Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
перевіряється
flier1 21 листопада 2024, 0:15
являюсь клентом Банка с 2018 года, всегда выполнял все обязательства.
Обнаружл 11.2024 что счет заблокuрован. Прмерно 15.11.2024 обнаружuл что Банк отправuл пuсьмо 31.10 о предоставленuu похожденuя средств. Собрал необходuмые справкu пытался отправuть uх онлайн, но сервuс не работал, прuшёл в Банк фuзuческu чтоб напuсать заявленuе u предоставuть нужные справкu 21.11.2024 но как только обратuлся к сотруднuку ПУМБ буквально через 15 мuнут, после того как все напuсал u готов был отдать документы мне прходuт в прuложенuu уведомленuе о прерыванuu со мной деловых отношенuй. Это нормально?
vovabrykin7 19 листопада 2024, 13:52
Не знаю даже к кому общаться, порекомендовали оставь отзыв: ужасный банк больше двух месяцев не отдают деньги.
И так ситуация два месяца назад так случилось что на биржи попался не добросовестный покупатель криптовалюты, которой после сделал возврат средств, и мою карту соответственно заблокировали, я обратился в банк (тех поддержки то у них нету) в банки мне сказали мы может вам буквально сразу разблокировать карту, но вам нужно вернуть 2500 вот этому человеку, я так и поступил мне же сказали что разблокировка будет буквально сразу, ну, а дело перед выходными дениги как всегда надо, я сделал возврат через кассу отправителю, пришёл с квитанцией, а мне говорят, извините, но приходите в понедельник, мне это уже тогда не понравилось видь сотрудник в банки сказал что все будет сразу. Понедельник я прихожу в банк, мне говорят, а вам нужно на ласточки выпасать все операции и написать, что перевод был за криптовалюты, просто дату и сумму — ну думаю не проблема, будет время просто занесу бумажку)
Приношу я значит дату сумму, и тут мне говорят нужно ещё указать точное время, да и то вернуть деньги мы вам не можем, мы может их вернуть отправителям средств… (то есть возврат кому-то они не могли просто вернуть без кассы, а деньги мои могут…)

По сей деньги деньги мне не кто не вернул, ужасное обслуживание, враньё в отделение банка- и что делать я совсем не знаю. Возможно кто-то сталкивался подскажите?)
ПУМБ
Відповідь банку
19 листопада 2024, 15:08
Вітаємо!

Шкода, що у Вас виникло негативне враження про нашу роботу. Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити, тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення. Після проведення перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 19 листопада 2024, 15:40
Вітаємо! Дякуємо за очікування!

Ми перевірили інформацію, яку Ви описали в відгуку та маємо вказати, що, на жаль, Банком було прийнято рішення про припинення з Вами ділових відносин. Вам необхідно звернутись до відділення банку для написання відповідної заяви на закриття рахунків та надати Ваші реквізити в будь-якому українському банку для переказу залишків коштів.

Вдячні за розуміння!
PJR 19 листопада 2024, 13:37
Все подобається у роботі з банком, крім одного моменту, коли вночі робишь онлайн покупки на розпродажах у закордонних інтернет магазинах, стикаєшся з проблемою неможливості переказу грошей у додатку навіть між своїми картками, вже не раз це доставляло незручності, що не виходило викупити вигідно товар через помилку у додатку, у гугл не зміг знайти по яких годинах у пумб завершується банківський день ніби ніхто окрім мене не питав про це.
ПУМБ
Відповідь банку
19 листопада 2024, 15:09
Вітаємо!

Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити, саме тому, написали Вам в приватні повідомлення для уточнення інформації. Після проведення перевірки неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Андрій Слободян 18 листопада 2024, 20:48
Відділення за адресою: Київ, пр-т Оболонський, 22-В
ПУМБ — мій другий в житті банк, в якому є мій банківський рахунок. ПУМБ — це про довіру, зручність, 0 комісій та найприємніший дизайн. Дякую вам за вашу працю ❤️
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 18 листопада 2024, 21:54
Вітаємо!

