Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Банк удерживает мои средства без причины уже 4-ый месяц! Я ездила в банк четырежды, консультант мне даже не пыталась помочь, сказали вывод денег только через кассу, т.к моя карта ограничена. Мне 16 лет, касса по словам консультанта для меня недоступна. Воспользоваться кассой можно только с 18 лет, либо же с родителями.

Моя мама находится за границей, а отца нет. Как быть в этой ситуации? Почему мои средства удерживают незаконно и не дают их вывести?

Я предлагала чтобы мама написала свое разрешение, человек который меня обслуживал ни в какую. Она даже не предлагала никаких вариантов, просто говорила — с родителями. Если нет физической возможности, что мне делать? Оставить деньги банку?
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 14 листопада 2024, 11:31
Вітаємо!

Нам дуже шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми розберемось детальніше у даній ситуації та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 15 листопада 2024, 15:57

Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення.

В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Банк удерживает мои средства без причины уже 4-ый месяц! Я ездила в банк четырежды, консультант мне даже не пыталась помочь, сказали вывод денег только через кассу, т.к моя карта ограничена. Мне 16 лет, касса по словам консультанта для меня недоступна. Воспользоваться кассой можно только с 18 лет, либо же с родителями.

Моя мама находится за границей, а отца нет. Как быть в этой ситуации? Почему мои средства удерживают незаконно и не дают их вывести?

Я предлагала чтобы мама написала свое разрешение, человек который меня обслуживал ни в какую. Она даже не предлагала никаких вариантов, просто говорила — с родителями. Если нет физической возможности, что мне делать? Оставить деньги банку?

Пожалуйста помогите мне!!!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 14 листопада 2024, 11:31
Вітаємо!

Нам дуже шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми розберемось детальніше у даній ситуації та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 15 листопада 2024, 15:58

Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення.

В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Thomas4588 12 листопада 2024, 11:00
Відділення за адресою: Одеса, вул. Героїв Крут, 24-А
Вітаю. За цим номером картки ПУМБ 5355 2802 1559 4019 ШАХРАЙ Володимир Філатов з міста Одеса. У ОЛХ купила на день народження дитині крісло, оплатила та не отримала замовлення. Заблокував у вайбері та ОЛХ. Профіль вже заблокувала йому у ОЛХ. Будьте обережні.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 12 листопада 2024, 12:19
Вітаємо!

Нам шкода, що Ви стикнулись з шахрайськими діями. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку, щоб перевірити рахунок клієнта. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290

Також рекомендуємо сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Недорого Отзывы 9 листопада 2024, 18:38
По рекламе «выгодный банк», а по факту довольно нет. На сайте указано минимальный платёж в месяц 2.99% и ещё приводят сравнение с другими банками, где реальные цифры. А по факту минимальный платёж 6%(проценты 3% от суммы + 3% погашение задолженности), в поддержке этот момент прямо не говорят. Есть по кредитам «кредитные каникулы» которые 3% превращают в 0.5%, но есть момент: это 0.5% это не начисление процентов, а погашение задолженности. В итоге в этот момент у тебя минимальный платёж не 6%, а 3.5%. То есть мы добавим вам 3 процента на постоянную основу, а потом 3 месяца сделаем 0.5%. Создадим проблему, а потом героически решим её, но временно. При этом нельзя полгода использовать кредитку. Постоянные звонки на тему «Откройте депозит», а если сказать открою. То через время позвонят и будут спрашивать почему не открыл. Проценты списывают не 1 числа, а при первом пополнений, то есть карту в минус не загоняют и кредитные деньги в счёт процентов не списывают. Есть копилка на которую начисляют каждый день 5% годовых, а так же депозит с такими же условиями, но начисляют в конце месяца. В чем выгода и зачем он такой — никто не ответил. К одному счёту можно открыть дополнительные карты, максимум какой не знаю, но в данный момент у меня 2 кредитки и 3 дебетовых. В поддержке сказали прямо, что их можно передавать членам семьи и за это не блокируют, в отличии от некоторых. Кэшбек на оплату коммуналки пока не убрали, а вот на продукты убрали. Судя по сайту реальная процентная ставка 35.88% — если картой только покупаешь в оффлайн магазинах (если терминал не настроен на перевод). В договоре указана 42,36. В общем пока 3
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 10 листопада 2024, 11:42
Вітаємо!
Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про наші продукти, але умови прозорі, завжди у відкритому доступі для ознайомлення, та передбачені договором.
За умовами кредитної картки всеМОЖУ Online пільговий період діє до 62-х днів, тобто протягом цього періоду можна буде повернути кошти без нарахованих відсотків.
Мінімальний платіж складається із 2,99% від тіла кредиту + усі нараховані відсотки (за наявності).
Після виходу із пільгового періоду відсотки нараховуються щодня у розмірі 0,0996% на залишок заборгованості, починаючи з моменту користування пільговим періодом. Відсотки попереднього періоду входять у мінімальний платіж та списуються після його внесення. Відсотки поточного періоду списуються у дату білінгу (після 30-го числа кожного місяця).

