Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
17488453 4 жовтня 2024, 19:32
Маю дуже негативний досвід співпраці з ПУМБ, на мої звернення були відповіді: документи не надходили, чекайте, потім я з’ясувала, що документи вже чотири дні як банк отримав, але фахівці стведжували що нічого не отримували. Потім щоб пришвидшити доставку документу вирішила відправити електронною поштою з накладанням ЕЦП згідно законодавства, але мені відповіли, що без ЕЦП не приймають щей вставили виписки з Закону України, але після того як я надала докази того що лист був відправлений з дотриманням всіх норм, знову взяли на розгляд і потрібно знову чекати, коли я наполегливо спілкувалась з відділом підтримки, то була відправлена до нового оператору і все по колу. Показую докази правомірності — чекайте, і якусь відписку типо є процедура. А те, що банківські працівники не додивилися уважно хронологію подій, це нікого крім мене не цікавило
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 4 жовтня 2024, 20:26
Вітаємо!

Шкода, що у Вас виникло негативне враження. Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Написали Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації.
Після проведення перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 7 жовтня 2024, 9:50
Вітаємо!
На жаль, ми так і не отримали від Вас відповідь та уточнюючі дані, які є важливими для перевірки інформації вказаної у відгуку та вирішення питання. Будь ласка, повідомте нас у приватні повідомлення, аби у нас була можливість провести детальну перевірку та надати Вам зворотній зв’язок.
Заздалегідь дякуємо за Вашу відповідь!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Сергій Романчук 2 жовтня 2024, 10:14
Після розірвання відносин зі сторони банку мені було запропоновано прийти у відділення та написати заяву на закриття рахунку. В цей час я повідомив свого особистого менеджера що в цьому немає необхідності, так як це має бути автоматично. Але посилаючись на всілякі пункти договору мені доводили що явка обов’язкова. Прийшов. хотів написати, але тут мені повідомляють що банк бере комісію 1,5% від суми переказу.В моєму випадку це 2400грн (така собі пенсія).Знову звоню до менеджера, гарячу лінію. Там запевняють що інших варіантів у мене немає. Тоді відмовляюся писати заяву. Виявляється банк все ж таки закрив його автоматично.і знову чудо. перерахував гроші вже без комісії. Компетенція співробітників просто вражає тому не здивований у відмові, певно попав на дуже «розумного» тому будьте обережні з цим банком
Бережіть себе!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 2 жовтня 2024, 11:48
Вітаємо!

Шкодуємо, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо детальніше розібратись. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 4 жовтня 2024, 19:52
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Korobetska 1 жовтня 2024, 14:41
Підприємство (рахунок відкрито у іншому банку) виплатило заробітну плату співробітникам, у одного з яких була підв'язна катка на зарплату банка ПУМБ, співробітник закрив рахунок у банку ПУМБ та вчасно не попередив підприємство, кошти на зарплату списались, та перерахувались на рахунок ПУМБ, при зверненні у банк співробітником, сказали що ви вже не наш клієнт і інформацію по цьому рахунку не даємо, при звернені бухгалтера до ПУМБ, сказали що це не її питання, нехай звертається працівник до банка, потім сказали що зовсім цих коштів не отримали і вони мають вернутися на рахунок підприємства протягом трьох діб. Минуло вже два тижні кошти так і не повернули, крайніх теж не знайдуть, кошти ніби розтанули, конкретної відповіді не дають, посилаються один на одного, а результату 0.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 1 жовтня 2024, 15:01
Вітаємо!

Нам прикро, що виникла негативна думка про наш банк. Ми бажаємо розібратись в даній ситуації, тому просимо, щоб клієнт, який мав негативний досвід, звернувся до нас у підтримку. Ми обов'язково проведемо детальну перевірку та докладемо зусиль, щоб допомогти.
Suncoin 30 вересня 2024, 19:22
Не уважаемые, ну сколько можно? Я выиграла суд у вашего банка и несколько месяцев назад частный исполнитель взыскал с вашего банка в мою пользу денежные средства. Зачем ваши глупые звонили продолжают названивать мне?
Вы решили обойти Закон и обратились за незаконной (подчёркиваю) исполнительной надписью к «черному» нотариусу. Я, в свою очередь, обратилась к законному юристу и в законном суде сненесла эту вашу преступную схему. Ваш недобанк возместил мне и судебный сбор, и услуги адвоката, и ещё чуть-чуть сверху.
Есть решение суда, которым ваши требования признаны незаконными.
Пожалейте своих звонилок-операторов, я же их просто за кацапским кораблем шлю и издеваюсь над их глупостью.
ПУМБ
Відповідь банку
30 вересня 2024, 21:26
Вітаємо!

Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 3 жовтня 2024, 15:29
Вітаємо! Дякуємо за очікування!
Незважаючи на те, що рішенням суду банку відмовлено у стягненні заборгованості в судовому порядку, кредитний договір не припинено, заборгованість продовжує обліковуватися і банк має право стягувати заборгованість в позасудовому порядку. Судовим рішенням не скасовано кредитну заборгованість.
Вся інша інформація з урахуванням режиму банківської таємниці не може бути надана в публічний простір, оскільки містить Ваші персональні дані. Усю необхідну інформацію, ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Проблема вирішена
Светлана Слета 30 вересня 2024, 14:35
4 вересня 2024 року на електронну пошту отримала рекламну пропозиці від банка ПУМБ «Wow-пропозиція до Дня підприємця
Отримайте 6 місяців безкоштовного обслуговування! Як скористатись пропозицією?
Відкрийте рахунок онлайн через Дію за 5 хв. до 30.09.2024р.
Одержуйте 6 місяців обслуговування за 0 грн та безліч можливостей для вашого бізнесу.» В листі активна кнопка посилання «Отримати обслуговування за 0 грн». Натискаєш на кнопку, переходиш, реструєш через Дію рахунок і вуаля! Обслуговування 200 гривень! І тільки перший місяць безкоштовний. А закрити рахунок 300 гривеньТак дурить банк на рівному місці. Потім служба підтримки банку почина тобі розповідати, що «Треба було крутити колесо» Яке колесо? А на сайті ПУМБ. Тільки в поштовій розсилці про це не пояснюють. І ось ти вже «щасливий» обдурений клієнт банку
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 30 вересня 2024, 15:34
Вітаємо!

Шкода, що у Вас виникло негативне враження. Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 4 жовтня 2024, 11:56
Вітаємо!
Ми перевірили ситуацію, та хочемо повідомити, що у Вас умови виконані та комісія не буде нараховуватись 6 місяців з моменту відкриття рахунку. Сповіщення про це було відправлене зі сторони банку, але, на жаль, з технічних причин Ви його не отримали. Можливо, були проблеми зі зв’язком. Стосовно консультації відписали в приватні повідомлення.
В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Будемо вдячні за розуміння!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Liliia89 28 вересня 2024, 21:17
В мене оманою шахраї виманили кошти на картки клієнтів ПУМБ.
Клієнти цього банку співпрацюють із шахраями, які розводять простих людей виманюючи в них гроші. Прошу звернути службу безпеки банку на цих клієнтів і повернути мені кошти.
Я хочу дати розголосу моїй ситуації та вберегти інших!

Novokhatskyi Nazar
5355280036409504

Chumpoiazh Volodymyr (Чумпояж Володимир)
5355280025349703

5355 2800 3592 9866
Дмитро Домітряк
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 29 вересня 2024, 9:32
Вітаємо!
Нам прикро, що у Вас трапилась дана ситуація. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку. Радимо Вам подати заявку про оскарження за посиланням
https://www.pumb.ua/fr-disput?fbclid=IwY2xjawFl00VleHRuA2FlbQIxMAABHXb4OkbpJFmfk-W3Rf9xazEdyk-3a3-qqe5N4HLuS4PUBPnB-5bzq1K73A_aem_PFx6b_h8MrNrk6gPeBtbbQ

