Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vladimir1234567 27 лютого 2019, 20:09
Вечер добрый приватбанк. Хочу вас огорчить вы не дорожите своими клиентами. Пользуюсь вашими услугами с 2008 года. Ни единой просрочки за все это время. И в качестве благодарности мне режут лимит кредита да ещё таким подлым способом. Мало того что не предупреждает так ещё и в конце месяца когда проценты ещё не списались.а чего же 1 числа не урезали?? Когда проценты бы списались. Этим поступком вы лишились клиента. Я закрою кредит. А после закрою все счета в вашем банке. В жизни вас больше никому не посоветую.
Приватбанк
Відповідь банку
27 лютого 2019, 20:23
Добрый вечер!
Нам жаль, что Вы испытали неудобства и хотим обратить Ваше внимание, что размер кредитного лимита устанавливается для каждого клиента индивидуально и при его предоставлении или изменении учитываются сотни факторов, например, как:
— наличие справки о доходах, загранпаспорта или документов, подтверждающих владение имуществом;
— кредитная история в ПриватБанке и в УБКИ (http://ubki.ua/)
— наличие депозитов, текущих счетов, платежей, других продуктов ПриватБанка и т.д.
Рекомендуем продолжать активно пользоваться продуктами банка, это может повлиять на сумму предоставленного лимита в дальнейшем.
С уважением, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Imya Familiya 27 лютого 2019, 19:54
Слава Богу, что в нашей африканской стране существует хотя бы один реально удобный и комфортный банк! Для простого смертного частного лица — это спасение…
Приватбанк
Відповідь банку
27 лютого 2019, 20:10
Добрый вечер!
Спасибо за Ваш отзыв, благодаря нему мы понимаем, что движемся в правильном направлении и приложим максимум усилий, чтобы становиться еще лучше!
С уважением, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Tatiana567 27 лютого 2019, 18:37
Задала здесь вопрос о комиссии за уплату в кассе. Даже уточнила до мелочей, осталось только адрес и фамилию сказать… ответа не последовало, хотя, мне кажется, не знать таких мелочей работникам банка смешно и непрофессионально. В общем, думала себе карту заказывать, но теперь закажу в монобанке, а вы, ну, оставайтесь пофигистами, клиентов то у вас много, лишних не надо.
Приватбанк
Відповідь банку
27 лютого 2019, 19:01
Добрый вечер!
Сожалеем, что у Вас сложилось такое впечатление. Мы дорожим каждым нашим клиентом и хотим обратить Ваше внимание, что ознакомиться с тарифами проведения платежей Вы можете по ссылке: https://privatbank.ua/ru/plategi-za-kominalnie-i-prochie-uslugi. Если у Вас есть нерешенные вопросы, укажите их, пожалуйста, в личном сообщении и мы Вам с радостью поможем!
С уважением, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Олена Кравчук 27 лютого 2019, 17:59
Новий вид шахрайства від Приватбанку: 23.02 я розрахувалася зарплатною карткою, як зазвичай, у термінали двох магазинів на суму 559 грн та 23.90 грн, мені видали чек, все ок. Тут 26.02 я бачу, що в мене на зарплатній картці — 439 грн, не зрозуміло звідки може бути мінус на зарплатній картці, коли гроші були, дзвоню на 3700, де мені відповідають, що ці кошти в мене було списано з картки двічі і вони пішли у якийсь там резерв згідно міжнародних договорів, при чому ні у виписці, ні у чеку це не можна побачити, лише представники банку це бачать і що УВАГА мої ж власні кошти, які знято було без мого відома і не ясно на який там резерв і який може бути резерв, якщо я розрахувалася власними коштами, буде мені повернуто через 15 днів! Сьогодні мені приходить повідомлення, що мій запит оброблено і суму у 23.90 грн мені не повернуть, бо знову УВАГА, якщо сума, яка береться у резерв менше 355 грн її можуть не повернути. Іншу суму 559 грн мають повернути протягом 15 днів, чекаю хоча б ці кошти. Оператор банку сказала, а типу ви самі винні, бо якщо термінал, де ви розраховуєтеся карткою, не Приватбанку, то відбувається таке резервне списання коштів, хоча до цього ніколи таких питань не виникало, а можливо я просто була не уважна і вони постійно займалися цим шахрайством. На питання, чому клієнтів не попереджають про такі свої оборудки, вони промовчали. Ясно, що за 23.90 грн писати заяву в поліцію нема смислу, але в яких ж це масштабах тоді крадуться гроші, якщо сума менше 355 грн з резерву не повертається і які це такі міжнародні платіжні договри можуть красти твої ж гроші?!
