Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Наумчук Андріївна 2 березня 2023, 20:46
Декілька раз, на протязі двох днів, телефонувала по проблемі, що мій переказ не був нарахований на ФОП картку і лежить на розподiльчому рахунку. Просила прикріпити документ в електронному кабінеті ФОП в якому чітко вказується причина чому мені не віддаюь мої гроші.
Тому що версії, які мені озвучують постійно міняються. Хочу бачити чітко, що не так, бо зі своєї сторони я ніяких проблем не бачу. Адже реквізити не змінювались на протязі року, тобто це не перший платіж. Спочатку кошти були зараховані видно система автоматично перерозпреділила, а потім їх забрали без пояснень. Банк вкрав мої гроші — так складається думка.
І не розумію як просто можна забрати гроші з рахунку без прикріплених офіційно пояснень. Це взагалі як? а права клієнта тут якось враховуються. Є номер транзакції. І так не прості часи. Як ФОП може азагалі нормально працювати за таких умов та сплачувати податки? І взагалі спочатку вони заперечували, що ніби ці гроші у них, але в системі ФОП відслідковується. Це як?
Приватбанк
Відповідь банку
3 березня 2023, 10:16
Добрий день!
Бачимо, що ви підтвердили вирішення питання. Будь ласка, звертайтесь, якщо виникнуть нові питання — ми будемо раді допомогти.
Полезный комментарий
Наумчук Андріївна 3 березня 2023, 9:17
Проблема вирішена — пітверджею, дякую за детальні прояснення, зараз усе зрозуміло.
Andrej1990 2 березня 2023, 15:34
Оформив маме карту ПриватБанка, заметил что депозит копилка дерет 1% от суммы вклада! Обдираловка- так как сумма по депозиту набежит меньше, а если захочешь снять раньше времени то и вообще ни копейки не набежит. Та же ситуация и с департаментом (приват-вклад), тоже дерут 1% от суммы пополнения!
Приватбанк
Відповідь банку
2 березня 2023, 16:51
Вітаємо.
Інформація про тарифи є публічною і доступна на офіційному сайті https://privatbank.ua/deposit-rates.
Ви завжди можете обрати з запропонованої лінійки вклад без комісій за поповнення.
https://privatbank.ua/depozit
Den2795 1 березня 2023, 22:54
Все було добре до моменту коли приватбанк змінив умови замовлення готівки
Тепер з якогось дива стало від 300$ і не менше.При зверненні на 3700 з запитанням, а якщо у мене сума менша, що робити? Мені сказав оператор ну можете побігати по касах там буває валюта або збирати гроші до мінімуму.
З якого це дива неможливо забрати свою валюту?
Я вже мовчу про комісії.При переказі з іншого банку здирають комісію і приватбанк (при зарахуванні на будь-яку карту і твій банк з якого переказуєш.Тобто платиш подвійну комісію. Питання за що? За те що просто зарахував кошти на свій рахунок?(ладно коли ти переказуєш кошти знімають гроші але уже при зарахуванні комісія це занадто
Приватбанк
Відповідь банку
2 березня 2023, 9:58
Вітаємо.
Дійсно, мінімальна сума персонального замовлення готівки:
— 20 000 грн;
— 300 дол/євро.
Отримати готівку без попереднього замовлення також можливо за наявності в обігу каси.
Що стосується комісій при зарахуванні коштів — відповідно до тарифів карток, наведених на сайті https://privatbank.ua/platezhnie-karty:
— комісія за нецільове поповнення Картки для виплат (крім заробітної плати, пенсії, соціальних виплат) — 0,5% від суми (max 50 грн) за поповнення в межах України;
— при зарахуванні коштів на картку Універсальну комісія не отримується.
vicsrg 1 березня 2023, 19:53
До сих пор меня всё устраивало.

Намедни я решил сделать покупку на joom. На сумму 129 грн. Выбрал оплату картой, меня спросили номер, а затем дату и число на обороте карты. Я уже расплачивался на разных сайтах, после этого была проверка кодом через смс. Поэтому эти данные я считал не секретными.
Однако joom сказал мне, что всё ок, оплата произведена.

