Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відділення Приватбанку: Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 30

Адреса:
Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 30
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

відділення для VIP клієнтів

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зареєструватися . Реєстрація займає близько 30 секунд.
1
13 березня 2024, 20:32
Брали авто в приватБанке в лизинг. Выплатили авто весной 2023 года. Пошли в декабре 2023 года переоформлять машину в МРЕО. На руках были (и есть) все документы с приватБанка о том, что лизинг закрыт. В МРЕО нам сказали, цитирую: «приватБанк находится в реестре должников и ни одна машина за 2023 год не была переоформлена». Пишу отзыв в марте 2024 года и ситуация никак не изменилась. Лично мой вам совет: кто хочет взять лизинг с приватБанка — НИ В КОЕМ СЛУЧАЕ ЭТОГО НЕ ДЕЛАЙТЕ! Вы попадете в ситуацию как у нас. Авто на приватБанке, переоформить никак, продать никак и так д. Все тыкают пальцем друг на друга. Некоторые люди советуют обращаться к юристам для решения этого вопроса.

ПриватБанк не смотря на всю происходящую ситуация спокойно оформляет лизинги дальше.
Написати коментар
Ответ банка
Приватбанк
14 березня 2024, 9:21
Вітаємо. Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти розібратись.
Відповідь адміністратора
Мінфін
17 квітня 2024, 16:38
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/deposits/articles/narodnyy-reyting-bankiv-berezen/
1
6 березня 2024, 12:19
Приват рисує борги за 9 років, довесті не може, еле кожен тиждень телефонує і з погрозами вимагає оплат. третій місяць не можуть надати підтвердження, але погрожують докучати та вимагати поки не оплачу. борга який вони самі придумали.
Коментарі (1)
Ответ банка
Приватбанк
6 березня 2024, 14:04
Вітаємо. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваші контактні дані та розібратися в ситуації.
1
22 лютого 2024, 18:23
Приватбанк став державним, а методи роботи бандитськи як і раніше, а може ще і гірше.
В своєму нахабстві та беззаконі банк неперевершений
Приват в 2014 вкрав мій депозит, за рішенням суду повернув з відсотками в 2020 році. Але в 2023 році віришив що «переплатив» та подав позов до суду щоб я повернув частину коштів, суд програв. 12 лютого Приватбанк подав апелляцію, заплатив судовий збір і порушив всі норми закону вирішив стягнути з мене судовій збір — нарахував кредиторську заборгованість та почав списувати гроші з мого пенсийного рахунку.
Але судовий збір стягуєтся з відповидача тільки за рішенням суду

В відділенні заяву про незаконне списання коштів подати технично неможливо, в підтримці — робот, написав звернення в чат — не можемо прийняти — повітряна тривога.
Не повторюйте моїх помилок- не працюйте з шахраями Приватбанк.
Звичайно буду подавати заяви в НБУ, правоохоронні органи та суд.
Коментарі (1)
Ответ банка
Приватбанк
22 лютого 2024, 19:34
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
3
30 січня 2024, 18:01
Вопрос адресуется представителям банка. 26.01.2024 совершил достаточно много операций с денежными переводами на карты других людей, вполне вероятно был достигнут лимит в месяц. 30.01.2024 при попытке зайти в аккаунт выдает ошибку, при звонке на 3700 автоответчик сообщает что мой аккаунт заблокирован и мне необходимо указать реквизиты другого банка для перечисления остатка средств на счете. Сразу же сходил в отделение для выяснения причин, оператор мне ничего внятного не ответила, а лишь повторила, что мне нужно указать номер счета на который переведут остаток на балансе.
1. Как я могу узнать причину разрыва отношений с банком?
2. Как я могу исправить это и продолжить пользоваться банком?
Все данные о транзакциях, их легальности, могу предоставить, я открыт для разговора
Коментарі (4)
Ответ банка
Приватбанк
30 січня 2024, 20:02
Вітаємо. ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.

Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.

