Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відділення Приватбанку: Одеса, вул. Варненська, 7-Г

Адреса:
Одеса, вул. Варненська, 7-Г
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00 - 18:00, перерва каси: 13:00 - 14:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зареєструватися . Реєстрація займає близько 30 секунд.
1 не зарахована
16 серпня 2023, 11:13
Суцільні труднощі.
Privat24 зажадав ідентифікацію особистості і не дав її пройти — «Помилка», «Помилка», «Помилка», «Помилка», «Помилка»… Чия помилка і в чому саме вона є — не пояснює. Недоробка програміста.
При проходжененні ідентифікації особисто з паспортом у банку використовується безпаперова технологія. Нібито добре.
Я поставив шість підписів пальцем на екрані (чому так багато?). Співробітник банку не демонструвала попередньо текст документа, який вона пропонувала підписати.
На моє зауваження з цього приводу («Що я підписую?») реагувала бурхливо, демонструвала своє незадоволення.
Слід зауважити, що тільки один документ, який я підписав пальцем на екрані, можна було дивитися на екрані разом з підписом, тобто був забезпечений фізичний і візуальний зв’язок між текстом і підписом, і таким чином, їх нерозривність. При підписанні інших документів, текст демонструвався окремо, а місце для підпису було на окремому екрані, на якому не було навіть зазначено, який саме документ підписується клієнтом.
Цілком зрозуміло, що в таких випадках можливо демонструвати один документ, а підпис підсунути, при бажанні, зовсім з іншого. Наприклад, з кредитної угоди…
На мою думку, такі програми повинні бути негайно зняті з експлуатації.
Мої зауваження співробітниця слухати не хотіла, мовляв, це не до мене.
Як у відомій гуморесці Аркадія Райкіна: «Я пришивав гудзики. До гудзиків зауваження є?»
Відповідаю — є і до костюму, і до гудзиків.
Написати коментар
Ответ банка
Приватбанк
16 серпня 2023, 12:38
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
1
16 серпня 2023, 0:00
Два визита на протяжении трех дней в отделение Приватбанка не помогли мне получить перевод Western Union.
Это при том, что я — клиент банка скоро 25 лет.
В другом банке получил за десять минут новыми купюрами.
Коментарі (3)
Ответ банка
Приватбанк
16 серпня 2023, 8:49
Вітаємо.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі ситуації та допомогти розібратись.
1
25 липня 2023, 21:33
Через ДIЮ открыли ТОВ, это заняло 30 минут не выходя из дома, регистрация, заполнение анкет, назаначение директора, выбор статута, все получаем ЕГРПОУ, вытяг с реестра, и так как ( *** МЫ) мы уже клиенты ПРИВАТбанка, более 10 лет, решили обратиться к ним для открытия счета — и все, все прелясти закончились, там сидят тетеньки, которым мы говорим — мы зарегестрировались в ДИЯ, вот вытяг с реестра — они делают квадратные глаза, — и требуют документы, ООО уже открыто есть выписка.
А теперь внимание что требуеться от ПРИВАТбанка с уже открытым ТОВ (на эту всю херню что они утроили мы потеряли 4 дня!!) кстати отдельный вопрос — почему директора отделения никогда нет на месте? Он где и чем он занимаеться когда его нет в рабочее время? причем такая ситуация каждый день!!!
Так вот что надо этому банку:
— протокл собрания (в ДИИ это не предусмотренно, есть галочка ты ее ставишь и выбираешь руководителя, серетаря, доверенно елицо) Но нет страым работникам нужна бумажка… ну ну
— приказ о назначении директора (так же есть в дии такой пункт там стаим галочку и ОПА директор назначен) но тети не понимают как это — илите принесите бумажку
— после всего они совсем запутались и начали нас отправлять к регистратору что бы мы принесли от него документы и зарегестрировали те бумажки что они хотят…
… Мы ушли… тольк не к регистратору, а в укрексімбанк — и открыли счет там за 15 минут, без единого документы предъявив дию.
НУ НУ продолжайте в том же духе.
Отвечать не обязательно, уже все решено и сделанно, не знаю много Вы потеряли или мало, время покажет.
Коментарі (2)
Ответ банка
Приватбанк
28 липня 2023, 11:56
Вітаємо.
Пакет документів, необхідний для відкриття поточного рахунку, відображено на сайті https://privatbank.ua/business/npk-biznes-kliyentiv#perelic-documentiv, який включає в себе документи, що підтверджують повноваження осіб, які мають право розпоряджатися рахунками (протоколи загальних зборів, рішення засновника(-ів), наказ про призначення, довіреність тощо).
