Multi від Мінфін
(8,9K+)
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Лілія Олійник 5 березня 2025, 21:46
Якщо є виконавче провадження, реагування цього банку дуже повільне. Блокують усі рахунки навіть соціальні — відповідь яку мені надали: що в банку Пумб немає соціальних рахунків.
Щоб зняти арешт з рахунків -це ще той квест…
На жаль такий банк я б нікому не рекомендувала, навіть ворогам.
Некомпетентність працівників в тому що на протязі 14 днів на звернення я чула безліч відповідей, але на превеликий жаль не вирішене питання.
ПУМБ
Відповідь банку
6 березня 2025, 9:51
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми проведемо перевірку та обов’язково Вам надамо зворотний звʼязок.
TILOH 5 березня 2025, 19:59
В цей конторі не працюе служба безпеки, а функції фінмоніторингу обмежені підрахунком у екселі кількості транзакцій та розсилкою спама.

Блокування рахунків відбувається виключно для того щоб нбу по шапці не надавав, якщо нбу скаже переводити лаве з рахунків українців на рахунки кацапів у сбербанк, то цей пумб буде мовчки виконувати, щоб нбу по шапці не надавав.

Ну ок, тепер що не розмазується по поки що адекватним банкам буду обмінювати на налік у менорі, чувакам котрі свої доходи на кіпр виводять.

Є підозра що цей ПУМП співпрацює з кацапстаном, бо вони не надали ніякіх доказів що вони не коллаборанти.

Зробив скрін, але тут немає як прикрипіти, перед написанням цього відгуку звернув увагу на рекламний банер тут, в якому цей пумп пропонує 500 гривень за гарний відгук, тож робіть висновки яка жабагадюка в нашому банківському секторі пригрілась.
ПУМБ
Відповідь банку
5 березня 2025, 22:24
Вітаємо! Нам прикро, що в Вас склалась негативна думка про наш банк.

Маємо зауважити, що Банк не співпрацює з російською та окупаційною владою, створеними чи підтримуваними російською федерацією незаконними збройними формуваннями.

ПУМБ фінансово підтримує ЗСУ та Сили тероборони, допомогаючи нашим бійцям на передовій. Ми вже перерахували на потреби українських воїнів понад 68 млн грн. ПУМБ — системно важливий банк України. Наразі, ми підтримуємо стабільність фінансової системи держави.

Також, Банк започаткував проєкт «Ми однієї крові» для допомоги пораненим військовим і сприянню донорству крові. А також, підтримку українських виробників й економіку країни, популяризуючи українську культуру. Обʼєднання з українськими виробниками та ілюстраторами, дозволило створити патріотичний мерч для можливості учасників проєкту активно виражати свою позицію та допомагати в лікуванні поранених бійців.

Під час надання банківських послуг, Банк дотримується всіх вимог чинного законодавства.
З листопада минулого року банк заблокував мої рахунки нібито для проведення перевірки отриманоих платежів. Я надала необхідні документи, які підтверджують правомірність їх отримання. Згідно діючого законодавства такі перевірки проводяться протягом місяця. Але ПУМБ плює на закони та порушує права клієнтів, незаконно привласнив мої кошти. На сайті безліч аналогічних негативних відгуків про цей банк. Чому НБУ не реагує?
ПУМБ
Відповідь банку
5 березня 2025, 21:57
Вітаємо!

