Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
11.07 мені заблокували картку, 12.07 я прийшла до відділення і мені сказали що перевищено ліміт по карті за минулий місяць, і сказали чекати понеділка і сказали або вони відмовляються зі мною працювати і виводять кошти мені або розблокують рахунок (15.07). Я прийшла до відділення знову, і мені вже кажуть що по переказу скарга. Я отримала ці кошти за продаж криптовалюти. Я показала оператору докази (ордер, квитанція від покупця, скарга на біржі). Мені сказали ще писати заяву до киберполіції, я відмовилась, бо бачу в цьому сенсу, це мої кошти, і на біржі немає жодної верефикації. Це біржа в телеграмі (Гаманець). Після чого оператор сказала що, не розуміє що це і відмовилась використати це як доказ. Мені сказали що відмовлять в співпраці і виведуть кошти, але я це за минулі 5 днів так і не отримала, не розумію чому банку не цікаво вирішити питання. Прошу закрити питання і вивести мої особисті гроші як мені і обіцяв банк.

Банк працює добре, я задоволена банком, але саме в цьому питанні він не зацікавлен в праці. Я розумію що будуть коментарі «крипта це не законно», але в Україні немає жодного закону який забороняв би це робити, всі біржі мають ліцензію на р2р торгівлю з участью нашої валюти

Прошу як найшвидше вирішити питання, бо це на першому місці мої особисті кошти якими я не можу користуватися.
ПУМБ
Відповідь банку
15 липня 2024, 19:36
Вітаємо!

Шкодуємо, що сталась дана ситуація. Ми бажаємо розібратись детальніше та після проведення перевірки неодмінно надамо Вам зворотній звʼязок.
itzice 12 липня 2024, 6:11
Відділення за адресою: Харків, пр-т Науки, 40
Доброго дня. Ось, буквально днi 2 тому отримав в рандомний момент сповiщення на екранi телефону про розiрвання дiлових вiдносин. Написано було що треба звернутися до пiдтримки, що я й зробив. Задав корректно питання, отримав вiдповiдь, що були пiдозрiлi операцiї, але пiд час розмови менi кажуть наступне, що вже iнша причина i звучить вона так: «Банк відмовляє у співпраці згідно цим пунктом п. 4.2.7 п. 4.2 ДКБО та Статтею 15 Закону України „Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення“.», менi в свою ж чергу дуже смiшно з цього, бо я живу за кордоном i нащо менi в цiлому вiдмивати кошти, всi кошти що надходять на мою картку або отриманi вiд матусi, або поповненi через Apple Pay, використовуючи мою австрiйську картку, або переказанi з мого iншого банку (izibank та monobank, там зазвичай я просто вiдкладую кошти на щось важливе, наприклад на якусь дорогу рiч) для оплати чогось. Робота пiдтримки просто найгiрша, запитав на рахунок того, чи було проведено для мене фiн. монiторинг, людина каже так, хоча нiчого я нiкому не надавав, якщо треба, можу у приватних повiдомленнях з банком надати всi вiдповiднi докази, тобто я це можу розцiнювати як наклеп. Точної вiдповiдi менi нiхто не дає за що саме зi мною було розiрвано дiловi вiдносини.

Не хотiлося б залишатися без банка iз-за того що у вас працюють неквалiфiкованi працiвники, прошу нормального, адекватного, квалiфiкованого робiтника банку «ПУМБ» написати менi y приватнi повiдомлення, аби вирiшити моє питання.

Я знаю що знайдуться коментатори по типу не треба було крутити балiк i все таке, то ж кажу одразу, я звичайний школярик, котрий навчається за кордоном i зовсiм не шарить за всi цi схемки темки i тд. перекази були на сумму до 10−15тис грн максимум (вище написано причину їх походження)
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 12 липня 2024, 9:32
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми хотіли б розібратися в ситуації, що склалася, і вже направили Ваш запит до відповідного підрозділу банку. Ми надамо зворотній зв'язок, як тільки отримаємо результати розслідування.
Полезный комментарий
PUMB 15 липня 2024, 15:59
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали на Вашу електронну пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Проблема вирішена
Евгений Сумарук 12 липня 2024, 2:24
Відділення за адресою: Одеса, вул. Героїв Крут, 24-А
Доброго времени суток!

