×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.9 | 45.9 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Беспричинное уменьшение кредитного лимита
Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів. Рух коштів та позитивна кредитна історія також враховуються при встановленні ліміту, однак це не єдині фактори, на підставі яких банк приймає остаточне рішення. В подальшому банк може переглянути своє рішення та підняти ліміт.
Коментарі (1)
Позитивний відгук
28.10.2022 Отримала повідомлення, що з моєї карти було списано кошти (2995 грн) без мого відома. Я звернулася до відділення і працівник (нажаль ім'я не знаю, така гарненька білявочка)) мені роз’яснила, що це за списання (це було списання за якусь підписку, якої я не робила) і допомогла оформити повернення коштів. Оперативно замінила картку на нову, і порадила що треба зробити в таких випадках. Також допомогла дозвонитись на службу технічної підтримки, щоб залишити заяву на повернення коштів. Станом на сьогодні, 02.11.2022 року, мої кошти поверненні в повному обсязі! Дякую за турботу і оперативність!
Написати коментар
Как банкомат не выдает деньги из-за войны в Киеве.
P. S. Аналогичный отзыв напишу Ощадбанку, может это поспособствует скорости решения вопроса.
У разі, якщо кошти були списані з картки, банк, що випустив картку, формує запит на повернення коштів відповідно до правил платіжної системи. При наявності деталей запиту, зможемо прискорити відповідь.
Коментарі (1)
Хороший банк.
Но! Мне сегодня урезали лимит в ноль! В ноль Карл!
Первый «звоночек» был когда лимит уровняли с суммой задолженности. Я конечно совсем не расстроился, а поспешил выплатить эту задолженность что-бы посмотреть что будет дальше. А дальше- Ноль- Зерро! Ваш кредитный лимит ноль! Всем спасибо!
Спасибо что помогаете избавится от кредитной зависимости. Вы мне даёте «толчёк» на построение новой модели своего бюджета. Просто не пойму за какие «заслуги»? Я вроде все платил вовремя… Ну может где-то и забывал на день-два вовремя закинуть обязательный платеж… Вообщем такие дела! Продолжаю пользоваться вашей картой, теперь уже дебетовой, и немного удивлён.
Річ у тому, що кредитний ліміт — змінна величина. Вибачте, якщо зменшення ліміту було незручне. Ми б хотіли попереджати про таке клієнтів, але система працює автономно на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях показників. Щоб мати змогу збільшити ліміт, продовжуйте користуватися послугами банку, особливо карткою Універсальною.
Написати коментар
Скільки це буде продовжуватися?
Якщо в жовтні у вас була заборгованість не в пільговому періоді — за кожен день цього періоду нараховувалася комісія.
Коли борг був погашений, відповідно, нарахування % припинилося, але за умовами користування карткою — списання процентів відбувається 1 числа місяця, наступного за місяцем закінчення пільгового періоду.
Знімається та сума, яка була нарахована до дати погашення. pb.ua/karta
Детальний розрахунок нарахування відсотків доступний у виписці Приват24. При натисканні на операцію списання % натисніть, будь ласка, 'Показати розрахунки >>'.
Відключення або підключення умов накопичення по Скарбничці також завжди вам доступне в Приват24. Це дуже легко зробити в меню Сервіси — Депозити — Скарбничка — Джерела накопичення.
Коментарі (1)
Некомпетентна робота служби безпеки «Приватбанку» щодо захисту персональних даних клієнта, та викрадення коштів
При спробі зайти до особистого кабінету потребувалася повторна авторизація, що свідчить про вхід до мого особистого кабінету з іншого пристрою, чого я не робила. При перегляді залишків по картам виявила списання коштів з кредитної картки (якою жодного разу не користувалася з моменту отримання). Я одразу звернулася по телефону до представників банку (на гарячу лінію). Там мені повідомили, що було несанкціоноване списання коштів шахраями, після чого оператор заблокував мої картки, оскільки шахраї якимось чином заволоділи моїми даними для входу в особистий кабінет банку та оформила звернення щодо шахрайства, яке розглядатимуть до 120 днів.
Наступного дня я звернулась до відділення банку, для отримання виписки з рухом коштів по моєму рахунку. У наданій довідці, яка коштує 100 грн., не було вказано жодної інформації щодо отримувача та призначення платежу. Також мені повідомили, що нарахування відсотків буде виконуватися не дивлячись на звернення до банку про шахрайство, та написання заяви до поліції, і щомісячно до 25 числа я маю сплачувати цю заборгованість, інакше мені будуть нараховуватися штрафи.
Звертаю увагу, що свої персональні дані, логін і пароль свого особистого кабінету, данні карти нікуди не вказувала і третім особам не надавала.
Жодного підтвердження транзакції, попередження про зняття коштів, чи повідомлення про вже зняті кошти мені не приходило. Сума викрадена у мене є великою і я не розумію чому система безпеки банку дозволила без мого погодження здійснити переказ кредитних коштів на невідомий, і напевне, сумнівний рахунок. Виникає відчуття, що банк зацікавлений в подібних шахрайських схемах за для свого збагачення.
