×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.7 | 45.3 |
PLN | 10.1 | 10.6 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Всі курси банку |
Заморозили кошти
11 травня приїхав в відділення міста Кременчук, привіз ок-5, ок-7 та справку з налогової, також зробив і на батька, бо він мені теж пересилає кошти на мій рахунок.
Досі відповіді не має, заблоковані кошти в розмірі 57 320 грн, це гроші які мені скинув батько з ПриватБанку, квитанції по цим операціям в мене є, по всим іншим операціям я також можу надати інформацію, нічого протизаконного я не робив, як мені далі довіряти вашому банку якщо ви блокуєте кошти без попереджень, якщо ви бачите що підозріла операція то можна її не зарахувати як це роблять інші банки.
Надайте мені відповідь, мені розблокують рахунок, чи потрібно їхати і писати хаяву на закриття рахунку з переводом моїх коштів які мені відправив мій батько на карту іншого банку?
Мені потрібні кошти які ви в мене забрали щоб далі існувати, я довірив вашому банку майже все що в мене було…
Дякую за допомогу, Слава Україні!
Вітаємо, Володимир Володимирович!
У Вас перевищення ліміту 400 000 грн. Ліміт накопичувальний, діє з 17 березня 2022 року на підставі розділу II п. 3. ч. 12 ЗУ №2120-IX від 15 березня 2022 року.
На даний момент розблокування рахунків в роботі. Необхідно очікувати, у разі потреби додаткових документів з Вами зв'яжуться.
Також відповідно до цього ж закону:
• рішення про закриття рахунку та зняття коштів буде прийматися після закінчення воєнного стану в Україні;
• зняти ліміти можна, якщо Клієнт планує перевести з рахунку суму на:
√ рахунок Збройних Cил України для надання допомоги Збройним Cилам України та спеціальний рахунок, відкритий Національним банком України для надання допомогиЗбройним Силам України.
√ поточний рахунок Міністерства соціальної політики України, відкритий в Національному банку України для благодійної допомоги та забезпечення підтримки найуразливіших категорій населення.
√ рахунки банків України для придбання облігацій внутрішньої державної позики «Військові облігації».
Зараз Ваші документи знаходяться на розгляді, необхідно очікувати, про розблокування Вас додатково проінформують.
Дякуємо.
Коментарі (6)
Представники банку не здатні вирішити проблему підчас війського стану
Станом на сьогодні я не можу повернутись в Україну, а якщо продовжуватиметься війна, не зможу цього зробити і в найближчому майбутньому, для того аби передати працівникам відділення ключ. Уповноважена працівниця банку повідомила на мій запит, що з червня банк має намір стягувати з мене якимось чином пеню.
Проте я хочу закрити договір та повернути ключ, який фізично знаходиться у мого чоловіка. Про це я неоднократно повідомляла представникам банку по месенджеру + електроні листи, які залишаються без уваги. Доручення на чоловіка немає оформленого.
Прошу повідомити яким чином розв’язати дану ситуацію. Чи можу я передати якимось чином, будучи закордоном, уповноваження своєму чоловіку закрити мій договір та повернути АТ «ПУМБ» ключ та закрити договір.
В даному випадку потрібно оформити довіреність на ім'я Вашого чоловіка, якщо Ви не плануєте найближчим часом повернення в Україну, рекомендуємо звернутися до консульства для її оформлення.
Коментарі (4)
скрытая комиссия
Комісія за переказ коштів на рахунки, відкриті в іншому банку становить 0,5% від суми, мінімум 3 UAH максимум 500 UAH.
Інформація про тарифи є відкритою та розміщена на нашому сайті:
https://retail.pumb.ua/credit/can-all
Ми хочемо допомогти Вам розібратися в коректності списань та інформації, яка відображається у нашому додатку. Для перевірки просимо надіслати нам Ваші ПІБ та ІПН в особисті повідомлення.
