Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Павел Платонов 9 лютого 2023, 14:14
Проживаю в Херсоне, клиентом приват банка являюсь более 10 лет. С началом войны, потерял работу, даже стоял в центре занятости как безработный 4 месяца, больше не выплачивают (, живу за счет гуманитарной международной помощи (разного рода выплаты). Для этого была создана карта для выплат, отдельно от кредитной.
На кредитной, висит кредитный долг в 8900гр, сумма не очень большая, но на текущий момент, для меня неподъёмная. Я как мог, выплачивал им за кредит, отрывая средства от питания, и лекарств средства. В один из месяцев, вроде Апрель, у меня не было средств, им выплатить, и начался терроризм от привата.
Мало того что приват банк постоянно терроризирует звонками, в которых зная мое положение (каждому представителю объяснял, и повторял свою историю), и каждый раз говоря и повторяя что сейчас война, работы нет, я выплачиваю вам как могу, они мне, ставят постоянно условия заведомо невыполнимые, что бы я им вносил деньги, то половину долга, то 3−4 тысячи, мол одолжи, найди, укради, нам пофиг, сроку тебе 3−5 дней, ну прям коллекторы, или бандюки из 90-х.
Вершина на тортике, эти ***, (извините за французский, но уже просто нет слов) в наглую с карты для выплат, воруют деньги (их не много, всего 23гр) и ставят автоматическое списание денег. Таким образом, меня приват банк, поставил в ситуацию голодной смерти! Ибо это у меня единственный способ получить, финансовую помощь, от куда угодно.
Приватбанк
Відповідь банку
9 лютого 2023, 17:01
Вітаємо.
Ситуація, в якій опинилася країна є дуже складною. При цьому банк має обов’язки перед вкладниками, а також має підтримувати економіку держави. Тому було прийнято рішення повернути стандартні умови щодо платежів для погашення заборгованості за кредитними картками.
При цьому наш банк один з небагатьох, який пропонував влітку нашим клієнтам додаткові умови по сплаті щомісячних платежів.
Ми проводимо списання коштів з інших карток лише з однієї причини — якщо мінімальний платіж або не внесено або внесено частково.
При вчасному поповненні картки нам не буде необхідності списувати кошти щоб внести мінімальний платіж
https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-71/?lang=ru
2.1.1.3.1.… При цьому, якщо до 25 числа (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, у якому було здійснено трати за рахунок кредитного ліміту, Клієнт самостійно не здійснить платіж в готівковій або безготівковій формі у розмірі Мінімального платежу на поточний рахунок, для якого відкрито кредитну картку, Клієнт доручає Банку при настанні термінів платежів здійснювати списання грошей у валюті кредитного ліміту з усіх рахунків Клієнта, відкритих в Банку, та рахунків, що будуть відкриті Клієнтом Банку в майбутньому, в розмірі заборгованості, яка підлягає сплаті Банку за цим Договором (здійснювати договірне списання).
Проблема вирішена
AGK1967 9 лютого 2023, 10:57
чат «Допомога Онлайн» (з Приват24 або з сайта банку) — НЕ ОТВЕЧАЮТ.
НЕВОЗМОЖНО СВЯЗАТЬСЯ С ОПЕРАТОРОМ ИЗ-ЗА ГРАНИЦЫ.
Приватбанк
Відповідь банку
9 лютого 2023, 13:37
Вітаємо!
Нам дуже шкода, що після звернення в підтримку ви отримали неприємний досвід. Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, ми пропонуємо вам обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу можете отримати відповідь на ваше питання. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника.
Наші оператори поруч 24/7!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
IvanVolodymyrov 9 лютого 2023, 10:04
Три тижні назад дружина в касі ПриватБанку перерахувала кошти на картку своєї знайомої.Чек при оплаті отримала, але за три тижні вже його викинула (неодноразово їй закидала кошти і все було добре). Вчора знайома повідомила що кошти до неї так і не прийшли. Дружина хотіла перевірити платіж в архіві- його немає. Прийшла в банк з проханням перевірити по камерам спостереження (діапазон 20хв.(між 9:00 та 9:20) точна дата проплати відома). У відділені категорично відмовились перевірити відеозапис!!! Сказали що то дружина дурна і як в системі платежу немає то нічого вона не платила. Сума втрачених коштів 4000грн.
Приватбанк
Відповідь банку
9 лютого 2023, 11:15
Вітаємо.
Для ідентифікації та перевірки інформації з платежу ваша дружина може звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку. pb.ua/chat
Проблема вирішена
VictorR 9 лютого 2023, 0:10
В службі підтримки Привату новий прикол як не працювати, а тупо морозитися від клієнтів.
Дзвониш по питанню, зв’язок відмінний розмовляєш тобі відповідають на питання, задаєш наступне питання ,-ой вибачте я вас не чую, передзвоніть,. Перетелефоновуєшь через дибільного робота, який тобі спочатку розповідає чого на його думку ти дзвониш, а потім тільки з'єднує з оператором. Задаєш питання і все повторюється один в один при цьому зв’язок чудовий, навіть чути як на тому боці дихають в слухавку, а мій телефон новий і не дешевий, тому проблема явно не в поганому зв’язку чи телефоні.
