×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.8 | 44.7 |
PLN | 10 | 10.5 |
USD | 42 | 42.8 |
Всі курси банку |
Пумб заблокував рахунки
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми розберемось детальніше у ситуації, що склалася та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію ми надіслали у приватні повідомлення.
В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Коментарі (2)
Не можу забрати свої кошти
Прикро, що у Вас склалось негативне враження від роботи нашого відділення. Ми бажаємо розібратися у ситуації, саме тому, написали Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації.
Коментарі (4)
Заблокували рахунок
Я знаю, що порушила договір з банком і передала дані 3 особі, але ж тоді банк повинен розірвати договір і повернути кошти, бо я не порушувала чинного законодавства України. Я ніяк не можу зв’язатися з центральним відділенням банку для вирішення питання, застосунок заблокований, на гарячій лінії відповідає бот і каже, що треба звернутися у відділення банку.
Будь ласка, шановна підтримка банку, не треба мені писати, що вам шкода і треба звернутися у відділення банку, я там була вже 5 разів і це не допомагає у вирішенні питання. Мені треба зв’язатися з центральним відділенням банку і отримати офіційний лист з роз’ясненням щодо ситуації.
Ми перевіримо детальніше інформацію вказану у відгуку, за результатами перевірки неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію ми надіслали у приватні повідомлення.
В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Коментарі (9)
Блокування картки
Я знаю, що моя дічина порушила договір з банком і передала дані 3 особі(мені), але ж тоді банк повинен розірвати договір і повернути кошти, бо я не порушував чинного законодавства України. Я ніяк не можу зв’язатися з центральним відділенням банку для вирішення питання, застосунок заблокований, на гарячій лінії відповідає бот і каже, що треба звернутися у відділення банку (ми там були 5 разів! і чуємо одне й те саме, що треба повернути МОЇ кошти відправникові і це єдиний варіант).
Будь ласка, шановна підтримка банку, я дуже сподіваюся, що я зможу отримати роз’яснення щодо дій банку в моїй справі та контакти центрального банку, щоб ми смогли вирішити це питання в цьому році.
З наступаючими Вас святами!
Нам шкода, що Вас спіткала така ситуація.
Для остаточного владнання власнику рахунку необхідно звернутися у відділення.
Інформація щодо рахунку іншої особи не може бути надана третій особі.
Коментарі (10)
Заблокировали карту и не дают вывести деньги
Ми перевіримо детальніше інформацію вказану у відгуку, за результатами перевірки неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Коментарі (3)
Заблокировали ПУМБ онлайн, а разблокировать дистанционно отказываются лишив пенсионера его честно заработанной пенсии
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми розберемось детальніше у ситуації, що склалася та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Написати коментар
Шахрайство
скинула гроші, мали відправити товар, і ні товару ні грошей. Заблокуйте щоб інші люди не страждали.
Нам шкода, що Ви зіткнулися з шахрайськими діями. Ми передали інформацію до Департаменту безпеки нашого банку, щоб перевірити рахунок клієнта. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Також рекомендуємо сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
Коментарі (4)
Банк затримує кошти
Шкодуємо, що у Вас виникло негативне враження про наш банк. Ми розберемось детальніше у ситуації, що склалася та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію ми надіслали у приватні повідомлення.
В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Коментарі (4)
Мошенник 5355280028225363 Артем Топоров
Нам шкода, що Ви зіткнулися з шахрайськими діями. Ми передали інформацію до Департаменту безпеки нашого банку, щоб перевірити рахунок клієнта. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Також рекомендуємо сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
Написати коментар
Акція від банку ЗАПРОСИ ДРУГА — лохотрон
Прикро, що у Вас склалось негативне враження від роботи нашого банку. Ми бажаємо розібратися у ситуації, саме тому, написали Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації.
Дякуємо, що зачекали. Ми провели перевірку та хочемо повідомити, що, на жаль, запрошений друг не перейшов за посиланням, що Ви надіслали. Саме тому бонус не було зараховано.