Приватбанк
Відповідь банку
27 лютого 2019, 18:43
Доброго вечора!
Нам шкода, що Ви отримали негативний досвід. Дозвольте нам розібратися в ситуації. Укажіть, будь ласка, в особистому повідомленні Ваші контактні дані, щоб ми перевірили інформацію та змогли Вам надати відповідь.
Мінфін
Відповідь адміністратора
28 лютого 2019, 9:19
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 28.02.2019).
Користувач надав документи за запитом адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
lyba07091966 27 лютого 2019, 16:07
Відділення за адресою: Дніпро, Набережная Победы, 30
У 2013р.Приватбанк здійснив страхування кредитного ліміту підприємця.Через відсутність коштів на рахунку клієнта, для сплати страхового платежу Банком було здійснено списання коштів за рахунок кредиту.Так виник борг клієнта перед банком.Про дану операцію клієнта не попередили.
Чи ПРАВОМІРНІ дії Приватбанку??? якщо:
---жодного договору страхування не було і немає;
---згідно п. 4.5.1. Договору «Страхування кредитного ліміту» не підлягають страхуванню особи:… які є приватними підприємцями,…
---небуло дозволу клієнта на використання банком коштів з кредиту клієнта
Приватбанк
Відповідь банку
27 лютого 2019, 17:29
Доброго дня!
Нам шкода, що Ви зіткнулися з незручностями. Дозвольте нам розібратися в ситуації. Укажіть, будь ласка, в особистому повідомленні Ваші контактні дані, щоб ми змогли перевірити інформацію та повідомили Вам результат.
Проблема вирішена
220591 27 лютого 2019, 15:52
Відділення за адресою: Київ, пр-т В. Маяковського, 73-А
27 лютого 2019 року в 12:32 я звернувся в відділення за адресою: проспект Маяковського 73А, з метою перевипустити картку для виплат, яку загубив. Коли я звернувся до співробітника з метою замінити картку, я зіштохнувся з такою неприємною ситуацією, а саме: перевипуск картки за 100 (сто) гривень. Мені співробітник пояснила, що в них було давним-давно гаряче повідомлення про те, що перевипуск карток за один календарний рік можливий в розмірі 6 штук, а сьома карта – 100 (сто) гривень. Виникає питання: Чому керівництво банку не повідомило про таке нововведення своїх клієнтів? Зателефонувавши на службу підтримки «3700» оператор не змогла мені чітко відповісти на питання, та надати інформацію на мою електронну адресу, з тією метою що даними діями Банк порушує мої права як клієнта, та створює ситуацію яка шкодить, моїй роботі. Врешті-решт ми зробили перевипуск картки. Потім я зіштовхнувся з проблемою зміни пін-коду в терміналі – не працює з чіпованими картками, я повинен ідти до банкомату та змінювати пін код. Саме цікаве що, з двух банкоматів працює лише один, і той не працює з чіпованими картками, мені довелося взагалі ідти в «Сільпо» в якому стоїть банкомат ПриватБанку, та витрачати свій час для активування картки. ПриватБанк так обіднів, що не може нормалізувати роботу терміналів та банкоматів? Взагалі незрозуміло. Ще рік тому, можно було змінювати хоч 250 карток безкоштовно, а тут раз і все — 100 гривень і тримай картку. 100 гривень не гроші, але про це потрібно повідомлювати своїх клієнтів, щоб вони не витрачали свій час дарма.
Приватбанк
Відповідь банку
27 лютого 2019, 17:15
Доброго дня!
Ми шкодуємо, що у Вас накопилося стільки негативу, зв'язаного з нами. Ми не бажаємо, щоб між нашими Клієнтами і Банком були непорозуміння і тому хочемо звернути Вашу увагу, що, згідно встановленим правилам, Клієнт може мати не більше 6 безкоштовних карт. Вся інформація по умовам і тарифам карт знаходиться в загальному доступі. Ви можете завжди з нею ознайомитись на нашому офіційному сайті: https://privatbank.ua/ru/platezhnie-karty.
