Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Артем Угримов 20 вересня 2023, 23:55
Спочатку шахраї зняли двічі по $2.10 без шуму та пилу з картки приватбанку. При цьому ліміт на інтернет платежі був встановлений у розмірі $1.00. Я чисто випадково помітив несанкціоновані списання з рахунку коли зайшов переглянути свої рахунки. Як побачив це, то затребував змінити CVV код або заблокувати списання. При списанні навіть смс не надходили і в мене підозра що шахраї у зговорі з банком!
Представники банку мені відповіли що це неможливо і списання будуть далі відбуватися! Можна тільки заблокувати картку. Я заблокував картку і тепер виявляється втратив частину коштів на конвертації! Так як з валютної картки при закритті рахунку переводиться тільки на гривневу картку. Але і це ще не все! Цей довбаний банк десь загубив $48 і тепер вони висять невідомо де і на скільки терміну!!! А завтра курс долара може змінитися не на мою користь. Виводи робіть самі! Я являюсь клієнтом з 2007 року, і тепер налаштований не використовувати цей банк для операцій!
Захист коштів в ньому не надійний, багато обмежень в функціоналі і т.д!!!
Приватбанк
Відповідь банку
21 вересня 2023, 10:34
Вітаємо.
Безпека коштів клієнтів є нашим пріорітетом. Проведення платежів в інтернеті здійснюється в рамках правил, встановлених міжнародною платіжною системою.
Списання коштів з картки без додаткового підтвердження можливе, якщо ви раніше не тільки ввели, а й зберегли дані картки на сайті і дали згоду сайту на подібні списання. Такий спосіб оплати не суперечить правилам платіжних систем. Інтернет ліміт є одним з механізмів, та не єдиним, що допомагає вберегти кошти клієнтів від шахраїв. Він спрацьовує при операціях, що визначаються ризиковими. Якщо ж ви ввели дані картки на сайті і зберегли їх там, дозволивши подальші списання, даний сайт буде вважатись довіреним.
Наші колеги в підтримці на сайті pb.ua зможуть підказати, де/коли оформлювали підписку. Що стосується переказу залишку, перевіримо інформацію та додатково з вами зв' яжемось.
Проблема вирішена
Volodymyr89 20 вересня 2023, 20:31
Відділення за адресою: Київ, вул. Івана Миколайчука, 13-А
Дуже неприємна подія сталась зі мною 15 вересня 2023 року під час зняття коштів з карти монобанку в банкоматі Приват за адресою м. Київ, Миколайчука 13а. Знімав доволі крупну суму в розмірі 20 000 грн, гроші були потрібні терміново та «на зараз».
Банкомат нового зразку, який объєднаний з терміналом та вміє приймати готівку пачками, розташований при відділенні Приватбанку. Після того, як я пройшов авторизацію в банкоматі, ввів потрібну суму та натиснув «Підтвердити» банкомат почав активно гудіти приблизно 2−3 хвилини, вже тоді мені стало зрозуміло, що щось йде не по плану, та не відходячи від банкомату я почав дзвонити оператору через додаток Приват24, що завдяки «Інтелектуальним» роботам мені вдалось теж не з першого разу, відійти від банкомату та зайти у відділення спитати я не міг. Після 4−5 хвилин «роботи» банкомат повернув картку та на табло був напис: Сталась помилка, операція відхилена та кошти не видані. Ваші кошти повернуться на рахунок на протязі 30 хвилин. Саме в цей час мене з'єднало з оператором, я йому розповів цю ситуацію, він тільки спитав повернув банкомат картку чи ні, почувши, що карта іншого банку сказав — не нервуйте, гроші повернуться на протязі 30 хв, але якщо не повернуться — телефонуйте в банк, який видав картку. На табло був напис: Банкомат тимчасово не видає та не приймає готівку, та вказані адреси найближчих. Але через годину, коли я проходив поряд з ним все вже працювало, що вселяло надію на швидке повернення.