Банк прислал уведомление о подтверждении происхождении средств. Заполнил бланк, предоставил скрины, выписку. Спустя время ответили на почту для предоставления доп. информации, я должен добавить к выписке ОК-7 еще и электронный ключ. Это вообще законно такое требовать?
Гугл говорит, что нельзя передавать свой электронный ключ и вообще это нарушение закона. Кто сталкивался?
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 12 липня 2024, 11:00
Вітаємо!

Бажаємо повідомити, що відповідно до абзацу третього пункту 11 постанови Правління Національного банку України від 23.03.2022 № 60 «Про особливості виконання окремих вимог законодавства у сфері фінансового моніторингу, валютного нагляду, нагляду з питань реалізації і моніторингу ефективності персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) протягом дії воєнного стану» Банк самостійно у своїх внутрішніх документах визначає випадки обов'язкового встановлення джерел походження коштів, перелік необхідних документів/відомостей, що мають надаватися клієнтом для встановлення джерел їх походження.

Згідно п. 3 ч.V про Надання та формування інформації з Реєстру застрахованих осіб Положення про реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування:
Інформація з Реєстру застрахованих осіб формується за допомогою програмних засобів ведення цього реєстру на підставі відомостей, що містяться у ньому, з присвоєнням індексного номера документу та фіксацією дати та часу його формування.
Сформований програмним способом документ про інформацію з Реєстру застрахованих осіб включає обов'язкові атрибути — перевірочні коди (цифровий та QR) та засвідчується електронним цифровим підписом, що є аналогом електронної печатки Пенсійного фонду України.

Перепрошуємо за тимчасові незручності та дякуємо за розуміння!
Casper5555 11 липня 2024, 17:28
Банк припинив можливість відправки коштів з валютної картки на картки іноземних банків без попередження. Ще у червні це можливо було зробити, сьогодні вже неможливо.
Під цю оперцію поміняв валюту онлайн і зараз незрозміло, що робити.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 11 липня 2024, 17:37
Вітаємо!

Наразі ми проводимо технічні роботи по доопрацюванню сервісу переказів з карток нашого банку на картки іноземних банків. На жаль, ми не можемо підказати точні терміни завершення, проте робимо все можливе аби відновити роботу сервісу якомога швидше.

Перепрошуємо за незручності та дякуємо за розуміння!
Проблема вирішена
Олена Валеріївна 10 липня 2024, 21:11
Закрили рахунок .і всі відповіді шаблоном-розповсюдження зброї масового знищення та фінансування тероризму.на 50000 -60000 рух коштів по картці у місяць.при цьому сплачую кредит своєчасно.находжусь за кордоном.Запитала які саме підозріли операції -пишіть на пошту.написала на пошту-теж саме.В цілому все у банку влаштовувало, но це нонсенс.При цьому закрити рахунок тільки
особисто у банку, а відкривала рахунок онлайн.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 11 липня 2024, 9:22
Вітаємо!

Шкодуємо, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратись детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 15 липня 2024, 15:57
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали на Вашу електронну пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
UYgfut 10 липня 2024, 9:38
04.07.2024 заблокировали счет на котором просто лежат деньги, счет был открыт еще 5 лет назад. Сейчас требуют подтверждение происходжения денег за все 5 лет с момента открытия счета. Не один закон не требует сохранять какие-либо квитанции на такой период. Написал жалобу в НБУ, жду ответа.
ПУМБ
Відповідь банку
10 липня 2024, 10:42
Вітаємо!

Ми більш детально розібратись в ситуації, саме тому написали Вам в приватні повідомлення для уточнення даних. Надамо зворотний зв'язок, як тільки отримаємо результати розслідування.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kazmyrys 9 липня 2024, 14:14
Відділення за адресою: Київ, бул. Лесі Українки, 24
Як дізнався про умови користування дебетними та кредитними картками — одразу перейшов на Пумб. Економія вже з першого місяця
ПУМБ
Відповідь банку
9 липня 2024, 15:55
Вітаємо!

Щиро дякуємо за високу оцінку нашої роботи. Ми щасливі, що Ви задоволені нашими послугами!
ss3129471 8 липня 2024, 22:11
Отказали в закритии счета! Онлайн! Ето не нормально! Откривают, а закриють не могут!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 9 липня 2024, 9:22
Вітаємо!

