Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Павло Скібіцький 14 серпня 2024, 19:26
Описую негативний досвід бути клієнтом банку «ПУМБ». Вже більше року користувався банком, інколи дзвонили з банку та зі словами «Дякую, що ви наш клієнт» розказували про можливості по кредитам та депозитам (користувався можливостями, які надавав банк), з першого січня по сьогодні обіг по картці був в районі 40 тисяч гривень, ±90% витрат — це сервіси та безконтактна оплата, рахунок не використовувався для торгівлі криптовалютою чи для чогось подібного, тільки власні кошти з офіційного працевлаштування. 14.08.2024 вранці прийшло повідомлення про обмеження картки та закриття рахунку. Спілкувався з працівником відділення та з оператором, банк вирішив, що мої 40 тисяч обороту по картці витрачені на сервіси та безконтактну оплату є ризиковими операціями та банк вирішив завершити співпрацю зі мною. Мотиви банку мені вкрай незрозумілі. На цьому тижні піду закривати рахунок та виводити залишок коштів, бо оператор сказав, що це рішення банк не змінить. Був задоволений банком до цього моменту, тепер сильно розчарований, не рекомендую.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 14 серпня 2024, 20:51
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас склалась така ситуація. Ми бажаємо детальніше розібратись. Після цього обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 17 серпня 2024, 16:00
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали на ел.пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
KapushchakIvan 14 серпня 2024, 15:30
Прийшло СМС:
«ПУМБ допоможе закрити кредит у програмі Прощення боргу. Внесіть 665.00 грн, а ми покриємо решту 2660.12 грн за угодою N… IBAN:UA083348510000029096111815800. Надайте адресу https://pumb.ua/fdp інф:044 290 84 84. https://pumb.ua/pnn»
При тому що в мене нема ніяких розрахунків з даним банком. Немає наявних, та ніколи не було кредитів в ПУМБ. Тож банк що розводить людей на кошти.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 14 серпня 2024, 16:34
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас склалась така думка про наш банк. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 27 вересня 2024, 14:53
Вітаємо! На жаль, ми так і не отримали від Вас відповідь та уточнюючі дані, які є важливими для перевірки інформації вказаної у відгуку та вирішення питання. Будь ласка, повідомте нас у приватні повідомлення, аби у нас була можливість провести детальну перевірку та надати Вам зворотній зв’язок.
Заздалегідь дякуємо за Вашу відповідь!
Проблема вирішена
Vasya140276 14 серпня 2024, 13:10
с 8.08.24 мне в раздел «мои нагороди» пришло предложение оформить рассрочку и получить 150 грн. В правилах написано что нужно оформить на сумму более 5000 грн. Я оформил на 5000 грн рассрочкой на карту плюс 600 грн перевел покупку в рассрочку. Мне сразу же начислили проценты за полный месяц (2.22% в мес). Через день я полностью погасил кредиты. Но нагороду в 150 грн так и не начислили. Оператор поддержки сначала сказала что начислят на следующий день. На следующий день поддержка сказала что начислят после выходных. Сегодня третий оператор написала что нужно было оформлять одной суммой от 5001 грн, (хотя в правилах не указано что 2 рассрочки не суммируются). В итоге я потерял 111 грн (% за полный месяц) и не получил «нагороду» Как выяснилось банк снимает проценты за весь месяц и не пересчитывает при досрочном погашении, хотя в правилах указано что «вы платите только за время пользования кредитом».
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 14 серпня 2024, 13:58
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас склалась така думка про наш банк. Ми бажаємо детальніше розібратись. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 23 серпня 2024, 14:26
Вітаємо!

За результатами перевірки надали Вам вичерпну відповідь в приватні повідомлення. Приносимо вибачення за негативний досвід. Сподіваємось, що в майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні емоції при користування послугами нашого банку!
KossMoss1986 12 серпня 2024, 13:46
Доброго дня!