Ми розберемось детальніше у ситуації, що склалася та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Александр Астахов 4 березня 2025, 13:20
В банку є можливість дистанційно відкрити рахунок — пройшов замовлення картки, передав документи через Дію й користувався кредитною карткою. Через деякий час повністю погасив заборгованість по картці, й вирішив закрити її. В мобільному застосунку такої функції немає, тому звернувся до чату, але там надали відповідь, що можливості дистанційно закрити картку немає, й для цього треба обовʼязково з ДОКУМЕНТАМИ до відділення банку, щоб написати заяву на закриття. На мою пропозицію дистанційно написати заяву на закриття по шаблону мені теж відмовили, мов такий функціонал є тільки у відділенні банку. Ну, думаю, добре. Як колись буду в місті та зайду в те відділення. Прошу тоді оператора дати мені документ, що підтверджує відсутність заборгованості перед банком. Вгадаєте що сказав оператор? Саме так, таку довідку можна отримати лише у відділенні банку. При цьому, що іншу довідку, таку як про наявність рахунку я отримати можу, при чому сформувати це самостійно у додатку, а для такої треба звертатись у відділення особисто, з ПАСПОРТОМ ТА ІПН. Ну, думаю, зрозуміло тепер з ким я маю справу. Попросив оператора надати виписку по картці, він підказав що це я роблю сам, у додатку. Пішов в додаток, поліз формувати документ, й виявляється, що виписку сформувати за період що діє — неможливо. Ну тобто, якщо зараз в нас березень, то виписку можна сформувати по лютий включно. Я знову до оператора, він сказав так, що період березень це діючий період, вони не мають функціоналу рахувати й відображати у документі транзакції, які були в мене сьогодні, або вчора, доки не закриють місяць.
Розказав цю історію друзям, товариш мені розповів, що з ним була така сама ситуція, але декілька років тому. Він показав мені чат зі зверненням до банку, де він також просив закрити картку, й його також відправили до відділення, бо функція дистанційного закриття рахунку ще в розробці. Це було в листопаді 2023 року, відтоді ця функція все ще в роботі.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 4 березня 2025, 15:17
Вітаємо!
На теперішній момент у застосунку вже реалізована можливість дистанційного закриття картки.
Опція доступна в таких випадках:
— для активних (не заблокованих карток);
— для віртуальної картки опція стає доступною за 2 місяці до завершення терміну дії;
— для пластикової картки послуга доступна завжди тільки за умови, якщо вона не заблокована.
Також, звернувшись у чат-підтримку банку, Ви можете ініціювати дистанційне закриття дебетового рахунку.
Опція доступна в таких випадках:
— рахунки у валюті гривня, долар, євро, злоті та фунти без залишку;
— рахунок у валюті гривня із залишком до 100 грн;
— всі пакети, в тому числі «єПідтримка», «Національний кешбек», «єВідновлення» без залишку.
Впровадженням функціоналу дистанційного закриття рахунку кредитної картки, а також отримання довідки про відсутність заборгованості вже займаються технічні команди банку.
Дякуємо за розуміння!
Проблема вирішена
Валерій Антюхов 1 березня 2025, 12:07
В лютому 2025 року в розділі кешбек від партнерів мною було підключено та активовано мережу аптек Подорожник. За купівлю товарів на будь-якій платформі цієї мережі пропонувалося повернення кешбеку в розмірі 5%. Обмежень на картки та строки виплати даного кешбеку не вказувалися в описі даного продавця. Тож 11 лютого 2025 року я зробив онлайн замовлення на сайті аптеки Подорожник та оплатив його за рахунок кредитних коштів з наявної карти. На моє здивування ні після оплати, ні після отримання замовлення на пошті я не отримав обіцяного кешбеку і тому звернувся до чату підтримки банку ПУМБ для розв’язання цього питання. Після отриманої інформації оператор запевнив мене, що нарахування кешбеку відбувається протягом 10 календарних днів і якщо за цей час я не отримаю його, то треба буде звернутися повторно після 21 лютого 2025 року. Звісно, що за вказаний термін я його не отримав і тому 21 числа звернувся повторно з приводу даного питання. Моя заявка була зафіксована і я мав отримати відповідь за три дні. 25 лютого 2025 року була надана відповідь, що нарахування кешбеку має відбутися в межах декількох днів і насправді вона так і не була нарахована. 27 лютого мною знову була подана заявка з цього приводу та оператор знову оформив заявку на розгляд питання і передав інформацію відповідному відділу. Тож сьогодні вже 1 березня, а кешбеку від ПУМБ я так і не отримав. Тому не раджу довіряти всіляким промоакціям та обіцянкам від цього банку.
ПУМБ
Відповідь банку
1 березня 2025, 15:55
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми проведемо додаткову перевірку та обов’язково Вам надамо зворотний звʼязок.
Полезный комментарий
PUMB 4 березня 2025, 10:16
Вітаємо!
За результатами перевірки хочемо повідомити, що кешбек було донараховано.
Перепрошуємо за незручності!
iirinam 27 лютого 2025, 23:17
Нижчевикладена історія із ПУМБ розпочалася 19.02.2025 р. Саме цього дня, мені позвонили з банку Пумб і повідомили, що я зоб вязана надати підтвердуючі документи що до моїх коштів. Сказати, що я була спантеличена — не сказати нічого, оскільки я надала банку документи що до походження коштів.

Після довгої розмови із співробітником фінмоніторингу банка, яка довела мене до сліз, я зрозуміла що банку байдуе на членів сімй загиблих і наше горе… І що для банку статусу члена сім'ї загиблого Захисника не існує, як і бажання детально вникнути в надані банку документи що до походження коштів…

Коли я добралася до інтернету, зателефонувала до банку, залишити скаргу, оскільки перш ніж довіряти (!!!)банку кошти, я принесла ДВА Витяги із Протоколу М О про признасення ОГД, які підтверджують походженння коштів…

Далі, в себе в електронній пошті, я знайщла електронного листа від банку що до джерела походження коштів, який я читала і в мене були сльози на очах від такого ставлення…

По мірі детального вивчення тексту листа від ПУМБ, в менне почало виникати дуже багато питань до банку, відповіді на які я так і не змогла отримати, звертаючись на гарячу лінію і тепер вважаю, що спілкуватися віч на віч з ПУМБом немає сенсу. Тому буду задавати запитання ПУМБу тут, під наглядом МінФіну

Більш детально про всю ситуацію.

Як вже повідомлено вище, я маю статус члена сім'ї загиблого захисника України.
Згідно із двома Витягами з Протоколу М О, які ПУМБ отримав від мене ДВІЧІ, я є єдиним отримувачем ОГД відповідно до постанови КМУ № 168 від 28.02.2022 р Зазначені виплати отримую через АТКБ ПриватБанк.
Кошти частково і поступово знімалися і переводилися у валюту. Згодом, я вирішила покласти кошти на рахунки банку ПУМБ, які відкрила у квітні 2024 року (тоді я хотіла отримувати ОГД через цей банк, але виявилося, що з ним немає співпраці) із подальшим наміром депозиту у цьому банку.

Попередньо, неодноразово дзвонила на гарячу лінію ПУМБ, консультувалася, питала які документи потрібні для підтвердження джерела походження коштів. Консультанти гарячої лінії, всі як один запевняли, що витягів з Протоколів МО достатньо. Ні про які виписки із банку мови не було.