Сказать, что я был удивлён, это ничего не сказать.
С ходу возникли вопросы.
1. Это что же получается, зная номер моей карты (который известен многим), и подсмотрев две двузначные и одну трехзначную цифры с моей карты (на что достаточно трех секунд), любой шалопай может ею расплатиться где-нибудь?
2. Это что же получается, сайт joom, или любой другой сайт, где я вводил эти данные, которые считал несекретными, может теперь злоумышленно использовать их, сам, или передав третьим лицам, и списывать деньги с моей карты?

Да, я не специалист по банковским и финансовым вопросам. Обычный обыватель.
Да, я не читал тексты мелкими шрифтами, и допускаю, что всё по правилам, с которыми я согласился.

В этом случае третий вопрос — можно как-то ЗАПРЕТИТЬ снятие хоть копейки с моей карты, без моего личного подтверждения кодом с смс? Такой уровень безопасности меня вполне устроит.

ПС. Всё это на фоне воспоминаний, как приватбанк мне полчаса выносил мозг по телефону, выспрашивая у меня девичью фамилию кота моей прабабушки, когда я хотел пополнить телефон с карты на 1200 гривен, оплатить год без абонплат, а ему видите ли это было подозрительно.
Приватбанк
Відповідь банку
2 березня 2023, 8:48
Добрий день.
Оплата доступна при коректному введенні на сайті реквізитів картки, що мають бути відомі лише її власнику. Після підв’язки картки на сайті, дається згода на подальші списання з неї без додаткового підтвердження. Такий спосіб оплати не суперечить правилам платіжних систем.
Ми завжди гарантуємо збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. На нашому сайті ми зібрали правила та поради, дотримуючись яких ви не станете жертвою шахраїв — https://privatbank.ua/informational-security.
AlexVo2023 1 березня 2023, 19:09
Добрий день! Чи працює це сервіc зараз? Вже третій день намагаюсь підписати контракт і видає «Неправильний пароль, або помилка підпису» Я перший раз користуюсь, пароль точно правильний, бо я його тільки створюю. Я пробував різні сервіси і завжди ця помилка.

Просив друга перевірити в нього (він вже підписував раніше) і в нього теж ця помилка. Звернення в підтримку не допомогло, працівник не розумів тему питання і давав «корисні» поради, типу: «перевірте чи я в паролі 8 символів». Якби їх там не було, я б не зміг навіть натиснути кнопку «продовжити»
Приватбанк
Відповідь банку
2 березня 2023, 8:40
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратись в ситуації.
Проблема вирішена
elub 1 березня 2023, 17:43
Первый раз не пополнил: было сообщение «счета киевстара временно не оплачиваются». Через 15 минут деньги ушли, а результат операции «ошибка». Деньги вернулись. Звоню в банк, виртуальнаяЯна не понимает, что я хочу.Деньги ушли с третьего раза
Приватбанк
Відповідь банку
1 березня 2023, 18:16
Вітаємо.
Раді, що вам вдалось провести потрібну операцію.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб детальніше проаналізувати описаний випадок.
Анастасія Кравченко 1 березня 2023, 12:24
Звернулась до банку щоб повернути кошти, які були помилково відправлені на іншу картку (переплутала декілька цифр). Онлайн консультант допоміг мені одразу, створили заявку на розгляд цієї ситуації
Менше ніж за добу кошти повернулись)
Дякую!
Приватбанк
Відповідь банку
1 березня 2023, 15:30
Вітаємо.
Раді, що ваше питання успішно вирішено.
Наші оператори завжди поруч і готові прийти на допомогу!
Проблема вирішена
Den0001 1 березня 2023, 11:10
Решил я попробовать распиаренный депозит на три месяца со снятием наличной валюты. Опустим кривое косое вечно тормозящее и неработающее приложение приват24 и перейдем непосредственно к депозиту. Оформил я депозит. Обратил внимание что стоит галочка автопродление которую вы снять не можете. Ну с горем пополам через 2 месяца я ее снять сумел все же. И наконец то проходит три месяца. Не сплю сутки наблюдаю за депозитом и жду где заветная кнопочка «получить кеш». Но чуда не произошло в этом квесте и приват на свое усмотрение кидает самовольно деньги на универсальную карту. Ну я разумеется понял что меня тупо кинули. Набираю 3700 и что вы думаете мне сказали? Я должен был вчера прийти в отделение, упасть на колени и молить их о том чтобы они дали мне наличку. Ну я при@@@ел если честно от какой подачи). В общем очередное 100500е кидание граждан Украины от банка мошенника.
Приватбанк
Відповідь банку
1 березня 2023, 14:24
Вітаємо.
Дійсно, подати заявку на відмову від продовження вкладу можливо протягом 30 днів до закінчення строку вкладу.
Кошти зараховуються на картку, яку ви обирали при формуванні заявки на відмову від продовження. При обранні картки на екрані червоним текстом відображається інформація, що зняття готівки з картки Універсальної з комісією 1%.
Отримати готівку в касі без попереднього замовлення можливо за її наявності в обігу каси. Додатково для задоволення потреб якнайбільшої кількості клієнтів, в Приват24 була реалізована можливість попереднього замовлення готівки на зручне відділення.
Ardwark 28 лютого 2023, 21:07
Примерно начиная с 01.01.2023 года Приват перестал возвращать деньги от выигранных дискусов с Аллиекспресс www.aliexpress.com
До этой даты все было в норме с возвратами.

