Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Користувався банком, все було добре, але 11 травня зайшовши в додаток в мене борг 999999999999 за підозрілі операції. Вирішити як в інших банках дистанційно проблему неможливо, треба тільки їхати в банк. На те що зараз немає бензину і мені їхати 35 км сказали це не їхні проблеми.

11 травня приїхав в відділення міста Кременчук, привіз ок-5, ок-7 та справку з налогової, також зробив і на батька, бо він мені теж пересилає кошти на мій рахунок.

Досі відповіді не має, заблоковані кошти в розмірі 57 320 грн, це гроші які мені скинув батько з ПриватБанку, квитанції по цим операціям в мене є, по всим іншим операціям я також можу надати інформацію, нічого протизаконного я не робив, як мені далі довіряти вашому банку якщо ви блокуєте кошти без попереджень, якщо ви бачите що підозріла операція то можна її не зарахувати як це роблять інші банки.

Надайте мені відповідь, мені розблокують рахунок, чи потрібно їхати і писати хаяву на закриття рахунку з переводом моїх коштів які мені відправив мій батько на карту іншого банку?

Мені потрібні кошти які ви в мене забрали щоб далі існувати, я довірив вашому банку майже все що в мене було…

Дякую за допомогу, Слава Україні!
ПУМБ
Відповідь банку
17 травня 2022, 18:12
Героям Слава!

Вітаємо, Володимир Володимирович!

У Вас перевищення ліміту 400 000 грн. Ліміт накопичувальний, діє з 17 березня 2022 року на підставі розділу II п. 3. ч. 12 ЗУ №2120-IX від 15 березня 2022 року.

На даний момент розблокування рахунків в роботі. Необхідно очікувати, у разі потреби додаткових документів з Вами зв'яжуться.

Також відповідно до цього ж закону:
• рішення про закриття рахунку та зняття коштів буде прийматися після закінчення воєнного стану в Україні;
• зняти ліміти можна, якщо Клієнт планує перевести з рахунку суму на:
√ рахунок Збройних Cил України для надання допомоги Збройним Cилам України та спеціальний рахунок, відкритий Національним банком України для надання допомогиЗбройним Силам України.
√ поточний рахунок Міністерства соціальної політики України, відкритий в Національному банку України для благодійної допомоги та забезпечення підтримки найуразливіших категорій населення.
√ рахунки банків України для придбання облігацій внутрішньої державної позики «Військові облігації».
Зараз Ваші документи знаходяться на розгляді, необхідно очікувати, про розблокування Вас додатково проінформують.

Дякуємо.
Світлана Шушкевич 16 травня 2022, 18:25
Відділення за адресою: Львів, вул. Мирослава Скорика, 17
У мене є договір (від 2019р) про відкриття банківської скриньки у АТ «ПУМБ» у відділенні м. Львів, вул. Чайковського 17. Договір був дійсний до березня 2022. В зв’язку із початком війни в Україні, мені довелось терміново покинути країну, не розірвавши договір з АТ «ПУМБ» і не повернувши ключ від скриньки.
Станом на сьогодні я не можу повернутись в Україну, а якщо продовжуватиметься війна, не зможу цього зробити і в найближчому майбутньому, для того аби передати працівникам відділення ключ. Уповноважена працівниця банку повідомила на мій запит, що з червня банк має намір стягувати з мене якимось чином пеню.
Проте я хочу закрити договір та повернути ключ, який фізично знаходиться у мого чоловіка. Про це я неоднократно повідомляла представникам банку по месенджеру + електроні листи, які залишаються без уваги. Доручення на чоловіка немає оформленого.
Прошу повідомити яким чином розв’язати дану ситуацію. Чи можу я передати якимось чином, будучи закордоном, уповноваження своєму чоловіку закрити мій договір та повернути АТ «ПУМБ» ключ та закрити договір.
ПУМБ
Відповідь банку
17 травня 2022, 12:05
Вітаємо, Світлана Володимирівна!

В даному випадку потрібно оформити довіреність на ім'я Вашого чоловіка, якщо Ви не плануєте найближчим часом повернення в Україну, рекомендуємо звернутися до консульства для її оформлення.
Проблема вирішена
dok774 15 травня 2022, 12:00
Оплачивал квартплату в приложении 12.05.22. По ЕДРПОУ ОСББ не нашло. Платил по ибан. Перед переводом сообщили что комиссия 0.00. Сняло сумму равную оплате. 14.05.22 пришло сообщение — вы погасили задолженность по кредитному счету (хотя кредит на кредитной карточке убрали с марта 2022) — сняло комиссию по транзакции от 12.05.22.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 15 травня 2022, 13:28
Вітаємо!