Перші надходження на мої рахунки ув банку ПУМБ, з мого боку, розпочалися у листопаді 2024 року, а перш ніж класти кошти у валюті, для запобігання виникнення такої ситуації, яяка вже виникла, я віднесла оригінали Витягів із Протоколів МО у банк ПУМБ, де були зроблені копії.

Зазначу, що

По перще, працівниця банку не одразу погодилася брати в мене документи. Чинила опір, але моя наполеглевість, переконала її і вона зробила копії Витягів із Протоколів МО про призначення ОГД, до яких ще, за вимогою працівниці, ми додаликопії свідоцтва про смерть мого чоловіка і свідоцтва про шлюб. Про виписки із банку, де я є отримувачем ОГД навіть натяку, з боку працівниці банку, не було!

По — друге, працівниці (консультанту) банку НЕ ВДАЛОСЯ зазначити мій щомісячний дохід, оскільки ОГД, яка встановлена Постановою КМУ № 168 від 28.02.2022 р, не попадає під жодну категорію виплат, яка зазначена банком. Тому замість 315000 грн доходу зазначили 0, а на підставі отриманих витягів із Протоколів МО про призначення ОГД, банк встановлює мені ліміт на поповнення у розмірі 3000000 грн на квартал (ні це не описка, саме таку сумм встановив банк — три мільйони грн).

Ця сумма значно перевищує порогову, але я довірилася компетентності фахівців банку, які переконали мене, що достатньо копвй Витягів із Протоколів МО про призначення ОГД і, у період з листопада 2024 року по лютий 2025, я поповнила свої рахунки банку ПУМБ, в гривні та валюті в еквіваленті трошки більше 550000. Тобто, ліміт, встановлений самим банком не перевищено.

19.02.2024 р від банку ПУМБ мені подзвонив працівник і повідомив, що я повинна надати підтверджуючі документи що до походження коштів і надати виписку із банку, в якому я отримую кошти, про рух цих коштів, а в електронному листі від ПУМБ була ще вимога про (цитую дослівно):

«Деталі офіційного запиту:

Потрібно запитати:
*Джерела походження коштів, що були зараховані в період з 07/04/2024 по 17/02/2025″

І тут в мене виникло запитання: шановний ПУМБ, хіба з надходжень не видно, що операції по моїх рахунках розпочато з 16 листопада 2024 року? Чому я повинна надавати пояснення про надходження, яких не було?

І чому, та на якій підставі, я зобов’язана банку надавати письмові пояснення щодо використання СВОЇХ коштів, які отримала за правом дружини загиблого Захисника України? Я намагалася знайти відповіді самотужки.

Я неодноразово дзвонила на гарячу лінію банку. На питання з яких причин і чому до мене такі вимоги, у відповідь чула лише тільки, що це вимоги НБУ і що гаряча лінія мені більше допомогти не може, оскільки я отримала листа вфд вфддфлу фінмоніторингу.

Це як? Ви окремі банки? Гаразд. Погоджуся, що гаряча лінія не в курсі. Тоді чому, спеціалісти відділу фінмоніторингу ПУМБ жодного разу мені не подзвонили, з моменту моєї скарги? Чому обмежуються лише листами в електронному вигляді, складеними некоректно?

Далі я залишила скаргу в банку, яку офіційно зареєстрували, але письмову відповідь на скаргу я так і не отримала, хоча банк стверджує що лист направлено на мою електронну пошту. Всі скриньки мною неодноразово перевірені, відповідь від банку на своє звернення я так іне отримала. На моє прохання повторити відправку відповіді на мою скаргу — тиша…

В електронному банкінгу намагалася заповнити анкетні данні, але анкета — некоретна, оскільки я не побачила таких видів доходу як отримувач аліментів та отримувач соціальних виплат. Ці графи є лише як додаткові види доходів… До яких можна перейти зазначивши лише основний вид доходу… Я поставила відмітку біля:«не працюю", оскільки знаходжусь у стадії оформлення пенсії по втраті годувальника. Коли завершила робити відмітки додаткових видів доходів: соціальні виплати, депозити, допомога родичів та отримання виплат за судовим рішенням, зазначила щомісячні надходження від 300 001 до 500000 (є така відмітка в анкеті банку) і на наступному кроці анкета мені видає: максимальна сума надходжень вказаного виду діяльності 30 000 грн… Тобто банк, на власний розсуд, визначив суми, яка не підлягає оскарженню? Чи ПУМБ не в купсі Постанови КМУ № 168 від 28.02.2022 р, відповідно до якої людина може отримувати щомісячно значні суми виплат, більші ніж гранична сумма, встановлена НБУ?

Перечитавши постанови НБУ, я знову зібрала пакет документів в електронному вигляді, що зайняло дуже багато часу, відправила 27.02.2025 до банку. В пакеті документів були: виписки по надходжкнням коштів на мої рахунки в АТКБ ПриватБанк, виписки що до зняття коштів з цих же рахунків, помісячно, починаючи із жовтня 2024 року та фотокопії двох Витягів із Протоколів МО про призначення ОГД і, на всяк випадок подала розрахунків заборгованості по аліментах, зроблениї державними виконавцями Державної виконавчої служби…

І тут зазначу, що сервіс подання документів в електронному вигляді за посиланням в ПУМБ, це як гра в одні ворота. Сервіс зроблений таким чином, що в клієнта не залишається доказів що до поданих документів.

