Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
zig4free 8 травня 2023, 11:11
Таки очередной раз меня СенсБанк побрил, но только сейчас более ухищренным способом, в выписке по карте банк скрывает некоторые операции, например дополнительные комиссии, которые надо отдельно смотреть либо в веб приложении, либо делать выписку по счету.

Общение с поддержкой ни к чему не привело, сотрудники банка считают правильным, что такие операции не отображаются в выписке движений средств по карте.
Сенс Банк
Відповідь банку
9 травня 2023, 15:54
Комісія була нарахована коректно, в особистих повідомленнях розказали детальніше.

З приводу відображення дякуємо за зворотній зв'язок в коментарях, що розібралися :)

Головна проблема, через яку виникла ця ситуація — це те, що комісію не списали одразу після проведення операції, а лише після фіналізації операції по рахунку. В мобільному додатку Sense SuperApp в таких випадках комісія завжди відображається поруч з операцією, за яку нарахована, щоб було зрозуміло, що вона не з'явилася «з повітря».

Сподіваємось, що в майбутньому таких ситуацій не буде, ваші зауваження взяли до уваги ✅
^З повагою, Богдан
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Omiliutina 7 травня 2023, 13:15
Доброго дня! Хочу подякувати представниці «Сенс-банку» Анастасії Симко за допомогу у вирішенні питання. Також подяка за оперативне реагування представникам банку і вирішення проблем. Чат-бот теж налаштований так, що легко можна вийти на консультанта.
Сенс Банк
Відповідь банку
7 травня 2023, 13:52
Нам дуже приємно бачити, що ви залишились задоволені нашим обслуговуванням та роботою нашої Анастасії 🥰 Раді, що ваше питання в чаті було вирішено. Якщо з'являться додаткові запитання, то ми завжди будемо раді вас бачити знову в чаті 😉

З повагою, Андрій 💙
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
VictoriaR 6 травня 2023, 0:44
Я хочу сказати, дякую, прекрасній дівчині, яка допомогла мені, розібратись у моїх питаннях, яка ввійшла у моє положення, яка зрозуміла, що потрібно зробити та послухала мене, я дуже дякую, за оперативну відповідь, за те, що на зв‘язку, я таких щирих людей не зустрічала багато у житті, я хочу вам віддячити, бажаю, щоб добрі справи, які ви робите, обернулись до вас втричі більше, дякую вам ❤️❤️❤️
Сенс Банк
Відповідь банку
6 травня 2023, 2:27
Дякуємо за ваш відгук, передамо Світлані вашу подяку.
Завжди чекаємо на вас як Хатіко в чаті, щоб допомогти ❤
Анастасія, ваша помічниця
Серега Петров 5 травня 2023, 14:05
Добрый день! Хочу обратить к банку и задать вопросы на которые мне не отвечают ни отделении ни по телефону горячей линии. Я хочу и пытаюсь решить вопрос с кредитом звонишь в банк говорят звоните коллекторам (спасибо хоть номер коллекторов дали на горячей линии) звонишь колекторам спрашиваешь возможные способы решения вопроса по кредиту у меня знакомые решали не давно так говарят звоните в банк. Коллектора говорят что банк не дают ни каках предложений, а они так не могут.
1. Почему банк не уведомил меня что продали или передали на обслуживание коллекторам? (сотридники банк тоже почемуто говорят то продали то передали)
2. Мне звонили с банка сотрудники мы общались что да как после чего они сказали что нужно подойти в отделение и предоставить оригиналы документов обговориных и написать заявление на главу банка и будет доступно предложение 50\50 я сходил все сделал. Ответ не получил предложение тоже. Звоню можно узнать что с ответом говорят отправля смотрите в спаме возможно. Посмотрел нет ни чего. Сотрудники говорили ожидайте все будет в итоге продали или передали коллекторам. Почумы так происходит? Меня сотрудники банка обмановали?
Прошу связаться со мной предстовителей банка и разьяснить ситуацию. Я жил в харькове по улице Бучма кто знает она очень сильно разбита. На данный момент являюсь ВПО. Хочется найти все-таки с банком взаипонимание.
OlgaPonomarenko 2 травня 2023, 16:34
Відділення за адресою: Київ, вул. Б. Хмельницького, 17/52-А
Висловлюю подяку за оперативне рішення 2 питань, які у відділенні та у чаті (створили та) не змогли вирішити працівники від мин.п.ятниці. Також дякую за доступні й зрозумілі покрокові інструкції для реєстрації/користування Коворкінгом. Таке ставлення до клієнтів у Альфа/Сенс — рідкісно-рідкісний виняток, попри наявність перс.менеджера та купи подібної «мішури». Здоров’я та наснаги Вам, Вікторіє. Вірю, що цей відгук прочитають і Ваші керівники, і директор віділення, яке є у м.Києві, Б Ц Леонардо. І кожен зробить належний висновок. Миру нам усім, у душі й за вікном!
Сенс Банк
Відповідь банку
2 травня 2023, 16:39
Висловлюємо подяку за детальний опис ситуації, дійсно Вікторія майстер своєї справи.
Дані слова вже передані Вікторії та керівництву і обов'язково це буде оцінено 💛
Зробимо роботу над помилками і попросимо у Вікторії майстерклас )
Ваш помічник, Микита 😻
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
09876lkjhg 2 травня 2023, 15:02
Слов у меня просто нет таких чтоб все выразить Донець Юлия лучшая!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
2 травня 2023, 15:06
Вже передали ваші слова Юлії, вона дуже вдячна вам. Ви зробили її день краще 💛
Ваш помічник, Микита
Angel3007 2 травня 2023, 13:50
Хочу поблагодарить Наталью Давиденко!
Сегодня столкнулась с проблемой переустановки приложения банка.
Наталья решила проблему за 2 минуты!!!
Я потратила на это сегодня пол-дня!
Если есть такая возможность отметить сотрудника за квалифицированную работу?!
Обещаю рекомендовать Ваш банк знакомым!!!
Спасибо Наталья!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
2 травня 2023, 13:56
Дуже дякуємо вам за відгук 😊

