Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Loveless 2 грудня 2022, 1:22
Нужно ли как-то комментировать этот отзыв? Одна звезда Привату заслуженно за нарушение Конституции Украины и просто отвратительное отношение к огромной части своих клиентов. Отвратительно.
Приватбанк
Відповідь банку
2 грудня 2022, 9:29
Доброго ранку!
ПриватБанк є державним українським банком, тому наша позиція у питанні мови та держави завжди була непохитною і видалення російської мови з додатку Приват24 стало лише питанням технічного відключення.
Проблема вирішена
0sadow0 1 грудня 2022, 14:21
Замовляв кошти в касі, коштів немає заявка опрацьована, замовити ще раз не можу тому що пише що є заявка, в чаті підтримки пишуть що активних заявок немає, в підтримці по телефону чекаєш 100 годин потім прошуть підтвердити особистість і задають 100 питань, пізніше кажуть що ви не відповіли на питання, вам допомогали і зробити нічого не можуть.

Повний бардак, обслуговування просто на рівні 00000
Приватбанк
Відповідь банку
1 грудня 2022, 16:00
Вітаємо. Ваше питання було передано відповідним фахівцям, за результатами розгляду якого з вами буде проведено зворотній зв'язок.
OvsienkoYulia 30 листопада 2022, 18:14
30.11.2022 приват банк незаконно забрал мои деньги себе, под видом непонятных мошеннических действий, на мой вопрос указать операцию по которой есть у них вопросы, сказали обращаться в суд. Сама я занимаюсь арбитражном и на все их просьбы всегда представляла им данные про операции. На требование указать время, дату операции по которым у них вопросы, они сказали обращайтесь в суд там вам скажут что предоставлять. Другими словами незаконно отжали у меня 10000 грн
Приватбанк
Відповідь банку
30 листопада 2022, 19:50
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити контакти та допомогти розібратися в ситуації.
Проблема вирішена
K12 K12 30 листопада 2022, 0:35
25.11.22 у 18.00 в місті Бурштин, знімав з монокартки гроші в банкоматі Приватбанку на суму 7500 грн, по видачі готівки не стало світла, банкомат гроші не видав, а в додатку пише, що гроші зняті, працівники приват банку, відділення якого знаходиться біля самого банкомату порадили одразу зареєструвати дану проблему подзвонивши на номер 3700, подзвонивши на даний номер, мені перетелефонував віртуальний помічник Яна, сказала, що всі оператори зайняті, я довго не чекаючи подзвонив до оператора з монобанку і вони сказали, що заявку зареєстрували,і ближчий час зімною зв’яжуться, на другий день прийшло повідомлення від монобанку на пошту, що до 8.12.22 якщо не прийдуть мені кошти від приват банку, монобанк подаватиме скаргу в платіжну систему, я прочекав 4-дні, завтра буде 5-тий день, а «МОЇ» гроші мені так і не прийшли, скажіть, будь ласка, чому так довго розглядається заявка, я ж ті гроші не зняв, гроші залишились, чому мені їх ніхто не повертає??? Це не 100 грн щоб я чекав до 8.12.22 сума велика, дуже не задоволений роботою приват банку…
Приватбанк
Відповідь банку
30 листопада 2022, 10:39
Вітаємо.
Якщо ви знімали кошти з картки не ПриватБанку, та кошти були списані з картки, банк, що випустив картку, формує запит на повернення коштів відповідно до правил платіжної системи. При наявності деталей запиту, зможемо прискорити відповідь.
allazus1980 29 листопада 2022, 22:22
29 листопада 2022 року я знімала в банкоматі # 7880597 Альфа банку, що знаходиться за адресою місто Бориспіль, Київської області, вулиця Київський шлях, 67 готівку у сумі 5000 (п’ять тисяч) гривень з картки Приват банку. Банкомат готівку мені не видав, а на екрані було написано «ліміт часу вичерпано» і віддав картку. Потім я перевірила стан рахунку у мобільному застосунку в виявилось, що гроші списано у сумі 5000 гривень. Поверніть мені будь ласка мої кошти.