Якщо б так і було, цей негативний відгук про ПриватБанк не був би написаний. Одразу же я подзвонив в підтримку Моно, вони зафіксували заявку, після чого написали, що чекати згідно регламенту треба 12 днів, якщо кошти не повернуться автоматично — відправляють документи на повернення в платіжну систему. Сьогодні 20.09 підтримка сама зі мною зв’язалась та написала, що кошти автоматично вже не повернуться та вони відправили заявку в платіжну систему, що означає, що приват остаточно списав кошти. Тільки першу відповідь від платіжної системи треба чекати до !!!60 діб!!!
На даний момент я вважаю, що ПриватБанк — шахраї, якщо банкомат зафіксував автоматично, що кошти не видано, це повинно бути в його логах, та ніякої інкасації не потрібно, але в будь-якому випадку за 5 днів біля відділення вона вже мала статись. Все тому, що Приват чхати хотів на клієнтів інших банків, які користуються їх банкоматами, підтримка відповідає шаблонно — нічого не знаємо, дзвоніть в моно. В мене є карти привату, але якщо ця ситуація не вирішиться в найближчий час, вони будуть останніми. Почекаю ще тиждень та буду писати заяви на шахраїв всюди де можна, я не готовий давати банку безоплатний депозит навіть на 60 діб, такі речі повинні відбуватись автоматично, не 2000 рік на дворі. Простими словами вони просто вкрали 20 000 грн (20180 разом з комісією), а повернуть вони їх чи ні, буде залежити від платіжної системи, дуже дивно що такі питання розглядає не ООН або уповноваженний з прав людини (жарт).
До моно претензій не маю, вони моїх коштів не крали, заявку обробили швидко, але це поки що слова, хвалити буду після того, як побачу результат на своїй картці.
Приватбанк
Відповідь банку
21 вересня 2023, 9:46
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що в зіткнулися з такою ситуацією. Ми готові посприяти в її вирішенні й надати всі необхідні дані. Оскарження операції проводиться згідно правил міжнародних платіжних систем (chargeback). Через банк, що випустив картку.
Проблема вирішена
VictorR 20 вересня 2023, 15:45
Сервіс швидка готівка працює з другого разу. Перший все оформив ніякого зарахування грошей на картку. Годину чекав, заходжу в меню з повідомленнями пише для вас є пропозиція швидка готівка, натискаю- вам не доступна швидка готівка. Заходжу в меню кредити все оформлюється за 5хв. Всі скріни зробив, бо привату довіряти- себе не ошукати.
Перед оформленням подзвонив в службу підтримки уточнити по умовах, наче все ок, але за перерахування власних коштів з карти для виплат беруть 0,5%, але не більше 100грн. Ага… на практиці вийшло що більше 100грн бо взяли саме 0,5%. Нащо заявляти, якщо це не так. От і некоректна консультація. Запис розмови маю. Тепер вважаю що банк мені винен різницю між 100грн і тим що заплатив я. Хоч де їх беріть, штрафуйте за не коректну консультацію, але різницю покладіть мені на карту!
Перераховую кошти на свій рахунок в іншому банку, більше 29999грн за раз не можна. Ок. Роблю декілька транзакцій, одна проходить потім треба верифікацію. Ок. Дзвоню в службу підтримки! І тут починається цирк, а вам шахраї не дзвонили. Ні це я перераховую гроші на свій же рахунок в іншому банку. А у вас те… а у вас се… 10 диб-них запитань схожих на знущання. Але відгук я вирішив написати після останнього запитання. Назвіть дані вашого сина!!! Неповнолітнього до того ж. Якого біса це потрібно банку щоб перевести кошти???

Скористатися приватом не можливо що б не прийшлось нервувати. Їм не онлайн не допоможе. Ніщо їм не допоможе. Таке не лікується.
Приватбанк
Відповідь банку
20 вересня 2023, 16:30
Вітаємо.
Приносимо вибачення за отримані незручності.
Всю інформацію стосовно описаної ситуації передали відповідальним фахівцям, котрі проаналізують ваше спілкування з підтримкою Банку та проведуть роботу зі співробітниками, за необхідності.
За результатами перевірки з вами буде проведено зворотній зв'язок.