Коментарі (2)
Мошенничество
Баланс -10000000 зазвичай свідчить про блокування рахунку банком і не вказує на наявність заборгованості на дану суму. Будемо раді допомогти Вам перевірити статус рахунку та надати більше детальну інформацію з даного приводу. Для цого просимо Вас надіслати ПІБ та ІПН в особисті повідомлення і очікувати на зворотній зв'язок.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (10)
Мошенники
При знятті коштів з валютних карток у банкоматах ПУМБ конвертація відбувається за комерційним курсом банку. Під час використання банкоматів сторонніх банків конвертація здійснюється за курсом міжнародної платіжної системи, що обслуговує картку (Visa або MasterCard).
Ми бажаємо допомогти Вам краще розібратися в ситуації. Для цього, будь ласка, надішліть в особисті повідомлення дату та суму операцій, які Вас цікавлять, і ми надамо Вам детальніший розрахунок після перевірки.
Написати коментар
ПУМБ позбавив можливості лікування !
Ваші контактні дані передано у відповідний підрозділ банку, найближчим часом Вам зателефонують та нададуть консультацію.
Коментарі (7)
Предлагают услуги, которые реально не предоставляют
Дана послуга діє при оформленні карти для нових клієнтів. Так як Ви вже існуючий клієнт банку для оформлення віртуальної картки необхідно мати додаток ПУМБ онлайн, так як договір на підключення ПУМБ онлайн у Вас відсутній необхідно звертатися до відділення банку.
Коментарі (1)
Банк заблокував кредитку, заблокував можливість поповнення і нарахував відсотки…
Вимагаю негайно скасувати нараховані відсотки, оскільки ви заблокували мою картку та кошти, що були призначені для погашення. Тобто погасити заборгованість можливості не було.
Заблокувавши мої рахунки Ви позбавили мене можливості погасити картку — ця функція не працювала до 06.05.2022 про що я неодноразово повідомляв банк.
Також ви заблокували мої гроші без підстав. Ваші посилання на постанову НБУ та внутрішнє розпорядження безпідставне, оскільки постанова НБУ каже тільки про внесення готівкових сум від 400 000 грн та більше — разово. При цьому Ви були зобов’язані попередити мене про обмеження використання, що не було зроблено.
Більше того жодної копійки через касу мною не вносилось усі суми надходили на мій рахунок виключно з моїх рахунків у інших банках про що були надані мною док-ти (виписка).
Також мною було надано довідки про доходи, що підтверджують наявність таких сум, що надходили і завдяки цьому рахунки 06.05.2022 були розблоковані, що підтверджує безпідставність блокування.
Оскільки ви заблокували мої рахунки та використовували мої кошти для власних потреб вимагаю — компенсувати нараховані відсотки.
Оскільки ви заблокували мені можливість погасити кредитну карту, то нарахування відсотків неправомірне!
Також ваш банк навмисне затягнув розгляд моїх документів адже вони були подані ще 4.04.2022.
До того мною була подана заява на закриття рахунків та розірвання ділових відносин ще 20.04.2022 яку ви мали розглянути протягом 3 робочих днів та закрити рахунки із виплатою заблокованих коштів згідно закону України та згідно вашої відповіді №СУ2.50.4/59 від 14.04.2022 де зазначено, що згідно абзацу третього ч.1 ст. 15 Закону банк, у випадку ненадання документів про підтвердження походження коштів, зобов’язаний розірвати ділові стосунки та закрити рахунки з виплатою коштів на них клієнту.
Вимагаю негайно скасувати усі нараховані відсотки або нарахувати мені за використання моїх коштів банком протягом місяця компенсацію — відповідно до нарахованих відсотків на заборгованість, а саме 48% річних або 4% в місяць.
Ваше звернення прийнято до розгляду банком, надамо відповідь найближчим часом.
Написати коментар
На жалобу 8 рабочих дней не могут дать обратную связь. Так и не снизили % по кредитной картй
Щоб розібратися в ситуації, щодо Вашої скарги напишіть будь ласка нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону.