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v0162500-22#Text
II. Відкриття банками поточних рахунків суб'єкту господарювання, юридичній особі-нерезиденту, міжнародній організації та їх відокремленим підрозділам
31. Відкриття банком поточного рахунку клієнту — суб'єкту господарювання, юридичній особі-нерезиденту, міжнародній організації та їх відокремленим підрозділам, який не має рахунку у цьому банку, здійснюється в нижчезазначеному порядку.
Особа, яка від імені клієнта відкриває поточний рахунок, повинна:
1) пред'явити паспорт або інший документ, що посвідчує особу та відповідно до законодавства України може бути використаним на території України для укладення правочинів (далі — паспорт або інший документ, що посвідчує особу), і подати документ, що підтверджує її повноваження. Фізична особа-резидент додатково пред'являє документ із РНОКПП.
3
29 жовтня 2021, 13:32
Отправляла деньги на расчетный счет через терминал, в итоге терминал выдал ошибку и мои 31 700 грн повисли в воздухе. Приватбанк вроде как расследовал это 3 дня и вернул только 30 000 грн. А 1700 грн где-то потерялись и приватбанк отказывается возвращать. Просто пропали 1700 грн.
Коментарі (2)
Ответ банка
Приватбанк
29 жовтня 2021, 14:53
Добрий день!
При перевірці та підтвердженні сбою, банк проводить повернення коштів в повному обсязі.
На жаль, ми не можемо перевірити інформацію, що вказана у відгуці, так як в заявці зазначені некоректні дані.
Звернулись до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти.
1
23 лютого 2019, 0:41
Являюсь клиентом банка с 2010 года, всегда исправно платила кредиты, доверяла банку! Сегодня столкнулась с вопиющей ситуацией! Обратилась в банк через приложение, выяснилось что меня абсолютно не проинформировали об условиях получения кредита и погашения процентов! При получении кредита банкир Валерия Литовская мне сказала, что кредит выдаётся только на карту голд, которая предусматривает дополнительные ежемесячные траты за ее обслуживание, хотя я просила обыкновенную карту, кроме того, когда я узнала что кредитный лимит, мал и меня не устроила сумма, я сообщила банкиру, что отказываюсь от кредитной карты и попросила ее порезать! Сотрудница на это мне ответила, что это возможно только лишь через 3 месяца, что являлась обманом! Когда сегодня я оформила жалобу через приложение и со мной связался сотрудник банка передо мной извинились, и сказали, что больше ничем помочь не могут! Я просила разобраться в ситуации, аргументируя, что я клиент с положительной репутацией многие годы, доверялась банку, рассчитывала на его лояльность и профессионализм сотрудников, все, что я получила в ответ, что если меня что — то не устраивает, то я могу отказаться от сотрудничества! Вот так Приват ценит и лоялен по отношению к своим клиентам! Главное навязать клиентам свой продукт, чтоб получать бонусы, а все остальное их не интересует!
Коментарі (5)
Ответ банка
Приватбанк
23 лютого 2019, 10:03
Добрый день!
Нам очень жаль, что Вы столкнулись с данным инцидентом и приносим извинения за то, что у Вас остался неприятный осадок после общения с нашим специалистом. Ситуация, которую Вы описали требует неотлагательной проверки. Уточните, пожалуйста, в личном сообщении Ваши контактные данные, чтобы мы проверили информацию и предоставили Вам ответ.
3
8 березня 2018, 21:08
Доброго времени суток. Являюсь клиентом данного банка достаточно долгое время. В целом доволен банком, удобно, быстро в меру качественно. Пока не столкнулся с списание с моей карты денежных средств на интернет ресурсе ok.ru пользователем которого даже не являюсь. Обратился в службу поддержки с данным фактом списания средств, где мне посоветовали заблокировать карту и перевыпустить ее (следовательно оплатив за выпуск карты так как она именная) ну и оформили заявку на возврат данной суммы. Спустя почти 4 месяца (4 месяца Карл) мне вернули сумму которая была списана с моей карты с пометкой сбой (описано поверхностно естественно, никакой конкретики) каково было мое удивление когда я обратился в приват для возврата суммы за выпуск карты (сумма смешная, но дело принципа). Крайне разочарован в банке, что мне только не писали, доказать что я не «олень» мне так и не удалось.
Коментарі (6)
На сторінці зібрана вся інформація про відділення Приватбанку за адресою Одеса, вул. Варненська, 7-Г . Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в Приватбанк - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  Приватбанку розташованому за адресою  Одеса, вул. Варненська, 7-Г - конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.