Andrea23 20 вересня 2023, 13:06
Я є клієнтом Банку понад 5 років, всі кошти завжди вкладала в цей банк як долари так і гривні ніколи проблем не виникало, але одна ситуація мене приголомшила і розчарувала! Через не компетентність касира банк зокрема служба безпеки банку телефонує і здійснює на мене психологічний тиск, примушують мене віддати гроші яких я не отримувала в сумі 200 доларів в мене є підтвердження (чек)в якому
вказано яку суму касир мені видав але банк надалі здійснює на мене тиск говорячи про людяність і те що потрібно повернути кошти аргументуючи тим, що камера зафіксувала отримання на дві купюри більше про ці факти вони мені повідомили мені через тиждень, на протязі цілого тижня кожного дня я була в банку і ніяких претензій не було!
Не ввічливі і не компетентні працівники!
Приватбанк
Відповідь банку
20 вересня 2023, 16:21
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, неможливо ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Тому вже звертаємось до вас у особистому повідомлення для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та допомогти розібратись у ситуації.
Проблема вирішена
Віталій Ішунін 20 вересня 2023, 2:58
Користуюсь (нажаль) послугами привату з 2009. Тоді він був більш-менш непоганим. Проте, навіть тоді знайомство за банком почалось з того, що намагались втулити кредитний ліміт всіма правдами і неправдами.

Окей. Справжні проблеми почались з оформленням валютного депозиту. Депозит був на рік, і за якимсь дивом спіробітник знов за власним бажанням втулив автоматичне продовження депозиту. Яке неможливо було відключити через Приват24))). Підтримка так і казала: оформили в відділенні — там і відключайте. Для того щоб отримати звої гроші, а не чекати ще рік на закінчення терміну дії, довелося летіти з іншої країни. І ще дуже файно було дізнатись що в суботу відділення в Києві не працюють, тільки якесь там відділення за містом. Дуже зручно, все для людей, люди ж в суботу з дому не виходять.

Ще було дуже класно побачити що в мене на картці з якогось дива з’явилося 5−7 тисяч, які б там не мали бути, і тільки подивившись в подробицях дізнався, що це знов без сповіщення втулили кредитний ліміт (який в мене ЗАВЖДИ, 100% був 0), і ще і записали його чомусь в баланс картки.

Ще вони вирішили відключити мені Приват 24, мовляв строки дії всіх карток повиходили, на рахунках копійки, а те що в копілці кілька тисяч, то може ніхто і не знав про те). Я звісно на той момент і не дуже хотів користуватись банком, і все забрав, проте копілка лишалася незайманою (що доречі є депозитом).

Ще вони одного разу вирішили що файно буде посеред робочого дня нагнати повне відділення студентів, накидувати на ни своє ярмо, а на мене з золотою картою і срочним питанням (вони обіцяли обслуговування без черги в цьому випадку) забити, і сказати що треба пару годинок почекати.

Останній випадок прекрасний:
Інший банк, в якому в мене був рахунок, закрився і зараз в процесі лідвідації. Приват є агентом ФГВФО, а інший банк є учасником фонду, і приват зобов’язаний в такому випадку повернути гроші з фонду. Вони не змогли по звичайному внутрішньому паспорту отримати інормацію про мій рахунок в іншому банку банку, тому вирішили замінити мої документи в своїй CRM. Для цього в мене відбувся відеодзвінок в підтримку, де я засвітив свій документ, обличчя, все було добре, інформацію оновили. Проте вже наступного дня, коли я подав заявку на виплату грошей з фонду, РАПТОВО виявилося, що мій паспорт в їх CRM відмічений як втрачений. І для того, щоб підтвердити, що мій паспорт не втрачений (це той самий пасопрт що я показував в камеру), треба ДОВІДКА ЩО ПАСПОРТ НЕ ВТРАЧЕНИЙ))))). Паперова. З посольства. Наявність паспорта, іношого паспорта, внутрішього паспорта, облччя, чого завгодно — не підходить). Впевнений, що це все випадково, і ніяк не пов’язано з тим, що банк має певні зобов’язання, які я попросив виконати. З ким не буває.
Доречі, знаю з ким не буває — з ще іншим банком, в якому я ніколи не був клієнтом, проте зареєструвався онлайн, подав заявку на виплату, і вже через день отримав гроші з фонду на рахунок. Без довідок, дурних записів в CRM, відеочатів, і витрат купи часу.