Взагалі коли стикаєшся з Приватом то варіанту нормального сервісу просто не існує. Питання лише в тому нервуєш ти трохи чи сильно.
Приватбанк
Відповідь банку
9 лютого 2023, 10:28
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що звернення до підтримки залишило неприємне враження, та за результатом перевірки порушень з боку операторів не виявлено.
Ви також завжди можете звернутись в наш чат в мобільному застосунку, або на сайті банку, ми поруч 24/7.
Якщо у вас залишились невирішені питання, будемо раді допомогти в приватних повідомленнях.
Monro8778 8 лютого 2023, 8:44
Відділення за адресою: Хмельницький, вул. Шевченка, 64
Керівник відділу сама робить проплати це зловживання службовм становищем.Шевченко Лариса працює в м. Хмельницькому по вул. Шевченка паралельно працює в компанії MetLife вноаорила мене в 19р. На страхування життя так як розумію пенсійна реформа в нас слабенька я погодилася але даремно так як я зрозуміла вже згодом. Платила я все як має бути приїжджала до мене на роботу робила проплати ну Ок. Людина хоче допомогти дякую. 22 рік війна я вагітна поліс не проплачений телефонують мені з метлайф кажуть проплатить поліс я Ок без проблем розбийте мені на 4 платежі я зараз при надії і немаю змоги все разом оплатити. Тут пару днів дзвоне Дана громадянка «ти, що не проплатила поліс (я пояснюю всю ситуацію) то давай. Проплачувати я з твоєї карти можу зробити проплату. І тут в мене шок шановна, то моя карта ви просто керівник відділу я як зможу я сама проплочувати буду мені допомога не потрібна! Шановне керівництво звертаюся до вас, як така людина може працювати керівником відділу? Вона зловживає своїм становищем це не припустимо добре, що я відмовилась, а то з мого рахунку 40000 лишився б 0. Про неї дуже погана слава ходить.Задумайтесь!
Приватбанк
Відповідь банку
8 лютого 2023, 9:48
Доброго ранку!
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та провести перевірку відносно описаної вами ситуації. Будемо вдячні за зворотній зв'язок.
Проблема вирішена
untitleddd 7 лютого 2023, 19:56
Комісії, черги у відділенні величезні, також якщо ви використали ліміт (6 карток на рік) та виїхали за кордон, то картку зробити вже не вийде. Підтримка просто жах. Дуже довго відповідать і писати грамотно, навіть, не вміють.
Приватбанк
Відповідь банку
7 лютого 2023, 20:30
Добрий вечір!
Ми активно працюємо над тим, щоб клієнти могли провести всі необхідні операції не витрачаючи час на звернення до віділення та активно розвиваємо дистанційні канали обслуговування. Що ж до перевипуску карток, в Умовах та Правилах надання банківського обслуговування зазначено, що банк в праві відмовити в безкоштовному оформленні картки, у разі, якщо за останні 30 днів Клієнтом вже було оформлено шість або більше Карток для виплат, Карток для виплат рівня GOLD, Карток «Універсальна», Карток «Універсальна» рівня GOLD. Період дії обмеження — 1 рік (365 днів).
Наші колеги провели перевірку відносно ваших звернень в підтримку для покращення якості обслуговування в підтримці.
ElisonQ 7 лютого 2023, 17:59
Звернувся в банк, щоб отримати дебетову карту, для нарахування заробітної плати. Мені начали розповідати що Карту для Виплат без оформлення Картки УНІВЕРСАЛЬНА не можливе!
На всі мої відмови від кредитки менеджер не реагувала!
Для економії свого часу, вирішив погодитися на Кредитну Картку. Но мені оформили ще й страхування, питання навіщо?! Менеджер мені про нього не сказав жодного слова, побачив випадково в Приват24.
Через півгодини закрив нав’язану мені кредитну карту.
Приватбанк
Відповідь банку
7 лютого 2023, 18:30
Добрий вечір!
Описана вами ситуація вимагає проведення перевірки. На жаль, нам не вдалось ідентифікувати вас за даними з відгуку, тому ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших контактів. Будемо вдячні за зворотній зв'язок.
Spaun222 7 лютого 2023, 14:43
После начала полномасштабной войны, приват банк срезал все лимиты, и теперь не хочет его повышать аргументируя тем, что они как военнослужащему не могут насчитывать проценты и штрафы (До этого их 2 года не волновало, что я военнослужащий). В этой же статье 14 по которой они аргументируют отказ в повышении кредитного лимита, чётко написано, что они не могут снимать штрафы и проценты. Но ничего не написано о запрете выдачи кредитов. Очень грустно, что государственный банк не даёт возможности взять обычный потребительский кредит (оплату частями) на выгодных условиях, которые по сути без процентов.
Приватбанк
Відповідь банку
7 лютого 2023, 16:07
Добрий день!
Відповідно до Закону України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» банк не нараховує військовослужбовцям відсотки, штрафи і пені за карткою «Універсальна». Повернення до стандартних умов обслуговування з нарахуванням відсотків та збільшенням кредитного ліміту можливе після закінчення проходження військової служби.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Олександра Асадченкова 6 лютого 2023, 21:34
26.01.23 знімали з чоловіком готівку, з банкомату приватбанку, за адресою Київський шлях 2/6, ТЦ «AEROMALL» (банкомат навпроти TUSSO BARCELONA).

