Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Quar 21 липня 2023, 11:47
Відділення за адресою: Львів, вул. Наукова, 30-А
Раніше всі зарахування проходили нормально, була затримка з зарахуванням коштів у зв’язку з тим, що вони спочатку зараховувалися на розподільчий, а вже через добу зараховувалися і на основний, не критично, але неприємно. 07 липня (п'ятниця) відправили свіфт переказ, всім іншим людям, які обслуговуються у інших банках, кошти були зараховані 10 липня (понеділок), а у мене почалися пригоди. Банк отримав оповіщення стосовно того, що кошти йдуть, але покриття не було (цю інформацію я отримав 10 липня). Така ситуація й досі. Менеджери думають, що це проблема з’явилася у зв’язку з тим, що банк змінює swift код і деякі банки можуть не пропускати кошти, тобто скоріше за все вони десь зависли (хоча крайній термін такої зміни був 15 липня). 2 тижні кошти десь блукають, ну добре, вирішили відправити кошти заного, вказавши новий swift код. На цей раз пощастило — банк побачив оповіщення, що кошти прямують, а на наступний день таки підтвердили, що вони прийшли до банку. На моє питання, коли ж я їх отримаю, мені відповіли, що Сіті банк повинен надіслати підтвердження, що кошти спрямовані саме для мене. 18 липня кошти були відправлені, 19 липня вони надійшли на рахунок банку, але доступу до них я не маю й досі. Вчора з’явилося повідомлення, що банк виводиться з ринку й буде націоналізованим, я допускав що затримка може бути через ці події, але у повідомленні фонду гарантування сказано, що платежі юридичні особи отримують без обмежень. На цей час, менеджери не знають коли будуть зараховані кошти.
Сенс Банк
Відповідь банку
25 липня 2023, 14:21
Дійсно, була проблема з Сіті банком, але зараз вже все вирішено😊
Дуже вдячні за детальний опис проблеми та змінений відгук.
Гарного дня!
Ваш помічник, Микита
Tetyasveta 20 липня 2023, 22:06
Хочу сказати спасибі величезне Крилову Сергію, оператору відео чату банку Sense за шикарно виконану роботу. Ця людина дуже нам допомогла. Ми знаходимось на окупованій територій. І незважаючи, що ми знаходимось тут. Сергій допоміг нам у вирішенні питань банку. Є інші оператори банки України і вони навіть назавжди допомагають людям, які знаходяться тут. Крилов Сергій — відмінний фахівець і професіонал свого діла. Результатом ми дуже задоволені і щасливі, що звернулися саме до Вас.
Здоров’я, міцних сил, завзятості, терпіння і високого матеріального достатку в житті!
Дякуємо за те, що Ви допомогли нам!
Сенс Банк
Відповідь банку
21 липня 2023, 8:35
Хочемо виразити подяку за такий деталізований відгук. Впевнені, що Сергій буде на 7-му небі від радощів😎 Ми намагаємося знайти будь-які альтернативи для вирішення питань, але не завжди це можливо технічно реалізовувати. Будемо і надалі робити все можливе і неможливе, щоб всі були задоволені не лише працею Сергія, але і іншими колегами💛
Гарного дня і мирного неба!
Ваш помічник, Микита⭐
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Andry6769 20 липня 2023, 21:35
До відома клієнтів:
Правління Національного банку ухвалило рішення про виведення з ринку АТ «СЕНС БАНК» та звернулося з пропозицією до Кабінету Міністрів України щодо участі держави у цій процедурі.
На підставі рішення Правління НБУ виконавчою дирекцією Фонду гарантування вкладів фізичних осіб було прийнято рішення про запровадження в банку тимчасової адміністрації.
Під час тимчасової адміністрації банк працюватиме у штатному режимі.
Зокрема, здійснення платежів та отримання коштів у банкоматах для фізичних осіб будуть доступні у рамках звичних, встановлених регулятором та банком лімітів, без додаткових обмежень зі сторони Фонду гарантування вкладів.
Також без обмежень прийматимуться платежі юридичних осіб.
Після прийняття Кабінетом Міністрів України рішення про участь держави у виведенні банку з ринку, тимчасова адміністрація завершить свою роботу протягом трьох днів і передасть управління банком новому менеджменту.
Повний текст спільного прес-релізу НБУ та ФГВФО за посиланням: https://bank.gov.ua/ua/news/all/uhvaleno-rishennya-pro-vivedennya-z-rinku-at-sens-bank-fond-garantuvannya-vkladiv-zaprovadjuye-timchasovu-administratsiyu-nbu-zvernuvsya-do-uryadu-ukrayini-schodo-uchasti-derjavi
Сенс Банк
Відповідь банку
20 липня 2023, 21:38
В додаток до цього, ще потрібно зауважити дещо, а саме:
Процедура передачі контролю державі передбачає максимальну «безшовність» та непомітність для клієнтів. Іншими словами банк виконає всі зобов’язання перед клієнтами. В подальшому банк працюватиме як зазвичай. Зміниться лише структура власності.