Платіж під час кредитних канікул складається з 0,5% від тіла кредиту + усі нараховані відсотки (залишаються без змін).
Кредитну картку під час дії кредитних канікул можливо лише погашати протягом 3-х місяців, після чого користування нею буде доступне. Єдиний кредитний ліміт буде заблокованим протягом 6-ти місяців з дня встановлення кредитних канікул (тобто Ви не зможете скористатися послугою «Сплачуйте частинами» та «Гроші в розстрочку»).

Нами запропоновано велика кількість депозитних продуктів, аби Ви мали змогу обрати найвигідніший для себе. Перевага депозиту «Вільний» в тому, що відкриття можливе у гривні/доларі/євро, а також максимальна сума першого вкладу 25 млн грн / 4 млн доларів / 3 млн євро.

Категорії кешбеку можуть змінюватися щомісяця для кожного клієнта індивідуально.

Також додамо, що ми не рекомендуємо надавати доступ до Ваших рахунків/облікового запису/карток третім особам задля уникнення негативних наслідків.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Privet111 8 листопада 2024, 1:19
Шахраї оманним діями овладіли коштами з картки привата та відправлені були на номера картки пумб
5355280038370142
5355280038274419
5355280038274567
Прошу дуже Вас відреагувати на це. Та заблокувати ці рахунки.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 8 листопада 2024, 10:41
Вітаємо!

Нам шкода, що Ви стикнулись з шахрайськими діями. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку, щоб перевірити рахунки клієнтів. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290

Також рекомендуємо сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
Kateryna1980 7 листопада 2024, 9:34
Відділення за адресою: Харків, пл. Конституції, 21/2
4 жовтня я виявила, що мої 90000 гривень заблокував ПУМБ на підставі, що нібито десь у якомусь місяці мені зайшло на рахунок грошей більше, ніж я десь декларувала. Коли у мене в цьому недобанку лежали депозити на сотні тисяч гривень, у них питань не виникало. Відправила їм на ящик усі документи з походженням грошей, що в рази перевищують цю суму. Реакція нуль. Вчора ще їм наздогнала доходів на пару лямів, щоби вже відчепилися. Реакції 0. Гроші у блоці. Ставлення зневажливо презирливо. Повний ігнор.
ПУМБ
Відповідь банку
7 листопада 2024, 10:37
Вітаємо!

Нам дуже шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми розберемось детальніше у даній ситуації та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 11 листопада 2024, 15:37
Вітаємо!
Дякуємо за очікування! Ми провели детальну перевірку та хочемо повідомити, що обмеження з Вашого рахунку було успішно знято.
Також зазначимо, що перевірка фінансовим моніторингом може тривати протягом 2-х місяців.
Перепрошуємо за незручності!
Альона Манченко 7 листопада 2024, 0:53
Сторінку моєї близької людини зламали. Маніпуляцією виманили гроші на рахунок
5355 2800 3813 4159 — Шахрай виявився клієнтом банку ПУМБ. Десь через годину з відділення поліції зателефонувала до оператора, з проханням заблокувати даний рахунок, а також надати інформацію по переказам з цього рахунку на інший (запит за вказівкою поліції), на що мені відповіли, що не мають права розголошувати цю інформацію. Тобто це нормально покривати дані про перекази шахраїв? Таке враження, що банку подобається співпрацювати з шахраями… Вигідний бізнес, процент від переказів.
ПУМБ
Відповідь банку
7 листопада 2024, 9:11
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас виникла дана ситуація. Взяли до уваги надану вами інформацію стосовно власника для перевірки.