КЕрівництво ПУМБу, ви вважаєте, що це юридично грамотно? Ось, наприклад, я направила до банку пакет документів в електронному вигляді в кількості 9 — 10 шт. Чому банк не написав мені в листі, які саме документи він отримав від мене, а лише виразив свою подяку? І в електронному банкінгу поданих мною до банку документів я теж не бачу…

Далі. Вивчивши юридичні сторони питання, переглянувши знову всі направлені документи до банку, вважала, що питання вирішено, але ні!

Знову отримала листа на свою електронну скриньку, в якому мене подякували за надіслані документи і далі по тексту (цитую дослівно): «Прохання надати пояснення з підписом.

*Письмові пояснення щодо джерел походження коштів що були зараховані та мету подальшого використання зарахованих коштів.

*Письмові пояснення формуються на ім'я Голови правління ПУМБ Черненко С. П. на папері з власним підписом та повинні містити: 

ПІБ та паспортні дані   

Детальні суті проведених операцій по рахунках та джерела походження коштів 

Дата та підпис  „

Пумб, вибачте: ЩО??? По пепрше, з виписок від АТКБ ПриватБанк, наданих мною вашій установі, добре вбачається, що я отримую кошти від Обласного ТЦК СП, від товариства, де працює боржник по аліментах (Це зазначено в розрахунках заборгованості по аліментах), і що я є отримувачем соціальних випрлат, а також добре видно, які сумми були зняті з банківського рахунку (і вони значно більші, ніж суми, які я необачно довірила ПУМБ. ВСІ деталі операції за моїм рахункам зазначені у виписці!

По друге, покажіть мені будь ласка, хоч один документ державного зразка, або дайте посилання на Закони України, згідно із якими клієнт зобовязаний надати письмові пояснення щодо джерел походження коштів що були зараховані та мету подальшого використання зарахованих коштів у разі, якщо банк отримав ВСІ вичерпні документи, які підтведжують джерело походжкення коштів!

Далі. Знову повернемося до листа від 19.02.2025, надісланого на електронну скриньку банком ПУМБ. Розберемо детально.

1.цитую дослівно: «Відповідно до п. 4 та п. 5 ч. 2 ст. 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового
знищення» № 361-IX від 06.12.2019 (далі — Закон), «Банк зобов’язаний здійснювати належну перевірку клієнтів та забезпечувати моніторинг фінансових операцій клієнта…»

Проти цього закону нічого проти не маю, але є питання до керівництва та відділу фінансового моніторингу банку ПУМБ:

1. З яких пір, сім'ї загиблих захисників України попадають під підозру відмивання доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансування тероризму та фінансування розповсюдження зброї масовогознищення?

Тим більше, що вже з самого Витягу з Протоколу М О про призначення одноразової грошової допомоги видно, що клієнт не одержує гроші злочинним шляхом, і не є терористом і розповсюджувачем масової зброї!
А під час подання документів на призначення ОГД члени родин загтиблих Захисників подають Витяги про несудимвсть.

Нас — перевіряють і перевіряють дуже пильно! Це само по собі виключає ризик, про який йдеться у п. 4 та п. 5 ч. 2 ст. 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення
(Звісно, можна стверджувати, що банк не підозрює і не звинувачує клієнта, але це так виглядає)

Розбираємо текст закону України далі:

… на предмет відповідності таких фінансових операцій наявній у Банку інформації про клієнта, його діяльність та ризик…

І тут у мене виникає до керівництва банку друге питання:

Який ризик є в особі дружини загиблого захисника України? І який ризик вона зробила фінансовими операціями, поклавши кошти, які призначені ій за законом і, які вона підтвердила відповідними документами?

Занадто велика сума коштів? Ну тоді слід подивитися на дати Витягів із Протоколів МО, виписки з АТКБ ПриватБанк, де вказані деталі операції, і зрозуміти, що ні про яке відмивання, в тим більше тероризм і розповсюдження зброї масового знищення мови не може бути.

Йдемо далі по тексту Закону України, про який згадано вище:

…включаючи В РАЗІ НЕОБХІДНОСТІ інформацію про джерела коштів, пов’язаних з фінансовою (ими) операцією (ями).

І тепер до банку ще запитання:
ЯКА БУЛА НЕОБХІДНІСТЬ в тому, щоб вимагати в мене виписки із банку, в якому я отримую ОГД по забилелі мого чоловіка?
Яка тепер необхідність давати письмові пояснення щодо джерел походження коштів що були зараховані?
І чому я повинна вказувати банку мету подальшого використання зарахованих (покладених) на мої рахунки коштів, які я отримала законним шляхом?

Моя особистість встановлена. Всі мої данні в банку є. Походження джерела коштів я підтвердила Протоколами М О. Мій статус дружини загиблого захисника підтверджений Витягами із Протоколів МО та моїм усним повідомленням із зазначенням серії та номерів сірого та чорних посвідчень, що фіксувалося працівником гарячої лінії банку.

Чому таке ставлення до члена сімїзагиблого Захисника України? Чому, перш ніж відсилати листи зі змістом, зазначеним вище, ви не враховуєте морально — етичну сторону?

Чому ПУМБ необґрунтовано застосовує де-рискінг, попередньо втановивши мені ліміт на поповнення рахунків 3000000 на квартал? Виглядає, як введення клієнта в оману.