Комісія за переказ коштів на рахунки, відкриті в іншому банку становить 0,5% від суми, мінімум 3 UAH максимум 500 UAH.
Інформація про тарифи є відкритою та розміщена на нашому сайті:
https://retail.pumb.ua/credit/can-all

Ми хочемо допомогти Вам розібратися в коректності списань та інформації, яка відображається у нашому додатку. Для перевірки просимо надіслати нам Ваші ПІБ та ІПН в особисті повідомлення.

не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Aleksander65537 14 травня 2022, 13:04
Я огорчен у меня Обнаружен, Минус в 1 миллиард Рублей, откуда такие Суммы. Карта была нужна для получения переводов от Родственников. Что Это за Мошенничество со стороны Работников Банка? В Тех. Поддержке сказали что таким образом они заблокировали карту- счет. Я думаю что они Врут.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 14 травня 2022, 15:52
Вітаємо!

Баланс -10000000 зазвичай свідчить про блокування рахунку банком і не вказує на наявність заборгованості на дану суму. Будемо раді допомогти Вам перевірити статус рахунку та надати більше детальну інформацію з даного приводу. Для цого просимо Вас надіслати ПІБ та ІПН в особисті повідомлення і очікувати на зворотній зв'язок.
Мінфін
Відповідь адміністратора
16 травня 2022, 18:50
Отзыв не засчитан (на 16.05.2022).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Aleksandrdrug 13 травня 2022, 17:43
Відділення за адресою: Одеса, вул. Канатна, 42
3 месяца подряд снимал деньги с валютной карты в банкоматах Украины вообщей сложности снял около 4 тыс уе.Курс валют был разный в банке пумб, но только не у меня на карте.При снятии 100 уе они мне считали по 29 грн, а курс коммерческий в их банке был 31.50−30-.30 50. Короче на их мошенничестве я потерял около 10 тыс грн на обмене.Обратился к ним в отделение дать разъяснения оказывается если я снимаю с банкомата пумб курс как в банке. если с другого банкомата то курс ниже и на много они просто при открытии счета долларового забыли мне об этом сказать.Хотя по идее какой курс по такому должен проходить обмен.На заявление никто не отвечает коррупция везде Сделал вывод что у нас в Украине все и смотрят как нас нагнуть раком.Люди не пользуйтесь этим банком Пумб себе дороже.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 14 травня 2022, 10:49
Вітаємо!

При знятті коштів з валютних карток у банкоматах ПУМБ конвертація відбувається за комерційним курсом банку. Під час використання банкоматів сторонніх банків конвертація здійснюється за курсом міжнародної платіжної системи, що обслуговує картку (Visa або MasterCard).

Ми бажаємо допомогти Вам краще розібратися в ситуації. Для цього, будь ласка, надішліть в особисті повідомлення дату та суму операцій, які Вас цікавлять, і ми надамо Вам детальніший розрахунок після перевірки.
Oleksandr Drozdov 13 травня 2022, 12:29
Доброго дня! є клієнтом ПУМБ, 09.05.22 я не зміг користуватися своїми картами, де знаходяться власні кошти. Я зателефонував оператору, який мені повідомив що мій рахунок обмежений для використання, мені потрібно звернутися до банку для урегулювання питання. Попередньо мені ні яких повідомлень не надходило про обмеження. Я інвалід ІІ групи, алеж все ж таки був заушений звернутися до банку, за моїм призвищем було надано запит до фін. Моніторингу спеціалістом банку, але відповіді протягом двох діб не було. Потім я особисту звернувся на електрону адресу! Мене попросили надати перелік документів, які я одразу сформував та надав банкові. Відповіді на жаль не отримав! Таким чином виходить що банк обмежив мої власні кошти, які були надані на лікування (інвалід 2 групи), враховуючи той факт що я надав увесь вичерпний список походження коштів, мої рахунки заблоковані, банк відповіді на дає!
ПУМБ
Відповідь банку
13 травня 2022, 17:21
Вітаємо, Олександр Валерійович!

Ваші контактні дані передано у відповідний підрозділ банку, найближчим часом Вам зателефонують та нададуть консультацію.
Tatiana38 12 травня 2022, 14:53
ПУМБ на своем сайте предлагает услугу открытие виртуальной дебетовой карты «все карта«в любой валюте через Дию, без посещения отделения. В настоящее время нахожусь в евакуации за границей, решила воспользоваться данной услугой, по ссылке скачала приложение. Но при регистрации, как оказалось это не работает. После смс от банка, в приложении появилось сообщение о том что необходимо обратиться в отделение. После переписки с сотрудниками банка, которая длилась несколько дней, которые мне предлагали пять раз постучать по экрану телефона, перезагрузить приложение, при этом несколько раз спрашивая мой Инд, и моб.номер, я так и не смогла зарегистрироваться в приложении, которое все время «глючило». Приблизительно на пятый день моей переписки, от банка пришло сообщение что они не могут мне оформить виртуальную карту, потому что нет онлайн договора и необходимо мое личное присутствие в банке (хотя на сайте банка о договоре ничего не сказано)! Зачем банк предлагает услуги, которые реально не работают, тем самым отнимая у людей время!
ПУМБ
Відповідь банку
13 травня 2022, 17:44
Вітаємо, Тетяна Сергіївна!