Банк робить все можливе щоб зменшити фінансове навантаження на клієнта.Ми не нараховуємо жодних штрафів та відсотків за несвоєчасне внесення планового платежу. Тому, хто може зробити своєчасне внесення платежу, ми вдячні. А того, хто не може, ми розуміємо.
Коментарі (9)
Заблокировали карту с деньгами
Тех поддержка по телефону ничего не говорит, а только грубят. В отделение тоже ничего не говорят, потому что не знают что будет.
Мне страшно — что я продал свой товар — а деньги за него у меня отняли. Я не понимаю почему спрашивать с меня за происхождение средств — а не с человека которых их мне отправил. Я то в чем виноват?
Надали Вам відповідь у особистих повідомленнях.
До Банку надійшло оскарження переказу від відправника, тому Вам необхідно надати Банку документи, що зможуть підтвердити походження коштів.
Ми продовжуємо працювати над Вашим запитом, аби ситуація якнайшвидше розв'язалася.
Дякуємо за розуміння!
Коментарі (7)
Обман, скрытые комиссии
9.05 в 9 утра мы с женой решили снять деньги заграницей. Поговорив с оператором и узнав курс и комиссию мы решили снять деньги (евро). Итак, что пошло не так:
1. После снятия денег с карты жены мы не досчитались около 90 евро (гривны было снято больше со счета)
2. На следующий день нам пришли уведомления 'счастья' о пересчете курса (+ 1.27 грн на каждом евро, что меня явно не устраевает.) Так-же изменились данные в приложении банка по операциям. Тем не менее, скриншот курса в день снятия (операции) у меня есть.
3. Никто не может внятно объяснить почему было снято денег больше чем нужно — 'возмож/типа' оно потом выровняется и минус уйдет, аж смешно от таких слов
В дополнение — сотрудники банка отказываются открывать дебетовую карту без страховки!
Не советую сотрудничество с данным банком!
Нам шкода, що у Вас склалося таке враження про наш Банк.
Ми бажаємо допомогти Вам краще розібратися в ситуації. Для цього, будь ласка, надішліть в особисті повідомлення Ваші ПІБ і ІПН. Ми неодмінно все перевіримо та надамо Вам зворотній зв'язок щодо конвертації валюти при знятті за кордоном.
У відділенні, при оформленні, дебетової картки, Ви можете відмотивитися від оформлення страховки. Це не є обов'язковою умовою. Надішліть, будь ласка, в особисті повідомлення адресу відділення та дату, коли його вівідували, аби ми могли перевірити коректність наданої Вам консультації нашими співробітниками.
Коментарі (1)
Обман, скрытые комиссии
Являюсь клиентом банка уже не первый год, пользовался кредитными продуктами, сейчас есть дебетная и кредитная карты. Вроде всё было нормально, условия соответствовали зявленным, до посленей ситуации.
Итак, 05.05 возникла необходимость в переводе личных средств на две карты, открытые владельцами в монобанке. Так как я пользуюсь услугами банка ПУМБ, решил сделать это с его помощью.
05.05 позвонил на горячую линию для уточнения условий и комиссии. Оператор сообщил, что для совершения операции мне необходимо посетить отделение, поднять лимит на пополнение карты и на переводы с неё, и на вопрос о комиссиях ответил что операции производятся без них.
06.06 в отделении банка от сотрудников получил ту же информацию, а именно что операции производятся без комисиий. А также, что для совершения перевода на сумму более 25 тыс. грн. необходимо переводить на номер счёта IBAN, а не по номеру карты.
После этого был совершён перевод личных средств (не кредитные средства) по номеру IBAN на сумму 150 тыс. грн. через приложение ПУМБ-онлайн. При переводе программа указала «Сумма перевода 150000, комиссия 0». Я сделал скриншот из программы чтобы отправить его получателю, там чётко указана нулевая комиссия.