І ці питання вже не тільки до ПУМБ, ці питання стосуються багатьох банків, оскільки виявилося, що такий випадок не поодинокий. Багато членів сімей загиблих захисників попали під такий необгрунтований фінмоніторинг.

З огляду на зазначене вище, я хочу отримати ві ПУМБ обгрунтовану та ровернуту відповідь на всі мої запитання, які я поставила у цьому відгуку.

Я дуже розчарована банком, клієнтом чкого був мій загиблий на війні чоловік. Мені дуже хотілося плідної і багатострокової співпраці з ПУМБом, але я вже зрозуміла, що політика банку оминає морально етичні сторони відношень з клієнтами та застосовує невиправданий та необгрунтований де — ріскінг і свої дії не може пояснити, посилаючись лише на Постанови НБУ, які стосуються тих клієнтів банку, які, перш ніж класти свої кошти в банк, не надали підтверджуючі документи що до походження цих коштів.

Працівники банку навчані гарно говорити та заманювати клієнтів, а ось вникнути в надані документи, детально розібратися із ними, проаналізувати іх та документи клієнта і зробити правільні висновки що до рисків, співробітники, схоже не навчані. Дуже шкода.

Чекаю від каерівництва банку розвернутих та обгрунтованих пояснень під цим відгуком та бажаю всьогог найкращого.

І ще додам: я не відмовляюся надати банку необхідні документи, або пояснення. Я просто хочу отримати від банку обгрунтування своїх вимог до мене, як до клієнта, який усвідомлює, що є певні вимоги під час дії воєнного стану, а тому — надав банку документи, які підтверджують джерело надходжепння коштів. І ці документи, за своїм змістом і законністю, відповідають вимогам НБУ.
ПУМБ
Відповідь банку
28 лютого 2025, 10:07
Вітаємо!
Шкодуємо, що у Вас виникло негативне враження про наш банк. Ми бажаємо більш детально розібратись в ситуації, саме тому, написали Вам в приватні повідомлення для уточнення інформації!
Полезный комментарий
PUMB 4 березня 2025, 17:12
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію щодо врегулювання ситуації ми надіслали на Вашу анкетну електронну пошту.

В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Проблема вирішена
autovova 27 лютого 2025, 10:31
22.01 прийшло повідомлення підключи акцію автосписання поповнення мобільного на 50 грн і при наступному автосписанні через 30 днів (22.02) отримаєш бонус 50 грн. 22.02 автосписання, а бонус не нараховано. Чат каже: «Акція з 22.01 по 21.02»??? Вдумайтесь бонус буде якщо здійснити автоплатіж через 30 днів, а акція діє 29 днів. Це як поспорити що зїсиш 30 цукерок, а програв — не зїв, бо було лише 29 цукерок в тарілці
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 27 лютого 2025, 10:58
Вітаємо!

Нам прикро, що Ви маєте негативний досвід роботи з нами. Ми бажаємо перевірити детальніше інформацію. За результатами перевірки неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 3 березня 2025, 18:20
Вітаємо! Ми перевірили інформацію зазначену у Вашому відгуку та можемо вказати, що відповідь за зверненням було надано в іншому каналі зв’язку, а саме — в чат-підтримці.
SerDmi 27 лютого 2025, 1:08
25.08.2025 продавав криптовалюту на карту в сумі 5000 грн. На біржі від Перепада Олена Олегівна всі квитанції надавали її карта 444111*****1424. На карту цього банку ПУМБ 5355280013639057. На наступний день прийшло повідомлення що якоби довжен повернути свої же гроші тій особі. На що підтримкі надавали всі докази, а вони хочуть щоб повернув гроші шахраю також банк який мені заблоковали не повертають гроші. А це була зарплатна карта, с якої пришлось переходить на другий банк. На даний момент на карті було приблизно 4300±грн. Нікому не бажаю користуватися чим банком. Вони не цінять клієнтів. І Крадуть гроші!!!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 27 лютого 2025, 9:29
Вітаємо!
Прикро, що від співпраці з нами у Вас склалося негативне враження.
Ми бажаємо розібратися в ситуації та все детально перевірити, після чого обов'язково надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 27 лютого 2025, 12:52
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію щодо врегулювання ситуації ми надали у приватні повідомлення. Своєю чергою підкреслюємо, що АТ «ПУМБ» дотримується всіх вимог чинного законодавства під час надання банківських послуг.
Ілля Довгошиєнко 26 лютого 2025, 9:17
Пару недель назад мне пришло уведомление в банк, что нужно подтвердить похождение денег на счет (пару месяцев назад подтверждала, что доход 250 тысяч у меня.)
Звоню в поддержку и говорю, что в банк пришло уведомление о подтверждении денег. Называю свои данные, после чего мне оператор говорит, что у вас все нормально, у вас прошло только 15 тысяч по карте. Думаю, что ошибка, но не тут то было, пользуюсь пару дней картой еще и в моменте ограничение на счет поступает.После я иду в банк и начинаю узнавать за всю ситуацию, они мне говорят наберите на горячую линию.Я звоню в поддержку, они говорят что вам нужно подтвердить доход. Я и объяснил, что пару месяцев назад, я подтвердил его на 250 тысяч, щас банк просит подтверждение дохода.
Хотя банк указал, что до 750 тысяч без вопросов.
Я кидаю подтверждение в банк, был выиграш с казино, на сумму в районе 500 000 гривен. С официальными печатями и прочим от официального украинского казино.
Но банк почему-то решил их не принимать и сказал, что это не является доходом.
Хотя в пункте у банка есть выигрыши. Счет до сих пор ограничен на использование. Если нужно, я по новой скину 3 выписки с казино для подтверждения доходов.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 26 лютого 2025, 12:25
Вітаємо!

