Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
ирина плужникова 20 червня 2023, 10:41
Відділення за адресою: Харків, пр-т Льва Ландау, 12
З початком війни поїхала в Естонію, зареєстрована як біженець. 23.04.2023 повернулася в Харків для вирішення проблем із здоров’ям. Картку естонського банку SEB на отримання грошовоі допомоги залишила родичці, щоб вона вчасно платила за мою квартиру.Знову ж таки через проблеми із здоров’ям терміново знадобилися гроші.Родичка з Естонії зняла з моєї карти біженця усі гроші і перевела через приватбанк 500 євро.Гроші прийшли, але менеджер привата по телефону сказав що для їх отримання мені потрібно надати додаткову інформацію, а саме-паспортні дані відправника переказу.Здалося дивним (м'яко кажучи) що банк в ультимативному порядку вимагає від мене особисті дані третьої особи не клієнта банку і навіть не громадянина України.Насилу вдалося умовити родичку прислати фото докуметов, не кожен захоче відправляти особисті дані не зрозуміло для яких цілей.
Так вийшло, що родичка маючи, як багато в Естонії, постійне свідоцтво на проживання (народилася і жила в Естонії, сподівається незабаром отримати громадянство, що не так просто.Чоловік і діти вже громадяни Естонії) доки ще громадянка Росії. На цій підставі, -гроші переведені від людини з російським громадянством, банк конфіскував їх.Гроші переказані з Естонії, з рахунку естонського банку SEB, отримані від республіки Естонія мною як біженцем.
В результаті таких дій приватбанка я залишилась без засобів на лікування та купівлю квитка для повернення в Естонію, термін знаходження за межами якої збігає в липні.Рішення про конфіскацію прийняте Керівником Департаменту міжнародних переказив ГО Страшко М. В.
Прошу переглянути це рішення керуючись здоровим глуздом і інтересами громадянки України, пенсіонера і ветерана труда.
Приватбанк
Відповідь банку
20 червня 2023, 12:54
Вітаємо. Згідно описаної вами ситуації, у випадку надання відправником документів, котрі підтверджують його статус постійного резидента вказаної країни, рішення щодо виплати переказу може бути переглянутим.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
IRINA021989 20 червня 2023, 10:06
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Академіка Янгеля, 4-Д
Ніхто проблеми не вирішив. Через кассу були переслані кошти на кредитку мого чоловіка 14.06. Ну звістно чек дали. Два рази були у банку перевіряли де ділися кошти. А коштів на карточці немає. Тільки одна відмазка чекайте. На гарячу лінію дзвонити тільки робити собі нерви. МЕНІ КПЖУТЬ ЩО ВАША ЗАЯВКА УЖЕ НЕ ДІЙШЛА ДО МЕНЕ. Приват куди ваші працівники ложать кошти ваших клієнтів через кассу?.. Даннюе горе відділення знаходиться у м. ВІННИЦЯ вул. АКАДЕМІКА Янгеля 4Д. Касир Бондар Я. П.
Приватбанк
Відповідь банку
20 червня 2023, 11:06
Вітаємо. Знаємо про вашу ситуацію та у жодному разу не вказуємо, що проблему вирішено, допоки цього дійсно не станеться. Відповідальні спеціалісти вже займаються вашим питанням та за результатами додатково з вами зв'яжуться.
Проблема вирішена
IRINA021989 19 червня 2023, 21:00
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Академіка Янгеля, 4-Д
Не рекомендую даний банк. Через кассу невідомо куди переказують кошти. Куди пішли кошти, які я ложила на кредитку свого чоловіка ще 14 06. У них усе розглядається 3 дня бардак. Сьогодні позвонила на гарячу лінію дала заявку на скаргу — мене заблокували, я не можу додзвонитися до оператора. Одним словом бардак, а не банк
Приватбанк
Відповідь банку
20 червня 2023, 9:03
Вітаємо. Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Ваше питання вже розглядають відповідальні спеціалісти, робимо все, щоб якомога швидше розібратись у ситуації. За результатами перевірки з вами буде проведено зворотній зв'язок.
Tetanus 19 червня 2023, 19:23
Відділення за адресою: Київ, вул. Милославська, 43
Обслуговуємося у відділенні Приватбанку за адресою: вул. Милославська, 43, Київ.