Також, потрібно сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Юшков Валерій 26 вересня 2024, 19:08
Увага!!!
Шахрай Козиренко В.В (Віктор) виставив оголошення на Авторіа, щоб бути першим попросив передплату, скинув 1000 і людина пропала
5355 2802 1972 0586 Козиренко В.В
+380999289337 номер з якого вів розмову (зараз поза зоною досяжності)
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 26 вересня 2024, 19:35
Вітаємо!
Шкода, що у Вас трапилась дана ситуація. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Рекомендуємо сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
driveltat 26 вересня 2024, 18:24
Оплатил покупку картой ПУМБ, но она не была оформлена. Продавец утверждает, что деньги не получил. При обращении в банк сначала обещали, что деньги вернутся автоматически, потом предложили оформить заявку. Через несколько дней деньги вернулись, но тут же снова были сняты. Предложили оформить заявку повторно, что я и сделал. Теперь притворяются идиотами, и на вопросы отвечают: Повідомляємо, що Ви мали надати нову заяву на оскарження операції з вказанням в заяві інформації про те, що Ви ознайомлені з документами; висловлено Ваше бажання продовжити оспорення; прокоментована інформація, зазначена в документах на предмет її правоти.
Інформацію необхідно було надати до 05.09.2024.
Продовження оскарження не є можливим.
Никакого интереса к решению вопроса нет.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 26 вересня 2024, 19:33
Вітаємо!

Шкода, що у Вас виникло негативне враження. Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Написали в приватні повідомлення для уточнення даних. Після проведення перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 27 вересня 2024, 14:26

Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
DmytroTarasuik 23 вересня 2024, 17:42
Добрий вечір, сьогодні при вході в застосунок банку три рази ввів неправильний пароль, через те що поспішав. Потім перезайшов у додаток, та вже з міркувань безпеки мені потрібно було змінювати пін код. Але так як карта — онлайн, відповідно CVV я не памʼятаю, потім побачив що на Viber прийшло повідомлення, що вихідні операції на карті обмежено через підозрілі дії і потрібно звернутися в банк з паспортом. Але на жаль фізично не можу відвідати відділення банку, надіюсь можливо вирішити цю проблему Online.
ПУМБ
Відповідь банку
23 вересня 2024, 18:46
Вітаємо!

Ми бажаємо детально розібратись у даній ситуації, тому написали в приватні повідомлення. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 24 вересня 2024, 10:19
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Anna2024 22 вересня 2024, 12:05
Взломують телеграм аккаунти і по списку контактів просять позичити 18 000 грн до вечора на карту 5355 2800 3593 7256
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 22 вересня 2024, 12:25
Вітаємо!
Перевірили інформацію, вказана картка відсутня у нашій системі.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
campi1337 19 вересня 2024, 17:53
Вчора о 17:25 з власної єврової карти відправив кошти синові на його закордонну карту, кошти з моєї картки були списані, але син так євро і не отримав. Вирішив подивитись на квитанцію яка була сформована після переказу — але при натисканні Переглянути квитанцію, застосунок видає таку інформацію — Отакої
Операція в обробці. Відсутні дані для формування квитанції. Спробуйте за 10−15
ХВИЛИН. І така інформація висить з вчорашнього дня, а саме з 17:25 …

В минулому місяці відправляв аналогічний п2п переказ, він пройшов за 30 секунд
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 19 вересня 2024, 18:59
Вітаємо!

Прикро, що у Вас склалась така думка про наш банк. Ми бажаємо детально розібратись у даній ситуації, тому написали в приватні повідомлення. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 20 вересня 2024, 14:02
Вітаємо! Дякуємо за очікування!

Ми перевірили інформацію, яку Ви вказали в відгуку та можемо вказати, що перекази які Ви виконували є неуспішними через тайм-аут на боці Міжнародної платіжної системи Visa. Кошти будуть повернені на Ваш рахунок найближчим часом.
Проблема вирішена
Владимир Демидов 16 вересня 2024, 19:59
Банк заблокировал мне все счета и банковские карточки. При обращении в службу поддержки ответили, что нужно обращаться в отделение банка лично. Я сейчас нахожусь не по своей воле в рф. Квартиру — сожгли в Мариуполе. Так еще и пенсию забрали!!! Лично на данный момент обратиться в отделение банка возможности нет. Со своего телефона могу разве что смс получать с территории Украины, рф блокирует попытки заходить в приложение. Раньше не было проблем, через ПУМБ я получал стабильно пенсию. Как банк может блокировать пенсионную карту??? Я всегда думал, что это защищённые счета, а тут такой безпредел… очень прошу ответить и помочь разблокировать средства. Пойдите на встречу пенсионеру, не дай Бог вам потерять на старости лет все что у вас было.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 16 вересня 2024, 20:36
Вітаємо!

Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 3 жовтня 2024, 11:53
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
hopex 16 вересня 2024, 11:46
Приходил в субботу в отделение закрыть счет, начали процесс и «специалист» сказал что это будет долго и не успеем до закрытия, а я пришел в 10 утра. Только что пришел, написали заяву и говорит мне дайте паспорт, у меня только в дии (меняю паспорт, цнап на руки еще не выдал) и «специалист» говорит без него закрыть не можем, надо проверить с оригиналом, на дию говорит это все лишь электронный и не оригинал. Отказывает закрывать счет и снять деньги.
Это просто бред. Как в дии не оригинал паспорт ?!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 16 вересня 2024, 12:43
Вітаємо!

Прикро, що у Вас склалась така думка про наш банк. Ми бажаємо детально розібратись у даній ситуації, тому написали в приватні повідомлення. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 27 вересня 2024, 14:39
Вітаємо! На жаль, ми так і не отримали від Вас відповідь та уточнюючі дані, які є важливими для перевірки інформації вказаної у відгуку та вирішення питання. Будь ласка, повідомте нас у приватні повідомлення, аби у нас була можливість провести детальну перевірку та надати Вам зворотній зв’язок.
Заздалегідь дякуємо за Вашу відповідь!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
bibe 14 вересня 2024, 20:52
5355 2800 2576 3952, викладає фейкові квартири на OLX, просить кошти за «бронь», в моєму випадку попросив 1200, сьогодні мав подзвонити і сказати коли маємо зустрітись, ніхто не подзвонив. Оголошення було видалене, по номеру телефону не додзвонитися, шахрай зник. Прошу вас відреагувати на цю ситуацію.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 14 вересня 2024, 21:51
Вітаємо!
Шкода, що у Вас трапилась дана ситуація. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Рекомендуємо сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
Вікторія Голубєва 14 вересня 2024, 12:28
Перебуваю за кордоном, працюю не офіційно, тому не можу попасти у відділення чи підтвердити надходження коштів, через що моя картка була заблокована та ПУМБ поступово відмовив в обслуговуванні.

Я зверталася до чату, там мене завжди перенаправляли до info.findoc@gmail.com. Якщо стисло викласти результати спілкування із цим відділом по пошті, то склалося враження, що їх головне завдання — як змога швидше позбавлятися від клієнтів.

Замість того, щоб спробувати мені допомогти знайти хоч якусь можливість підтвердити кошти, мені по більшій частині просто цитували перелік із 18 пунктів, де нема жодного варіанту для простих людей, які опинилися закордоном.

Це само по собі дуже дивно, адже я та мої знайомі, які знаходяться закордоном, користуються послугами інших банків, які дуже лояльно відносяться до співвідчизників, які знаходяться закордоном. Але, я усвідомлюю, що Банк є приватною організацією та може на свій розсуд відмовляти клієнтам в обслуговуванні.

Однак, коли я запитала, як мені вивести на інший рахунок свої заблоковані кошти, близько 37 тисяч гривень, які на той момент були на банківській картці, співробітники поштової підтримки ПУМБ відповіли, що таких можливостей не передбачено, та отримати кошти я можу тільки особисто у відділенні чи через довіреність. Я знову пояснила, що знаходжуся закордоном, та не можу приїхати у відділення. Тоді єдине, що мені відповіли, що я можу у посольстві зробити довіреність.

Я навела довідки та дізналася, що є нормальною практикою серед банків у випадку блокування рахунку фізичної особи виводити за заявою цієї особи гроші на інший рахунок, у деяких випадках із комісією.

Однак співробітники ПУМБу із поштової підтримки не даючи жодних законодавчих підстав мені відмовляють.

