Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
ukrx 7 листопада 2022, 12:52
Пробовал оплатить коммунальные услуги. Выбрал поставщика — долг отстуствтует. Долг есть. Сумму вбить, прописать в платеже свой комментарий нельзя. Оплатить через приложений тупо нельзя. Обратился в поддержку на почту. Поддержка по почте начала выносить мозг, чтобы я тряс телефон и дублировал сообщение через другой канал поддержки. Получается у вас в поддержке не умеют пользоваться компьютером, сами не могут передать? Ваша поддержка должна забоититься о проблеме в приложении? Я отвечаю, что потрясти телефон — не работает. Пишут отписку, потрясите телефон. Позвонил на горячую линию, снова говорят потрясти телефон. Ящика никакого куда написать нету, кнопки нету, мессенджеров нету, поддержка из открытых источников плевать хотела на проблему приложения.
ПУМБ
Відповідь банку
7 листопада 2022, 14:40
Вітаємо! Якщо у Вас Андроїд, то необхідно на екрані помилки 5 разів швидко тапнути по екрану. Відкриється віконце зворотного зв'язку, натискайте «ОК» та вибирайте пошту.
Після цього Ви можете описати проблему, що виникла, а наші спеціалісти допоможуть її вирішити.
270881sv 7 листопада 2022, 9:16
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Миру, 55
Маю зарплатну картку ПУМБ і все подобається. Не порівняти з іншими банками, що були до цього… Дякую.
ПУМБ
Відповідь банку
7 листопада 2022, 10:28
Дякуємо Вам за відгук!
ternit5 6 листопада 2022, 16:48
Зашел в приложение ПУМБ, а там остаток на моей карте — минус 999962524грн, позвонил в банк, скзали, что это норм, и не нужно обращать внимание на эту неприличную сумму. Но мне, чтобы иметь возможность воспользоваться СВОИМИ деньгами я должен предоставить банку документы об источнике дохода. Написал в банк заявление, в котором подробно объяснил, что за деньги находились на моей карте и откуда они у меня появились. Т.к. из-за боевых действий банкоматы и отделения банков в моем городе не работали и люди не могли снять средства со своих карт, некоторые мои знакомые переводили средства мне на карту, а я отдавал им наличные, тем самым помогая им. В итоге мою карту заблокировали. Мне 70 лет, я всю жизнь работал, накопил какие-то сбережения… и у меня, вот вопрос к банку…, какими именно документами я могу подтвердить наличие у меня сбережений…, выслать вам копию трудовой книжки с 35ю годам стажа???
ПУМБ
Відповідь банку
7 листопада 2022, 11:01
Вітаємо! За 35 років надавати документи не потрібно. Вам необхідно надати документи, що підтверджують джерела походження коштів, які було зараховано на рахунок протягом останніх 6 місяців. Детальніше написали Вам у приватних повідомленнях.
irynakyr 5 листопада 2022, 10:48
Не можу верифікувати карту у PayPal. Раніше вийшло верифікувати на старій картці, у якої вже закінчився термін дії. У підтримці відповідають не зрозуміло-що і щось на кшталт передодайте картку, що, звісно ж, не працює. Проблема в Банку і цю проблему не можуть вирішити з іншими банками все працює
ПУМБ
Відповідь банку
5 листопада 2022, 14:30
Доброго дня! Ми подовжили термін дії наших карток до кінця 2022 року.
Якщо термін дії вашої картки закінчівся, нею можна користуватися як раніше — знімати готівку, розраховуватися в магазинах, робити перекази в ПУМБ Online.
Проте, по закінченню терміну вказаного на пластику, можуть не проходити операції, які потребують введення терміну дії картки. Наприклад, при розрахунках в Інтернеті.
Ми рекомендуємо Вам в мобільному додатку інтернет-банкінгу відкрити віртуальну картку до необхідного Вам рахунку та підв'язати її до системи PayPal.
iseoshnik 5 листопада 2022, 9:39
При оформленні віртуальної картки перші два місяці кешбек працював ідеальноі чим я з радістю користувався, а потім вже більше не дають обирати категорії, хоча друзі котрі мене рекомендували цей банк, то в них жодного разу не пропала можливість обирати кешбек. Сума коштів в обороті не впливає, бо у друзів набагато менше.