Також маємо зауважити, що відповідно внутрішнього регламенту, Банк немає можливості передавати дані клієнтів третім особам. Дані можуть бути вказані представнику правоохоронних органів після надіслання відповідного судового рішення згідно законодавства України.

Вдячні за розуміння!
Проблема вирішена
Inmate937 6 листопада 2024, 23:04
Просто обмежили користування послугами, не маючі ніяких підстав.Мені просто мали скинути 1000 грн.-все це тепер підозрілі операції.Написав у підтримку, попросили надати поясненння у загальному по транзакціях за 60 днів.Транзакції звичайні, плюс інколи торгував П2П, надав всі скріни, пояснення, але ніякої відповіді немає, рахунок досі обмежений.
Це просто жахливе ставлення до своїх клієнтів.
ПУМБ
Відповідь банку
7 листопада 2024, 9:04
Вітаємо!

Шкодуємо, що у Вас виникло негативне враження про нашу роботу. Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Після проведення детальної перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 8 листопада 2024, 13:42
Вітаємо!
Дякуємо за очікування відповіді. Наразі обмеження по Вашому рахунку зняті. Вдячні за розуміння!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
seregaKontinent 6 листопада 2024, 13:25
Відділення за адресою: Миколаїв, пр-т Центральний, 71/2
Во всех остальных банках поменял финансовый номер без похода в эти банки, изменили посредством видеозвонка, а вот Пумб изменить финансовый номер через видеозвонок не смог, ссылаются что вся проблема в том, что у меня паспорт старого образца, книжечка, вот если бы был пластик, они бы смогли изменить финансовый номер, но дело в том, что все остальные банки мне изменили финансовый номер и паспорт в виде книжечки остальным банкам не стал помехой, а вот для Пумб это стало проблемой, сказали нужно явиться физически в отделение банка и там мы вам сменим номер, как говориться плохому танцору и х.й мешает, не советую этот банк никому, обслуживание как будто на дворе всё ещё девяностые…
ПУМБ
Відповідь банку
6 листопада 2024, 14:46
Вітаємо!

Нам дуже прикро, що в Вас склалось негативне враження про наш банк. Наразі, функціонал зміни фінансового номеру телефона доступний клієнтам, що зареєстровані в системі банку за ID-картою або біометричним закордонним паспортом. Якщо Ви маєте паспорт старого зразка, то в такому випадку, радимо Вам звернутися до відділення банку для зміни фінансового номера телефону.
На сьогодні, функціонал щодо зміни фінансового номера для всіх клієнтів в незалежності від зразка документа знаходиться в розробці.

Вдячні за розуміння!
Мінфін
Відповідь адміністратора
12 листопада 2024, 19:57
Відгук не зарахований (на 12.11.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
Aleksandr1974 6 листопада 2024, 10:16
Відділення за адресою: Харків, пл. Конституції, 21/2
Вчера моей жене были заморожены счета по какой то мутной причине, что якобы она финансирует терроризм и моет наркоту и оружие. Максимум что она из оружия держала в руках-это пилку для ногтей. Все документы о происхождении средств были предоставлены и отправлены на ящик, который они указали. С этим проблем вообще нет. Реакции ноль.
ПУМБ
Відповідь банку
6 листопада 2024, 14:38
Вітаємо!

Шкодуємо, що в Вашої дружини склалась така ситуація. Аби ми мали змогу провести перевірку та розібратись в ситуації, просимо Вашу дружину самостійно звернутись на Гарячу лінію нашого банку за будь-яким з номерів: +38 044 290 7 290 +38 096 290 7 290 +38 050 290 7 290 +38 093 290 7 290 або надіслати ПІБ, ІПН та суть звернення у приватні повідомлення нашої офіційної сторінки за посиланням: https://www.facebook.com/pumbua
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Артем Артем 1 листопада 2024, 18:06
https://ibb.co/nRjZqGx
https://ibb.co/KGmHqyM
Банк заблокував мої особисті кошти, пояснивши це тим, що відправник подав скаргу на платіж і вимагає повернення коштів. Проте, після особистого спілкування з відправником, з’ясувалося, що з його боку жодних скарг не надходило, в чому я переконаний на 100%.

