×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Всі курси банку |
Поповнення рахунку Київстар
^Богдан
Коментарі (12)
Як хочуть, так і нараховують кешбек.
Офіційні правила: 0,5% кешбеку в разі оплати гаджетами з Apple Pay / Google Pay в категоріях, які не було вибрано на початку місяця.
Тобто я умови виконав, а банк збрехав мені, просто надали не відповідь, а звичайну відписку.
Дана операція пройшла з мсс — 7399.
У статті, яку я надаю, зазначена інформація, що за даним мсс — бонусів нараховано не буде: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360013784920
Ви сплачували всю суму на Новій Пошті, отже ми використовуємо саме їх мсс для визначення операції. А даний мсс належить до «бізнес послуг».
Згідно 5.8. Банк не несе відповідальності за налаштування МСС-коду, оскільки останній є кодом категорії продавця та присвоюється торговій точці її банком-еквайром.
Щодо інформації на сайті — передано до відповідного підрозділу, якщо ж буде можливо, буде додано інформацію, якої саме вам не вистачило.
*Микита
Коментарі (36)
Блокування клієнта банку без ясної причини.
Закрити рахунки можна онлайн, написавши в чат через зручний месенджер, або сайт банку.
^Богдан
Коментарі (10)
Недотримання Законодавства воєнного часу
100-150 грн які ви маєте на увазі — можуть бути не сплаченими під час дії кредитних канікул відсотки, або ж комісії. На жаль повністю відмінити і це ми не змогли. Тому проценти продовжували нараховуватись, через що сума сплачених відсотків дійсно збільшилась (Згідно правил НБУ це було дозволено і допомагало банку залишатись в стабільному стані), а комісії були перенесені на розподілені на майбутні платежі.
З приводу того, що банк телефонував про вашу заборгованість — ми працюємо згідно законів Україні, проте якщо ви вважаєте, що їх було порушено, я вже пишу вам у особисті повідомлення щоб дізнатись про це детальніше, та передати ваші слова колегам.
Сподіваюсь змогла все пояснити🥰
Із повагою, Марі♥
Коментарі (5)
Брешуть по депозитам
З повагою, ваш помічник Андрій
Коментарі (2)
Нарахування комісій
Коментарі (2)
100% комисии в месяц + колекторы
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (2)
ЗАКРОЙТЕ УЖЕ ЭТУ РУСНЯВУЮ ШАРАГУ!!!
Шкода, що ви так і не відповіли нам у приватних повідомленнях. Але якщо все ж таки напишите, то перевірю вашу картку та проінформую щодо її тарифів.
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (20)
Не рекомендую пользоватся
У випадку, коли фінансові зобов'язання не виконуються, банк має право передавати договір клієнта на обслуговування компаніям-партнерам, що будуть займатись цим питанням.
Стосовно вашої ситуації, то таке теж можливо, якщо після повернення обслуговування до банку, зобов'язання не виконуються. Якщо ваш договір обслуговується іншою компанією, то для вирішення питань щодо погашення боргу вам потрібно звертатись до них на пряму.
З повагою, Андрій 💙
Коментарі (6)
Розірвали співпрацю, а кошти не повертають
Коментарі (12)
Не віддають кошти з конвертаційного депозиту
^Богдан
Коментарі (4)
Реструктуризація
З усім бажанням оплатити по поточним рахункам, я просто не маю на те можливості.
Звернувся до чату підтримки з запитанням про реструктуризацію, чи необхідно якесь звернення і т.п. мені скидають посилання на статтю від банку по реструктуризації «стоп прострочка» і повідомляють, що за кожним клієнтом індивідуально розглядається стосовно поточного питання. Виходить, що при всьому моєму бажанню якось реструктуризувати борг і ПЛАТИТИ, потрібно чекати невідомості, тому що, як такого звернення від клієнта і розгляду питання, я так розумію, що не має
Вибачте, що трохи вийшов квест із звернень, але щиро радий був вам допомогти 😊
/капітан Підтримка, Ярослав 😎
Коментарі (3)
Благодарность за обслуживание
Дякуємо, що обрали наш банк та залишаєтесь із нами 🤝
Ваш онлайн-помічник, Андрій 💙
Коментарі (1)
Баланс живе власним життям
звечора перевів усі кошти з картки на сейф, зранку баланс дебітової картки МІНУС 302.22 грн. Питаю в чаті: поясніть куди ділися мої гроші, бо у деталізації жодних записів за цей час немає.
Відповідь 1: підключаємо колег, приєднуйтесь протягом 24 год.
Відповідь 2: ми займаємося, надамо відповідь протягом 2х робочих днів.
Відповідь 3: СМС Shanovnyj kliente! Vash zapyt rozglyanuto. Z boku Banku ne vyjavleno porushen' dogovirnyh vidnosyn. V razi najavnosti pytan' zvertajtes' v chat za posylannyam https://hi.sensebank.com.ua/chat abo telefonom 0800502050. Z povagoyu Sens Bank!