В Пумбі отримую заробітню плату, є кредитна карта, відсотки по якій сплачуються стабільно. Було 3 кредити готівкових, які успішно закрити. 09.08.24 прийшло push повідовмлення про Припининення фінансових відносин. На карті зависор 20 000. Причину не вказали, 12.08.24 поїхав в відділення за адресою Васильківська, 2, співробітники не зразу розібралися що робити, та за підсумком сказали закривати кредитну карту, після попвонення кредитної карти закрити рахунки і на цьому все. Заробітню плату переводити в інший банк, що для мене незручно. Прошу або пояснити причину Припинення фінансових відносин, або відкирити можливість подальшої співпраці по зарплатному проекту.

дякую
ПУМБ
Відповідь банку
12 серпня 2024, 15:02
Вітаємо!

Ми бажаємо розібратись детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 14 серпня 2024, 13:10

Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ilona1906 9 серпня 2024, 23:17
У чоловіка, військового, сьогодні банк ПУМБ списав зарплатню.Під нуль.Чоловік на війні з астмою, статися може кожної миті що завгодно. Є закон, котрий забороняє чіпати кошти військових та їх сімей упродовж всього військового стану та шість місяців поспіль.У частині, де чоловік служить, у когось із командирів родичі працюють у цьому банку, тому їм нав’язують оці картки.І більше серед банків у них вибору немає. Звісно, що буде скарга на ПУМБ, нехай штрафують.А то вони забули, хто їх захищає.Для них війни немає, як я бачу.Треба нагадати.Нікому не рекомендую цих пройдисвітів.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 10 серпня 2024, 10:09
Вітаємо!

Ми бажаємо більш детально розібратись в ситуації, саме тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації та надання рекомендацій.
Alexsandr2007 9 серпня 2024, 12:26
Відділення за адресою: Київ, пр-т Соборності, 1
Брав кредит у банку, погасив у половину від визначеного терміну, закривав через додаток, кнопкою сплатити залишок, через кілька днів надійшло повідомлення про залишок 0.01 копійка (закрив через додаток кнопкою «сплатити повністю») Прийшов у відділення через 2 місяці, коли зателефонували з банку і потішили мене новиною мені сказали, що залишок був не 0.01 копійка, а 0.12 копійок і за 2 місяці нарахували мені прострочення, дані у відділенні повністю відрізняються від даних у додатку. Найогидніший банк з яким стикався
ПУМБ
Відповідь банку
9 серпня 2024, 14:06
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас склалась така думка про наш банк. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 12 серпня 2024, 15:12
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Полезный комментарий
Alexsandr2007 12 серпня 2024, 16:44
Мой вопрос в банке ПУМБ был оперативно решен. Спасибо.
Павло Тарасенко 9 серпня 2024, 10:50
Відділення за адресою: Київ, пр-т Григоренка, 28
Нарахували за роки війни кредит з 12000 грн, аж 30000 грн. Хоча процентами борг погасився б вже. Намагалась просити в цьому ПУМБ якусь Реструктуризацию, але ж ні!!! Віддали ми 15000 грн з «гробових» загиблого сина. Запропонували прощення боргу, але після сплати тієї суми все одно борг росте, колектори названіють, тепер ще додаткові гроші вимагають, хоч вся сума була сплачена за цією програмою, гарантій ніяких не надали: Київ, пр-т Григоренка, 28, просто пообіцяли, що все добре буде, але ж ні! Зараз вимагають ще 10 грн, але онлайн неможливо сплатити, а я неходяча. Привіт великий тому працівнику з пр-ту Григоренка, 28, який запевнив 22.07 2024 року, що все буде ОК! До цього відділення мій чоловік ходив, а він не знав всіх тих «тонкощів» банківських
ПУМБ
Відповідь банку
9 серпня 2024, 11:50
Вітаємо!

Шкодуємо, що у Вас склалась така ситуація та враження про наш банк. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 13 серпня 2024, 22:24
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Inquisitor7788 8 серпня 2024, 22:38
Не пользовался банком 6 месяцев и в один день пришло сообщение что мой счет закрыт
ПУМБ
Відповідь банку
9 серпня 2024, 11:42
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас склалась така ситуація. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
AStor2807 8 серпня 2024, 21:23
Звернувся я у ПУМБ для оформлення договору Нафтогаз… Якщо чесно не розумів чому мене відправили до банку для цього але не важливо… Отже заходжу і бачу сидить одна людина на обслуговуванні і в черзі курс людей…Мені запропонували зачекати…Коли підійшла моя черга я надав усі документи і чесно кажучи був приємно здивований оскільки одна людина, встигла при роботі зі мною контролювати усе що відбувається навколо…Дівчинка на ім'я Марія дуже чемно розказала чому саме до банку мене направили…і ось я почув що можу мати їхню картку і можу мати «кешбек»…до того ж усе без комісії оплачувати по комуналці… Супер… Велика подяка Марії, яка вправно виконує свою роботу…
ПУМБ
Відповідь банку
9 серпня 2024, 11:39
Вітаємо!