Ще саппорт не дуже прослуховуються до клієнтів, бо ще на самому початку при відкритті рахунку (віртуального) я казав, що відновити пароль не виходить, бо я не маю фізичної карти (думав зроблю краще з економією пластику) але вже за 5 місяців нічого не змінилося… При відновленні пароля треба писати номер карти. Я гадав, що повністю видалити додаток і встановити заново виправить ситуацію з кешбеком.

О і ще проблема дуже велика, якщо ви оформили віртуальну картку, то поповнення такої картки готівкою — це я вам не рекомендую, якщо сума маленька, то ще якось потерпіти є змога, а більшу суму зовсім не приємно поповнювати, бо через касу ви поповнити не зможете, а доведеться працювати з банкоматом, котрий трохи не оптимізований для комфортного використання. В будь-якому випадку, якщо прийшли покласти на рахунок 5к гривень купюрами по 100, ось і рахуйте скільки вам потрібно «втратити» часу, щоб по одній купюрі покласти на рахунок
ПУМБ
Відповідь банку
5 листопада 2022, 14:27
Доброго дня! Банк періодично формує різні пропозиції по кешбеку для клієнтів.
Наразі сформовано 4 пропозиції: лише категорії від банку, лише пропозиції від партнерів, обидві пропозиції, або взагалі кешбек недоступний.
Вам запропоновано пропозиції від партнерів. Вибірка пропозицій для учасників акції визначалася з використанням моделі автоматичного алгоритму на основі багатьох факторів у тому числі й історії користування клієнтом продуктами банку.
Відновити пароль від особистого кабінету можна зателефонувавши на Гарячу лінію банку або натиснувши на «Забули пароль(Відновити пароль)» у додатку (знаючи номер картки та CVV-код) або у будь-якому відділенні банку.
Також Ви можете поповнювати свій рахунок через касу банку, проте попередньо необхідно звернутись до фахівця з документом, що підтверджує Вашу особу для формування квитанції на внесення необхідної Вами суми в касі. Термінал самообслуговування є альтернативою цьому процесу.
0675044783 5 листопада 2022, 9:17
Приобретал долари 570 за откитие депозита в гривни, через приложение. Гривни списались больше 20000 гривень, а депозит не открился.
ПУМБ
Відповідь банку
5 листопада 2022, 14:18
Доброго дня! За умовами депозиту «Валютний» відкрити його можна у мобільному додатку інтернет-банкінгу лише у будні дні до 16:00. Кошти які Ви переказали на відкриття депозиту повернуться автоматично на Ваш рахунок в понеділок (07.11).
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Сергій К 1 листопада 2022, 13:34
Відділення за адресою: Одеса, вул. Героїв Крут, 24-А
Шкода що сюди не можна додати скріншоти з пошти.

Написали на мою електронну адресу співробітники банку пумб щоб я прийшов до відділення банку. Я прийшов щойно, привітався з оператором і пішов. Тому що відповіді не має знову. До сих пір в роботі(що банк пумб там такого важливого робить з 29.06 я навіть не уявляю!) Я витрачаю купу часу через те що ваш банк ненормальний!!!

Не можна писати нецензурну лексику бо модерація сайту не пропустить, але самі здогадайтеся що би я хотів написати. Не має нормальних слів!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Сергій К 1 листопада 2022, 12:09
Відділення за адресою: Одеса, вул. Героїв Крут, 24-А
Написав на пошту скаргу з поясненням ситуації, до мене перетелефонував щойно оператор говорить я з приводу вашої ситуації з блокуванням рахунку зараз я вас переведу до фахівця, посидів 5хв на лінії дії до мене під'єднали оператора, я говорю що така ситуація з 29.06 не можна вирішити, вона каже ми таким не займаємось! я говорю що ви до мене зателефонували тільки що, вона каже я до вас не телефонувала вас з'єднав з нами інший оператор, зверніться до відділення банку.