Для клієнтів після завершення цього процесу не буде жодних змін в умовах обслуговування. Банк й надалі буде надавати банківський сервіс найвищого рівня.
Ваш помічник, Микита
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
zig4free 20 липня 2023, 18:31
Днем сделал 2 СЕП платежа с карты Хамелион, ни один не дошел…
Обещания что сервисы для физлиц будут работать в обычном режиме в процессе национализации — брехня?
Сенс Банк
Відповідь банку
20 липня 2023, 18:39
Зараз дійсно є складнощі з відправленням платежів СЕП, але це технічна проблема і не більш того. Орієнтовано завтра після обіду вже буде працювати все в штатному режимі. Приносимо вибачення і сподіваємося на швидке відновлення.
Ваш помічник, Микита
Юрій Коваленко 16 липня 2023, 7:03
Я навіть уявити не міг, що перерахавання грошей на допомогу Арміїї банк трактуватиме як тероризм. Щойно зробив переказ — відразу отримав листа щастя з блокуванням рахунку. З певних причин я працюю фрілансером за кордоном і по можливості допомагаю нашим співвітчизникам. Сітуація доходить до абсурду. Інколи люди не можуть отримати кошти, бо ім блокують картки! Проце в іншому відгуку про інший банк.
Сенс Банк
Відповідь банку
16 липня 2023, 16:16
Згідно ЗУ ст. 15 Фінансового моніторингу, при перерахуванні коштів в наш банк були питання до цього платежу. Вам виконували декілька дзвінків для доуточнення, але вийти на зв'язок з вами так і не вийшло.

На підставі пункту 11 Додатка 1 до Положення про здійснення банками фінансового моніторингу,
затвердженого Постановою Правління Національного Банку України № 65 від 19.05.2020 (Далі Положення) «Банк з урахуванням ризик-профілю клієнта на постійній основі проводить моніторинг ділових відносин та фінансових операцій клієнтів, що здійснюються у процесі таких відносин, щодо
відповідності таких фінансових операцій наявній у банку інформації про клієнта, його діяльність та ризик
(у тому числі, за потреби, про джерело коштів, пов'язаних із фінансовими операціями).»

З урахуванням перерахованого вище банк прийняв рішення про блокування ваших рахунків. Більш детально викладена інформація в направленому вам листі.

Анастасія, ваша помічниця.
remonter9 14 липня 2023, 21:00
Нахожусь на оккупированной территории, Херсонская обл. По состоянию на начало войны кредитная карта была на 30000 грн, на сегодняшний день 110000 грн, сколько не обращался, не писал, так и так, не нас не волнует, платите, как хотите. Мол, оформите реструктуризацию. Интернет как таковой, практически отсутствует, банки и банкоматы не работают, ничего не работает в окупации. Это же форс мажор, или как? Я ж тут не при чём. Сотрудник пишет, якобы, направили вам письмо по месту жительства с требованием оплатить долг. Что вы такое говорите? Куда вы что отправили?! Вообще живут, не понимают, что война, есть территории оккупированные. Другой банк списал проценты, которые насчитали за войну, погасили тело кредита с помощью родственников и все, никто ж не против. А не насчитывать баснословные проценты и пугать судом и что-то там угрожать, сотрудник якобы сотрудник досудового отдела Лилия Сергеевна. Прошу руководства решить эту ситуацию.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
LapNatalia76 13 липня 2023, 19:00
Дуже професійно та якісно допоміг в вирішенні питань оператор відеочату банку Sense Сергій Крилов. Завдяки його професійності, уважному відношенню до проблем клієнта вдалося вирішити важливі питання. Такі професіональні та компетентні працівники додають тільки плюси та чудову репутацію банку. Щиро дякуємо.
Сенс Банк
Відповідь банку
13 липня 2023, 19:04
Не вистачає слів, щоб передати нашу радість від того, що наш клієнт вирішив своє питання та залишився задоволений. Обов'язково передамо ваші слова вдячності Сергію 😊 Дякуємо, що обрали та залишаєтесь з нами