Щиро вдячні, що поділились враженням про наш банк. Ми цінуємо Ваші слова!
MAY80 17 листопада 2024, 23:16
Вітаю.
Клієнтом ПУМБ я став не так давно.
Мета відкриття картки — отримання послуги «Оплата частинами», якою я нещодавно і скористався. Претензій щодо обслуговування у мене не було, проте:
сьогодні у мене виникла необхідність і бажання придбати товар, на який мені не вистачало близько 4 тис.грн. і я звернувся у чат підтримки ПУМБ щодо отримання консультації.

На моє запитання чи є можливість збільшити кредитний ліміт (далі — КЛ) я отримав наступні відповіді:
Б: подати заявку на збільшення загального ліміту можна лише через застосунок Дія. Оскільки спершу необхідно здійснити актуалізацію персональних даних за допомогою надання документів через Дію.
Я: чз Дію не зможу подати, у мене паспорт у вигляді книжечки.
Б: на жаль, якщо у вас відсутні біометричні документи (закордонний або паспорт-ID) в застосунку Дія, збільшити Єдиний кредитний ліміт неможливо.
Я: а через відеоверифікацію?
Б: На жаль, ні. Лише через Дію.
Я: хотів уточнити, а чому Ви надаєте перевагу саме документам у Дії? Хіба є у законодавстві, і в чинних НПА НБУ вимоги щодо пріоритетності даних документів?
Б: оновлення даних необхідно задля того, щоб банк міг підібрати для вас актуальну суму ліміту відповідно до типу працевлаштування та інших факторів. Тому підтвердження актуальних документів та інформації відбувається через Дію. Такі вимоги Банку.
Я: я розумію ваші вимоги, але не розумію, де це закріплено у НПА НБУ, тому у мене таке запитання. Ваші внутрішні ВНД не можуть йти у розріз з НПА регулятора. Якщо Ви говорите про оновлення даних, ну то я можу надати Вам опитувальник та копії відповідних документів.
Б: на жаль, якщо у вас відсутні біометричні документи в застосунку Дія, збільшити Єдиний кредитний ліміт неможливо.

У мене запитання до представників ПУМБ.
У зв’язку з чим або на підставі яких НПА НБУ мені було відмовлено у обслуговуванні в частині можливості надання заявки на підвищення кредитного ліміту?
Чому Банк ігнорує прохання клієнта, який може надати виключно чинні документи без використання порталу Дія? У яких нормативних документах зазначено про пріоритетність саме цих документів?
Дякую за надану відповідь.
ПУМБ
Відповідь банку
18 листопада 2024, 11:29
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми розберемось детальніше у даній ситуації та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 19 листопада 2024, 15:17
Вітаємо! Дякуємо за очікування!

На сьогодні, система банку налаштована таким чином, що подати заяву на збільшення єдиного кредитного ліміту (ЄКЛ) можливо лише за умови надання документів через застосунок «Дія». Функціонал по збільшенню ЄКЛ новий та перебуває в стадії тестування, доповнення та покращення. В майбутньому планується додавання альтернативних способів ідентифікації для підвищення ліміту ЄКЛ за ініціативою клієнтів.

Вдячні за розуміння!
Проблема вирішена
AntoninaA 17 листопада 2024, 16:48
Я працюю в лікарні. У нас на харчоблоку залишаються банки (ні, не ті, про які тут пишуть відгуки, а звичайні скляні банки) від продуктів. Лікарня продає їх працівникам та населенню. Оплата приймається на розрахунковий рахунок лікарні. Бухгалтерія виписує накладну, вказує в ній прізвище покупця, це прізвище треба вказати в призначенні платежу. Інколи у людей немає можливості переказати гроші, тому вони віддають готівку, а за них платіж перераховує хтось із працівників лікарні, вказуюючи прізвище покупця з накладної.
Пару разів я робила такі платежі з зарплатної картки Приватбанку і все було добре.
7 листопада сплатила з картки ПУМБ. І почалося. 8 листопада мені зателефонували з банку і повідомили, що мій рахунок буде обмежено, якщо я не надам їм РНОКПП та дату народження «особи учасника операції». У мене немає цих даних. Через деякий час я подзвонила на гарячу лінію банку, там все перевіряли десь 15 хвилин, сказали, що все добре, ніяких проблем немає і нічого ніхто обмежувати не буде, а особа, яка зі мною звʼязувалася — то взагалі не їх працівник, у них таких немає. Але вчора, 16 листопада, в суботу, картку таки заблокували. На картці близько 7000 гривень — практично всі мої засоби до існування. І пенсія теж зараховується на цю картку. Я звернулася в чат підтримки. Там підтвердили, що картку справді обмежили за цю транзакцію на 360 гривень. І повідомили, що я повинна надати ІПН та дату народження учасника операції на електронну пошту банку. Я написала пояснення на електронну пошту, але хто ж буде розбиратися на вихідні? Я була лояльним клієнтом банку ПУМБ декілька років, все було добре, і тут таке. Станом на зараз картка все ще заблокована.
ПУМБ
Відповідь банку
17 листопада 2024, 21:45
Вітаємо!

Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
vilkhovy 15 листопада 2024, 16:36
Вирішив покласти гроші євро, долари, гривні на рахунки. Посміхались, брали. Коли треба було зняти євро, сказали, що два місяці не маю права знімати. Що?!!! Чому не попередили? Потім став конвертувати в гривню і виводити (з обмеженнями по кількості. Заблокували, т.я. попав під моніторинг. Надав пояснення походження коштів. Ось уже більше місяця «ни ответа, ни привета».
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 15 листопада 2024, 17:48
Вітаємо!

Шкодуємо, що у Вас виникло негативне враження про нашу роботу. Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Після проведення детальної перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.

Що стосується термінів для зняття коштів, ми написали Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації.
Полезный комментарий
PUMB 18 листопада 2024, 13:25
Вітаємо! Дякуємо за очікування!

Ми перевірили інформацію яку Ви вказали в відгуку та можемо сказати, що, на жаль, Ви не надали повний пакет документів, що підтверджує джерело походження коштів всієї запитуванної суми.

Для зняття обмежень Вам необхідно надати пояснення з підписом, ключі до довідок ОК та додаткові документи, для підтвердження всієї суми запиту.

Вдячні за розуміння!
Банк удерживает мои средства без причины уже 4-ый месяц! Я ездила в банк четырежды, консультант мне даже не пыталась помочь, сказали вывод денег только через кассу, т.к моя карта ограничена. Мне 16 лет, касса по словам консультанта для меня недоступна. Воспользоваться кассой можно только с 18 лет, либо же с родителями.

Моя мама находится за границей, а отца нет. Как быть в этой ситуации? Почему мои средства удерживают незаконно и не дают их вывести?

Я предлагала чтобы мама написала свое разрешение, человек который меня обслуживал ни в какую. Она даже не предлагала никаких вариантов, просто говорила — с родителями. Если нет физической возможности, что мне делать? Оставить деньги банку?
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 14 листопада 2024, 11:31
Вітаємо!

Нам дуже шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми розберемось детальніше у даній ситуації та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 15 листопада 2024, 15:57

Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення.

В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Банк удерживает мои средства без причины уже 4-ый месяц! Я ездила в банк четырежды, консультант мне даже не пыталась помочь, сказали вывод денег только через кассу, т.к моя карта ограничена. Мне 16 лет, касса по словам консультанта для меня недоступна. Воспользоваться кассой можно только с 18 лет, либо же с родителями.

Моя мама находится за границей, а отца нет. Как быть в этой ситуации? Почему мои средства удерживают незаконно и не дают их вывести?

Я предлагала чтобы мама написала свое разрешение, человек который меня обслуживал ни в какую. Она даже не предлагала никаких вариантов, просто говорила — с родителями. Если нет физической возможности, что мне делать? Оставить деньги банку?

Пожалуйста помогите мне!!!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 14 листопада 2024, 11:31
Вітаємо!

Нам дуже шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми розберемось детальніше у даній ситуації та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 15 листопада 2024, 15:58

Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення.

В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Thomas4588 12 листопада 2024, 11:00
Відділення за адресою: Одеса, вул. Героїв Крут, 24-А
Вітаю. За цим номером картки ПУМБ 5355 2802 1559 4019 ШАХРАЙ Володимир Філатов з міста Одеса. У ОЛХ купила на день народження дитині крісло, оплатила та не отримала замовлення. Заблокував у вайбері та ОЛХ. Профіль вже заблокувала йому у ОЛХ. Будьте обережні.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 12 листопада 2024, 12:19
Вітаємо!