Чесно! Я більшого ідиотизму ще не бачив! МАКСИМАЛЬНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ ДАНИЙ БАНК!!!

САМЕ ЦІКАВЕ НАРАЗІ ОПЕРАТОР МЕНІ СКАЗАЛА ІНШУ ПРИЧИНУ, НІБИ ТО БУВ ВХІД З ІНШОГО ПРИСТРОЮ.

ВИ СЕРЙОЗНО ПУМБ, ЯК У ВАС ВЗАГАЛІ ЩЕ ЛІЦЕНЗІЯ ТРИМАЄТЬСЯ КОЛИ ВИ НАВІТЬ ПРИЧИНУ НЕ МОЖЕТЕ НОРМАЛЬНО НАЗВАТИ ЗА ТЕ ЩО ЗАБЛОКУВАЛИ РАХУНОК З МОЇМИ КОШТАМИ.
ДУЖЕ ХОТІЛОСЯ ЩОБ ЗА ТАКІ ГРУБІ ПОРУШЕННЯ ВАМИ ЗАЦІКАВИЛИСЬ ВІДПОВІДНІ СЛУЖБИ!
ПУМБ
Відповідь банку
1 листопада 2022, 12:51
У Вас блокування службою безпеки. Рекомендуємо Вам повторно звернутися у відділення або самостійно зателефонувати на ГЛ, де Вас проінформують.
Сергій К 31 жовтня 2022, 18:18
Відділення за адресою: Одеса, вул. Героїв Крут, 24-А
Банк самовільно блокує рахунок. Я на протязі трьох місяців не міг та не можу до сих пір отримати свої кошти які були заблоковані банком без пояснення причин. Декілька раз дзвонив на гарячу лінію та більше 7 разів ходив у відділення. Ситуація стала вирішуватись тільки після того як мені у відділенні вийшло потрапити до адекватного співробітника банку, яка хоча б намагалася допомогти. Як виявилося сьогодні мій рахунок був заблокований без рішення суду просто по телефонному дзвінку від якоїсь особи яка навіть не надала ніякої інформації крім слів. Ситуація склалася так що якийсь клієнт банку зателефонував, подав скаргу на мене за те що нібито він перевів мені кошти за товар який я не відправив, хоча такого товару не було (а саме мобільний телефон який я начебто мав йому продати, а він мені за нього відправив повну суму) банк заблокував мій рахунок і на протязі трьох місяців не міг навіть пояснити через що в мене блокування. Я надав всю інформацію по транзакції яка цікавила співробітника банку але відповіді від служби безпеки банку отримати нереально, консультант телефонує а у відповідь тиша. Знову просидів годину в банку і пішов без результату маю намір звертатися до суду.
ПУМБ
Відповідь банку
1 листопада 2022, 9:46
Вітаємо! Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та номер телефону, щоб ми перевірили інформацію.
Чекмарев Павел 30 жовтня 2022, 15:15
По известным причинам лишился работы 24 февраля.По окончанию кредитных каникул (3 мес), банк начал настойчиво требовать возвращения кредитных средств, что и понятно -платил по возможности, которых в нашем городе Николаев не так уж и много.По факту накопился долг, который планировал погасить частично, так как есть обязательства и в других банках, да и жить на что-то надо.Появилились средства, которые перевевел на дебетовую карту …и банк в течении меньше суток обнулил дебетовую карту, перевел средства на кредитную без уведомления клиента, ареста счета или решения исполнительной службы, суда.Тем самым оставил клиента ни с чем и после обращения в службу «поддержки» заявил, что действует на основании договора обслуживания кредитных карт, -но я так и не нашел там пункта, согласно которому банк может самовольно списывать средства клиента с дебетных карт по своему усмотрению.В сложившийся ситуации оказывается безопаснее держать наличность, только в этом случае Вы в полной мере распорядитесь Вашими средствами.
ПУМБ
Відповідь банку
31 жовтня 2022, 12:21
Вітаємо! Самостійне списання передбачене пунктом 4.3.6.3 ДКБО.
Oleks2707 30 жовтня 2022, 14:54
Хочу розповісти свою історію. Яи родина яка виїхала з зони бойових дій, на разі місто окупована, певний час жили просто по знайомих, грошей не було просто на хліб. Знаючи що є карта кредитна, сам пішов до банку щоб вирішити питання по заборгованості. Отже, працівниця банку сказала не платити зоасім, я розумію що це питання не вирішить, почав стукати в усі двері, горячі ліниї і т.д. замість порозуміння отримав вхідний дзвінок з погрозами, та моральною давкою. Зауважу те що до банку звернувся сам, кожного разу на гарячій лінії надають різну інформацію, про стан рахунку. Це як? Заборгованістб по мінамальним платежам погасив, застосунок показує що кошти внесені. Про те, при спробі подзвонити до оператора, відразу номер переводить до відділу по роботі з боржниками. Чудом дозвонившися до оператора, та запитавши в нього про той факт, якшо я хочу погашати кредит по картці, та внести сумму заборгованості, ЧИ ПЕРЕСТАНУТЬ МЕНІ ДЗВОНИТИ ТА ПОГРОЖУВАТИ? И ХТО Б ЦЕ МІГ БУТИ, БО ПРЕДСТАВИЛИСЬ СПІВНОБІТНИКОМ БАНКУ М.КИЇВ. ВОНА ВІДПОВІЛА ТАК, ЯКШО ПОГАШУ ЗАБОРГОВАНІСТЬ ПО МІНІМАЛЬНИМ ПЛАТЕЖАМ ТО ВСЕ СТАНЕ В НОРМАЛЬНИЙ СТАН, ТА НАДАЛІ ТРЕБА БУДЕ ВНОСИТИ МІНАМАЛЬНІ ПЛАТЕЖІ, ЩОБ КАРТКА ПОГАШАЛАСЯ, БО В СУММІ МІНІМАЛЬНОГО ПЛАТЕЖУ ВРАХОВАН ВІДСОТОК ДЛЯ ПОГАШЕННЯ ТІЛА КРЕДИТУ. В МЕНЕ ЄДИННЕ ПИТАННЯ, ЧОГО В ТАКИЙ ВАЖКИЙ ЧАС, НАС ПРОСТО ДОБИВАЮТЬ? ТА ЧОМУ БАНК КОЖЕН РАЗ НАДАЄ РІЗНУ ІНФОРМАЦІЮ?