Чи вправі Банк мені нараховувати проценти, на кошти які були списані несанкціонованим шляхом?
Хотілося б, щоб Банк більш уважно ставився до захисту персональних данних клієнтів, та забезпечив не можливість списання коштів з рахунків Клієнтів без підтвердження здійснення переказу, а також розібратись в ситуації що склалася.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Коментарі (1)
Жахливий банк вкрали гроші в банкомату
Створили заявку і сказали очікувати 14 днів, у мене маленька дитина як мені прожити без грошей !? Що я дитині скажу ??? Не їж бо в приват банку сталась помилка ???
Перепрошуємо від імені банку за можливі незручності. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
Коментарі (1)
Приват банк мошеник
Ми заблокували картку з метою збереження ваших грошей.
Процедура направлена на протидію шахрайства.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти. Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.
В зазначеній ситуації для зняття обмеження ви можете звернутись в наш чат на сайті банку. Вам також знадобиться веб-камера.
Коментарі (2)
Приватбанк
Цього разу мені заблокували картку через те, що я забула яке місце роботи вказувала під час оформлення, коли підтверджувала платіж.
Зараз я не можу вирішити питання онлайн, бо мені ще й заблокували номер телефону і вказується що він не зареєстрований в платіжній системі, через банкомат також не можу розблокувати.Відділення працюють тільки до 17.30.
Як мені вийти з цієї ситуації?
Процедура направлена на протидію шахрайства.
Бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного шляхом перевипуску сім-картки і в цьому разі смс не є перешкодою для них.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.
В зазначеній ситуації для підтвердження номеру телефону дистанційно, ви можете звернутись в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку pb.ua/chat.
Коментарі (1)
Снять деньги через банкомат НЕВОЗМОЖНО!!!Отсутствует даже такая функция!!!
Ми докладаємо максимум зусиль, щоб своєчасно наповнювати банкомати грошима там, де немає загроз для здоров’я й життя співробітників та клієнтів. Хочемо підказати, що зняти готівку до 6000 грн на 1 чек ви можете і в торгових точках через POS-термінал, зробивши покупку на будь-яку суму.
Сервіс зняття готівки працює по всій мережі магазинів в різних містах: Сільпо, Fozzy Group, Клевер Сторс, Аптеки 911.
Працює не по всій мережі, але географія постійно розширюється: Варус, Подорожник, Мед Сервис, АНЦ, Новус, Апельмон, Розетка
Кількість магазинів регулярно збільшується.
Коментарі (2)
20 лет вместе
Кредитная история отличная.
Вот уговорили оформить через них выплаты, но когда попробовал оформить «оплату частями» (на два! Платежа) — отказали. Не нравится прописка (Харьков).
Банк приймає рішення про розмір ліміту за послугою і про його надання індивідуально для кожного на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. Якщо Банк перегляне рішення щодо збільшення ліміту, ви будете проінформовані про це додатково.
Коментарі (2)
Непонятное списание средств
26.10 в 04:24 округление остатка на копилку списание 8.90грн
Балан остаток 1260грн
В этот же день в 19:36 покупка на сумму 22,69грн и баланс пишет 1012,30грн.
Где делась разница в сумме 225.01???
Сегодня 28.10 в 12:04 в выписке (без какого-либо уведомления) появляется транзакция на сумму 225,01 грн с назначением «Вітаємо! Вам зараховано кешбек за акцією.»
Это как вообще у вас там все работает?
Вы списываете средства, а потом их жевыставляете как акционный кэшбэк? Типа «Вітаємо! Ми зняли Ваші кошти з рахунку просто тому, що нам так закортіло і тепер повертаємо Вам їх начебто Ви переможець! З перемогою Вас!»???
Это что за акция такая???
У виписці в графі «Залишок після операції» відображений загальний баланс карти. Загальний баланс, на відміну від доступного балансу, не відображає заблокованих на картці сум (Це кошти, які були вами витрачені, але ще не списані банком).
Також зверніть увагу, що операції у виписці відображені в порядку їх авторизації, а не списання. При проведенні вами витрат сума спершу блокується на рахунку, а списується тільки після отримання банком емітентом картки запиту на списання від банку, через термінал якого проводилася оплата.
Тобто при перевірці балансу картки потрібно орієнтуватися на доступний баланс, а не на баланс у виписці.
Ви можете отримати виписку за весь період користування карткою в веб Приват24, в меню: 'Усі послуги — Послуги — Сервіс довідок — Створити довідку — Виписка'.
Вибираєте картку, період, мову і натискаєте кнопку 'Сформувати'.
У разі, якщо ви не згодні з якимись операціями, повідомте про це до підтримки банку.
Коментарі (4)
Банк обманює людей
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Коментарі (31)
Приват банк блокує покупку
Ми розуміємо, що, на жаль, інколи може бути невдоволення від сервісу, в той же час, безпека рахунків клієнтів є одним із пріоритетних завдань банку. Процедура направлена на протидію шахрайства. Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти. Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації. Бачимо, що ви успішно вирішили питання в чаті.
Коментарі (3)
Заблокований swift переказ.
