×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.3 | 45.3 |
USD | 40.75 | 41.35 |
Всі курси банку |
Перевел деньги мошеннику приват банка.
Корсунь-Шевченковский, Черкасская область, Корсунь-Шевченковский район Добавлено: в 06:45, 3 февраля 2019, Номер объявления: 578866455 номер телефона 068 685 5118 только теперь его зовут Витя.Мошенник дальше продолжает обманывать и обворовывать людей??? И дальше продолжает мошенническую схему.Пора уже службе безопасности подключаться.Могут пострадать клиенты приват банка.Помогите???
На данный момент такие случаи стали больше исключением, чем правилом и в связи с этим мы понимаем результат подобной заявки уже на этапе ее подачи.
Нам очень жаль, что Вы столкнулись с подобной ситуацией.
Вы можете отстоять свои права в правоохранительных органах, и мы, в свою очередь, предоставим всю необходимую информацию со стороны банка.
Коментарі (3)
Свавілля Приватбанку
В період листопада – грудня 2018 р. спіробітники служби безпеки Приватбанку телефонували на мій особистий номер із питанням коли я буду повертати 93000 грн кредиту, який Приватбанк надав…… сусіду по будинку.
Мої запитання та відповіді:
1. Де ви взяли мій номер телефону.
Служба безпеки Приватбанку має право використовувати персональні данні клієнтів і залучати їх в своїй роботі. Ви будете платити?
2. Чому не дзвоните, тому, кому було надано кредит.
Кліент скривається і не бере трубку. Ви будете платити?
3. Чому маю платити я.
Це ваш чоловік, тому маєте платити. Ви будете платити?
4. Це не мій чоловік і платити я не буду.
50% будете платити?
Після розмови з спіробітниками служби безпеки Приватбанку я і мій чоловік (кожен зі свого номеру телефону) зателефонували до Приватбанку, оператор ретельно записував скарги, відповідав, що кредитні історії наші чисті, що ні я, ні мій чоловік кредитів не отримували і заборгованості в нас немає.
Через 3 дні знову дзвінок зі служби безпеки Приватбанку і та ж сама тема, ті самі запитання і відповіді і знову мій дзвінок оператору Приватбанку зі скаргою на службу безпеки Приватбанку.
І так…… 9 разів з регулярністю 1 раз в 3-5 днів на протязі листопада- грудня 2018 року.
Після чергового дзвінка служби безпеки Приватбанку, чергового мого відзвону оператору, я попередила, що всю цю історію з наданням кредиту сусіду, а борг маю сплатити я, розміщу в соцмережах, оператор сказав, що скарги розглядаються після 10- ї години ранку і мені дадуть відповідь.
Через 2 дні, дійсно, мені зателефонували і….УВАГА…. просто повідомили, що керівництво прийняло рішення видалити номер мого телефону з якогось там списку.
Питання:
Хто і з якої причини занесли мій номер в той самий список.
Відповідь:
Приватбанк має право використовувати персональні данні клієнтів і залучати їх в своїй роботі для вирішення питань.
Тобто, це не була помилка. Це цілеспрямований метод роботи Приватбанку.
АЛЕ.
Як виявилось, вилучення мого номеру телефону з якогось там списку було недовгим.
29.01.2019 р. мені знову зателефонував співробітник служби безпеки Приватбанку Ковальов Сергій Георгійович і сповістив, що мій родич брав кредит, не відповідає на телефон, тому відповідати маю за це я.
Ковальов Сергій Георгійович також відповів, що мій номер телефону взяв в базі данних Приватбанку.
На повторному дзвінку я повідомила Ковальову Сергію Георгійовичу, що розмову передала родичу, телефон родича дійсний, працює, тому дзвоніть і вирішуйте питання з тим, хто заборгував.