ПУМБ
Відповідь банку
31 жовтня 2022, 12:07
Вітаємо! На початку повномаштабного вторгнення Банк з розумінням віднісся до ситуації, що склалась, саме тому для того, щоб зменшити фінансове навантаження по платежам ми встановили кредитні канікули з подовженням строку дії кредитного договору для кредитів готівкою, кредитів на купівлю товарів та Сплачуйте частинами NEW. Ми не нараховували жодних штрафів та відсотків за несвоєчасне внесення планового платежу. Несплачена заборгованість по кредитах з 24 лютого не вважалася простроченою. Проте, мінімальний платіж по відсоткам і комісії був присутній. Банк рекоментував сплачувати його по можливості. Для кредитних карт в обов’язкові щомісячні платежі були включені лише прострочена заборгованість (за наявності) та нараховані відсотки (за наявності).
Наразі у нас діє програма зменшення фінансового навантаження на клієнтів, згідно з якою платежі розраховані індивідуально і значно зменшені у порівнянні з довоєнним часом. Пільговий період по кредитних картках працює в стандартному режимі, тобто суму заборгованості на кінець поточного розрахункового періоду треба повернути у строк до платіжної дати наступного розрахункового періоду.
Ми рекомендуємо не накопичувати заборгованість і вносити платежі у більшому розмірі ніж вони розраховані зараз.
Проблема вирішена
Ірина Писарєва-Закарлюка 28 жовтня 2022, 19:04
Знімала готівку з доларової карти в Україні. Яку купила перед початком війни. Потрібні гроші, звернулася до банку для зняття, готівку видали. Але потрібно було зняти всю суму, так як є обмеження по зняттю, а мені відповіли, що необхідної суми немає на рахунку, 1% комісії 27$. При знятті ніхто не попередив про комісію, при оформленні пластикової карти ніхто не попередив. Тепер у мене не вистачає грошей і при наступному знятті готівки ще буде комісія, тобто у мене заберуть загалом до 40$ за мої гроші, які я сама заробила і відкладала. У час війни грабують своїх громадян. Не кращі за окупантів.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 29 жовтня 2022, 12:07
Вітаємо! З 10 вересня поточного року банк був змушений ввести комісію за зняття готівки у валюті в касі банку через збільшення вартості обслуговування готівкової валюти. Водночас, для клієнтів, які стабільно зберігають гроші в ПУМБ діятимуть пільгові умови. Якщо протягом календарного місяця сумарно на поточних та депозитних рахунках клієнта в валюті рахунку щоденно знаходилось не менше 500 USD/EUR/PLN/GBP, то наступного календарного місяця зняття валюти в касі буде для власників карток всеКАРТА — безкоштовне 2 рази на місяць на загальну суму меншу за 500 000, 01 грн. Будь ласка, повідомте нам в особистих повідомленнях дату зняття коштів, щоб ми могли перевірити коректність нарахування комісії.
Полезный комментарий
Ірина Писарєва-Закарлюка 2 листопада 2022, 14:11
Проблема вирішена. Дякую
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Сергій Руденко 28 жовтня 2022, 15:52
Я волонтер.
Займаюсь збором коштів та купівлею авто для ЗСУ. Не однорщово надавав в ПУМБ підтверджуючи документи. Проходив фін.моніторинг.
Писав скарги на відмову виконувати Постанову НБУ 120 від 05.08.2022р.
Ситуація сьогодні
Зайшли кошти на особистий PayPal (рахунок в Euro), з проблемами пройшов верифікацію в ПУМБ карткового рахунку Euro.
А далі почалося цікаве!!!
Переказ з Euro PayPal на картковий рахунок Euro в ПУМБ.
Банк відмовляє. Проводячи конвертацію з Euro PayPal в гривню!!! А Гривню поповнити не можливо, бо Euro рахунок ПУМБ!!! Навіщо проводити конвертацію в гривню між двома рахунками в Euro???
Це якийсь дебілізм ПУМБ!!!
Нааступний крок.
Намагаючя привязати карту в гривні до PayPal. Знову відмова! Бо це з рахунка в Euro і я намагаючя купити кріптовалюту!!!
ПУМБ, Ви точно з України??? Бо стільки проблем скільки Ви робите, не роблять інші банки!
З таким відношенням до клієнтів, та волонтерів, та з тим як Ви робите — не хочеться мати з Вами жодних справ…
Доречі в Monobank, все пройшло без проблем.
ПУМБ
Відповідь банку
28 жовтня 2022, 18:20
Вітаємо!