Наразі, ваше обслуговування обмежене. Додатково вам буде надіслано лист від банку з детальною інформацією. Відновити співпрацю змога відсутня.
При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
3
8 січня 2024, 14:08
Згідно з рішенням Острозького районного суду Рівненської області від 10 липня 2012 року в справі № 1712/611/12 за позовом ПАТ КБ «ПриватБанк» до дот двох власників заставного майна, про звернення стягнення позов ПАТ КБ «ПриватБанк» задоволено частково та передано в заклад ПАТ КБ «ПриватБанк» шляхом вилучення у фізичних осіб належного їм на праві власності заставного майна в рахунок погашення заборгованості за кредитним договором № ROOWGA00000001 від 01.02.2008, звернуто стягнення на майно — будинок та земельну ділянку площею 0,25 га, шляхом безпосереднього продажу конкретному покупцю з правом укладення ПАТ КБ «ПриватБанк» договору купівлі-продажу предмета іпотеки від імені власників, а в решті позовних вимог було відмовлено. Дане рішення суду вступило в законну силу 17.09.2012.
На виконання цього рішення я, як конкретний покупець, купила на аукціоні в ПАТ КБ ПриватБанк" будинок загальною площею 69,10 кв.м., житловою площею 35,60 кв.м. та земельну ділянку площею 0,25 га, що знаходиться в Острозького району Рівненської області. На придбання такого майна мною було здійснювала платежі на загальну суму 73000,00 грн., що підтверджується відповідними платіжними дорученнями і квитанціями.
Вищевказані обставини підтверджуються також наданою Інформацією з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно № 347528728 від 21.09.2023 та рішенням суду.
Однак після придбання згаданого житлового будинку і земельної ділянки на аукціоні мною не було здійснено перереєстрації права власності на даний житловий будинок через те, що відповідальний спеціаліст ПАТ КБ «ПриватБанк» повідомив мене, що існують «певні труднощі» з перереєстрації права власності з попередніх власників.
У зв’язку із цим моїм адвокатом, 03.08.2023 на адресу АТ КБ «ПриватБанк» було надіслано адвокатський запит із проханням надати належним чином засвідчені копії документів, що підтверджують проведення АТ КБ «ПРИВАТБАНК» орієнтовно в період 2011−2012 років аукціону щодо об'єкта нерухомості, що я купила на аукціоні.
На даний АТ КБ «ПРИВАТБАНК» було надіслано лист № 20.1.0.0.0/7−230811/44399 від 17.08.2023 із відповіддю на адвокатський запит де АТ КБ «ПРИВАТБАНК» повідомило, зокрема, що банк продає заставне та власне майно на майданчиках СЕТАМ, Lot.pb.ua. Прямого продажу без аукціону в банку немає. Протокол проведення електронних торгів та акт про реалізацію предмета іпотеки після аукціону ніколи не передавалися до Банку, один екземпляр має бути у майданчика, другий у клієнта.
У зв’язку з отриманою відповіддю мій адвокат звернувся до Рівненської філії Державного підприємства «СЕТАМ» і Акціонерного товариства «ПРОЗОРРО.ПРОДАЖІ», які здійснюють керування майданчиками СЕТАМ, Lot.pb.ua відповідно, із адвокатськими запитами. Адвокат у запитах просив надати інформацію про те, чи здійснювався на майданчиках СЕТАМ або Lot.pb.ua орієнтовно у 2011−2012 роках аукціон з продажу об'єкта нерухомого майна, що який я купила та якщо здійснювався, інформацію про кінцеві результати цього аукціону, а також адвокат просив надати відповідні документи на підтвердження.
У листі Державне підприємство «СЕТАМ» надало відповідь на адвокатський запит, де вказало, що права адміністрування системи електронних торгів передані ДП «СЕТАМ» з 25 жовтня 2015 року, а тому воно не володіє інформацією щодо реалізації через майданчик Lot.pb.ua у 2012 році вказаного майна, а к листі № 619−07/2023 від 10.10.2023 Акціонерне товариство «ПРОЗОРРО.ПРОДАЖІ» надало відповідь на адвокатський запит, де вказало, що АТ «ПРОЗОРРО.ПРОДАЖІ» є адміністратором саме електронної торгової системи та не є оператором електронного майданчика Lot.pb.ua., адміністратор ЕТС не здійснює будь-яких дій забезпечує організатору аукціону, потенційним покупцям, учасникам можливість користуватися сервісами електронної торгової системи з автоматичним обміном інформацією щодо процесу проведення аукціонів в електронній формі та крім того, зазначило, що державне підприємство «ПРОЗОРРО.ПРОДАЖІ» (правонаступником якого є Акціонерне товариство «ПРОЗОРРО.ПРОДАЖІ») було утворено лише 13 квітня 2018 року. У зв’язку з таким АТ «ПРОЗОРРО.ПРОДАЖІ» не володіє запитуваною в адвокатському запиті інформацією.
Таким чином, Державне підприємство «СЕТАМ» і Акціонерне товариство «ПРОЗОРРО.ПРОДАЖІ» не надали запитуваної інформації щодо придбаного мною на аукціоні майна, зазначивши, що такою не володіють.
У зв’язку з цим мій адвокат повторно звернувся до АТ КБ «ПриватБанк»: з метою надання повної та вичерпної відповіді, де він окрім поданої додатково інформації та просив також провести перевірку того, яким чином здійснювалася реалізація на аукціоні нерухомого майна для мене, як переможця аукціону.