Приватбанк
Відповідь банку
30 листопада 2022, 10:37
Вітаємо.
За вашим зверненням вже була створена заявка на оскарження операції.
Проблема вирішена
Kuznetsov123 29 листопада 2022, 19:14
Приват, просьба сообщить на мой е-адрес СПИСОК ДЕЙСТВУЮШИХ банкоматов в г. Лозовая Харьковской обл., т к все ваши данные о банкоматах привязаны к карте без пометок работают / заряжаются ли они. На карте потом я их и сам найду и выстрою маршрут, а разбираться в ваших картах на маленьком экране смартфона очень затруднительно. В приложении П-24 вы вообще требуете геолокацию, а мне нужны адреса не рядом с мои месторасположением. И общее пожелание убрать с карты неработающие отделения и банкоматы конкретно в г. Славянск Донецкой области. Заранее благодарю за оперативный ответ.
Приватбанк
Відповідь банку
29 листопада 2022, 19:54
Вітаємо.
Повідомити, в яких банкоматах наразі є кошти, на жаль, немає можливості. Хочемо підказати, що зняти готівку до 6000 грн на 1 чек ви можете і в торгових точках через POS-термінал, зробивши покупку на будь-яку суму. Сервіс зняття готівки працює по всій мережі магазинів в різних містах: Сільпо, Fozzy Group, Клевер Сторс, Аптеки 911.
Працює не по всій мережі, але географія постійно розширюється: Варус, Подорожник, Мед Сервис, АНЦ, Новус, Апельмон, Розетка.
Кількість магазинів регулярно збільшується.
До вашої уваги також перелік чергових відділень, які працюють, коли немає світла:
https://static.privatbank.ua/files/dutyDepartments.pdf
Банкомати й термінали обслуговування у відділеннях також працюють.
Проблема вирішена
Marina Timchenko1234 29 листопада 2022, 5:12
Відділення за адресою: Одеса, вул. Балківська, 30
Здравствуйте, никогда не думала что прийдётся писать разочарованный отзыв о приват банке сюда, но к сожалению пришла и моя очередь. Вчера 28.11.2022. у меня с кредитной карты сняли деньги двумя транзакциями на сумму 21840 грн без звонков с банка, без подтверждающих смс и кодов. На сайты я не заходила, свой номер карты нигде не вводила, я вообще эту карту с собой никогда не носила и нигде не рассчитывалась ею. Во время моего разговора по телефона с матерью у меня прошли эти две транзакции. Как так? Я ничего не подтверждала, вся история есть в прива 24. Естественно я увидев уведомление в приват 24 снятии денег сразу позвонила на горячую линию банка, мне подтвердили снятие с како-го сайта мне не известного, заблокировали карту, приняли две заявки на возвращение денег и сказали ждать решение от 42 до 120 дней. Естественно я написала заявление в полиции и в киберполицию так же. Я просто в шоке от того насколько деньги не защищены в этом банке их так просто может снять кто угодно. Как сказал мне сотрудник банка что мол может был ещё у кого-то доступ к приват 24, я говорю нет не был, только у меня и вы же историю мою видите, он ответил что да ситуация странная, но пока я буду ждать решения от банка до 120 дней, то мне всё равно надо будет платить этот долг. Я очень сильно переживаю из-за этой истории, не могу вообще представить как банк не перезвонил и не подтвердил одно крупное снятие и затем сразу же второе ?? Ничего от банка не было!!! Подскажите пожалуйста может кто знает как правильно подать иск в суд на этот банк? Или может кто знает к кому можно обратиться в Одессе, буду благодарна любой информации. Хочу подготовится по максимуму, так как вижу насколько приват банк «дорожит» своими клиентами и так же «помогает» своим клиентам!