Відповідно до пп. 4.1.5 п. 4.1 Розділу ІІ договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб (ДКБО), ініціювати закриття Карткового рахунку та/ або інших рахунків, відкритих відповідно до цього Договору, шляхом звернення до відділення Банку та подання письмової заяви про закриття рахунку за встановленою Банком формою.

На жаль, на даний момент, дистанційно закрити рахунок немає можливості, проте такий функціонал знаходиться у розробці.
Konstin 6 липня 2024, 6:52
имел глупость оплатить через этот «сервис» по ссылке от ДТЭК за подключение света, в пятницу утром, деньги с мономана ушли за секунду и потом началось самое интересное, квитанцию об оплате может дать только Payhub, а они почему-то не видят целый день эту операцию, онлайн сервисов у них нет!!! только телефон!!! и мне сказали отправить копию платежки с Monobanka на почту!!! в пятницу!!! а ответ я получу в течении трех рабочих дней! Пусть горит в аду такой сервис!!!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 6 липня 2024, 9:15
Вітаємо! Написали Вам у приватні повідомлення стосовно деталей платежу.
Полезный комментарий
PUMB 8 липня 2024, 11:10
Вітаємо! На жаль, ми так і не отримали від Вас уточнюючу інформацію. Просимо Вас надіслати її у приватні повідомлення аби у нас була можливість провести детальну перевірку та надати Вам зворотній зв’язок.
Sergokus 2 липня 2024, 21:05
Самый бестолковый банк, нельзя за границей изменить номер, только нужно ехать в Украину. В то время, как другие банки предоставляют такую возможность. И теперь ни кредит не оплатить, ни перевести свои деньги. Не советую связываться с ними.
ПУМБ
Відповідь банку
3 липня 2024, 10:02
Вітаємо!

Змінити фінансовий номер телефону можливо у мобільному застосунку «ПУМБ Online» за наявності фінансово номеру телефону. Якщо, в Вас немає доступу до діючого фінансового номеру, то змінити його можливо лише звернувшись до відділення банку задля запобіганню шахрайським діям.
AndriyShur 2 липня 2024, 21:00
Відділення за адресою: Вінниця, пр-т Коцюбинського, 28
07.06.2024 я виводив свої криптоактиви з біржі Binance. Було кілька угод, одна з яких на суму 70 000 грн. Після цього мою карту заблокували. Я звернувся до банку, і мені сказали, що за цією транзакцією були зафіксовані шахрайські дії.

Я надав банку всі докази того, що я не шахрай, а просто виводив свої криптоактиви, такі як ордер, скаргу на покупця криптовалюти та звернення до підтримки, і ше багато інших доказів. Це тривало приблизно два-три тижні, я їздив туди кожен день по два рази і додавав нові докази. Зрештою, мені відмовили і сказали подавати апеляцію щодо повернення криптовалюти, але нічого не повернули.

Я знову прийшов до банку і подав додаткові докази з підтримки, що мені ніхто нічого не повернув. Сьогодні вже наступний місяць, 02.07.2024, і працівник Олеся Дідук весь час розмовляла по телефону, кажучи заходити в банк. На карті була сума більше 70 000 грн. Олеся Дідук сказала вивести решту, що я і зробив, але 70 000 грн просто зникли.

У банкінгу ця сума, яка була зарахована, відображається, але на балансі її не показує. Я розумію, що без мого відома ці кошти кудись зникли. На мої запитання Олеся Дідук не дала жодної відповіді і просто віднеслася до мене як до речі, не надавши жодної ясності щодо ситуації. Кошти не були розблоковані, хоча я надав всі докази того, що не є шахраєм. Щодня я питав про стан перевірки, але отримував лише відповідь, що перевірка триває.