З повагою, Андрій 💙
Проблема вирішена
Игорь Волошин 11 липня 2023, 16:42
Пользуюсь активно этим банком, честно по началу очень нравился, сегодня захожу, мой счёт закрыли, не указав причины. Звоню, чтобы узнать, сказали банк принял такое решение, говорю очень жаль, Но как вернуть остаток личных средств. Сказали через кассу, но в моем городе нету ваших отделений, они сказали ну ежайте в другой город, теперь чтобы вернуть свои деньги нужно ждать сперва около 20 дней, и ехать за 100 км в другой город. Хотя знаю другие банки дают возможность перевести деньги по реквизитам на другой счёт. Пожалуйста помогите мне кто-то решить эту ситуацию
Сенс Банк
Відповідь банку
26 липня 2023, 14:02
Ми поспілкувались з вами в особистих повідомленнях, де уточнили всі деталі та розібрались з вашим питанням.
1. Дійсно банк може відмовити в обслуговуванні згідно з п. 4.3 ДКБО.
Ми як банк зобов'язані перевіряти операції наших клієнтів, оскільки ми діємо згідно з Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансування розповсюдження зброї масового знищення».
Для можливості розблокування рахунку ви надали нам документи, але їх, на жаль, було не достатньо.
2. Отримати кошти при такому блокуванні можливо тільки у відділенні банку. Ми намагались погодити вам в індивідуальному порядку перерахунок по реквізитам в інший банк, але це було неможливо.
Тому для прискорення видачі ми зв’язались з співробітниками відділення, і ви успішно змогли отримати кошти.
На зараз питання вирішене, приносимо вибачення, що не змогли обробити даний запит швидше😔
Врахуємо всі нюанси, щоб в майбутньому такі питання вирішувались швидше💙

Ваша помічниця, Оля🧚‍♀️
Tanya39 10 липня 2023, 14:20
Моя мати людина-пенсіонер. В Альфа-банку в 2016 році вона брала кредит, який пізніше в судовому порядку було переоформлено і з її пенсії кошти стягувались з 2018 р. Наголошую, що було відкрито виконавче провадження і кошти щомісячно стягувались і зараховувались до Пенсійного фонду.
Наразі з 07 липня їй з вашого некомпетентного банку почали приходити смс про борг. Який борг??? Вона сьогодні зателефонувала до банку, їй назвали суму боргу, який ВЖЕ з неї знімають відповідно до виконавчого провадження! Працівник вашого банку відправила її до колекторської служби. Натомість у колекторській службі відповіли, що її немає у списку.
Вона зателефонувала до приватного виконавця, який займався її справою, і там сказали, що залишився лише один платіж на суму 457 грн. Тобто вся сума була з неї вирахована з 2018 року.
Чому їй приходять смс про борг? Це нонсенс взагалі. Будемо звертатись до НБУ та в суд.
Дмитро Бею 10 липня 2023, 9:45
Відділення за адресою: Одеса, пр-т Академіка Глушко, 7/9
Добрый день.

Дело такое: В связи с ситуацией в Украине, международная морская организация периодически помогает морякам находящимся в Украине финансово. Присылает нам гранты, для того чтобы нам было на что покупать еду и платить коммуналку пока мы не выехали на работу. В 2022 году, компания присылала всем морякам 200 $, и я тоже был в этом списке. На свой страх и риск (я знал что с банком Сенс не всегда все гладко при международных переводах) я указал реквизиты Банка Сенс, они мне отправили деньги. Прошла неделя, потом 2 недели. Я писал в тех поддержку, они мне говорили лишь «мы получили инструкции о платеже, но не деньги. Ничем помочь больше не можем, ждите», прошел месяц. Я писал в морскую организацию, и они сказали что деньги были высланы, и им очень жаль что я не получил сумму на карту. В итоге они мне выслали еще раз такую же сумму на карту из своего фонда, и деньги зачислились на следующий день.