Коментарі (6)
Некваліфіковані працівники
Шкодуємо, що у Вас виникло негативне враження про наш банк. Ми розберемось детальніше у ситуації, що склалася та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Ми перевірили ситуацію та хочемо повідомити, що по оплаті Полтаватеплоенерго по ЄДРПОУ постачальника підтягнувся комплексний сервіс 87678 Єдина комунальна система м. Кременчук. Оплату необхідно виконувати по ньому.
Щодо «Національного кешбеку», рекомендовано: Зробити свайп вправо, опуститися вниз та обрати «Доступ до рахунків» «Національний кешбек». На наступній сторінці натиснути кнопку «Керувати рахунками», прибрати галочки з рахунків по яким необхідно анулювати передачу інформації та натиснути «Підтвердити», при успішному виконані побачите інформативне повідомлення «Заяву на послугу відкликано».
Згідно перевірки бачимо, що дані рекомендації були виконані.
Коментарі (2)
Не раджу брати розстрочку!
Не раджу Пумб нікому тепер!
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Але бажаємо запевнити, що у кожного банку можуть відрізнятися кредитні процеси, тому радимо ознайомлюватись з договором до банківського продукту, аби не виникало непорозумінь. По нашим кредитним продуктам потрібно самостійно вносити суму. Це зроблено задля того, аби уникнути не запланованих списань, а клієнт міг обрати різний спосіб зарахувань на кредит та в бажаний день. До прикладу, деякі клієнти вносять суму за кредитом лише готівкою через термінал, або переказом з картки іншого банку. Тому даний функціонал досить зручний, в застосунку в розділі «Кредити» чітко зображено дату обов'язкового платежу, мінімальний платіж та суму до повного погашення. Натискаєте на Оплату частинами і можна обрати різні зручні способи для зарахування коштів.
Коментарі (7)
Проблеми з мобільним застосунком
Потім я спробував, звязатись з службою підтримки, спочтаку Телеграм потім Вайбер так нічого не завантажилось.
Далі краще, застосунок мене викинув і я так не зміг зайти, він просто завис на вході.
Видалив застосунок і переустановив на ново, в чат вдалось ура, ура зайти.
Плюс, що все ж таки в чаті мені виписку сформували, допомогли з питанням, підтримка на 👍
Тому до підтримки в мене не має питань, а ось з застосунком щось потрібно робити (можливо я занадто прискіпливий, але ж Ви тримаєте марку)
Відповідати не потрібно)
Описав свої болі
В цьому випадку радимо оновити застосунок ПУМБ до останньої версії. Для отримання виписки потрібно натиснути на картку, потім на «і» та внизу «Сформувати виписку».
Дякуємо, що поділились враженнями. Сподіваємось, що надалі застосунок буде приносити Вам лише позитивні емоції.
Написати коментар
Пумб заблокував картку без пояснення причин
Знаходжусяи на окупованій території. Єдине джерело доходу — гроші, які переводить донька на картку. Кілька місяців тому зв’язалися з банку і попросили вказати приблизну суму очікуваного місячного доходу. Вказала. При цьому спитала в менеджера — а що буде, якщо цю суму перевищити? Відповідь була — нічого не буде. Ну і от це сталося — перевищили місячну суму. Так склалился обставини, що терміновго знадобилася велика сума і донька її перевела. Прийшло повідомлення з банку — ви перевищили, подайте до 9 грудня лист-пояснення. Подала — вчасно. 9 грудня блокують картку. Отримую лист — ваш рахунок заблоковано, зверніться на гарячу лінію. Отак от просто і швидко, без пояснення причин — заблоковано. Ок, звертаюся в підтримку. Кажуть, не отримали листа. Довго ходять, перевіряють, не знаходять листа, потім нарешті сталася магія і листа знайшли. Кажуть — ок, мабуть він загубився, ми передали — чекайте. Чекаю. Довго чекаю. Увесь цей час без копійки грошей. Нарешті приходить повідомлення — надайте документ про похождення коштів, а то нічого не буде. Якого, питається, біса, я маю вам давати документи про похождення коштів на рахунку МОЄЇ ДОНЬКИ, яка мені їх перевела? Це справа МОЄЇ ДОНЬКИ і її банку, а ніяк не вашого. Де я вам візьму зараз ці документи і де гарантія, що ви хоч щось зробите після цього?