Ми стараємось, щоб будь-яка ваша проблема якщо і виникла, то вирішувалася б так само швидко. Проте подяка окремому співробітнику це завжди приємно 💙

^З повагою, Богдан
Руслан Новиков 1 травня 2023, 23:02
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Привокзальна, 2/1
Пять лет пользуюсь этим банком. Проблем особых не было.
Единственная проблема оплата на иностранных сайтах не возможна.
Видимо из-за санкций. Очень мало банкоматов. Сейчас снять наличку проблема. Раньше без проблем в любом банкомате можно было, сейчас этой возможности нет.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 7 травня 2023, 16:48
Приємно, що 5 років ви вже з нами 😊
А також дякую за ваш відгук. Проте хочу додати інформацію стосовно оплати на закордонних ресурсах:
— покупка з гривневих рахунків на закордонних сайтах за календарний місяць можлива, але максимальна сума 100,000 грн на всі гривневі рахунки;
— покупка з валютних карток на закордонних сайтах без обмежень НБУ, але в рамках денного ліміту по картці.

Що стосується банкоматів, то треба також розуміти, якщо це в наших — можливо на той момент не було коштів або ж проблема була в іншому. Якщо в банкоматах інших банків, то це вже питання до партнерів.
Писав вам у приватні повідомлення, щоб перевірити ваші дані, можливо сам ресурс відмовляє при оплаті. На жаль, так і не отримав від вас відповіді. Але в будь-який момент ви можете написати нам як у Чат підтримки, так само тут у ПП.
Для допомоги та вирішення ваших питань 😉

/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
mam0n2009 30 квітня 2023, 12:33
До мене підʼєднався спеціаліст Оксана Самойленко, і дуже швидко допомогла вирішити моє запитання, дякую за таку швидку та продуктивну роботу.
Сенс Банк
Відповідь банку
30 квітня 2023, 13:22
Раді бачити, що ви залишишись задоволені спілкуванням з нашою Оксаною 😊 Ми обов'язково передамо вашу подяку їй. Якщо з'являться додаткові запитання, то будемо раді знову бачити вас в чаті 🥰