1. Сперва я ждал 20 дней после того как аллиекспресс вернул деньги по ARN
(ARN):74697693038920006586259
(ARN):74697693052920004625787
Думал проблема именно в аллиекспрессе, мониторил баланс каждый день, так и не дождался увеличения баланса.
Но все это время уведомления были в выписке приват24, но они не плюсовали баланс.
Внимание теперь самое интересное.
Оказывается что история прошлых месяцев может меняться, например у вас было 01.01.2023 на карточке 7500 грн
но когда вы делаете выписку за февраль с 01.02.2023 по 28.02.2023 то вы ведите Фейковые возвраты по выписке которая не совпадает
с финансовым документом (ARN) что приведены выше и баланс текущий у вас сходится. Но фишка в чем, оказывается при такой выписке ваша история поменялась и 01.01.2023 на карточке было не 7500 грн
а ровно на 1390 грн меньше там было 7500−1390=6110 грн. И по текущей выписке я действительно наблюдаю 2 фейковых возврата которые не сходятся по дате, уведомления пришли например 7 и 21 февраля, а реальная оплата от аллиекспрес пришла по ARN официально 9 и 23 февраля, кстати если у кого проблемы с находкой ARN то даю ссылку где автоматически вы получите ARN — https://h5-global.alimebot.aliexpress.com/intl/index.htm?from=nJ1P7vJ0L2&
Получается что менеджеры совершенно не хотят, не могут, не умеют и не понимают как решить данную задачу. Они не видят представленных доказательств и всячески доказывают что история баланса
чуть ли не каждый день может меняться, и это норма вообще. От куда вы там помните что у вас было 2−3 мес. назад. какой баланс и какая сумма.
Но так как я этим вопросом активно занимался и мониторил то у меня имеются скриншоты за баланс на 01.01.2023 дату. Который является доказательством и как минимум большим вопросом.
Еще стоит отметить что сумма на 01.01.2023 которая была 7500 грн вообще не участвовала в оплате с текущего числа оплаты были позже, первая оплата снялась 2 января, а вторая оплата снялась 15 января,
соответственно уведомления пришли 7 и 21 а оплаты по ARN 9 и 23 февраля.
Когда я запрашиваю выписку или какие либо подтверждения по ARN номерам, что бы предоставили какие ли бо доказательства что и куда поступило, ответ очень странный,
совершенно ничего немогут предоставить. Тогда я спросил, а зачем вам вообще были нужны от меня ARN от Алиекспресс если вы по ним совершенно ничего не видите?
В общем судебный процесс на носу, буду собирать документы, подавать в суд. А так же создавать множество новых интересных статей по данному вопросу и учить людей боротся против
Вот такого хитрого исторического баланса который меняется спустя 2 месяца в отрицательную сторону.
Так что следите за своим балансом внимательно и если вы увидели выписку у себя то это не значит что ваши деньги вам по выписке вернули, может быть такое что у вас 2−3 месяца назад был баланс на пару тысяч меньше, вы вполне могли забыть этот тонкий нюанс.
Приватбанк
Відповідь банку
1 березня 2023, 10:39
Вітаємо.
Інформація про повернення відображена у виписці.
Якщо ви не згодні із наданою в особистому кабінеті випискою та наявним балансом, повідомте, будь ласка, в приватному повідомленні свою версію розрахунку витрат, щоб ми допомогли розібратися.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
08186445 28 лютого 2023, 20:57