Це помилка банку — і те, що про наслідки перевищення ліміту мене повідомили невірно, і про те, що провтикали мій лист, і те, що просто так заблокували рахунок. Я так розумію що це просто така політика по витісненню клієнтів з окупованих територій. Щоб показати нам наше місце і позбутисязайвих проблем.
Сподіваюся, на вас знайдуть управу і у вас будуть дуже великі проблеми. Як от зараз в мене, коли я сиджу без копійки грошей і не розумію, як жити далі.
Шкодуємо, що у Вас виникло негативне враження про наш банк. Ми розберемось детальніше у ситуації, що склалася та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію ми надіслали на ел.пошту.
В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Коментарі (6)
Полный игнор от ПУМБ
А с 12.01.24 начали поступать званки что бы я закрыл заборгованість, сообщения в чате, звонки с банка, сообщения в вайбере
Закройте долг иначе вашу кредит историю мы начнем портить.
С 1.12.24 оставлено куча заявок с вопросом что происходит и почему банк меня террорезирует по этому вопросу, есть скрины оплат, лимит давно по кредиту снят и опубликован, ответа НЕТ
Есть только рекомендации заплоти, а дальше будем разбираться, от 3 дней уже говорят ждать до 30 дней, но незабывают ежедневно писать что бы я заплатил деньги
Это уже похоже на бред, но гарячия линия и отдел обратной связи просто игнорят
Прикро, що у Вас склалось негативне враження від роботи нашого банку. Ми бажаємо розібратися у ситуації, саме тому, написали Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію ми надіслали у приватні повідомлення.
В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Коментарі (3)
Національний кешбек+зимова підтримка
Нам прикро, що в Вас склалось негативне враження про роботу нашого банку.
Проте, маємо зауважити, що розрахунок у застосунку неможливий, оскільки під час сплати за комунальні послуги здійснюється переказ з рахунку відправника на рахунок отримувача, а такі операції не передбачені програмою. Сплатити за комунальні послуги карткою «Національний кешбек» Ви можете за допомогою сервісу Easy Pay, або іншого сервісу де передбачена оплата Google Pay/Apple Pay.
Коментарі (2)
Некомпетентний менеджмент
На моє враження у цьому відділенні том менелжери — це дуже некомпетентні менеджерки, які точно не слухають Клієнта та не намагаються запропонувати рішення по питанням Клієнта, а навпаки — ставлять Клієнта у безвихідне становище та ще дають некомпетентну інформацію, спілкуються з неувагою у розмові — несерйозні.
Та також служба персоналу та скарг банку — те ж — не врахувала мої побажання на покращення та відповіла не повно та не по суті захищаючи не клієнта, а некомпетентних менеджерів — після такого замислишся чи треба платити за обслуговування таким менеджерам банку… (звернення без уваги залишала на сайті номер #981257
Для корисного досвіду Клієнтів у цьому відділенні 3 Харків — розказую по ситуації з обслуговуванням прийміть до уваги у цьому відділенні мою істрорію Клієнта.
