Курс валютв Сенс Банк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.5 | 44.25 |
USD | 41.1 | 41.65 |
Всі курси банку |
Відділення Сенс Банку: Одеса, вул. Малиновського, 71
Адреса:
Одеса, вул. Малиновського, 71
Телефон:
0 800 502-050
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, каса: 09:00-17:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
LandWorld
11 грудня 2023, 8:49
Дякую офіційному представнику за допомогу в вирішенні моїх питань. Розблокували мої рахунки, шахрайства з мого боку не було виявлено. Окрема подяка персональному менеджеру Марії.
Написати коментар
Ответ банка
11 грудня 2023, 13:34
Раді бачити, що ви залишились задоволені нашою роботою у якості підтримки на цьому ресурсі, а також роботою співробітниці нашого відділення.
Дякуємо, що знайшли час поділитись своїми враженнями про нашу роботу. Для нас це дуже важливо 😉
З повагою, Андрій 💙
Дякуємо, що знайшли час поділитись своїми враженнями про нашу роботу. Для нас це дуже важливо 😉
З повагою, Андрій 💙
05.12.2023 заблокировали счёт. Звоню в поддержку, говорят «запрос от киберполиции» ID231205000094 якобы на мошеннические действия за платёж в 3017.7 грн. Обменивался в @CryptoBot с личной карты. Отдал человеку доллары, получил гривны. Никакого общения между нами не происходило, никакие услуги я ему не предлагал, обмануть там не получится: мои средства удерживаются до отправки эквивалента от продавца гривны, после чего им получаются независимо от того, не подтвердил я сделку (он предоставит запись экрана) или я подтвердил (в данном случае) и ему уходят средства. Средства человек получил. Со мной никак не связывался, возврат никто никакой не просил. Я звонил в киберполицию, меня отправили в местный райотдел: ни там, ни там ничего об этом не знают. Банк сказал через 20 дней забрать остаток наличкой в отделении. Картина маслом. Пользуешься банком — уголовник.
Коментарі (50)
Ответ банка
11 грудня 2023, 13:34
Дійсно, ситуація склалась досить таки не приємна і ми раді, що нам вдалось розібратись в ній 😉 Дійсно, зі сторони кіберполіції до вас немає жодних претензій, що також додатково було підтверджено службою безпеки нашого банку. Тому ваш обліковий запис було розблоковано і ви знову можете користуватись послугами та продуктами нашого банку.
Дякуємо, що надали потрібну інформацію в особистих повідомленнях, адже завдяки цьому ми змогли вирішити це питання. Також приносимо вибачення за тимчасові незручності.
З повагою, ваш помічник Андрій 💙
Дякуємо, що надали потрібну інформацію в особистих повідомленнях, адже завдяки цьому ми змогли вирішити це питання. Також приносимо вибачення за тимчасові незручності.
З повагою, ваш помічник Андрій 💙
Через 2 месяца случайно узнал, что оказывается есть ежемесячная комиссия с октября 100 гривен за пользование кредитным лимитом с долгом превышающим 20 гривен.Никто не предупредил, а втихую внесли изменения в тарификацию и списывают молча.Мы перечитываем договор и тарифы наверное каждый день.Нормальные банки сообщают смс по крайней мере о подобных изменениях.Отвратительное отношение к клиентам.И подобное уже не первый раз замечено за этим банком.
Коментарі (12)
Ответ банка
26 листопада 2022, 8:25
Ми ввели комісію по причині здорожчання грошового ресурсу, який ми надаємо нашим клієнтам у вигляді кредитної лінії. Адже орієнтиром його вартості є облікова ставка НБУ, а вона у червні цього року зросла з 10% до 25% річних. Згідно з п.11.1.1. ДКБО «У випадку необхідності внесення змін до Правил користування Карткою або Тарифів на обслуговування Картки, Банк не пізніше ніж за 30 (Тридцять) календарних днів до дати з якої застосовуватимуться змінені Правила користування Карткою або Тарифи на обслуговування Картки, направляє Клієнтам повідомлення про такі зміни шляхом розміщення відповідного повідомлення на Інтернет-сторінці Банку.». Посилання, де було розташовано повідомлення https://alfabank.ua/news/zmini-do-tarifiv-za-kreditnimi-kartkami-at-alfa-bank-ukraina
Доброго дня,
Хочу відзначити якісну роботу банку, незважаючи на поточні важкі умови для держави та еконмоіки у цілому. Банк надав кредитні канікули, а також запропонував знижку 20% по тілу кредиту, у разі дострокового погашення усієї суми.
