кредитному договору. Сподіваємося, що ви отримали відповідь на ваші запитання. У разі чого, ми завжди відкриті та готові з вами контактувати.

/Ярослав
Pavlo74 23 січня 2023, 9:59
Відділення за адресою: Черкаси, вул. О.Дашковича, 20
Років 5 обходив цей банк стороною, розуміючи що це суто московський банк, та ось наважився відкрити депозит коли змінили назву на Сенс… Досвід відверто кажу негативний. Вас ніхто не по переджає, що по факту вам повернуть кошти не раніше ніж через 2 тижні після його закінчення навідь якщо сума тисяча доларів. Тобто банк не в змозі погасити депозит у 40 тис гривень в день його закінчення… Робіть висновки самі. Рівень обслуговування в касі як був радянсько-московський так і залишився (на мові окупанта у стилі «чево надо»). Зміна назви банку ніяк не змінила його суть і природу походження. Дуже не рекомендую.
Сенс Банк
Відповідь банку
23 січня 2023, 10:18
Ніякого відношення до банків расеї ми не мали, не маємо, не будемо мати. Ребрендинг зробили саме для того, щоб уникати непотрібних асоціацій. До введення військового стану ми встигали привозити необхідну суму валюти для клієнтів. Зараз ситуація змінилася, кожен день можливі непередбачувані обставини, від відключення світла до бомбардувань. Вже зараз з картки ви можете розраховуватися за покупки в магазинах чи зняти готівку в гривні через банкомат або POS-термінали в магазинах у будь-який час.
За цю операцію з валютних карток не буде комісії за конвертацію, а сума спишеться по курсу нашого банку для розрахунків карткою.
Сподіваємося, що цей тяжкий період для нашої країни скоро закінчиться і ми повернемось до звичного ритму як життя, так і надання послуг.
З повагою, Нікіта.
Проблема вирішена
frank007 21 січня 2023, 22:03
Видать дела у этого банка идут совсем плохо, постоянно меняют правила расчётов за границей, вот сегодня обманули на курсе.
Пишет в приложении курс евро 40.8, что и так выше чем у конкурентов, по факту списало по 41.64. Обращаюсь в колл-центр, прошу прокомментировать, отвечают, что у нас сразу конвертируется в доллар, потом в гривну, в итоге такой курс получается, на вопрос, почему указан курс 40.8, вразумительный ответ не получил.
Не понимаю, просто в чём логика, от меня больше не дождётесь, что я буду рассчитываться картой вашего банка, у ваших конкурентов курс 40.55, гигантски большая разница, которую я считаю грабежом. Один раз попался по незнанию. Так что до свидания
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 23 січня 2023, 20:12
Написав вам у приватні повідомлення. На жаль, не отримав ваші дані для перевірки, тому надаю загальну відповідь тут. Але ми завжди готові вам допомогти, якщо ви нам напишите 😉
Отже, 16.01.2023 банк перейшов на списання операції в валюті в режим онлайн. Це означає, що через 2-3 дні не буде курсового досписання. Відтепер при операціях грн картки в євро, йде конвертація через МПС.

Конвертація відбувається в 2 етапи:
— спочатку з євро в долар за курсом МПС
— потім з долара в гривню за курсом продажу долара від банку (курс можна дізнатися за посиланням https://sensebank.com.ua/currency-exchange#exchange-individual)

Тому при виконанні операцій в євро радимо користуватись карткою в євро, щоб було менше дій і тим саме не списувалося більше. Сподіваємося на ваше розуміння, також, хочемо надати статтю, котра вийшла на цю тему у розділі Sense.NOW (в застосунку): https://now.sensebank.com.ua/#/article/32ffc47c-5e66-47ee-9e39-fe2aaf7d35bb