Цілком зрозуміло, що зробити довіреність за кордоном це не теж саме, що зробити її в Україні, де на кожному кроці можна знайти нотаріуса. Для цього необхідно мати кошти та вільний від роботи час на те, щоб поїхати до столиці та записатися на відвідування посольства (якщо воно взагалі є, я поки що знайти не змогла), що по витратам буде більше тієї суми, що Банк заблокував на моєму рахунку і тому це не має жодного сенсу.

Таке відношення до постраждалих від війни співвідчизників, які були змушені покинути свої домівки та переїхати за кордон не тільки псує життя кожному українцю окремо, але й ганьбує міжнародний імідж України, як серед іноземців, так і серед української діаспори, яка закордоном зараз набула дуже велику вагу.

Хотілося б звичайно зберегти рахунок, адже до цього моменту ніякого негативу від ПУМБу я не бачила, але якщо зберегти рахунок неможливо, то хоча б прошу компетентних співробітників Банку ПУМБ знайти можливість повернути мені мої кошти на рахунок у іншому банку.
ПУМБ
Відповідь банку
14 вересня 2024, 13:59
Вітаємо!

Прикро, що у Вас склалась така думка про наш банк. Ми бажаємо детально розібратись у даній ситуації, тому написали в приватні повідомлення. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 23 вересня 2024, 11:48
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
geese 14 вересня 2024, 12:22
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Тітова, 23
В конце августа увидел в приложении ПУМБ, что мои счета заблокированы. Причина не указана! Обратился 03−09−2024 в отделение банка в г. Днепр, ул Титова для того, чтобы узнать по какой причине произошла блокировка и что нужно, для разблокировки счетов. Оператор Юлия причину мне не объяснила и сказала, что необходимо предоставить справку ОК-5(7). На мой вопрос для чего банку нужны все мои данные с 2011 года ответ так и не дала. Я предложил предоставить справку о доходах с официального места работы, либо попросил указать за какой период у банка ко мне вопросы и какие документы для этого нужны. Оператор составила запрос и сказала, что перезвонит. Я попросил и у неё и у начальника отделения предоставить мне официальный документ, что банк мне заблокировал счета и по какой причине. Мне отказали в предоставлении этих документов. В этот же день я отправил в банк документы о заработной плате за последний год. На горячей линии все мои вопросы о причине блокировки счетов и за какой период игнорировались. Говорили, что все вопросы в отделение, где обсуживаетесь. В последствии в отделении говорили, что мы тут ни при чём, это dсё ФинМон и только пишите бумажные письма на офис в Киеве. Хорошее такое общение, что мы вам счета заблокировали, а узнать из-за чего не у кого. 06−09−2024 мне позвонила с отделения оператор Юлия и сказала, что у банка есть вопросы к операциям поступления за март 2024. В этот же день я пришёл в отделение узнать, получил ли банк мою справку о зарплате и подошла ли она? Сказали, что информации ещё нет и пишите письмо в центральный офис. Далее я общался только с начальником отделения и оператором Татьяной. Объяснил, что в марте мне были только зачисление на еПідтримку выплат по ОВДП на сумму около 240000 грн, что даже более, чем на 150000 грн менее цифры для осуществления финМона от НБУ. Сказал, что может банку нужна не справка о моих доходах (которую я уже отправил) или ОК-5(7), а выписка со счёта брокера или другая информация. Потому что не логично требовать справку о зп, если деньги мне пришли на еПідтримку от выплаты по ОВДП. На что мне ответили, чтобы я писал письменный запрос. Что я и сделал в этот же день 06−09−2024 с изложением всей этой ситуации. Предоставить мне документы о блокировке моего счета с причиной — отказались. Очень странная ситуация. Никаких мне документов не предоставляют, общение только в отделении, а на просьбу общаться официально через электронную почту всегда отказ. Жду ответа на письменное обращение, как мне сказали до 30 дней, и тут 09−09−2024 мне сообщают через приложение, что банк разрывает со мной отношения. Ответа на моё письмо, неоднократные обращение с жалобами на горячую линию и в чат — нет. Ни одного! В отделении я попросил прояснить ситуацию и мне оператор Татьяна сказала, что т.к. банк не получил ОК-5(7) он разорвал со мной отношения. Справку о зарплате они отказались даже рассматривать (для меня очень странно как официальная справка о официальной зарплате может не рассматриваться) и другие документы, подтверждающие с каких средств были куплены ОВДП. Попросил её ещё раз отправить запрос в банк на возобновление сотрудничества и за какой период какие документы необходимы — она отказала, сказала, что если банк разорвал отношения, то возобновит их только после закрытия счетов, где у меня не малые деньги остались.
Уже бы бросил всё как есть, НО банк настаивает, чтобы я пришёл и написал заявление на закрытие своих карт и при этом получить свои деньги переводом на IBAN другого банка я смогу только с комиссией 1,5%, что для меня будет около 2000 грн. Почему я должен терять СВОИ деньги из-за того, что банк игнорирует мои обращения и не принимает справку о зп или другие документы? Почему его не устраивает справка ОК-5(7) за определённый период, который банк так и не назвал? Почему банк не ведёт переписку с клиентом по электронной почте, а только все на словах?
ПУМБ
Відповідь банку
14 вересня 2024, 13:19
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо детальніше розібратися у ситуації та все перевірити. Після чого обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 17 вересня 2024, 18:29
Вітаємо! Дякуємо за очікування!