Чи можливо у банку так зробити, щоб клієнт мав можливість контролювати власний баланс та бачити і розуміти всі його зміни самостійно?
Бо виплата відсотків по сейфу пишеться у історію, а сам баланс сейфу при цьому не змінюється ще кілька годин (і відстежити момент коли та наскільки він змінився кожного разу не реально), гроші нишком списуються з карти, навіть у мінус із дебітової (можливо якісь корегування/комісії/доплати) а в історії взагалі нічого про це немає. Так втрачається довіра до банку ☹, навіть якщо банк все списав корректно, але ж «вничку». Мають же існувати якісь сертифікації для банківської системи та правила відображення достовірної інформації…
Дійсно, через особливості проведення операцій в іншій валюті, можуть виникати подібні ситуації, коли за дебетовою карткою виникає мінус. Наша команда робить все можливе для того, щоб покращити це. Ознайомитись із особливостями проведення операцій в іншій валюті можете за цим посиланням https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360014652800?source=search.
Щодо балансу та відображення деталей списань, то в планах є покращити це, але на жаль, поки що точних термінів вирішення цього немає.
Бережіть себе та близьких, все буде Україна 💙💛
З повагою, Андрій
Коментарі (7)
Как легко потерять все деньги за минуту в Sense Bank
Про виплату коштів онлайн. Зі співробітником проговорили дану ситуацію, пробачте, будь ласка, за незручності. Кошти на вказані вами реквізити вже відправили і рахунки будуть автоматично закриті через 30 днів, зараз вони вже заморожені.
^Богдан
Коментарі (6)
Банк відмовився підтримувати ділові відносини при наявності валютного депозиту (я клієнт з 2017 року)
Через війну у травні, 2022 році звільнилася з цього підприємства, але продовжила користуватися послугами Альфа Банку, а саме проводити розрахунки в торгових мережах, знімала готівку у касі Банку, розмістила валютний депозит …але така моя діяльність здалася Банку підозрілою, тому без жодних попереджень Альфабанк заблокував мої рахунки, при тому що депозит на момент блокування, ще не добіг кінця, і лише через півтори місяці від дати блокування мав бути мені зарахований на картковий рахунок, та за умовою обслуговування виданий без комісій у касі банку…але не склалося, зараз банк мені не хоче видавати валюту у касі свого банку, а безальтернативно пропонує, тобто примушує, зробити свіфт-переказ на мій валютний рахунок відкритий у іншому банку за 25 умовних одиниць (долларів), тобто вся економічна доцільність розміщення депозити втрачена. А я б хотіла цей депозит зняти у готівковій формі у касі СенсБанку (Альфа Банк), як обіцяли співробітники банку при відкритті депозиту у них на відділенні м. Харків, пл Павлівська 2.
Співробітники Банку ніяк не можуть вирішити це питання і безпідставно надають лист про відмову у обслуговуванні закону про фінансовий моніторинг, більше того ввжаю це звинувачання безгрунтовним, адже мною банку було надано довідку про доходи та декларацію фізичної особіи підприємця, тобто проведені розрахункові операції є цілком в рамках мого власного бюджету, але Банк не взяв до уваги ці документи, і тепер мої власні кошти може повернути лише за умови сплати комісії. Не раджу цьому СеНС банку (Альфа банку) довіряти свої кошти, так як банк не дотримуючись умов договору, вам поверне їх лише при умові сплати комісії, на які ви не розраховували раніше.
На жаль блокування Фінансового моніторингу не є нашим особистим рішенням, його приймає не банк, не якийсь конкретний відділ, і навіть, якщо ви надасте нам всі потрібні документи — ми відправляємо їх до фін. моніторингу, і саме вони вирішують, чи буде зняти блокування. І дійсно, при такому блокуванні ми не можемо видати вам кошти в касі банку((
Проте, маю надію, що зможу спробувати допомогти вам, для цього вже пишу у приватні повідомлення, щоб уточнити деяку особисту інформацію. Сподіваюсь на ваше порозуміння🤗
Із повагою, Марі♥
Коментарі (26)
Гарна новина для фанатів Альфа (Сенс-банку)
на картки банку з російським акціонерним капіталом Альфа (Сенс-банку).
Тому від отримувачів соціальної допомоги вимагають терміново
надати банківські реквізити державних банків — Привату або Ощаду.
Виплату стипендій на картки Альфа (Сенс-банку) також
припиняють, тому навчальні заклади рівно через рік
россійської агресії повинні будуть оперативно закрити
все студентські картки в Альфа (Сенс-банку).
З надією на швидку ліквідацію
останього оплоту російського
акціонерного капіталу
у банківському секторі України,
ваш Qwerty1999.
