×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.85 | 45.85 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Всі курси банку |
Звідки взявся борг , якщо не користувалась кредитними коштами ???
Чому я маю віддавати кошти які не брала ??
Переказ був з універсальної на картку для виплат. Але кошти були мої власні!!!
Коментарі (1)
Приват банк вкрав гроші
А сьогодні 01.05.23 в мене ще 2 рази списується сума 1202,83 і один раз сума 538,38.🤬🤬🤬
Як це зрозуміти? Приват просто вкрав в мене 2944,04.
Я хочу щоб мою проблему вирішили і повернули мені кошти!!! Я просто вимагаю це! В країні йде війна, і так тяжко, а ще й чесно зароблені гроші крадуть. Якщо моє питання не вирішиться, я буду звертатись вище! Я дойду до офісу президента, якщо потрібно буде!
Чекаю на зворотній звʼязок.
Коментарі (4)
Відгук про користування послугами банку впродовж 15 років…
1) З першим незадоволенням я зіткнувся ще в самому-самому початку. Я обирав банк, через який можна було б розрахуватися через paypal на сайті ebay… Звернувшись до відділеня у моєму місті, мені запропонували відкрити звичайну універсальну картку гривневу і все буде працювати… Але зв’язати з paypal я її так і не зміг. Звернувся знов у відділення, те ж саме, але був інший оператор. Розповівши що не можу підключити картку до paypal для сплати товарів, на що оператор мене запевнив, що я відкрив не ту картку, так як сервіс зарубіжний і оплата йде у валюті мені потрібно було відкривати валютні картки. Каже: звісно ж воно не буде працювати, ви то у дол.сплачуєте, а картка гривнева. Гривневу каже закривати не потрібно, будете на неї класти у грн, а потім обмінювати гроші на дол. через приват24…Після відкриття прийшов додому…і знов не зміг її підключити. Код авторизації отримую, але жодні операції не проходять і саме зі сторони банку. Після чого вже звернувся до онлайн оператору… Який вже пояснив, що зараз універсальні картки не можна з'єднати з paypal і для paypal можна відкрити безкоштовну віртуальну інтернет картку. Саме з такою карткою в мене все запрацювало майже одразу… Тому підведемо: я відкрив 2 непотрібні мені картки…а для того щоб їх відкрити я мав одразу покласти певну суму на рахунок. Якщо я не помиляюсь: це були 150 грн і 15 дол. відповідно… При відкритті яких ще оформлюють начеб-то обов’язкову страховку. Це вже згодом я дізнався, що у приватбанку була партнерьска программа, за якою співробітники чи партнери отримували додатковий бонус та грошові винагороди за такі послуги…Неприємненько…
2) звісно ж про подвійні конвертації ніхто попереджати не буде, як і про всі інші коміссії, яки ще постійно змінювалися по декілька разів. Навіть в договорі є окремий пункт, що комісії та тарифи можуть змінюватися банком в односторонньому порядку без моєї згоди :)
3) Повернення онлайн платежів. Тут взагалі цікава річ… Якщо ти багато купляєш на тому ж ebay, потрібно постійно самотужки контролювати усі транзакції, бо гроші можуть не одразу автоматично повернутися на твій рахунок у разі відміни замовлення чи ще щось. Так сталося з одним із замовленням на тому ж ebay. Продавець відмінив замовлення, так як не залишилось товарів в наявності. Але гроші все не поверталися і не повертались. На сайті ebay було вказано, що вони повертають до 48 чи 72 годин… Але на картку вони не зайшли і через тиждень. Підтримка приватбанку все відписувала, що потрібно чекати … З їх сторони проблем не має…як завжди.))) зі своєї сторони я почав давити підтримку ebay та paypal. Де мені надали код транзакції яку вони виконали ще на другий день після відхилення замовлення… Цей код я надав онлайн-оператору і о диво: нарешті вони помітили цю транзакцію (майже одразу) але мені довелося чекати майже місяць, на то щоб я нарешті отримав СВОЇ гроші! Не пам’ятаю як дослівно мені написали чому я маю стільки чекати, але казали щось про автоматичні перевірки системою і т.д. оператори завжди намагались висловлюватись термінами але самі не розуміли, що вони кажуть. Пам’ятаю навіть коли просив перемикати мене на інших операторів, бо перші некомпетенті в питаннях… Звичайно були такі замовлення, повернення коштів за які відбувалось дуже швидко…але й були і ті по яким доводилося чекати тижнями, отримувати коди транзакцій і таке інше…
4) Перевипуск карток чи рахунків. Так як дуже довго користувався послугами цієї установи були випадки, коли клієнт міг надіслати мені кошти на старий рахунок чи номер картки… І ти знов і знов повинен був писати годинами до підтримки, просити клієнта звертались до підтримки і т.д.
