×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.1 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Всі курси банку |
Заблокували кошти. Не відповідають. Обманщики.
Наразі профільні фахівці перевіряють інформацію по картці та операціям про які йде мова. З вами додатково зв'яжуться.
Коментарі (5)
Возврат денежных средств
Я обращалась в службу поддержки ещё тогда, когда средства сразу не были зачислены, так как мне уверили сотрудники банка, что средства будут зачислены 3−5 дней.По истечению этих сроков я снова связалась с банком-сказали ждать.В итоге заявка была составлена о том, что средства не поступили спустя МЕСЯЦ!!! Сотрудники банка максимально проигнорировали мое обращение! И до сих пор средств нет!
Хочу добавить, что такая ситуация уже не впервые и только в Приватбанке такое отношение к своим пользователям!
Услуги обслуживания-ужасные!!!
Заявка на повернення коштів в роботі. Регламент обробки такої заявки за правилами платіжної системи становить до 120-ти днів, однак ми робимо все, щоб прискорити її опрацювання та повернути кошти якомога швидше. За результатом обробки заявки ми додатково вас проінформуємо.
Коментарі (1)
Не можу додзвонитись
Перепрошуємо за незручності. Наші колеги зв'яжуться з вами для надання детальної інформації.
Коментарі (1)
Обналичивание за границей денег
Відповідно до умов та правил надання банківських послуг п.п. 2.1.4.5.1. Клієнт зобов'язаний не передавати Картки, ПІНи, постійний пароль, одноразові паролі і контрольну інформацію третім особам, не використовувати Картки або нанесені на них дані в цілях, не передбачених Договором, або що суперечать чинному законодавству. В ситуації, якщо треті особи надали вам свої картки і паролі до них банк в праві обмежити дані картки та операції з них з міркувань безпеки, адже операції в такому випадку проводяться не власником картки. Якщо власник картки хоче надати доступ до свого рахунку іншій людині — є можливість оформлення картки за дорученням, яка буде видана на ім'я довіреної особи та прив'язана до рахунку довірителя.
Коментарі (2)
Приватбанк без пояснення і попередження заблокував рахунки
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші дані та перевірити інформацію.
Коментарі (3)
Банк зарабатывает деньги на тех кто лишился жилья и работы ,пытаясь отобрать у клиента последнее увеличивая сумму долга !!!
Потрібно сплатити xxxx UAH.
Це зменшить суму заборгованості й розмір платежів на майбутнє. Вам вообще хорошо у вас работа жилье есть, а у меня ничего нету, вы только долг увеличиваете, где деньги брать вы об этом думали или вам лижбы увеличить сумму долга. Вы когда уже будете собирать деньги тем кто пострадал от войны? если вы не верите открываете Ютуб и по адресу и прописки находите что жилья у клиента нет. А не надоедать им верни долг. Я ничего вам платить не буду, возможности больше нет, это надо понимать. Я не виноват что так случилось и не какие проценты и штрафы я платить не буду. Спрашивай с тех кто эту войну финонсирует, они виноваты пусть и платят вам. И самое интересное банк клиенту доступ до приват 24 блокирует и говорит что он не обслуживается и рассылает письма верни долг, это не нормально. Была у меня хорошая кредитная история и теперь всё пошло на дно. Я разочорован живу уже как бомж, питаюсь на гуманитарку и тут банки вспомнили срочно оплати кредит и вам все ровно где брать деньги, главное заплати. Когда вернут мне жильё, всё что там было украдено, работу. И когда вы начиная 24.02.2022 аннулируете все свои проценты и просрочки насчитаные, тогда будем платить. Сейчас это не возможно нет возможности. Вы пытаетесь заработать деньги на тех кто пострадал от войны это не правильно
Коментарі (13)
повернення заблокованих коштів
4 січня адміністрація отелю, де я зупинялась, повідомила мені, що гроші вони розблокували та додали копії відповідних документів та запропонували нагадати Приватбанку про відповідні дії з їх боку.
Станом на 17 січня 2023 року гроші на картку досі не повернуті.
Коментарі (1)
Сам по себе банк начал работать лучше. Однако детские болезни ещё остались.