Ваш помічник Андрій💙
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
smuller78 29 квітня 2023, 17:45
Ще 2 місяці тому банк використовував звичайний Григоріанський календар, відомий із 1582 року. А вже у цьому місяці перейшов на власний календар, де 3 місяці тривають 99 днів, а рік — 372 дні. Враховуйте під час відкриття депозитів.
Сенс Банк
Відповідь банку
29 квітня 2023, 17:58
Депозит на рік = депозит на 372 дні вже дуже давно (можливо і навіть завжди 🙄).

На останньому екрані, до речі, попереджаємо про це. Депозит оформлюється не на календарні місяці (умовно якщо оформити 15 травня на 3 місяці, то він не обов'язково повинен закритися 15 серпня), а на певну кількість днів. За кожен з цих днів (окрім дати оформлення і дня закриття депозиту) нараховуються відсотки, тому за більше днів більше відсотків ;)

Дякуємо вам за відгук та уважність, адже важливо знати про всі нюансу продукту, яким користуєтесь

^З повагою, Богдан
Syerov 28 квітня 2023, 23:00
Зіткнувся з проблемою в закритті карткового рахунку пакету «Графіт». За умовами якого щомісяця користувач пакетом зобов’язаний сплачувати абонплату у розмірі 500 гривень.

За декілька діб до закінчення календарного місяцю я виконав всі вказівки в банківському додатку та отримав СМС з прийнято заявкою на закриття рахунку. Так як бажав його закрити.

З настанням нового календарного місяцю нарахування у розмірі 500 гривень не було. Лише через два тиждні мені нарахували абонплату 500 за користуванням пакетом «Графіт». У зв’язку з чим на рахунку виник мінус 500(

Я відразу у відеочаті зателефонував в підтримку банку. Потрапив на працівника банку Сергія Кирилова, який повністю дізнався про мою проблем. Я підтвердив СМС від банку про своєчасність своїх дій. Сергій ввічливо під сигнали повітряної тривоги, яку я чув на відео🤦🏻‍♂️, пообіцяв максимально допомогти вирішити моє питання. Через 4 дні після нашої розмови, мені зателефонував Сергій та повідомив, що у нього вдалось вирішити відповідне питання, та скасовано нарахування 500 гривень. При цьому допоміг за лічені секунди закрити рахунок.

Дуже приємно працювати з висококваліфікованими професіоналами.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 29 квітня 2023, 8:30
Вау! Я вам дуже вдячний, що ви повністю розписали історія, яка сталася та як мій колега, Сергій Крилов, допоміг вам її вирішити. Вашу подяку передав колезі і вважаю, йому буде дуже приємно побачити цей відгук та 100% відгукнеться йому у ❤
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
4444 28 квітня 2023, 16:46
Мы за границей попали в сложную материальную ситуацию. Карта аннулирована, а денег не много.звоним в банк…связь плохая.воздушные тревоги. Но земля не без добрых людей Сергей Крылов в видеочате!!! Отличный специалист и душевный человек!!! Рассказал, показал и помог по-настоящему!!! Мы ему благодарны от души! Думаю руководству Сенс Банка надо отреагировать!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
28 квітня 2023, 17:15
Вау😍 Обов'язково передамо Сергію ваші слова, і дуже вдячні, що не забуваєте писати про нашу роботу))