Ми перевірили інформацію вказану в Вашому відгуку, та можемо вказати, що відповідно до Положення про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженому постановою Правління Національного банку України від 19.05.2020 № 65 та згідно внутрішньої політики Банку з фінансового моніторингу, документами, які підтверджують заробітну плату отриману на території України є:

— Довідки Форма ОК-5/ОК-7;
— Довідка (відомості) відповідного державного органу України про суми виплачених доходів та сплачених податків + квитанція (якщо сформовано церез електронний кабінет);
— Довідки державних органів (СБУ, прокуратура, Міноборони, військових частин);
— Трудовий договір — договір найму;
— Дозвіл на застосування праці іноземців та осіб без громадянства;
— Е-декларації з сайту https://public.nazk.gov.ua.

На жаль, ті документи які Ви надавали до банку не відповідають вимогам та не можуть бути прийняті в роботу. Ми рекомендуємо Вам надати необхідні документи скориставшись формою для подачі докуменів на сайті нашого банку: https://www.pumb.ua/110_FM

Сподіваємось, що в майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні емоції при користування послугами нашого банку!
Недорого Отзывы 14 вересня 2024, 9:03
Не было кредитного лимита и кредитной карты и в приложений постоянно была реклама кредитного лимита. Открыл кредитку и теперь реклама кредитных продуктов и кэшбеков магазинов партнёров. Очень напрягает
ПУМБ
Відповідь банку
14 вересня 2024, 10:30
Вітаємо!

Шкодуємо, що в Вас склалось негативне враження про наш банк. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей.
Полезный комментарий
PUMB 27 вересня 2024, 14:42
Вітаємо! На жаль, ми так і не отримали від Вас відповідь та уточнюючі дані, які є важливими для перевірки інформації вказаної у відгуку та вирішення питання. Будь ласка, повідомте нас у приватні повідомлення, аби у нас була можливість провести детальну перевірку та надати Вам зворотній зв’язок.
Заздалегідь дякуємо за Вашу відповідь!
рrofessor _ка 13 вересня 2024, 8:44
7.09 зробила покупку на сайті foodboom, які є партнером по кешбеку.
Банк обіцяє 10% кешбеку, проте не виконує задекларований кешбек. На картку зарахувалось 0,75% як за категорію «Продукти». Замість 94,70 грн зарахувалось 4 грн, різниця відчутна. Звернулась одразу до підтримки банку. Розповіла про ситуацію, надала в чаті скріни оплати, замовлення з сайту, підтверджене і оплачене замовлення в пошті. Зафіксували моє звернення 07.09.
Сьогодні 13.09 — тиша. Ніхто не вирішив моє питанн. Роблю висновок, що партнерський кешбек не працює. Враження негативне.
ПУМБ
Відповідь банку
13 вересня 2024, 9:33
Вітаємо!
Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 14 вересня 2024, 12:30
Вітаємо! Дякуємо за очікування!

