Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
rvrromgmailcom rvrromgmailcom rvrromgmailcom 3 жовтня 2023, 17:49
Відділення за адресою: Тернопіль, вул. Руська, 37
Тернопіль. Наше підприємство замовило кредит за програмою «5−7−9». Дослідивши нашу звітність, нам запропонували навіть більший кредит, ніж було рекомендовано для нас. Ще 15.08.23 ми подали завку і всі документи. Потім з подивом взнали, що чомусь у нас стоїть «стоп» по кредиту. Працівники місцевого відділення ніяких коментарів не дають, на гарячу лінію дозвонитись просто не можливо вже котрий день.
Приватбанк
Відповідь банку
5 жовтня 2023, 17:56
Вітаємо. Приносимо вибачення за отримані незручності та очікування. У разі наявності пропозицій від Банку, вас про це буде додатково повідомлено.
Alito 3 жовтня 2023, 15:49
Відділення за адресою: Хмельницький, вул. Зарічанська, 5/3
Приватбанк не видає з рахунку долари США! Замовляла уже 10 разів і на різних відділеннях або є зношені, пошкоджені зі штампами які ніде потім неможна ні обміняти ні розрахуватись!
Приватбанк
Відповідь банку
3 жовтня 2023, 17:47
Вітаємо.
ПриватБанк здійснює видачу валюти для фізичних осіб згідно з чинними вимогами НБУ. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій як купівлі, так і продажу, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
kutniy 3 жовтня 2023, 14:31
Доброго дня, зверніть будь-ласка увагу на кваліфікацію працівників Приватбанку в м.Бориспіль, відділення за адресою вул.Київський Шлях 73, менеджер Олена, яка не знає, що робити з системою Приватбанку, не вирішила питання стосовно відкриття рахунку і ще й кривлялася сиділа. Начальник віділення Наталія, яка взагалі не відреагувала спокійно наблюдала ситуацію. Ми з чоловіком звернулися про відкриття рахунку, а не прийшли «позичити 100$» менеджерка Олена попередню клієнтку, що була не надала якісної інформації, і нам також. Мусили покинути дане відділення і перейти в інше для кваліфікованого обслуговування. Прошу звернути увагу на хамовитість менеджеру і «0» реакції з боку керівника віділення. І взагалі з відділення за адресою Київський Шлях 73 м. Бориспіль, вже не Приватбанк зроблений, а який «корівник» вибачте за даний вираз, заходиш сидить 10 менеджерів і дивляться одне на одну, черга з людей і ніхто толком не надає потрібної кваліфікованої допомоги, особливо жаль літніх людей, які не знають якоїсь інформації і приходять в надії, щоб менеджер пояснив щось, а в кінцевому результаті ніхто і ніяк не реагує, і футболяють їх., ЯКІСТЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ за даним відділенням нульова, наче ти прийшов до них і ще й винен їм, а нічого, що я клієнт і якась повага чи етика потрібно, щоб була. Знахабніли взагалі, останній час, прийміть міри, хай проходять курси по етиці і повазі, якщо їм не розказуть, що таке клієнт.
Приватбанк
Відповідь банку
3 жовтня 2023, 15:44
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що після звернення до відділення у вас склалось неприємне враження. Додатково написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та розібратись в ситуації.
Проблема вирішена
Ілля Школьник 3 жовтня 2023, 11:26
Пользуюсь эквайрингом от привата уже достаточно давно. Теперь же если вы поставили для выплат денег за эквайринг счет не привата, а другого банка то просто надейтесь что приват вам соизволит выплатить их на следующий день.
У меня для получения денег за эквайринг установлен счет Моно ФОП туда обычно все залетает максимально быстро. Так что это чисто приватовские палки в колеса.
Приватбанк
Відповідь банку
3 жовтня 2023, 14:19
Вітаємо.
Регламент зарахування коштів по еквайрингу на всі рахунки однаковий — на наступний день.
https://privatbank.ua/business/ekvajring-skb
Проблема вирішена
Viktormih 2 жовтня 2023, 22:30
Добрый день.
Начну по порядку.
Совсем недавно, по моему 20 августа 2023 г., я открыл виртуальную карту в Евро. Решил открыть на случай если понадобится купить что-либо на Ebay.