Прямо під час співпраці з банкоматом вимкнули світло у ТЦ.

Картка з якої знімали кошти належала monobank, картка на чоловіка Асадченков Павло Валерійович.

Сума зняття 10 000 грн + комісія 90 грн.

Гроші в рахунку були списані, проте банкомат видати їх не встиг.

Приват банк із запитом на повернення коштів по цій транзакції «відфутболив» до monobank — у.

Monobank заявку прийняв, сказали чекати до 07.02. В разі, якщо до цієї дати кошти не повернуть, будуть подавати на «оскарження транзакції».

Сьогодні 06.02 21:26, зрозуміло, що гроші не повернуться.

Час який дається на розглядання заявки приватбанком — сплив. За цей час інкасація у банкоматі була як мінімум двічі.

Маю величезне питання до ПРИВАТ БАНКУ!

Чому дана ситуація має розглядатися через міжнародну платіжну систему?!

Приват Банк — банк шахрай.

Або такі заявки просто не розглядаються в індивідуальному порядку.

Я вагітна жінка, на 8-ому місяці вагітності.

Гроші знімали для покупки візочка.
Наразі ми без візочка і без грошей.

Мене просто дуже цікавить питання, на яких підставах ми маємо чекати наші ВЛАСНІ кошти 2 тижні потім ще 60 днів, а потім може ще 60?

Може ще рік почекаємо?