08.06 заметил, что сумма остатка личных средств меньше чем была на сумму 2255 грн. После звонка на горячую линию в 12.28, мне пообещали дать обратную связь о причинах разницы в течении 20−30 минут, но никто не перезвонил. В ходе второго звонка в 13.08 девушка оператор заверила меня, что это комиссия, которая списана ошибочно, и будет возвращена мне на счёт в течении 3 банковских дней. Записи разговоров у меня есть, дабы ПУМБ не отказался от слов своих сотрудников.
09.06 решил уточнить по поводу возврата средств, и вот тут меня ждал сюрприз — оператор как заклиненная начала нести какую то ахинею про где-то прописанные комиссии в 1,5% при переводе на счёт, при этом никак не реагируя на вопросы о причинах предоставления мне другой информации ранее, и указания в системе ПУМБ-онлайн «Комиссия 0 грн.»
Также 09.06 решил получить эту информацию от сотрудников отделения, для дальнейшего обращения о скрытых комиссиях в НБУ. Тут уже сотрудники отделения резко отказались от своих слов, заявили что уведомляли меня о комиссии (это не так, и может быть подтверждено записями с камер банка за 06.05). На вопросы о том, почему в программе было указано что операция производится без комиссии, а она списалась, сотрудники отвечают что они не несут ответственности за ошибки в приложении ПУМБ-онлайн, и что это сбой программы (данные слова подтверждаются сделанными мной видео и аудиозаписями разговора в отделении банка).
Итак, что по факту:
1. До совершения операции информация о отсутствии комиссии получена от операторов горячей линии.
2. До совершения операции информация о отсутствии комиссии получена от сотрудников отделения.
3. До совершения операции информация о отсутствии комиссии получена в системе ПУМБ-онлайн (это уж точно оферта) Если бы мне была предоставлена информация о комиссии до совершения операции — я бы её не совершал, но чётко указали — комиссия 0 грн. (подтверждается скриншотами ПУМБ-онлайн).
4. 08.06 сотрудник горячей линии подтвердила что операция проводилась без комиссии, она списана ошибочно и будет возвращена.
Вот и получается, что сотрудники ПУМБ будут в силу низкой компетентности, или выполняя указания банка, предоставляют ложную информацию, которая дублируется системой онлайн банкинга, а после списания средств обманным путём будут только разводить руками, и кивать друг на друга, предлагая мне самостоятельно найти виновного сотрудника (не как представителя банка, а «какая именно девочка вам такое сказала?», как будто сотрудники банка могут самовольно выдумывать условия для клиентов, а не действовать в рамках инструкций организации).
ПУМБ, можете не напрягаться и не придумывать где я должен был дополнительно ознакомиться со скрытыми комиссиями, в стиле «У нас в туалете отделения на баллоне освежителя в нижней строчке эти комиссии указаны».
Я получил чёткую информацию про отсутствие комиссии по данной операции из нескольких источников, они указаны выше. Подтверждения этому у меня есть, а то что сотрудники пытаются оправдать свой обман, обман через приложение мобильного банкинга, и свалить вину на клиента — меня не интересует, и я не буду тратить время на изучение ваших отписок.
В данный момент готовится заявление о скрытых комиссиях, нарушении права на достоверную информацию о продукте, и введении в заблуждение, в НБУ. Также, в силу занятия журналистской деятельностью, оставляю за собой право осветить данный случай в СМИ.
Надеюсь, что те сотрудники ПУМБ, которые отвечают за эту схему, и которым так не хватало 2255 грн., уже удовлетворятся произошедшим, и приобретут себе хоть каплю честности, ну или направят данные средства на повышение компетенции сотрудников — в данный момент он оставляет желать лучшего, и они все дают противоречивую информацию, а не факты и варианты решения ситуации.
