Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відділення ПУМБ: Тернопіль, вул. Руська, 23/129

Адреса:
Тернопіль, вул. Руська, 23/129
Телефон:
+38 (044) 290-72-90
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, без перерви (каса: 08:30-17:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зареєструватися . Реєстрація займає близько 30 секунд.
3
20 грудня 2023, 19:49
Одного дня заблокували мені рахунок без пояснення, вибило зверніться у відділення, що я й зробив.У відділені співробітники спілкувались доволі грубо, сказали що на мене прийшла скарга і потрібно надати список документів, що підтверджують джерело коштів та написати заяву у кіберполіцію, що я й зробив.Прийшовши до слідчого, він повідомив що не бачить складу злочину, я повернувся у відділення і там мені сказали, що можна лише повернути кошти відправнику, я стояв просто в шоці зі всього.Не рекомендую цей банк.Повезло що на рахунку не було коштів.Так само у мого знайомого, тільки у нього застрягло 39 тисяч, банк максимально затягує справу, він звʼязався з відправником, але відправник не подавав заяву, так як він сказав.Банку всеодно на своїх клієнтів, можуть заблокувати кошти на невизначений термін.Ніколи не відкривайте його!

Номер заявки у кіберполіціі -339279

Якщо ж вас турбує кожен клієнт, то очікую на відповідь)
Коментарі (2)
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
20 грудня 2023, 20:14
Вітаємо!

Нам дуже шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися детальніше та перевірити коректність консультації наших фахівців. Ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
3
21 лютого 2023, 12:38
14.02.2023 зайшов у відділення ПУМБ,
що знаходиться у Тернополі на бульварі Шевченка.
Хотів поповнити на Довільний вклад, але не було
З собою посвідчення особи — паспорта чи посвідчення
Водія. Була картка тернополянина, котра видається
На основі паспортних даних.
У це відділення заходив часто, мене вже добре знали.
але поповнити відмовили. Вимушений поїхати додому,
взяти паспорт. По дорозі подумав, а якщо звернутись
В інше відділення не показуючи паспорта. Там поповнили
і ніяких перепон — через 5 хвилин прийшло підтвердження
про поповнення. Вечором зайшов у попередє відділення
на бульварі Шевченка, пред’явити претензію керівнику
відділення. Але він став на сторону своїх працівниць.
Працівниця не хотіла мене пропустити до керуючого відділенням, як вівчарка, чудом прорвався, брехала,
що керуючого немає в кабінеті. До речі всі 3 працівниці
стверджували, що без паспорта не можна поповнити
— кругова порука! Відганяють клієнтів. Згідний, коли
забирати, то потрібно пред’явити посвідчення.
Більше моєї ноги в цьому відділенні не буде, працівниці
все одно отримають зряплату, а я віднесу готівку
в інший банк.
Коментарі (1)
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
21 лютого 2023, 15:00
Вітаємо, Володимире!

Нам прикро, що після відвідування нашого відділення, Ви отримали негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації детальніше та проведемо внутрішнє розслідування, про результати якого обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
1
1 грудня 2022, 23:47
В м.Тернополі у двох ваших відділеннях ваші «спеціалісти» не можуть ознайомити клієнта із умовами валютного депозитного договору за програмою НБУ (при купівлі валюти на міжбанку), як це розуміти, я що купляю кота в мішку??? Де я можу прочитати умови цього депозитного договору?
Коментарі (3)
Ответ банка
ПУМБ
2 грудня 2022, 13:00
Вітаємо! Всі умови, шаблони договорів та інші документи по банківським продуктам та послугам Ви можете знайти на нашому сайті. Зокрема, умови та документи по депозиту «Валютний» знаходяться за посиланням: https://www.pumb.ua/deposit/foreign_currency
3
15 квітня 2022, 15:26
Банк заблокував рахунок при обороті 194 000 грн. Коли я звернулась на гарячу лінію, мене переключати на відділ, який займається розблокуванням рахунків і ніхто не відповідав близько 30 хвилин. При тому що у Інтернет банкінгу вказується сума блокування -77 мільйонів, я думаю, що в кого проблеми з серцем, можна вже нікуди не додзвонитися. Як потім пояснили, це в них такий блок. Тобто ти автоматично стаєш боржником цієї суми!!! На ранок мені нарешті вдалось зв’язатися з банком, сказали, що в відділені можуть допомогти зняти блокування. Я відповідно звернулась до відділення банку, з чим зв’язане блокування ніхто не знає, ймовірно через те що я не вірно вводила пароль в Інтернет банкінг, але після побаченої суми, то добре, що я загалом могла ще щось вводити. Написала заяву, менеджер пообіцяв зв’язатися через годину, пройшло майже чотири години, звісно ніхто не зв’язався. Коли я звоню і запитую на гарячій лінії чи можу я закрити рахунок і отримати кошти на будь який нормальний банк, мені повідомлять, що такої можливості несає. Тобто я автоматично їх дарую ПУМБу? І керуючись яким законом чи постановою мені заблокували кошти? Дуже цікаво?
Коментарі (6)
Ответ банка
ПУМБ
15 квітня 2022, 18:27
Вітаємо!

