×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Затримка зарахувань на рахунок ФОП
Дуже вдячні за детальний опис проблеми та змінений відгук.
Гарного дня!
Ваш помічник, Микита
Коментарі (3)
Окупація
Здоров’я, міцних сил, завзятості, терпіння і високого матеріального достатку в житті!
Дякуємо за те, що Ви допомогли нам!
Гарного дня і мирного неба!
Ваш помічник, Микита⭐
Коментарі (3)
Нарешті останній банк рашкі покинув Україну
Правління Національного банку ухвалило рішення про виведення з ринку АТ «СЕНС БАНК» та звернулося з пропозицією до Кабінету Міністрів України щодо участі держави у цій процедурі.
На підставі рішення Правління НБУ виконавчою дирекцією Фонду гарантування вкладів фізичних осіб було прийнято рішення про запровадження в банку тимчасової адміністрації.
Під час тимчасової адміністрації банк працюватиме у штатному режимі.
Зокрема, здійснення платежів та отримання коштів у банкоматах для фізичних осіб будуть доступні у рамках звичних, встановлених регулятором та банком лімітів, без додаткових обмежень зі сторони Фонду гарантування вкладів.
Також без обмежень прийматимуться платежі юридичних осіб.
Після прийняття Кабінетом Міністрів України рішення про участь держави у виведенні банку з ринку, тимчасова адміністрація завершить свою роботу протягом трьох днів і передасть управління банком новому менеджменту.
Повний текст спільного прес-релізу НБУ та ФГВФО за посиланням: https://bank.gov.ua/ua/news/all/uhvaleno-rishennya-pro-vivedennya-z-rinku-at-sens-bank-fond-garantuvannya-vkladiv-zaprovadjuye-timchasovu-administratsiyu-nbu-zvernuvsya-do-uryadu-ukrayini-schodo-uchasti-derjavi
Процедура передачі контролю державі передбачає максимальну «безшовність» та непомітність для клієнтів. Іншими словами банк виконає всі зобов’язання перед клієнтами. В подальшому банк працюватиме як зазвичай. Зміниться лише структура власності.
Для клієнтів після завершення цього процесу не буде жодних змін в умовах обслуговування. Банк й надалі буде надавати банківський сервіс найвищого рівня.
Ваш помічник, Микита
Коментарі (1)
Национализация?
Обещания что сервисы для физлиц будут работать в обычном режиме в процессе национализации — брехня?
Ваш помічник, Микита
Коментарі (4)
Зопомога ЗСУ — причина блокування рахунку
На підставі пункту 11 Додатка 1 до Положення про здійснення банками фінансового моніторингу,
затвердженого Постановою Правління Національного Банку України № 65 від 19.05.2020 (Далі Положення) «Банк з урахуванням ризик-профілю клієнта на постійній основі проводить моніторинг ділових відносин та фінансових операцій клієнтів, що здійснюються у процесі таких відносин, щодо
відповідності таких фінансових операцій наявній у банку інформації про клієнта, його діяльність та ризик
(у тому числі, за потреби, про джерело коштів, пов'язаних із фінансовими операціями).»
З урахуванням перерахованого вище банк прийняв рішення про блокування ваших рахунків. Більш детально викладена інформація в направленому вам листі.
Анастасія, ваша помічниця.
Коментарі (9)
Банк постоянно пишет оформить реструктуризацию на оккупированной территории
Коментарі (3)
Чудове професійне обслуговування
З повагою, Андрій 💙
Коментарі (2)
Не советую связываться с этим банком
1. Дійсно банк може відмовити в обслуговуванні згідно з п. 4.3 ДКБО.
Ми як банк зобов'язані перевіряти операції наших клієнтів, оскільки ми діємо згідно з Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансування розповсюдження зброї масового знищення».
Для можливості розблокування рахунку ви надали нам документи, але їх, на жаль, було не достатньо.
2. Отримати кошти при такому блокуванні можливо тільки у відділенні банку. Ми намагались погодити вам в індивідуальному порядку перерахунок по реквізитам в інший банк, але це було неможливо.
Тому для прискорення видачі ми зв’язались з співробітниками відділення, і ви успішно змогли отримати кошти.
На зараз питання вирішене, приносимо вибачення, що не змогли обробити даний запит швидше😔
Врахуємо всі нюанси, щоб в майбутньому такі питання вирішувались швидше💙
Ваша помічниця, Оля🧚♀️
Коментарі (9)
Про борг, який сплачується через Пенсійний фонд
Наразі з 07 липня їй з вашого некомпетентного банку почали приходити смс про борг. Який борг??? Вона сьогодні зателефонувала до банку, їй назвали суму боргу, який ВЖЕ з неї знімають відповідно до виконавчого провадження! Працівник вашого банку відправила її до колекторської служби. Натомість у колекторській службі відповіли, що її немає у списку.