У відповідь на цей лист АТ КБ «ПриватБанк» було повідомлено в листі № 20.1.0.0.0/7−231002/38764 від 09.10.2023, що «звернення № 59 від 22.09.2023 р. розглянуто та вивчено провідними спеціалістами. (…) Для можливості проведення перевірки Банку необхідно ідентифікувати об'єкт нерухомості. Ідентифікація об'єкта нерухомості лише за адресою не можлива, Банку необхідні дані про позичальника. На жаль, наданий витяг не містить інформації про позичальника, тому ідентифікувати об'єкт нерухомості не можливо».
З врахуванням даної відповіді адвокат додатково до адвокатського запиту надіслав лист де надав інформацію про позичальника, попередніх власників нерухомого майна, та рішення суду про звернення стягнення на заставне майно, і просив надати повну та вичерпну відповідь на адвокатський запит, а також провести перевірку того, яким чином здійснювалася реалізація на аукціоні відповідного нерухомого майна, та надати належним чином засвідчені документи.
У листі № 20.1.0.0.0/7−231110/26527 від 17.11.2023 АТ КБ «ПриватБанк» дало відповідь на лист. У відповіді банк зазначив, що для того, щоб він міг зробити перевірку, потрібно надати витяг з Єдиного реєстру речових прав на нерухоме майно та в Реєстрі іпотек. Також вказав, що протокол проведення електронних торгів та акт про реалізацію предмета іпотеки після аукціону ніколи не надавалися до банку, один екземпляр був у майданчика, другий у клієнта; навіть якби документи й були у банку, то не збереглися б за терміном давності. У зв’язку з таким АТ КБ «ПриватБанк» повідомив, що не має змоги виконати вимоги адвокатського запиту.
Проте вимоги і пояснення АТ КБ «ПриватБанк» неправомірні і перешкоджають здійсненню моїх прав. Щодо витягу з Єдиного реєстру речових прав на нерухоме майно та з Реєстру іпотек, то моїм адвокатом уже було надано Інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна щодо об'єкта нерухомого майна № 347528728 від 21.09.2023. Що ж до звернень у державні підприємства, які здійснюють адміністрування відповідними майданчиками СЕТАМ, Lot.pb.ua, то такі вже надали відповідь, що не володіють запитуваною інформацією і документами, про що зазначалося вище і про що банк був повідомлений.
Відмова АТ КБ «ПриватБанк» надати інформацію та документи щодо придбаного мною на аукціоні майна свідчить про незаконні дії банку, який в межах виконавчого провадження проводить реалізацію цього майна вдруге на аукціоні і бажає повторно реалізувати будинок та земельну ділянку, які мною вже викуплені на аукціоні, що підтверджується відповідними квитанціями. До того ж, у зв’язку з небажанням банку надати мені відповідні документи про придбання мною на аукціоні такого майна я не можу здійснювати свої права на нього, зокрема здійснити реєстрацію права власності на нього, а головне працівники банку не пропонують дієвих заходів, щоб вийти з цієї ситуації, а лише розводять руками.
Вважаю такі дій Акціонерного товариства Комерційний банк «ПриватБанк», який повторного проведення аукціону з продажу будинку та земельної ділянки під ним, що належать мені на праві власності, незаконними, але ні чого з цим зробити не можу.
Коментарі (1)
Ответ банка
Приватбанк
8 січня 2024, 15:32
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
5 не зарахована
13 грудня 2023, 16:55
Зверталася в Приватбанк для вирішення питання щодо приват24, співробітник Валерія (15836464) дуже чітко та швидко все пояснила. Дуже дякую буду звертатися ще.
Написати коментар
Ответ банка
Приватбанк
13 грудня 2023, 17:22
Вітаємо. Обов’язково передамо ваші слова оператору Валерії. Наші оператори завжди поруч і готові прийти на допомогу!
3
24 листопада 2023, 9:09
Банк безпідставно блокує карту без змоги виведення коштів, лише через правоохоронні органи, обслуговування на найнижчому рівні, до того ж, мені відмовили в ньому, не хотіли навіть нічого слухати та розбиратись в ситуації, відношення до людей дуже халатне. Всі мої гроші на карті, як їх вивести? Ніхто не знає, за то банку байдуже. Навіть на інший банк неможливо перевести, хоч інший банк дозволяв. Продам в суд, нехай розбираються, хоч це й триватиме довго, а без грошей я не зможу бути, але хіба це когось цікавить, банк навіть не виконує своєї роботи
Коментарі (1)
Ответ банка
Приватбанк
24 листопада 2023, 10:01
Вітаємо.
Ваше питання було детально розглянуто банком, та надані рекомендації для врегулювання питання.
1 не зарахована
12 січня 2023, 11:08
В 2012 году у Приватбанка купили ТЗ Vlkswagen LT 35 за наличные. Сейчас хотим продать, не можем. Приватбанк беспричинно арестовал винкод. Уже почти год не можем от них добиться снять арест.
Написати коментар
Ответ банка
Приватбанк
12 січня 2023, 13:05
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Відповідь адміністратора
Мінфін
13 січня 2023, 18:26
Отзыв не засчитан (на 13.01.2023).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка / данной компании.
1
30 серпня 2022, 16:38
Була спроба зняти готівку в банкоматі у Грузії. Сума 500 ларі (близько 7000 гривень). Кошти були списані з рахунку, та не видані банкоматом.