Тому, найближчим часом закрию депозити в приваті, і припиню користуватись цим чудовим банком, без крайньої необхідності (сподіваюсь, назавжди, або принаймі на часи, доки отримання послуги в них займає робочий день, якщо вони взагалі вирішать що сьогодні в настрої надати клієнту послугу).
Приватбанк
Відповідь банку
20 вересня 2023, 11:15
Вітаємо.
Приносимо вибачення за отримані незручності.
В описаній ситуації, для отримання виплат від Фонду Гарантування Вкладів необхідно було надати довідку з Міграційної служби, де було б вказано, що у вас є або був паспорт, який зазначений саме у Фонді, що не вказує на те, що документ було втрачено. Ми проведемо роботу зі спеціалістами підтримки Банку, за для уникнення таких ситуацій у майбутньому.
Окремо зазначимо, що всі депозитні договори містять пункт про те, що якщо після закінчення терміну дії вкладу жодна зі сторін не побажає його розірвати, договір вважається автоматично продовженим на наступний термін без явки вкладника в банк. Можливість відмовитися від продовження доступна для всіх діючих типів вкладів.
Виняток — ПриватВклад та Послуга накопичення Скарбничка.
Кнопка 'Відмова від продовження' з´являється за місяць до закінчення терміну вкладу (для вкладів на 1 місяць кнопка доступна через 5 днів з дати оформлення або продовження) та доступна з 08:30 до 22:00.
В останній день терміну вкладу кнопка 'Відмова від продовження' доступна тільки до 16-00.
Відмовитися від автоматичного продовження вкладів можна на сайті Приват24, в моб додатку 'Мої вклади' або у відділенні банку.
У разі, якщо у вас залишились невирішені питання, ми будемо раді допомогти вам у особистих повідомленнях.
Проблема вирішена
MrDjekson 19 вересня 2023, 22:06
Передісторія. В мене був баланс умовно кажучи 32000 грн. Потім прийшов виконавчий лист і мені арештували частину коштів на суму 22100. Я завжди бачив цю суму в залишку але на головній сторінці приват24 мені відображало тільки 9900, тобто 32000- 22100. Через деякий час в мене було примусове списання коштів на користь виконавця на сумму 22100 і в залишку бачу вже 9900. Поки все добре. Але через 10 хвилин мій баланс на головній сторінці мені показує -18900 а через дві хвилини-16900. Коли я перевіряю залишок після виконання останньої операції мені показує мій залишок 9900 грн. Але карткою користуватися не можу бо баланс на головній сторінці -16900 грн. Тобто 22100−16900= 39000 грн. На мій запит до банку пояснити куди поділися ще 16900 грн відповідь одна «звертайтесь до виконавця» хоча є квитанція тільки на списання 22100 грн. І квітанцію на списання 16900 грн. банк не може надати. Тобто банк не володіє інформацією куди поділися мої кошти з мого рахуноку. Прохання розібратися з цим питанням!
Приватбанк
Відповідь банку
20 вересня 2023, 9:15
Вітаємо.
Після надходження до Банку постанови про зняття арешту, кошти, що були зарезервовані для списання під час накладання цього арешту, будуть автоматично повернені на рахунок.
mikchik 19 вересня 2023, 21:23
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Європейська, 5
Місто Дніпро. Обійшов сьогодні 5(!) відділень, в одному з котрих завчасно замовив видачу доларів і нічого не зняв з картки бо в усіх касах пропонують лиш старезні купюри у геть зношеному стані, з плямами, пліснявою, надривами, перегинами з котрих складають усю замовлену суму й пропонують клієнту. Я онлайн купив долар і хочу зняти валюту з картки у середньостатистичному стані — звичайні банкноти навіть й різних років випуску, а Приватбанк позбавляє мене цієї можливості видаючи мотлох який у них пройшов «якусь там перевірку». Ніхто й ніде такі банкноти брати до рук не хоче. Обмінники хрестяться бачачи такий долар. Що робити простим людям, які не згодні з такою банківською поведінкою? Хто захистить нас від цих знущань? Знущаються зі своїх клієнтів порушуючи їх права.