Минулого року в цьому відділенні отримали долари. Нещодавно була необхідність поповнити рахунок. Із 45 купюр 7 не прийняли. Жодних ознак зношення, що описані в постанові НБУ ці купюри не мали. Попросили надати усне чи то письмове роз’яснення, що не так з цими купюрами. Касир відмовилась надати роз’яснення. Звернулися до фахівця з обслуговування клієнтів Вікторії Семененко теж відмова, далі до директора відділення Дмитра Балабана. Знову жодних роз’яснень, і не лише письмових, але і усних. Далі зателефонували на гарячу лінію Приватбанку, відповіли, що касир вирішує це самостійно.
Нам так і залишається незрозумілим, що відбувається в нашій «правовій» країні?
При такому відношенні до населення та порушенні прав людей, той хто і не хотів їхати з країни, то може переглянути свою думку. Тоді хто буде працювати і забезпечувати ті ж банки, осіб пенсійного віку?
Приватбанк
Відповідь банку
19 червня 2023, 20:25
Вітаємо. Нам дуже прикро через те, що ви отримали негативний досвід під час звернення у відділення Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення для того, щоб уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Проблема вирішена
julsy 19 червня 2023, 16:13
09.06.2023 р. державним виконавцем було винесено постанову про визначення рахунку для 13400 грн.
Цю постанову надіслано Укрпоштою до ПриватБанку 09.06.2023.
Сьогодні звернулась до чату банку з запитанням чі отримав банк постанову, відповідь була, що ні. Позвонила до виконавця він перевірив і надав відповідь, що банк отримав постанову 14.06. Знову написала в чат, вони заперечують отримання постанови і просять трек код листа. Знову звязалась з виконавцем, він дав трек код.
За трек-кодом листа я з’ясувала, що постанову банк отримав ще 14.06.2023 р.
Надіслала в чат підтримки і фото трек-кода — тоді банк «побачив», що лист з постановою отримано! Спеціаліст чату саазав, що постанову будуть розглядати 10 днів з моменту реєстрації 15.06. То спочатку її не було, тепер знайшлася, і ще 10 днів банк буде вивчати один листок інформації. Скажіть де вказано, що постанова повинна розглядатись 10 днів? На блокування постанову 10 днів не розглядали, за 15 хвилин заблокували, а щоб розблокувати затягують час.
Приватбанк
Відповідь банку
19 червня 2023, 18:31
Вітаємо. Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Ми завжди намагаємось вирішити питання клієнта якомога швидше та якісніше.
Слід зазначити, що згідно чинного законодавства не встановлено жодних регламентів щодо виконання банком судових рішень та постанов від виконавчих служб.
Також зауважимо, що вказаний вами документ, котрий було нещодавно отримано Банком, не є постановою про зняття арешту або про визначення поточного рахунку у банку для здійснення видаткових операцій. В даному випадку необхідно звернутись до виконавця за для уточнення змісту наданої постанови.
Andriydp 19 червня 2023, 14:43
Відверто затягують зняття арешту в межах 13400грн.
— Зпочатку казали 1−3дня,
— потім 3−10 днів,
— потім ще чуток зачекайте «вже на вищому рівні розгляду»
— але потім відповідь отримав через 13 (!!!) днів — відмова!!!
Бо постанова БУЛА НАДІСЛАНА на ЕЛЕКТРОНУ АДРЕСУ. А чого ви раніше не сказали про це? У вас же все в ціфровому вигляді зараз?! А ЯК ВІДДАТИ ГРОШІ — треба щоб державний виконавець ОСОБИСТО прийшов в банк, або цю бумажку надіслал рекомендованим листом в м.Дніпро.
Вони 13 днів розглядали і нарешті через 13 днів побачили що вона не електрону пошту надійшла??? Відверта брехня!!!
До речі, мова йде про едине джерело дохіду — пенсійне надходження всього в 2'520грн.
Приватбанк
Відповідь банку
19 червня 2023, 16:24
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Для того, щоб розібратись у ній, звернулись до вас у особистому повідомленні для того, щоб уточнити ваш контактний номер телефону.
alilas 19 червня 2023, 12:59
Добрий день, я та моя сім'я, з приватбанком вже довго, але ця страховка, ну вибачте мене, як так можна робити. Я розумію що приватбанк не відповідає за страхову компанію, але коли ви дзвонете щоб хоч чогось добитись, вас просто ігнорують
Мій брат, вклалав ті гроші в банк за страховку, зараз по його загибелі ми маємо повне право забрати гроші.