Якби я була власницею картки, вже звернулась би у суд, із відповідною заявою.
Приватбанк
Відповідь банку
7 лютого 2023, 10:16
Добрий день!
Регламент встановлений міжнародною платіжною системою (МПС) на опрацювання подібної заявки складає до 120-ти днів. Якщо у підтримці банку емітента чекали 10 днів з дати проведення операції перед подачею запиту в платіжну систему це не означає, що за ці 10 днів заявка вже була у нас і термін її опрацювання сплив, а скоріше навпаки, заявка в цей час ще не була передана в платіжну систему. За зверненням власника картки ми можемо перевірити чи надійшла вже нам заявка та прискорити її розгляд.
Проблема вирішена
Baofu 6 лютого 2023, 21:21
Вітаю.
Намагався зняти гроші з картки Mono (2023−01−26 17:43:14) в банкоматі за адресою м. Бориспіль, вул. Київский шлях, 2/6, ТРЦ Аеромол. В момент нарахування вимкнули світло, банкомат відключився, але списання коштів відбулося (10 090грн).
В той же вечір залишив заявку на повернення через підтримку Монобанку і ось яку відповідь я отримав:

«Заявка по транзакції від 26.01.2023, знаходиться в роботі.
На зараз ми очікуємо, що Банк зробить повернення в термін до 07.02.2023.
Якщо Банк не зробить повернення на вашу карту в зазначений термін — ми подамо документи в платіжну систему для оскарження цих транзакції (середній термін вирішення питання — близько 60 днів, якщо відповідь від платіжної системи надійде раніше зазначеного терміну — вас обов’язково повідомлять).
Якщо у нас будуть новини для вас за цією операцією — ми обов’язково з вами зв’яжемося. Ми робимо все для захисту ваших інтересів.»

Сьогодні вже 6 число, отримав таку відповідь від підтримки Mono:
«Павло, доброго дня! Мене звуть Тетяна.
Ми сформували документи на повернення коштів за заявкою, яку ви подали і передали в платіжну систему для оскарження транзакції. Термін очікування першої відповіді — до 60 днів, якщо відповідь надійде раніше зазначеного терміну, ми обов’язково з вами зв’яжемося.
Ми докладемо всіх зусиль, щоб ваше питання вирішилося якомога швидше.
Як тільки у нас з’явиться нова інформація по вашій справі ми обов’язково з вами зв’яжемося.
Дякуємо за співпрацю!»

Тобто ПриватБанк за весь цей час, з 26 січня, заявку не розглянув. Питання, чи є такою великою проблемою перевірити запис з камери, накладні по інкасації та повернути кошти? Моя сім'я розраховуває на ці гроші, а нам пишуть чекати ще до 60 днів…
Приватбанк
Відповідь банку
7 лютого 2023, 10:03
Добрий день!
Шкодуємо, що ви зіткнулись з такою ситуацією при користуванні нашим банкоматом.
Регламент та правила оскарження операцій проведених в мережі іншого банку встановлені міжнародною платіжною системою, яка і визначає терміни протягом яких розглядається заявка. Виходячи з коментаря підтримки вашого банку, наведеного вами ж, заявка тільки 6.02 була відправлена в платіжну систему, відповідно, ми не мали змогу її розглядати 26.01, адже вона ще до нас не надійшла. Зі своєї сторони ми завжди опрацьовуємо заявки якомога швидше та можемо перевірити чи надійшла вже до нас ваша заявка, якщо ви напишете нам в приватні повідомлення.
vimo 6 лютого 2023, 15:34
Невже банк так радий мене бачити у відділенні, що у будь-який спосіб готовий мене змусити відвідати його двічі замість одного разу? :)