Погодившись повернути суму в розмірі 30,000 грн, я сподівався, що банк одразу ж розблокує рахунок і поверне залишок коштів, як це було обіцяно. Однак цього не відбулося. Крім того, жоден із документів не був завірений підписом чи печаткою банку, а відповідальність за блокування коштів банк брати на себе відмовився.

При цьому дуже важливий момент: банк відмовив у знятті заблокованих коштів на рахунку для повернення відправнику, змусивши мене повернути ці кошти з власної кишені, тоді як кошти для повернення мали б зніматися з заблокованого рахунку.

Прикріплюю документи, на яких видно, що банк зобов’язується розблокувати рахунок після повернення коштів, але одразу після цього почав вимагати підтвердження походження операції, хоча кошти вже повернено.

Складається враження, що банк самостійно ініціює подібні скарги для власної вигоди. Рекомендую звернути увагу на цей факт і бути обережними при виборі цієї фінансової установи.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 1 листопада 2024, 20:16
Вітаємо!

Шкода, що у Вас виникло негативне враження про нашу роботу. Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити, тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення. Після проведення перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 11 листопада 2024, 15:23
Вітаємо!
Дякуємо за очікування! Ми провели детальну перевірку та хочемо повідомити, що обмеження з Ваших рахунків були успішно зняті. Також зазначимо, що додатково надіслали Вам листа з відповіддю на електронну пошту.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Stepan2 1 листопада 2024, 7:20
Попав на шахрайство з карткою банка пумб 5355 2800 1750 1642 можете бути уважнішим до своїх клієнтів? Просять спочатку придоплату, а потім блокують
ПУМБ
Відповідь банку
1 листопада 2024, 11:17
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас виникла дана ситуація. Взяли до уваги надану вами інформацію стосовно власника для перевірки. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
MiroslavaK1981 31 жовтня 2024, 20:17
5355 2800 3794 9557 Власник карти в зламав мій телеграм і вимагав кошти у моїх рідних і близьких! Якщо банк не заблокує цю карту, я звернусь у поліцію! Чому банк не приймає мір стосовно цього шахрая. Місце знаходження цієї людини в Росії!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 31 жовтня 2024, 20:53
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас виникла дана ситуація. Взяли до уваги надану вами інформацію стосовно власника для перевірки. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Виталий Власенко 29 жовтня 2024, 14:32
Відділення за адресою: Київ, вул. Андріївська, 4
сколько их было, но этот поразил вообще, делают что вздумается. я добропорядочный гражданин, но меня выставили как мошенника без обьяснения причин. заблокировали карту, заблокировали телефон, что бы я не мог дозвониться, в отделение приходишь, не дают ни какую информацию, ни кто мне не звонит, только пишут свои письма — вы занимаетесь подозрительной деятельностью. все на этом точка, ничего не хотят слышать не видеть, все что яговорю и предоставляю — ответ не правдивая информация. я ничего не могу сделать ходил в банк 5 раз, оставили без средств существования. В начале угрожали что я занимаюсь криптой, потом что я др махинации, потом сказали что просто пришел отзыв денег назад, операции 2х месячной давности и вам надо таказать что вы не осел. воообщем заврались, не знают как отобрать у меня деньги и не отдавать. доказательст сведенний и информации не могу получить от них неделю полный мороз. достоверность моих слов — мой номер0963262159это просто скотское отношение к клиентам без извений, как так ни за что оставить человека без средств существования. ответ банка — это для нас норма до 45 дней живите как хотите, им плевать что у Вас дети семья аренда. Вот такие животные.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 29 жовтня 2024, 15:05
Вітаємо!