Дякуємо, що поділились враженнями! Ми щасливі, що Ви задоволені обслуговуванням нашого банку!
Anton137137ll 8 серпня 2024, 21:07
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Миру, 28
Прийшов лист що приїдьте до відділення, 5 днів напишіть заяву на повернення коштів и закриття рахунку, але коли приїхали до відділення співробітники та менеджера банку погрожували поліцією та виганяли с відділення банку
ПУМБ
Відповідь банку
9 серпня 2024, 11:35
Вітаємо!

Ми більш детально розібратись в ситуації, саме тому написали Вам в приватні повідомлення для уточнення даних. Надамо зворотний зв'язок, як тільки отримаємо результати розслідування.
ukrx 7 серпня 2024, 19:50
Регулярно не выдает сумму оплаты. Пишет 0. Во всех других банках нормально. В Приват делаешь то же самое и получаешь сразу сумму. Здесь 0. Пишешь в поддержку, пишут бред что надо ждать поставщика.
В других банках работает норм.
ПУМБ
Відповідь банку
7 серпня 2024, 20:30
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 15 серпня 2024, 10:09

Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали Вам в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Lrazerz 7 серпня 2024, 18:41
Заблокували рахунок в кінці 2022 року.

Причину не називають, просять прийти в відділення. При цьому саппорт називає суму на рахунку та розповідає що все має працювати, жодна операція не проходить.

Створювали тікет в тех підтримку. Вона не змогла нічого пофіксити. Створили ще один тікет, який 2 (два!) тижні вже в роботі, годують обіцянками: «ми вас повідомимо, коли все буде готово». І отак 2 роки. Карта на території України не працює також.

Просто привласнюють гроші, ця установа не має права називати себе банком.
ПУМБ
Відповідь банку
7 серпня 2024, 20:22
Вітаємо!

Шкодуємо, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми розберемось детальніше у даній ситуації та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 8 серпня 2024, 13:30
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали Вам на Вашу електронну пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Matatos 7 серпня 2024, 16:35
Нещодавно став власником кредитної карти «ВСЕМОЖУ». Виникли деякі питання. Чи обов’язково активувати карту і як це зробити? Користувався карткою два рази, це були переведення кредитних коштів на свою картку. Погасив борг вчасно, на карті кошти із залишком. Тобто на ній є навіть мої кошти (пару копійок). В майбутньому користуватися нею не планую. Що потрібно зробити щоб не отримати зайві заборгованості і штрафи. Чи є плата за те що вона в мене просто є? Чи можу я закрити її зараз або в найближчий час? (Пільговий період не пройшов). Максимально не хочу мати ще якісь проблеми з цією карткою і більше того платити за якісь свої прорахунки. Мені телефонують з приводу активації цієї картки. Типу потрібно поповнити рахунок мобільного телефону або зробити якусь операцію в магазині. Чи обов’язково це потрібно робити? Потреби користуватися в ній я не маю, + зайві операції з цією карткою здійснювати бажань зовсім немає. Є невелике побоювання нарахування додаткових списань за використання кредитних коштів. Надіюсь на розуміння
ПУМБ
Відповідь банку
7 серпня 2024, 18:37
Вітаємо!
Кредитна карта «ВсеМОЖУ» є активною після відкриття, ніяких додаткових дій виконувати не потрібно. Банк не списує кошти за неактивність карти з ліміту кредитних коштів, проте, списання може відбутись з особистих коштів в розмірі 20 грн/місяць, після 12 місяців від дати останньої транзакції. Якщо Ви не маєте бажання користуватись кредитною картою, то закрити її можна у будь-якому відділенні нашого банку.
Якщо Ви внесли суму до дострокового погашення, то в такому випадку ніяких відсотків та комісій за користування кредитними коштами нараховано не буде.
Уточнити необхідну інформацію щодо балансу та статусу кредитної карти Ви можете зателефонувавши на Гарячу лінію банку за номерами:
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
kerner 7 серпня 2024, 16:12
Відділення за адресою: Київ, вул. Січових Стрільців, 103-105
У банк можна заводити не більш як кілька тисяч для сплати комуналки і на каву. Як тільки справа торкається чогось серйознішого, усі зручності і радощі від копійчаного кешбеку миттєво зникають. Особливо якщо потрібно пірнути в лабіринти кабінетів, а тим паче контактувати віддалено.