Уточніть Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону ми перевіримо ситуацію.
mp610 28 жовтня 2022, 15:03
Платил после 24 февраля по карте всё можу минимальный платеж, потом банк решил увеличить эту минимальную сумму, написал на почту info@fuib.com вопрос почему увеличили платеж, получил игнор ноль ответа это нормально по вашему? мне потом не удалось оплатить месяц потому что не было средств, на следующий месяц банк решил удвоить обезательный платеж минимальный, это вообще нормально вы не думаете где человек должен брать средства. Второй раз написал на info@fuib.com опять игнор получил. О себе не много жил в Мариуполе работал, платил кредит старался договор не нарушать, и началась война квартира сгорела и разграблена, работу потерял дохода никакого практически нету, бомж я теперь живу на гуманитарку. Жизнь стала прекрасна каждый день мне теперь коллекторы звонят что бы отобрать всё что осталась. Почему вы в сборах на военные действия участвуете, а тем кто пострадал от войны не помогаете, по нормальному кредиты должны быть списаны на войну или не участвуйте в сборах средств на оружие.любая армия создана для войны не важно какой страны, помогаете списывание тогда кредиты пожалуйста.я не виноват что я теперь бомж и не могу платить, и это тоже надо учитывать, а не рассылать запросы коллекторам
ПУМБ
Відповідь банку
28 жовтня 2022, 17:52
Вітаємо!