Нам шкода, що Ви стикнулись з шахрайськими діями. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку, щоб перевірити рахунок клієнта. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290

Також рекомендуємо сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Недорого Отзывы 9 листопада 2024, 18:38
По рекламе «выгодный банк», а по факту довольно нет. На сайте указано минимальный платёж в месяц 2.99% и ещё приводят сравнение с другими банками, где реальные цифры. А по факту минимальный платёж 6%(проценты 3% от суммы + 3% погашение задолженности), в поддержке этот момент прямо не говорят. Есть по кредитам «кредитные каникулы» которые 3% превращают в 0.5%, но есть момент: это 0.5% это не начисление процентов, а погашение задолженности. В итоге в этот момент у тебя минимальный платёж не 6%, а 3.5%. То есть мы добавим вам 3 процента на постоянную основу, а потом 3 месяца сделаем 0.5%. Создадим проблему, а потом героически решим её, но временно. При этом нельзя полгода использовать кредитку. Постоянные звонки на тему «Откройте депозит», а если сказать открою. То через время позвонят и будут спрашивать почему не открыл. Проценты списывают не 1 числа, а при первом пополнений, то есть карту в минус не загоняют и кредитные деньги в счёт процентов не списывают. Есть копилка на которую начисляют каждый день 5% годовых, а так же депозит с такими же условиями, но начисляют в конце месяца. В чем выгода и зачем он такой — никто не ответил. К одному счёту можно открыть дополнительные карты, максимум какой не знаю, но в данный момент у меня 2 кредитки и 3 дебетовых. В поддержке сказали прямо, что их можно передавать членам семьи и за это не блокируют, в отличии от некоторых. Кэшбек на оплату коммуналки пока не убрали, а вот на продукты убрали. Судя по сайту реальная процентная ставка 35.88% — если картой только покупаешь в оффлайн магазинах (если терминал не настроен на перевод). В договоре указана 42,36. В общем пока 3
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 10 листопада 2024, 11:42
Вітаємо!
Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про наші продукти, але умови прозорі, завжди у відкритому доступі для ознайомлення, та передбачені договором.
За умовами кредитної картки всеМОЖУ Online пільговий період діє до 62-х днів, тобто протягом цього періоду можна буде повернути кошти без нарахованих відсотків.
Мінімальний платіж складається із 2,99% від тіла кредиту + усі нараховані відсотки (за наявності).
Після виходу із пільгового періоду відсотки нараховуються щодня у розмірі 0,0996% на залишок заборгованості, починаючи з моменту користування пільговим періодом. Відсотки попереднього періоду входять у мінімальний платіж та списуються після його внесення. Відсотки поточного періоду списуються у дату білінгу (після 30-го числа кожного місяця).

Платіж під час кредитних канікул складається з 0,5% від тіла кредиту + усі нараховані відсотки (залишаються без змін).
Кредитну картку під час дії кредитних канікул можливо лише погашати протягом 3-х місяців, після чого користування нею буде доступне. Єдиний кредитний ліміт буде заблокованим протягом 6-ти місяців з дня встановлення кредитних канікул (тобто Ви не зможете скористатися послугою «Сплачуйте частинами» та «Гроші в розстрочку»).

Нами запропоновано велика кількість депозитних продуктів, аби Ви мали змогу обрати найвигідніший для себе. Перевага депозиту «Вільний» в тому, що відкриття можливе у гривні/доларі/євро, а також максимальна сума першого вкладу 25 млн грн / 4 млн доларів / 3 млн євро.

Категорії кешбеку можуть змінюватися щомісяця для кожного клієнта індивідуально.

Також додамо, що ми не рекомендуємо надавати доступ до Ваших рахунків/облікового запису/карток третім особам задля уникнення негативних наслідків.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Privet111 8 листопада 2024, 1:19
Шахраї оманним діями овладіли коштами з картки привата та відправлені були на номера картки пумб
5355280038370142
5355280038274419
5355280038274567
Прошу дуже Вас відреагувати на це. Та заблокувати ці рахунки.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 8 листопада 2024, 10:41
Вітаємо!