Вона зателефонувала до приватного виконавця, який займався її справою, і там сказали, що залишився лише один платіж на суму 457 грн. Тобто вся сума була з неї вирахована з 2018 року.
Чому їй приходять смс про борг? Це нонсенс взагалі. Будемо звертатись до НБУ та в суд.
Коментарі (2)
Банк уже второй раз не принимает международные платежи от Морской Организации
Дело такое: В связи с ситуацией в Украине, международная морская организация периодически помогает морякам находящимся в Украине финансово. Присылает нам гранты, для того чтобы нам было на что покупать еду и платить коммуналку пока мы не выехали на работу. В 2022 году, компания присылала всем морякам 200 $, и я тоже был в этом списке. На свой страх и риск (я знал что с банком Сенс не всегда все гладко при международных переводах) я указал реквизиты Банка Сенс, они мне отправили деньги. Прошла неделя, потом 2 недели. Я писал в тех поддержку, они мне говорили лишь «мы получили инструкции о платеже, но не деньги. Ничем помочь больше не можем, ждите», прошел месяц. Я писал в морскую организацию, и они сказали что деньги были высланы, и им очень жаль что я не получил сумму на карту. В итоге они мне выслали еще раз такую же сумму на карту из своего фонда, и деньги зачислились на следующий день.
Сейчас 2023 год, морская организация 30 июня 2023 года в 7:05 по гринвичу отправила мне сумму в 500$ на реквизиты Сенс Банка. Еще 3 июля я связался с банком, так как моему коллеге деньги уже в тот момент пришли. Они мне пишут снова ту же самую историю «мы получили только инструкции о платеже, но не саму сумму. Ожидайте». Сегодня 10 июля 2023 года, 9:41 когда я пишу этот отзыв. Уважаемый Сенс Банк, вы можете что-то у себя сделать чтобы у вас стали нормально работать международные зачисления??? Я не могу больше просить сотрудников вашего банка помочь мне разобраться с этим, так как они просто пишут мне «Свяжемся с вами в течении 2 часов», и пишут мне тоже самое что и всегда: «мы получили только инструкции о платеже, но не саму сумму. Ожидайте». Почему в других банках все происходит быстро и без вопросов??? Я понимаю что я больше не буду пользоваться услугами вашего банка, но пожалуйста, проведите пожалуйста мой платеж! Свяжитесь с кем-то, например с вашим банком корреспондентом и узнайте где деньги! Неужели у вас в банке на это не способны? В прошлом году деньги просто пропали. В этом году такой вариант не пройдет. Жду решения проблемы.
Ми поспілкувались з вами в особистих повідомленнях, де ви нам надали потрібні документи. Ми їх детально розглянули та не змогли знайти трасу платежу за вашим EUTR. Зі свого боку ми як бачили тільки платіжну інструкцію так і залишається. Всі терміни по зарахуванню коштів вже вийшли. Тому згідно з цим, необхідно щоб ви звернулись в банк відправника, та вирішили питання з ним. Скоріше за все, проблема саме на стороні банка відправника.
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Коментарі (5)
Після арешту не видно кредитних рахунків, не зважаючи на щомісячні платежі тепер постійне прострочення та штрафи, вимагають сплатити всю суму яку я не можу закрити одним платежем
Наша команда в будь-який день готова вам допомогти, тому чекаємо вашу інформацію у приватних повідомлення. І тоді обов'язково ваше питання буде вирішено 🤗
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (11)
Бюрократия, некомпетентность или присвоение/мошенничество?
В октябре 2022 года, направили международный перевод в швейцарских франках со своего счета на свой же счет в Сенс-банке (правда в Евро). Расчет был на то, что банк автоматически конвертирует по своему курсу франки в евро и зачислит на мой счет.
Но вышло интереснее…
После обращений в поддержку, мне порекомендовали открыть виртуальный счет в франках, что и было сделано. 50 франков поступили на него.
Но пользоваться ими, оказывается, я не могу — ни снять, ни перевести в грн, НИ-ЧЕ-ГО.
Сказали, обращаться в отделение.
Окей, приехали в отделение — декабрь 2022 — написали заявление (надо обменять на межбанке). Уверяли, что все решат.
Итогов нет до сих пор.
Мало того, что банк не возвращает мне мои деньги более чем 8 месяцев,
так этот цирк еще стал снимать комиссию за обслуживание счета!
Господа, за что я плачу комиссию, если я не могу пользоваться счетом???
Уже 10 франков банк себе экпроприировал.