У зв'язку із суттєвим погіршенням фінансового стану клієнтів у період війни, банк розробляє програми реструктуризації заборгованості. Про запуск програм слідкуйте у повідомленнях від банку або на сайті.
fred77 28 жовтня 2022, 9:37
25.10.22. вечером отправлял деньги на карту с ПУМБ на ПУМБ. Во время платежа был сбой приложения, по тех. причинам и т. д.. Прошли два платежа одинаковой суммы разницей в секунду. Сразу позвонил в с.п. ответили грамотно, заявку на плохую работу приложения приняли и отправили в отделение писать заявление. Рассмотрение заявки будет месяц! и т. д.. Делайте выводы … За многие года работы с другими банками таких проблем не было. Буду ждать результата.
ПУМБ
Відповідь банку
28 жовтня 2022, 10:45
Вітаємо!

Заявки на спірну транзакцію розглядають протягом 30 днів, це стандартний розгляду, рішення може бути прийнято раніше.
Nibelung 27 жовтня 2022, 14:33
Добрый день! 18 октября был осуществлен ошибочный платеж с карты Монобанк на карту Пумб банка в сумме 10 тыс 696 грн. Из-за некорректной работы камеры в приложении монобанка деньги ушли на другую карту клиенту Пумб банка. 19 октября я в отделении написал заявление об ошибочном платеже. Сегодня 27 октября в отделении Пумб банка сказали что они даже не рассматривали это заявление, и ВОЗМОЖНО только через месяц будут рассматривать, а возможно и вообще не будут рассматривать. Это как понимать? Я тоже являюсь клиентом вашего банка, и платеж должен был прийти на мою карту пумб банка. Вы своих клиентов вообще не во что ни ставите? На просьбу дать номер телефона этого клиента, чтоб самостоятельно решить эту проблему, так как банк не может это сделать, получил отказ. Как мне вернуть деньги, которые ушли не на ту карту? Если вы не можете решить эту проблему, напишите сразу, я буду обращаться в суд. Я мог обратиться в суд еще 19 октября, но меня в отделении банка уверили что все делается быстро, и все будет решено. Но сегодня сказали что вообще рассматривать не будут!
ПУМБ
Відповідь банку
28 жовтня 2022, 10:35
Вітаємо!