А якщо серйозно чому ви робите життя клієнта некомфортним?
Приватбанк
Відповідь банку
6 лютого 2023, 16:43
Вітаємо.
Зняття валюти доступне, але на зняття коштів діють деякі обмеження:
— У гривні – 100 тис. грн на день.
— У валюті рахунку – 100 тис. грн (в екв.) на день.
Як працює ПриватБанк в умовах воєнного стану:
https://privatbank.ua/help
rosstikf 5 лютого 2023, 17:58
Відкрив декілька депозитів в валюті, відкривав так щоб вийшло рівно 200 доларів, бо мінімальне замовлення валюти від 200 доларів було в січні. Сьогодні хочу замовити 200 доларів які прийшли після закінчення депозиту але не можу бо мінімальна сума вже від 300 доларів для замовлення. В чаті відповіли їти у відділенні якщо буде валюта в касі видадуть якщо ні то на наступний день приходити якщо буде видадуть. Банк мені пропонує кожного дня іти до них як на роботу щоб знімати мої гроші які вони не можуть видати. Скоро напридумають мінімальна сума замовлення 2000 доларів і у кого менше цієї суми ходіть і шукайде де є в наявності валюта.
Приватбанк
Відповідь банку
5 лютого 2023, 18:14
Вітаємо.
Дійсно, мінімальна сума персонального замовлення готівки:
— 20 000 грн;
— 300 дол/євро.
Отримати готівку без попереднього замовлення також можливо за наявності в обігу каси.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Galinass 4 лютого 2023, 17:13
У мене є заявка по Chargeback номер 2242594 ось посилання — https://privatbank.ua/refund/2242594#refund_table Ще 25.01.2023 мною передано необхідний пакет документів на пошту Chargeback@privatbank.ua з заголовком 2242594. Але останній запис по даній заявці — 19.12.2022 де стверджується, що нібито заявка прийнята в роботу. Насправді це не так! Як це можна легко перевірити? Дуже просто.

По перше, повиннен бути запис наступного змісту: «За вашою заявкою сформовано пакет документів і передано в міжнародну платіжну систему. Зазвичай очікування відповіді триває 45−120 днів. Коли отримаємо відповідь, ми надішлемо вам SMS.«Але такого запису немає. Нагадаю, що мною переданий пакет документів ще 25.01.2023 і через 10 днів нічого не змінилося. Тобто мої документи навіть не розглядалися і не передані в платіжну систему.

По друге — якби документи були передані в платіжну систему, то Аліекспресс тут же б заморозив моє замовлення (ордер), оскільки зі свого досвіду я знаю, що якщо ПриватБанк по справжньому формує пакет документів і передає їх в арбітраж по Chargeback, то Аліекспресс відразу заморожує замовлення (ордер), але станом на 04.02.2023 замовлення (ордер) не заморожений, а значить ПриватБанк нічого і не передавав.