Дана послуга діє при оформленні карти для нових клієнтів. Так як Ви вже існуючий клієнт банку для оформлення віртуальної картки необхідно мати додаток ПУМБ онлайн, так як договір на підключення ПУМБ онлайн у Вас відсутній необхідно звертатися до відділення банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
olzy 12 травня 2022, 8:13
01.05.2022 побачив, що по моїй заблокованій кредитній картці збільшилась заборгованість.
Вимагаю негайно скасувати нараховані відсотки, оскільки ви заблокували мою картку та кошти, що були призначені для погашення. Тобто погасити заборгованість можливості не було.
Заблокувавши мої рахунки Ви позбавили мене можливості погасити картку — ця функція не працювала до 06.05.2022 про що я неодноразово повідомляв банк.
Також ви заблокували мої гроші без підстав. Ваші посилання на постанову НБУ та внутрішнє розпорядження безпідставне, оскільки постанова НБУ каже тільки про внесення готівкових сум від 400 000 грн та більше — разово. При цьому Ви були зобов’язані попередити мене про обмеження використання, що не було зроблено.
Більше того жодної копійки через касу мною не вносилось усі суми надходили на мій рахунок виключно з моїх рахунків у інших банках про що були надані мною док-ти (виписка).
Також мною було надано довідки про доходи, що підтверджують наявність таких сум, що надходили і завдяки цьому рахунки 06.05.2022 були розблоковані, що підтверджує безпідставність блокування.

Оскільки ви заблокували мої рахунки та використовували мої кошти для власних потреб вимагаю — компенсувати нараховані відсотки.
Оскільки ви заблокували мені можливість погасити кредитну карту, то нарахування відсотків неправомірне!
Також ваш банк навмисне затягнув розгляд моїх документів адже вони були подані ще 4.04.2022.
До того мною була подана заява на закриття рахунків та розірвання ділових відносин ще 20.04.2022 яку ви мали розглянути протягом 3 робочих днів та закрити рахунки із виплатою заблокованих коштів згідно закону України та згідно вашої відповіді №СУ2.50.4/59 від 14.04.2022 де зазначено, що згідно абзацу третього ч.1 ст. 15 Закону банк, у випадку ненадання документів про підтвердження походження коштів, зобов’язаний розірвати ділові стосунки та закрити рахунки з виплатою коштів на них клієнту.
Вимагаю негайно скасувати усі нараховані відсотки або нарахувати мені за використання моїх коштів банком протягом місяця компенсацію — відповідно до нарахованих відсотків на заборгованість, а саме 48% річних або 4% в місяць.
ПУМБ
Відповідь банку
12 травня 2022, 20:17
Доброго дня, Олег Радович!

Ваше звернення прийнято до розгляду банком, надамо відповідь найближчим часом.
30881187 11 травня 2022, 23:53
Больше чем неделю назад подал жалобы в банк обратную связь до сих пор жду. Самый жлобный и нечеловечный банк, пока в стране война, банк не удосужился даже уменьшить процентную ставку по кредитной карте. Только льют воду, что уменьшили обязательный платеж и не насчитывают штрафы и пени. Так это и так под запретом НБУ. Пока другие банки (Ощад, Приват, Моно) снизил процентную ставку, за использование кредитных средств, то ПУМБ продолжает загонять людей в еще большее долги со своей ежемесячной ставкой 3,99%. Хоть бы 2% сделали, я бы понял. Ликвидировать этот банк нужно с банковской системы за нечеловечность во время войны
ПУМБ
Відповідь банку
12 травня 2022, 13:19
Вітаємо!