Окремо, хочу відзначити високий професіоналізм та рівень сервісу від мого клієнтського менеджера — Валентини Матолікової.
На мій погляд, вона є взірцем менеджера по клієнтам сьогодні (завжди на зв’язку, завжди підбіре найкращу пропозицію, ураховуючи мої вподобання та допоможе порадою і інформацією для прийняття оптимального рішення).
Певен, що завдяки таким співробітникам, як Валентина, «Альфа-Банк Україна» буде впевнено розвиватись на ринку та радувати своїх клієнтів новими інноваційними продуктами!
Бажаю успіху та процвітання усій команді «Альфи».
З вірою у скору перемогу ЗСУ та повагою,
Денис
Коментарі (2)
Хочу відзначити якісну роботу банку, незважаючи на поточні важкі умови для держави та еконмоіки у цілому. Банк надав кредитні канікули, а також запропонував знижку 20% по тілу кредиту, у разі дострокового погашення усієї суми.
Окремо, хочу відзначити високий професіоналізм та рівень сервісу від мого клієнтського менеджера — Валентини Матолікової.
На мій погляд, вона є взірцем менеджера по клієнтам сьогодні (завжди на зв’язку, завжди підбіре найкращу пропозицію, ураховуючи мої вподобання та допоможе порадою і інформацією для прийняття оптимального рішення).
Певен, що завдяки таким співробітникам, як Валентина, «Альфа-Банк Україна» буде впевнено розвиватись на ринку та радувати своїх клієнтів новими інноваційними продуктами!
Бажаю успіху та процвітання усій команді «Альфи».
З вірою у скору перемогу ЗСУ та повагою,
Денис
Ответ банка
8 серпня 2022, 15:03
Дякуємо вам за подяку!
Такі теплі слова дуже мотивують наших співробітників працювати ще більш сумлінно та старанно. Обов'язково передамо ваші слова подяки Валентині
Слава Україні! Віримо в ЗСУ! 💙💛
Такі теплі слова дуже мотивують наших співробітників працювати ще більш сумлінно та старанно. Обов'язково передамо ваші слова подяки Валентині
Слава Україні! Віримо в ЗСУ! 💙💛
Как связаться с живым оператором этого банка??? За 5 дней накрутили 2500 грн штрафа, не оповестив о том, что военное положение у них длится до 12 июля. А после у них война закончилась и решили без смс сообщения снять штраф. Пойду на принцип и подам в суд.
Коментарі (5)
Благодарю за помощь сотрудницу Альфа банка Черненко Валерию.Очень приятная и компетентная девушка.Профессиональный подход к клиенту, взаимодействие и поддержка.
Коментарі (1)
Ответ банка
30 квітня 2022, 18:37
Дякуємо, передамо Валерії вашу подяку. Вона буде дуже радіти, що змогла вам допомогти
Відповідь адміністратора
2 травня 2022, 14:41
Відгук зарахований (на 02.05.2022).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Хочу поблагодарить сотрудников отделения Альфа-банка в г Одессе (ул Маршала Малиновского, 71) за доброжелательность и внимательное обслуживание при открытии депозита. И выражаю благодарность за техническую поддержку и помощь сотруднику отделения Годулян Никите Евгеньевичу! Надеюсь на хорошее сотрудничество (однако, прочитав отзывы о приложении Sens SupperAPP, сожалею, что нет работающего и в свое время для меня очень удобного приложения My Alfa Bank, так как программу дорабатывать, испытывая терпение клиентов, и после приносить за неудобство извинения не разумно) А сотрудикам отделения еще раз:
«Спасибо! »
Коментарі (2)
«Спасибо! »
Ответ банка
22 лютого 2022, 23:53
Ми дуже раді, що вам сподобалось обслуговування у нашому відділенні. Обов'язково передамо ваші теплі слова нашим співробітникам і особливо Микиті 😉
Щодо додатку, то так, ще є над чим працювати, але все таки в ньому більше позитивних моментів, ніж негативу, про який деякі пишуть у відгуках 😅 Стосовно My Alfa Bank, то він і досі працює, і якщо вам зручніше веб-версія банкінгу, то ви без проблем можете користуватись нею.