Марі♥
BSdv 27 квітня 2023, 16:15
Відділення за адресою: Харків, пр-т Героїв Харкова, 196-А
24 квiтня 2023 року менi зателефонував представник банку з приводу депозиту, термiн дii якого закiнчиться 27 квiтня 2023. На його питання чи буду я забирати кошти по закiнченню депозиту я сказав що кошти буду забирати. 27 квiтня 2023 року я звернувся до вiддiлення банку номер 27 у м. Харкiв. У прверненнi коштiв менi було вiдмовлено з аргументацiею, що кошти заброньованi пiд iнших клiентiв i взагалi iде вiйна i кошти не доiхали до банку. Прикро, що у цей важкий час окремi банки намагаються не виконувати власнi зобов’язання.
Сенс Банк
Відповідь банку
27 квітня 2023, 18:10
Дійсно є певні терміни щодо повернення коштів з депозиту. Тому згідно правил, все зроблено вірно. Колеги з відділення пішли вам на зустріч та зробили бронювання коштів на 28.04. На наступний день після звернення до відділень.
Щодо співробітника, який повинен був зафіксувати звернення на бронь коштів раніше — на, жаль, інформації немає. Тому можливо помилка була і з нашого боку.
Хочемо принести вибачення за дану ситуацію, бо вийшло недорозуміння.
Приходьте завтра за грошима 💛
*Микита
Володимир Гончарук 26 квітня 2023, 18:21
Мною ще в 2014 був підписаний додаток до Договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб в рамках обслуговування продукту «Максимум-готівка» з АТ «Альфа Банк». Згідно з умовами цього додатка ліміт кредитної лінії був вказаний 30 000 грн. При підписанні договору Банк використав «Додаток до договору», а не сам договір. Згідно з підписаним мною документом, згідно з додатком, я мав користуватись коштами під 20% річних. Хоча фактичні відсотки які я виплачував роками сягають 70% річних. Банк посилається на «Договір», який я жодного разу навіть не бачив в обличчя, та не ставив на нього свій підпис. Мною був підписаний «додаток» під 20% річних.
Протягом декількох років я користувався карткою і у процесі банк нараховував мені заборгованість. Я не міг зрозуміти весь принцип нарахування та продовжував користуватися карткою періодично знімаючи та поповнюючи кошти. У результаті сума заборгованості зростала. У листопаді 2022 року я звернувся до відділення АТ «Альфа Банк» з проханням припинити нарахування коштів та знайти можливість зменшити суму боргу. А також попросив зупинити дію продукту «Максимум-готівка», за яким щомісяця нараховуються відсотки за обслуговування, збір пені та штрафів. Співробітник відділення повідомила усно, що це не можливо, що поки є борг діятимуть також нарахування за користування продуктом «Максимум-готівка». Я припинив користуватися цією карткою з листопада 2022 року.
Я попросив роздруківку суму заборгованості, яка була надана в форматі, що погано читається. У результаті я був змушений звернутися за безкоштовною юридичною допомогою і на запит адвоката отримав через КІЛЬКА місяців детальну роздруківку в електронному форматі. Зогляду на нарахування я вже заплатив банку колосальну сумму, яка в 10 разів перевищує наданий мені кредитний ліміт. Не дивлячись на сумму яку я вже виплатив банк ніяким чином не йде мені на зустріч. Банк не зупиняє нарахування, не дає можливості зупинити дію продукту «Максимум-готівка», не дає жодних пропозицій про зменшенню боргу. Сумма цього боргу зростає в геометричній прогрессії! При цьому співробітники Сенс Банк почали чинити на мене психологічний тиск, загрожуючи додатковими санкціями та передачею мого боргу до коллекторських служб.
Я є безробітним, в моїй сім'ї два інваліди — син і дружина, з якими я проживаю спільно і здійснюю догляд за ними. Стан мого здоров’я в даний момент теж погіршився, я не можу працювати. Після дзвінків з вимогами і погрозами від співробітників банку я відчуваю критичний стан. Я безліч разів писав звернення, телефонував, приходив, виконував всі вимоги та «поради» банку. На все я отримую відмову. Ваш банк створив бюрократичне коло в якому неможливо потрапити до людини, яка дійсно могла б допомогти з вирішенням мого питання. В головний офіс нікого не пропускають. Кожен співробітник перекладає відповідальність на іншого, та відправляє мене писати наступні «заяви» та «звернення», які не дають жодного ефекту. Все це лише затягування часу, в якому сумма боргу невпинно зростає. Все що робить банк це надсилає до мене некомпетентних менеджерів з регулярними дзвінками з вимогами оплати та загрозою збільшення штрафів.
Я пишу сюди, бо мене ніхто не чує та не має жодного бажання розібратись з моєю проблемою
Моя сім'я живе за межею бідності. Я маю всі довідки підтверджуючі наш фінансовий стан, стан здоров’я членів моєї сім'ї та мого власного здоров’я. Роками я платив все що міг і те чого не міг, але Банк вочевидь прагне звести мене нанівець.
Я прошу зверніть увагу на мою проблему, та надайте реалістичне вирішення цієї ситуації!
Сенс Банк
Відповідь банку
30 квітня 2023, 14:36
Хочемо подякувати за повне описання ситуації, яка виникла. Маємо наступне:

Нарахування % відбувається згідно тарифів картки. Якщо ж ви сплачували лише мінімальний платіж, то зрозуміло чому сума, яку ви віддали, була в декілька раз більше, ніж ви брали. Щоб закривати кредитний ліміт, потрібно сплачувати більше і тоді б через деякий час ви просто погасили б борг і все.
Щодо передачі боргу до колекторки — таке дійсно можливо і нічого забороненого в даній ситуації немає.
Зі свого боку намагалися знайти варіант реструктуризації, але не отримали від вас відповіді, щодо цього.
На кредитний комітет неможливо потрапити просто звернувшись до чату, для цього необхідно написати листа на пошту і після чого вже буде вирішуватися це питання, чи виносити його на комітет, або ж ні.
Співробітник вірно вам відповів, що зупинити нарахування % неможливо. Щодо пені та штрафів — вони не нараховуються.
Якщо ж буде бажання спробувати реструктуризацію чи щось подібне, напишіть нам потворно. Спробуємо вирішити це.
Ваш помічник, Микита
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
gennady1971 25 квітня 2023, 19:29
Відділення за адресою: Київ, вул. Хрещатик, 14
Сенс банк всегда был одним из лидером среди банков Украины по обслуживанию клиентов, однако в последнее время некоторые функции были недоработаны.
Это касается возможности отображения дебетных операций, которые были проведены более одного года назад. На такие транзакции, проведенные через сервис «my Alfa bank», невозможно сформировать квитанцию. Мне нужно было сохранить pdf файл, для подтверждения факта платежа, с целью возврата из бюджета, я обратился за помощью и мне пообещали прислать квитанции в течение 7 рабочих дней, надеюсь это сработает. Не проще было бы сохранить прежние функции когда можно было сформировать квитанцию за любой период?
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 25 квітня 2023, 20:10
Вітаю! Дійсно, зараз сформувати квитанцію у нашій веб версії неможливо. Бо весь акцент робиться на наш застосунок для смартфону/планшету — Sense SuperApp. В якому ви можете сформувати довідку, квитанцію, зробити переказ, перевірити стан по кредиту, оформити депозит та багато інших функцій.
Але повертаючись до квитанції у веб версії, написавши нам у чат підтримку, мої колеги зафіксували запит, і через 7 робочих днів надішлють її вам.

Пріоритетом для нас залишається застосунок, в котрий ми додаємо нові функції та займаємося його розвитком. Веб версію ми не закриваємо, але вона не в пріоритеті.
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Проблема вирішена
05487881 24 квітня 2023, 21:58
Був шокований, такими неприпустими діями Sense bank, зі своєї карти Cameleon робив перекази, як завжди в додатку, при переказі було вказанно 0.00 грн. комісії, що мене влаштовувало, але потім заднім числом в додатку з мене списали комісію, по карті з НУЛЬОВИМ кредитним лімітом, без моєї згоди, якби я бачив, що за перекази з карти на карту буде комісія, щей неймовірно висока, я би не робив, такі перекази, просто зняв би кошти в банкоматі чи на касі без комісії!.. Списали за останні 5 переказів дуже велику комісію, заднім числом! з суми 2122.50 грн., комісії 84.90 грн., 2318.85 грн. комісії 92.75 грн., 3850.00 грн. комісії 154.00 грн., 6273.96 грн. комісії 250.96 грн., 2480.17 грн. комісії 46.52 грн.,. Пробував звязатися з ними по телефону, не беруть трубку, бот сказав, що повітряна тревога, ну ок всі розуміємо війна в країні, написав чат, те саме, пишуть напишіть пізніше, написав другий раз, також тревога! Я все розумію, але чому неможна відповісти, коли тревога закінчиття, я не збираюсь, цілий день сидіти повторно писати, те саме.
Сенс Банк
Відповідь банку
26 квітня 2023, 10:50
Нам дуже шкода, що така ситуація виникла :(