Для проверки перевёл. на неё с гривневой карты сумму эквивалентную 1 евро.
Деньги перевелись, на интернет карте появилась сумма в 1 евро.
После этого никаких переводов не делал и нигде в интернете данные этой карты не регистрировал.
А теперь самое интересное… Мне приходит сообщение от Приват банка —, Ваш платёж на Амазон на сумму 22,85 евро отклонен из-за недостатка коштив на карте'' ???
Звоню в поддержку Приват банка… Оператор
— Да, у вас недостаточно средств на карте.
Я — Я ничего не оплачивал и мне даже не было подтверждения на Приват 24 о подтверждении оплаты.
Оператор — Вы наверное где-то зарегистрировали карту в интернете и произошла утечка информации…
Я — Я только открыл совсем недавно карту, и на ней был только 1 евро, я её нигде вообще не регистрировал, не указывал нигде её. данные. Об открытии этой карты знал только я один и Приват банк …
Я — Попытку украсть деньги со счета могли только сотрудники Приват Банка. Кроме них и меня никто не знал об открытии карты… Зарегистрируйте моё обращение и предайте в службу безопасности Приват банка.
Оператор — Я не могу это сделать, так как заявление передаётся если деньги были украдены…, а у Вас ведь деньги не пропали…
Я — Не пропали потому что их не было на карте… А попытку Воровства сотрудниками банка расследовать не нужно???

Прошу провести расследование этого случая, привлечь к ответственности виновных и прислать мне официальный ответ в течении положенного срока по Закону Украины.
С уважением.
Приватбанк
Відповідь банку
3 жовтня 2023, 11:49
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
nina39 2 жовтня 2023, 18:40
Совместно с ОЛХ Приватбанк ворует деньги на так называемой ОЛХ доставке. Списывают деньги с карты, а потом возвращают меньше, если товар не отправили. Якобы за услуги банка надо оплатить. Но услуга не оказана, деньги остаются на счету. Происходит авторизация, блокировка средств, а потом возврат в том же объеме. Это стандартная практика. За неоказанные услуги деньги брать нельзя — это мошенничество. При оплате указано, что Приватбанк берет деньги за перевод. Но если товар не куплен и услуга перевода не оказана, за что они берут деньги? Как это согласуется с Законами Украины, в том числе с УК?
Приватбанк
Відповідь банку
2 жовтня 2023, 20:11
Вітаємо.
Вже звертаємось до вас у особистому повідомленні для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та допомогти розібратись.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
SerhiiZatsepin 2 жовтня 2023, 18:01
Мой родственик военослужащий по контракту до полноценного вторжения. Брали значит кредитный лимит в начале войны. Пришло сообщение что для того что бы остаться на льготном периоде предоставьте контракт или другие документы подтверждающие что вы военный. Попробовали скинуть самостоятельно контракт. Пришел отказ через несколько дней. Потом пошли в отделение и спасибо девочке оператору что помогла скинуть и сказала ждите 2 недели ответ. В итоге ответ с отказом не пришел. Но! 2 октября содрало 3тыс грн процентов. При этом отказ в продлении льготного пользования не пришел. Операторы отвечают что вы являетесь контрактником до войны и вам не положено.
Приватбанк
Відповідь банку
2 жовтня 2023, 20:08
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Звернулись до вас у особистому повідомленні для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та допомогти розібратись у ситуації.
Проблема вирішена
NadiaKol1991 2 жовтня 2023, 14:36
Відділення за адресою: Житомир, вул. Перемоги, 53
11.09.2023 подала заяву на виплату коштів по спадщині. Співробітник банку сказав що зарахування буде протягом 2−3 робочих днів. 13.09.2023 в додатку Приват 24 приходить сповіщення, що кошти будуть нараховані протягом доби. Сьогодні 2.10.2023 коштів ще досі немає, оператор вислухав моє звернення, поставив дзвінок на утримання, а потім просто скинув слухавку. Дуже приємно працювати з Приватбанком (
Приватбанк
Відповідь банку
2 жовтня 2023, 15:54
Вітаємо. Приносимо вибачення за цю ситуацію.
Всю інформацію передали відповідальним фахівцям, котрі проведуть перевірку та проаналізують роботу співробітників Банку під час вашого звернення. За результатами перевірки з вами буде проведено зворотній зв'язок.