Шкода, що у Вас виникло негативне враження про нашу роботу. Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Після проведення детальної перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 30 жовтня 2024, 13:23
Вітаємо!
Дякуємо за очікування! Ми провели перевірку та хочемо повідомити, що згідно ст. 51 Закону України «Про платіжні послуги» (далі- Закон) Банк зобов’язаний здійснювати моніторинг платіжних операцій користувачів, а також ідентифікувати неналежні платіжні операції, суб'єктів таких операцій та забезпечувати вжиття заходів для запобігання або припинення таких операцій.
Між Вами та Банком укладено Договір комплексного банківського обслуговування фізичних осіб (далі - ДКБО, текст публічної частини договору розміщено на сайті Банку: https://www.pumb.ua/).
Банк, відповідно до п. 1.1.21 Розділу ІІ ДКБО, має право призупинити здійснення операцій за картковим рахунком за допомогою картки, тобто зупинити (блокувати) дію Картки, зокрема,­ у разі ненадання клієнтом документів або нез’явлення у Банк, в тому числі згідно із п. 5.1.1. Розділу І цього Договору.
Також для зняття обмежень по рахунку радимо дотримуватися рекомендацій менеджера відділення.
Проблема вирішена
mares 28 жовтня 2024, 14:31
Відділення за адресою: Запоріжжя, вул. Космічна, 120
При попытке получить деньги с своего счёта получил отказ от Антон Строганов ТВО управляющего отделением банка, с объяснением что у него нет доступа
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 28 жовтня 2024, 15:55
Вітаємо!

Шкода, що у Вас виникло негативне враження про нашу роботу. Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити, тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення. Після проведення перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 29 жовтня 2024, 17:33
Вітаємо! Дякуємо за очікування!

Ми перевірили інформацію вказану Вами в відгуку та можемо вказати, що Ви звернулись до відділення ПУМБ № 6 в м. Запоріжжя для зняття коштів зі свого рахунку без наявності пластикової карти до рахунку. Фахівець відділення Строганов А. повідомив Вам, що обслуговування клієнтів Persona на відділенні здійснює керуючий відділенням з наявністю доступу до рахунків VIP-клієнтів, та повідомив про відсутність керуючого відділенням у зв’язку з лікарняним. Надалі, фахувцем було Вас запропоновано отримати пластикову карту до рахунку, але Ви, на жаль, відмовились.

Після уточнення інформації, фахівцем, було виконано відправку ОТП — паролю для отримання доступ до рахунку та створена платіжна інструкція на зняття коштів.

З фахіцем відділення вже було проведено роботу для унеможливлення таких випадків у майбутньому.

Сподіваємось, що в майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
Андрій Сафаров 26 жовтня 2024, 10:43
Я не можу веріфікувати гривневу карту на пей пал, вони списуть невеличку суму для веріфікації, але пумб не дає списати оператори банку абсолтно не компетентні, кауть що ця операця проходить із кодом мсс 8999 яка повязана з купівлею криптовалюти, але я не купую ніяку криптовалюту, я блін намагаюся привязати пей пал який мені необхідно для работи, невже я не можу надати скріни що це дійсно пейпал, якісь відмовки для розумово відсталих. Ок привязав доларову карту але пейпал автоматично ковертує в гривню і Пумб не може автоматично сконвертувати гривню на доларову карту. Це який сюр ви що банк із девяностих. Привязав карти інших банків без проблем взагалі.
ніяких вигаданих заборон.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 26 жовтня 2024, 10:58
Вітаємо!
Шкода, що склалось дане враження про наш банк. Ми написали в особисті повідомлення для уточнення даних та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 29 жовтня 2024, 11:05
Вітаємо!
Дякуємо за очікування! Ми провели перевірку та хочемо повідомити, що консультація нашими фахівцями була надана коректно. Неможливість додатки гривневу картку до PayPal пов’язана з тим, що під час реєстрації необхідно верифікуватися, тобто сервіс тимчасово блокує кошти, такі операції, що проводяться з гривневої картки проходять з МСС POS-терміналу 8999, він, своєю чергою, відповідає покупці криптовалюти, а ми встановили обмеження на покупку криптовалюти задля убезпечення клієнтів від можливих шахрайських дій відповідно до постанови НБУ № 18 від 22.04.2022 року. По рахункам в іноземній валюті дозволено виконувати операції в межах 100 000 грн на місяць відповідно до обмежень НБУ.
SerPumb 25 жовтня 2024, 16:45
Мав карточку ПУМБ для отримання зарплатні термін дії до 09/23, починаючи з 10/23 ніяких дій з нею не проводив (закрити в відділенні проблематично, відстань до найближчого 60 км). Було повідомлення, що всі карточки термін дії яких закінчився будуть закриті до 31/08/2024, але 01/10/2024 о 02:01 прийшла смс про списання з картки 1,55 грн. Так картки, термін дії яких закінчився закриті чи ні? Є якісь нарахування по таких картках?
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 25 жовтня 2024, 16:52
Вітаємо! Бажаємо детальніше уточнити щодо сповіщення про закінчення терміну дії картки, тому написали Вам у приватні повідомлення. Також, перевіримо ситуацію щодо списання коштів і надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 29 жовтня 2024, 10:12
Вітаємо!
На жаль, ми так і не отримали від Вас відповідь та уточнюючі дані стосовно адреси відділення, які є важливими для перевірки інформації вказаної у відгуку та вирішення питання. Будь ласка, повідомте нас у приватні повідомлення, аби у нас була можливість провести детальну перевірку та надати Вам зворотній зв’язок.
Заздалегідь дякуємо за Вашу відповідь!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
wsqsq2 24 жовтня 2024, 23:12
Подскажите пожалуйста, нужна ваша помощь, я торгую больше года в CryptoBot там нету верификации, были возвраты через банк, когда отправляли деньги из Глобус, Восток, Ощад, по этому не принимаю платежи из большинства банков, так же прошу при переводе указывать комментари