Що стосується активації картки, то хочемо звернути Вашу увагу, що дану операцію можна здійснити також в Приват24 в меню «Мої рахунки -Управління картою / рахунком — Налаштування і послуги — PIN-код», та
відправши SMS на номер 10060 з текстом «PIN + XXXX», де ХХХХ — 4 останні цифри номера картки. Дана процедура можлива при перевипуску.
Окремо приносимо вибачення за те, що Ви зіткнулися з незручностями при роботі з нашими банкоматами. Дозвольте нам розібратися в ситуації. Укажіть, будь ласка, в особистому повідомленні адресу непрацючого банкомату, щоб ми змогли перевірити даний пристрій.
kksunya 27 лютого 2019, 14:00
Відділення за адресою: Київ, пр-т Степана Бандери, 21
Вчера, 26.02.19 г. обратилась в кассу с платежами — 10 шт, простояла в очереди в кассу почти 30 минут, очередь двигалась не очень быстро, однако, это не мешало сотрудникам без очереди проводить своих клиентов. Когда подошла моя очередь, кассир заявила, что у нее через 20 минут обед и ей нужно еще 3 человека отпустить, поэтому она примет у меня только половину платежей (!!!!!), так и сделала. Я была настолько ошарашена подобным, что не знаю как и реагировать на такое явное нарушение моих прав. Я обратилась в другое отделение и мне не задавали больше вопросов по количеству платежей и все было максимально вежливо. После этого, уважаемый приватбанк, у вас еще совести хватает мне звонить по кредитам и депозитам???????
Приватбанк
Відповідь банку
27 лютого 2019, 15:42
Добрый день!
Мы огорчены тем, что у Вас остался неприятный осадок после посещения нашего отделения. Наша цель — клиентоориентированность, и описанная Вами ситуация требует неотлагательной проверки. Направьте, пожалуйста, личным сообщением Ваши контактные данные, чтобы мы смогли рассмотреть случившийся инцидент и предоставили Вам ответ.
Гоша Иванов 27 лютого 2019, 13:12
Писал тут вчера в 15-36 про задержку банком выемки по карте-банк отписался стандартной отпиской, меня это взбесило, написал повторно вчера поздно вечером и банк отреагировал в духе-наш специалист с вами свяжется.Было это сегодня около 9 утра.Уже сам думал набрать на горячую линию, но банк мне сам позвонил буквально спустя 20 минут после ответа.Оказалось, что вины банка в задержке нет-со слов специалиста(причём замечу весьма грамотного) мне дали причину задержки.Просто в банк не поступал запрос от правоохранительных органов.Думаю, врать мне смысла не было-теперь буду доставать следователя, выяснять почему не было запроса.Специалисту Николаю ставлю большой плюс.
Приватбанк
Відповідь банку
27 лютого 2019, 15:30
Добрый день!
Нам очень досадно, что у Вас сложилось негативное мнение о банке. Мы всегда заинтересованы в помощи нашим клиентам и готовы сделать все от нас зависящее, чтобы им помочь.
Надеемся, что данная ситуация будет решена в Вашу пользу, а мы со своей стороны примем все необходимые меры для скорейшего и положительного решения вопроса.
С уважением, ПриватБанк.
Проблема вирішена
dallas2008 27 лютого 2019, 9:31
Здравствуйте, работаю с ПриватБанком уже давно, возникла проблема с оплатой через интернет, квитанция была в евро, а интернет магазин потребовал оплата в юанях, поэтому стоимость заказа была дороже на 20 евро, попросила отметить платеж. Сейчас этот случай расотривает международная комиссии. Писала письма по заявке 853117 о том что интернет магазин мошенник, товар так и не выслал, деньги не хочет вернуть и на контакт не идёт. На мои письма не отвечают через емейл. Поэтому прошу здесь дополнить мою заявку о том что продавец на контакт не идёт, номера декларации не выслал и товара соответственно также. Прошу также уточнить в моем мне ваш сотрудник он лайн
посоветовал взять взять документ что с этого интернет магазина мне не поступало посылок. Этот документ какую то роль играет или вы можете проверить самостоятельно наличиее доставки. Также высылала на
почту квитанцию в евро, хочу уточнить
получили ли вы ее и была квитанция
прикреплена к заявке по возврату денег.