Щоб розібратися в ситуації, щодо Вашої скарги напишіть будь ласка нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону.
Банк робить все можливе щоб зменшити фінансове навантаження на клієнта.Ми не нараховуємо жодних штрафів та відсотків за несвоєчасне внесення планового платежу. Тому, хто може зробити своєчасне внесення платежу, ми вдячні. А того, хто не може, ми розуміємо.
Дима Веретенник 10 травня 2022, 21:29
Здравствуйте, вчера 09.05.2022, на мою карту поступили средства в размере 16 000грн. После поступления этих средств на карту, я хотел зайти в мобильное приложение — и проверить. Но мой аккаунт был тут же заблокирован. Я обратился в отделение банка, где предоставил свои данные (документы) для разблокировки своей карты. Менеджер сообщил мне что мою карту заблокировали в подозрении на мошеннические действия, или отмывание денег. Эти деньги мне отправили человек, за то что я ему продал криптовалюту на бирже Binance, с помощью p2p. Менеджер попросил от меня официальный документ происхождения денег — которые мне отправили. Но это сделать не возможно — так как я продал цифровой актив человек за гривну. И никаких выписок здесь не может быть. Я могу предоставит скриншот, данной купли продажи, но банку это не подходит почему-то. Мне предложили два варианта 1 — предоставления документа происхождения денег (что я фактически не могу сделать) и почему это требуют от меня, а не с человека который отправил мне деньги. 2 — заблокировать счёт, выдать деньги наличкой, с вычетом 1.5% от суммы, и закрыть счёт мой на всегда. В силу всех вариантов — кроме как закрыть счёт у меня выбора нету. Мне сообщили, что возможен вариант, что и деньги мне не вернут, а вернут их обратно человеку который их перевёл мне на карту. Получаеться, я продал свой цифровой актив человеку, он оплатил это, но почему-то спрашивают с меня — происхождение денег, и возможно вернут деньги обратно. И я останусь без своих накоплений в криптовалюте и без денег которые мне перевели.

Тех поддержка по телефону ничего не говорит, а только грубят. В отделение тоже ничего не говорят, потому что не знают что будет.
Мне страшно — что я продал свой товар — а деньги за него у меня отняли. Я не понимаю почему спрашивать с меня за происхождение средств — а не с человека которых их мне отправил. Я то в чем виноват?
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 11 травня 2022, 19:14
Вітаємо!
Надали Вам відповідь у особистих повідомленнях.
До Банку надійшло оскарження переказу від відправника, тому Вам необхідно надати Банку документи, що зможуть підтвердити походження коштів.
Ми продовжуємо працювати над Вашим запитом, аби ситуація якнайшвидше розв'язалася.
Дякуємо за розуміння!
Natus Vincere 10 травня 2022, 19:33
Если вы хотите, чтобы вас кинули на деньги, то вам в данный банк!
9.05 в 9 утра мы с женой решили снять деньги заграницей. Поговорив с оператором и узнав курс и комиссию мы решили снять деньги (евро). Итак, что пошло не так:
1. После снятия денег с карты жены мы не досчитались около 90 евро (гривны было снято больше со счета)
2. На следующий день нам пришли уведомления 'счастья' о пересчете курса (+ 1.27 грн на каждом евро, что меня явно не устраевает.) Так-же изменились данные в приложении банка по операциям. Тем не менее, скриншот курса в день снятия (операции) у меня есть.
3. Никто не может внятно объяснить почему было снято денег больше чем нужно — 'возмож/типа' оно потом выровняется и минус уйдет, аж смешно от таких слов

В дополнение — сотрудники банка отказываются открывать дебетовую карту без страховки!

Не советую сотрудничество с данным банком!
ПУМБ
Відповідь банку
11 травня 2022, 10:11
Вітаємо!
Нам шкода, що у Вас склалося таке враження про наш Банк.

Ми бажаємо допомогти Вам краще розібратися в ситуації. Для цього, будь ласка, надішліть в особисті повідомлення Ваші ПІБ і ІПН. Ми неодмінно все перевіримо та надамо Вам зворотній зв'язок щодо конвертації валюти при знятті за кордоном.