/Ярослав
Joni777 21 січня 2023, 11:32
Эпицентровская карта Альфа банка на 100 грн имеется, не платил с февраля 2022, осенью были смс должен 200+ грн, на сегодня долг 670 — в войну за 11 месяцев более 600 % насчитали, но называют хитро якобы не штрафы и пеня, говорят сами проценты 3 категории сразу назвали в сумме 5+ %, а остальные называют комиссия за обслуживание и ведение счета и сказали каждый месяц мне со 100 грн теперь насчитывается около 105−106 грн и будут рости
Сенс Банк
Відповідь банку
21 січня 2023, 11:51
В нас були кредитні канікули деякий час, але вони не скасовували списання %, плати за смс, страхування. Це було відтермінування платежу, а не його прощення. Нарахувати 600% вам ніхто не міг, адже в нас немає таких тарифів. Вже з 1 вересня 2022 року змінилися тарифи для карток RED, Сaméléon, Travel, ФОКС КЛУБ, ВИГОДА та Максимум, а саме введено щомісячну комісію за розрахунково-касове обслуговування (РКО) в розмірі 100 грн. Списання комісії відбувається тільки, якщо сума боргу на розрахункову дату складає 20 грн та більше. Якщо ж боргу по картці (без урахування боргу по розстрочкам на картці) на цю дату немає або ж сума боргу менше 20 грн, то і РКО списано не буде. Якщо ви погасите борг, даний списань не буде. Страхування та платі смс можна відключити. Штрафи та пеня не нараховуються ще з 2020 року. 
*Нікіта 🙂
innaturbova 20 січня 2023, 15:13
https://sensebank.com.ua/tarifi-ta-umovi

С 16.02.23 банк меняет сроки заказа валюты с 5 на 10 рабочих дней, при этом сумма уже должна быть на счету, т. е. если у вас заканчивается валютный депозит, только тогда можете подать заявку на заказ денег! При завершении депозита банк переводит сумму со счетов 2630 га счета 2620, с которых уже идет выплата денег.
То есть вместо 3 месяцев у вас депозит может лежать еще полмесяца бесплатно в банке. С банком буду прекращать сотрудничество до нормализации его финансового здоровья. Полно серьезных банков, где валюта спокойно заказывается за 1−2 дня без всяких подвохов. Ну и насчет 2000 грн это же смешно, даже на кассе можно снять 6К грн, и это называется банк.
И при этом тут еще банк рекламируется здесь для ведения фоп

4.2.7. …
При бажанні зняти готівкою в касі Банку з Поточного рахунку/Рахунку або з Депозитного рахунку одноразово суму,
що перевищує 2 000,00 (Дві тисячі) гривень чи еквіваленту вказаної суми в іноземній валюті за офіційним курсом
НБУ на день звернення до Банку, письмово попередити Банк за 10-ть (десять) робочих днів (без урахування
вихідних і святкових днів) до дня здійснення операції щодо видачі готівкових коштів. При цьому достатня сума
коштів, за якою звертається Клієнт, має бути наявна на рахунку, з якого буде безпосередньо здійснюватися зняття
готівки, на момент вищевказаного письмового попередження щодо видачі готівки.
Сенс Банк
Відповідь банку
20 січня 2023, 16:22
У зв'язку з особливостями доставки валюти під час військового стану строки замовлення становлять 5-10 робочих днів (строк залежить від валюти). Ми стараємось зробити все можливе, щоб цей процес був якомога швидшим для вас.

До війни строки були швидшими. Зараз ситуація змінилася, кожен день можливі непередбачувані обставини, від відключення світла до бомбардувань :(

Погодьтеся, зачекати трішки довше, але гарантовано отримати кошти краще, ніж прийти раніше й піти ні з чим, через те, що доставка готівки затрималась. Ми цінуємо ваш час, тому при наданні послуг орієнтуємось на реальні можливості у поточних обставинах.