Нам прикро, що Ви маєте негативний досвід роботи з нами. Ми бажаємо перевірити детальніше інформацію. За результатами перевірки неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 27 лютого 2025, 13:57
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. Своєю чергою підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства під час надання банківських послуг.
GreyAlex 26 лютого 2025, 1:37
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Миколи Оводова, 38
Користуюсь даним банком трохи більше року. За даний період мав досвід з самими різними продуктами банку, тому вирішив трохи розповісти про свій досвід:
1. Комісії. Переказ коштів, зняття готівки до 50 000₴ з банкоматів 3-х банків, оплата послуг — це все абсолютно без комісії. А навіть якщо послуга і потребує комісію, то вона значно менша ніж в інших банках
2. Розвиток. Видно, що банк кожного дня прикладає зусилля для розвитку можливостей саме для клієнтів. Наприклад, платежі на закордонні банки, можливість скачувати платежі, інформування клієнтів, якщо карта отримувача підозріла та багато іншого дозволяють клієнтам зручніше
користуватись послугами банка
3. Технічні збої. На жаль, інколи в банку трапляється різні технічні збої. Проте мені подобається швидкість вирішення питання. Адже і середньому такі проблеми вирішуються не більше чим за 20−30 хвилин. Що, на мій погляд, швидко
4. Якісь обслуговування. Звертався ще в 2023 році у відділення в місті Вінниця. Чисте приміщення, дружні і ввічливі працівники допомогли у відкриті рахунку і розповіли все, щоб я зміг користуватися рахунком без проблем

Загалом банк ПУМБ дійсно робить все можливе, щоб покращити сервіс і надавати послуги високої якості. І я радий, що вирішив обрати саме його
ПУМБ
Відповідь банку
26 лютого 2025, 9:06
Вітаємо!
Раді, що Ви задоволені продуктами нашого банку, обслуговуванням та обираєте нас вже тривалий час!
Працюємо для Вас! ❤️
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
artemtr86 25 лютого 2025, 21:11
Я раніше писав свою ситуацію, напишу знову, адже те що я наблюдаю з ПУМБом, це просто жесть та абсолютне свавілля. Вже майже місяць намагаюся забрати заблоковані кошти,
Ось мій попередній допис https://minfin.com.ua/ua/company/pumb/review/388901/

В кратці, мені в січні, на картку прийшло 72 тис. грн. частина з них пішла на погашення кредитки, на що банк заблокував рахунок, з вимогою пояснити кошти.
Я сам являюсь інвалідом 1А групи, пересуваюсь виключно на інвалідному візку, коли я банку це все пояснив, показав документи всі свої, зі мною прекратили, як каже банк, ділові відносини. проблема, що на рахунку залишилися кошти, близько 500 грн. Може показатися що це не багато, але при пенсіїї 2300 грн, це також кошти.
І тут саме цікаве, щоб їх отримати банк наполягає тільки на особистій присутності у відділенні!
проблема, я живу в Дніпропетровській обл, в передмісті, найближче в м. Кривий Ріг, майже 100 км. взяти і просто поїхати у відділення нема можливості.
Я вже куди тільки можно пояснював, відправляв документи про інвалідність, абсолютно нуль якогось розуміння чи спроби вирішення.
Але сталося цікаве, банк відверто вирішили, по знущатися. Після чергового звернення, 11 лютого, до мене перезвонила представниця банку, сказала що можливість дистанційного переказу коштів все-таки є. Що мені треба заповнити заяву і надати нові реквізити підписані КЕП через Дію. Бланк заяви прислали на ел. пошту з інструкцією про ел. підпис.
12 лютого я все зробив, та відправив ел. листом.
Відповіді не було, я сам повторно написав 24 лютого про мою заяву, і сьогодні, 25 лютого, відповіли, цитую:

— після детального розгляду ситуації профільним відділом, на жаль, було відмовлено у дистанційному закритті рахунку. Тому для закриття необхідно звернутися саме у відділення.
В разі, якщо ми отримаємо нову інформацію — обов’язково надамо її Вам на електронну адресу.

Це така відповідь офіційного представника, сказати що я в шоці, не сказати нічого.

Будь ласка, хто прочитає мій допис, якщо у вас є контакти юриста або ви самі є юристом, потрібна консультація, адже є закон про ел підпис, це офіційний інструмент, чому банк відмовляється приймати підписанні КЕП документи.

Вони кажуть непередбачено функціоналом дистанційне перерахування залишку коштів, але це неправда, адже рееструвася в банку я дистанційно через Дію, Дія підпис у мене є.

Вважаю це шахрайством, надіюсь представник банку прочитає!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 26 лютого 2025, 9:40
Вітаємо!
Нам прикро, що відповідь з приводу Вашого звернення викликала негативні враження про банк.
Ми проведемо додаткову перевірку та обов’язково надамо зворотний звʼязок з приводу цієї ситуації.
Полезный комментарий
PUMB 2 березня 2025, 14:01

Вітаємо!

