×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.85 | 45.3 |
USD | 41.1 | 41.55 |
Всі курси банку |
Проблема з наданням інформації стосовно кредитної історії.
В подальшому я мав намір отримати кредит для здійснення підприємницької діяльності, однак не зміг цього зробити, оскільки, згідно з інформації ТОВ «Українське бюро кредитних історій» кредит, про який зазначено вище, не погашений.
Я почав з’ясовувати причину і виявилося, що відповідальним працівником ПАТ «Альфа-Банк», з незрозумілих підстав внесено в мою кредитну історію некоректну інформацію при вид, початок дії договору, укладеного у квітні 2013 року. Відповідно ТОВ «Українське бюро кредитних історій» самостійно внести відповідні зміни не може.
На мої неодноразові звернення в усній формі по телефону, в письмовій формі ПАТ «Альфа-Банк» не відреагував, фактично усунувшись від вирішення проблеми, створеної його ж працівниками.
Пройшло вже більш, ніж 1,5р., я відповідно не можу отримати кредит для розвитку підприємництва, оскільки наявна інформація про заборгованість, що міститься у даних ТОВ «Українське бюро кредитних історій» є недостовірною та створює загрозу моїй діловій репутації, формує негативний імідж позичальника, тоді як жодної заборгованості перед ПАТ «Альфа-Банк» у мене немає.
За таких обставин, мені все ж прийдеться звернутися за судовим захистом, що надасть даній ситуації публічного характеру і навряд чи позитивно вплине на репутацію ПАТ «Альфа-Банк» як надійного партнера з кредитування.
У заяві вказати:
— що ви даєте Банку дозвіл на перевірку даних в БКІ (обов'язково);
— дату, коли дізналися про некоректність даних в БКІ;
— яким чином ви дізналися про некоректність даних;
— що саме некоректно вказано в БКІ;
— номер кредитного договору.
Коментарі (1)
Люди незвязуйтесь з тим банком ніколииии
Я нею непользувалася помилково активувала і за те що я активувала мені наросло 2000 гривень.
Користувач не надала документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що вона є клієнтом або користувалася послугами даного банку.
Коментарі (3)
телефонный спам
просил не звонить мне. все равно звонят раз в три месяца.
сегодня звонит очередная продавщица, спрашивает: «интересно обслуживать ваш фоп?», я говорю: «нет». а эта дура продолжает свой монолог. в итоге я положил трубку.
чтобы у вас покупали услуги, эти услуги должны быть полезными. тупо звонить всем в подряд — плохая тактика. это уже не работает. получайте еще один плохой отзыв! с каждым вашим звонком вы убиваете свой бизнес.
Написати коментар
Скрытые платежи
Дополнительно вы можете перевыпустить карту на продукт с другими тарифами. Тарифы по нашим кредиткам: https://alfabank.ua/private-persons/credits/cards/tarifi-ta-umovi-3
Коментарі (2)
Альфа банк
Коментарі (2)
Альфа-Банк очень большой любитель скрытых комиссий!
за 1 грн. :) так сказать на пол года!!! Открытие и обслуживание (ОДНА грн. 00коп. в месяц) + платежи там по 3 грн штука! но есть и маленький нежданчик который был обнаружен при закрытии счёта нужно оплатить 300грн. как вам такое?+ если нужна справка ещо 300грн. при оформлении об етом тишина! Хотя за продукт по закону должна быть указана цена!!! Ссылается банк на сайт! На котором не реально чтото лишнее кроме рекламмы найти! Всем спасибо!!! не рекомендую банк для ФОП!!!
Малому и среднему бизнесу — Расчеты — Тарифы для малого и среднего бизнеса
Коментарі (6)
Ужасный кредит онлайн
Написати коментар
стремный банк
Написати коментар
Задолженность
Коментарі (2)
Реструктиризация
Выражаю Вам признательность за возможность
Урегулировать задолженность по ипотеке, через такой механизм как реструктиризация долга.
Вместе с тем, после проведенной мною оплаты
30.10.18 до сегодняшнего дня, я не получил согласно ст .605 ГК Украины и Доп.соглашения к договору(45 -14/326 от 19.12.07) от 30.10.18 документа ооб отсутствии претензий Банка и снятии.задолженности.
Хотя при этом я имею от Вас.гарантийное письмо и доп сог от 30.10.18, где мы договорились, что спустя 180 дней Банк обязан предоставить мне соответствующие документы.
После моего обращения в колл- центр 12.11.19, мне сообщили, возможно в феврале 2020 я получу необходимые документы.
Уважаемые, прошу разьяснить мне, правомерность Ваших действий и законность Гарантийных писем от 30.10.18.и доп.сог 45 14 326 от 30.10.18.
Прошу мне ответить в электронном виде.