Вже пройшов майже рік, а моїй мамі так нічого і не сказали за цю страховку.
Можливо вони не враховують що це не просто смерть, він був ВІЙСЬКОВИМ
Приватбанк
Відповідь банку
19 червня 2023, 14:31
Добрий день!
На жаль, не вдалось вас ідентифікувати, як клієнта банку за даними, наданими у відгуку. Ми звернулись у особистому повідомленні до вас, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію.
Проблема вирішена
Ds11 18 червня 2023, 11:04
При покупке авиабилетов, после их оплаты, приходит сообщение о доплате! Почему сразу не выставить РЕАЛЬНУЮ цену? Не банк, а убожество, служба поддержки в том числе. Закрываю все карты и больше никогда не хочу иметь дело с этим недоразумением под названием приватбанк
Приватбанк
Відповідь банку
19 червня 2023, 10:53
Вітаємо. Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Наразі бачимо, що з питання причини виникнення доплати за вказаним рейсом з вами було проведено зворотній зв'язок. У разі виникнення додаткових питань, ми будемо раді допомогти у особистих повідомленнях.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Юрій Сушениця 16 червня 2023, 19:19
В батька з кредитної карти було викрадено 50к грн (карта не втрачалась, сім карта не пере випускалась) Було зайдено в приват (обійдено двофакторну) збільшено ліміт на кредитній карті, створено нову карту, перекинуто кошти на нову карту, та виведено на закордонний банк як покупка техніки. В цей же день була подана заява в поліцію. Звернувшись в ПриватБанк відкрили справу на повернення коштів, а через деякий час повідомлено що був підтверджений (3Ds) тому шахрайства вони тут не бачать. І звісно почали нараховувати проценти за користування кредитом.
Приватбанк
Відповідь банку
16 червня 2023, 20:21
Вітаємо. Звернулись до вас у особистих повідомленнях для того, щоб уточнити контактний номер вашого батька, а також деталі ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
olga2023 16 червня 2023, 19:09
Приватбанк обманює клієнта, немає можливості зв’язатися з працівником банку, кидають в чат, а в чаті відповідає робот. Але коли після двух десятків спроб якщо не більше, до тебе в чаті відгукнувся менеджер, вони плутаются в даних спочатку відповідають чекайте обробку постанови від державного виконавця від 1−3 днів, потім до 10 діб, тому що банку потрібно ЯКІСНО ВИВЧИТИ ДОКУМЕНТ, наче вірш у школі. А на питання хто так вірішив, відповідь регламент банку, питаю, а чому мені при підписанні договору з банком не повідомили під підпис, можливо я б замислилась, чи потрібен мені цей банк, де клієнт для банку ніщо. Питання чому банк не перевіряє Якісно 10 діб, постанову виконавця про арешт коштів, а накладає його на протязі 15 хвилин, вони відповіді не дають. Росія нас знищує ракетами, а Приватбанк своїми безвідповідальними, незаконними діями під час ВІЙНИ. Спочатку державний виконавець порушив мої права в тому що розглядав заяву на визначення рахунку, для видаткових операцій 10 днів, а не 2 роб.дні згідно чинного законодавства, а далі Приватбанк до 10 діб ЯКІСНО ВИВЧАЄ ДОКУМЕНТ. Люди що відбуваєтся? Це змова на знищення. Мені потрібні ліки, мені потрібно годувати дітей сьогодні, а не через 10 діб. Ганьба!!!
Приватбанк
Відповідь банку
16 червня 2023, 20:24
Вітаємо. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення для того, щоб уточнити ваш контактний номер телефону та перевірити інформацію, стосовно вказаної ситуації.