І це все при тому, що я вже був запис по даній заявці в цьому відгуку — https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/314297 але з тих пір нічого не змінилося. Бардак як був — так і залишився.
Приватбанк
Відповідь банку
4 лютого 2023, 19:17
Добрий вечір!
Банк вже опрацював зазначену вами заявку. Ви можете бачити інформацію по статусу повернення коштів за посиланням, яке ви навели вище у самому відгуці або в особистому кабінеті Приват24 в меню «Налаштування» -«Комунікації» — «Заявки». Радимо переглянути виписку по картці на наявність повернення від торгової точки за операцією по якій формувалась дана заявка. У разі виникнення додаткових питань ви можете звернутись в онлайн чат на нашому сайті або написати тут в приватному повідомленні.
Gekata666 3 лютого 2023, 18:00
Жахливе відношення до клієнтів, постійно якісь «легенди» вислуховуєш. Поміняти надривану купюру не можна посилають в другий банк, обміняти монети також не можна, бо руками вони рахувати не будуть, а машинки не має, також ідіть в інший банк. Це в усіх так відділеннях Привату, чи тільки у Володарському (Київської області)???
Приватбанк
Відповідь банку
3 лютого 2023, 19:05
Вітаємо. Вже звертаємось до вас у приватні повідомлення для уточнення ваших контактних даних та деталей ситуації.
Alisa2023 3 лютого 2023, 17:08
Сегодня 03.02.2023 пыталась снять деньги с карты для выплат (5000грн) в банкомате в г. Харьков, по адресу пер. Расторгуевский 2 (м-н Касимовский). Банкомат долго считал деньги, затем не выдав налички выдал на экране, что выдать средства не может, тк в наличии купюры только 200 грн и 500 грн, затем показал ближайшие другие банкоматы и вернулся на стартовую страницу. После чего деньги с моей карты были списаны.
Была создана заявка на возврат средств со сроком исполнения от 1 до 14 дней с инкассацией банкомата и пересчетом в нем средств.
Надеюсь банк не только вернет средства, но и возместит ущерб! Так как люди говорили, проходящие мимо меня (заполняющей заявку на возврат), что банкомат уже давно выделывается. Как списывать комиссии за каждый шаг, так молниеносно, а возврат ждите непонятное кол-во времени. Мы живем в непростое военное время и деньги сейчас нужны каждому, ожидание может стоить жизни! Надеюсь вопрос будет решен в кратчайшие сроки!
Приватбанк
Відповідь банку
3 лютого 2023, 18:57
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою банкомату. Звернулись до вас у приватні повідомлення для уточнення вашого контактного номеру телефону та перевірки інформації, стосовно заявки на повернення коштів.
Проблема вирішена
37135033 3 лютого 2023, 13:52
13.03.2023 року около третьої ночі було списано без мого відома списали всі кошти з моєї кредитної картки (було десь 28 транзакцій) у невідомому напрямку і відмовляються їх повертати.і карткою я користуюсь раз на місяц при оплаті комунальних послуг. Прошу повернути мені всі списані кошти і провести розслідування діяльності. Як це, коли я роблю переклад, то кілька разів маю підтвердити законність операції, а як списати їх роблять, то роблять це без відома клієнта", — пише незадоволена клієнтка «ПриватБанку». До киберполіції заяву було подано. Картку не теряла.
Приватбанк
Відповідь банку
3 лютого 2023, 16:47
Добрий день!
Проведення платежів в інтернеті та їх оскарження регламентовано правилами міжнародної платіжної системи. Платіжна системи встановила чіткі критерії до операцій, які банки можуть оскаржувати, як шахрайські. Оплати підтверджені 3D-secure за правилами платіжної системи, на жаль, не можуть бути нами оскаржені, як шахрайські. Окремо зазначимо, що проведення подібних платежів можливе за умови введення даних картки, що відомі лише її власнику та підтвердження їх за допомогою коду, який відправляється в SMS на фінансовий номер клієнта або в мобільний додаток, доступ до яких також має сам клієнт. Виходячи з інформації в кінці відгуку можемо припустити, що ви, як автор відгуку не є власником картки, про яку йде мова. В такій ситуації радимо власнику картки самостійно звертатись в підтримку на нашому сайті для отримання консультації.
Проблема вирішена
Татьяна Денисова 2 лютого 2023, 20:14
з Картки Універсальної заблокованої було незрозуміле зняття KYIV.DIGITAL, KYIV
-8.00(пів батона), являюсь інвалідом і користуюсь карткою киянина, з якого дива — невідомо, вже по 8грн.здирають з пенсіонерів
Приватбанк
Відповідь банку
3 лютого 2023, 8:56
Вітаємо. Оплата з картки в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Оплата в наземних торгових точках проводиться з присутністю картки або безконтактно через телефон з прив'язаною до гаманця карткою, що також вимагає мати доступ до картки чи даних, які відомі лише її власнику. Саме тому ми завжди радимо не передавати третім особам саму картку, її дані або телефон на якому є доступ до карток. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, передання картки до рук при оплаті, ненадійні сайти). Також варто зазначити, що блокування картки відбулось після проведення вказаної операції, оплата з раніше заблокованої картки не була б проведена. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам. В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Проблема вирішена
OlgaYek 2 лютого 2023, 15:47
23.01 оплачувала з картки в межах ліміту квитки. Кошти успішно були списані з моєї картки, але авіакомпанія їх так і не побачила. Після тривалої розмови менежер авіакомпанії відповів, що платіж був заблокований банком — емітентом (Приватбанком). Таким чином я залишилась і без грошей, і без квіткив. Після подачи заявки на повернення коштів оператором он-лайн чату був озвучен період повернення — на 10 день. Вчора був 10 день. Після триволого очикування, оператор озвучив нову версію — кошти повинні утримуватись 10 днів, а на 11 повернуться. сьогодні одинадцятий день — кошти на картку не повернули, оператор вийшов з чату і більше не відповідає.
Приватбанк
Відповідь банку
2 лютого 2023, 16:35
Вітаємо.
Коли проводиться оплата карткою, за кадром відбувається багато операцій:
1. Після зчитування картки терміналом або введення реквізитів картки на сайті банк-еквайер (банк, який володіє терміналом або обслуговує інтернет-магазин) направляє дані в платіжну систему для авторизації.
2. Платіжна система перенаправляє дані для авторизації банку-емітенту (банк, що випустив картку), попередньо провівши перевірки для безпеки операції.
3. Як тільки банк-емітент отримує дані по операції, він перевіряє можливість проведення конкретної транзакції (ліміти, баланс картки, коректність введених даних за карткою). Результат перевірки (схвалено чи відмова) повідомляється тим самим шляхом, але в зворотному порядку. У підсумку ви побачите результат операції на терміналі або сайті інтернет-магазину, також ми додатково інформуємо про це в додатку Privat24.
4. Якщо операцію схвалено, на картці блокуються кошти в розмірі, що направив еквайер. Саме списання пройде пізніше, його строки залежать від платіжної системи, регіону, де здійснювалася операція, типу операції тощо.