Приватбанк
Відповідь банку
20 вересня 2023, 10:26
Доброго дня!
ПриватБанк здійснює обмін валют для фізичних осіб згідно з чинними вимогами НБУ. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій як купівлі, так і продажу, без обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
Проблема вирішена
Jassmminne 19 вересня 2023, 19:03
Відділення за адресою: Київ, вул. Миколи Голего, 7
Замовила долар, прийшла до відділення, а там касир пропонує всі в плямах і штампах долари 1996 року. Ці доллари ніде не приймуть. Я не прошу сині долари, а просто банкноти в нормальному стані без плям і штампів.
Приватбанк
Відповідь банку
19 вересня 2023, 19:26
Вітаємо.
ПриватБанк здійснює видачу валюти для фізичних осіб згідно з чинними вимогами НБУ. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій як купівлі, так і продажу, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Іван Головчук 19 вересня 2023, 18:38
Доброго дня. Цей недо-банк під назвою ПриватБанк, звершив зімною співпрацю через безготівковиі перекази на фіз картку коли я являюся ФОП. Тільки проблема в тому що я не знав що не можна робити такі перекази по звичайних картках коли маєш рахунок ФОП!
Суть в тому що з мене зробили шахрая!!! Дали зрозуміти те що я начебто відмивав кошти! Абсурд, замість того щоб пояснити клієнтам як правильно робити перекази по картах, Вони мене заблокували, а після цього працівники банку пояснили мені чому!
І на даний момент! Ця проблема є критичною для мого бізнесу! Бо я відкрив рахунок ФОП в іншому банку! Але клієнти не можуть мені оплатити за товар з ПриватБанку на мій ФОП іншого банку! Тому що я в чорному списку, а майже всі мої клієнти користуються цим недобанком ПриватБанк. Тому шановні клієнти ПриватБ будь ласка думайте перед тим як відкривати рахунок ФОП в Приват банку. Тому що Ви навіть можете не усвідомлювати свої помилки по переказах, а в кінцевому результаті Вас заблокують, і не будуть пропускати платежі з Приват банку на Ваший інший рахунок ФОП. А це мягко кажучи означає що Ваший бізнес закриється миттєво!
Дякую!
Приватбанк
Відповідь банку
19 вересня 2023, 19:07
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується вимогами законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, котрі регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
Окремо зауважимо, що у випадку розірвання ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку. Додатково вам була направлена офіційна відповідь з даного питання.
Проблема вирішена
andriidp 19 вересня 2023, 11:11
Я є клієнтом банку більше 10ти років. Проводжу як господарські діяльність (ФОП) так і користуюся сервісами як приватна особа. Підвищив клас обслуговування до VIP з карткою Visa Signature і в результаті отримав:
1) замість отримання кредитного ліміту до 300к маю 20к і до побачення;
2) замість користування зручними сервісами плата частинам чи миттєва розстрочка — нічього;
Хоча рекомендації банку виконую:
1) депозит в банку
2) дохід від господарської діяльності більше 600к
3) маю у власності рухоме і нерухоме майно

Схоже що банк готовий кредитувати виключно людей які по вуха в кредитах щоб принагідно списувати пеню чи конфісковувати власність. Хоча в загальному сервіси банку непогані, але схоже що людей змушують переходити в інший банк з схожими сервісами :)

П.С.: мені цікаво як менеджер буде розповідати про високу якість сервісів коли прийде час переоформлення картки бо випуск її коштує грошей.
Приватбанк
Відповідь банку
19 вересня 2023, 12:02
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають відповідальні фахівці. За результатами перевірки з вами додатково зв'яжуться.
Проблема вирішена
JuliaKiselova 18 вересня 2023, 19:30
Відділення за адресою: Харків, пр-т Науки, 38
Доброго дня!
Мене звати Кісельова Юлія Олександрівна.