Приватбанк
Відповідь банку
29 листопада 2022, 10:01
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що з вами трапилася подібна ситуація.
Дані оплати могла пройти тільки при володінні інформацією про номер карти, СVV коді і термін дії. Спробуйте згадати, чи не було у когось доступу до вашої картки.
За вашим зверненням були сформовані запити на оскарження операцій до міжнародної платіжної системи.
Регламент розгляду такої заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи.
Зі свого боку ми зробимо все можливе, щоб допомогти в вирішенні питання.
Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
Сергей Т 29 листопада 2022, 2:03
Я обратился в поддержку Приватбанка по номеру 3700. Мне перезвонили и через виртуального помощника Яна меня соединили со специалистом Натальей.
Она не осталась безучастной к моей проблеме, помогла мне разобраться и помогла составить обращение в службу поддержки. Первый раз пишу отзыв на обслуживание в Приватбанке и хотел поблагодарить её за помощь и участие в моей проблеме. Так же хотелось поблагодарить её руководителей за то что они нашли такого прекрасного, вежливого и участливого сотрудника. Действительно Приватбанк банк № 1.
Приватбанк
Відповідь банку
29 листопада 2022, 9:47
Вітаємо.
Наталія буде вдячна, що ви залишили відгук, ми ж свою чергу вдячні, що ви з нами :)
Проблема вирішена
Alex3179 28 листопада 2022, 20:33
Самый ужасный банк.Не скачивайте мобильное приложение Терминал.Через 2 недели пользования перестали поступать средства на расчетный счёт.Когда я начал требовать несчастные 100 т грн вернуть они ещё и заблокировали все мои карты.Я нахожусь в Бердянске, а они говорят обратитесь в правоохранительные органы.Вы там вообще что ли рехнулись! В какие органы.Оставили меня без средств к существованию, подозрительно им показались 100 т.Отказываються закрыть с мной мои счета.Они теперь Боги, люди виновны без всяких судов.Верните деньги ворюги! Никакие официальные документы не предоставляют.Бегите с этого банка, крадут деньги без суда и следствия, по своим усмотрениям.Кому интересно звоните, все расскажу+380944972021
Приватбанк
Відповідь банку
29 листопада 2022, 9:26
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення'
банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене.
Для отримання офіційної відповіді ви можете надіслати запит на адресу для кореспонденції: вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна
Проблема вирішена
Viktoriiam 28 листопада 2022, 15:34
Намагалася обміняти в банкоматі купюру $100 і зарахувати кошти на картку. Банкомат забрав купюру, виникла якась помилка і кошти на картку не зарахувалися, а купюру банкомат теж не повернув. Це було рік назад. Тоді мені сказали купюру треба перевірити і це займе місяця три. В результаті я дзвонила в банк дуже багато разів, а відповідь була: очікуйте перевірки, з вами зв’яжуться. Пройшов рік, ні купюри, ні коштів мені не повернули. Так як дії банку носять ознаки шахрайства, мабуть, буду вимушена звернутися до правоохоронних органів.
Приватбанк
Відповідь банку
28 листопада 2022, 18:16
Добрий вечір!
Передали питання колегам. З вами додатково зв'яжуться.
Проблема вирішена
Олександр Сокологорський 28 листопада 2022, 14:28
Добрий день. В мене декілька запитань до Приват банку.