Ми перевірили ситуацію та хочемо повідомити, що ми направили запит партнерові для підтвердження інформації, що саме в його мережі було здійснено покупку. Покупки у партнерів ідентифікуються по терміналам, термінал по якому пройшла дана оплата нам партнер не надавав. Очікуємо зворотній зв’язок, у разі підтвердження терміналу, здійснимо донарахування винагороди.

Перепрошуємо за незручності і будемо вдячні за розуміння!
Rancho 12 вересня 2024, 17:36
ПУМБ для клієнтів підприємців надає pos-термінали з прро додатком Є-чек. І хоча ПУМБ такий собі банк не кращий і не гірший за інших, але обираючи таких партнерів буде потерпати за їх некомпетентність. Користуюсь і банком і Єчеком близько року, банку міг би ставить 4−5 зірок, але завдяки Є чеку тільки 2, тому що не має оновлення додатку на pos-терміналі ПУМБ і виходить що я працюю на застарілій версії, додаток не має ніякої підтримки, у месенджерах є бот який шукає консультантів по дві доби, при цьому раз на годину питає чи вирішене моє питання. Підтримка банку ніяким чином не допоможе у найпростіших питаннях пов’язаних з додатком, який банк сам встановив на термінал і тепер не відповідає за його оновлення чи коректну роботу.
ПУМБ
Відповідь банку
12 вересня 2024, 19:03
Вітаємо!

Шкодуємо, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 27 вересня 2024, 10:06
Вітаємо! Дякуємо за очікування. За результатами перевірки надали вичерпну відповідь Вам у приватні повідомлення!
Valentina1515 11 вересня 2024, 13:15
Никогда не думала что придеться зарегестрироваться и написать отзыв тем более о ПУМБе. С 2015 года являюсь клиентом банка … и со вчерашнего дня для меня это становится недобанком! Никогда не было проблем, всегда пользовалась и кредитной картой с лимитом в 60 тыс грн и дебитной, размещала в пумбе депозиты на год в сумме до 300 тыс грн., не было не просрочек ничего и вчера заблокировали карту из-за операций на минуточку в июле 2024 на сумму 285 тыс грн ., а именно закончился старый (годовой) депозит в Таскомбанке и было переразмещение в другом банке с помощью перевода через пумб (хотя изначально думала в пумбе разместить, но % ниже был чем в другом банке, и при этом до принятия решения я разместила на свободном депозите средства в пумбе). Так вот по требованию оператора о подтверждении доходов… сбросила на электронку им сначала договора депозитов которые закончились в июне 2024 в Таскомбанке на сумму 300 тыс грн, потом этого не хватило и сбросила договор купли продажи авто на сумму 672 тыс грн. И в ответ мне пишут что недостаточно документов. Это как понимать если ПУМБ не принимает официально договор продажи из сервисного центра (бывшие мрео)??? Я официально не работала, а если и работала то не официально справки предоставить не могу официальные кроме депозитов и продажи авто которое приобреталось совместно в семье мужем мне. Может знатоки или минфин поможет в решении проблемы?
P. S. самое смешное что все-таки депозит на 287 тыс грн я разместила в, а банке в июле этого ж 2024 года :) и скинула выписку в ПУМБ и заблокировали карту с жалкими копейками на 3500 грн, может обиделись)) но дело не в деньгах, а в том что до этого всего меня устраивало пользоваться приложение ПУМБ да и в общем банком… странное отношение к постоянному активному клиенту. При чем что деньги имеются в накоплениях как у всех и миллионами не переводим да и показала откуда я сбросила…
После этого случая КАТЕГОРИЧЕСКИ НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЭТОТ БАНК!!! В котором ваши доходы от продажи авто и другие документы ничего не значат для финмона! Ну или мне не повезло и какой-то неадекват сидит в финмоне))). Если кто сталкивался и есть решение проблемы подскжите))) Извините за такой длинный реферат)
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 11 вересня 2024, 14:17
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо детальніше розібратися у ситуації та все перевірити. Після чого обов'язково надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 16 вересня 2024, 15:36
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 44.6
PLN 9.8 10.3
USD 41.2 41.7
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 44.6
PLN 9.8 10.3
USD 41.2 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