Шановні представники банку, Ви закрили мій рахунок без будь-якого попередження. Я дуже розчарована таким ставленням. 08.2023 я не змогла зайти до свого кабінету в Приват24, написала в підтримку і мені відповдають що зі мною розірвано договір! До цього моменту мені заблокували рахунок та сказали що-«це технічний момент, почекайте 7 днів»… після цього не було попереджень про розрив договору.
В мене залишились кошти на рахунку, я хочу їх перерахувати на рахунок в іншому банку. Але підтиримка мені відповіла, що це можливо тільки у відділенні банку.
Немає змоги звернутись у відділення банку бо знаходжусь у Латвії.
Прошу банк підти мені на зустріч та перерахувати кошти дистанційно.
Приватбанк
Відповідь банку
18 вересня 2023, 20:23
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку. Додатково вам була направлена офіційна відповідь з даного питання.
Для перерахування залишку ваших коштів на рахунку (ах) в банку, вам чи вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку (ів), відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Подобається обслуговування, завжди коли замовляєш готівку касири привітні та видають нові купюри. Можливо мені кожного разу щастить, все ж дуже приємно! Думаю співробітниці касс заслуговують на бонус, що скажеш ПриватБанк?
Приватбанк
Відповідь банку
18 вересня 2023, 17:56
Вітаємо.
Ваш відгук — краща мотивація! Дякуємо, що ви з нами.
Проблема вирішена
AngelaSvit 18 вересня 2023, 16:44
В минулому місяці закрила свій рахунок в вашому банку. Після закриття рахунку я втратила доступ до Приват24, і мені не вдається авторизуватися як клієнт банку через службу підтримки. Знаходячись за кордоном, я не маю можливості звернутися в відділення банку. Я не розумію, яким чином я можу отримати довідку про закриття рахунку та виписку з цього рахунку.
Приватбанк
Відповідь банку
18 вересня 2023, 17:32
Вітаємо.
Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, ми пропонуємо вам обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу можете отримати відповідь на ваше питання. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника.
Наші оператори поруч 24/7!
Проблема вирішена
eliseeva21 18 вересня 2023, 16:39
Сьогодні банк розірвав зі мною договір, пояснюючи це тим, що надсилали повідомлення про те, що потрібно підтвердити шлях надходження коштів на рахунок. В мене відкрита карта для донатів, всі збори і витрати я публікую в соцмережі, але як волонтер я не зареєстрована. Тнлефоную в підтримку, консультант говорить, що я можу зараз надіслати фото звітів, подяк від військових та госпіталів, фото запитів від військових і банк протягом доби опрацює інформацію і поверне мені рахунки. Надсилаю. Підтримка на все це пише мені «що це? Нам нічого надсилати не потрібно, треба було раніше». Телефоную ще раз в підтримку, відповідають, що ніякого шансу на розблокування немає. Телефоную втретє і мені говорять «банк розгляне вашу ситуацію і зв’яжеться з вами протягом 7ми робочих днів»
Я так і не зрозуміла, чи питання якось вирішиться??? Всі дають різну інформацію. Раніше була задоволена банком, не мала нарікань. Але після сьогоднішнього випадку…дуже неприємно, що банк не йде назустріч клієнтам.
Приватбанк
Відповідь банку
18 вересня 2023, 20:34
Вітаємо.
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
Проблема вирішена
Dmitriy Odincov 18 вересня 2023, 16:03
мне пришло письмо о том что я должен пройти идентификацию приват 24 я её прошёл отправил все документы и дальше мне затребовали документы о подтверждении источника средств я отправил декларацию о доходах после чего позвонил сотрудник ПриватБанка говорит что отправьте подтверждения источника средств Я сказал что уже отправлял декларацию она долго искала и потом её нашла через время позвонил второй сотрудник банка и говорит где ваши декларация Я им говорю что я уже отправлял После этого разговора был закончен через несколько недель ПриватБанка заблокировал мой счёт без возможности восстановления. Декларация моя ждет проверки)) но им повидимому все равно. Сервис ужасный. я перешел на другой банк и очень доволен. Я бы хотел восстановить приват так как там остались деньги которые мне уже 4 месяца обещают вернуть. доллары вообще не хотят возвращать, только грн.