Также прошу выслать мне экземпляр
документа который был передан в
международнуб комиссию. Писала письма на адрес chargeback@privatbank.ua Заранее
спасибо за ответ
Приватбанк
Відповідь банку
27 лютого 2019, 14:34
Добрый день!
Нам очень жаль, что с Вами приключилась подобная ситуация. Данная заявка находится на рассмотрении. Со стороны банка мы сделали запрос на оспаривание операции. Регламент обработки 45-120 дней.
Указанный срок дается платежной системой для возможности предоставления документов и аргументирования своих позиций как заявителя, так и стороны на которую подана претензия.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Menestres 27 лютого 2019, 1:31
Картой универсальная пользуюсь с 2012 года, открыла когда была студенткой. Со временем открыла зарплатную карту там же. С кредиткой бывали приключения в виде просрочек, всегда выплачивала все что насчитывали. Кредитный лимит регулярно поднимали, добавили лимит на оплату частями и другие виды кредитов, в общей сложности мне была доступна сумма около 90 тыс. Случилась ситуация непредвиденная ситуациия, лимит израсходовала на лечение, при этом платила, иногда с задержкой. В течении года полностью всю сумму выплатила. Появилась возможность оформить депозит на приличную сумму. И так как с этим банком что называется «жили и в печали и в радости» — оформила у них депозит. Не сразу заметила что мне «отрезали» возможность покупать в оплату частями что-то, затем опцию «растрочка» ликвидировали. Ну не интересовалась этим на тот момент. Тут сломался телефон, решила сразу купить не дожидаясь ЗП. Все ок, расплатилась кредиткой. Спокойно погашала значительно большими сумами чем нужно, паралельно депозит пополняла. И тут скинула на кредитку пару гривен (остаток с какого-то перевода), приходит смс: кредитный лимит меньше чем 50% того, что было и меня закинули в минус (должна больше чем кредитный лимит, при том что за три дня до этого положила 4 тыс на кредитку). Стало обидно, что не так? Позвонила в банк — ответ стандартный: банк имеет право. Ок. Я тоже имею право. Не пользоваться вашими услугами. Просто из принципазаберу депозит, позакрываю кредитку, зарплатную и найду другой банк.
То что сервис удобный — да, думала что если буду брать квартиру в кредит, то в приват. Однако учитывая отношение
банка и их действия — не хочу такого счастья.
Очень жаль, думала что это мой любимый банк, появилась обида и разочарование. Теперь думаю, что банк разваливается. Доверие ушло на 0.
Приватбанк
Відповідь банку
27 лютого 2019, 10:01
Добрый день!
Мы сожалеем, что Вы столкнулись с такой ситуацией и хотим обратить Ваше внимание, что размер кредитного лимита рассматривается индивидуально Банком для каждого клиента, в случае если Банк понижает лимит, к сожалению, нет возможности повлиять на данное решение, а так же сообщить причины.
На размер кредитного лимита может повлиять: кредитная история, движение по картам/счетам и многие другие факторы. Вы можете предоставить документы, подтверждающие Ваш доход на сайте http://limit.pb.ua
в случае, если при подаче заявки система уведомит о их необходимости. При получении отказа, Банк рекомендует подать заявку через 30 дней. Приносим извинения за неудобства.
С уважением, ПриватБанк.
DmytroMish 26 лютого 2019, 21:45
Доброго часу всім! Хочу поділитися гірким досвідом «співпраці з шарагою» під назвою приватбанк… Маю досить тривалий досвід, не можу сказати, що все завжди було гладко, але завжди знаходився компроміс. Та те, що відбувається останнім часом — просто жахіття!!! Все почалося з «страхування» моєї дитини: проплативши рік страхування, трапився НВ (з моєю дитиною). Зібравши необхідний пакет документів звернулися у відділення привата, та згодом отримали ВІДМОВУ!!! Оскільки кошти, які були зняті з рахунку на страхування 1-шого числа, якимось чином були зараховані 2-гого числа, а НВ трапився 1-шого числа — отже проплативши рік моя дитина залишилася не застрахованою в цей день… Що за БРЕД???!!! Хотілося б глянути в очі тому «спеціалісту», що прийняв це рішення, і побажати: щоб він пройшов і відчув те ж саме, що і ми, коли дитина знаходилася у лікарні!!!