Не здивуюсь, якщо вона дійсно списала мої кошти без мого відома.
ПУМБ
Відповідь банку
3 липня 2024, 9:22
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас склалося таке враження про наш банк. Ми перевіримо інформацію та надамо Вам відповідь за результатами перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 8 липня 2024, 10:57
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали Вам у приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Проблема вирішена
Natvch 2 липня 2024, 16:41
Відділення за адресою: Тернопіль, вул. Руська, 23/129
Сьогодні 2.07.2024 близько 10 ранку я намагалася зайти в свій мобільний додаток пумб онлайн, але вибило помилку: Невірний Пароль, я ще раз ввела — те саме. Помилитися не могла, всього 5 цифр. В мене на депозиті 100+ тисяч грн я спереживалася чи часом хтось не вліз і не вкрав мої кошти. Написала в тг в чатбот, там отримала відповідь, що потрібно авторизуватися в додатку, чого я не можу зробити. Потім я зайшла на їхній сайт і там здійснила онлайн дзвінок, відповіли — потрібно звертатися зі свого фінансового номера. Тоді я зателефонувала на службу підтримки зі свого мобільного, там нарешті сказали, що мої рахунки чомусь заблоковано, на питання чи кошти на місці, відповіли — вони не бачать.
Я в шоці. Тобто банк без всякого повідомлення просто заблокував мої рахунки та ще й обманює, ніби я ввожу неправильний пароль. І ще сказали, що треба йти у відділення. На відповідь, що я закордоном, порадили писати листа на info@fuib.com, що я і зробила проте відповіді, а вже скоро кінець робочого дня, немає. Короче не банк, а суцільне жахіття.

P. s. Можливо банк повідомить причину такої ситуації?
ПУМБ
Відповідь банку
2 липня 2024, 17:18
Вітаємо!

Шкодуємо, що в Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратись детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 2 липня 2024, 18:21
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали Вам у приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Maksim200001 2 липня 2024, 9:24
25 числа у меня купили криптовалюту на 70000 грн сделка проходила на бирже Бинанс. Мне поступили деньги на карту. Покупатель подал жалобу в банк и мне заблокировали счет. Пришел в банк и предоставил все документы которые у меня запросили. Банк потребовал что бы я согласился на условия вернуть эти 70000 отправителю, но я отказался так как криптовалюта была отправлена покупателю на его криптокошелек. Почему я должен терять 70000 которые принадлежат мне? Покупатель получив крипту обратился в банк и предоставил доказательства что криптовалюта была успешно получена и сообщил в банк что он отменяет свою жалобу в мою сторону!
Банк запросил у меня ордер сделки, я в свою очередь предоставил все документы в том числе и ордер проведенной сделки!
В банке было сказано что вопрос будет решен 1−2 числа. Но счет заблокирован, обращаясь в банк каждый раз мне говорят ждите решения, сколько ждать не известно. Ужасное отношение к клиентам! Сроки решения проблемы не говорят. Даже предоставив все документы счет остается заблокирован, а сроки решения не известны!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 2 липня 2024, 10:29
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми хотіли б розібратися в ситуації, що склалася. Ми надамо зворотний зв'язок, як тільки отримаємо результати перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 2 липня 2024, 17:37

Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали Вам у приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Pavlo1211 27 червня 2024, 20:53
Відділення за адресою: Полтава, вул. Європейська, 33
28 березня 2024 року отримав переказ на суму 13 тисяч гривень, в результаті обміну криптовалюти. Через годину мій рахунок було заблоковано з проханням звернутися до банку. Там мені пояснили, що нібито відправник коштів подав скаргу на мене, з проханням повернути кошти. Я в свою чергу надав банку всі необхідні документи (квитанцію, скріни, скаргу на відправника коштів) які підтверджують, що кошти мною були отримані чесним шляхом. На це банк мені відповів, що надана мною інформація не є достовірною. Я також зв’язувався з відправником коштів, який запевняє мене — ніякої скарги він не надсилав. В свою чергу банк ПУМБ не надав жодних підтверджень, що дійсно є скарга на мене.
Прохання посприяти у вирішенні ситуації та розблокувати мій акаунт пумб.
ПУМБ
Відповідь банку
28 червня 2024, 11:32
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми хотіли б розібратися в ситуації, що склалася, і вже направили Ваш запит до відповідного підрозділу банку. Ми надамо зворотній зв'язок, як тільки отримаємо результати розслідування.
Полезный комментарий
PUMB 1 липня 2024, 9:14
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали Вам у приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
rostislav0501 26 червня 2024, 14:39
маю дві картки в ПУМБ. Дебетну і кредитну. Хороший мобільний застосунок, гарні умови обслуговування по картках, є кешбек. Тільки не подобається, що 3 категорії можна вибирати для кешбеку. Зробіть більше. І хотілося би користуватися іменною карткою
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 26 червня 2024, 15:14
Вітаємо!