Приватбанк
Відповідь банку
18 вересня 2023, 17:19
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку. Додатково вам була направлена офіційна відповідь з даного питання.
Alex123F 17 вересня 2023, 22:59
Не признете немецкий паспорт?
В общей сложности 5 лет в вашем банке имею счет как иностранец.
Второй раз заставили делать идентефикацию.
Теперь в приват 24 немецкий райзепасс не признается как паспорт
и идентефикация не проходит.
Про том что идентефикация с данным паспортом была пройдена в 2022 году.
На help@pb.ua сначала писали какой то треш, теперь вообще не отвечают.
Решили прошерстить карманы иностанцев и заблокировать счет?
Приватбанк
Відповідь банку
18 вересня 2023, 9:26
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та допомогти розібратись в ситуації.
Світлана .. 17 вересня 2023, 19:01
Відділення за адресою: Одеса, вул. Академіка Глушка, 5
Являють клієнтом Приват Банка не менше 15 років, але як тільки заберу останній свій $, закрию рахунки і ноги моєї там більше не буде. Не видають кошти, кажуть що немає або привезли тільки стару валюту, який жоден з обмінників не приймає. Місяць ходжу в відділення ніби на роботу, відсиджу чергу по 30−50 хвилин та все теж саме. Коли нормальні купюри є в наявності то касирша відверто бреше, каже що є тільки 300−400 і більше немає. Замовляєшь 2000$, а в кращому разі дадуть 300−400. Відходиш від каси, та наступним каже що є тільки 300, хоча мені 20 секунд назад казала що більше немає. І це ще в кращому разі. А то взагалі виходиш ні з чим відсидівши чергу. На тому тижні взагалі викликали охорону на мене та закрили вікно каси перед носом, тому що їм не сподобалось що я не вийшла щаслива від новини що грошей знову немає, а орала на них якого біса вони так знущаються над своїми клієнтами. Місяць я вже ходжу ніби за милостиню, а не свої кошти знімаю. Що можна чекати від банку, працівники якого рахують що можуть клієнту розказувати в яке відділення піти, чи яким банком користуватись, замість того щоб віддати мені мої кошти. Залишила скаргу на них працівників, сказали чекати 3 робочих дні відповіді, та щось мені підказує що на скарги там реагувати ніхто не буде, іначе касирша не нагадувала б мені що я можу зводити на гарячу лінію, а не «трепаешь мне нервы». Просто жесть якась.
Приватбанк
Відповідь банку
18 вересня 2023, 9:23
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що у вас накопичилося стільки негативу. У відділенні банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Проблема вирішена
Євген Мітт 17 вересня 2023, 18:16
Скористався карткою райфайзен банк для зняття готівки в банкоматі приватбанка. Банкомат зазначив що послуга не доступна, а картка буде вилучена банкоматом в цілях безпеки. При зверненні до служби підтримки приватбанку, аби почути причини вилучення моєї банківської карти, вони зазначили що причин вилучення карти не надають і порадили піти зробити нову карткцу в райфайзені. Звісно така відповідь мене не влаштувала, адже я не мав наміру змінювати карту, її реквізити, і взагалі хотів розібратися з причинами подібних вилучень карти. Оператор по колу повторював одне й те саме, що подібну інформацію банк не надає, типу блокує робот-банкомат, тільки він знає причину. Але ж вибачте, програмуванням цих банкоматів займаються відповідні спеціалісти банку, і вони мають пояснити по якій причині ця конфіскація картки відбулася. На вимогу оформити скаргу щодо конфіскації картки і не можливості банком пояснити причини цього вилучення картки, оператор почав оформлювати якийсь відгук, який не має зворотнього зв«язку, який лише аналізується і покращує роботу банку. Тобто виявилося що оформити офіційну скаргу і отримати офіційну відповідь на неї, в 21 столітті, згідно внутрішніх правил банка немає. Мої розмови про те що я згідно законодавства маю право оформити будь-яку скаргу чи звернення щодо діяльності банку і отримати офіційну відповідь на неї, оператор просто не чув, і керувався лише внутрішніми правилами банка, які не відповідають законодавству, тим самим порушуючи мої права. Зрештою через пів години інтелектуальних