Сподіваємось на ваше розуміння
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
СЕРГЕЙ харьков 20 січня 2023, 15:10
не знает свою работу и не может пополнит карточку …смешно со стороны смотреть на этот цирк …понабирают глупых людей или своих знакомых!!! а оранник вобще наглый и борзый рвется в бой …иди друг воюй, а не среди женщин сидит!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
23 січня 2023, 8:27
Хотілось би вирішити ваше питання, щоб у майбутньому такого не виникало. На жаль, замість ваших даних, ми отримали купу зайвої інформації, яка ніяк не допоможе вирішити проблему. Якщо буде бажання довести діло до кінця, обов'язково чекаємо на вас в особистих повідомленнях.
З повагою, Нікіта 😉
unkas 20 січня 2023, 12:26
Відділення за адресою: Київ, вул. Петра Сагайдачного, 22/1
Мне в данном банке выдали мой вклад стодолларовыми купюрами, одну из которых у меня не принимают в обменниках по причине «ветхая».
Когда я принес эту купюру обратно в Сенс-банк — мне там сказали что ничем не могут помочь, купюру обратно не примут и вообще я сам виноват, мне тут могут хоть подделку выдать, это уже мои проблемы что я не умею распознавать фальшивые или «ветхие» купюры.
ZrazhevskiyI 20 січня 2023, 1:16
У меня была проблема такого рода -банкомат съел мои деньги при попытке пополнения карты другого банка через банкомат сенс банка. Я сразу же набрал службу поддержки объяснил ситуацию-мне пообещали разобраться с ситуацией.
А также параллельно я попросил девушку которая которая должна была получить перевод обратиться в банк и объяснить что на её карту должны были прийти деньги, но они не поступили-как быть.
Несколько раз я звонил на телефон поддержки и мне приходилось постоянно пересказывать сложившуюся ситуацию-обещяли проверить и разобраться, и даже уверяли что скорее необходимо девушке получателю обратиться в свой банк и там разбираться.

Но решения так и не было. Только после того как я обратился в чат поддержки через приложение там уже стало проще разбираться в ситуации и дело так сказать пошло. Отдельное спасибо хотел бы передать сотруднику сенс банка Ткаченко Татьяне которая смогла разобраться и проверив всю информацию смогла помочь мне с этой проблемой, не отправила меня опять ждать пока с моей проблемой разберутся в результате чего деньги были отпралены получателю.
Спасибо вам
С уважением Зражевский И.
Сенс Банк
Відповідь банку
20 січня 2023, 12:02
Дякуємо, дуже приємно отримувати такі відгуки, працюємо над рівнем сервісу з кожним днем і завжди поруч, окремо віддячимо Тетяну. З повагою Сенс Банк =)
Проблема вирішена
Алексей Бобраков 18 січня 2023, 22:34
купил 1 облигацию в долларе. Деньги списались, пришел договор. Днем на почте нашел уведомление, что договор расторгнут «по согласованию сторон». Оказывается через минуту договор расторгли, деньги вернули. В чате выяснил, что мне продали облигацию, которой, оказывается, нет. Приносим свои извинения, это техническая ошибка и обычное бла-бла-бла… Сделал для себя 2 вывода: 1) если что-то купил в приложении Сенс это еще не факт, что это у тебя есть; 2) альфовские айтишники по-прежнему уверенно борятся за звание самых косоруких.

Кстати, предыдущаая проблема с приложением была пару дней назад, когда снимал деньги со сберегательного счета — там деньги списались, но никуда не перевелись. После обращения в чат появились на счету спустя несколько часов. Хотя не уверен, что это чат помог…
Сенс Банк
Відповідь банку
19 січня 2023, 15:18
Ми переглянули інформацію, щодо облігації. Дійсно, виникла такая ситуація, що були повернуті кошти за облігацію. Це сталося через те, що в один момент було зроблено 2 купівлі, двох різних клієнтів. У іншого клієнта операція пройшла швидше, можливо інтернет вплинув на це, тому ми не змогли вам продати облігацію, яка на той час була відсутня. Наразі ми докупили дані облігації, тому помилки не виникне. Щодо коштів з депозиту, потрібно розуміти, в який саме час було повернення. Можливо потрібно було просто зачекати оновлення балансу, але головне, що вони надійшли ☺
Проблема вирішена
cbip191 18 січня 2023, 11:04
Як виявилось, банк все ще утримує подвійну конвертацію при проведенні операцій в валюті, навіть якщо валюта — Євро. Альфа (вона ж Сенс) не надає можливості обирати формат проведення платежів, тож комісія за валютну операцію може легко сягати більше ніж 5%, що є вже занадто. На питання про структуру комісій підтримка відповідає вибірково та не надає інформацію про всі комісії, тож прозорості також немає. Не сучасна та не ринкова бізнес-практика, не рекомендую банк до повсякденного використання.
Сенс Банк
Відповідь банку
19 січня 2023, 18:46
Так, це дійсно так, основна валюта розрахунку банку це доллар, і для інших валют окрім доллара додається комісія 1,2% — 1,3% в залежності від регіону з урахуванням коливання валют, і повернувшись до питання розрахунків в євро, шлях операції проходить євро — доллар — гривня і додається комісія, але при цьому намагаємось зробити курс в євро більш кращим та конкурентним на ринку, дякуємо за ваш відгук :)
Вже з 17.01.2023 були зміни в процесі списання операцій, і тепер та сума яку ви бачите після проведення операції фінальна, а не досписується через 2-3 дні по фінальному курсу