Проблема вирішена
Виталий Ковбаса 2 жовтня 2023, 11:45
Самовільно змінили умови пільгового кредитування від держави для ФОП 5−7-9, збільшивши відсотки та збільшивши регулярний платіж щомісячний, повідомлень наперед ніяких не було, кредит сплачувався справно.
Приватбанк
Відповідь банку
5 жовтня 2023, 17:51
Вітаємо. Відповідно до п. 2.3 Додаткової угоди до кредитного договору:
Позичальник за умови належного виконання положень Порядку та умов Договору за користування кредитом сплачує Банку компенсаційні відсотки, в розмірі 0% річних на період строку дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України, з метою запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, або обмежувальних заходів, пов’язаних з її поширенням, та протягом 90 днів з дня його (їх) відміни, а після їх скасування — 3% річних.
Проблема вирішена
ValeryLerua 2 жовтня 2023, 10:56
Подали на мене в суд за прострочення кредиту в 2016 році, відкрили провадження за рішенням суду. Суму яку прийняв суд і по якій було відкрите провадження я сплатила. Але ж цей банк в УБКІ не змінює інформацію і витребує незаконно з мене ще відсотки, які згідно закону України припиняються з моменту подання в суд. Це не в які законні рамки не лізе.
Приватбанк
Відповідь банку
2 жовтня 2023, 13:44
Вітаємо. Приносимо вибачення за отримані незручності. Питання передане відповідальним фахівцям для його детального розгляду. За результатами перевірки з вами додатково зв'яжуться.
Larisachayka60 1 жовтня 2023, 22:51
Щиро дякую юридичному відділу Приватбанку! Мене ошукали шахраї, від виглядом грошової допомоги вкрали з моєї картки майже 11000. Сьогодні банк повернув мені частину втрачених грошей. Дякую, дякую, дякую! Бажаю здоров’я працівникам і процвітання банку! Щиро дякую!
Приватбанк
Відповідь банку
2 жовтня 2023, 10:11
Вітаємо. Щиро вдячні вам за теплі слова! Ваш відгук – найцінніша нагорода за нашу роботу!
Проблема вирішена
Ruslan9000 30 вересня 2023, 20:06
Я выводил деньги с биржи через p2p перевод человек произвел оплату получил от меня валюту на бирже после чего спустя несколько дней мою карту заблокировали я обратился в банк мне сказали что на меня написали заявление в полицию и пожаловались что я мошенник я предоставил всю информацию где видно за что я получил деньги и добавил контакты службы поддержки биржи мне сказало что так как на меня было написано заявление в полицию решаю этот вопрос только через нее, я пошел в полицию написал заявление описал всю ситуацию они проверили информацию и сказали что на меня ни жалоб ни заявлений нету я связался со службой поддержки в присутствии полицейских полицейские лично им сказали что на меня нету ни каких заявлений на что они ответили полицейским что заявление к сеть и уже решение вопроса будет через суд и им нужно решение суда о том что я не причастен к мошенничеству, я пошел к адвокату он мне сказал что бы я написал заявление в приват банк на имя главного директора с просьбой провести служебное расследование и предоставить мне результаты, я так и сделал на что в приват банке мне прислали ответ с трех пунктов в которых были только пункт правил 1.1.10.5.2 на который они ссылались, никаких расследований они не проводили, после чего я отправил еще один запрос на что получил идентичный ответ, я написал в службу поддержки онлайн на что мне ответили что что на мой вопрос мне ответили и больше ни кто ничего мне не предоставит и я не имею права на получение личных данных о себе, вывод приват банк пользуется служебным положением без причин и проведений расследования блокирует деньги людей и присваивает их себе
Приватбанк
Відповідь банку
2 жовтня 2023, 9:25
Вітаємо. Бачимо, що наразі за вашим питанням було проведено перевірку відповідальними спеціалістами. За результатами перевірки з вами було проведено зворотній зв'язок.
Проблема вирішена
hassbass 30 вересня 2023, 16:57
Мені необхідно терміново поповнити валютну карту. Після авторизації в ТСО пб, виникла помилка прип поповненні саме валютного рахунку, мовляв я не авторизована та поповнюю карту третьої особи. При цьому, в тсо була авторизація по кьар-коду.