У відділенні, при оформленні, дебетової картки, Ви можете відмотивитися від оформлення страховки. Це не є обов'язковою умовою. Надішліть, будь ласка, в особисті повідомлення адресу відділення та дату, коли його вівідували, аби ми могли перевірити коректність наданої Вам консультації нашими співробітниками.
Дмитрий __ 10 травня 2022, 17:31
Итак, по банку ПУМБ. Если вы хотите быть обманутыми, или чтобы вам улыбались, рассказывали сказки, и потом всё равно обманули — вам сюда, тут это всё точно есть.
Являюсь клиентом банка уже не первый год, пользовался кредитными продуктами, сейчас есть дебетная и кредитная карты. Вроде всё было нормально, условия соответствовали зявленным, до посленей ситуации.
Итак, 05.05 возникла необходимость в переводе личных средств на две карты, открытые владельцами в монобанке. Так как я пользуюсь услугами банка ПУМБ, решил сделать это с его помощью.
05.05 позвонил на горячую линию для уточнения условий и комиссии. Оператор сообщил, что для совершения операции мне необходимо посетить отделение, поднять лимит на пополнение карты и на переводы с неё, и на вопрос о комиссиях ответил что операции производятся без них.
06.06 в отделении банка от сотрудников получил ту же информацию, а именно что операции производятся без комисиий. А также, что для совершения перевода на сумму более 25 тыс. грн. необходимо переводить на номер счёта IBAN, а не по номеру карты.
После этого был совершён перевод личных средств (не кредитные средства) по номеру IBAN на сумму 150 тыс. грн. через приложение ПУМБ-онлайн. При переводе программа указала «Сумма перевода 150000, комиссия 0». Я сделал скриншот из программы чтобы отправить его получателю, там чётко указана нулевая комиссия.
08.06 заметил, что сумма остатка личных средств меньше чем была на сумму 2255 грн. После звонка на горячую линию в 12.28, мне пообещали дать обратную связь о причинах разницы в течении 20−30 минут, но никто не перезвонил. В ходе второго звонка в 13.08 девушка оператор заверила меня, что это комиссия, которая списана ошибочно, и будет возвращена мне на счёт в течении 3 банковских дней. Записи разговоров у меня есть, дабы ПУМБ не отказался от слов своих сотрудников.
09.06 решил уточнить по поводу возврата средств, и вот тут меня ждал сюрприз — оператор как заклиненная начала нести какую то ахинею про где-то прописанные комиссии в 1,5% при переводе на счёт, при этом никак не реагируя на вопросы о причинах предоставления мне другой информации ранее, и указания в системе ПУМБ-онлайн «Комиссия 0 грн.»
Также 09.06 решил получить эту информацию от сотрудников отделения, для дальнейшего обращения о скрытых комиссиях в НБУ. Тут уже сотрудники отделения резко отказались от своих слов, заявили что уведомляли меня о комиссии (это не так, и может быть подтверждено записями с камер банка за 06.05). На вопросы о том, почему в программе было указано что операция производится без комиссии, а она списалась, сотрудники отвечают что они не несут ответственности за ошибки в приложении ПУМБ-онлайн, и что это сбой программы (данные слова подтверждаются сделанными мной видео и аудиозаписями разговора в отделении банка).
Итак, что по факту:
1. До совершения операции информация о отсутствии комиссии получена от операторов горячей линии.
2. До совершения операции информация о отсутствии комиссии получена от сотрудников отделения.
3. До совершения операции информация о отсутствии комиссии получена в системе ПУМБ-онлайн (это уж точно оферта) Если бы мне была предоставлена информация о комиссии до совершения операции — я бы её не совершал, но чётко указали — комиссия 0 грн. (подтверждается скриншотами ПУМБ-онлайн).
4. 08.06 сотрудник горячей линии подтвердила что операция проводилась без комиссии, она списана ошибочно и будет возвращена.

Вот и получается, что сотрудники ПУМБ будут в силу низкой компетентности, или выполняя указания банка, предоставляют ложную информацию, которая дублируется системой онлайн банкинга, а после списания средств обманным путём будут только разводить руками, и кивать друг на друга, предлагая мне самостоятельно найти виновного сотрудника (не как представителя банка, а «какая именно девочка вам такое сказала?», как будто сотрудники банка могут самовольно выдумывать условия для клиентов, а не действовать в рамках инструкций организации).

ПУМБ, можете не напрягаться и не придумывать где я должен был дополнительно ознакомиться со скрытыми комиссиями, в стиле «У нас в туалете отделения на баллоне освежителя в нижней строчке эти комиссии указаны».
Я получил чёткую информацию про отсутствие комиссии по данной операции из нескольких источников, они указаны выше. Подтверждения этому у меня есть, а то что сотрудники пытаются оправдать свой обман, обман через приложение мобильного банкинга, и свалить вину на клиента — меня не интересует, и я не буду тратить время на изучение ваших отписок.
В данный момент готовится заявление о скрытых комиссиях, нарушении права на достоверную информацию о продукте, и введении в заблуждение, в НБУ. Также, в силу занятия журналистской деятельностью, оставляю за собой право осветить данный случай в СМИ.

Надеюсь, что те сотрудники ПУМБ, которые отвечают за эту схему, и которым так не хватало 2255 грн., уже удовлетворятся произошедшим, и приобретут себе хоть каплю честности, ну или направят данные средства на повышение компетенции сотрудников — в данный момент он оставляет желать лучшего, и они все дают противоречивую информацию, а не факты и варианты решения ситуации.

Всем желаю не попадаться на такие схемы в данном банке, и максимально фиксировать всю информацию полученную от его сотрудников — как показала практика, они не отвечают за то что говорят, и просто врут напропалую. Я вот не ожидал от ПУМБа такого и попался. Выводы сделаны, меры принимаются. Всем хорошего дня.
ПУМБ
Відповідь банку
11 травня 2022, 17:28
Вітаємо!
Будь ласка, напишіть нам в особисті повідомленення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону, а також номер телефону, з якого Ви здійснювали дзвінки до контакт-центру Банку, аби ми могли перевірити коректність наданої Вам консультації. Також уточніть адресу відділення, до якого зверталися, та дату, коли було здійснено візит.
Дякуємо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ivanna7 10 травня 2022, 14:24
Доброго дня. Відкрила карту Є-Підтримка для зарахування коштів ВПО, в додатку Дія надали цей статус ще 22.04.2022р. Кошти ще досі не надійшли, на картці Є-Підтримка стоїть якесь обмеження на зарахування та зняття коштів. Чому?
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 10 травня 2022, 14:42
Вітаємо!