ділюсь неприємною історією.
Сьогодні 28.02.2023 — 00:22 списались кошти 89.90 EUR це -3 619.44 грн. отримувач AMAZON.
усе б нічого, тільки я цього платежу не робив.
на амазоні я до нового року робив замовлення уперше в житті, замовляв ліхтарі.
Ось увечері помітив недостачу, подзвонив у банк. Дівчина створила заявку на повернення, та заблокували данну карту. Цікаво як швидко питання вирішеться, і мені повернуть мої гроші. дякую!
Приватбанк
Відповідь банку
1 березня 2023, 10:10
Вітаємо.
Регламент розгляду заявки на оскарження операції становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. І разом з тим, ми докладаємо максимум зусиль, щоб рішення було позитивне для вас.
roznat 28 лютого 2023, 15:12
Сьогодні, 28.02.2023 в 13.32 звернулась за допомогою до Приватбанку, мене з'єднали з оператором Олегом. Це дуже висококваліфікований фахівець своєі справи, толерантний, людяний, доброзичливий і терпеливий фахівець. Він уважно вислухав і допоміг вирішити банківські питання та питання цифрового підпису, приділивши час. Щиро йому вдячна! Побільше б таких толерантних працівників Привату!
Приватбанк
Відповідь банку
28 лютого 2023, 17:11
Вітаємо!
Дякуємо за ваш відгук! Ми завжди поруч і раді допомогти :)
Проблема вирішена
SvitiS97 28 лютого 2023, 12:39
Оформили страховку несколько лет назад, деньги по сей день снимают. Сейчас заболела и обратилась в приватбанк за помощью, на что мне сказали что с той компанией они больше не работают. Вопрос: куда уходят мои деньги???
Приватбанк
Відповідь банку
28 лютого 2023, 13:58
Добрий день!
Банк не проводить списання по раніше укладеним договорам зі страховими компаніями, з якими припинена співпраця. Радимо переглянути вашу виписку по картці в Приват24.
Також зазначимо, що після припинення співпраці з компанією, яка надає страхові послуги, банк відправляв вам пропозиції по зміні страхової компанії за договором. Так як вами не було обрано іншу страхову компанію — договір не був продовжений на новий строк.
Якщо у вас є питання по тим чи іншим списанням, які на вашу думку були проведені за страховку, будь ласка, надайте нам скріншоти з виписки по цим операціям. Ми допоможемо розібратись.
Nataliia19469 28 лютого 2023, 1:07
Страхування оформлено вже давно, тобто більш ніж два роки Приват Банк отримував кошти від мене. Але коли і мені необхідно було отримати кошти від банку по страхуванню мені відмовили, але не одразу. Розірвана зв’язка в коліні та операція через це, як виявилося не є підставою для виплати коштів за страхування. Документи подав через тиждень після операції. Спочатку їх не правильно прийняли і тому не нараховували. Потім мені знову довелося подати документи, які розглядали ще два тижні і навіть не повідомили про відмову. Була просто тиша. Коли зателефонував на гарячу лінію, щоб уточнити чому і досі немає виплат, з’ясувалося що це не страховий випадок. Але при цьому просили не писати поганих відгуків, мовляв це не ми це страхова компанія. Хоча до заключення договору про страхування співали зовсім іншу пісню. Розірвав усі договори з Приват Банк і плану ще й рахунки усі там закрити. Не рекомендую!!!
Приватбанк
Відповідь банку
28 лютого 2023, 10:00
Добрий день!
