×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.3 | 45.3 |
USD | 40.8 | 41.4 |
Всі курси банку |
Без уведомлений снизили лимит я был заграницей. Обманщики и лжецы,не соблюдают договора по факту ,а несут бред!
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без Вашої ініціативи неприємна. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного Вам ліміту. Ми обов'язково відправимо Вам повідомлення про зміну ліміту.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (3)
c.Петровское Балаклейский р-он Харьковская обл
У разі, якщо банкомат користується популярністю, то наші співробітники обов'язково звернуть увагу на цю локацію і проаналізують необхідність додавання банкомату. Варто не забувати, що знімати кошти Ви можете також і в банкоматах інших банків без додаткових комісій.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
некомпетентность,неуважение
И САМОЕ циничное: мне торжественно заявили, что теперь я клиент Приватбанка и в следующих раз, когда сотрудники банка сделают ошибку мне помогут, возможно помогут, направляя свой непрофессионализм.
ИТОГ: некомпетентность, профессионализм, циничность сотрудников Приватбанка.
Никто даже не извинился.
Перепрошуємо за ситуацію, що сталась.
Ми запросили в особистому повідомленні деталі платежу, щоб розглянути Ваш випадок, і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Где Адекватные сотрудники?
Смотрю: что приват, что киевстар — идут одной дорожкой… из когда-то великих компаний, превращаются в шарашкину контору :(
Думаю о том как сменить этот банк на что-то более адекватное.
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (2)
Банк, который делает махинации - а из людей идиотов
На каком основании банк без согласия клиента его баланс уводит в минус?
Почему ваши сотрудники пытаются убедить человека в том, что у него не было денег (но при этом совершает транзакцию по оплате?).
Ви завжди можете звірити витрати по виписці в особистому кабінеті Приват24. Отримати виписку можна в особистому кабінеті Приват24, меню «Усі послуги — Послуги — Сервіс довідок — Створити довідку — Виписка». У разі виникнення додаткових питань, для більш детальної перевірки рекомендуйте, будь ласка, мамі звернутись до підтримки банку.
Коментарі (5)
Имеют ли право ?
Коментарі (3)
Делают что хотят
Написати коментар
Странная логика лимита оплаты частями
Через некоторое время карта сильно затерлась, её с трудом принимали банкомат и терминалы, решил заменить на новую. После замены карты мне автоматом повысили кредитный лимит до пяти тысяч, а лимит оплаты частями загадочным образом урезали до одной тысячи. Пришёл в отделение банка, подал заявку на повышение лимита оплаты частями — отказали.
Что за корявая логика, объяснит ли мне кто-то?
Ми б не хотіли, щоб у Вас склалось негативне враження про банк.
Дозвольте зазначити, щоб банк в індивідуальному порядку приймає рішення про можливість надання та суму кредитного ліміту та ліміту по сервісу «Оплата частинами». При цьому враховуються сотні факторів, котрі впливають на прийняття рішення. Рекомендуємо продовжувати активно користуватись послугами та продуктами банку, так як це може вплинути на суму ліміту в майбутньому.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Блокировка счетов ФОП и карточек
Статья поддержка терроризма и фин.махинации. и так же сообщили что счета арестованы по решению суда. Я занимаюсь обычной продажей запчастей для авто в розницу. Работаю на 3-й группе единый. оборот до 100т. в месяц. Налоги оплачиваются с этого же счета. Все уплачено.Пользуюсь услугами приватбанка интернет экваринг, терминал, овердрафт, Куб. Какие махинации могут быть у меня? это полнейший бред. Так же я на всякий случай узнал, что в налоговой ко мне претензий нет, судебных решений в реестре по мне так же нет. Почему банк обманывает своих клиентов, не дает информации по причине блокировки? Мы это переживем: уже перешли в другой банк. А по привату — уже отдал документы юристу для составления письма на руководство привата и далее по ситуации буду обращаться в суд. Т.К. остатки средств пока не возвращают.
Никому не советую пользоваться этим банком. (я работал с ним с 2006 года)
По своему вопросу был и в отделении и звонил на 3700 — это пустая трата времени.
Банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, Ваше обслуговування у банку обмежене. Додатково Вам буде направлена офіційна відповідь банком з даного питання.