Проблема вирішена
AlionaL 16 червня 2023, 18:50
Відділення за адресою: Київ, вул. Євгена Сверстюка, 19
Нещодавно прийшлось знімати крупну суму, на жаль досконало перевірити відразу всі купюри не вдалось, бо довго стояла в черзі, та поспішала. Прийшовши додому побачила що деякі купюри мічені, ззаду стояли якісь печатки або ж були надписи. Повернувшись до ПриватБанку, вони звісно відмовились прийняти назад. Більш того нагло брехали мені у вічі, що давали мені купюри лише нового зразку, хоча це неправда! Вона ж перед цим же як видавала мені сама ж жалілась що їм привозять купюри старого зразку навіть під замовлення. І що в неї тільки половина купюр нові. Звернувшись на гарячу лінію мені лише побажали гарної співпраці з банком надалі. Це звучало як знущання, адже співпрацювати з цим банком далі не має ніякого бажання.
Приватбанк
Відповідь банку
16 червня 2023, 19:44
Вітаємо.
Всі купюри проходять перевірку. В той самий час, при здійсненні касових операцій у відділенні банку клієнт зобов'язаний:
— рахувати гроші не відходячи від каси;
— перевіряти реквізити, вказані на касових документах, не відходячи від каси.
У випадку, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Зношені банкноти іноземної валюти (старі, розірвані, обгорілі, велика кількість чи/та великі штампи, проколи) банк може тільки прийняти на дослідження в НБУ.
Проблема вирішена
Barsel 16 червня 2023, 16:08
Відділення за адресою: Львів, вул. Городоцька, 98
Звернувшись у відділенні банку було у грубій формі відмовлено в обслуговуванні, керівник ненавидить осіб з інвалідністю, звернувся на гарячу лінію банку зачитали набір слів ні про що, вони не визнають Конституцію України.
Приватбанк
Відповідь банку
16 червня 2023, 16:45
Вітаємо. Нам дуже прикро, що ви відчули незручності під час звернення до відділення Банку. Бачимо, що наразі за вашим зверненням було проведено перевірку, за результатами котрої з вами було проведено зворотній зв'язок.
Проблема вирішена
Marinavoit 15 червня 2023, 23:36
12 травня по виконавчому провадженню арештували рахунок. 18 травня провадження було зупинено і в той же день був знятий арешт. Сьогодні 15.06.2023 року з рахунком списано всі кошти в 0 з приміткою, що це по виконавчому провадженню. Я подзвонив виконавцю, виконавець сказав, що такого не може бути адже провадження зупинено. Перевіривши Дію і єдиний реєстр боржників і переконавшись, що більше ніяких проваджень немає, я написав в підтримку пртват24. Оператор відповів мені, що кошти знятті за провадження (номер). Я сказав, що воно зупинене і звичайно банк про це був повідомлений. Оператор сказав, що це зробив державний виконавець (хоча був привпатний, насправді), зробивши запит на зняття коштів від 17.05.2023. На моє питання звідки взявся державний виконавець Оператор відповіді не надав. Також на зауваження, що 18 травня провадження вже було зупинено, він сказав, що банк неможе не виконати запит двс і більше нічим допомогти не може. Питання: 1.звідки взялася двс і чому про неї відомо тільки вашому оператору? 2. Куди, насправді, банк зняв кошти, якщо провадження було зупинено 18.05.2023, про що банк був повідомлений? Чому приватний виконавець, який і відкривав, і зупиняв провадження не знає куди пішли гроші? Як Ви можете вирішити цю ситуацію? Як так взагалі вийшло? При тому, що зняли кошти з картки для заробітної плати військовослужбовця, на якій були кошти для заправки машин, щоб їхати на позиції. Приват банк, ви це будете пояснювати якимось логічним чином, без вигадок про двс, якої і в помині, насправді, немає?
Приватбанк
Відповідь банку
16 червня 2023, 10:28
Вітаємо. Законом скасовано дозвіл на можливість користування коштами до 100 тис. грн. по арештованим рахункам, який було тимчасово встановлено з березня 2022 року. Банк можемо зняти встановлене обмеження лише коли отримає документ від виконавчої служби про зняття арешту.
Окремо зазначимо, що у випадку надходження платіжної вимоги від виконавця Банк, відповідно до чинного законодавства, зобов'язаний її виконати. Рекомендуємо звернутись до виконавця для уточнення причин надсилання платіжної вимоги до Банку.