Сталося восені 2024 два моменти які мене як клієнта дуже засмуитили:
1) Перший випадок стався у жовтні 2024: я зателефонувала з питанням надання кредитних канікул по карті фізичної особи до менеджерки Олени (яка мій менеджер банку Пумб), я так розумію, у відділенні три міста Харків вона в одному кабінеті с завідуючею, вона зам. Мені Олена відповіла з неохотою, а головне — вона дала мені інформацію що це неможливо… Я телефонувала на її особистий номер два рази з цим питанням по фізичній особі, але все ж таки вирішила зателефонувати на горячу лінію і там вже мені відразу по суті відповіли, що це МОЖЛИВО і як це зробити у додатку, що я і зробила за 5 хвилин і дякую Банку можливості, надалі зобов’язусю платити. Але менеджерка відділення три Олена мені два рази по телефону сказала що це не можливо ПО ФІЗИЧНІЙ ООСОБІ, тому я почала сумніватися у її компетенціях та неуважному розумінні того за чим Клієнт я звернулася до неї…
2) Другий випадок стався вже 26 листопада 2024 року, тоді мені особисто зателефонувала сама завідуюча відділенням номер три у Харкові Яна, вона мені по телефону розповіла, що кредитні канікули по ФОП неможливі (я написала до того листа у жовтні с запитом) і вона мене залякала, що будуть нараховуватися не кредит громадні відсотки, а те що мені до того 25.11.24 на гарячій лінії Пумб відповіли почекати відповідь добу від кредитного відділу, то завідуюча сказала то «вони у нашому банку спеціально так кажуть, бо відсотки та штрафи будуть великі». Я їй сказала, що я написала звернення і що я телефонувала сама на гарячу лінію банку, що я буду слпачувати але частинами, у зв’язку з посиленням мобілізації чоловіків у жовтні у місті Харків, я переформую бізнес ФОП і набираю інших робітників, тому так потрібен був час. Я наголошую, що платити зобов’язувалась. Але завідуюча продровжила на мене тиснути і лякати відсотками та штрафами, на мої питання по зверненню мені відповіла БЕЗ ВАРІАНТІВ РІШЕНЬ, що їй ніколи розмовляти і хоч вона мені сама зателефонувала, але я займаю її час бо вона поспішає кудись на зустріч. Я перелякалася дуже, психологічний булінг у чистому вигляді, при тому що я працюю в прифронтовому місті Харкові, де кожного дня прилітають ракети і поруч з містом точяться бої, але я намагаюся працювати і заробляти гроші і робити виплати по кредитному договору. АЛЕ ввечері того ж дня мені зателефонуав кредитний відділ Пумб, як і обіцяли через добу відповісти мені, назвався Дмитро, дуже компетентно ми уточнили ситуацію і мені сказали що штрафи та відсотки зараз під час військового стану НЕ нараховуються, він показав де у додатку Пумб Діджитал буде реструктурізація і потім 29 листопада мені те ж зателефонував автоматично банк Пумб і розповів про відсутність штрафів та таке інше. Я зобов’язуюсь сплачувати, бо це повага Клієнта до Вашого банку та можливостей, просто роблю це частинами, в виду того, що динаміка надходжень трішки змінилася, але надалі все налагодиться по розкладу, просто потрібен час для перегрупування бізнесу (що заздалегідь описала у зверненні у жовнті). Тепер в мене те ж залишилося питання по компетенції з телефонного дзвінка мені завідуючей відділення три в Харкові Яни, яка дала мені зовсім іншу інформацію …це мене і лякає і дивує як так можна…
3) Залишила скаргу на сайті на некомпетентність менеджерів и ось отримала таку відповідь НЕповну без фіз особи та ще виявилось що ці мендждерки для банку Пумб хороші, іх захищають, а Клієнта — НІ.
І знову у листі про наразхування відсотків — інформація протирічь з кредитним відділом.
Здивував ДУЖЕ захист НЕкометентності і ТЕ що менедлжери банку НЕ думають зовсім про клієнтів та не чують їх і думати зовсім не бажають!
Цитата листа банку зі скарги #981257, коли вже відомо про рішення по кредитам та спілкування з спец відділом, про те шо відсотки не треба вже чіпати і треба писаті ЯКІ відсотки — конкретно і компетентнео — знову інформація без конкретних слів що плодить купу протирічь і зневага просто до Клієнта при таких відповідях про таке обслуговування у банку і теперь вже при роботі зі скаргами для покращень нашої праці Клієнта та Банку, цитата:
«Як показала перевірка, стосовно надання кредитних канікул та реструктуризації, то менеджер та керуюча відділення надали відповідь, яку дають при таких зверненнях, а саме: «Станом на сьогодні банк не пропонує реструктуризації для кредитів на бізнес-цілі. Умови кредитування залишаються максимально лояльними для наших клієнтів, зокрема, ми пропонуємо швидкі рішення щодо фінансування бізнесу та відсутність додаткових вимог у вигляді застави чи поруки. Звертаємо також увагу, що банк не нараховує штрафів та пені за прострочену заборгованість. Водночас просимо Вас своєчасно виконувати зобов’язання відповідно до умов кредитного договору, щоб підтримувати позитивну кредитну історію та зберегти можливість отримувати фінансування в майбутньому.»