5) У 2011 році в мене викрали з машини сумку з грошима та документами…то був суцільний геморой по відновленню документів і поверненню коштів. Тому що замість того, щоб спочатку перекинути хоча б якусь суму на картку дружини через приват24, я за дзвінком до тех.підтримки заблокував картки…навіть не хочу згадувати всю цю бюрократичну систему…і скільки годин було витрачено на відновлення всього…
6) депозити, не самі гарні ставки, але банк то популярний…все має бути чітко… Але то недостатньо грошей у відділені і треба замовляти…пам'ятаю як простояв майже 2 години в черзі у касу, а мені потім оператор з такою посмішкою каже: молодий чоловік, треба ж було замовляти гроші і т.д. звісно клієнт завжди має сам все узнавати і т.д. Банк нічого не забов’язаний клієнту розповідати… Отаке відношення до клієнтів… Можна подумати що я кожного дня ви депозити знімаю і маю все знати… Тут здебільшого я був приголомшений з якою зневагою і як зухвало зі мною повівся оператор на касі…прям я потішив її… Хохотала напевно до самого кінця робочого дня…
7) перший раз з'їло картку: окремо хочу і про це розповісти… Якось ввечері знимав гроші з банкомата і чи то невірно ввів pin, чи просто забув забрати одразу картку з терміналу — залишилась вона там. Майже у всіх інших термінала інших банків, при зняття коштів спочатку привертають картку, а потім вже видають гроші, а в приваті завжли було навпаки… Спочатку гроші…а потім ще чекаєш на картку…Вже вдома побачивши це — телефоную на гарячу лінію, де пропонують чи закрити картку, чи звернутися до того відділення банку, термінал якого був поруч на вулиці. Наступного ранку я пішов у відділення і мені кажуть: що вранці були інкасатори і мою картку вже розрізали ножицями… :)
8) Окремо про додаток приват24 не буду казати, але і з ним не все так добре, особливо коли суттєво оновили версію і перейшли на новий дизайн…ох скільки ж глюків і багів тоді випливало, як можно було випускати такий продукт і що робили тестувальники я не розумів. Пам’ятаю навіть сам виписав біля 30−35 моментів в тех.підтримку, не знаю як обробляти мою заявку, але деяких пункти виправляти не місяць і не два…:)
9) відділень багато, але черги черги черги… То є капут…
10) якщо ви натрапили на шахраїв, на олх чи інших площадках. Приватбанк Вам ніколи не допоможе. Нічим. То є тільки Ваша зона відповідальності… Але при цьому…злити Ваші персональні дані треттім особам за певну винагороду, це вже можна організувати. У забороненному розділу інтернету продають і ціли бази клієнтів минулик років, і навіть є послуги по пошуку окремих осіб за номером картки чи телефону за певну винагороду… Ось такі реалії…
11) ось і підійшов до того, через що я вирішив написати весь цей відгук… Знімав гроші з картки в терміналу: на екран відобразило повідомлення про помилку. Але в приват24 транзакція була успішна і гроші були зписані з картки. Одразу ж зателефонував на гарячу лінію і повідомив про це. На що мені запропонували створити та залишити заявку на повернення коштів… І вот я тепер чекаю як це зроблять… Оператор в телефоній розмові назвав мені одні терміни розгляду, і додатку інші, у онлайн операторів 3. По ітогу: заявку схвалили, зазначили успішною, написали в додатку що гроші повернули на картку за розглядом заявки…але грошей все ще немає… І як завжди ти сам маєш витрачати свій час, щоб вирішити це питання та все з’ясовувати. Ось він клієнтьский сервіс та лояльність до клієнтів. Ніколи ніяких заохочувань від банку, не яких-то там борусія чи ще чогось, а лише додаткові комісії на все що тільки можна і де тільки можна… Роздрукувати довідку? 100грн. Перевести гроші з картки на картку…комісія, зняти з картки? Комісія…) покласти — теж комісія, сплатити за моб. житлові послуги чи інше, ще комісія… І це лише тільки особистий досвід…а скільки ще розповідей від друзів чи колег, а деякі з них, ще і працювали якийсь час… То можно ділитися і ділитися інформацією… Якось так… Дякую знову…задоволений як ніколи…