Друге, що зовсім обурило, з приводу кредитного ліміту… Отримав ліміт, доречі, який був встановлений самим банком!!! Справно користувався, і от випадок: їду у відрядження, беру з собою кредитку привата (знаючи і розраховуючи, що в мене там є певна сума, достатня для проживання та харчування на певний період). Та ввечері прибувши в місце призначення отримую СМС « ваш кредитний ліміт зменшено». Круто!!! Кошти, які були відсутні. Отже, лишаюся без можливостей… Після розмови з оператором, двічі почув, що « кошти банка» — так, я згідний, що ці кошти банка, АЛЕ: підписуючи договір я розраховував на надійного партнера і помічника в тяжку хвилину, а отримав ПРОЦЕНТНІ КОШТИ В САМОГО НЕНАДІЙНОГО І БЕЗВІДПОВІДАЛЬНОГО банку ПО ВІДНОШЕННЮ ДО (ПОКИ-ЩО) СВОЇХ КЛІЄНТІВ!!! «Думаючи про своїх клієнтів» — як звучить в рекламі, вважаю за необхідне, хоча б за 1 добу попередньо повідомити про зміни, бо всякий непотреб тулять постійно, а важливу інфу — не мають змоги і не вважають за потрібне… От і все ставлення до клієнтів!!!
Отже, добре подумайте перед тим, як ставати клієнтами даного «праватбанку»… не надійно і безвідповідально!!!
Приватбанк
Відповідь банку
27 лютого 2019, 9:49
Доброго дня!
Нам шкода, що Ви отримали негативний досвід. Ми не бажаємо, щоб між нашими Клієнтами та Банком були непорозуміння та хочемо повідомити, що ми працюємо тільки з надійними страховими компаніями. Більше 1000 наших Клієнтів, щомісяця, отримують страхові виплати. Умови страхування знаходяться у відкритому доступ та з ними завжди можна ознайомитись в Приват24 чи на нашому сайті: https://privatbank.ua/ru/strahovaniye. Дозвольте нам розглянути Ваш випадок. Укажіть, будь ласка, в особистому повідомленні Ваші контактні дані, щоб ми змогли перевірити інформацію та Вас проінформувати.
Щодо питання кредитного ліміту звертаємо Вашу увагу, що Банк приймає рішення про розмір даного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників. На превеликий жаль, за результатами чергового перерахунку цієї моделі банк змушений був переглянути своє рішення про розмір Вашого кредитного ліміту. Вибачте за незручності.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Nick Fish 26 лютого 2019, 21:28
Мне в Пиват24 24числа писалось, что «если заплатить еще 700 грн, то никаких комиссий не будет». Ну и ладно, подумал я, что там тех пару десятков гривен комиссии.
Но уже 25 числа появилось сообщение, что мне начислили «450.67 ГРН відсотків». ОТКУДА???

У меня на 1 число была задолженость 9,5тыс до 25-го я погасил 8,8тыс осталось 0,7тыс долга.

Правда у меня были затраты в текущем месяце 6 тыс, но на них должен действовать льготныый период аж до 25-го марта.

Виписка по картці/рахунку 4149****3081 за період 01.02.2019 — 24.02.2019
Баланс на початок періоду: -9 482,66
Усього надходжень: 8 768,36
Усього витрат: 5 999,20
Баланс на кінець періоду: -6 713,50

Это сообщение из Приват24:
«На сьогоднішній день сума до повного погашення становить 8 365.61 ГРН (ця сума складається з 7914.94 ГРН Вашої поточної заборгованості та 450.67 ГРН відсотків, що нараховано цього місяця та буде списано в кінці місяця)»
Приватбанк
Відповідь банку
27 лютого 2019, 9:25
Добрый день!