1. Чому в місті Горішні Плавні працює тільки одне відділення вашого банку? Чисельність населення 50 тис. чол. Із-за цього в одному відділенні завжди кілометрові черги не на одну годину. Ніхто за чергою не слідкує, не запитує, хто і куди стоїть. Люди між собою завжди сперечаються, хто за ким займав, та хто коли прийшов. Чому немає амбасодора ОДНОГО відділення, який зміг би трохи тримати порядок?
2. Чому людина має приходити на відділення, висидіти годину в черзі, а потрапивши до менеджера (Тетяна) дізнатись, що немає пластику аби видати нову карту.
Мені повідомили, що термін всіх карток подовжено на 12 міс, але сама карта вже зношена і потребує негайної заміни, оскільки є варіант, що наступного разу банкомат її просто не віддасть, а «зажує». Карта 4 роки в активному використанні.
На моє запитання, то коли ж буде пластик, менеджер відповіді не надала, лише сказала, що я маю приходити протягом тижня і запитувати чи не з’явився пластик.
Приват Банк, з вами все ок???
Тобто в мене більше немає роботи, сім'ї чи своїх справ, а я маю щодня ходити запитувати чи є пластик? А, якщо він є, знову висидіти годину в черзі??
Мені не потрібна діджитал картка, а потрібна сама звичайна — зарплатна.
Тобто, щоб «тюхати» всім підряд свою Універсальну, то пластик чомусь у Приваті безкінечний, а щоб отримати нову, зарплатну карту — пластик закінчився.
Дуже дивна робота вашого банку.
Як залучати нових клієнтів, отримувати кошти від них на депозитні рахунки та отримувати комісію за свої послуги, то Приват банк в передових. А як надати пластик для ОДНОГО відділення, то тут проблемка у вас?
Чекаю на вирішення мого питання!
Дякую.
Приватбанк
Відповідь банку
28 листопада 2022, 15:15
Добрий день!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Ми даємо змогу проводити необхідні операції через дистанційні канали, як то Приват24, термінали та банкомати, щоб клієнти мали змогу не гаяти зайвий час на візит до відділення.
Що ж до описаної вами ситуації, то інформація передана для перевірки профільним фахівцям. На зараз ми бачимо, що у відділенні є картки для виплат, в тому числі Gold рівня. Наші колеги зв'яжуться з вами після проведення перевірки за ситуацією.
VIKTORIA2021 28 листопада 2022, 14:18
Відділення за адресою: Одеса, вул. Маршала Говорова, 10-Б
В отделение был сделан заказ на получение перевода. Все подтвердили, приходите. По итогу, нет света, нет генератора. Связаться с банком невозможно, они часами «заняты все операторы». Невозможно узнать информацию, где есть отделения с генераторами.
Приватбанк
Відповідь банку
28 листопада 2022, 15:18
Добрий день!
Для зручності клієнтів ми розмістили на нашому сайті інформацію по відділенням, які працюють автономно і продовжують обслуговувати клієнтів навіть у разі відключення електропостачання. Ви можете переглянути список чергових відділень зайшовши на наш сайт https://privatbank.ua/ і натиснувши на кнопку вгорі «Чергові відділення».
Проблема вирішена
Mykola888 28 листопада 2022, 13:38
Близько 11 ранку намагався поповнити рахунок телефону. При підтвердженні платежу нічого не відбувалося, в додатку просто викидало на головну сторінку.
Після третьої спроби поповнити рахунок побачив в додатку сповіщення, що є проблеми з роботою і не рекомендується повторювати платежі.
В 11.19 зателефонував оператору, повідомив про ситуацію, почекав 2 хвилини поки вона щось перевіряла, після чого оператор мене запевнила, що ці операції не зареєстровані і відповідно жодного списання коштів не буде.
Після чого, з 12.30 до 13.00 списало 540 грн трьома платежами.
Після цього зателефонував оператору ще раз, і вона каже, що повернути гроші не можуть, бо оператор зв’язку не повертає гроші.