У вашому випадку дійсно виникла помилка, технічна. Система розрахувала комісію як за переказ кредитних коштів. Суми комісій вам сторнували (повернули), також і відсотки, які виникли через борг сторновані. Пробачте, будь ласка, за незручності.

Так може бути якщо ваше поповнення фіналізується за рахунком пізніше, ніж витратна операція (таким чином витрати по рахунку йдуть в мінус). Частково цей технічний момент вже виправили для найпопулярніших видів поповнень. Зробимо все можливе, щоб в майбутньому ситуація не повторилася

^З повагою, Богдан
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
smuller78 24 квітня 2023, 15:20
Із впровадженням нової схеми розрахунків Сенс увів подвійну конвертацію через $ для оплати у €. Щоб не лякати клієнтів інформацію про реальний курс, його взагалі прибрали із додатку. Наразі пише, що у відділенні € вартує 41.8, а ось після оплати карткою показує 46.37 грн/€.
Дуже не приємний 'подарунок' цього року.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
I. B. 21 квітня 2023, 14:37
Очень удобно было закрыть все свои карты и счета. Копеечные остатки можно перечислить на благотворительность. Очень советую функционал закрытия карт и счетов. Быстро и удобно. Очень приятно закрывать кредитные карты с ужасными условиями. Приятные мысли вызывает закрытие дебетных карт с отвратительными лимитами. Худший курс при расчетах в иностранной валюте больше не грозит, просто закрыл все счета и стал намного счастливее!
Сенс Банк
Відповідь банку
21 квітня 2023, 14:42
Дуже дякуємо вам за відгук!

Хочемо зауважити, що процес відкриття нових рахунків також дуже зручний 😁

З приводу курсу, то в січні процес було повністю змінений і тепер немає до списань курсової різниці при оплаті в іншій валюті (за невеликим виключенням за типом операцій) і навіть при DCC до 15$.
Сам курс середній за ринком, можливо, можемо розібрати детальніше ваші ситуації? Якщо так, то напишіть нам в особисті, будь ласка 💙

З повагою, Богдан.
Олег Кручек 20 квітня 2023, 9:11
Несподівано приємно вражений роботою чату підтримки Сенс банку. Дуже швидке реагування, без клоунських автоматичних повторів, толкові поради, грамотне спілкування. Нормальна людська комунікація. Все разом створює імідж бізнесу з людським обличчям)
Сенс Банк
Відповідь банку
20 квітня 2023, 9:31
Ох, дякуємо🥰 Передамо всьому чату ваші слова, піднімемо настрій із самого ранку🤗
Вдячні за підтримку, і сподіваємось, що і надалі ви будете отримувати чудову консультацію і не тільки в чат.