Сейчас 2023 год, морская организация 30 июня 2023 года в 7:05 по гринвичу отправила мне сумму в 500$ на реквизиты Сенс Банка. Еще 3 июля я связался с банком, так как моему коллеге деньги уже в тот момент пришли. Они мне пишут снова ту же самую историю «мы получили только инструкции о платеже, но не саму сумму. Ожидайте». Сегодня 10 июля 2023 года, 9:41 когда я пишу этот отзыв. Уважаемый Сенс Банк, вы можете что-то у себя сделать чтобы у вас стали нормально работать международные зачисления??? Я не могу больше просить сотрудников вашего банка помочь мне разобраться с этим, так как они просто пишут мне «Свяжемся с вами в течении 2 часов», и пишут мне тоже самое что и всегда: «мы получили только инструкции о платеже, но не саму сумму. Ожидайте». Почему в других банках все происходит быстро и без вопросов??? Я понимаю что я больше не буду пользоваться услугами вашего банка, но пожалуйста, проведите пожалуйста мой платеж! Свяжитесь с кем-то, например с вашим банком корреспондентом и узнайте где деньги! Неужели у вас в банке на это не способны? В прошлом году деньги просто пропали. В этом году такой вариант не пройдет. Жду решения проблемы.
Сенс Банк
Відповідь банку
12 липня 2023, 17:18
Добрий день!
Ми поспілкувались з вами в особистих повідомленнях, де ви нам надали потрібні документи. Ми їх детально розглянули та не змогли знайти трасу платежу за вашим EUTR. Зі свого боку ми як бачили тільки платіжну інструкцію так і залишається. Всі терміни по зарахуванню коштів вже вийшли. Тому згідно з цим, необхідно щоб ви звернулись в банк відправника, та вирішили питання з ним. Скоріше за все, проблема саме на стороні банка відправника.

Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
ArtemS1 27 червня 2023, 18:25
Через МФО, був здійснений арешт рахунків, після цього, сенс банк скрив мої рахунки по кредитам у застосунку «сенс банк», але я все ж таки кожного місяця сплачував необхідну суму бо є збережені на телефоні реквізити. Через деякий час почали надходити повідомлення що у мене прострочена заборгованість, і я маю повернути усю суму, а це майже 40000грн в найкоротший час, таких грошей я не маю, реструктуризацію вони не можуть зробити, а відсотки та штрафи капають кожного дня.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 4 липня 2023, 11:04
Отримали ваші дані для перевірки від Мінфіну, але виявилося, що за вашим номером вас не знайшли у системі банку. Вирішив написати вам у приватні повідомлення для актуалізації даних, щоб я міг допомогти вирішити ваше питання. Проте поки що так і не отримав від вас відповідь.

Наша команда в будь-який день готова вам допомогти, тому чекаємо вашу інформацію у приватних повідомлення. І тоді обов'язково ваше питання буде вирішено 🤗

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Проблема вирішена
WladimirSM 26 червня 2023, 21:52
Интересная ситуация сложилась с банком.
В октябре 2022 года, направили международный перевод в швейцарских франках со своего счета на свой же счет в Сенс-банке (правда в Евро). Расчет был на то, что банк автоматически конвертирует по своему курсу франки в евро и зачислит на мой счет.
Но вышло интереснее…
После обращений в поддержку, мне порекомендовали открыть виртуальный счет в франках, что и было сделано. 50 франков поступили на него.
Но пользоваться ими, оказывается, я не могу — ни снять, ни перевести в грн, НИ-ЧЕ-ГО.
Сказали, обращаться в отделение.
Окей, приехали в отделение — декабрь 2022 — написали заявление (надо обменять на межбанке). Уверяли, что все решат.
Итогов нет до сих пор.
Мало того, что банк не возвращает мне мои деньги более чем 8 месяцев,
так этот цирк еще стал снимать комиссию за обслуживание счета!
Господа, за что я плачу комиссию, если я не могу пользоваться счетом???
Уже 10 франков банк себе экпроприировал.
Это у Вас такая политика? Раз российиских олигархов от банка отстранили, так мы будем за счет украинцев отыгрываться?
Сенс Банк
Відповідь банку
14 липня 2023, 17:29
Дійсно, свіфт за замовчуванням немає конвертації. Але існує конверсійний платіж, який дорожче та конвертується до зарахування, в даному випадку був звичайний переказ та при зарахуванні кошти зависли у нас в банку. Пізніше вам порекомендували відкрити рахунок для подальшого зарахування та продажу на міжбанківському ринку, але заявка не була виконана через технічну помилку. В слід чого, так як не було руху коштів по рахунку почала утримуватись комісія за не активний рахунок (списується згідно тарифу, але не більше залишку по рахунку), цей тариф був та залишається актуальним.

На поточний момент після вашого звернення до нас, ми вже вирішили питання продавши валюту по дистанційній заявці та повернули різницю та комісію.
Раді, що змогли вирішити цю проблему та допомогти вам.