Ми забезпечуємо лише технічний аспект зарахування, проводячи передану державним фондом виплату на рахунок клієнта. У зв'язку з цим банк не впливає на швидкість нарахування коштів та можливі затримки з боку держави.

Для перевірки лімітів та обмежень на рахунку «єПідтримка» просимо надіслати Ваші ПІБ та ІПН в особистих повідомленнях.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Stanislav901 9 травня 2022, 17:38
Неуважаемые руководители банка! Вы побили все рекорды по жлобству. Мало того что в такое время ваши коллектора названивают клиента, так вы ещё и проценты снимаете с карты загоняя ее в минуса! Несмотря на сложившиеся трудности я постараюсь рассчитаться и больше с вами не связываться и другим не советую.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 10 травня 2022, 9:52
Вітаємо!

Відсоток по кредитних картках нараховується згідно стандартних умов договору. Для зменшення фінансового навантаження на клієнтів ми запровадили кредитні канікули, протягом дії яких платежі розраховані індивідуально і значно зменшені у порівнянні з довоєнним часом. Дана програма дозволяє відтермінувати погашення тіла кредиту.

Окрім того, у разі виникнення протермінованої заборгованості штрафна пеня або відсотки не нараховуються, заборгованість не впливає на кредитну історію. Для зменшення фінансового навантаження в майбутньому, ми рекомендуємо не накопичувати заборгованість і вносити платежі у більшому розмірі, ніж вони розраховані зараз. Якщо ж фінансова ситуація не дозволяє сплачувати щомісячні платежі, клієнт зможе погасити утворену заборгованість пізніше без переплати штрафних санкцій за період дії воєнного стану.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
19792007Kh 9 травня 2022, 12:22
Відділення за адресою: Київ, вул. Велика Житомирська, 8/14
спасибі за обслуговування по корпоративному бізнесу Наталії Смілянець
ПУМБ
Відповідь банку
9 травня 2022, 19:10
Вітаємо!

Щиро дякуємо за відгук. Будемо раді бачити Вас знову.
alger98 6 травня 2022, 3:19
Відділення за адресою: Полтава, вул. Європейська, 33
20.04.22 Банк заблокував мій рахунок.
Зі мною вперше така ситуація.
На рахунку стало писатися-9999999999, колл-центр відправив до відділення. Відділення сказали, що блокування пройшло через те, що були транзакції за декілька днів на суму 101 тис поповнень-виводу легального сайту Бінанас, який з16 березня 2022 на території України вважається легальним.Тобто я не робив поповнення якогось сумнівного терористичного чи пов’язаного з забороненими речами сайту. Я вчився поповнювати, виводити і працювати з цим сайтом. Ліміт в 100 тис перевищив так як мав 2 картки Пумб і не знав що це рахується як один рахунок.+ я чув тільки, що про перевищення понад 400тис грн, мають баки право запитувати.
Сказали Для розблокування потрібно справку про походження коштів.
На разі я не працюю, як і багато інших людей. Я надав і написав 2 заяви пояснення, про те, що у виписці самого банку чітко видно назву ресурсу і суми поповнень в середньому по 5000 грн кожна, та те, що відбувалося спочатку списання коштів, а потім ТІЛЬКИ надходження приблизно тієї ж самої суми. Тобто ніяких 100тис ДОХОДУ, про джерело надходження яких запитує відділ фін.моніторингу банку на мій рахунок НЕ НАДХОДИЛО це тільки оборот коштів виник через поповнення — вивід ТУДИ-СЮДИ.
Початкова транзакція, це кошти в розмірі 4000 грн з яких я робив поповнення сайту, мені перевела мама на карту. Остання транзакція 4999грн це взагалі кошти з моєї картки іншого банку, які я перевів з особистого рахунку на уже (як виявилося потім) заблоковану карткуПУМБ.
Пояснень роз’яснень -заяв банку недостатньо.
Таким чином на карті в мене зависло 10 тис грн, частину яких я маю повернути назад, а частина мені вкрай була потрібна.Вони зависли і мені прийшлося припинити важливе лікування через це (
Ця ситуація в мене вкрай розчарувала і рівень патріотизму значно впав. За кого ми зараз воюємо, за кого волонтеримо!!!:(Щоб свої такі *** забирали у простих людей останні кошти в цей час! «Вора» вони спіймали крупного називається…, коли Ахметови мільярди крутять ворочають по схемах!
Шкода що закони придумують, але інструмент, та трактування їх використання недосконалий і страждають невинні люди. Я користувався банком декілька років, привів багато людей туди, А тепер всі в мене запитають: Ну що тобі повернули кошти ці!!!