Коментарі (11)
ПриватБанк заблокував SWIFT переказ
Я хотіла написати відмову від переказу для повернення його відправнику. ПриватБанк мою відмову не приймає з посиланням на правила роботи банку під час воєнного стану. Також банк не надає письмової відмови у видачі переказу, яка необхідна для звернення до суду.
Відповідь банку — переказ зможе повернутися до відправника після завершення дії воєнного стану. Коли завершиться воєнний стан, не знає ніхто.
Коментарі (5)
Шахрайство від Приватбанка
Я відкрив свое невелике підприємство, та стало питання про відриття еквайрингу, звісно я пійшов у Приватбанк, тому що я клієнт цього недобанку вже 15 років. Встановив термінал, почав працювати, та на наступний день не отримав виплату. Почав писати у підтримку, вони кажуть чекайте 180 днів. Це що таке взагалі??? Я не отримав навіть першої виплати, це шахрайство!!! Приват банк навіть не надіслав ні копійочки з першого дня роботи!!! На пошті, яку мені надали, щоб скинути чекі, ніхто не відповідає, повніша тиша!!! Ви шахраї вкрали моі гроші!!! Пішов до відділеня там мені теж нічого не відповіли!!!
Звісно я вже відкрив еквайринг в іншому банку, а Приватбанк не вертає гроші зовсім, просто вкрали іх та не соромляться цього!!!
Коментарі (5)
Приватбанк шахраЇ, маніпулють з випискої по картці, загоняють дебетову картку в борги
При відкриті картки поповнив баланс на 7800 грн., в виписці відображається баланс 5300 грн. При звернені до оператора була створена заявка. На наступний день вони в ручному режимі змінили всю випуску по моїй картці. Плюс додали 2 операції заднім числом. Шахраї. Я буду звертатись в правоохоронні органи після отримання відповіді від НацБанку. Всі скріншоти та виписки у мене є. Ніколи не зв’язуйтесь з цим банком.
Коментарі (6)
Ужасный сервис
Коментарі (1)
Крадіжка коштів з кредитної картки
17.04.2023 р. (адже 16.04.2023 р. це була неділя, вихідний день) я звернулася у відділення банку з письмовим листом-зверненням до директора макрорегіонального управління АТ КБ «Приватбанку» Маслова Ростислава Володимировича з проханням:
— по-перше, провести об'єктивне та незалежне внутрішнє службове розслідування щодо незаконного списання коштів з моєї кредитної картки з перевіркою на можливу причетність до шахрайських дій працівників банку, пов’язаною як зі зняттям без мого відома коштів з моєї картки, так і з передачею стороннім особам моїх персональних фінансових даних пов’язаними з моїми рахунками (номер картки, термін її дії та код CVV), адже своєю кредитною карткою «Універсальна» я жодного разу (за весь час її існування у мене) не користувалася, персональних даних щодо картки нікому не надавала та за невідомими посиланнями жодних дій не робила;
— по-друге, на час розслідування припинити нарахування відсотків на кредитну лінію та відновити рахунок кредитної карти до стану, у якому він був до виконання вище вказаних шахрайських операцій шляхом негайного повернення коштів, згідно Постанови Національного банку України від 30 квітня 2010 року № 223 п. 6.7 та п. 6.8.