Наразі дана ситуація успішно вирішена. З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнта не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали у приватні повідомлення та на ел.пошту.
beniabenin 25 лютого 2025, 13:24
20.02.2025 р. я помітив проведення платежу який я не міг фізично виконати бо це була сплата за проїзд в муніципальному транспорті, а я в цей час був вдома.
звернувся в Viber чат банку, заблокували карту і була подана заява на оскарження операції по причині ймовірного шахрайства
через пару днів я дізнався з інтернет видань, що проблема масова і кошти було знято за попередніми поїздками тільки 20.02.2025р. тому в цей же день я подав заявку (з горем пополам!!!((() на розблокування карти
але
сьогодні я отримав повідомлення від банку, що їм, мовляв, жаль, але «згідно з правилами МПС, не підлягають оскарженню операції здійснені шляхом застосування платіжної картки, прив’язаної до електронного гаманця»…
то в якій сфері діяльності крім банківської витають працівники цієї контори, що вони навіть не мають доступу до загальнодоступної інформації, чи може їм просто все одно?(((
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 25 лютого 2025, 14:30
Вітаємо!
Прикро, що у Вас виникло негативне враження про наш банк. Ми бажаємо більш детально розібратись в ситуації. Після цього неодмінно надамо зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 28 лютого 2025, 15:15
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнта відповідь не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали у приватні повідомлення.
ninjadeck 23 лютого 2025, 23:53
Банк заблокував рахунки. Причина: встановлення правомірності по операції p2p поповнення рахунку. Знайшов дану транзакцію. Відправник коштів особисто мені ніяких претензій не пред’являв, зі мною не зв’язувався і тут він намагається оскаржити переказ. Виглядає підозріло, схоже на спробу шахрайства… (спойлер — так і є) Надав підтвердження за що надійшли кошти (в тому числі квитанцію, яку надав сам відправник, щоб виключити, що це випадковий переказ) і що всі зобов’язання з моєї сторони виконані. Відповідь банку: «рахунки залишаються заблокованими, поверніть кошти», ніякої додаткової інформації чи запиту додаткових документів. Висновок: шахраї намагаються оскаржити операцію, банк захищає їх, хоча надані всі докази про правомірність операції, а також що обман з моєї сторони неможливий.

Дивлючись на попередні відгуки цього банку, виглядає так, що у ПУМБ можна оскаржувати транзакції «на ліво і на право» і надіятись, що хтось все-таки поверне кошти, а банк в даному випадку не захищає клієнта.

На щастя, окрім кредитних коштів, якими я активно користувався, на рахунках майже нічого не було, тому нічого не втратив.