Не рекомендую Приват24 нікому, пора закривати карту і переходити в адекватніший банк.
Приватбанк
Відповідь банку
28 листопада 2022, 14:18
Добрий день!
Наші колеги перевірять інформацію та зв'яжуться з вами за результатом.
Проблема вирішена
Nartukkv 28 листопада 2022, 11:57
Відділення за адресою: Львів, вул. Сихівська, 8
Доброго дня!!!
Користуюсь приватом вже більше 15 років, і як фізособа,і як підприємець. Сьогодні стикнувся з ситуацією що хтось замовив кошти на зняття (100 000) на сихівській 8, при тому що я знаходжусь далеко від Львова на лікуванні після поранення. Мій телефон я нікому в руки не давав, я зараз один в квартирі проживаю, пароль і доступ до Приват24 ніхто крім мене не має. Поясніть як таке може відбуватись? Хто може замовити готівку крім мене, якщо телефон біля мене постійно? Може вам пора поміняти керівника відділення? Можливо це вона вчиняє шахрайські дії або просто займає посаду, з якою не справляється?
Приватбанк
Відповідь банку
28 листопада 2022, 12:29
Добрий день!
Наші колеги перевірять інформацію та зв'яжуться з вами за результатом перевірки.
demchyka87 28 листопада 2022, 10:52
Я користуюсь Приватом уже багато років. Не подобаються високі проценти за переказ коштів на карту, в тому ж Моно таких комісій немає. Тому карту приват банку використовую частіше для покупок Оплата Частинами. Тут нарікань немає, все чітко та зручно. Подобається що розбивають на велику кількість платежів і можна вигідно придбати якийсь дорогий товар.
Приватбанк
Відповідь банку
28 листопада 2022, 11:30
Добрий день!
Дякуємо за ваш відгук! Ваша оцінка мотивує нас бути кращими і надавати ще більш зручні сервіси. Що ж до комісій, то зайвих витрат на них ви можете уникнути ознайомившись з актуальними тарифами по карткам. Це можна зробити на нашому сайті https://privatbank.ua/. Так, наприклад, при переказі з картки для виплат на універсальну комісії немає.
Ирина Гулевская 26 листопада 2022, 23:13
25.11.22 банкомат не выдал деньги, перегрузился и всё, 1000грн снял, но не выдал (в г. Киев, магазин Метро, ул. Закревского, позвонила, приняли заявку, прошли сутки, в ответ не было инкассации, серьёзно? если б я банку должна была, то уже б комиссия, пеня б была, а тут, ну извините, это мои деньги, на основании чего до сих пор не приехал инкассаторы проверит терминал, который на глазах потом раз 5завис, или это норма?(а потом ой, простите, зачем мне их простите, пусть и неустойку платят, как те кто вовремя не отдают (
номер заявки 25871083
Приватбанк
Відповідь банку
27 листопада 2022, 10:54
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою банкомату.
На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Николай N13 25 листопада 2022, 23:20
Хочу розпочати з того, що з Приватбанком працюю близько п’яти років. Нещодавно трапилося наступне, при знятті готівки з терміналу несподівано вимкнули електропостачання та термінал дав збій, кошти банкомат не видав, а списання пройшло. Я відразу зробив заявку про повернення коштів, та мене повідомили про те що повернення коштів відбудеться після інкасації. Сума була не малою, але відразу після інкасації на протязі трьох діб мої кошти було повернуто))) Тому хочу подякувати працівникам Привабанку, перш за все що Ви виконуєте свою роботу сумлінно та добросовісно)))
Приватбанк
Відповідь банку
26 листопада 2022, 8:41
Вітаємо. Завжди раді допомогти якнайшвидше вирішити питання клієнтів :)
Андрій Селегей 25 листопада 2022, 14:54
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Гагаріна, 7
Хочу подякувати керівнику відділення № 66 м. Дніпро, що знаходиться за адресою Пр. Гагаріна 7 Торопу Богдану Олеговичу за професіоналізм та комплексний доброзичливий підхід до клієнтів. Дякую!
Приватбанк
Відповідь банку
25 листопада 2022, 17:03
Вітаємо.
Обов’язково передамо Богдану Олеговичу. Задоволений клієнт — найкраща мотивація!
Проблема вирішена
SERJIO011 25 листопада 2022, 12:18
25 листопада 2022 року у м. Києві по Гната Юри у Велмарті, знімав кошти через банкомат. Банкомат кошти не видав, з картки списав. Звернувся до чат бота. Приват кошти повернув і при розмові підтвердив збій. АЛЕ. Але прийшло повідомлення, що приватбанк заявку прийняв в роботу. І рішення буде через 14 днів. І якщо, увага, збій не підтвердиться, то кошти приватбанк буде змушений повернути собі, а мене зробити боржником. Отакої. Банк тепер і мене винуватим зробить. Вся операція була при свідку, який підтвердить, що кошти банкомат не видав.Прошу зафіксувати заявку про махінації приватбанка.
Приватбанк
Відповідь банку
25 листопада 2022, 13:37
Вітаємо.
За вашою заявкою ми отримали підтвердження збою. Приносимо свої вибачення за незручності.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
antonlynnik 25 листопада 2022, 10:54
ситуація:
13/05/2022
у відділенні Приват Банку
за адресою м. Фастів, вул. Соборна, буд. 20
вносив кошти через термінал Ts212114
при внесенні, 100 доларів застрягли у терміналі.(та не були зараховані мені на картку)
я одразу звернувся до співробітників банку.
один із співробітників намагався її вийняти та порвав її.
(банк підтверждуе наявність відео на якому видно як співробітник віділення намагаеться вийняти НОЖИЦЯМИ купюру)