Всем желаю не попадаться на такие схемы в данном банке, и максимально фиксировать всю информацию полученную от его сотрудников — как показала практика, они не отвечают за то что говорят, и просто врут напропалую. Я вот не ожидал от ПУМБа такого и попался. Выводы сделаны, меры принимаются. Всем хорошего дня.
Будь ласка, напишіть нам в особисті повідомленення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону, а також номер телефону, з якого Ви здійснювали дзвінки до контакт-центру Банку, аби ми могли перевірити коректність наданої Вам консультації. Також уточніть адресу відділення, до якого зверталися, та дату, коли було здійснено візит.
Дякуємо.
Коментарі (1)
Є-Підтримка та зарахування коштів для ВПО
Ми забезпечуємо лише технічний аспект зарахування, проводячи передану державним фондом виплату на рахунок клієнта. У зв'язку з цим банк не впливає на швидкість нарахування коштів та можливі затримки з боку держави.
Для перевірки лімітів та обмежень на рахунку «єПідтримка» просимо надіслати Ваші ПІБ та ІПН в особистих повідомленнях.
Написати коментар
Банк продолжает снимать деньги с кредитной карты загоняя ее в минуса.
Відсоток по кредитних картках нараховується згідно стандартних умов договору. Для зменшення фінансового навантаження на клієнтів ми запровадили кредитні канікули, протягом дії яких платежі розраховані індивідуально і значно зменшені у порівнянні з довоєнним часом. Дана програма дозволяє відтермінувати погашення тіла кредиту.
Окрім того, у разі виникнення протермінованої заборгованості штрафна пеня або відсотки не нараховуються, заборгованість не впливає на кредитну історію. Для зменшення фінансового навантаження в майбутньому, ми рекомендуємо не накопичувати заборгованість і вносити платежі у більшому розмірі, ніж вони розраховані зараз. Якщо ж фінансова ситуація не дозволяє сплачувати щомісячні платежі, клієнт зможе погасити утворену заборгованість пізніше без переплати штрафних санкцій за період дії воєнного стану.
Коментарі (4)
Якісне обслуговування
Щиро дякуємо за відгук. Будемо раді бачити Вас знову.
Написати коментар
Пумб заблокував рахунок
Зі мною вперше така ситуація.
На рахунку стало писатися-9999999999, колл-центр відправив до відділення. Відділення сказали, що блокування пройшло через те, що були транзакції за декілька днів на суму 101 тис поповнень-виводу легального сайту Бінанас, який з16 березня 2022 на території України вважається легальним.Тобто я не робив поповнення якогось сумнівного терористичного чи пов’язаного з забороненими речами сайту. Я вчився поповнювати, виводити і працювати з цим сайтом. Ліміт в 100 тис перевищив так як мав 2 картки Пумб і не знав що це рахується як один рахунок.+ я чув тільки, що про перевищення понад 400тис грн, мають баки право запитувати.
Сказали Для розблокування потрібно справку про походження коштів.
На разі я не працюю, як і багато інших людей. Я надав і написав 2 заяви пояснення, про те, що у виписці самого банку чітко видно назву ресурсу і суми поповнень в середньому по 5000 грн кожна, та те, що відбувалося спочатку списання коштів, а потім ТІЛЬКИ надходження приблизно тієї ж самої суми. Тобто ніяких 100тис ДОХОДУ, про джерело надходження яких запитує відділ фін.моніторингу банку на мій рахунок НЕ НАДХОДИЛО це тільки оборот коштів виник через поповнення — вивід ТУДИ-СЮДИ.
Початкова транзакція, це кошти в розмірі 4000 грн з яких я робив поповнення сайту, мені перевела мама на карту. Остання транзакція 4999грн це взагалі кошти з моєї картки іншого банку, які я перевів з особистого рахунку на уже (як виявилося потім) заблоковану карткуПУМБ.
Пояснень роз’яснень -заяв банку недостатньо.