Ще здивував процес подачі документів. Після блокування рахунків зв’язатися в чаті з оператором стає неможливо, зателефонувати в банк також неможливо (навіщо це зроблено ???) Автовідповідач лише запрошує у відділення і все. ОК, я ніколи не обслуговувався у відділеннях, знайшов найближче. У відділенні черга, зачекав. Назвав номер телефону, мою ID картку переглянути не змогли, тому що «ой, щось Дія не працює», але фахівець все-таки створив запит у службу безпеки. Очікувати відповіді від 5 хв до декількох годин. Зателефонували приблизно через 3 години. — Потрібні документи, які знову ж можна подати лише у відділені. Знайшов час, знову потрапив у банк, знову черга, документ приймаються ЛИШЕ у паперовому вигляді. Скріншоти та документи, які я підготував необхідно самостійно роздрукувати. Потім їх відсканують і лише тоді відправлять у службу безпеки. Якщо чесно, то це жах. Документи не можна подати онлайн і документи мають бути виключно у паперовому форматі, це точно 2025 рік? Але враховуючи, що банк захищає шахраїв, то це, звичайно, всього лиш дрібниця
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 24 лютого 2025, 12:34
Вітаємо!
Нам шкода, що у Вас виникло негативне враження про наш банк.
Написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних. Після цього неодмінно надамо зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 25 лютого 2025, 11:15
Вітаємо! З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми повідомили у приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що АТ «ПУМБ» дотримується всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Serhii Sushchenko 21 лютого 2025, 20:02
Відділення за адресою: Київ, вул. Кловський узвіз, 5
я закрив ФОПа, і тимчасово не працюю, чотирнадцять років був на третій групі без відпусток, лікарняних, вихідних. Дуже акккуратно поводився з банками та кредітами, проблемм ніколи не було. Після повідомлення про зміну щодо міста роботи ПУМБ відразу відмовив в кредітній карті. При цьому інші банки, в яких я обслуговувався, підняли кредітний ліміт — Ви наш клієнт багато років, ми допоможим Вам в складний час. Я відкрив дебітову картку в ПУМБе, бо він поруч де я мешкаю і мені зручно. У лютому поповнил картку на 145тис. і почався геморой. Банк забажав документи. При цьому я не перераховував нікому кошти, ліміт в 150 тис не порушений. До 400 тис на вхідні відповідно до вимог НБУ ще дуже багато коштів. Запитав у відділенні на підставі якого документу — відповідь «Банк хоче знати». Надав ОК7 та договір на продаж авто. минув час і я розумію що вони його втратили чи не обробили. Знову потребують документи. Принципово нічого надавати не буду, бо вважаю що це занадто. Дякую ПУМБ та НБУ за підрив довіри до банківської системи. Враження що повернувся у початок 90-x, коли кожен день деякі люди возили величезні суми, так як в банках було зняти неможливо.
ПУМБ
Відповідь банку
22 лютого 2025, 10:45
Вітаємо! Ми бажаємо більш детально розібратись в ситуації, саме тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних. Після цього неодмінно надамо зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 26 лютого 2025, 13:04
Вітаємо!
На жаль, ми так і не отримали від Вас відповідь та уточнюючі дані стосовно адреси відділення, які є важливими для перевірки інформації вказаної у відгуку та вирішення питання. Будь ласка, повідомте нас у приватні повідомлення, аби у нас була можливість провести детальну перевірку та надати Вам зворотній зв’язок.
Заздалегідь дякуємо за Вашу відповідь!
Полезный комментарий
PUMB 4 березня 2025, 9:55
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. Своєю чергою підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства під час надання банківських послуг.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Володимир Фесько 21 лютого 2025, 9:20
Досить мені дзвонити, буду користуватись карткою, коли захочу, а не для вашого виконання плану продажів
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 21 лютого 2025, 11:19
Вітаємо!
Нам шкода, що дзвінки викликали у Вас негативне враження про наш банк.
Написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних.
Anna10021984 12 лютого 2025, 16:26
Відділення за адресою: Київ, вул. Васильківська, 2
Сегодня обратилась в отделение, чтобы заменить карту, так как чип перестал работать.Мои данные проверили и я ждала, пока откроется одна из касс, чтобы получить новую карту.Пока я ждала, консультант предложил выйти на улицу к банкомату и там проверить сработает ли чип и он сработал со второй попытки и это послужило основанием, чтобы мне отказать в новой карте.Я объяснила, что в транспорте и магазинах карта так не работает, но что мне было предложено пойти в магазин, сделать покупку и вернуться обратно в банк, чтобы рассказать получилось ли произвести оплату.Я отказалась, так как не один раз это делала и без результата.После отказа менять мне карту я ушла, по дороге домой, в метро и двух магазинах карта не сработала.Зря потратила время на поездку в это отделение.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 12 лютого 2025, 17:01
Вітаємо! Нам шкода, що трапилася така ситуація. Ми написали Вам у приватні повідомлення для уточнення Ваших даних, щоб все перевірити!
Полезный комментарий
PUMB 24 лютого 2025, 15:35
Вітаємо! Дякуємо за очікування відповіді. Працівник відділення вже зв’язався з Вами та вирішив дану ситуацію. Вдячні за Ваше розуміння!
DmitriyCall22 11 лютого 2025, 16:59
Всем добрый день, судя по тому как ведет себя банк «Пумб» в отношение своих клиентов и их служба безопасности если у вас заблокировали карту то на разблокировку можете не надеятся. Уже пошла вторая неделя как я жду разблокировку своего аккаунта по ошибочному платежу где указали что я мошенник. Отправитель который раз оставлял заявку в своем банке о том что это ошибка и я не являюсь мошенником банк «Пумб» игнорирует, и настаивает вернуть деньги которые ему не принадлежат. (Якобы одна процедура у них и все) Служба безопасности так же не выходит на связь с клиентами и даже не разбирается в вопросах. Возможно на 5 попытку что-нибудь получится. Кто знает как с ними бороться?
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 11 лютого 2025, 17:49
Вітаємо!
Прикро, що у Вас виникло негативне враження про наш банк. Ми бажаємо більш детально розібратись в ситуації. Після цього неодмінно надамо зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 11 лютого 2025, 21:41
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали у приватні повідомлення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
arthur989898 8 лютого 2025, 23:31
Я впевнений що ця людина вже зробила багато зла, надурила людей
це його карточка 5355 2800 2565 7378
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 9 лютого 2025, 9:11
Вітаємо!

Дякуємо, що проінформували про цей випадок. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку.
Рекомендуємо Вам зателефонувати за номерами на гарячу лінію, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.

+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Qwerty1999 7 лютого 2025, 11:14
Відділення за адресою: Харків, пл. Конституції, 21/2
НБУ выводит из оборота гривневые купюры номиналом 1, 2 5 и 10 гривен
заменяя их монетами.
В банкоматы обычно заправляют купюры
номиналом от 100 грн и выше.
А банк ПУМБ незаконно ввел комиссию за обмен бумажных купюр на мелкие монеты.
Даже сняти с карточного счета через кассу наличных, если они будут монетами, подпадает под дополнительные комиссии.
Считаю это нарушением правил денежного обращения в Украине…
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 7 лютого 2025, 12:00
Вітаємо!

Банк має право встановлювати власний тариф на будь-які касові операції. В тому числі встановлено комісію «Обмін банкнот на монети (і навпаки)» — 0,07 UAH без ПДВ за кожну монету.
Sveta kush 6 лютого 2025, 15:08
Надаю номер карти 5355280039354236, на яку 27.11.2024 року перерахувала кошти у кількості 9918,81, яка разом з відсотками склала 10255,62. Цей номер карти мені вказала людина шахрай, який зобов’язувався їх повернути, Я зі своєї карти приват банку за номером 5457082516968687, яку зараз перевипущено на новий номер 5457082523135148, з метою безпеки. Всі необхідні докази шахрайства мною було надано поліції. Витяг маю на руках.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 6 лютого 2025, 15:32
Вітаємо!

Дякуємо, що проінформували про цей випадок. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку.
Рекомендуємо Вам зателефонувати за номерами на гарячу лінію, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.

+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 44.7
PLN 10.2 10.7
USD 41.2 41.8
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 44.7
PLN 10.2 10.7
USD 41.2 41.8
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про ПУМБ, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.