В подальшому рекомендуємо відразу звертатись до нас в чат або відео чат для отримання консультацій.
Ми зацікавлені надавати якісні та своєчасні фінансові послуги.

Анастасія, ваша помічниця ❤
Проблема вирішена
Disnomia 26 червня 2023, 14:48
На початку червня заблокували 2 карткових рахунки без попереднього повідомлення та пояснення причин. До додатку доступу так само не маю, однак повідомлення щодо пропозицій банку продовжують надходити. На мій запит підтримка не може надати чіткого пояснення щодо причини блокування, натомість відправляє посилання на пункти договору, на які міг посилатися банк. Самостійно в мене не виходить співвіднести, на що саме посилався банк. Враження нібито банк дискримінує своїх клієнтів.
Сенс Банк
Відповідь банку
26 червня 2023, 18:42
В жодному разі ми ніколи та нікого не хотіли дискримінувати чи образити подібним, але відносити між банком та клієнтом регулються Договором про банківське обслуговування. Згідно пункту 4.3 цього договору, банк має право припинити співпрацю з клієнтом та обслуговування його рахунків в банку. На жаль, як вам і писали раніше наші працівники в чаті, причина блокування не вказується, лише пункт Договору згідно якого воно було припинено.
З переліком причин, через які може бути припинено відносини з клієнтом, ви можете переглянути за посиланням в нашій Базі знань для клієнтів https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554?source=search

З повагою, Андрій
Проблема вирішена
Елена Батрун 20 червня 2023, 20:33
В начале месяца пропала возможность зайти в банкинг через мобильное приложение. Прислали уведомление что это мол досс атака со стороны страны агрессора, по истечении нескольких дней таже ситуация, но теперь высветило что моё устройство заблокировано. Кое-как нашел отделение банка в Киеве и оказалось что мой счёт заблокирован по требованию НБУ так как по нему за прошлый месяц было, внимание, АЖ 500 000 гривен, я подумал что это шутка и попросил дать выписку по счёту за прошлый месяц, менеджер отказала сославшись на то что это вроде как не возможно.
Откуда и куда через мой счёт прошло пол миллиона гривен остаётся загадкой, ну и ладно, с таким отношением к клиентам пусть будет так, но с полумиллиона могли хотя бы на пиво оставить что-ли, в конце концов найти рабочее отделение в столице оказалось не так уж просто.
И самое смешное что я не могу ничего доказать, вход в банкинг невозможен, выписки по счёту нет. Хорошо что на счету было всего 50 гривен на обслуживание счёта 😂
Сенс Банк
Відповідь банку
20 червня 2023, 21:55
У випадку, якщо вам на рахунок надходить велика кількість переказів, які не підтверджені ні доходом, ні підтверджуючими документами про доходи банк може відмовити вам в обслуговуванні згідно з п. 4.3 ДКБО.
Ми як банк зобов'язані перевіряти операції наших клієнтів, оскільки ми діємо згідно з Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансування розповсюдження зброї масового знищення».
Виписку з датами за будь який період ви можете замовити як в чаті підтримки/відео чаті так і у відділенні з фізичною печаткою без будь яких проблем, у разі якщо вам було відмовлено в наданні виписки — просимо детальніше описати ситуацію в особисті повідомлення.

Анастасія, ваша помічниця
Ольга Козлова 19 червня 2023, 22:25
Хочу висловити свою вдячність працівникам підтримки, які виходили зі мною сьогодні на зв’язок, а саме Елізару (відеочат) і Володимиру Фесько (текстовий чат). Виключно професійна допомога в найкоротший термін. І не тільки фінансова. Деякі з ваших консультантів, як виявилося, мають вищу психологічну освіту, і можуть надавати психологічну допомогу.