Мы сожалеем, что Вы испытали неудобства. Позвольте нам детально рассмотреть Ваш случай. Укажите, пожалуйста, в личном сообщении Ваши контактные данные, чтобы мы смогли проверить информацию и Вас уведомили о решении.
Проблема вирішена
ualexandr 26 лютого 2019, 20:01
Доброго вечора. Я являюся клієнтом банку з 2011 року. Перша карта універсальна мала кредитний ліміт 300 грн., ще коли був студентом отримав її, потім робота і поступове збільшення кредитного ліміту. 5 останіх років жодної прострочки. З 2016 року аж до 23 лютого кредитний ліміт складав 31 000 грн., забрали спочатку 10 000 грн. сьогодні ще 2000 грн. на сьогодні кредитний ліміт 19 000 грн. Оборот по картці склав 54000 грн на сьогоднішній день за лютий місяць, тільки в цьому місяці банк заробив на мені більше 2000 грн. Звернувся в службу підтримки і відповіли що є більше 1000 пунктів які відповідають за кредитний ліміт. Коли оборот по картці був 20 000 грн в місяць максимум чомусь тоді система не враховувала, а зараз почала враховувати, я працюю в такій сфері де кошти потрібні постійно під рукою, а зараз довіра до банку зменшилася до 0.
Хоть в інших планах до банку не має нарікань.
P.S. Навіть коли був студентом і на картці були постійно мінуси приват ніколи не знімав кредитний ліміт. Я читаю, що я тут не один такий, Особисто у мене така ситуація перший раз. Де гарантія тепер, що якщо я щось куплю в кредит і в мене незнімуть ліміт і не будуть нараховуватися штрафні санкції.
За 3 дні 2 рази змінювали кредитний ліміт в меншу сторону, прошу розібратися представників банку.
Приватбанк
Відповідь банку
26 лютого 2019, 20:22
Доброго вечора!
Нам шкода, що Ви відчули незручності і хочемо звернути Вашу увагу, що розмір кредитного ліміту встановлюється для кожного клієнта індивідуально і при його наданні чи зміні враховуються сотні факторів, наприклад, як:
— наявність довідки про доходи, закордонного паспорта або документів, що підтверджують володіння майном;
— кредитна історія в ПриватБанку і в УБКІ (http://ubki.ua/);
— наявність депозитів, поточних рахунків, платежів, інших продуктів Приватбанку і т.д.
Рекомендуємо продовжувати активно користуватися продуктами банку, це може вплинути на суму наданого ліміту в подальшому.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Коля Ковальський 26 лютого 2019, 18:22
Доброго дня! Приват банк змінив мені ліміт по карті універсальній з 21тис грн до 17тис грн 20 лютого притому що картка знаходиться в пільгово періоді банк обяснив це тим що щось вони проаналізували та зменшили ліміт менше суми яка була доступна по картці пізніше 26 лютого банк знову міняє ліміт на суму ліміту 14тис.грн і баланс знову складає мінус банк навмисно змінює ліміт і встановлює суму меншу доступної, це вже наглість зі сторони банку
Приватбанк
Відповідь банку
26 лютого 2019, 18:57
Доброго вечора!
Нам шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Дозвольте Вам пояснити, що Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників. За результатами чергового перерахунку цієї моделі, Банк змушений був переглянути своє рішення про розмір Вашого ліміту. На розмір кредитного ліміту може вплинути: кредитна історія, наявність депозитів, рух по картах / рахунках і багато інших чинників. Ви можете надати документи, що підтверджують Ваш дохід на сайті http://limit.pb.ua в разі, якщо при подачі заявки система повідомить про їх необхідність. При отриманні відмови, Банк рекомендує подати заявку через 30 днів. Причини зниження або відмови в наданні Банк не коментує. У разі зміни рішення, Ви будете додатково повідомлені банком.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Yulia Hoekstra 26 лютого 2019, 18:21
Был отправлен перевод через Приват 24 в системе VISA на карточку получателя в Корее! Это было ещё в январе месяце, уже февраль, никаких успехов по поводу решения данной проблемы! Корейский банк утверждает что на данную карту международный перевод невозможен и банк должен отозвать его, но Приват банк только говорит что перевод успешен! Никто не занимается решением проблем клиента
Приватбанк
Відповідь банку
26 лютого 2019, 18:44
Добрый вечер!