Але Ковальов Сергій Георгійович телефонував мені в цей день 28 разів, а потім…
30.01.2019 р. з невідомого номеру позвонив Павло Костянтинович ( так представилась дана особа), якому Ковальов Сергій Георгійович передав мої данні. На моє запитання, хто ви, назвіть свою посаду і місце роботи, Павло Костянтинович відповів ( привожу дослівно): «ти шо тупая, давай плати кредит за родича». Далі з даного невідомого номеру дзвінки відбувалися таким чином: 5 секунд йде дзвінок, відключається на 5 секунд і знову 5 секунд йде дзвінок. І так 498 разів.
Можно назвати це катуванням.
Тож висновок:
Приватбанк, в гонитві за легкими грошима, надає кредити неперевіреним особам.
Приватбанк, як володілець персональних данних своїх клієнтів використовує конфіденційну інформацію для втручання в приватне життя клієнтів.
Приватбанк навчає персонал, мотивує його для застосовання в своїй роботі методів катування.
Найближчим часом я переведу обслуговування своїх пенсійних надходжень до іншого банку, але нема ніякої гарантії, що Приватбанк знищить мої данні.
Як захиститись від свавілля Приватбанку.
Я розміщу цей лист на сторінках кожної області, міст і містечок відділень Пенсійного фонду України, щоб кожен українець при виборі банку обслуговування, знав, що Приватбанк може перетворити його з клієнта в об’єкт для катувань лише з тієї причини, що співробітники Приватбанку надали кредит вашому сусіду чи родичу.
Перепрошуємо від імені нашого банку за всі завдані незручності. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок. Повідомте, будь ласка, в особистому повідомленні Ваш контактний номер, щоб ми могли розібратися в ситуації.
Коментарі (10)
Всё устраивает!
Лично для меня, как гражданина Украины, могу с уверенностью сказать, что Приват Банк являеться самым лучшим банком нашей страны! Потому, что пользуюсь и другими банками и как говориться есть с чем сравнивать!
Банку успехов и процветания, сотрудникам здоровья и бланополучия!!!
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (12)
не попадись !!!
Пошла к начальнику отделения, сказала что я могу положить их обратно Но при получении снимут 0,5 % Потом было предложено поменять затертые купюры сразу на гривны Забыла, возле окошка получения денег было прилично темно (наверно что бы не возникало желание посмотреть и пересчитать купюры) Позвонила на горячую линию -сказали что по телефону ничем не могут помочь Спросила, где я могу обменять купюры, было сказано что всегда поменяют в банке Но предположим что банк закрыт? Решила ради спортивного интереса поменять в обменнике, не взяли, сказали сильно затерта Сказать что не было слов, ничего не сказать, Испорченное настроение, потерянные нервные клетки С таким отношением к клиентам… получилось что сама виновата
Коментарі (7)
Коррупционные схемы
Коментарі (22)
плохое обслуживание и грубость
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (2)
Шок
Була у мене соціальна карта, в прідачу дали кредітку голд, то була сама велика помилка її взяти.
Був ліміт, постійно і вчасно погашала, вони поднимали ліміт самі без мого відома.
Якщо не встигала оплатити то знимали з соціальної всі, ВСІ гроші, знимали даже ті гроші які надходили на карту,і так за грудень місяць зняли 11742 грн., я закрила повністю карту для виплат, автоматично закрилися і всі інші карти і рахунки., а вони далі нараховують відсотки, куда? за що?
Державний Банк
Яка держава такий і банк!!!
Зазначені списання з соціальної карти проходять в зв'язку з тим, що по Вашій кредитній карті є прострочена заборгованість.
Згідно з Умовами та правилами надання банківських послуг
2.1.1.12.9. Клієнт доручає Банку списувати з будь-якого рахунку, відкритого в Банку, зокрема з Картрахунку, грошові кошти для здійснення платежу з метою повного або часткового погашення боргових зобов'язань, у тому числі Мінімального обов'язкового платежу, якщо Мінімальний обов'язковий платіж вказаний в Анкеті-заяві Клієнта і у Пам'ятці Клієнта/ Довідці про умови кредитування, а також списання помилково перерахованих сум, за якими Клієнт не є належним одержувачем. Списання коштів здійснюється відповідно до встановленого законодавством порядку.
https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-71/?lang=ук
При закритті карти для виплат, кредитна карта автоматично не закривається. Її так само можете закрити. Після погашення заборгованості.