Надеюсь на Вашу благоразумность.
Заранее спасибо
Коментарі (3)
Проблема снятия депозита
Да… деньги я положила небольшие но это мое дело и т. д. Пришел тот день когда у меня прошло договоренных 6 мес. и что пришла в отделение, на что мне сказали, что в этот день я его забрать не могу, а только с пн. Замечу… Причины внятной я не услышала. Сотрудник как на своей волне в какой-то момент мне показалось что я ей вообще мешаю и раздражаю. Я понимаю, что в пн, мне его все же возможно вернут но… может я не должна ходить к Вам по несколько раз. Куда пропал Ваш уровень который был 1,5 года назад? Прошу максимально быстро решить мою проблему у меня нет недели-две.
В дальнейшем рекомендуем заранее заказывать необходимую сумму, это можно сделать через Контакт-центр. Сегодня вклад выдали вам в полном объеме.
Написати коментар
Заблокировали карту порядочного человека!
Коментарі (1)
Ненормальная выписка по карте
Делал 3 покупки 29, деньги с баланса списали, но куда как и чё ни в мобильном приложении ни MyAlfa ничего не отображается.
Почему такие секреты?
Коментарі (5)
Куди зникає клієнтоорієнтованість. Банк змінює пріоритети?
Рушійною силою стати клієнтом банку була необхідність в період банкопадів мати резервні картки і рахунки для розрахунків в Україні і за кордоном, а наявність якісних достатньо функціональних і зручних віддалених сервісів на той час буда рідкістю і додатковою перевагою. Спочатку банк був «тихою гаванню» і використовувався як для так званого «НЗ» чи розрахунків, коли були проблеми з картами і сервісами основного банку, так і для неризикових серйозних операцій, наприклад, отримання значних відкладених у часі переказів (була впевненість, що банк не впаде/зачинять, і плановий переказ дійде через 3,6,12 і більше місяців). Далі, навіть, більше року використовував картки і сервіси як основні, а не резервні.
Проте в останній рік перевів банку не тільки в статус резервного, і навіть, не 2-3 піоритету, але й почав забувати пін-коди до 4х карт, що покриваються пилом без діла. І нижче поясню чому.
Поняття клієнтоорієнтованості в якості основної стратегії роботи українські банки в основному перейняли з закордонним досвідом близько десятиріччя назад і не так давно прийшло розуміння, що саме ця стратегія дозволяє не тільки зберегти і наростити клієнтську базу, але й здешевити послуги, адже робота з лояльною часткою клієнтів менш затратна(економія маркетингу і не тільки), більш глибока (клієнти орієнтуються на більші суми і терміни) і всестороння (клієнт дозволяє банку знати про себе більше, більше підключає послуг, навіть, дозволяє банку зайняти певну монополію в бізнесових і приватних справах).
І в умовах глобальної інформатизації, віртуалізації і мобільності для мене особисто клієнтоорієнтованість збільшує свою вагу, адже час, нерви і зручність набагато цінніші за пару зекономлених гривень.
На жаль, Альфа Банк демонструє відсутність клієнтоорієнтованості все частіше.
Першими тривожними дзвіночками стали численні приклади зменшення зручності для клієнта – так, я теж стикався з суперечливими пояснення на різних етапах активації і користування картами, щодо підключення/відключення послуг (смс, страховки, …), щодо різної логіки обслуговування і зарахування на дебетні і кредитні продукти (кредитний своп, і різні операції повернення і перерахунків коштів в межах банку, країни і закордонні були неодноразово).
Чого тільки варто, те що банк може проводити операції щодо українських розрахунків/зарахувань 3 банківські дні.
Коли все частіше розрив між дата операції і дата проводки складав 2-3 банківські дні, б’ючи рекорди держбанків, а такі самі дії в ПриватБанка і конкурентів не перевищували 1 банківський день, я почав відмовлятися від цієї сфери використання банку.
Крім того, зарахування коштів на картковий рахунок проводиться після того, як відбудеться розрахунок між банками.
Коментарі (4)
«Чёрная» пятница по Альфа-Банку (вопрос решен 05.12.2019)
Коментарі (16)
СЕРВИС РАБОТЫ С ПЛАТЁЖНЫМИ КАРТАМИ
Коментарі (1)
Некомпетентность сотрудников контакт-центра
Написати коментар
Обман клиентов в мобильном приложении
Банк тупо вводит в заблуждение людей. Нарушает права клиентов. Решить проблемный вопрос операторы не могут. То есть деньги через приложение забрать могут, при этом обманом введя в заблуждение и указав не верные условия. А вернуть леньги не могут. С таким отношением к клиентам банк не долго протянет.
Коментарі (2)
Жахливий банк
Коментарі (1)
Не дают купить льготный билет
Написати коментар