Рішення про виплату компенсації при отриманні травми чи захворюванні приймає страхова компанія на основі договору страхування укладеному між нею та клієнтом. Договір страхування має перелік діагнозів/захворювань по яким передбачена страхова виплата. В свою чергу банк надає зручний сервіс для оформлення страхування та сплати страхових платежів. Ми звернулись до вас в приватному повідомленні для уточнення контактних даних та перевірки інформації.
Проблема вирішена
Володимир С 25 лютого 2023, 19:32
07.02.2023 прийшло повідомлення в приват24: Обслуговування рахунків призупинено у зв’язку з п. 1.1.3.2.6 УіП. Після перевірки з вами зв’яжеться співробітник банку.
Через 1−2 дні пройшов перевірку особистості в приват24(ввів всі дані, паспорт і т.д.). Ніхто не дзвонив, тому запросив дзвінок на 3700. Відповіли, що нічого не знають і можуть сказати хіба якийсь там номер в реєстрі досудового розслідування. Запитав, що мені робити — сказали, не знають. Я так зрозумів — щось, пов'язане з шахрайством. Для мене це, м’яко кажучи, був шок, бо ніколи і близько не займався шахрайством і можу пояснити кожну операцію. Інколи продаю на олх деякі речі, які не потрібні мені, тому, підозрюю, що це міг хтось з того контингенту западло зробити. З такими і москалів не треба.
Так, як я працюю в енергетичній структурі, ще й на об'єкті, який неодноразово піддавався ракетним ударам, то вільного часу взагалі не було.
Приблизно через тиждень передзвонили з приватбанку і сказали, що розривають договір і що можу написати заяву на перевід коштів на рахунок іншого банку. На запитання Як так, чому?, чіткої відповіді не отримав. Ось так, за кілька днів все зробили без мене.
Це ще не все. Десь через тиждень взяв накінець вихідний, поїхав в відділення привата (в сусідньомі місті). Пояснив ситуацію. Працівник каже «Добре, дзвоніть на 3700». Набираю, а там кажуть, що вже надали мені відповідь і навіть не з'єднують. Вирішили йти в правоохоронні органи. Пішов в поліцію, може там дадуть щось на мене. Так ні. В поліції сказали, що ніякої справи не бачуть на мене.
Тому, як результат, хтось щось написав на мене. Не знаю, хто. Не знаю, що. Банк нічого не знає. Але рахунок хоче закрити.
Чи є вихід з цієї ситуації?
Приватбанк
Відповідь банку
26 лютого 2023, 10:54
Вітаємо.
Відповідно до статті 55 Закону України «Про банки і банківську діяльність» відносини банку з клієнтом регулюються законодавством України, нормативно-правовими актами Національного банку України та угодами (договорами) між клієнтом та банком. Для врегулювання ситуації яка виникла вам необхідно звертатися до правоохоронних органів України.
DDR2 25 лютого 2023, 18:18
у меня в банке лежит несколько тысяч долларов, + получаю зарплату. есть кредитный лимит в 300 грн, хотел сегодня повысить на 35 грн до 335 грн, чтоб сделать покупку с Алиэкспресс и мне было отказано!
еще раз и медленно: в клиента тысячи баксов + зарплата и банк боится повысить кредитный лимит клиенту с 300 до 335 грн!!!)
я подумал это глюк в системе, перезвонил на 3700, оператор Оксана томным голосом сказала, что программа банка так решила и обжалованию не подлежит…
ну нет, так нет. в понедельник закрою кредитную карту и попрощаемся с кредитными услугами банка навсегда, перейду в другой банк, для которого установить кредитный лимит клиенту в 335 грн не будет финансовой проблемой!