Таким чином на карті в мене зависло 10 тис грн, частину яких я маю повернути назад, а частина мені вкрай була потрібна.Вони зависли і мені прийшлося припинити важливе лікування через це (
Ця ситуація в мене вкрай розчарувала і рівень патріотизму значно впав. За кого ми зараз воюємо, за кого волонтеримо!!!:(Щоб свої такі *** забирали у простих людей останні кошти в цей час! «Вора» вони спіймали крупного називається…, коли Ахметови мільярди крутять ворочають по схемах!
Шкода що закони придумують, але інструмент, та трактування їх використання недосконалий і страждають невинні люди. Я користувався банком декілька років, привів багато людей туди, А тепер всі в мене запитають: Ну що тобі повернули кошти ці!!!
Телефонував до Нацбанку, там сказали дочекатися письмової відповіді від банку офіційної,і якщо я з нею не погоджуюсь, то подавати скаргу -заяву на банк до нацбанку.
Перевірка джерел походження коштів здійснюється відповідно Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення». Даний закон зобов'язує банк здійснювати перевірку фінансових операцій клієнта щодо їх відповідності наявній у банку інформації про клієнта, його діяльність та ризик. Банк має право вимагати документи при проведенні переказу на будь-яку суму в залежності від кількості/частоти/обсягу операцій, якщо вони викликають підозру про відсутність у клієнта фінансової можливості для проведення відповідних операцій.
Ми бажаємо допомогти Вам краще розібратися в ситуації. Для цього, будь ласка, надішліть в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН, а також дату складення заяв у відділенні банку. Ми неодмінно все перевіримо та надамо Вам зворотній зв'язок.
Коментарі (28)
Не віддають власні кошти
Напишіть будь ласка нам в особисті повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону, ми перевіримо інформацію.
Коментарі (17)
Після війни втратили роботу. Зараз колекторська служба погрожує. Ми не відмовляємось платити борги але дайте спочатку роботу! Або виплати.
Уточніть будь ласка нам коли саме телефонували, ми перевіримо запис розмови.
Дякуємо
Коментарі (1)
Жахливий колл-центр
Написати коментар
Рабство під час війни
Банк намагається з розумінням відноситися до ситуації, що склалась, саме тому для того, щоб зменшити фінансове навантаження по платежам ми встановили кредитні канікули з подовженням строку дії кредитного договору для кредитів готівкою, кредитів на купівлю товарів та Сплачуйте частинами NEW. При цьому обов'якові платежі присутні і рекомендуємо їх сплачувати по можливості.
Протягом дії кредитних канікул обов’язкові платежі будуть складатися лише з відсотків та щомісячної комісії за кредитом. А погашення платежів по тілу кредиту відтерміновується та сплачується протягом періоду, на який буде подовжено строк дії кредитного договору.
Умови надання кредитних канікул з подовженням строку договору:
-надаються власникам кредитів готівкою кредитів на купівлю товарів та Сплачуйте частинами NEW,
-термін кредитних канікул та подовження строку дії кредитного договору — 3 місяці
-для кредитів, за якими немає діючих кредитних канікул,
-щомісячна комісія протягом подовженого строку дії кредитного договору не нараховується,
-реальна відсоткова ставка та дата внесення обов’язкових платежів не змінюються.
Несплачена заборгованість по кредитах з 24 лютого не буде вважатись простроченою.
Щодо кредитних карт, то банк встановив для всіх кредитних карток «кредитні канікули», які полягають в тому, що в обов’язкові щомісячні платежі включені лише прострочена заборгованість (за наявності) та нараховані відсотки (за наявності).
Штрафів і підвищених відсотків за непогашені заборгованості не нарахуємо за всіма кредитами.
Щоб борг не накопичувався, намагайтесь вносити місячні платежі повністю або частково скільки зможете.
Банк постійно працює над тим щоб запропонувати клієнтам нові рішення в такий скрутний час, слідкуйте за оновленнями на нашому сайті за посиланням: https://www.pumb.ua/info
Коментарі (12)