Ще раз дякуємо за зворотній зв'язо та сподіваємось на тривалу співпрацю 😊
Щодо додатку, то так, ще є над чим працювати, але все таки в ньому більше позитивних моментів, ніж негативу, про який деякі пишуть у відгуках 😅 Стосовно My Alfa Bank, то він і досі працює, і якщо вам зручніше веб-версія банкінгу, то ви без проблем можете користуватись нею.
Ще раз дякуємо за зворотній зв'язо та сподіваємось на тривалу співпрацю 😊
Пишу все кто хочет связыватся с Альфа банком, взял кредит на сумму 75000грн. на 5лет, говарили что процентная ставка 35%, и все, и можно досрочно погасить, а в итоге, на листике добавили допалнительные услугии, а именно 30+25% от суммы, каждый месяц плачу 3800грн, уже 9месяцев, хотел погасить остаток, мне сказали что я должен еще 72600грн, умму не постежимо, в итоге я плачу 90% в год, Обман по полной имеют как хотят, не связывайтнсь с этим банком, пока не попались на ужасную ситуацию, *** и обман по полной, хуже не куда…
Коментарі (4)
Ответ банка
22 червня 2021, 17:25
Albert1982, Був проведений аналіз консультації клієнта при продажу продукту. Консультація була проведена з наданням повної інформації щодо умов кредитування та графіку погашення. Інформація з приводу оплат надана в приватному повідомленні, а також надана консультація з приводу дострокового погашення.
Добрый день. Имели счастье воспользоваться кредитной картой Альфа банка. В связи с жизннными обстоятельствами не получилось сразу погасить ту сумму которую взяли растянули на пару лет погашение. В прошлом году подняли кредитный лимит и соответственно ежемесячную выплату. Так как я получила инвалидность и временно не могу работать, я не могу выплатить тот долг который мне приписали. Платить не перестаю, но по старой схеме, начали звонить коллектора угрожать, хамить не переставая. Пыталась разобраться в долге, но так информацию не предоставили. Звонила дочь, которая более компетентна в этих вопросах, ей нагрубили в ответ. Хотите-приходите платите, а за что непонятно. Никто не застрахован от проблем со здоровьем, мне сказали умрете ваш кредит будет погашен.
Написати коментар
Ответ банка
22 лютого 2021, 14:24
nataluir, розмір кредитного ліміту не може збільшити або зменшити розмір щомісячного платежу. Його сума залежить від суми витрачених коштів, нарахованих відсотків, РКО тощо.
Напишіть нам в приватні повідомлення що саме вас цікавить, спробуємо допомогти.
Додатково, ви можете подивитися списання по картці в особистому кабінеті інтернет-банкінгу або у додатку Sense SuperApp.
Напишіть нам в приватні повідомлення що саме вас цікавить, спробуємо допомогти.
Додатково, ви можете подивитися списання по картці в особистому кабінеті інтернет-банкінгу або у додатку Sense SuperApp.
Терминалы принимают только 4999 грн в сутки.Хотя я уже как бы верифицирован, индентифицирован, вакцинирован. Почему бы не повысить лимиты пополнения своей карты через терминалы?
Коментарі (13)
Ответ банка
1 червня 2020, 11:54
Добрый день, Kuzyalik. По клиенту проходит проверка финансового мониторинга, поэтому пополнять без карты можно только на 4999грн.