Коментарі (4)
Розвиток банку на 2000 році зупинився.
Заскриптованість, не зацікавленіть і не клієнтоорієнтовність співробітників створює проблеми в наближенні перемогу над агресором. Що на гарячій лінії, що в онлайн підтримці.
Цікаво ось що, що у мене постійно проблеми з адресою, якуб я не називав у банку завжди інша. А інші питання верифікації проходять. Тому це просто *** на тій стороні не може написнути кнопку «пропустити».
Короче, через такі дрібниці, офіційні закупівля гуманітарного або війського спорядження затримуєтся на день-два. Ацепотім конвертуєтся в боєздатніть. Тому напишу у відповідь на запити від військових, що приват не допомагає оплатити вам спорядження. Тому хлопці почекаєте.
Коментарі (1)
Power Banking — фикция
«За ініціативи Національного банку створена спільна банківська мережа POWER BANKING, яка працюватиме навіть в умовах блекауту»
Сегодня довелось проверить этот «повер банкинг» в действии.
Центральное отделение ПриватБанка (просп. Свободи, 43) в г. Каменское, Днепропетровская область. Отделение заявлено как входящее в сеть Power Banking и работающее даже при отключениях электричества.
Итак, 17−01−2023б 12:30. Отключение электричества. Отделение Н Е работает. «Да, генератор у нас есть, в вот топлива для него нет.»
Уважаемый банк! Было бы засмечательно если заявленые услуги по работе без электричества все-таки работали бы. В конце концов эти отключения с нами очень надолго.
Коментарі (1)
Підтвердження операції в приват24
Коментарі (4)
Чому ПриватБанк не відповідає за заявкою 2243433?
У цьому листі я поставив запитання: «Хто є арбітром у цій суперечці (Chargeback)? Чи правильно я розумію, що це компанія Worldpay і що саме ця компанія приймає остаточне рішення про повернення платежу за посилку, яка направляється назад в Китай? Або це хтось інший приймає остаточне рішення по даному спору? Тоді хто саме приймає остаточне рішення?»
Але замість того, щоб мені відповісти на пошту, ПриватБанк просто додав новий пункт від 16.01.23 і написав, що «ваша заявка на повернення коштів прийнята в роботу. Банк, в якому проходила операція, зобов’язаний буде відповісти на наш запит. Зазвичай це відбувається протягом 45−120 днів. За результатами відправимо Вам SMS.»
Що це за відповідь? Я і так знаю, що моя заявка прийнята до роботи ще в грудні 20222 рік. Де відповіді на мої запитання? Чому мені на пошту не прийшла відповідь на мої запитання? При цьому я відправляв ці питання тричі 16 січня!!! Це нормальна ситуація?
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (5)
Банк сказав, що шахраї зняли кошти. Ігнорує прохання розібратися в ситуації.
У серпні банк сповістив, що заблокував картку через спробу зняти кошти шахраями. Як потім вияснилося, банк все ж дозволив шахраям зняти 11 000 грн, а вже потім заблокував картку.
Цими коштами були сплачені певні товари в США.
ВАЖЛИВО! Я ніколи не була за кордоном та навіть не маю закордонного паспорту. Ніхто з моїх родичів та близьких у цей час не був за кордоном.
Банк сказав, що шахраї ввели всі дані картки (включно з CVV), хоча! Свою картку я ніколи нікуди не прив’язувала, тобто свої дані нікуди не вписувала. Для мене картка — це спосіб зняти заробітну плату в банкоматі та не більше.
Представник банку сказав звернутися до кіберполіції. Це було зроблено. Кіберполіція, в свою чергу, перенаправила звернення у «звичайну» поліцію. «Звичайна» поліція дуже довго не відповідала, а потім надала висновок, що надано мало інформація. ХОЧА спочатку ми надали все, що від нас вимагали та надали всі виписки, які сказав СПІВРОБІТНИК БАНКУ.
Після цього ми звернулися до банку і оформили заявку, яку прийняли без проблем. Номер заявки: 2264539. У банку сповістили, що заявка буде розглянута протягом 5−7 днів, після чого ВАС СПОВІСТЯТЬ. Але протягом 2+ тижнів (з 29 грудня до 16 січня) банк нічого не сповістив.