Это у Вас такая политика? Раз российиских олигархов от банка отстранили, так мы будем за счет украинцев отыгрываться?
На поточний момент після вашого звернення до нас, ми вже вирішили питання продавши валюту по дистанційній заявці та повернули різницю та комісію.
Раді, що змогли вирішити цю проблему та допомогти вам.
В подальшому рекомендуємо відразу звертатись до нас в чат або відео чат для отримання консультацій.
Ми зацікавлені надавати якісні та своєчасні фінансові послуги.
Анастасія, ваша помічниця ❤
Коментарі (5)
Заблокували рахунок без пояснення причин
З переліком причин, через які може бути припинено відносини з клієнтом, ви можете переглянути за посиланням в нашій Базі знань для клієнтів https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554?source=search
З повагою, Андрій
Написати коментар
Закрыли счёт без уведомления
Откуда и куда через мой счёт прошло пол миллиона гривен остаётся загадкой, ну и ладно, с таким отношением к клиентам пусть будет так, но с полумиллиона могли хотя бы на пиво оставить что-ли, в конце концов найти рабочее отделение в столице оказалось не так уж просто.
И самое смешное что я не могу ничего доказать, вход в банкинг невозможен, выписки по счёту нет. Хорошо что на счету было всего 50 гривен на обслуживание счёта 😂
Ми як банк зобов'язані перевіряти операції наших клієнтів, оскільки ми діємо згідно з Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансування розповсюдження зброї масового знищення».
Виписку з датами за будь який період ви можете замовити як в чаті підтримки/відео чаті так і у відділенні з фізичною печаткою без будь яких проблем, у разі якщо вам було відмовлено в наданні виписки — просимо детальніше описати ситуацію в особисті повідомлення.
Анастасія, ваша помічниця
Коментарі (4)
Моя вдячність і повага за такий сервіс!
Взагалі, хочу сказати, що я багато разів з різних питань зверталася до служби підтримки вашого банку, і ще жодного разу не було, щоб моя проблема залишилася невирішеною. Завжди швидко, завжди присутнє бажання іти назустріч клієнту, відкритість, докладні пояснення. Ніколи до мого питання не ставилися поверхнево. Скільки я вже з вашим банком, скільки досвіду в інших банках навіть інших країн, і кожного разу я знову розумію, що краще годі й шукати. Дякую, я ще довго буду вашим клієнтом:)
Анастасія, ваша помічниця ❤
Коментарі (1)
Обслугоаівання
Якщо буде час — напишіть нам повторно, будь ласка.
Ваш помічник, Микита
Коментарі (3)
Класний банк
*Микита
Коментарі (1)
Комісія за переказ
Тому дійсно, ви могли при відправленні не бачити дану комісію, а вже при зарахуванні — сума відрізнялась.
Ваш помічник, Микита
Коментарі (3)
Заміна валюти з плямами
Це найзручніше для мене відділення і з початку війни всю іноземну валюту знімала через це відділення. На жаль, інколи не було купюр нового зразку і видавали старого (дуже рідко, оскільки знають, що я завжди надаю перевагу новим купюрам). В один із крайніх візитів видали ідеальні хрусткі купюри 2006 року і на одній з них була пляма, яку я не помітила. Обмінники і Приват відмовився приймати цю купюру, термінали привата більше не приймають долари.Я звернулася до відділення, пояснила ситуацію і банк, перевіривши інформацію по камерах, погодився взяти в мене купюру.
Дуже приємно, що банк йде на зустріч постійним клієнтам. Дякую Тетяні, начальнику відділення за розуміння і сприяння у вирішенні питання.
Завжди раді допомогти і піти на зустріч, коли це можливо. Вдячні за співпрацю 😊
Написати коментар
закончился депозит. заказываешь сумму. ждешь 5 дней!
Никто не звонил и не предупреждал о конце срока депозита. Но ладно.
Позвонил сам, сказали минимум 5 дней ждать нужно.
У банка такие проблемы? все бегут и снимают деньги?
лучше б не связывался с вами.
PS: вижу что у всех деньги за пользование картой снимают. тоже жлобский ход со стороны банка. еще одна причина уходить от него.
Ми скоротили терміни для броні і вносимо зміни у п. 4.2.7. ДБО. Від 9 березня клієнт зобов'язаний попередити банк за 5 робочих днів до дня, в який бажає зняти кошти, ми йдемо назустріч і не враховуємо вихідні дні в підрахунок щоб ви могли швидше отримати готівку.
Так, у нас є плата за пакет послуг, але її можна уникнути виконавши умови безкоштовності.
Анастасія, ваша помічниця ❤
Коментарі (6)