Нам шкода, що Ви стикнулись з шахрайськими діями. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку, щоб перевірити рахунки клієнтів. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290

Також рекомендуємо сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
Kateryna1980 7 листопада 2024, 9:34
Відділення за адресою: Харків, пл. Конституції, 21/2
4 жовтня я виявила, що мої 90000 гривень заблокував ПУМБ на підставі, що нібито десь у якомусь місяці мені зайшло на рахунок грошей більше, ніж я десь декларувала. Коли у мене в цьому недобанку лежали депозити на сотні тисяч гривень, у них питань не виникало. Відправила їм на ящик усі документи з походженням грошей, що в рази перевищують цю суму. Реакція нуль. Вчора ще їм наздогнала доходів на пару лямів, щоби вже відчепилися. Реакції 0. Гроші у блоці. Ставлення зневажливо презирливо. Повний ігнор.
ПУМБ
Відповідь банку
7 листопада 2024, 10:37
Вітаємо!

Нам дуже шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми розберемось детальніше у даній ситуації та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 11 листопада 2024, 15:37
Вітаємо!
Дякуємо за очікування! Ми провели детальну перевірку та хочемо повідомити, що обмеження з Вашого рахунку було успішно знято.
Також зазначимо, що перевірка фінансовим моніторингом може тривати протягом 2-х місяців.
Перепрошуємо за незручності!
Альона Манченко 7 листопада 2024, 0:53
Сторінку моєї близької людини зламали. Маніпуляцією виманили гроші на рахунок
5355 2800 3813 4159 — Шахрай виявився клієнтом банку ПУМБ. Десь через годину з відділення поліції зателефонувала до оператора, з проханням заблокувати даний рахунок, а також надати інформацію по переказам з цього рахунку на інший (запит за вказівкою поліції), на що мені відповіли, що не мають права розголошувати цю інформацію. Тобто це нормально покривати дані про перекази шахраїв? Таке враження, що банку подобається співпрацювати з шахраями… Вигідний бізнес, процент від переказів.
ПУМБ
Відповідь банку
7 листопада 2024, 9:11
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас виникла дана ситуація. Взяли до уваги надану вами інформацію стосовно власника для перевірки.

Також маємо зауважити, що відповідно внутрішнього регламенту, Банк немає можливості передавати дані клієнтів третім особам. Дані можуть бути вказані представнику правоохоронних органів після надіслання відповідного судового рішення згідно законодавства України.

Вдячні за розуміння!
Проблема вирішена
Inmate937 6 листопада 2024, 23:04
Просто обмежили користування послугами, не маючі ніяких підстав.Мені просто мали скинути 1000 грн.-все це тепер підозрілі операції.Написав у підтримку, попросили надати поясненння у загальному по транзакціях за 60 днів.Транзакції звичайні, плюс інколи торгував П2П, надав всі скріни, пояснення, але ніякої відповіді немає, рахунок досі обмежений.
Це просто жахливе ставлення до своїх клієнтів.
ПУМБ
Відповідь банку
7 листопада 2024, 9:04
Вітаємо!

Шкодуємо, що у Вас виникло негативне враження про нашу роботу. Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Після проведення детальної перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 8 листопада 2024, 13:42
Вітаємо!
Дякуємо за очікування відповіді. Наразі обмеження по Вашому рахунку зняті. Вдячні за розуміння!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
seregaKontinent 6 листопада 2024, 13:25
Відділення за адресою: Миколаїв, пр-т Центральний, 71/2
Во всех остальных банках поменял финансовый номер без похода в эти банки, изменили посредством видеозвонка, а вот Пумб изменить финансовый номер через видеозвонок не смог, ссылаются что вся проблема в том, что у меня паспорт старого образца, книжечка, вот если бы был пластик, они бы смогли изменить финансовый номер, но дело в том, что все остальные банки мне изменили финансовый номер и паспорт в виде книжечки остальным банкам не стал помехой, а вот для Пумб это стало проблемой, сказали нужно явиться физически в отделение банка и там мы вам сменим номер, как говориться плохому танцору и х.й мешает, не советую этот банк никому, обслуживание как будто на дворе всё ещё девяностые…
ПУМБ
Відповідь банку
6 листопада 2024, 14:46
Вітаємо!

Нам дуже прикро, що в Вас склалось негативне враження про наш банк. Наразі, функціонал зміни фінансового номеру телефона доступний клієнтам, що зареєстровані в системі банку за ID-картою або біометричним закордонним паспортом. Якщо Ви маєте паспорт старого зразка, то в такому випадку, радимо Вам звернутися до відділення банку для зміни фінансового номера телефону.
На сьогодні, функціонал щодо зміни фінансового номера для всіх клієнтів в незалежності від зразка документа знаходиться в розробці.