Іноді виникають такі ситуації, коли при спробі оплати карткою, сума на картці заблокована, але товар або послуга не отримана.
У більшості випадків такі блокування скасовуються протягом кількох днів з моменту проведення операції за ініціативою точки.
Власник карти, якщо у нього є підтвердження неуспішного проведення операції (копія чека повернення товару, скасування операції та ін.), може звернутися в підтримку ПриватБанку і залишити заявку на розблокування суми.
У будь-якому випадку, сума транзакції, що не відбулася, повертається на баланс картки протягом 11 днів. Радимо очікувати оновлення балансу по картці у вказаний термін.
Ольга Мороженко 2 лютого 2023, 1:45
В грудні 2022 з моєї картки незаконно були списані кошти внаслідок чого виникла ще й кредиторська заборгованість, за яку були списані відсотки. Чи відбувається взагалі моніторинг списання коштів? (з гривневого рахунку на залишку якого 4000грн списуються вночі кошти в доларах на рахунок американської компанії!). Яким чином мені довести незаконність списання коштів і повернути їх на мій рахунок?
Приватбанк
Відповідь банку
2 лютого 2023, 8:54
Вітаємо.
Оплати у інтернеті могли бути проведені тільки при володінні інформацією про номер карти, СVV коді і термін дії. За вашим зверненням були сформовані запити на оскарження операцій до міжнародної платіжної системи.
Регламент розгляду таких заявок становить до 120 днів з моменту їх реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи.
Зі свого боку ми зробимо все можливе, щоб допомогти в вирішенні питання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Артем Мороз 1 лютого 2023, 22:19
Я продавав, товари на тимчасово окупованій території України Луганська область, та банк надіслав попередження про надання коштів, потім зовсім викинуло мене з приват 24, и більше не можу увійти, я написав заяву на повернення коштів, но нічого не повернули и я так бачу не збераються, заявку я відправив в чаті, прошу вас допомогти мені у вирішенні питання
Приватбанк
Відповідь банку
2 лютого 2023, 11:41
Вітаємо. Бачимо, ваше питання розглядають відповідальні фахівці. За результатами обробки з вами буде проведено зворотній зв'язок.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44.1
USD 41.15 41.75
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44.1
USD 41.15 41.75
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк / Відгуки про Приватбанк 📝