Телефонував до Нацбанку, там сказали дочекатися письмової відповіді від банку офіційної,і якщо я з нею не погоджуюсь, то подавати скаргу -заяву на банк до нацбанку.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 6 травня 2022, 9:48
Вітаємо!

Перевірка джерел походження коштів здійснюється відповідно Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення». Даний закон зобов'язує банк здійснювати перевірку фінансових операцій клієнта щодо їх відповідності наявній у банку інформації про клієнта, його діяльність та ризик. Банк має право вимагати документи при проведенні переказу на будь-яку суму в залежності від кількості/частоти/обсягу операцій, якщо вони викликають підозру про відсутність у клієнта фінансової можливості для проведення відповідних операцій.

Ми бажаємо допомогти Вам краще розібратися в ситуації. Для цього, будь ласка, надішліть в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН, а також дату складення заяв у відділенні банку. Ми неодмінно все перевіримо та надамо Вам зворотній зв'язок.
lv270788lap 4 травня 2022, 17:11
Відділення за адресою: Львів, вул. Словацького, 4
3 травня банк без причини заблокував всі мої рахунки, пізніше виявилось по причині підозрілих операцій. На власній дебетній картці залишилися власні кошти у розмірі 24000 грн, які банк відмовляється повертати пояснюючи це тим, що у період воєнного стану власні кошти не повертаються, а можуть бути перераховані тільки на армію.
ПУМБ
Відповідь банку
4 травня 2022, 17:23
Вітаємо!

Напишіть будь ласка нам в особисті повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону, ми перевіримо інформацію.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Юлия Галич 4 травня 2022, 15:06
Відділення за адресою: Київ, вул. Полярна, 20-Д
Василевський Олександ Юрійович 0636293116 кожен день отримує погрози від представників банку! Чекаю виплати з центра зайнятості…держава пообіцяла через 2 місяці. Звідки брати кошти на погашення? Наша родина брала кредит на ремонт.
ПУМБ
Відповідь банку
4 травня 2022, 17:18
Вітаємо!

Уточніть будь ласка нам коли саме телефонували, ми перевіримо запис розмови.