на що далі мені було рекомендовано звернутися за номер 3700 та залишити заявку
(нехай самі спробують залишити заявку на 3700)

я звернувся через чат у додатку приват24

1) було зареєстрована заява 24674333
на яку прийшла відмова, нібито інкасація не показала порушень

2)я зареєстрував ще одну заяву 24682653
на яку теж прийшла відмова, нібито інкасація не показала порушень

3)я звернувся ще раз
і знову прийшла відмова.

4)з четвертого звернення вони таки знайшли 100 дол.

5)далі банк мені розповідає що чекають експертизу НБУ на протязі 70 днів.
при цьому співробітник називає мені номер заяви: 32936119
яку я взагалі не бачу у реєстрі заяв.

6)я звернувся до НБУ с проханням допомогти
після чого я отримав декілька дзвінків від банка.

7)31/05/2022 — я отримав дзвінка від співробітника банка.
який сказав що банк знайшов якісь сліди плісняви на купюрі.
та я можу їхати у Білу Цервку (вносив кошти у Фастові, так між словом) та забирати свою ПОРВАНУ БАНКОМ купюру.

8) 2022−11−25
отримав відповіть від банка про те що пони отримали відповідь від НБУ про те що
«Згідно акту НБУ купюра визнана значно пошкодженою (має забруднення, плями, колір яких контрастує з кольором навколишнього зображення або навколишньої незадрукованої ділянки банкноти, внаслідок забруднення має свічення під дією ультрафіолетових променів по всій площині банкноти).»

за посилання фото курюри
та акт нбу
https://drive.google.com/file/d/1CBTQfjCPr2D8b_ZhwSAK0sXlx0Nop8ao/view?usp=share_link
https://drive.google.com/file/d/1gpitOYsHNeztvG1ZXlMxcadRA45K4qJB/view?usp=share_link

банк цілеспрямованно шукає привід кинути кліента на 100 дол.
три рази взагалі заперечували наявність проблеми.
далі починають шукати якісь варіанти відмовити.
(при тому що є ВІДЕО яке вони підтверджують)
вони так наполегливо хочу мене кинути що я цілком допускаю що і бруд був нанесенний їми самими навмисно.

прошу допомогти знайти управу на цю структуру.
куди звертатися, що робити?
Приватбанк
Відповідь банку
25 листопада 2022, 11:30
Вітаємо.
Ваше питання було детально розглянуто банком та надано зворотній зв`язок.
Додатково вам була направлена офіційна відповідь банком з даного питання.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.8 45.8
USD 41.15 41.75
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.8 45.8
USD 41.15 41.75
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