Хочемо звернути Вашу увагу, якщо на карті не буде заборгованості, відсотки за користування кредитним лімітом нараховуватись не будуть.
Користувач не надав документи за запитом адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами банк
Написати коментар
Наличие скрытых комиссий
Это не государственный банк а шарашкина контора.
При обращении в поддержку обычно обвиняют продавца а продавец говорит что это комиссии банка. Никто разбираться не хочет. Но со стороны банка можно было бы на странице подтверждения указывать ту сумму, которая будет списана, учитывая комиссии.
Ещё смс приходят очень долго, иногда вообще не приходят.
https://privatbank.ua/ru/perevod-na-kartu-schet-v-privatbanke
https://privatbank.ua/ru/perevod-na-kartu-schet-v-drugom-banke
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (1)
После работы с другими банками ожидал от привата большего
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (3)
Обман как принцип работы
Коментарі (6)
Все адекватно и стабильно
Почему у меня нет претензий на данный момент к Приватбанку:
1. Все познается в сравнении (я даже не представляю какой банк может предоставить такое количество услуг).
2. Я постоянно перестраховуюсь (300 раз уточняю у работников банка непонятные мне моменты, проштудировала Приват 24, не покупаю на ОЛХ на большие суммы, а тем более по предоплате).
В общем наткнулась на различные отзывы и решила оставить свой. Надеюсь банк даже в такое непростое время будет и дальше работать на уровне и ценить клиентов.
Мы стараемся обеспечить максимально удобный сервис, с помощью которого наши Клиенты смогут комфортно чувствовать себя в любой ситуации. Довольный Клиент – это показатель нашей работы, и мы рады видеть, что затрачиваемые нами усилия дают свои плоды.
Коментарі (2)
Хитрість та нахабність нарахування відсотків за використання картки «Універсальна»
Шкода що я маю відносини з цим банком… Якщо я не розумів таких умов і я сам винен, все одно ситуація схожа на шахрайство та обман клієнта. Користуватися кредиткою привату не рекомендую. Наявні кошти з іншої валютної картки у банку зніму. Будьте уважніші і знайте. Якщо наприклад знімете 10тис грн 1 січня і до 25 лютого внесете 9999 грн, вам нарахують відсотки за всі 10 тисяч.
https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna
Коментарі (4)
Мошенники
Но они открыли кредитный счёт на меня. Сняли оттуда деньги и начислили проценты. В итоге сделали меня должником по кредитному лимиту.
Я с ними связываюсь, нашу этот долг, закрываю кредитный счёт, который они мамами открыли на меня. Это все путём переговоров с их тех отделом и другими лицами.
Но! Проходит месяц и у меня снова на счету нет денег, снова мне открыли кредитный счёт и сами сняли деньги!!!
Что-то мне кажется, что давно пора закрывать все счета в вашем банке!
Коментарі (1)
Зняття коштiв з карти без пiдтвердження.
незможемо. Це i э ваш захист клiэнтiв. PS: карту I телефон не губила, завжди при менi.
Користувач не надав документи за запитом адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами банку.
Коментарі (3)
Для банка не существует закона о защите персональных данных.
Примите, пожалуйста, наши извинения за возникшие неудобства. Уточните, пожалуйста, в личном сообщении номер телефона сына, чтобы мы могли разобраться и решить вопрос.
Коментарі (2)
Спам телефонными звонками
Нам очень жаль, что для решения этой проблемы Вам пришлось уже публично обращаться к банку.
Давайте мы Вам отключим все звонки. Для этого направьте, пожалуйста, личным сообщением номера телефонов, на которые Вам поступают звонки из банка.
С уважением, ПриватБанк.
Коментарі (1)
ОТРИМАННЯ ПЕРЕКАЗУ БЕЗ ТРАНСЛІТЕРАЦІЇ
Розповів свою ситуацію в 131 раз. Пояснивши все, дійшли до висновку, що не буде проблем КРИВОЇ транслітерація, якщо ім«я „Російською мовою“ в системі буде записано АНГЛІЙСЬКИМИ буквами.