Дякуємо, що поділились враженнями! Ми щасливі, що Ви задоволені обслуговуванням!
Замовити іменну картку можна у відділенні банку.
fgczf858 26 червня 2024, 13:43
Відділення за адресою: Одеса, вул. Героїв Крут, 24-А
Добрый день! Банк классный особых проблем с ним не было. Пока не заблокировали счет «подозрительные транзакции». Написала в поддержу толкового ответа не получила, обычные шаблонные формулировки. На предложение предоставить все доказательства происхождения средств (36 тыс. грн), сказали обратится в банк для получения остатков.
Объяснений нет, сотрудничать не хотят.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 26 червня 2024, 14:01
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми хотіли б розібратися детально в ситуації. Надамо зворотний зв'язок, як тільки отримаємо результати розслідування.
Полезный комментарий
PUMB 2 липня 2024, 16:27
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали Вам на Вашу електронну пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
KlyO 25 червня 2024, 11:27
5355 2800 2986 5068. Олександр Богданович. Взяли кошти та обманули.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 25 червня 2024, 11:44
Вітаємо!
Дякуємо, що сповістили нас про цей випадок. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Рекомендуємо Вам сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
Vzaw 22 червня 2024, 8:53
Встановив додаток ПУМБ, підписав договір через Дію.
Створили віртуальну картку
Відразу пише
Доступні кошти 0
Використано 999 999 999 999
скинув на картку 10 грн пише
сума до повного погашення 999 999 999 989
пропонує повернути неіснуючий борг
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 22 червня 2024, 9:19
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження про нашу роботу. Надамо відповідь, після здійснення детальної перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 24 червня 2024, 14:24
Вітаємо!

За результатами перевірки хочемо повідомити, оскільки при відкритті рахунку, Ви вказали, що є Фізичною Особою Підприємцем, рахунок додатково перевіряється Державною податковою службою протягом 1 робочого дня. Стосовно балансу -999999, це лише відображення того, що рахунок проходить перевірку. Після взяття на облік Ви зможете користуватися рахунками.
Мистер Икс 18 червня 2024, 18:14
Відділення за адресою: Одеса, вул. Ришельєвська, 55
17.06.24 Решил попробовать банк ПУМБ, через дію заключил договор, выдали кредитку на 5000 грн., открыл дебетовую карту, обе виртуальные. Сегодня 18.06.24 добавляю дебетовую карту в google pay, p2p переводом с другого банка скидываю на дебетовую карту 1000 грн. Захожу в аптеку пробую расплатиться, 2−3 раза попробовал оплатить, платеж не проходил. Зашел в приложение ПУМБ смотрю деньги на счету есть, думаю ладно потом буду смотреть чего не проходит, оплатил другой картой. Через 2 часа вспомнил что у меня не прошел платеж, думаю зайду посмотрю почему, но в приложение я уже зайти не могу по отпечатку пальца, пишет пароль неправильный, ввожу пароль также пишет что неправильный пароль. Оказывается мне до этого пришло sms о том что моя учетная запись ограничена из-за подозрительной активности. Мне интересно какой активности? зачисление денежных средств на баланс и попытка их потратить? Звоню в тех. поддержку где меня встречает робот, он спрашивает у меня номер карты, а откуда я возьму этот номер, если карта виртуальная и доступ в приложения мне закрыли, просто гениально. Мучения были не долгими, всего где-то с 3−4 попытки общения с роботом меня соединили с оператором. Звоню в тех. поддержку не с моего финансового номера, излагаю проблему, специалист ПУМБ узнает у меня мой финансовый номер, полностью ФИО, идентификационный код, прописку и это всего лишь для того чтоб перевести меня на другого специалиста, спрашиваю у специалиста ПУМБ мне эти данные сейчас надо будет заново диктовать, мне ответили что возможно да. Звонок переводят, другой специалист ПУМБа ели шёпотом узнает у меня чего я хочу, спрашивает у меня финансовый номер, ФИО, я прошу говорить громче, ничего не слышно, на что специалист ПУМБа говорит мне чтоб я позвонил с финансового номера, пытаюсь объяснить что позвонить не могу т.к. там денег нет на счету, а на стационарный киевский номер +380442907290 без денег я позвонить не могу, специалист ответил что в таком случае помочь мне не может. Мне не понятно зачем первый специалист у меня узнавал данные, потом перевел на второго, если они мне не могут помочь если я звоню не с финансового номера. Для себя решил что если в начале сотрудничества возникают такие сложности, то не стоит это сотрудничество продолжать. Еду в отделение для того чтоб закрыть счет, у сотрудника банка я просидел целый час, не в очереди, а именно у сотрудника для того чтоб мне попытались закрыть счет. Для начала сотрудник пробовал найти деньги которые я утром перевел на дебетовую ПУМБ, работник отделения заявляет мне о том что денег нет, после того как я показал push уведомление о том что деньги были зачислены, поиски завершились удачно, деньги нашли, далее мы занялись разблокировкой мне доступа в приложение, когда это удалось мне было предложено вывести свои деньги в другой банк, потом закрывать счет в ПУМБ, деньги перевел. Далее мне предложили подождать пока сотруднику банка ответит тех. поддержка и так как сотрудник в отделении один она взяла другого клиента, параллельно к сотруднику подходят коллеги, сделать платежи. Я все это время сижу и чего-то жду, с моим временем никто не считается. Далее доходит время и до меня, мне пробуют закрыть дебетовую карту, не получается, якобы не нулевой остаток, предлагают приехать в другой день. Меня это мало привлекает, что собственно я и говорю сотруднику отделения. Далее она идет советоваться к коллегам, распечатывает новое заявление, с помощью которого завтра 19.06.24 она попробует закрыть мне дебетовую карту, кредитную мы закрыли. За полученный такой негативный опыт, к сожалению я не услышал ни слова извинений от представителей банка, ни разъяснений почему мне ограничители доступ. Также хотелось бы узнать у представителей банка, почему невозможно получить на горячей линии помощь, указав свой финансовый номер, ФИО, идентификационный код, место прописки?
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 18 червня 2024, 19:27
Вітаємо!