Після цього я зателефонувала на гарячу лінію банку, і мені сказали, що термін можливості подати звернення збіг.
Що виходить? Після виявлення факту шахрайства ми звернулися до банку протягом ГОДИНИ. Потім ми виконували всі інструкції, які нам донесли представники банку. І через деякий ми знову подали заявку за тими ж інструкціями, які нам надав ПРАЦІВНИК БАНКУ. Були оговорені терміни сповіщення мене про результати розгляду (5−7 днів). Ці терміни також були зірвані ПРЕДСТАВНИКАМИ БАНКУ. У результаті мені тепер кажуть, що нічого зробити ВЖЕ не можна, і я маю подарувати шахраям 11 000 гривень.
І у кінці ще раз акцентую увагу на тому, що витік даних міг бути лише з боку банку, адже я нікуди свою картку ніколи не прив’язувала і ніде її не світила. Тим більше таким чином, щоб нею могли розрахуватися в США!
Зараз банк робить себе абсолютно байдужим до того, що клієнт втратив кошти не за власною виною і абсолютно незацікавлений в пошуку виходу із цієї ситуації.
Як вирішити цю ситуацію, яка виникла з постійним клієнтом вашого банку? Контактний номер телефону: 0976821714.
Нам дуже шкода, що з вашою мамою трапилася подібна ситуація. Співробітники банку не володіють інформацією щодо платіжних даних карток. Дану інформацію шахраї могли отримати з необережності, та й більш витонченими методами. Платіжною системою встановлено суворий регламент, який допускає подачу заявок не пізніше ніж 120 днів від дати операції. На жаль, за цією причиною, що строки після транзакції перевищені — платіжна система не приймає заявку на оскарження.
Правоохоронці можуть отримати за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом всю необхідну інформацію.
Коментарі (7)
Мошеник Олег 4731219642820181
Номер перевода T540463427
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Написати коментар
Термінал приват банк не видав готівку
Якщо ви знімали кошти з картки не ПриватБанку, та кошти були списані з картки, банк, що випустив картку, формує запит на повернення коштів відповідно до правил платіжної системи. При наявності деталей запиту, зможемо прискорити відповідь.
Коментарі (1)
Банкомат не выдал деньги
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою банкомату.
При опрацюванні заявки на повернення коштів враховуються дані з банкомату та за необхідності інформація отримана при інкасації пристрою. Проведення та звірка результатів інкасації дає нам змогу впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Якщо вами вже подана заявка на повернення коштів то ми повідомимо вас за результатом обробки заявки. У разі виникнення інших питань, будь ласка, напишіть нам в приватному повідомленні.
Коментарі (2)
Заблокировали счета с и деньги
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Керуючись чинним законодавством, банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.
Коментарі (2)
В Приватбанку працюють не кваліфіковані керівники
ПриватБанк поважає своїх клієнтів і співробітників. Для нас важливо, щоб кожен працівник відчував себе на своєму місці і міг працювати в колективі колег із задоволенням. В банку є внутрішні канали, які дозволяють співробітнику анонімно або персоніфіковано подати сигнал про неналежні дії з боку інших колег або керівника. Так як у відгуці відсутні дані людини про яку йде мова ми звернулись до вас в приватному повідомленні для їх уточнення та перевірки інформації.
Коментарі (1)
Приват ворует сдачу
Приносимо свої вибачення за незручності. — стандартный ответ горячей линии. Я в ауе. 20 лет я клиент банка, голд клуб и прочая лабуда. Приват — ты отстой
Перепрошуємо за дану ситуацію. Питання передали в роботу фахівцям. З вами додатково зв'яжуться наші колеги. Також проведемо роботу з оператором підтримки, щоб покращити якість обслуговування.
Коментарі (1)
А таке буває?
В банк така інформація не передавалась про те за яку саме послугу і дату послуги було це списання. Уточнити це відсутня можливість, рекомендуємо уточнити у представників перевізника.
Це як? Тоб то банк не знає за шо, не знає коли саме користувались моєю карткою, але гроші списав?
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Коментарі (8)