В підтримці сказали, що заблоковано згідно з Постановою правління Національного банку України «Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану» від 24 лютого 2022 року № 18 із змінами, унесеними постановою Правління від 24.02.2022 № 21.
Спочатку я надав копію посвідки на постійне проживання відправника. Але це не допомогло.
Виявилось що у реквізитах відправника була помилка. У адресі замість країни ЄС була росія. Банк відправника виправив реквізити, та відправив корегування переказу.
Після надходження коригування до Приватбанку, мені знову сказали, що переказ заблокований згідно з Постановою № 18.
Відправник проживає в країні ЄС, переказ зроблений з європейського банку, у відправника є посвідка на постійне проживання. Але в нього є паспорт громадянина росії.
Згідно з постановою № 18 забороняється здійснювати будь-які валютні операції:
1) з використанням російських рублів та білоруських рублів;
2) учасником яких є юридична або фізична особа, яка має
місцезнаходження (зареєстрована/постійно проживає) в Російській Федерації
або в Республіці Білорусь;
3) для виконання зобов’язань перед юридичними або фізичними особами,
які мають місцезнаходження (зареєстрована/постійно проживає) в Російській
Федерації або в Республіці Білорусь.
Переказ у мене в євро, відправник не проживає, та не є резидентом росії. Давно та постійно проживає у країні ЄС. Переказ не попадає під дію постанови. Але у банку відмовляються його розблокувати.
В останній розмові з підтримкою, мені сказали що окрім постанови в них є внутрішня політика банку. Я так розумію своєю політикою вони і керуються
Вирішив перевірити, що скажіть інші банки, про таку ситуацією. Чи будуть блокувати? Їх підтримка сказала, що не бачить підстав для блокування swift переказу, тому відправник може робити переказ через їх банк.
На підставі Постанови НБУ від 24.02.2022 № 18 повністю закрито можливість здійснювати операції, учасником яких є юридична або фізична особа, яка має місцезнаходження (зареєстрована/постійно проживає) в Російській Федерації або в Республіці Білорусь.
За наданим документом виявлено, що відправник резидент РФ.
Коментарі (6)
Самы жадный банк
Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів. Рух коштів та позитивна кредитна історія також враховуються при встановленні ліміту, однак це не єдині фактори, на підставі яких банк приймає остаточне рішення. Активне користування продуктами банку може позитивно вплинути на суму ліміту в майбутньому.
Коментарі (1)
Краде гроші
Зі своєї сторони ми вже повернули кошти в банк посередник, через який йшов платіж. Далі банк посередник має повертати кошти в банка відправника, а той вже на картку/рахунок відправника. Радимо відправнику звертатись до свого банку для уточнення інформації щодо зарахування коштів по поверненому платежу.
Написати коментар
Вернули повоежденную купюру
Купюра при її внесенні в термінал вже мала ознаки зношеності. Що ж до прийняття зношеної купюри в касі банку то відповідно до умов та правил банківського обслуговування розміщених на сайті https://privatbank.ua/terms, для іноземної валюти не надається послуга обміну зношених або значно зношених банкнот на придатні до обігу.
Коментарі (8)
Банк не видає готівку, просить «підтвердження походження коштів» (Google AdSense)
Походження коштів https://privatbank.ua/google-adsense
Банк зараховує кошти але не хоче їх виплачувати.
Банк просить документи з цього переліку:
https://pb.ua/short?1YA (мій випадок: ст. 50 пункт 5)
https://pb.ua/short?240 (мій випадок «авторський гонорар»)
https://pb.ua/short?9XP (мій випадок «авторський гонорар»)
Як мені доказати що я отримав «авторський гонорар» через SWIFT переказ (https://privatbank.ua/google-adsense) від Google AdSense який працює по публічному договорі та документ складено англійською мовою (https://www.google.com/adsense/new/localized-terms?rc=UA) для мене залишається загадкою.
Висновок: гроші на рахунку є а отримати я їх не можу. Доказати походження грошей не можу бо від мене хочуть якийсь паперовий документ якого не існує в природі.
Питання до банку: Скажіть конкретно що у випадку Google AdSense є таким документом?
Ми звернулись до вас у приватні повідомлення для того, щоб уточнити ваші дані та допомогти у вирішенні вашого питання.
Коментарі (1)
Не дают лимит на оплату частями, несмотря на наличие депозита в банке. Навязывают услуги
Банк бере до уваги велику кількість факторів при розрахунку можливості надання ліміту. На даний момент банк займається відновленням кредитування клієнтів, тому ліміти з Оплати Частинами повертаються поступово та переглядаються автоматично. Якщо наразі на картці встановлено кредитний ліміт, а за сервісом «Оплата частинами» його немає, то в такому разі ми радимо очікувати. Банк може переглянути своє рішення в майбутньому. Якщо ж ліміт по картці Універсальна нульовий ви можете подати заявку на його збільшення і у разі позитивного розгляду заявки банк може переглянути і ліміт за сервісом Оплата частинами.
Варто зазначити, що відсутність кредитних коштів на картці не обмежує вас у її використанні. Всі операції по картці, а також у Приват24 доступні для проведення за рахунок власних коштів.
Коментарі (2)