Марі♥
Проблема вирішена
ANDREY7653 19 квітня 2023, 10:22
Під час воєнного стану банк в рамках виконавчого провадження накладує арешт та списує кошти, незважаючи на те, що Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 02.03.2022 № 198-р «Про забезпечення здійснення розрахунків населення в умовах воєнного стану», згідно якої дозволено фізичним особам здійснювати видаткові операції з рахунків, на які накладено арешт органами державної виконавчої служби, приватними виконавцями, без урахування такого арешту за умови, якщо сума стягнення за виконавчим документом щодо такої особи не перевищує 100 000 (сто тисяч) гривень.
Таким чином, у фізичних осіб наявна можливість користуватись коштами на рахунках, якщо сума стягнення за виконавчим документом щодо такої фізичної особи не перевищує 100 000 (сто тисяч) гривень.
Крім того Верховною Радою України прийнято Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про виконавче провадження», яким передбачено, що тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України:
• фізичні особи можуть здійснювати видаткові операції з рахунків, на кошти на яких накладено арешт органами державної виконавчої служби, приватними виконавцями, без урахування такого арешту за умови, якщо сума стягнення за виконавчим документом щодо такої особи не перевищує сто тисяч гривень;
• припиняється звернення стягнення на заробітну плату, пенсію, стипендію та інший дохід боржника (крім рішень про стягнення аліментів та рішень, боржниками за якими є громадяни Російської Федерації);
• визначені цим Законом строки перериваються та встановлюються з дня припинення або скасування воєнного стану.
Більш того Міністерством юстиції України:
• скеровано до Пенсійного фонду України листа щодо припинення відрахувань із пенсій боржників за постановами державних та приватних виконавців. Таким чином, до закінчення воєнного стану в Україні, відрахування із пенсій боржників проводитися не повинні;
скеровано до Національного банку України листа щодо неврахування банками постанов державних та приватних виконавців про арешт коштів при відкритті боржниками нових рахунків. Отже, у разі відкриття рахунка клієнтом банку, на кошти якого в цьому банку накладено арешт, клієнти можуть відкривати такий рахунок та користуватися ним без урахування раніше накладеного арешту до закінчення воєнного стану в України. Для того щоб користуватися коштами на рахунку, державному виконавцю не потрібно виносити жодних процесуальних документів.

Також НБУ надано роз’яснення, що Українці, на рахунки яких було накладено арешт органами державної виконавчої служби чи приватними виконавцями, можуть користуватися своїми коштами. Головне, щоб сума стягнення за виконавчим документом щодо такої особи не перевищувала сто тисяч гривень.
Таке рішення з метою забезпечення життєдіяльності населення в умовах воєнного стану ухвалив Кабінет Міністрів України розпорядженням від 02 березня 2022 року № 198-р «Про забезпечення здійснення розрахунків населення в умовах воєнного стану».
Крім того, Міністерство юстиції України повідомило, що у разі відкриття рахунка клієнтом, на кошти якого в цьому банку накладено арешт, клієнти можуть відкрити такий рахунок та здійснювати видаткові операції з нього без урахування арешту до закінчення воєнного стану в Україні.
Національний банк вже проінформував банки про порядок здійснення видаткових операцій із рахунків громадян за наявності арешту на кошти та закликає банки врахувати його під час обслуговування громадян.
«В умовах війни держава не може залишити українців без можливості розпоряджатися своїми коштами на елементарні життєві потреби. Просимо банки відповідально підійти до цього питання та забезпечити таку можливість громадянам, рахунки яких були заблоковані до війни»
ПИТАННЯ ЩОДО РОЗБЛАКУВАННЯ РАХУНКУ ТА ПОВЕРНЕННЯ СПИСАНИХ КОШТІВ НЕ ВИРІШУЮТЬ.
Сенс Банк
Відповідь банку
5 травня 2023, 10:40
Дійсно арешт повинен був знятися автоматично, але виник якийсь збій і через це виникла неприємна ситуація. Після вашого звернення, арешт було знято вручну.
Щодо списання коштів, все цілком прозоро.
Списання виконано згідно Постанови Національного Банку України «Про затвердження Інструкції про безготівкові розрахунки в національній валюті користувачів платіжних послуг» від 29.07.2022 № 163.
Дані списання були зроблені не банком, тому і повернути їх в мене немає можливості.
Для уточнення цього вам потрібно звернутися до виконавця. До нас надійшла платіжні інструкція і ми її виконали.
Додатково ми надіслали вам офіційного листа з усіма поясненнями, щодо яких і відбулося списання.
*Микита

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.2 45.75
USD 41.15 41.5
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.2 45.75
USD 41.15 41.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