Коментарі (13)
Приватбанк морочит голову с кредитным лимитом ФОПу
Факторами, які можуть вплинути на перегляд Банком свого рішення є обсяг і стабільність обігу коштів за рахунками, відкритими в Банку, досвід роботи підприємства, лояльність клієнта і т.д.
Зараз, проаналізувавши фактори, банк не має можливості запропонувати кредитний ліміт.
При прийнятті Банком рішення про встановлення кредитного ліміту підприємству, Ви будете повідомлені через повідомлення або в Приват24.
Коментарі (3)
Банк отправил запрос на списание отменненого перевода
Коментарі (1)
Угрозы. И вторжение в личное пространство.
Не забувайте, що своєчасне виконання зобов'язань — запорука формування позитивної кредитної історії, завдяки якій Ви можете розраховувати на лояльне ставлення банків при наданні Вам нових кредитів.
Ви завжди можете зв'язатися з нашою підтримкою і обговорити можливість реструктуризації боргу, що утворився. Поясніть причини, за якими Ви не в змозі платити за поточним графіком, а також запропонуйте Ваш варіант виходу з ситуації, що склалася.
https://privatbank.ua/platezhnie-karty/obschaja-procedura-raboty-s-dolzhnikom
Коментарі (14)
НЕ МОГУ ДОБИТЬСЯ СВОИХ ДЕНЕГ
Коментарі (1)
Украдены средства с карточки
Стосовно операцій на суму від 155 грн, Ви можете залишити заявку на претензійну роботу до міжнародної платіжної системи, по зверненню до нашої підтримки.
Коментарі (2)
Оператор Богдан
Коментарі (1)
Жалоба
Банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
У зв'язку з цим, необхідно надати разом із заявкою на проведення платежу документи, що підтверджують походження коштів та цілі, на які вони будуть використані.
Написати коментар
Тучи мошенников, левых кредитов
Коментарі (6)
будбте осторожны, новая схема кидалова
Нам шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Дозвольте відмітити, що кошти списує не банк, а торгова точка.
Правила оскарження транзакцій строго регламентовані платіжною системою. На даному етапі платіжна система надає 15 днів для мирного вирішення ситуації між платником і магазином / банком, в якому була операція.
За цей час Ви можете звернутися до одержувача коштів і отримати відшкодування. У разі, якщо одержувач відмовить в Вашому проханні, то з нашого боку буде виставлений диспут. Хочемо звернути увагу, що він буде розглядатися до 120 днів.
Якщо Ви ще не надавали документи — надайте, будь ласка, наявні у Вас: чеки, скріни, листування з магазином або банком, в якому була операція на chargeback@privatbank.ua, в темі вкажіть, будь ласка, номер заявки. Це допоможе збільшити шанси на оскарження операції, щоб вона була закрита в Вашу користь.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Клиент-Банк в новом интерфейсе
При таких тенденциях, похоже, придется покинуть этот лучший и инновационный банк.
П.С. Жалоба напрямую — единая страница аутентификации — далее ТУПИК. Горячая линия об этом вообще ничего не знает
Нам шкода, що Ви відучули незручності. Дозвольте нам розібратися в ситуації.
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в питанні детальніше.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Кредитный лимит
Ми не бажаємо, щоб між Вами та банком були непорозуміння. Дозвольте відмітити, що за послугою «Оплата частинами» є комісія, яка складає 0,01%. Фактично, сума покупки від оригінальної значно відрізнятися не буде. Щомісячний платіж на погашення кредиту потрібно вносити на рахунок договору IBAN або підключити регулярний платіж з будь-якої картки самостійно.
Інформацію по договору Ви можете побачити у мобільному додатку «Оплата частинами» та Приват24 — Мої рахунки — Оплата частинами, обравши необхідний договір.
Праворуч буде вказаний номер картки або рахунку.
Якщо вказано 16 цифр — це картка, у Вас повинен бути підключений регулярний платіж (можна подивитись в Календарі Приват24 на наступний місяць).
Якщо вказано 27 цифр — це IBAN, Вам потрібно самостійно вносити кошти кожен місяць до планової дати списання або створити регулярний платіж.
Звертаємо Вашу увагу на те, що по Вашій картці, на сьогоднішній день, штрафи відсутні.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)