1. Персональний менеджер не вміє нічого, окрім як приймати інформацію, передавати десь там комусь і повертати якусь відповідь. Та й то не завжди.

2. Звертатися до служби підтримки не має жодного сенсу. Коли завис вхідний SWIFT, після дзвінка на гарячу лінію ще двічі доводилось приходити до відділення фізично.

3. Фінмоніторинг — окрема пісня. Перевіряльник, схоже, навіть не відкривав файл договору, де жирним виділено заголовок «Договір купівлі-продажу ААА», і вимагає надати якісь документи щодо БББ, яких і в природі не існує. Надана документація прикріплюється ну дуже вибірково. Тотальна неповага до клієнта і марне затягування часу. Це як депозит, тільки відсотки сплачувати не потрібно. Вашого права голосу з моменту обмеження рахунків більше не існує — не дадуть ані закрити, ані провести бюджетні платежі, ані викупити військові облігації, що б там ті закони не говорили. Не хочете обслуговувати? Та нема питань — згортаємо наше співробітництво та розбігаємося. Але ж ні, все блокується, справа лежить у чиїйсь довгій шухляді.

Підтвердження, що левова частка отриманих коштів йде на підтримку конкретних підрозділів армії країни у час воєнного стану, — взагалі не аргумент і ніяк не впливає на швидкість розгляду. І дійсно, а навіщо? Офісне життя, обід за розкладом, ніч у теплому ліжечку, два вихідні на тиждень у комфорті. Система забюрократизована і байдужа аж до втрати людського обличчя. Враження взаємодії з держустановою в системі неорадянського зразка, описаній на чернетках антиутопії.

4. Прокачані й невтомні телефонні спамери — працюють навіть у вихідні, напарюючи кредити/депозити і все таке інше. Швидких та дієвих механізмів відмови від отримання такого роду повідомлень не передбачено.

Із плюсів: у касі можна зняти не зачовгані долари нового зразка. Але й тут не без винятків: якось касир відділення цілком свідомо підсунула випрану куп’юру, яку потім ніхто й ніде приймати не хотів.

Ну, давайте, можна починати стандартне завчене: Нам прикро, що у вас склалось враження… бла-бла-бла…
ПУМБ
Відповідь банку
7 серпня 2024, 18:18
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас склалось негативне враження про наш банк. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Проблема вирішена
22220521 7 серпня 2024, 9:48
Відділення за адресою: Київ, вул. Січових Стрільців, 103-105
в ЧЕРГОВИЙ раз стикаюся з тим, що хвалений пумб діджітал НЕ ПРАЦЮЄ!!! і це як раз у той момент, коли потрібно терміново провести платежі. Відповідь як завжди одна — наші спеціалісти щось там роблять, а ви зачекайте, ми не знаємо, скільки часу це займе.
Проте коли потрібно було перевести користувачів на це дігітал — робили все і все обіцяли. Але нічго не змінюється…дуже, дуже прикро…
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 7 серпня 2024, 10:33
Вітаємо!
Приносимо щирі вибачення за такі незручності. На жаль, ми не можемо знати на перед, якщо трапиться збій у застосунку, ми від цього не застраховані. Але зі своєї сторони робимо все можливе для усунення проблем, що виникають у працездатності застосунку. Якщо помилка не усунута, і надалі з'являється, ми бажаємо вирішити дану проблему. Написали Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації.
Полезный комментарий
PUMB 7 серпня 2024, 18:45
Вітаємо! Дякуємо за очікування!