Картинка: https://www.meme-arsenal.com/memes/3b63df09f0e2ae51b4f91e504a42da1c.jpg
Проблема, яка тянулась більше РОКУ, була вирішена професіоналом Ольгою. На жаль не записав фамілію.
м. Житомир. вул. Київська 77.
Спеціаліст дійсно бажала вирішити моє питання і вирішила.
За що я відповідно вдячний.
Якщо ваші інші ІТ „спеціалісти“ не можуть виправити валідацію користувача в системі, тоді додати опцію в FAQ (при зверненні до онлайн-помічника), що у випадку кривої транслітерації можна попросити ввести ім»я в системі «Російською мово» АНГЛІЙСЬКОЮ мовою. Микола — Mykola. Дмитро — Dmytro
Вибачте, будь ласка, за завдані незручності.
Ми провели роботу зі співробітником для запобігання таких ситуацій у майбутньому.
Також, інформацію щодо транслітерації передано профільним фахівцям на розгляд.
Ще раз перепрошуємо за ситуацію, що сталась.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (8)
Крива транслітерація
Такі системи переказів, як MoneyGram, Tyme, WesternUnion та ін. для здійснення платежу потребують ТІЛЬКИ ім«я та фамілію.
Приват банк же не може видати кошти, бо транслітерує згідно імені в системі „Російською мовою“.
І виходить як завгодно: Mikola, Nikolai… тільки не Mykola. Вимагають змінити ім»я переказу і стати не собою.
Банк порушує ПОСТАНОВУ Про впорядкування транслітерації українського алфавіту латиницею
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/55-2010-%D0%BF
Банк займається штучною русифікацією населення.
Деталі по зверненням №21779573(13221453). — Ця проблема відома вже більше року.
Такі клієнти з іменами, як Володимир, Владислав, Дмитро та ін. — всі вони не можуть користуватись вашими послугами переказів. Суми які не пройшли через ДЕРЖАВНИЙ банк сягає МІЛІОНІВ.
Банк зобов«язаний вирішити це питання та додати ДОДАТКОВУ валідацію згідно імені в системі англійською та згідно українських правил транслітерації імені „Українською мовою“.
Коментарі (3)
Зміна особистих даних клієнта працівником
Працівник Палюх Евгеній вів надзвичайно НЕ ЧІТКУ бесіду.
Дуже рідко відповідав на ПРЯМІ питання чітко. Провокував своєю повільною роботою, ігнорував.
Також не хотів завершувати розмову, щоб я обрав іншого працівника.
В кінці, просто так, змінив моє ім«я на Николай, його ніхто про це не просив. Замість допомоги — нашкодив.
Ніколай — немає жодного до мене відношення, адже офіційно у мене ім»я при народженні МИКОЛА.
Таким чином поХерив (закреслив) мою РІЧНУ роботу стовоно українізації ДЕРЖАВНОГО банку.
УТОЧНЮЮ, що я був «Микола» в графі «Російскою мовою» згідно наданого закордонного паспорту, де вказано моє ім«я українською та англійською мовою. (Відповідно до моїх минулих звернень).
Прошу провести роботу із працівниками, щоб вони були зацікавлені у вирішенні клієнтських ситуацій, а не в тупих шаблонних відповідях.
Пояснити, що означає „бути чіткішим“, щоб на чіткі та прямі питання давали відповідні ЧІТКО та ПРЯМО.
Заборонити змінювати особисті дані без прохання та особистого звернення. Бо як просто змінити, то він може, а як повернути назад — відправляє у відділеня.
Коментарі (8)
Что делать?
Нам очень жаль, что Вы столкнулись с такой ситуацией.
Ваш вопрос уже рассматривают специалисты. Мы стремимся решить его в кратчайшие сроки. О решении Вам сообщат сразу, как только будут результаты. Благодарим за понимание.
С уважением, ПриватБанк.
Коментарі (6)