AnatoliiU 15 червня 2023, 19:52
Відділення за адресою: Київ, вул. Софіївська, 14
Завдяки виконавчій службі мав можливість порівняти роботу трьох банків одночасно: Приватбанк, Монобанк та Сенс банк (в минулому — Альфа). До виконавчої служби прийшов запит на стягнення з мене 85 грн штрафу, вони додали вартість своїх «послуг» у ще 402 грн і надіслали запити у всі банки на блокування цієї суми. Трохи ускладнює ситуацію те, що штраф сплачувати зараз не планую, адже оскаржив його у суді.

Результат роботи банків такий:
1. Монобанк заблокував кредитну картку повністю, на мої пропозиції заблокувати лише 487 грн сказали «не можна». З того моменту їхніми послугами не користуюсь, адже це був єдиний рахунок. Повинен відмітити, що до цього вважав їхній сервіс найкращим (за оперативність та клієнторієнтовність).
2. Сенс банк зняв з усіх активних карток по 487 грн, навіть з тих, що були з 0 грн на рахунку, і навіть з єПідтримки (я до цього подав заяву на її закриття, але не встигли закрити). Щоб не було мінусів перекрив «заборгованість» на всіх картках, коштувало це мені більше 2000 грн. Підтримка сказала, що зробити нічого не можна, суми будуть «заблоковані» поки виконавець не зніме арешт. При цьому вони залишаються на рахунку, а не переводяться виконавцю. Плюс в тому, що рахунки не заблоковані, можна далі користуватися усіма.
3. ПриватБанк. Блокування відбулося десь через тиждень після Моно і Сенсу. Заблокували спочатку усі рахунки. Після звернення до персонального банкіра Інни пройшов деякий час і блокування суми залишилося лише на одному рахунку у вигляді «замочку» на картці (на цій картці була заблокована лише сума «заборгованості» 487 грн, а не весь рахунок). Цей та всі інші рахунки повноцінно доступні, включаючи кредитні ліміти.

Тому мій відгук в першу чергу щодо сервісу персональних банкірів, добре, що такий є.
Приватбанк
Відповідь банку
15 червня 2023, 20:07
Вітаємо. Дякуємо, що знайшли час та залишили відгук!
KotletaDollarov 15 червня 2023, 16:25
Пополнял валютный депозит долларами 96 г, очень долго досматривали их под микроскопом в УФ и ИФ лампах, из 23 бумажек не взяли 3, сказали что они чем-то залиты и стираные. И сразу предложили сдать их по уценке на инкассо. Какое инкассо, если его вообще нет и все проблемные купюры возвращаются обратно клиентам. В свою очередь я потом смотрел их под своим уф фонарем (365нм) и ничего не увидел, и в другом отделении привата все «залитые и стираные» купюры приняли, хотя тоже долго очень смотрели.
Доллары, да были не самые новые, но не грязные и в УФ ничем не светились, как после стирки отбеливателем и никаких пятен не имели.
Ни в чем разбираться не хочу и никакая обратная связь не интересует от банка, просто очень похоже на схему дополнительного обогащения.
Приватбанк
Відповідь банку
15 червня 2023, 18:03
Вітаємо. Нам дуже прикро, що ви відчули незручності під час звернення до відділення Банку. Звертаємось до вас у особисті повідомлення для уточнення деталей даного випадку, аби завадити виникненню таких ситуацій у майбутньому.
Проблема вирішена
Юлі Тягла 14 червня 2023, 22:02
Доброго вечора. Декілька років маю карту універсальну, раніше постійно нею користувалася. Останній час не користувалися, зайшла одного дня в в додаток і виявила, що з карти зняті через PoS-термінал в іншому місті, в якому не була декілька років, кошти в розмірі 6500грн. відразу зателефонувала в підтримку, зафіксували шахрайство, і співробітник повідомив що будуть роздягати.
Я звичайно, ще подала заявку в поліцію, про цей випадок. Коли зверталась в банк за випискою для того щоб подати заяву в поліцію, довелось заплатити 100 грн за аркуш з випискою з рахунку. Через два тижні подзвонили з банку і вимагали повернути кошти, на зауваження стосовно того що кошти були вкрадені з карти, відповіли що є вже рішення що банк кошти не поверне.
Приватбанк
Відповідь банку
15 червня 2023, 9:39
Вітаємо!