Мы сожалеем, что Вы испытали неудобства. Позвольте нам разобраться в ситуации. Направьте, пожалуйста, личным сообщением Ваши контактные данные, чтобы мы смогли проверить информацию и Вас уведомили.
Мінфін
Відповідь адміністратора
1 березня 2019, 14:33
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 01.03.2019).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Гоша Иванов 26 лютого 2019, 15:36
Ещё 14 дней назад писал тут свой вопрос про выемку по карте-то есть банку предоставили постановление суда об раскрытии банковской тайны по карте мошенника в рамках уголовного производства.Банк ответил в духе-не волнуйтесь, мы предоставляем информацию даже раньше установленного законодательством срока.Мол, этими делами заведуют определённые специалисты.Задержек не будет! Что имеем по итогу-час назад говорил со следователем-она сказала, что уже давно передала в банк это самое постановление, но банк молчит.Было это с её слов около18-20 дней назад.Теперь всё расследование стоит на месте из-за того, что банк в 21 веке с кучей техники и всяких там специалистов и отделов не может передать затребуемую информацию! Сколько ещё ждать??
Приватбанк
Відповідь банку
26 лютого 2019, 16:15
Добрый день!
Рассмотрением Вашего вопроса уже занимаются наши специалисты. Мы стремимся решить его в кратчайшие сроки. О решении Вам сообщат сразу, как только будут результаты.
С уважением, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Юлия Харькова 26 лютого 2019, 11:03
Відділення за адресою: Вінниця, пр-т Коцюбинського, 32
Доброго дня! Вже кілька років мій батько виплачує кредит на кредитну картку вашого банку.Він вносить суму і тут же знімає все, що залишається після зняття відсотків.Сума до повернення на картці не зменшується.Він хронічний алкоголік і гроші просто пропиває!!! Ми (спадкоємці)вже неодноразово звертались в банк про зменшення кредитного ліміту на його картці, але нам відмовляли.Крім того,(ми були в шоці!!!!)ліміт збільшили з 10000 до 15000.ЦЕ ПЕНСІОНЕРУ, ЯКИЙ РОКАМИ НЕ ПОГАШАЄ ОСНОВНУ СУМУ ЗНЯТОЇ ГОТІВКИ!!! Як спадкоємець, в разі його смерті, я змушена буду виплатити цей кредит.Скажіть, будь ласка, що це за правила і як можна вирішити це питання?
Приватбанк
Відповідь банку
26 лютого 2019, 11:28
Доброго дня!
Нам шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією та хочемо повідомити, що Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення Вам повідомлять відразу, як тільки будуть результати. Дякуємо за розуміння.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Zolotko12 25 лютого 2019, 22:01
Доброе время суток! Я являюсь клиентом приват банка! В начале сотрудничества с банком я была довольна. Но в сентябре 2018 года мне начали писать сомнительные личности и требовать какие то деньги! Эти личности знали все мои персональные данные! Номер телефона, номер карты, когда я была в последний раз в отделении, в каком отделении, в какой день, мои паспортные данные и адрес прописки! Я была просто в шоке! Я обратилась на горячую линию, была возмущена, тем что третьим лицам известна моя личная информация, попросила разобраться, что это значит, но мне спокойной ответили, что жалоб нет и всё у меня нормально.
Вот сейчас, я имела неосторожность, помочь знакомым людям. Человек болен, сестра у него в Украине, слёзно попросил помочь, чтобы она мне перевела деньги, и эту от нее помощь передать ему. Я согласилась, как тут не помочь?! Она перевела, я передала его жене, и через 3 дня у меня «сюрприз» в видела заблокированной карты! Позвонила на горячую линию, приняли заявку. На следующий день позвонила СБ банка. Сообщили что отправитель не подтверждает данные платежи, и что это мошенничество!!! Я была в шоке! Связалась с человеком, которому помогла, он убедил меня, что она позвонит в банк и все подтвердит. Ещё 4 раза мне звонила СБ банка, я попросила сделать конференцию с отправителем, мне отказали, какой предмет мошенничества не сказали, но! очень настойчиво уточняли, в какой срок я смогу собрать деньги, чтобы вернуть отправителю!