Взагалі, хочу сказати, що я багато разів з різних питань зверталася до служби підтримки вашого банку, і ще жодного разу не було, щоб моя проблема залишилася невирішеною. Завжди швидко, завжди присутнє бажання іти назустріч клієнту, відкритість, докладні пояснення. Ніколи до мого питання не ставилися поверхнево. Скільки я вже з вашим банком, скільки досвіду в інших банках навіть інших країн, і кожного разу я знову розумію, що краще годі й шукати. Дякую, я ще довго буду вашим клієнтом:)
Сенс Банк
Відповідь банку
19 червня 2023, 22:28
Дуже вдячні за такий щирий та розгорнутий відгук. Такі слова надихають працювати ще старанніше. Передамо Володимиру та Елізару вашу подяку.
Анастасія, ваша помічниця ❤
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Tregub007 18 червня 2023, 6:56
Много лет пользовался уґслугами банка, но последний случай заставил подумать о закритии счета.абсолютно не адекватное хамское отношение к клиенту и равнодушие и неуважение .27 лет в бинесе, но такого не встречал.никому ге советую пользоваться услкгами єтого банка.
Сенс Банк
Відповідь банку
21 червня 2023, 13:00
Дуже хотіли допомогти вирішити ситуацію та розібратися, щоб у майбутньому не виникало таких ситуацій. На жаль, не отримали від вас відповіді, щодо деталей(
Якщо буде час — напишіть нам повторно, будь ласка.
Ваш помічник, Микита
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ALDanilov 16 червня 2023, 10:19
Хочу залишити подяку співробітнику чату Вікторія Гайова за швидку, гарну, стислу та зрозумілу консультацію
Сенс Банк
Відповідь банку
16 червня 2023, 10:24
Щиро раді, що ви залишилися задоволені, після чату з Вікторією. Обов'язково передамо їй ваші слова, щоб вона посміхнулася 😍
*Микита
Проблема вирішена
Jassmminne 16 червня 2023, 0:17
Відправила з європейського банку 450 євро, на рахунок прийшло 435 євро. Рахунок в євро. Банк відправник підтвердив письмово, що комісію не брав, більше того, при відправці переказу, комісія була вказана 0. Не зрозуміло куди поділися 15 євро. Прошу пояснити дану ситуацію. Наперед вдячна.
Сенс Банк
Відповідь банку
22 червня 2023, 14:12
В даному випадку з нашого боку комісія не здіймалася. Між відправником і отримувачем існує банк кореспондент, саме він і бере комісію.
Тому дійсно, ви могли при відправленні не бачити дану комісію, а вже при зарахуванні — сума відрізнялась.
Ваш помічник, Микита
yuliya01 14 червня 2023, 11:46
Відділення за адресою: Київ, пр-т Берестейський, 106/2
Я є клієнтом відділення м.Київ, пр. Берестейський 106.
Це найзручніше для мене відділення і з початку війни всю іноземну валюту знімала через це відділення. На жаль, інколи не було купюр нового зразку і видавали старого (дуже рідко, оскільки знають, що я завжди надаю перевагу новим купюрам). В один із крайніх візитів видали ідеальні хрусткі купюри 2006 року і на одній з них була пляма, яку я не помітила. Обмінники і Приват відмовився приймати цю купюру, термінали привата більше не приймають долари.Я звернулася до відділення, пояснила ситуацію і банк, перевіривши інформацію по камерах, погодився взяти в мене купюру.
Дуже приємно, що банк йде на зустріч постійним клієнтам. Дякую Тетяні, начальнику відділення за розуміння і сприяння у вирішенні питання.
Сенс Банк
Відповідь банку
14 червня 2023, 12:00
Дуже дякуємо вам за відгук! Для нас це дуже важливо і приємно 💙
Завжди раді допомогти і піти на зустріч, коли це можливо. Вдячні за співпрацю 😊
Проблема вирішена
core499 12 червня 2023, 13:39
Відділення за адресою: Київ, пр-т Берестейський, 106/2
Если у вас заканчивается депозит то заказывайте деньги за неделю!
Никто не звонил и не предупреждал о конце срока депозита. Но ладно.
Позвонил сам, сказали минимум 5 дней ждать нужно.
У банка такие проблемы? все бегут и снимают деньги?
лучше б не связывался с вами.

PS: вижу что у всех деньги за пользование картой снимают. тоже жлобский ход со стороны банка. еще одна причина уходить от него.
Сенс Банк
Відповідь банку
12 червня 2023, 14:55
Після закінчення депозиту кошти автоматично переводяться на картку або на рахунок під який було відкрито депозит. У зв'язку з особливостями доставки валюти під час військового стану максимальні строки замовлення становлять 5 днів. Всі служби банку докладають максимальних зусиль для задоволення потреб клієнтів у готівці. Але на даний момент, це максимально короткі терміни в які ми можемо гарантувати успішне зняття.

Ми скоротили терміни для броні і вносимо зміни у п. 4.2.7. ДБО. Від 9 березня клієнт зобов'язаний попередити банк за 5 робочих днів до дня, в який бажає зняти кошти, ми йдемо назустріч і не враховуємо вихідні дні в підрахунок щоб ви могли швидше отримати готівку.

Так, у нас є плата за пакет послуг, але її можна уникнути виконавши умови безкоштовності.

Анастасія, ваша помічниця ❤
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