доллары я тоже заберу в течении пары месяцев, на всякий случай… мне не нужен больше такой «прикоцаный» банк.
Приватбанк
Відповідь банку
26 лютого 2023, 11:00
Вітаємо. Приносимо вибачення за отримані незручності. Варто позначити, що будь-яка величина кредитного ліміту визначається та встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів. В подальшому банк може переглянути своє рішення та підняти ліміт.
Проблема вирішена
Диана Ковальчук 25 лютого 2023, 12:13
На одном сайте решила заказать телефон т.к не было наложки заказала через безопасную оплату. После оформнения заказа деньги сняли (16.02.23) продавец заявил что товар был в наличии и отправит на следующий день. через 2 дня попросила номер накладной, он проигнорил. я заходила утром и вечером на сайт почты и смотрела есть ли на мое имя посылка. Ответили мне 20.02 что были выходные и товар идет со склада. Спросила с какого склада идет, и почему так долго, он проигнорили и больше не отвечали. Я написала другому консультанту на сайте, она также сказала что отправит завтра (23.02). 24.02 я написала обоим работникам этого сайта они не отвечали. 25.02 позвонила в приват и обьяснила ситуацию, они оформили заяву на возврат средств, и посоветовали обратиться в полицию … теперь я пытаюсь понять, то есть приват отравил деньги продавцу, хотя товар я не получила и вряд ли получу и мне даже не обещают что я получу деньги назад
Приватбанк
Відповідь банку
25 лютого 2023, 13:16
Вітаємо.
В описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Seductor 24 лютого 2023, 19:27
Почему все, шо у нас становится государственным, превращается в гуано? Пора прощаться с приват банком! Галимое обслуживание, куча проблем. Не возможно по толку осуществить денежные переводы через интернет банкинг, куча нелепых вопросов, итог заблокированая карта. Разблокировать карту не могут даже в течении суток. Неудобно пользоваться интернет банкингом, галимые проверки безопасности. Проблема со снятием наличных с банкоматов. Плоблема снятия депозитов в любой валюте, в том числе и в гривне. Куча мошенников вьют вокруг приват банка в том числе я так понимаю бывшие работники. Или есть знакомые работников. Банк продаëт информацию о клиентах третим лицам.Медленные переводы через банк. Вечные очереди в отделения. Некомпетентные работники. Это касается не одного отделения приват банка, а целого ряда отделений по стране и самого главного офиса. А так же колл-центра. Банк слишком много о себе возомнил. Считают клиентов за лоха. По непонятным критерием блокирует счета. Отмазка, «можно оплачивать картой» не канает, закрывайся, банк! Крайне не советую ни кому. Разве что рашистам. Пусть мучаются с такими банками. Нам такое нетреба!
Приватбанк
Відповідь банку
24 лютого 2023, 20:36
Добрий вечір!
Ми піклуємось про безпеку коштів клієнтів та перепрошуємо, якщо необхідність додаткового підтвердження платежу доставила незручності. В ситуації, коли ризиковий або нетиповий для клієнта платіж випадає на додаткову перевірку підтвердити проведення операції можна звернувшись в підтримку. При цьому, фахівець підтримки має ідентифікувати клієнта задавши питання, відповіді на які знає лише власник картки. Ця процедура покликана вберегти ваші кошти від шахраїв та впевнитись, що операцію проводить саме власник картки.
ПриватБанк неухильно дотримується правил конфіденційності і не передає дані клієнтів третім особам, за виключенням вимог чинного законодавства. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності.
Ми постійно працюємо над покращенням сервісу і даємо змогу клієнтам проводити велику кількість операцій дистанційно через Приват24, банкомати та ТСО. Якщо ж візит у відділення все ж необхідний на нашому сайті можна переглянути графік роботи відділення і час його найменшої завантаженості.
На жаль, нам не вдалось вас ідентифікувати за даними з відгуку. Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію щодо блокування картки і звернення в підтримку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sky007 24 лютого 2023, 17:18
Мошенник 5375 4115 0084 2823. Просит предоплату, а потом долго не отправляет товар, а когда отправляет то там мусор который ты не заказывал. Посылка отправлена от имени Паламарчук Александр Викторович
Приватбанк
Відповідь банку
24 лютого 2023, 18:40
Добрий вечір!
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Добрый день, сначала списали деньги, но я его не осуществлял, мне сказали что вернут, действительно вернул., потом опять списали чеки есть
Приватбанк
Відповідь банку
24 лютого 2023, 18:36
Добрий вечір!
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контактні дані та деталі ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Defender NBU 24 лютого 2023, 9:18
Добрый день, многие люди нашли лазейки обходить запрет по переводу грн за рубеж используя местные почты.

Перевод или пополнение счета валютой через почты происходит на стороне украинских банков как покупка (оплата услуг почты, установлен МСС покупки, а не перевода) хотя на самом деле именно грн переводится на зарубежные счета что на данный момент запрещено НБУ.

В этом были замечены следующие почты:
⁃ POSTA BRATISLAVA (Словакия, все отделения почт в стране, название мерчанта напр. «BRATISLAVA» изменяется в зависимости от города)
⁃ AN POST MONEY (Ирландия)
⁃ POCZTA POLSKA (Польша)

В вашем банке на данный момент не ограничена оплата этим мерчантам.

Прошу вас подробно изучить и разобраться в ситуации, а также пресечь отток гривны зарубеж.
Приватбанк
Відповідь банку
24 лютого 2023, 12:32
Добрий день!
Наразі ПриватБанк вже обмежив такі операції. Дякуємо за сигнал!

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк / Відгуки про Приватбанк 📝