Дякуємо
Віталій Литвин 4 травня 2022, 14:23
Користуюсь Банком ПУМБ вже 4 рік, звик до того, що оператори у цього банка не компетентні, тому коли ставлю запитання перепитую відповідь по декілька разів. Ось останнє звернення мені коштувало майже 700 грн. У чому було запитання? 3 місяці назад я, купив в Інтернет магазин «Розетку» товар на суму 16 тис. через карту «Все можу» оформив розстрочку з пільговим періодом 3 місяця, вносив мінімальний платіж, до закінчення пільгового періоду 25.04.22 р. хотів 24.04. внести ВСЮ!!! суму за кредит 10тис, щоб не платити відсотки. І тут згадав що ПУМБ присилав смс, що на час воєнного стану, відсотки нараховуватися не будуть. Думаю, а нє зателефоную оператору, щоб мені дав інформацію стосовно, цього смс і чи підпадає моя розстрочка до пільгового періоду, чи ні. Оператор, УВАГА: запевнила мене що ніякого нарахування зовсім не буду, можите зовсім не платити до 31.05. яка сума зараз на карти така вона і залишиться до 31.05. Тільки треба вносити мінімальний платіж і все, у вас вже він внесений «кароче все харашо у вас» правда зауважила, в такий складний час банк просить як що є можливість вносить більший платиш. Ну це зрозуміло, банківська система повинна працювати, у воєнний час, це така сама зброя проти окупантів, як і стрілецька, сильний тіл запорука нашої перемоги. Тому в цей день вніс плату на карту 4500 тис грн. І ось вирішив перевіряти свій рахунок через ПУМБ-онлайн 03.05 і вуаля 693 грн вже нема, списані за відсотки розстрочки, за ту саму розстрочку яку мені оператор запевняв, що нічого нараховано не буду. Телефоную оператору, розповідаю, що сталося, вона так де ви таке чули? не може такого буду, то ви напевно запитували за кредитну карту, а не за розстрочку, це зовсім різні речі, Говорю я запитував за розстрочку, мені оператор називала суму заборгованості по розстрочці і запевняла нічого нарахування не буде, оператор зафіксувала скаргу (№ 1125567674), сказавши що то колега просто мене не зрозуміла. «а в мене просто не стало 693 грн, так просто «Проходить час, думаю стоп зателефоную, я ще раз на гарячу лінію і запитаю у іншого оператора за ту саму розстрочку, знов все теж саме, ніякого нарахування в мене не буду, знову все красиво, я говорю буде нарахування вона мені ні не буде, хвилин 12 дискутували і хопа оператор просто поклала слухавку, класно. Телефоную знову, щоб отримати чіткі відповіді, знову теж саме, інший оператор запевняє, що ніякого нарахування не буде, я йому доказую що буде, гроші за відсотки 25.04 то списалися, 15 хвилин ми вели дискусію, і нарешті після перевірки оператором інформації, він говорить: ОЙ ПРИНОШУ СВОЇ ВИБАЧЕННЯ, так ви праві, відсотки по цьому кредиту нараховуються. На хвилинку, це я зателефонував, третьому консультанту, щоб отримати відповіді, а виходить навпаки, я його консультую, 15 хвилин доказую йому що відсотки нараховуються. Так ось ПУМБ і за ваших некомпетентних операторів, які вели мене в оман, втратив 693 грн, як би надали слухав ваших фахівців, то 25.05 з мене ще раз списало 693 грн. Станом на вечір 3.05 я повністю закрив розстрочку, вимагаю ПОВЕРНУТИ МЕНІ 693 грн на мій рахунок, так як ці кошти ви зняли обманим шляхом, надавши мені свідомо неправдиву інформацію. Я не збираюсь і за ваших спамськіх смс які ведуть в оман і ваших некомпетентних операторів, дарувати вам ці гроші. (всі розмови с вашими операторами в мене записані, не вийде включати «дурака») це помилка вашого оператора, тому вирішуйте питання з ними і списуйте кошти з ваших операторів. В країні війна, всі банки знизили відсотки по кредиту, а ці мало того що нічого не знизили так ще брешуть що нічого не буде нараховувати.
Yuliana325 3 травня 2022, 18:09
Під час війни Банк нараховує такі самі відсотки, які були в мирних умовах, коли люди працювали та отримували зарплатню, розраховували власні фінансові можливості. З початком війни я втратила роботу, (і я впевнена, що не одна така), отримую допомогу від держави, за рахунок якої живе сім'я. І в цей час ПУМБ нараховує відсотки як в довоєнні часи. Більшість українських банків, таких як Приватбанк, Монобанк, Укрсиббанк, знизили свої відсоткові ставки в такий скрутний для всіх час. А ПУМБ — ні. Він хоче отримувати такий самий прибуток як і до війни. На моє звернення відповіли, що надають кредитні канікули, але які це кредитні канікули? Вони просто дораховують в повному обсязі до тіла кредита, дозволяючи сплатити їх потім. І виходить після війни ти мусиш сплатити огромное суми, які не мають нічого спільного з тією сумою, що ти брав. Опускаються руки… Навіть на питання реструктуризації заборгованості вони відповіли «не передбачено». Це якийсь жах, що робити, не уявляю. Дуже шкодую, що колись стала клієнтом цієї організації. Ніколи в житті не повторю свою помилку. Це рабство в повному сенсі слова. Коли інші країни намагаються підтримати українців, деякі банки теж ідуть на зустріч, щоб люди мали змогу вижити. Але це не стосується ПУМБа, на жаль…
ПУМБ
Відповідь банку
4 травня 2022, 13:26
Вітаємо!

Банк намагається з розумінням відноситися до ситуації, що склалась, саме тому для того, щоб зменшити фінансове навантаження по платежам ми встановили кредитні канікули з подовженням строку дії кредитного договору для кредитів готівкою, кредитів на купівлю товарів та Сплачуйте частинами NEW. При цьому обов'якові платежі присутні і рекомендуємо їх сплачувати по можливості.

Протягом дії кредитних канікул обов’язкові платежі будуть складатися лише з відсотків та щомісячної комісії за кредитом. А погашення платежів по тілу кредиту відтерміновується та сплачується протягом періоду, на який буде подовжено строк дії кредитного договору.

Умови надання кредитних канікул з подовженням строку договору:

-надаються власникам кредитів готівкою кредитів на купівлю товарів та Сплачуйте частинами NEW,
-термін кредитних канікул та подовження строку дії кредитного договору — 3 місяці
-для кредитів, за якими немає діючих кредитних канікул,
-щомісячна комісія протягом подовженого строку дії кредитного договору не нараховується,
-реальна відсоткова ставка та дата внесення обов’язкових платежів не змінюються.

Несплачена заборгованість по кредитах з 24 лютого не буде вважатись простроченою.

Щодо кредитних карт, то банк встановив для всіх кредитних карток «кредитні канікули», які полягають в тому, що в обов’язкові щомісячні платежі включені лише прострочена заборгованість (за наявності) та нараховані відсотки (за наявності).

Штрафів і підвищених відсотків за непогашені заборгованості не нарахуємо за всіма кредитами.

Щоб борг не накопичувався, намагайтесь вносити місячні платежі повністю або частково скільки зможете.

Банк постійно працює над тим щоб запропонувати клієнтам нові рішення в такий скрутний час, слідкуйте за оновленнями на нашому сайті за посиланням: https://www.pumb.ua/info

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.7 45.3
PLN 10.1 10.6
USD 41.1 41.6
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.7 45.3
PLN 10.1 10.6
USD 41.1 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