дискусій в мене взяли номер вилученої райфайзен картки, а також пообіцяли на електронну пошту надати відповідь банку щодо причин її вилучення чи неможливості пояснення цих причин. Будьте уважні, бо банкомат може з»їдати банківські картки, а банк не матиме ні бажання ні змоги пояснити причини цих вилучень карток. А у службі підтримки давно не приймають ніяких скарг чи звернень, і не вважають за потрібне офіційно реєструвати ці звернення, надаючи на них зворотній зв«язок чи тим паче офіційні відповіді. Служба підтримки приймає всі звернення чи скарги лише у вигляді відгуків, для свого статистичного аналізу сервісів банку. Те що банк зобов»язаний згідно законодавства забезпечити можливість звернень чи скарг, а також надавати на ці звернення чи скарги зворотній зв«язок, вони просто забули, адже ставлять свої внутрішні правила банку вище ніж законодавство України. Служба підтримки розрахована на людей, які не дуже розуміють свої права і не будуть за них боротися. Все налаштоване так, аби формально вислухати клієнта й дуже хитровід ньоого позбутись, переклавши проблеми банка, на проблеми клієнта
Приватбанк
Відповідь банку
18 вересня 2023, 9:23
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності. Картки, вилучені банкоматом, не підлягають поверненню з міркувань безпеки, адже ідентифікувати вас, як власника картки, може лише банк, що її видав. В даній ситуації необхідно звернутись в банк емітент картки для її перевипуску.
Для отримання письмової відповіді ви можете направити письмовий запит на адресу для кореспонденції банку: вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна. cancelyaria@privatbank.ua.
Проблема вирішена
Людмила Гошко 16 вересня 2023, 22:14
Відділення за адресою: Київ, пр-т Леся Курбаса, 7-А
Це просто треш.Замовили готівку долари на касу, приходимо, нам вони на касі з спокійним виглядом хотіли дати купюри, які були засрані в хлам, на кожній була печать на пів купюри, чи пів купюри було списано, вони просто розсипались в руках,і на повному серьйозі вони казали що вони ніби в обороті.Це просто не повага до клієнта, таке відчуття що касир спеціально тримає ці гроші, знищені, щоб не видавати нормальні.Ви найгірший банк, я скоріш за все у найближчий час повністю закрию рахунки у вас.
Приватбанк
Відповідь банку
17 вересня 2023, 13:26
Вітаємо.
У відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Проблема вирішена
DmitroOleg1990 16 вересня 2023, 19:52
Взял ипотеку в ПриватБанке 30.06.2020 году, договор детально изучил, представитель банка ответил на все мои вопросы. Согласно договору я обязан каждый год проплачивать страховку жизни и страховку имущества на те же реквизиты, что и ипотека, только правильно указывать назначение платежа, что я и делал каждый год. Было всё хорошо до момента когда сумма начала расти без всяких на то причин. 06.09.2023 я зашёл в приват24 что бы оплатить этот месяц, но сумма уже была указана на 251,01 грн больше. Обратился на горячую линию, мне создали заявку которую сразу же и закрыли без ответа. 08.09.2023 я ещё раз позвонил на горячую линию и мне подтвердили, что ошибки с моей стороны там нет, всё было оплачено согласно суммам и в срок, создали снова заявку которая рассматривается по сей день. Каждый день сумма растет, хотя все было оплачено во время и правильно. Ошибка банка!!! На горячей линии сидят не компетентные консультанты, которые кроме как создавать заявки ничего не умеют! 12.09.2023 я звонил так же представителю банка, который сопровождал меня при сделке по ипотечному кредиту. Он так же подтвердил, что моей вины там нет и в ходе разбирательства выяснилось, что платёж который предназначался за страховку банк засчитал в тело ипотеки не смотря на то что в графе «назначение платежа» была указана СТРАХОВКА! Он создал запрос в бухгалтерию и сказал что в течении суток вопрос должен быть решен. Вопрос до сих пор не решён, а сумма увеличивается. Я плачу огромные проценты и получаю такое отношение!!! Когда будет решен вопрос ??
Приватбанк
Відповідь банку
17 вересня 2023, 13:25
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