Sense Bank був акредитован та являється в списку уповноважених банків, котрі включено у перелік банків, які здійснюють виплати від соціальних служб, пенсії та стипендії. При цьому, на час військового стану, відповідно до рішення Мінфіну, цей перелік не підлягає перегляду.
Будемо вдячні, якщо ви надасте посилання, де ви ознайомилися з подібною інформацією. Бо інформація, котрою ви володієте, більше виглядає як «фейк» задля дестабілізації роботи банку.
/капітан Підтримка, Ярослав 😎
Коментарі (56)
Прохання розібратись з соц.виплатами
З приводу соціальних виплат — Управління соціального захисту не може вимагати від вашої доньки змінити банк чи рахунок, так як всі соціальні картка (у будь якому банку) перш за все створенні для цих виплат, і соц. захист не може самостійно обирати за вас банк: у цій ситуації я можу вам порекомендувати звернутись до Управління, та залишити скаргу на цих співробітників, так як такі вимоги є неправомірними.
З приводу ж стипендіальних виплат — тут трішки інша ситуація: деканат може обирати, із яким банком йому взаємодіяти, так як державні установи можуть співпрацювати з якимось конкретним банком. Тут, на жаль, дійсно доведеться міняти рахунок😔
Дякую, що залишаєтесь із нашим банком, та довіряєте нам. Для нас це дуже важливо.
Із щирою турботою, Марі♥
Коментарі (3)
Сенс или *** ?
Создал шаблон для перевода с карты Хамелион (как дебетка используеться) на карту Монобанка.
Тыкаю шаблон — жму оплатить — бегло смотрю комиссия 0, жму переказаты — опа комиссия 55грн.
Проверяю — по умолчанию подставляет кредиткую карту — а не ту с которой шаблон рисовался! — действительно после нажатия оплатить — некоторое время висит комиссия 0 грн!, но через время происходит пересчет, но нажать «переказаты» кнопочку можно и до просчета комиссии!
Накуя спрашиваеться накие приколы?
Будем как-то решать это? Или дальше будет расчет на ЛОХА?
З приводу шаблону, він не створюється під окрему картку, тобто є загальним. Щоб не створювати 10 шаблонів під кожну картку, ви можете її просто обрати при переказі.
Ми раді, що допомогли вирішити це питання та зробити наш застосунок більш зручним.
/Анастасія, ваш вирішувач багів
Коментарі (31)
Банк решил самоубиться
Я не знаю какой олигофрен придумал сменить насильно тарифы по картам по сути убивая грейс период — вводя комиссии в 100 грн + 0.1% от кредитного лимита + 1% от текущего баланса в «расчётный день», но он будет ответственным за самый крупный отток клиентов из этого банка. Купи за 1 день до «расчётного дня» что-то на 20 тысяч с лимитом в 100 тысяч и внезапно ты взял деньги в долг под 730% годовых. Ну и мелкие гадости — архива тарифов нет, доллары снять — жди 2 недели, снять депозит на 100 тысяч в долларах нельзя целиком, они считают для выдачи не по НБУ, а по 37.8, откуда такой курс никто не знает. По картам лимиты — похоже на кризис ликвидности. Через месяц забираю последний депозит и до свидания. Был лучший банк в Украине не так давно, как мало нужно времени что бы превратиться в один из худших.
Цитата с сайта банка:
«Чому мені автоматично підключають саме цей тарифний пакет?
Спираючись на ваш досвід користування додатковими послугами, в тому числі послугами страхування від фінансових ризиків та від ризику нещасного випадку в минулому, тарифний пакет «Розширений++» буде найбільш оптимальним для вас. В будь-якому випадку, в разі якщо вас не влаштовують нові умови, ви завжди можете відмовитися. Але не варто =)."
«Чи можливо відмовитись від розширеного тарифу?
Так. Якщо бажаєте повернути тариф обслуговування, яким ви користувалися до встановлення тарифу «Розширений ++»:
— зверніться до онлайн-чату або відеочату в Sense SuperApp;
— зателефонуйте до контакт-центру 0 800 50 20 50."
Щодо отримання коштів, то ми розуміємо, що ви хочете отримати свої кошти якнайшвидше, але реалії воєнного часу не дають нам це реалізувати. Натомість, ми гарантуємо зняття заброньованої готівки у визначений термін. Навіть, якщо була тривога — бронь буде дійсна і наступного дня. Можливо через деякий час ми знайдемо рішення даного питання якнайшвидше, але поки що так (
Щодо курсу, то використовується картковий курс продажу, який зазначений в додатку.
Щодо лімітів картки та додатку, дійсно, деякі ліміти були змінені, наприклад, ліміт на видачу коштів за кордоном. Адже з'явилися непередбачені заборони з боку НБУ.
З повагою, Микита
Коментарі (12)