При зверненні до чату онлайн, оператор Дмитро 285728 повідомив, що помилка пов’язана з тим, що мої документи не були актуалізовані в банку. При цьому згідно з постановою Кабміну 1202, оновлення документів, які стали прострочені після 24.02, можливо впродовж 30 днів по завершенню війскового стану. Оператор не надав відповіді на мої питання, проявив відсутність клієнтоорієнтованості та не допоміг у вирішенні питання, через що я понесла фінансові втрати, а банк поніс іміджеві втрати. Оскільки державний банк не дотримується вимог чинного законодавства та/або порушує його.
Приватбанк
Відповідь банку
30 вересня 2023, 20:35
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що у вас залишилось неприємне враження при спілкуванні з нашою службою підтримки. Ми обов'язково проведемо роботу з співробітником, щоб в подальшому подібних ситуацій не виникало.
Дійсно, дозволено обслуговування, якщо своєчасно не вклеєна фотокартка або термін дії документу закінчився після 24.02.2022р.
В той же час, для підтримки інформації про вас в актуальному стані, банк повідомляв про необхідність планової актуалізації даних. Ми зробили цю процедуру максимально легкою та доступною, зараз оновити свої дані можна не виходячи з дому. Достатньо зайти в Приват24, натиснути «Актуалізувати інформацію» та підтвердити операцію. Для цього вам також будуть потрібні оригінали паспорту/ ІПН. Та тоді ви зможете вирішити ваше питання.
MeowBeow 30 вересня 2023, 15:58
Випустив нову карточку, уїхав в Польщу, намагаюсь активувати, активація не проходить, мене викидає з приват24, номер мій став тепер не фінансовий, зайти не можу, подзвонити в тп не можу, в чаті теж з людиною не поспілкуватися… *бані перевірки не можу пройти, перефоткався з паспортом, з активними картками. Просто тресе. ЯК МЕНІ ЗВ’ЯЗАТИСЯ С ТП?!
Приватбанк
Відповідь банку
30 вересня 2023, 17:29
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що після звернення в підтримку ви отримали неприємний досвід. Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, ми пропонуємо вам обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу можете отримати відповідь на ваше питання. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника.
Наші оператори поруч 24/7!
pb.ua/chat
Проблема вирішена
Алина ШАУЛЬСКАЯ 30 вересня 2023, 14:50
Я клієнт привату вже 10 років, ніколи не брала в них кредит понад 2800 грн, щоб просто був на карті для історії. Завжди користувалася послугами іншого банку. На УБКі 0 прострочок за всі 10 років. Виплачено близько 20 покупок частинами ВЧАСНО. Тут у березні 23 року я вирішила оновити інформацію в Приваті і мені дали кредит 50к на купівлю частинами. Я взяла телефон у ПЧ за 9499 грн, на сьогодні залишалося погасити ще 3900 грн до повного погашення. Я хотіла взяти ноутбук сьогодні в ПЧ, знайшла товар і від Привату було вигідніше мені взяти к-сть платежів саме. АЛЕ тут сюрприз ПЧ у мене повністю забрали. У підтримці я отримала відповідь що кожні 5 днів перераховують ліміт. Я додала тех. паспорт на своє авто, заповнила місце роботи, Досрочно погасила ПЧ але у відповідь я отримала чекайте 5 днів, і може бути підвищать. Знаєте з таким ставленням до клієнтів, у вас їх уже й так немає, але не буде ще більше. В інших банках все вирішується за добу, тут 5 днів. За 5 днів акційна пропозиція мого товару вже закінчиться. І знову ж таки хочу звернути увагу на те, що НІКОЛИ і не в якому банку у мене не було прострочення, я навіть жодної копійки відсотків не сплатила так як завжди в пільзі.
Приватбанк
Відповідь банку
30 вересня 2023, 16:05
Вітаємо.
Ми розуміємо, що зміна ліміту за послугою 'Оплата частинами' стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників.
На жаль, за результатами чергового перерахунку моделі, було прийнято рішення знизити ліміт. Рекомендуємо продовжувати активно користуватися продуктами банку, це може вплинути на рішення банку про підвищення ліміту в майбутньому.
Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, ви можете в будь-який момент отримати смс від банку, де буде вказано, що ліміт збільшений, і ви зможете ним скористатися.