покупка криптовалюты на бирже

сделка CryptoBot, покупка криптовалюты

Подарок претензий не имею

Если на мою карту придут грязные деньги, то это считается отмывом, или соучастником? Какая ответственность за это может быть,
Спрашивал у знакомого студента полицейского на счёт этого, он говорил что это считается за отмыв, хотел бы узнать у поддержки банков, адвокатов, и понимающих людей, за последние время уменьшил объемы сделок в 2 раза, и не принимаю сумы больше 10 к грн, так же напишете какие банки чаще всего взламывают, и с каких банков не стоит принимать, спасибо за ответы
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 30 жовтня 2024, 12:48
Вітаємо!
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 8  Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» (далі – Закон про ПВК/ФТ) Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний забезпечувати функціонування належної системи управління ризиками, застосування у своїй діяльності ризик-орієнтовного підходу та вжиття належних заходів з метою мінімізації ризиків.

Щодо питання, порушеного Вами у зверненні, повідомляємо, що Клієнт при проведенні через Банк фінансових операції повинен підтвердити фінансовий стан та можливість проводити операції на загальну суму кредитового обороту по типам зарахувань ( надати офіційні документи щодо фінансового стану ).
Проблема вирішена
oleksii077 24 жовтня 2024, 13:04
Без попередження закрили рахунок. Не запитав навіть про походження коштів. А дохід реальний, який міг підтвердити. Тепер треба кататися до них в відділення, щоб закрити рахунок. Не рекомендую
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 24 жовтня 2024, 13:27
Вітаємо!

Шкода, що у Вас виникло негативне враження про нашу роботу. Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Після проведення детальної перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 25 жовтня 2024, 11:20
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення.

В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Bot1 23 жовтня 2024, 20:16
Відділення за адресою: Одеса, вул. Героїв Крут, 24-А
Добрый день! Я не могу добиться правды от банка Пумб.
Банк по своей воле удерживает мои деньги и отказывается их отдавать! Описываю суть происходящего, моя карта ушла в блок (якобы на меня была жалоба с другого банка, что по ошибке мне зашли Чулпан деньги (1800)), при обращении в отделение, я сказала четко, что мне чужого не нужно, оператор разблокировал мою карту, вывел эту 1800 и снова заблокировал На вопрос почему мне отказываются отдавать мои средства, разорвать договор и вывести деньги ?! Банк отказался это объяснять, сказали только, что деньги получены незаконным путем (торговлей на р2Р), из-за этого они не будут отдавать мне мои 40к Что за беспредел, по каким статьям говориться, что банк имеет право удерживать средства людей по собственному желанию и не отдавать их человеку, которому они принадлежат!!! Я требую вернуть мне мои средства!!! Мои данные для проверки информации
Радик Тетяна Денисівна ІПН: 3989204160
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 24 жовтня 2024, 9:40
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас склалася негативна думка про нашу роботу. Ми бажаємо детально розібратись у ситуації, що склалася. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 24 жовтня 2024, 13:40
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
USD 41.8 42.2
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
USD 41.8 42.2
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