На моє письмове звернення банк дав абстрактну, загальну та стандартну відповідь, що при здійсненні оплат начебто вірно були введені номер картки, термін її дії та код CVV, тому він не може здійснити повернення переказу шахрайськими діями коштів та призупинити нарахування відсотків за кредитом. Мій запит на надання розширеної інформації, щодо обставин пов’язаних з шахрайськими діями з моєю кредитною карткою «Універсальна» у вечері 15.04.2023 року, взагалі БриватБанком було відверто проігноровано.
Виникають питання:
— по-перше, яким чином з кредитної картки можуть списуватись кредитні кошти, які де-факто і де-юре не належать клієнту, без підтвердження цих фінансових операцій від банку, особистої авторизації та згоди самого клієнта;
— по-друге, навіщо встановлювати ліміти в додатку «Приват24» на оплати в Інтернеті, якщо ця система безпеки зовсім не працює;
— по-третє, чому служба безпеки ПриватБанку ніяк не відреагувала на явні шахрайські дії пов’язані з ризикованими операціями в Інтернеті з моєю кредитною карткою, коли без мого особистого підтвердження з періодичністю у 20 хвилин кошти знімались за різні послуги та товари у різних куточках світу в таких країнах як Перу, США та Нідерландах, які знаходять на різних континентах.
Ми робимо все, що не дати шахраям жодного шансу заволодіти вашими коштами. Ось тут 👇 є декілька простих та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Також додатково звернулись до вас у особисті повідомлення для уточнення ваших контактних даних та перевірки деталей ситуації.
Коментарі (4)
Мошенник Пилипчук Юрий Анатольевич. тел.+380996021777, +380935627845 карточка Приватбанк 5168 7520 0736 9195
+380996021777, +380935627845
Взял предоплату в 1150грн, но товар таки и не отправил.
Он был продавцом на violity, его страница уже заблокирована.
Его страница на ОЛХ:
https://www.olx.ua/d/uk/obyavlenie/prodam-vazy-radyansk-IDRM0gY.html?reason=seller_profile
Изначально, этот мошенник продал мне один лот, чтобы войти в доверие,
а потом предложил подобный материал по заниженой цене.
Я оплатил за товар и тут начались отмазки… то на войне, то на патрулировании,
то жена отправит, потом типа деньги вернет и т. д.
Водил за нос две недели.
Орплату ему делал на картку монобанк 4441114466125992 (он писал на знакомого Торський Віталій)
4441 1144 4655 8940 моно банк
5168 7520 0736 9195 приват банк
Очень много обманутых людей, позже о нем нашел всю инфомацию в инетрнете.
Мошенник Пилипчук Юрий Анатольевич 04.11.1987 года рождения.
Полтавская обл, с Розсошенцы, ул. Перспективная д. 3, кв. 165
+380996021777, +380935627845, 0958357124, 0662517368, 0668650163, 0996021777
По нему есть информация в интернете, олх, violity и сайта мошенников Полтавы в ФБ.
В описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Сподіваємося, що таких ситуацій у вас більше не буде.
Дякуємо за розуміння.
Коментарі (1)
Банкоматы Привата уже несколько дней не выдают наличку , в магазинах нет возможности рассчитаться картой
Приват, скажите людям честно — у вас серьезные проблемы? Приближается большой армагендец и это его первые ласточки? Почему по всей Украине реально какой то пипец с обслуживанием от Привата, а вы молчите? Может людям надо срочно сворачивать сотрудничество с Приватом и быстро забирать или переводить оттуда средства?