Проблема вирішена
Natalia1712 29 вересня 2023, 17:08
Намагаюсь повернути депозитні кошти, але при замовленні валюти у банку лише описані та брудні купюри. Працівник банку каже, що їй при замовленні валюти привозять таки брудні кошти. Я вислухала лекцію про те, що купюра в Україні дійсна якщо до 50 відсотків купюри брудні. Так, сьогодні я змогла зняти замість замовлених 1300$ лише 100$ і ті старого зразка 1996 року. Це неподобство у Запоріжжі, відділення по вулиці Новокузнецькій 27. І це вже декілька днів
Приватбанк
Відповідь банку
29 вересня 2023, 17:50
Вітаємо.
ПриватБанк здійснює видачу валюти для фізичних осіб згідно з чинними вимогами НБУ. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій як купівлі, так і продажу, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Игорь Осипов 29 вересня 2023, 13:59
Являюсь членом голд клуба банка. Вот хочу задать простой вопрос, как другому человеку снять валюту с моей карты в кассе банка вместо меня? Что бы узнать это я 5 минут общался с придурошным голосовым ассистетом который не может помочь ни чем, только раздражает. Теперь 25 минут слушаю музыку в трубке телефона в ожидании оператора. Это треш. Эффективные менеджеры и оптимизаторы довели банк до ручки. Такого гнусного обслуживание нужно еще поискать. Я бы с радостью ушел от вас, жаль только у компания заставляет пользоватся этими вашими в кавычках «услугами». Я думаю 90% клиентов точно так же, а в другом случае просто ушли бы от вас. Дно
Приватбанк
Відповідь банку
29 вересня 2023, 14:38
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що наша служба підтримки залишила про себе таке враження. Ми активно займаємося питанням скорочення часу очікування наших клієнтів. Сподіваємося, надалі ми зможемо змінити вашу думку. Власні картки передавати в користування третім особам заборонено. Інша людина разом з вами може відкрити собі додаткову картку до вашого рахунку, або це можна зробити за нотаріальним дорученням.
Проблема вирішена
Walllter 28 вересня 2023, 22:24
Приватом пользуюсь больше 12 лет, никаких нареканий не было. Были стандартные проверки на происхождение средств — без проблем проходил. Уже как 4 дня карта заблокирована, обращение в поддержку онлайн ни к чему не приводит — кормят завтраками о том что «перезвонят». Никакой конкретики и действий кроме удержания моих личных средств на счету.
Приватбанк
Відповідь банку
29 вересня 2023, 12:00
Вітаємо.
Банк неодноразово телефонував вам для вирішення питання. Повідомте, будь ласка, в приватних повідомленнях, коли буде змога прийняти дзвінок.
Полезный комментарий
Walllter 29 вересня 2023, 15:54
Вопрос решен. Была просто ошибочная транзакция от стороннего человека.
IrynaShelest 28 вересня 2023, 19:56
Банкомат принял деньги, но не зачислил на карту
23.09.2023 мною была внесена наличка 6 000грн в банкомат. Банкомат не зачислить эти деньги на карту, я обращалась на горячую линию пприват, приняли жалобу, рассмотрели и дали ответ, что деньги не обнаружены. В ответе указали что если я не согласна, то нужно обратиться с повторной жалобой.
Операторы привата повторно жалобу не принимают
Завтра пойду писать жалобу в отделение, а потом в полицию, такое отношение к клиентам наталкивает на мысль о коррупционных схемах. Сколько у меня должно пропасть денег чтоб банк бфл заинтересован в расследовании причин пропажи денег привлёк службу безопасности.
Приватбанк
Відповідь банку
30 вересня 2023, 20:07
Вітаємо.
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
Проблема вирішена
Natalia2009 28 вересня 2023, 17:03
Замовила готівку (закінчився депозит в доларах), касир пропонувала лише купюри старого зразку, дуже поношені, навіть обрисовані і запевняє, що інших немає!!! При першій можливості заберу всі свої гроші та депозити і ніколи більше не користуватимусь послугами цього банку! Будьте обережні!!! Не зв’язуйтесь!!!
Приватбанк
Відповідь банку
28 вересня 2023, 18:04
Вітаємо. У відділенні для видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати та зробити повторне замовлення.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