Погашення та виконання умов прописано в кредитному договорі.
Стосовно нарахування відсотків і їх збільшення — то припинення нарахування відсотків на період дії договору не скасовується, навіть при простроченій заборгованості.
Реструктуризацію зроблено в індивідуальному порядку.
Дякуємо за звернення! Завжди раді допомогти!"
Кінець цитати…
В чому така допомога служби персоналу Банку Пумб для Клієнта та для самого Банку?
Я дуже вдячна банку Пумб за можливості, я знаю як важливо працювати з людьми і як важливі люди які працюють в компанії та їх компетенції, тому пишу Вам щоб допомогти Вам ставати краще, з великою вдячністю за надані Вами мені можливості, дякую!
Ми перевірили інформацію вказану Вами в відгуку та можемо зазначити, що Ваш персональний менеджер обслуговує лише юридичних осіб. Інформацією щодо продуктів для фізичних осіб, персональний менеджер не володіє. Саме тому, менеджер порадила Вам звернутись на гарячу лінію чи до менеджера роздрібного бізнесу для уточнення необхідної Вам інформації.
Вдячні за розуміння!
Коментарі (3)
Блокування кредитного ліміту
Не рекомендую користуватися кредитними продуктами, бо через рішення кривої системи вже завтра можете залишитися без грошей, і прямо напередодні свят.
Буду закривати рахунок і кредит, шкода. Бо дуже багато корисних функцій, але такі підстави дуже сильно вдарили по репутації банку.
Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про нашу роботу. Ми розберемось детальніше у ситуації, що склалася та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Ми перевірили інформацію вказану Вами в відгуку та можемо зазначити, що блокування ліміту відбувається в рамках переліміту. Станом на 18.12.2024 р. Ви маєте заборгованість по договору Гроші в розстрочку та по кредитній картці.
Надання кредитів є правом, а не обов’язком Банку. Банк самостійно визначає доцільність кредитування позичальників в тому числі з врахуванням того, що банкам забороняється здійснювати ризикову діяльність, що загрожує інтересам вкладників чи інших кредиторів банку згідно ст. 48 Закону України «Про банки і банківську діяльність».
Перегляд лімітів на стороні Банку відбувається автоматично кожного місяця. Ми рекомендуємо Вам активно користуватися послугами банку та робити погашення заборгованості. Подати повторну заявку на збільшення Єдиного кредитного ліміту Ви можете через 30 днів.
Коментарі (1)
Обновления приложения
Снимал разок деньги в банкомате (с комиссией). На следующий день замечаю что денег на счету больше чем должно быть. Обращаюсь в поддержку, а в ответ получил:«Було здійснене повернення комісії за переказ 15 000,00 грн (комісія 448,5 грн), після опрацювання платежу, комісія буде списана." То есть сначала списали комиссию, потом передумали и вернули. А потом стало их жалко и решили опять забрать. Ещё хочется выделить поддержку в тг «Вітаємо 👋 Чат ПУМБ до ваших послуг! Наразі у нас багато звернень. Тож можемо трохи затриматися з відповіддю. Перепрошуємо та сподіваємося, що не створимо зайвих незручностей». И так постоянно, хоть иногда бывает по другому?
Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження. Ми бажаємо зафіксувати Вашу пропозицію щодо застосунку ПУМБ та перевірити ситуацію з комісією, тому написали у приватні повідомлення для уточнення даних. Будемо вдячні за відповідь.
Ми перевірили інформацію вказану Вами в відгуку та можемо зазначити, що в грудні Банк має надмірне навантаження на чат-підтримки, саме тому, клієнтам надсилається повідомлення щодо можливого збільшення часу на підключення фахівця до чату.
Щодо списання коштів, ми дякуємо Вам, що звернули на це увагу, інформація вже була доведена до профільного підрозділу та буде дообрацьовано механізм списання коштів за рахунками клієнтів.
Вдячні за розуміння!
Коментарі (5)
Мошейников многа
Ми бажаємо більш детально розібратись в ситуації яку Ви описали в відгуку, саме тому, ми написали Вам в особисті повідомлення для уточнення інформації. Після проведення перевірки неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Коментарі (2)