Вдячні за розуміння!
Мінфін
Відповідь адміністратора
12 листопада 2024, 19:57
Відгук не зарахований (на 12.11.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
Aleksandr1974 6 листопада 2024, 10:16
Відділення за адресою: Харків, пл. Конституції, 21/2
Вчера моей жене были заморожены счета по какой то мутной причине, что якобы она финансирует терроризм и моет наркоту и оружие. Максимум что она из оружия держала в руках-это пилку для ногтей. Все документы о происхождении средств были предоставлены и отправлены на ящик, который они указали. С этим проблем вообще нет. Реакции ноль.
ПУМБ
Відповідь банку
6 листопада 2024, 14:38
Вітаємо!

Шкодуємо, що в Вашої дружини склалась така ситуація. Аби ми мали змогу провести перевірку та розібратись в ситуації, просимо Вашу дружину самостійно звернутись на Гарячу лінію нашого банку за будь-яким з номерів: +38 044 290 7 290 +38 096 290 7 290 +38 050 290 7 290 +38 093 290 7 290 або надіслати ПІБ, ІПН та суть звернення у приватні повідомлення нашої офіційної сторінки за посиланням: https://www.facebook.com/pumbua
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Артем Артем 1 листопада 2024, 18:06
https://ibb.co/nRjZqGx
https://ibb.co/KGmHqyM
Банк заблокував мої особисті кошти, пояснивши це тим, що відправник подав скаргу на платіж і вимагає повернення коштів. Проте, після особистого спілкування з відправником, з’ясувалося, що з його боку жодних скарг не надходило, в чому я переконаний на 100%.

Погодившись повернути суму в розмірі 30,000 грн, я сподівався, що банк одразу ж розблокує рахунок і поверне залишок коштів, як це було обіцяно. Однак цього не відбулося. Крім того, жоден із документів не був завірений підписом чи печаткою банку, а відповідальність за блокування коштів банк брати на себе відмовився.

При цьому дуже важливий момент: банк відмовив у знятті заблокованих коштів на рахунку для повернення відправнику, змусивши мене повернути ці кошти з власної кишені, тоді як кошти для повернення мали б зніматися з заблокованого рахунку.

Прикріплюю документи, на яких видно, що банк зобов’язується розблокувати рахунок після повернення коштів, але одразу після цього почав вимагати підтвердження походження операції, хоча кошти вже повернено.

Складається враження, що банк самостійно ініціює подібні скарги для власної вигоди. Рекомендую звернути увагу на цей факт і бути обережними при виборі цієї фінансової установи.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 1 листопада 2024, 20:16
Вітаємо!

Шкода, що у Вас виникло негативне враження про нашу роботу. Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити, тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення. Після проведення перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 11 листопада 2024, 15:23
Вітаємо!
Дякуємо за очікування! Ми провели детальну перевірку та хочемо повідомити, що обмеження з Ваших рахунків були успішно зняті. Також зазначимо, що додатково надіслали Вам листа з відповіддю на електронну пошту.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Stepan2 1 листопада 2024, 7:20
Попав на шахрайство з карткою банка пумб 5355 2800 1750 1642 можете бути уважнішим до своїх клієнтів? Просять спочатку придоплату, а потім блокують
ПУМБ
Відповідь банку
1 листопада 2024, 11:17
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас виникла дана ситуація. Взяли до уваги надану вами інформацію стосовно власника для перевірки. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
MiroslavaK1981 31 жовтня 2024, 20:17
5355 2800 3794 9557 Власник карти в зламав мій телеграм і вимагав кошти у моїх рідних і близьких! Якщо банк не заблокує цю карту, я звернусь у поліцію! Чому банк не приймає мір стосовно цього шахрая. Місце знаходження цієї людини в Росії!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 31 жовтня 2024, 20:53
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас виникла дана ситуація. Взяли до уваги надану вами інформацію стосовно власника для перевірки. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.5 44.1
PLN 9.7 10.2
USD 41.1 41.6
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.5 44.1
PLN 9.7 10.2
USD 41.1 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про ПУМБ, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.