Марина, ми зв'яжемось з відділенням банку для роз'яснення ситуації, напишіть будь ласка нам в особисті повідомлення з ким із менеджерів Ви спілкувалися?

Дякуємо.
4
26 березня 2020, 21:27
Использовал карту в течение примерно полугода. Очень удобным было то, что переводить даже кредитные средства можно на карту любого украинского банка без комиссии, а итоговый процент за использование кредитных средств в итоге выходил меньший, чем комиссия за аналогичную операцию у других банках.
В итоге закрыл карту только потому, что оказалась ненужна, а «коллекционировать» пластик в кошельке я не привык :).
Написати коментар
Ответ банка
ПУМБ
27 березня 2020, 11:59
Здравствуйте. Спасибо за отзыв.
без оцінки
2 квітня 2018, 21:49
1, смс про сплату приходить на телефон одна сума,,, прийшов в банк сума інша
2, кредитний ліміт був 6200 я закинув на 2500 більше,,, я звичайно використав ці гроші,,, прийшов закрити повністю картку мені говорять що кредитний ліміт 8700 і я зобовязаний його погасити,,, тобто я за своі кошти за то що я закинув відсотки маю заплатити,,,,,,,,,,,,,,,,,
Написати коментар
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
3 квітня 2018, 11:01
Вітаємо! Перепрошуємо за можливе непорозуміння. Уточніть, будь ласка, в особисті повідомлення ваш ІПН та адресу відділення, до якого ви звертались. Дякуємо!
1
28 квітня 2017, 0:23
Рік назад оформила кредит на телефон, проблем з виплатами не було так як невелика сума… Закрила його за декілька місяців хоч оформляли на 12. Декілька тижнів назад зателефонували з відділу заборгованості та повідомили що кредит не закритий — потрібно негайно сплатити суму у розмірі 1100грн. З цією ситуацією звернулась до консультантів у відділені у м.Тернопіль та на питання «як так трапилось?!» — похитували плечима та повідомили що можуть лише цю суму розбити на декілька місяців щоб сплачувати. Я за 2 місяці сплатиа суму у розмірі 900грн. і прийшовши в банк щоб вже закрити кредит мені дають роздруківочку що потрібно сплатити ще 800грн. Як???
Мені не пояснили причин як так трапилось… я у великому шоці відразу оплачую цю суму у касі із чеками іду до консультанта, він повідомляє що кредит закритий та все добре але на мою вимогу видати довідку про це говорить: «Довідка про закриття кредиту вартує 50грн. Та її можна буде отримати завтра»
Що?? Відколи банк так любить своїх клієнтів?????!!!
Бажаю всім добра та не мати справ з цим банком!
Написати коментар
Ответ банка
ПУМБ
28 квітня 2017, 17:26
Здравствуйте! Приносим извинения за возможные неудобства.
Вы можете оставить свой отзыв в форме обратной связи на нашем сайте: https://about.pumb.ua/support/complaint Наши коллеги из управления качеством рассмотрят ваш отзыв и займутся расследованием.
без оцінки
12 липня 2016, 18:03
Самий проблемний банк, так вийшло, що два рази з ними звязалась і два рази пожаліла!!! То кредит неможливо закрити, то дзвонять і кажуть, що нараховано пеня, хоч термін платежу не протермінований… короче, боже борони, з ними мати справу… праціники дзвонять і вимагають платіж, погрожуючи штрафами… Знайома теж мала таке саме з ними… НІКОЛИ ДО НИХ НЕ ЗВЕРТАЙТЕСЬ!!!
Коментарі (1)
Ответ банка
ПУМБ
13 липня 2016, 10:48
Доброго дня! Приносимо вибачення за можливі незручності. Ви можете залишити свій відгук, вказавши номер телефону і відділення банку, в якому обслуговувались, у формі зворотного зв'язку на нашому сайті: pumb.ua/ua/pravda/feedback/ Наші колеги з управління якістю розглянуть ваш відгук і займуться розслідуванням. Дякуємо за відгук!
4
12 січня 2016, 10:56
я є вкладником ФіК, позавчора у Тернополі на Руській 23 отримав свій вклад черезПумб.зареєструвався по телефону на сайті два тижні тому, все добре пройшло.спасибі!
Написати коментар
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
12 січня 2016, 11:29
Доброго дня!
Дякуємо за схвальний відгук! :)
4
2 листопада 2015, 11:47
тут хтось писав про операторів концентра.скажу, що мені поки ні разу не попався ніхто, хто б хамив або якось ображав клієнта.всі уважно слухають, задають питання, шукають відповідь. Ну і на самого оператора зручно потрапити, все ж розділено по темам, вибираєш тему в меню телефона — а там, всередині завжди можна з оператором поспілкуватись. Як на мене –досить зручно!
Написати коментар
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
3 листопада 2015, 12:07
Доброго дня!
Дякуємо за ваш схвальний відгук! :)
На сторінці зібрана вся інформація про відділення ПУМБ за адресою Тернопіль, вул. Руська, 23/129. Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в ПУМБ - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  ПУМБ розташованому за адресою  Тернопіль, вул. Руська, 23/129- конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.