Наобхідно звертатися до банку відправника з повідомленням, що кошти відправили на невірні реквізити і цей банк надасть запит на повернення коштів.
Александр Казаров 27 жовтня 2022, 10:20
Даже не знаю к какому банку отнести этот отзыв…
События происходили в те далекие довоенные времена, а точнее — январь 2022 г. Нужно было снять 1800 грн с карты ПУМБ. Приватовский банкомат дает снять или 1000 или 200 грн с чужих банковских карт. 1000грн — снял, пробую еще 1000 в надежде что выдаст остаток (на карте и было 1800) чтобы не по 200 грн снимать… Отказ, начинаю снимать по 200… 200 — норм… 200-норм… 200-норм… 200 — отказ… Стояло ограничение на снятие 5 раз в день, ну ок, захожу в приложение, ставлю 10, пытаюсь снять еще 200 — тоже отказ, но уже по недостатку средств… Начинаю разбираться — на карте — 0… 200 грн не хватает… Иду в ближайшее отделение ПУМБ и говорю так и так, 200 грн пропало, пишу заявление… Через пару недель мне эти 200 грн приходят, ну ок, забыто…
Но не тут-то было… Еще через пару недель пропадают 200 грн с карты, причем, задней датой… Иду снова в отделение пишу снова заявление… Ситуация повторяется 3 раза — т. е. заявление-деньги приходят-деньги пропадают… Пока не пришел окончательный отказ.
Не понравилось мне такое… Прихожу снова в отделение и после некоторых споров они предложили распечатку из банкомата… Через пару недель звонят — есть распечатка… Посмотрел распечатку — и вправду, по распечатке я все деньги забрал…
НО! Они мне выдали распечатку с ОДНИМ отказом выдачи денег, а отказов было ДВА!!! ДВА!!! Куда в распечатке делся второй отказ?! Те кто выдавал распечатку (или готовил ее) не знали, что следующая карта которая была вставлена в банкомат тоже была моя, но приватовская (т.е. они только до первого отказа показали, а дальше — уже чужая карта… Но была-то моя!)… Кто подтасовывал распечатку — Приват или ПУМБ не знаю, но что фальсификация была — это точно, так что могли и подтасовать, что было снятие тех самых 200 грн… Доверие испарилось — данные распечатки скомпрометированы…
Конечно после этих событий я карту ПУМБ закрыл, не нужен банк которому нельзя доверить деньги, да еще вдобавок занимается подтасовкой…
Осадок остался пожизненный…
До логического конца эта история не была доведена т.к. последний мой поход в отделение был 18 февраля…
ПУМБ
Відповідь банку
28 жовтня 2022, 10:28
Вітаємо!

Напишіть нам в особисті повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону та дату коли писали заяву.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Hranitel 26 жовтня 2022, 13:37
Внимание. Владелец карты банка ПУМБ 5355 2802 0840 7237 мошенник.
Это уже не первый случай когда владелец карты данного банка мошенник. Я не знаю почему, но именно этот банк выбирают мошенники. Вот так и с этим владельцем. Выставляет товары на олх и просит оплату за доставку. после оплаты аккаунт удаляет.
Разберитесь с банком. Почему именно этот банк выбирают мошенники
ПУМБ
Відповідь банку
27 жовтня 2022, 9:12
Доброго дня!

Інформацію передано у відповідний підрозділ банку
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Hranitel 26 жовтня 2022, 13:02
Внимание владелец карты 5355 2802 0840 7237 Мошенник.
Выставляет товары на олх. Просит предоплату за доставку. Суммы не большие. После оплаты просто удаляет свой акаунт.
ПУМБ
Відповідь банку
27 жовтня 2022, 9:11
Доброго дня!

ІНформацію передано у відповідний підрозділ банку.
Проблема вирішена
S01 24 жовтня 2022, 14:28
В прошлом месяце перекинул денег на кредитную карту для сохранения льготного периода и спустя пару часов получил блокировку счета на джерело походження.
На счету остались деньги, а на кредитной задолженность. Джерело походження Binance и кредит пумб.
(это подойдёт пумбу (приватбанку подошло) если оборот больше млн?)
Вопрос что будет сейчас с кредитом после льготного периода, он тоже заморожен?
Мои средства с остальных карт можно перевести на кредитную на погашение долга?
Спасибо за помощь, готов на дальнейшее сотрудничество с банком.
ПУМБ
Відповідь банку
24 жовтня 2022, 17:25
Вітаємо! Ваш кредитний рахунок діючий. Щодо розблокування Ваших інших рахунків, написали у приватні повідомлення.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.7 45.3
PLN 10.1 10.6
USD 41.1 41.6
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.7 45.3
PLN 10.1 10.6
USD 41.1 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