Служба підтримки повідомила, що з’ясування ситуації займе 120 днів!
Коментарі (3)
Ответ банка
Приватбанк
30 серпня 2022, 17:44
Вітаємо.
Виставлення фінансової претензії — тривалий процес, у зв´язку з тим, що Міжнародна Платіжна Система дає час кожної зі сторін зібрати і надати необхідні документи. На жаль, Банк ніяк не може прискорити розгляд заявки.
Сподіваємося на позитивне для нас з вами рішення.
3
18 серпня 2022, 9:52
Добрый день. Сотрудники Приватбанка видимо нарочно не присылают официальный ответ на мое обращение от 8 августа, только в чате написали короткий ответ, но мне нужен официальный email (такие и ранее присылали) или обычное письмо. Могу подойти в отделение. 16 августа в чате создал заявку № 6220706.
Сегодня чат отвечает «Ми намагаємося відповідати всім, але звернень у кілька разів більше, ніж можуть прийняти наші оператори.»
Коментарі (3)
Ответ банка
Приватбанк
18 серпня 2022, 15:28
Вітаємо!
З початком повномасштабного вторгнення навантаження на службу підтримки виросло в рази. Наші колеги намагаються допомогти усім, проте іноді, дійсно, потрібно трохи зачекати. Вибачте за ці незручності.
Ми отримали ваш письмовий запит та вже готуємо на нього відповідь у термін, який не перевищує регламент розгляду звернень громадян, згідно вимогам чинного законодавства України. Ми докладемо максимум зусиль, щоб ви отримали листа найближчим часом.
З повагою, ПриватБанк.
Сторінки: 12
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відділення та банкомати Приватбанку в Днепре 🏦 / Відділення Приватбанк: вул. Набережна Перемоги, 30, Дніпро
На сторінці зібрана вся інформація про відділення Приватбанку за адресою Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 30. Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в Приватбанк - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  Приватбанку розташованому за адресою  Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 30- конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.