Оплата з картки в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Оплата в наземних торгових точках проводиться з присутністю картки або безконтактно через телефон з прив'язаною до гаманця карткою, що також вимагає мати доступ до картки чи даних, які відомі лише її власнику. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
За вашим зверненням були сформовані запити на оскарження операцій до міжнародної платіжної системи. Регламент розгляду такої заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. Зі свого боку ми зробимо все можливе, щоб допомогти у вирішенні питання. Окремо зазначимо, що у випадку підтвердження факту шахрайства та повернення коштів за вказаною операцією, рішення щодо сплати відсотків по заборгованості може бути переглянуто.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
UAF 14 червня 2023, 15:51
Цитата: Зняття арешту, в Банку проводиться по внутрішнім регламентам Банку.
При надходженні постанови арешт знімається 1−3 дні.
Якщо постанова вже опрацьована, то обмеження знімається через 24 години.
У вас постанова вже була опрацьована, необхідно очікувати протягом доби обмеження знімається.

Надійшла постанова, надійшло повідомлення про зняття арешту, а рахунок і надалі заблокований.
Типовий приватбанк, затягування, відписки, введення в оману. Це остання крапля, скарга до НБУ нехай компетентні органи розглянуть їх «регламенти».
Приватбанк
Відповідь банку
14 червня 2023, 17:40
Вітаємо.
Арешт буде знято протягом 1–3 днів після надходження в банк постанови про зняття арешту від виконавчої служби чи приватного виконавця.
1max 14 червня 2023, 15:35
Закрили заявку на повернення коштів по транзакції на сумму в 47+ тисяч гривень ссилаючись на свої власні міркування. Навіть не передали до платіжної системи. Просто закрили і не дають змоги відкрити нову заявку або оскаржити ту по якій відмовили. Повний абсурд! Цю інформацію я би навіть і не дізнався, якщо би сам не звонив би та не писав у підтримку, щодо розгляду моєї заявки.
Приватбанк
Відповідь банку
14 червня 2023, 16:40
Вітаємо.
На жаль, у рамках правил платіжних систем суму за даною операцією не може бути повернено. Додатково вам була направлена відповідь в Приват24 після розгляду питання.
Guestua 14 червня 2023, 0:33
Відділення за адресою: Суми, вул. Британська, 5-А
Отримувала з своєї картки долари в Приват Банк. Касир знала, що в неї є фальшива 100 дол.купюра. Вона видала її разом з іншими купюрами. На ультрафіолеті звісно що цього не показала мені при видачі. Коли виявилося в обміннику, що ця купюра фальшива, повернулася назад до касира. А вона звісно що зробила вигляд, що вперше мене баче, хоча обслуговувала 20 хв. назад!
Прийшлося викликати поліцію і службу безпеки банку. Давати покази поліції касирка відмовилася звісно ж що вона може додати, що впарила мені фальшиві гроші. В банку відмовилися замінити кошти. Будьте дуже обережні з валютою в Приват Банку! Завжди вимагайте показати кошти під ультрафіолетом! А також беріть валюту тільки нового зразка!
Сталося це в м. Суми.
Приватбанк
Відповідь банку
14 червня 2023, 9:59
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема вирішена
Mass1 13 червня 2023, 22:37
Відділення за адресою: Одеса, вул. Краснова, 8
Свежий и честный отзыв
В Одессе на Краснова 8 купила доллары, одна купюра 100 $ была 96 года
Это не палатка на улице и часто пользуюсь этим банком, поэтому с проверочной машинкой не хожу и было бы странно наверно,
Узнала что одна купюра не рабочая только после того как нигде не хотели принимать. Такое ощущение было, что обманываю я, а не Банк
Вернулась, ну конечно никто не признается, но начальник быстро нахамил и провожал за дверь, видно с женщинами такое часто там бывает, и не могут ничего доказать
Оставляю контакт на всякий случай Начальника, но думаю этой фигней и кассирша с ним вместе занимаются, Некрасов Сергей, смысла с ним спорить нет, там свои махинации, просто имейте ввиду, доверять этому отделению не стоит, ничего не докажете потом
Приватбанк
Відповідь банку
14 червня 2023, 9:54
Вітаємо.
Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні. Виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.85 45.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.85 45.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