Ми провели перевірку та виявили, що вранці 7.08.2024 виникли тимчасові труднощі в роботі ПУМБ Digital. Ми приносимо вибачення та як альтернативу, Ви можете використовувати — ПУМБ Корпоративний по посиланню https://online.pumb.ua/biz/.

Ваша скарга була зафіксована та передана відповідальним фахівцям. Найближчим часом вони зв’яжуться з Вами та обов’язково нададуть зворотній зв’язок.
У разі виникнення додаткових питань — звертайтесь.

Сподіваємось, що в майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
sairos 2 серпня 2024, 18:05
Банк надає кредит з терміном погашення 62 дні, але розрахункову дата є 30 число, тобто навіть, якщо в місяці є 31 день, то все одно банк вимагає повернення, коштів до 30 числа, тобто банк вводить людей в оману, заміть 62 днів надає кредити максимум на 61 день! Мною було повніють сплачено за кредити 31 числа, але ці шахраї нарахували додаткові відсотки за начебто прострочення, але по факту банк оманим шляхом зазаначеє одне, а по факту робить інше!!! В мене в жодному банку ніколи не було прострочек, бо кожен банк має читав терміни виконання і зазанчає про це відразу, а цей недобанк належить шахраю і відповідно банк шахраїв!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 2 серпня 2024, 18:12
Вітаємо!
Прикро, що у Вас склалося таке враження, але нарахування відбувається відповідно до умов.
Пільговий період по кредитній картці діє до 62 днів, для прикладу 62 дні пільгового періоду буде, якщо Ви здійснили першу покупку 31 липня, тоді кошти можна буде повернути без нарахованих відсотків до 18:00 30.09.24 року. Якщо ж кількість днів в місяцях 30 або 29 пільговий період менший. Тому ми і зазначаємо, що пільговий період діє саме ДО 62 днів, а не статичний термін 62 дні.
Згідно Договору Комплексного Банківського Обслуговування, схема погашення заборгованості за Кредитною карткою передбачає обов’язкове щомісячне не пізніше настання Платіжної дати погашення суми Обов’язкового платежу до 18:00. Платіжною датою по кредитній картці є 30 число кожного місяця. Виключення, у лютому останній день місяця.
Також у застосунок ПУМБ Online Вам надходять пуш-повідомлень, що нагадують про терміни та суму внесення обов'язкового платежу по кредитній картці.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Artem0398 2 серпня 2024, 12:40
Хочу подякувати працівникам КБ «ПУМБ» за прекрасну можливість вивчення функціоналу налаштувань вхідних викликів на своєму телефоні, а саме по налаштуванню функції «стишувати невідомі номери». Це просто НЕЙМОВІРНО, не будучи клієнтом банку я отримую по 10 вхідних дзвінків за день. «Прекрасні» працівники колекторської служби «ПУМБ», я не давав ні усної, ні тимпаче письмової згоди бути поручителем ні по одному із наданих Вами кредитів, я не маю бажання ні спілкуватися із Вами, ні доносити інформацію по заборгованості. Прошу, залиште мене у СПОКОЮ!!!
ПУМБ
Відповідь банку
2 серпня 2024, 15:31
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас склалась така ситуація. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Andrii07 1 серпня 2024, 23:19
Обслуживаюсь год в броварском отделении банка ПУМБ. Доволен подходом как к клиенту и отношением персонала. Имею счета юридического лица и карточные счета физического лица. Сотрудники банка и руководитель отделения всегда грамотно и оперативно консультируют, быстро проводят необходимый мониторинг для осуществления платежей, оперативно подготавливают и проводят все необходимые документы. В кассе всегда есть наличные деньги и валюта с купюрами хорошего качества. В данном отделении не было ни одной проблемы, которую бы мне не помогли решить. Рекомендую данное отделение для обслуживания и выражаю огромную благодарность коллективу отделения банка и лично руководителю отделения.
ПУМБ
Відповідь банку
2 серпня 2024, 9:40
Вітаємо!