Приват, ваше молчание и «незамечание» проблемы — это самое плохое и вызывает самые худшие ожидания. СКАЖИТЕ ЛЮДЯМ ЧТО СЛУЧИЛОСЬ И ЧТО ОЖИДАТЬ ???
Наразі сервіси банку працюють в звичному режимі.
Дякуємо за розуміння та перепрошуємо за можливі незручності.
Коментарі (2)
Не выдают карту для выплат без указания ОКПО
Коментарі (6)
Заблокировали. Приват 24
Коментарі (1)
«Хочу даю, хочу не даю»
Благо у меня хорошие лимиты на рассрочку в А-Банке и Монобанке.
Сейчас воспользовался услугой А-Банка — рассрочкой *оплата частями* на 18 месяцев (в привате 20 месяцев)
В принципе все хорошо, но при таком высоком кредитном рейтинге, как у меня, недоступность рассрочки у меня вызывает недоумение.
Коментарі (3)
Приватний інтелект рулить
2. Щодо сервісу «Оплата частинами». На сайті Приватбанку вказана інформація, що за наявності кредитного ліміту можна оформити до 10 договорів. В реальності в мене 1 договір. І все, висить повідомлення в Приват24, що я перевищив кількість договорів за послугою. У відділенні мені сказали, що обмеження запровадили на час військового стану. Але офіційно цієї інформації ніде немає.
Нам дуже шкода, що при зверненні в підтримку у вас залишилось неприємне враження. В той же час, для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, автоматизована система може одразу надати відповідь на ваше питання. Або ви можете описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника.
Банк приймає рішення про розмір ліміту за послугою Оплата частинами / про його надання — на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Як тільки ліміт зміниться, вам надійде повідомлення.
Коментарі (3)
Банкомат з'їв моі гроші та повернення не надійшло мені на рахунок
Перепрошуємо за незручності, що виникли. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
Коментарі (3)
термінал краде гроші, при абсолютній бездіяльності керівництва банку
Коментарі (2)
Термінали воруют кошти
Нам дуже прикро, що ви зіткнулись з такою ситуацією. За вашим зверненням проводиться додаткова перевірка. За результатом додатково повідомимо вас.
Коментарі (1)
Шахрайство у великих розмірах
Нещодавна сталася неприємна ситуація. Є великий ризик втрати коштів дуже легким способом, а саме, інші посилання які переводять на офіційну сторінку банку. І там проходить швидке списання коштів, без надсилання смс та дзвінка клієнту із підтвердженням. Що саме цікаве, шахрай керує усіма сповіщеннями з приводу переведення коштів.
На моєму рахунку банка, коштами якими сам банк і користується, було 301тисяча грн. Ось тут і питання: чи можлива довіра до банку, коли так просто до нього можуть потрапити шахраї? Чи можливо це проходить через самих працівників банку?
Після того як було заявлено про шахрайство та надано заяву до поліції, з приводу цього питання хотілось би почути пояснення від служби безпеки банку так як кошти дуже великі!
На сьогодні, цей банк не викликає довіри для подальшої співпраці!
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима, в першу чергу, не повідомляючи третім особам персональні дані та не підтверджуючи платежі, котрі ви не здійснювали.
Ось тут 👇 є декілька простих, та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Коментарі (4)
ПриватБанк разорвал договор и обвинил в мошенничестве.
На жаль, нам не вдалось зв'язатись з вами за залишеними в банку контактами.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити актуальні контакти та допомогти розібратись.
Коментарі (22)
В мене проблема
Зарахування коштів можливе виключно на карту або рахунок клієнта, який вказаний одержувачем.
Для зарахування коштів відправнику необхідно здійснити уточнення вірних реквізитів через банк, з якого було надіслано переказ.
Рекомендуємо вам також надати відправнику актуальні реквізити для уникнення помилок в майбутніх переказах.
Отримати вірні реквізити ви можете наступним шляхом: Приват24 (web, mob) — Сервіси — Перекази — SWIFT — Реквізити.
Написати коментар