Уважаемый Приват банк! Судя по ситуации это я попала на мошенников! Почему вы верите им? Почему я должна возвращать деньги, по какой то необоснованной жалобе? Так любой может подать жалобу, при этом получив все! Он ещё через вас и деньги возвращает! А честный человек попадает на неприятности и на деньги!
Приватбанк
Відповідь банку
26 лютого 2019, 10:11
Добрый день!
Сожалеем, что Вы испытали неудобства. Мы не хотим, чтобы между нашими Клиентами и Банком были недопонимания и хотим сообщить, что Банк прилагает максимум усилий, чтобы гарантировать защищенность средств наших Клиентов и обезопасить их от мошеннических действий, поэтому мы тщательно проводим проверки подобных платежей. Мы обязаны реагировать на каждый сигнал и предпринимать все необходимые меры для урегулирования ситуации. Позвольте нам детально разобрать Ваш случай. Укажите, пожалуйста, в личном сообщении Ваши контактные данные, чтобы мы смогли проверить информацию и предоставить Вам ответ.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Yuliiana 25 лютого 2019, 20:07
На щастя, моя історія з Приватом поки без відверто негативних сторінок: картку голд маю, за яку знімають 20 гривень в місяць, після заміни картки знову були увімкнули послугу «Страховка на кожен день», від якої я вперто відмовляюсь, зняти з картки власні кошти — сплатити відсоток… Але все це дрібниці, здавалось, порівняно з цієї страховою подушкою: кредитний ліміт. Зручна річ, ті, хто має, зрозуміють, як важко буває відмовитись від цього ліміту. АЛЕ
Враження про банк різко змінилось в один прекрасний день. Мій чоловік вирішив завести карту іншого банку з кредитним лімітом. І банк йому каже: «У вас борг по кредиту в іншому банку, вибачте. Зайдіть на сайт Українського бюро кредитнх історій, переконайтесь». Він заходить, сплачує послугу надання своєї кредитної історії і отримує: кількатисячний дійсний борг з Приватбанку!
Одразу треба сказати, що шість років тому чоловік сплатив борг по кредитці Приватбанку, у відділенні банку віддав кредитку і чемненько сказав: «дякую, більше не хочу бути вашим боржником і клієнтом, бувайте здорові». Виявляється, цього було мало — треба було взяти в банку довідку, що ти нічого не винен більше! Навіть після слів «я все вам сплатив, заберіть вашу карту», працівники не повідомили нічого про ту довідку. Людина йде зі спокійною душею, і кілька років гадки не має про те що їй рахують борг — ловіть парадокс — за якесь користування чи не-користування кредитним лімітом з картки, яку вона вже здала і відхрестилась від неї і навіть не є клієнтом банку!!!
Працівники тепер дивляться чесними очима і показують пальчиком в екран: у вас борг, за правилами банку все «чисто» і правильно, і затягувати з погашенням — собі дорожче. Сподіваюсь працівники вже вміють попереджати клієнтів що хочуть закрити, щоб ті брали ці кляті довідки?!.. А я задумалась над такою вже необхідністю голд-картки. І чи «відпустить» банк просто так, чи виявиться що є якийсь «борг за відмову від кредитки»…
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 25 лютого 2019, 20:15
Шановний Автор!
Нам дуже шкода, що виникла така ситуація.
Будь ласка, уточніть в особистому повідомленні контактні дані чоловіка, щоб ми могли перевірити інформацію більш детально по даному питанню.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
veravera5 25 лютого 2019, 18:51
Відділення за адресою: Дніпро, улица Лазаряна, 2
Добрый вечер! В первую очередь мне бы очень хотелось выразить огромную благодарность администратору отделения Праватбанка, который находиться по адресу ул. Лазаряна, 2. Это добрый, вежливый и замечательный человек, который всегда ответит на все Ваши вопросы, окажет Вам высококвалифицированную помощь. Я очень довольна обслуживанием в этом отделении!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 25 лютого 2019, 20:05
Уважаемый Автор!
Мы очень рады, что Вы остались довольны взаимодействием с нами и приложим максимум усилий, чтобы становиться еще лучше.
С уважением, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.65 41.25
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.65 41.25
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