Більш детально зі шляхом конвертації можете ознайомитись в нашій базі знань: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360014652800
RussellUA 18 січня 2023, 6:51
Вже більше року, як є клієнтом Сенс Банку, але останнім часом стає дедалі гіршим їхній сервіс та їхні послуги! З’явилася проблема при сплаті комунальних послуг, точніше неможливість сплатити будь-яку з них! Усі шаблони перестали працювати, а створення нового, як вони радять — неможливо! Дуже було зручно сплачувати комунальні і без комісії! Чомусь банк не спішить виправляти цю проблему чи просто не хоче цього! Також проблеми часто з підтримкою в додатку, чат просто мертвий і ніхто не відповідає вже декілька днів, таке відчуття, що просто ігнорують чи звільнили більшість, бо немає чим платити заробітню плату! З карткою хамелеон, теж відбулися зміни в гіршу сторону, спочатку ліміт на зняття без комісії був 30000 гривень в банкоматі, а тепер 20000, але зате збільшили відсоток на залишок власних коштів до 8% — це вже не погано! Депозити — найкраще, що в них є, якраз депозити і відсотки за ними, але я думаю цьому є пояснення, оскільки банк у великому мінусі з початку війни! Думав знайти альтернативу цьому банку, але глянувши відгуки та відсотки в інших банках зрозумів, що усюди є свої плюси та мінуси, але для мене головне найбільший відсоток за депозитом, відсоток на залишок власних коштів та можливість платити комунальні послуги без комісії, що зараз в них не працює! У вас постійно якісь проблеми і дуже часто, робіть щось з комунальними платежами! Якщо чесно вже є велика недовіра до цього банку і невпевненість, щодо його нормальної роботи та платоспроможності, якби не депозит, то давно б вивів усі заощадження та закрив рахунок! Покращуйте сервіс та послуги, бо терпець вже увірвався!
Сенс Банк
Відповідь банку
20 січня 2023, 9:32
Дійсно перелік оплати комунальних платежів скоротився 23.12.2022 року, при зміниі партнера :(Тому це не баг який можна запросто виправити, на цей рік плануємо покращення і поки все вірно що вам рекомендують перевірити пошук за адресою або за кодом єдрпоу компанію і якщо її не буде проводити переказ за повними реквізитами. З приводу підтримки за цей тиждень від вас не бачимо звернень в авторизований чат, а на останній чат була відповідь, вже пишемо вам в особисті повідомлення, будемо розбиратись деж цей чат) Зміни тарифів залежать від пропозицій на банківському ринку, ми завжди аналізуємо та намагаємось пропонувати найвигідніші умови, при цьому якщо брати зняття готівки, ви можете мати додатково картку Вигода з таким самим лімітом та пакети послуг (але там є умови для безкоштовного обслуговування).

А що до збитків — Sense Bank продовжує працювати з операційним прибутком у близько 1 млрд. грн. на місяць, що відповідає середньомісячним показникам довоєнного 2021 року. Збитки банку за січень-листопад 2022 року, які складають 5,073 млрд гривень, сформовано виключно кризовим формуванням резервів за кредитами клієнтів, які постраждали від військової агресії. Більш того, така ситуація спостерігається й у інших банках із активним кредитуванням, що повністю відповідає вимогам регулятора та міжнародним стандартам фінансової звітності.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
yuriykisil 17 січня 2023, 9:34
Дуже вигідний банк. Застосунок працює відмінно.
Сенс Банк
Відповідь банку
17 січня 2023, 9:48
Дуже-дуже приємно отримувати такі відгуки від наших клієнтів ☺
Саме так ми розуміємо, що рухаємося в вірному напрямку. Але ще потрібно зробити багато чого, чим ми і займаємося. Будемо в майбутніх оновленнях дивувати вас функціоналом та пропозиціями 😍
Мінфін
Відповідь адміністратора
20 січня 2023, 9:30
Відгук не зарахований (на 20.01.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.8 45.5
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.8 45.5
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