Щиро дякуємо за високу оцінку нашої роботи та обслуговування. Ми щасливі, що Ви задоволені нашими послугами!
Проблема вирішена
Сергій Пащенко 1 серпня 2024, 21:13
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 44
Сталася така цікава історія. 02.07.2024 приватний виконавець заблокував мені всі картки в різних банках, в тому числі і в ПУМБ (зарплатний рахунок). Але вже 06.07 мала прийти заробітна плата, і сума перевищувала борг за виконавчим провадженням, тому я подумав що хай приватний виконавець знімає ті гроші, плюс мінус за тиждень закриють провадження і розблокують всі картки і я далі буду жити своє більш менш спокійне життя. Але найцікавіше було попереду. 09.07 я зателефонував в офіс приватного виконавця, секретар відправила платіжну інструкцію на списання коштів. І ось десь за тиждень мені розблокували мою зарплатну картку (тільки її), кошти в розмірі боргу за виконавчим провадженням були списані з мого рахунку. Помітив я це випадково бо в додатку в ПУМБ це ніяк не відображається, ситуація була для мене критичною і я просто через банкомат карткою спробував зняти гроші, вийшло. Але далі нічого. Приватний виконавець направив лист на підприємство де я працюю щоб стягнути борг з моєї заробітної плати. Я подзвонив в офіс приватного виконавця, виявилось що банк проігнорував платіжну інструкцію і за два тижні так і не зміг перевести мої гроші на рахунок судового виконвця. Секретар мені порадила звернутися у відділення банку і взяти справку про те що гроші були переведені на рахунок приватного виконвця. Звісно ніякої справки або іншого документа про стан моїх грошових коштів працівник банку мені не дав, сказав що «на днях» (а це було десь 24.07) гроші переведуть на рахунок приватного виконвця. І ось вчора (31.01.2024) я дзвоню в офіс приватного виконвця, грошей банк ПУМБ так і не перевів, а пройшло вже три тижні. Була відправлена друга платіжна інструкція яка теж ігнорується співробітниками банку. А тим часом майже всі мої рахунки заблоковані (окрім зарплатного рахунку), за місцем роботи відправлений лист на відчуження частини моєї заробітної плати, і все тому що співробітники ПУМБ три тижні ігнорують платіжні інструкції приватного судового виконавця і просто не віддають їм мої гроші як то мало б бути за законом. Ну і вишенька на торті — мені прибрали кредитний ліміт на кредитній карті (ПУМБ). Звісно кредитна картка була заблокована, я все одно не міг користуватися кредитними коштами, але вони там хоч відображалися. А з 1 серпня кредитний ліміт нуль. На фоні того що я описав вище (а саме з вини банку мені досі блокують майже всі рахунки) ця ситуація виглядає дуже цинічно по відношенню до мене. Хоча звісно всі кредитні кошти це власність банку і вони мають право прибирати ліміти. Якщо зі мною тут зв’яжеться співробітник банку то надам свою персональну інформацію для вирішення цієї проблеми, бо не дуже хочеться писати скаргу в НБУ, сподіваюсь цю проблему все-таки вирішать.
ПУМБ
Відповідь банку
2 серпня 2024, 9:37
Вітаємо!

Нам дуже шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми розберемось детальніше у даній ситуації та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 2 серпня 2024, 17:58
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Проблема вирішена
NoName80 1 серпня 2024, 13:17
Ситуация складывается следующим образом, торговал я в один прекрасный день 01.07 на криптовалютой бирже бинанс, поступили мне средства на карту пумб в размере 98 тысяч гривен, 49 тысяч гривен платеж и 49 тысяч грн платеж я отпустил покупателю криптовалюту в размере 2333.33 usdt, через 2 часа мне блокируют карту и просят обратится в отделение банка с паспортом, сотрудница банка говорит такая вот ситуация сложилась что вы мошенник и на вас подали жалобу что якобы человек не получил товар на эту сумму, говорит либо предоставляйте все ордера и т. д. или идите в полицию, предоставил все ордера и выписки что-то не понравилось им, сходил в полицию написал заявление принес вытяг с реестра, не понравилось. На карте лежит 114 тысяч гривен, этот проклятый банк не собирается возвращать мои деньги!!! Прошу помощи!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 1 серпня 2024, 15:10
Вітаємо!

Шкодуємо, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратись детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 2 серпня 2024, 16:17
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали Вам на Вашу електронну пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 44.6
PLN 9.8 10.3
USD 41.2 41.7
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 44.6
PLN 9.8 10.3
USD 41.2 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