Нам шкода, що сталась така ситуація. Ми бажаємо розібратись детальніше та після проведення перевірки неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 25 червня 2024, 9:51
Вітаємо!

Ми перевірили ситуацію та хочемо повідомити, що дії консультанта були коректними. Системою безпеки були накладені обмеження на карткові рахунки та особистий кабінет ПУМБ Online, а для зняття обмежень необхідно телефонувати з фінансового номера телефону, відповідно до правил протидії шахрайству. Оскільки рахунок був лише нещодавно відкритий та мав блокування, закриття може мати довший процес у відділенні. Перепрошуємо, що дана ситуація у Вас трапилась та сподіваємось на розуміння!
Kolman 17 червня 2024, 16:57
Відділення за адресою: Київ, пр-т Григоренка, 28
Я думал что самый плохой банк это Приват, но оказывается Пумб может побороться за первенство!
В этом банке открыт счет у жены, у меня и на ТОВ. По личной карте моей жены начался финмониторинг с блокировкой суммы в размере 16500 с просьбой предоставить подтверждения происхождения денег. Деньги поступали из собственного ФОП как доход самого Фопа. Было предоставлено декларация о доходах, квитанция об сдаче отчета и выписку с счета фоп (хотя это уже является коммерческой информации) также пояснительная записка в котором указано, что деньги из фопа это личный доход!!! Все это они рассматривают две недели. Естественно деньгами мы пользовать не можем. Ок. В итоге, финмониторинг хочет узнать куда были потрачены деньги и кому мы их перечисляли и с какой целю. На это мы понимаем, что дальнейшее сотрудничество с этим банком не возможно, потому как куда человек тратить свои собственные деньги после уплаты налогов не должен волновать какой-то особе, при этом не понятно кому и что он дальше делает с этой информацией!!! Приняли решения разорвать договор и тут самое интересное… Возврат деньги в течение месяца))) Дорогой пумб, вы не хотите заплатить проценты за использования денег?) Ну хотя бы 1% в месяц. По итогу что? Закрываем личные счета и также будет закрыть счет в ТОВ который обслуживается в Пумбе! Так что большой привет Пумб
Так что друзья избегайте этот банк всеми путями
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 17 червня 2024, 17:19
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження про нашу роботу. Просимо, аби саме Ваша дружина звернулась до нас у приватні повідомлення, щоб перевірити дану ситуацію, оскільки ми не можемо повідомляти інформацію іншим особам. Будемо вдячні за розуміння.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.3 44.9
PLN 10 10.5
USD 40.8 41.3
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.3 44.9
PLN 10 10.5
USD 40.8 41.3
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про ПУМБ, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.